/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
exec 119292 2011. február 4. 20:14
Válasz erre
Formel 6 MAN? Na abból még én is vennék... jó hír! Remélem a kerekeket lecserélik a régi két félből álló vackokról...

Üdv.
exec
Gabi 119291 2011. február 4. 18:55
Válasz erre
Sziasztok!

Italeri újdonságok, újrakiadások idén:
www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/allgemeines/Italeri_Waterloo_Neu_2011.pdf

Gabi
KisTuning 119290 2011. február 4. 16:22
Válasz erre
20110126195
20110126195

Roli: jó lesz a 4-es M A N -od :)
      tetszenek a részletek ! 

Én így haladok a 3as vassal :S
rolikacsa 119289 2011. február 4. 15:51
Válasz erre
15
15
100_3640
100_3640
100_3639
100_3639

Man F2000

Haladtam tegnap a manci fülkéjével és késznek mondható állapotba hoztam.Szerintem jó lett bár még egy gpst meg go boxot lehet hogy kap.

Üdv Roli
rolikacsa 119288 2011. február 4. 15:45
Válasz erre
Kép 412
Kép 412
Kép 415
Kép 415
Kép 041
Kép 041
Kép 042
Kép 042

Sziasztok!

Ma volt egy kis időm és a készülő hc szerelvényem vontató fülkéjét egy kicsit megnézzem hogy is fog kinézni.Tetszik is meg nem is.Igazság az hogy ebben ti jobban otthon vagytok hogy ennek hogy is kellene kinéznie.Bejelöltem feketével mi nem tetszik.Az egyik amin az oldalán van bekarikázva annak a bemélyedésnek szerintem végig kellene futnia.Másik ami elölről szembetűnő hogy a felirat ahol szokott lenni ott az a rész mélyebben van nem pedig kitüremkedik.De lehet hogy tévedek javítsatok ki ha nem így van.Remélem nem a makett a ratyi és küldhetem vissza...

Roli
bucsika 119287 2011. február 4. 11:52
Válasz erre
Albatros Frigo Trailer Italeri 791 10500Ft
Albatros Frigo Trailer Italeri 791 10500Ft
truck conversion kit italeri 776 4500Ft
truck conversion kit italeri 776 4500Ft
Mercedes Actros tanktrailer flower power italeri 3856 14000Ft
Mercedes Actros tanktrailer flower power italeri 3856 14000Ft
topas tank trailer bp italeri 731 9000Ft
topas tank trailer bp italeri 731 9000Ft
Western Star Heavy Resque Italeri 3843 10000
Western Star Heavy Resque Italeri 3843 10000
peterbilt 359 highway dragon 07518 13500
peterbilt 359 highway dragon 07518 13500

Sziasztok!

Még mindig eladó.
Italeri Conversion kit 4500Ft
Italeri L.A Department Recovery truck 10000Ft
M.B Flover Power 14000Ft
Italeri Frigo trailer 10500Ft
Italeri Heavy tank trailer Topas 9000Ft
Revell Peterbilt highway Dragon 13500Ft

Érdeklődni bucsi84@freemail.hu vagy a 06202169339-es számon.

Üdv
Simka 119286 2011. február 3. 21:23
Válasz erre
M1
M1
M2
M2
K1
K1
k2
k2

Szevasztok!

Ezek vannak még továbbra is eladók

Revell Merci NG: 11.000,-Ft
Italeri Konténer pót: 8500,-Ft
+posta
Origi készletek

Érd: balazs.simon@citromail.hu
gumikacsa 119281 2011. február 3. 11:34
Válasz erre
a01   1000ft
a01 1000ft
a02   1000ft
a02 1000ft
a03   1000ft
a03 1000ft
b01 1200ft   meghagytam az egyik eredeti csatot, legyen mihez viszonyítani
b01 1200ft meghagytam az egyik eredeti csatot, legyen mihez viszonyítani
b02 1200ft   meghagytam az egyik eredeti csatot, legyen mihez viszonyítani
b02 1200ft meghagytam az egyik eredeti csatot, legyen mihez viszonyítani

Sziasztok!

Van még a régi csatból is, illetve van már a másik verzióból pár darab, ha valakit érdekel.
A sima csat 1000Ft,
a pántos 1200Ft.
(a csatok nem működőképesek, de elkészíthetők nyitott, vagy zárt állapotban. A képeken szereplőket én raktam össze, ami nem sikerült olyan jól, de a lényeg látszik.)

Elérhetőség: tibi_29@freemail.hu
Atis 119280 2011. február 2. 19:42
Válasz erre
Urak.

Nemakarok ünneprontó lenni..

..de azt a qva Link gombot használjuk már.:)

Nem olyan bonyolult az...

Köszönöm.

cgi.ebay.de/MAN-Formula-6-6-x-4-Marke-ITALERI-Masstab-1-24-/320648433507
cgi.ebay.de/Bussing-Unterflurmotor-U11-U12-Bausatz-Resin-1-24-/190496703543
khe2 119279 2011. február 2. 17:51
Válasz erre
Sziasztok
Most néztem körül ebayen láttam egy két érdekes dolgot
Kustinak találtam MAN F6- ot olcsón meg kis érdekességet a régi Talpi féle Unterflurmotorhoz.

http://cgi.ebay.de/MAN-Formula-6-6-x-4-Marke-ITALERI-Masstab-1-24-/320648433507?pt=Standmodelle_Baus%C3%A4tze&hash=item4aa822cf63

http://cgi.ebay.de/Bussing-Unterflurmotor-U11-U12-Bausatz-Resin-1-24-/190496703543?pt=Standmodelle_Baus%C3%A4tze&hash=item2c5a7d0437

Hihetelen milyen jó cuccokat csináltok mostanában.
Ha haladni fogok kicsit majd dobok fel én is pár képet.

Üdv. mindenkinek jó építést
TIR 119276 2011. február 1. 21:09
Válasz erre
now_try_to_overtake_this_truck
now_try_to_overtake_this_truck

:-)
Gabi 119274 2011. február 1. 19:26
Válasz erre
Szia Balu!

Ilyen esetekben használd légyszíves az Off gombot.
Köszönöm!

Gabi
biago78 119273 2011. február 1. 19:13
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsi "bucsika",de még nem kaptam meg,melyik címemre küldted?Ami az adatlapomon van az is él!

Üdv:Balu
bucsika 119272 2011. február 1. 18:32
Válasz erre
Sziasztok.

biago78 ment az üzenet magánban.

Üdv
biago78 119271 2011. február 1. 18:20
Válasz erre
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem nem sokkal lejebb "bucsika"hírdet egy pár készletet,írtam neki emailt,de nem nagyon válaszol rá,nem tud valaki telefonszámot amin elérhető?
Aki tud valamit az dobjon már egy mailt erre a címre:biago78@citromail.hu
Előre is köszi.

Üdv:Balu
Gabi 119270 2011. február 1. 17:34
Válasz erre
Sziasztok!

Ez érdekes, mert kb 2-3 hete láttam a Revell idei kiadásait, és ott még 1:32-nek írták ezt a buszt, de biztosan ez a hivatalos verzió. Hát nem tudom, nekem a Neoplan sokkal jobban bejött, ezt biztos nem veszem meg. A Stralisról (Italeri féléről, de persze ugyanez lesz a Revell is) nnyit olvastam eddig, hogy nagy eséllyel az új generációs lesz, egyszerűsített váz, motor nélkül. Majd meglátjuk, hétvégére már többet lehet tudni, mert most derülnek ki Nünbergben a dolgok.

Gabi
rolikacsa 119269 2011. február 1. 17:06
Válasz erre
100_3552
100_3552
100_3626
100_3626
100_3632
100_3632
100_3629
100_3629
100_3625
100_3625
100_3631
100_3631
100_3630
100_3630
HC
HC

Sziasztok!

Ma belekezdtem a hűtős pótba.Ez az első HC gépem lesz és úgy gondoltam kiépítem a belsejét hisz nem egy nehéz és szerintem sokat dob rajta.Még egy fehér festés vár rá belülről és késznek mondható bár szerintem fordítva kellett volna csinálni előszór fehér és aztán szürke na mindegy.Vontatóhoz már megvan a tető meg a spoilerek szóval az is adott.HC val kapcsolatban jól jönnek az infók ha van amit figyelmen kívül lehet könnyen hagyni.

Üdv Roli
Kusti 119268 2011. február 1. 15:23
Válasz erre
Atis!
Erre gondolt Géza:
www.revell.de/index.php
Kusti
exec 119267 2011. február 1. 13:09
Válasz erre
london city bus... double decker...
exec 119265 2011. február 1. 11:55
Válasz erre
sziasztok,

Stralistól sok jót nem várok. Face liftelt Italeri Iveco lesz, semmi több.
Egyébként a Revell oldalán van érdekesebb cucc is:

www.revell.de/index.php

exec
Atis 119264 2011. február 1. 00:10
Válasz erre
Sziasztok

www.revell.de/index.php

Ugy néz ki végre 3 év után talán lesz valami a Stralisból. Bár októberig sok víz lefolyik még a Dunán.
zsorzsy 119263 2011. január 31. 21:06
Válasz erre
Szia Herla!

Már ne is haragudj,de az hogy összevissza fényképeztek midenféle kamiont, aminek köze nincs az adott cégekhez arrol én nem tehetk! Már sokszor mondtam neked elöszőr informálodj aztán legyél okos!
Amikről beszélsz köze sincs a céghez koma!
Te keresgélj aztán fotozz!

Üdv zsorzsy!
herla 119262 2011. január 31. 19:52
Válasz erre
Szia zsorzsy nézmeg a www.tir-portal.hu-t.
anol 119261 2011. január 31. 19:02
Válasz erre
Béla 119260 2011. január 31. 15:05
Válasz erre
Helló Balu
Értem mostmár amúgy szépen halad a gépezet.
Üdv Béla
Kusti 119259 2011. január 31. 14:13
Válasz erre
Szia Keri!

Meg lesz a Kázmér, az nekem is tettszik, volt rokon is aki azzal nyomta elég sokáig, a silós póttal, szóval tervek vannak, de nem igérem hogy ebben az ötéves tervben benne lesz... :D

Kusti
bucsika 119258 2011. január 31. 13:27
Válasz erre
Sziasztok!
Van egy pár eladó készlet.

Italeri3843 L.A Department Recovery Truck 10500Ft
Italeri794 Road Commander Us Wrecking Truck 12500Ft
Italeri776 Truck Conversion Kit 4500Ft
Italeri3856 Mercedes Benz Flower Power 15000Ft
Revell7518 Peterbilt Highway Dragon 14000Ft
Matchbox Fruehauf Tanker 7000Ft

Minden készlet kezdetlen hiánytalan.
Érdeklődni:bucsi84@freemail.hu

Üdv bucsika
biago78 119257 2011. január 31. 11:19
Válasz erre
Sziasztok.
Szia Béla,mivel úgy gondoltam ez egy teljesen új vontató lesz ezért ilyen fényesek az alkatrészek,amúgy először egy lepukant gépen gondolkodtam,mivel hiányosan vettem meg a készletet(nem volt benne a beton mixer),inkább egy új gép melett döntötem!

Üdv:Balu
Béla 119256 2011. január 31. 11:12
Válasz erre
Jónapot helló Balu
Szép a munkád látom oda figyelsz mindenre.
Nekem csak egy valami nem tetszik, hogy ilyen fényesnek kell lennije a motornak és a hozzá tartozó alkatrészeknek?
Üdv Béla
biago78 119255 2011. január 30. 21:55
Válasz erre
Festés előtt
Festés előtt
festés után
festés után
tank pántokal(króm matrica)
tank pántokal(króm matrica)
próba
próba
hűtőventilátor,és kerete
hűtőventilátor,és kerete
lámpák,lökháritó próba
lámpák,lökháritó próba
hütő,és csővek a helyén
hütő,és csővek a helyén
fenéklemez űlessel,pedálokkal,müszerfal,ajtó kárpitók
fenéklemez űlessel,pedálokkal,müszerfal,ajtó kárpitók
müszerek festve,(nem lett a legszebb,de így marad)
müszerek festve,(nem lett a legszebb,de így marad)
kárpit,kilincsel,hamutartóval,ablaktekerővel...
kárpit,kilincsel,hamutartóval,ablaktekerővel...
próba
próba
próba 2
próba 2
próba 3
próba 3

Sziasztok.
A hétvégen sikerült egy kicsit haladnom az Internationálal.

Üdv:Balu.
Keri 119254 2011. január 30. 20:58
Válasz erre
Titteletem!
Jabbekei utazóktól kérdezném,hogy kinél láttuk tavaly azt a komplett Scania Vabis traktort,ki volt a gyártó?Komplett gyanta készlet volt az lbs 76-os fülkével.
Keri
Keri 119253 2011. január 30. 18:50
Válasz erre
Szia Kusti!
Gratulálok,nagyon jó lett,a feliratok eszméletlen megdobják!
Csinálj egy Kázmért is,kérlek!
Keri
rolikacsa 119252 2011. január 30. 18:30
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 003
Kép 003
Kép 013
Kép 013
Kép 014
Kép 014
Kép 025
Kép 025
Kép 027
Kép 027
Kép 030
Kép 030
Kép 032
Kép 032
Kép 036
Kép 036
Kép 051
Kép 051

Sziasztok!

Kusti!
Valami állati lesz ez a pót.Lassan jó magam is belépek majd a hc szerelvények közé egy kettő tervbe van.

Nekem is sikerült haladni a mancival.Belsejét még alakítani kell de kezd jó lenni.Illetve megszerkesztettem hozzá a matricát is.Sárvédőn ejtettem furat lukakat mert az eredetin is vannak.Dupla tankosra tervezem természetesen szal azt még majd le kell gyártani sztirolból.Plusz a kis légterelőket is csinálni kell majd rá az elejére.
A hátsó kerékagyból még lehet veszek bejeb mert elég kevésnek tűnik amit vettem be.
Szép lassan alakul...

Üdv Roli
setle1 119251 2011. január 30. 17:28
Válasz erre
Sziasztok.A you-tube-on találtam egy rövid videót,de nem sok mindent lehet kideríteni róla.www.youtube.com/watch

Üdv.Laci.
blackthunder 119250 2011. január 30. 17:05
Válasz erre
Üdv biago78!

Olvas vissza pár hozzászólást! Ugyanis én már megkérdeztem tőle. 9 hozzászólással lejjebb pedig Kusti válaszolt is rá!

Üdv: Blackthunder
biago78 119249 2011. január 30. 16:51
Válasz erre
Szia Kusti.
Frankó lesz a pót,had kérdezem meg ez saját készités,vagy lehet kapni ilyen tartályt valahol,mert én még nem találkoztam vele,és ha te csináltad akkor miből van,ha nem titok!

Üdv:Balu
Kusti 119248 2011. január 30. 16:25
Válasz erre
Üdv!
Köszi mindenkinek!
Egyenlőre egy Volvo lesz előtte, aztán ha tudok valahonnan akasztani egy MAN F6-ot akkor lesz előtte a saját kék Rábája.
Kusti
Gabi 119247 2011. január 30. 15:36
Válasz erre
Sziasztok!

Annyit hozzá tennék a belinkelt ausztrál témához, hogy egy 250-300 tonna össztömegű szerelvényt sík útón elvisz mondjuk egy 680-as TGX, vagy egy 4160-as MErci. Persze itt most a speciális vontatóról beszélek, melynél ehhez a súlyhoz van méretezve az erőátvitel is. Sík úton nincs gond, emelkedőn szokott besegíteni egy másik, mert ott, természetesen az emelkedő szögétől függően, 150-200 tonna körül már kevés az egy vontató. Tehát, ha a képen látható MAN egy speckó V10-es (ez még TGA), erősített kivitel, akkor elképzelhető a dolog, de csak úgy, hogy nincs megrakva, vagy valami nagyon könnyű termékkel. A speciális szállításoknál vannak akár 500 tonnás szerelvények is, de ott már minimum 2-3 vontató kell.

Gabi
Lacika09 119246 2011. január 30. 15:24
Válasz erre
Szia Kusti!

Gratulálok, nagyon szép munka... Igazi különlegesség lesz a HC palettán! 
Milyen vontató lesz előtte? Régi fotókon a rábával látni, de láttam egy képen, hogy egy zöld F12-es körlámpás volvo volt előtte sárga spoilerrel... de az szerintem nem állandó jellegel volt előtte, bár ki tudja.

Lacika
anol 119245 2011. január 30. 15:11
Válasz erre
anol 119244 2011. január 30. 15:09
Válasz erre
blackthunder 119243 2011. január 30. 15:04
Válasz erre
Üdv!

Erre nem is gondoltam. És a tartály két végét hogy oldottad meg, hogy ilyen szép domború?
Köszönöm válaszod!

Üdv: Blackthunder
hangagyula 119242 2011. január 30. 15:02
Válasz erre
Eszméletlen ez a tartály,nagyon jók a munkáid.Gratulálok.
Kusti 119241 2011. január 30. 14:43
Válasz erre
Szia!

Ez egy 85-ös PVC csőből van, meg némi sztirolból.

Kusti
blackthunder 119240 2011. január 30. 14:08
Válasz erre
Üdv Kusti!

Nagyon szépen csinálgatod ezt a tartályt! Minden elismerésem! Azt szeretném kérdezni, hogy ez a tartályt, te miből csináltad? Vagy gyári tartálykocsi az alapja? Ugyanis én is szeretnék majd egy tartályos pótkocsit csinálni, de nem szeretnék megvenni hozzá, egy gyári makettet. De sajnos nincs ötletem, hogy miből tudnám megcsinálni magát a tartályt. Ha van valami ötleted, és megosztanád velem, azt nagyon megköszönném!

Üdv: Blackthunder
Kusti 119239 2011. január 30. 13:53
Válasz erre
HPIM7011
HPIM7011
HPIM7012
HPIM7012
HPIM7013
HPIM7013
HPIM7014
HPIM7014
HPIM7015
HPIM7015
HPIM7016
HPIM7016

Üdv!

Témaváltásnak...

Kusti
Kusti 119238 2011. január 30. 13:52
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekes hogy milyen éles váltásról is beszélünk. 26-28 félpótkocsi volt a rekord 1995-6-ban, ami a Truck Magazinban is benne volt. (nekem is megvan 1995. május óta mind) És aztán ez, ami 112 pótkocsit említ, és mellesleg a képen egy Kenworth van, holott Mack-ről van szó. Egy ilyen rekordnál a fő teherviselő a kuplung és a váltó, de én őszintén kizártnak tartom h ekkora terhet megmozdítson egy kamion. Igaz a 95ben elkövetett rekordnál az a 26 vagy 28 félpót az mind rakott is volt. Ennél ezt nem említik.

Kusti
kisdeka72 119237 2011. január 30. 13:42
Válasz erre
És ezt a manci meg is mozdítja? Kizárt!
Neo954 119236 2011. január 30. 10:46
Válasz erre
Majdnem másfél kilométer hosszú szerelvény Jézusom! :):):)
setle1 119235 2011. január 30. 10:41
Válasz erre
Sziasztok.Sajnos az említett kísérletről még nem találtam képanyagot,de találtam egy másik 2006-os kísérletet.Itt egy link a rövid cikkről:fejjel-lefele.freeblog.hu/archives/2007/10/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.