/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
farkas469 505759 2010. december 18. 21:04
Válasz erre
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 3
Gaz66 1T12M 3

Sziasztok!
Elkészült. Sajnos nem birtam normálisan fotózni nem pontos a szin!
Még a hóra is kivittem hátha segít... Sajnos a régi f.gépem meghalt..
Le fotóztam és rögtön vissza néztem. Hát nem az...
A platós és a bódés között nincs ennyi eltérés!
Jó munkát mindenkinek!
st_patrick 505758 2010. december 18. 21:00
Válasz erre
Üdv! Most nyeltem egyet... Úgy érted Neked megvan?
st_patrick 505757 2010. december 18. 20:52
Válasz erre
Üdv! Engem érdekelne a könyv ha még aktuális. Sajnos a mailed nem írja ki.
törzsbusz 505756 2010. december 18. 20:31
Válasz erre
DÍSZEMLE 1952
DÍSZEMLE 1952
ya- 12
ya- 12

...És a Ya-12 -t sem, mint a Csepel -800 "édesapját"
törzsbusz 505755 2010. december 18. 20:23
Válasz erre
Tábori nyomda változatban biztos volt IFA W 50 LA ballon kerekes. ( Kommendáns Zászlóalj Cegléd, kommendáns szd. XX. század )
lacipapa 505754 2010. december 18. 19:31
Válasz erre
Szervusztok!
A minap előkerült egy tankönyv c.KÜLÖNLEGES TÜZOLTÓ GÉPJÁRMŰVEK 1977-es kiadás.
Fényképek és leirások vannak benne,Magirus,Pyrene,Csepel-344,-350,-D-707,D-710,-Zil-157-re szerelt repülő gázturbina...stb.Csak,sajnos leirások üzemeltetés,egy-pár fénykép(tipusonként)-et tartalmaz.Akit érdekel jelenkezzen ,megbótolhatjuk,nem lesz aranyár:)
Laci
Kamovos 505753 2010. december 18. 18:40
Válasz erre
Szia törzsbusz!

Mi a neve?
Hogyan lehet rá szert tenni?

Üdv: kamovos
romeo 505752 2010. december 18. 16:40
Válasz erre
00004345
00004345

Üdv Törzsbusz!
Ne felejtsd ki az új könyvedből az Sz-80-as tüzérségi votatót (fotón).
juge75 505751 2010. december 18. 16:18
Válasz erre
romeo 505750 2010. december 18. 16:07
Válasz erre
Üdv!
A kérésem az lenne, hogy milyen IFA változatokat használt a MN, MH?
Nagyon köszönöm!
farkas469 505749 2010. december 18. 14:23
Válasz erre
d-566 004 1
d-566 004 1
d-566 004 3
d-566 004 3
d-566 004 4
d-566 004 4
d-566 004 5
d-566 004 5
d-566 004 7
d-566 004 7
d-566 004 8
d-566 004 8

Sziasztok4
Egy kis segítség ha valaki a Balaton M. Csepel D-566ot akar csinálni.
Most szkenneltem de több képet nem rakok fel , mert nem akarom Törzsbusz kenyerét elvenni! Várhatóan nemsoká D-556-os könyvel fog kijönni.
Üdv.
romeo 505748 2010. december 17. 00:12
Válasz erre
DAC-665T
DAC-665T

Üdv!
törzsbusz 505747 2010. december 16. 22:39
Válasz erre
törzsbusz B  és törzshálóhely pótkocsi majomringató
törzsbusz B és törzshálóhely pótkocsi majomringató

Alapvetően sokféle felépítmény épült ezekre az utánfutó alvázakra. A zárt szekrényesek kívülről jellemzően szinte teljesen azonosak voltak. Nem feltétlenül erre az alvázra, de az elemeiből felépítve készült a mozgó törzshálóhely pótkocsi.
törzsbusz 505746 2010. december 16. 22:36
Válasz erre
Hát pont véletlenül akad 1 ilyen katalógus.
balaton 505745 2010. december 16. 19:32
Válasz erre
Kecelen is van egy ilyen. Természetesen lemértem a bódét (Mert az MW készletében nem ilyen van.) és természetesen az alapmakett is már megvan hozzá ;)
romeo 505744 2010. december 16. 19:31
Válasz erre
Kamovos 505743 2010. december 16. 19:20
Válasz erre
Szia Romeo!

Sajnos ezt konkrétan nem tudom!
Meg azt sem, hogy mi célt szolgált!
Talán a Bolyaisok tudnak róla valamit!

Üdv: kamovos
romeo 505742 2010. december 16. 19:16
Válasz erre
Akkor ez biztosan a MN -ben szolgált.
Üdv!
Kamovos 505741 2010. december 16. 19:14
Válasz erre
Szia Romeo!

Igen!
2006-ban a kiállítás idején!

Üdv: kamovos
törzsbusz 505740 2010. december 16. 11:08
Válasz erre
A "K" jelölés egy véletlen szerű "ráragadás". Illették ezt a 300-as típusnál is. A Cs autógyár kísérleti fázisban lévő típusait - pl. K-566 - kísérleti, azaz K megjelöléssel különböztették. Furcsa,hogy így tévesen fennmaradt a jelölés.
farkas469 505739 2010. december 16. 10:26
Válasz erre
Hali!
Kavart zöld...Vaku hülyén adta vissza, szerintem.
romeo 505738 2010. december 16. 10:25
Válasz erre
Nevezték Csepel 800-nak meg K-800-nak is.
balaton 505737 2010. december 16. 10:16
Válasz erre
Ez a "K-800" elnevezés honnan ered? Most találkozom vele először.
joci232 505736 2010. december 16. 00:32
Válasz erre
romeo 505735 2010. december 16. 00:04
Válasz erre
Csepel K-800 +31-37M    MN
Csepel K-800 +31-37M MN

Magyar Néphadsereg Csepel K-800 vontató + 31/37M 122mm-es ágyú.
forrás: amerikai haditechnikai ismertető anyag a szocialista hadseregek spec. járműveiről
Freddy 505734 2010. december 15. 21:53
Válasz erre
Egy ilyen 63-ast (51-est?) szépen felújítva (olajzölden, ahogy kell) láttam nemrég (asszem az 56-os megemlékezések körül) a Nagykörúton menni.
romeo 505733 2010. december 15. 20:59
Válasz erre
Üdv Kamovos!
A dobozos GAZ fotó a Bolyain készült?
farkas469 505732 2010. december 15. 20:38
Válasz erre
Gaz-66 00
Gaz-66 00
Gaz-66 01
Gaz-66 01

Sziasztok!
Készülget a bemérő gazom. Három napom van, hogy átadjam a tulajnak:(
Üdv.
st_patrick 505731 2010. december 15. 19:57
Válasz erre
Üdv! Nagyon szépen köszönöm! Az SFU utánfutók közt létezett még másfajta is?
st_patrick 505730 2010. december 15. 19:53
Válasz erre
Üdv!
Ha van ismerősöd valamelyik hajdani KIEG M-osztáyáról, akkor nyert ügyed van. Ott létezett egy gépjármű alosztály, aminek volt egy jó vastag haszongépjármű katalógusa. Gyakorlatilag minden népgazdaságban használt teherautó és pótkocsi részletes leírását tartalmazta méretadatokkal (is) és vonalrajzzal. Hátha valaki kimentett egy ilyet annak idején. Az árát szerintem minimum ezüstsúlyban éri meg ha nem zúzták be.
páncélos 505729 2010. december 15. 12:13
Válasz erre
Mennyire volt elterjedve?
Legalább annyira, mint utána a GAZ-66-os.
Kamovos 505728 2010. december 15. 11:08
Válasz erre
MW 7214 - Gaz-MZ-51M Oil Truck
MW 7214 - Gaz-MZ-51M Oil Truck
GAZ-51 Dobozos
GAZ-51 Dobozos

Szia romeo

Volt Börgöndön 2db GAZ-51M kenő olaj töltő kocsi is a Mi-1 és Ka-26 helikopterekhez!
Sajnos eredeti képem nincsn róluk, de a mekettben megvan! :)

Üdv: kamovos
Kamovos 505727 2010. december 15. 10:54
Válasz erre
Szia törzsbusz!

Köszi szépen!

Üdv: kamovos
romeo 505726 2010. december 15. 10:15
Válasz erre
Igen, én is láttam valamelyik könyvben, csak nincs meg a fotó.
A bódés talán híradó vátozat volt.
Üdv!
balaton 505725 2010. december 14. 23:40
Válasz erre
romeo 505724 2010. december 14. 23:26
Válasz erre
GAZ_63
GAZ_63

Üdv!
Mennyire volt elterjedve a GAZ-63-as tehergépkocsi a Magyar Néphadseregben?
Milyen változatai voltak? Az MN használta löveg vagy aknavető vontatására?
Esetleg eredeti MN fotók?
Köszönöm!
törzsbusz 505723 2010. december 14. 22:43
Válasz erre
Üdv juge barátom!

Sajnálom, ha felbosszantottalak! Egyenlőre az év végét hajrázom, általában ilyenkor érek haza. Hétvégétől lazulok,bár jöv héten még ténykedem. Az önteni való össze kell állítanom, bár mehetne folyamatosan is. Holnap felhívlak!
juge75 505722 2010. december 14. 21:42
Válasz erre
Szia törzsbusz!
A megbeszélt dolgokat küldöd, hozod, vagy tárgytalan?
Csak azért kérdem, mert lassan egy hónapja igérgetsz.
törzsbusz 505721 2010. december 14. 21:17
Válasz erre
Üdv!

A "Csepel pót" típusa EPL,3,5. Holnap teszek fel kis sgítséget!
romeo 505720 2010. december 14. 13:25
Válasz erre
Üdv!
Olyan fotót keresek amelyen honvédségi DAC-665T vontat 38/68M 122mm-es tarackot.
Létezik ilyen?
Köszönöm!
romeo 505719 2010. december 14. 10:31
Válasz erre
ELŐRE FIÚK
ELŐRE FIÚK

magyar SCUD
romeo 505718 2010. december 14. 10:27
Válasz erre
Lenti 1978
Lenti 1978

Üdv!
Kamovos 505717 2010. december 13. 21:56
Válasz erre
Szia Törzsbusz

Azt amit a Csepel D-344 platós után lehetett akasztani!
Két tengelyes!
Talán 3,5tonnás volt?

Üdv: kamovos
törzsbusz 505716 2010. december 13. 21:43
Válasz erre
Melyik pótot szeretnéd megcsinálni?
Kamovos 505715 2010. december 13. 20:33
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon felvagyok lelkesülve, hogy elkészítsem 1/72-bem a Csepel pótkocsiját!
De, nem találokróla se képet, se rajzot, főleg nem méreteket!
Tudnátok ebben segíteni?

Mert se Origo, se Google barátom nem tudott segíteni!

Üdv: kamovos
törzsbusz 505714 2010. december 13. 20:05
Válasz erre
vízufó, korai
vízufó, korai
75M kombinált oltó berendezés
75M kombinált oltó berendezés
vízufó késői
vízufó késői

Nem egyik sem Ikarus gyártmány, a vízszállítót például az ÉLGÉP gyártotta. Ami közös valamennyi egytengelyes utánfutóban, az az alváz, típusa SFU (speciálisan felépítményezhető utánfutó.)

Néhány példa:
romeo 505713 2010. december 12. 22:03
Válasz erre
miniman 505712 2010. december 12. 20:41
Válasz erre
Robigó,

Keress meg emailben info@minimanfactory.com
romeo 505711 2010. december 12. 19:28
Válasz erre
Harckocsizó ismerősömtől (Verpelét).
st_patrick 505710 2010. december 12. 19:02
Válasz erre
Üdv! Akkor ez is Ikarus gyártmány? Ezen kívül üzemanyagszállító és tűzoltó utánfutóról tudok még, bár rémlik hogy mintha egy olajszállító is lett volna. Ezek típusát ismered?
Előre is köszönöm!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.