<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 523778 | 2013. január 30. 20:44 | ||
Tehát csak a motorban különbözött ez a fajta BB a V3000-től? Így már azt hiszem, értem. Kösziszépen. Előzmény: (523777) Emerick 2013. január 30. 20:26 | |||||
Emerick | Adatlap | 523777 | 2013. január 30. 20:26 | ||
Stét! V3000 alvázra V8-as motort, BB Typ 42-be négyhengeres blokkot építettek. Ez az egyetlen, vagy legalábbis legjelentősebb különbség. A Honvédségben nem volt V3000. BB mentő és teherautó annál több. (...hát ha nem gyártották 1940 után a BB-t, akkor sok fantom dokumentum kóricál hivatalos papírként. :) ) Az I-821 teljesen mellément, A-021-es próbarendszám van a platós kocsin. A másik kettő sima Typ 42 duplafülkés mentő. Marmonok megint más tészta. :) I. | |||||
Elnar | Adatlap | 523766 | 2013. január 30. 19:50 | ||
Elnar | Adatlap | 523764 | 2013. január 30. 19:45 | ||
Ez a G917T, nem pedig a V3000. A Marmon-Herrington átalakítás pedig csak az alvázat érintette. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523761 | 2013. január 30. 19:29 | ||
Igen,volt az M.Kir-ben- Marmon-Herrington conversion Ford 39M | |||||
Elnar | Adatlap | 523759 | 2013. január 30. 19:15 | ||
Valami biztos volt ilyen fülkével. Emerick szerint 43M BB, amit viszont azért nem tudok feldolgozni agyilag (elhinni elhiszem), mert sehol nem olvastam arról hogy a BB-t 40 után gyártották volna. | |||||
Misike | Adatlap | 523749 | 2013. január 30. 18:09 | ||
Bocsánat most láttam, hogy van Néphadsereges fórum is nyitva. | |||||
polomalev | Adatlap | 523732 | 2013. január 30. 14:01 | ||
Nem baj, én is tévedtem már nagyobbat is. | |||||
Freddy | Adatlap | 523730 | 2013. január 30. 13:52 | ||
What-if:) Az ICM által kiadott Ford V3000 egyébként állt szolgálatban Magyarországon? (talán azt hiszem, V8 volt ezzel a fülkével). Erre gondolok: t1.gstatic.com/images | |||||
Misike | Adatlap | 523728 | 2013. január 30. 13:43 | ||
Minden esetre ha ennyire bántja a szemeteket akkor töröltessétek. | |||||
polomalev | Adatlap | 523727 | 2013. január 30. 13:40 | ||
Hát, tényleg nem. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523726 | 2013. január 30. 13:32 | ||
DE miért ebben a topicban? :) | |||||
Misike | Adatlap | 523716 | 2013. január 30. 12:07 | ||
Nem vagyok szakértője a magyar honvédségnek csak érdekesség képen mutattam. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523714 | 2013. január 30. 11:44 | ||
Ez a gépjármű egész pontosan mikor is állt rendszerben a Magyar KIRÁLYI Honvédségben! :) | |||||
Misike | Adatlap | 523706 | 2013. január 30. 11:06 | ||
Elnar | Adatlap | 523666 | 2013. január 29. 22:45 | ||
Elnar | Adatlap | 523665 | 2013. január 29. 22:44 | ||
38M 817T és 39M G917T volt az. (G: German - német gyártás, 8/9: gyártási év utolsó jegye, 17: 157" tengelytáv, T: Truck - teherautó) A 817T nem G817T, ezért jenki, vagy USA Fordként emlegetik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523648 | 2013. január 29. 21:34 | ||
Szia Emerick! köszi az alakulatot tudtam, de a teherautó nem volt tiszta. :) Nekem kevés a részlet, és a magas plató miatt gondoltam, hogy Opel Blitz. Végül is a Ford V8/51, 39M Ford VG-917-es, 40M Ford VG-917-es is ilyen magas platós volt. :) Csak az 43M Ford V3000 volt alacsonyabb platós. Üdv: kamovos | |||||
Emerick | Adatlap | 523644 | 2013. január 29. 21:25 | ||
Szervusz! A Csaba mögött egy 3 tonnás jenki Ford teherautó áll. A fénykép(ek)en az 1. lovasdandár páncélos zászlóalj, páncégépkocsi századának járművei vannak. I | |||||
Kamovos | Adatlap | 523618 | 2013. január 29. 20:11 | ||
Szia Elnar! Köszönöm szépen a jó minőségű képeket. Ami a Csaba mögött van platós az Opel Blitz lehet? Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 523580 | 2013. január 29. 11:47 | ||
A Pc-140 és 141 küzdelme a sárral. Kissé jobb képen is. És bár nem biztos, de a környezet és a helyzet hasonlóságából kiindulva, szerintem ez a másik is ott készült. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523555 | 2013. január 28. 21:51 | ||
Szia Sennás! Az első képen két Csaba van, ha minden igaz akkor az 1.lovashadosztály páncélos zászlóaljból. Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 523548 | 2013. január 28. 20:46 | ||
Sennás | Adatlap | 523547 | 2013. január 28. 20:42 | ||
Köszi az infót mindenkinek! | |||||
Emerick | Adatlap | 523546 | 2013. január 28. 20:36 | ||
pardon, L-62. :) (L-60 a Toldi őse :D) még kétszer pardon :) | |||||
Számvéber | Adatlap | 523545 | 2013. január 28. 20:34 | ||
Ez valóban nem Nimród. :) Landsverk L–60 | |||||
Sennás | Adatlap | 523543 | 2013. január 28. 20:28 | ||
migi | Adatlap | 523133 | 2013. január 24. 21:44 | ||
És én úgy tudom hallottam - olvastam hogy a fényképezést is meg kell fizetni kockánként , | |||||
tyimosenko | Adatlap | 523132 | 2013. január 24. 21:40 | ||
Igazából röviden annyi, hogy mivel katonai objektum területén fekszik, szigorúbbak a szabályok mint egy sima múzeum esetében. Pl.: névre szóló engedélyt kell kérni a látogatáshoz, csoportos látogatást javasolják vagy csak így lehetséges, használható fényképezőgép típusa szabályozott, képkészítés módja szabályozott, múzeumkban tölthető idő meghatározott. Tán 2 óra. Ja és persze felháborítóan drága a jegy. | |||||
Sennás | Adatlap | 523130 | 2013. január 24. 21:22 | ||
Szia.Rögtön az elején már a virtuális térkép se jön be. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 523129 | 2013. január 24. 21:19 | ||
Sennás | Adatlap | 523128 | 2013. január 24. 21:15 | ||
Szia.Ez mit jelent?Nem úgy üzemel mint múzeum vagy elzárt rész nem látogatható tárlat? | |||||
tyimosenko | Adatlap | 523127 | 2013. január 24. 21:12 | ||
Sajnos a kubinkai járművek megtekintése is nehézségekbe ütközik, nemhogy az elidegenítésük... | |||||
Emerick | Adatlap | 523125 | 2013. január 24. 20:52 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 523121 | 2013. január 24. 20:23 | ||
Azért is írtam,hogy Én így tudom ezzel jelezve,hogy az infóm nem biztos,hogy autentikus forrásból származik.. :-) Köszi Emerick a pontos infót! | |||||
Emerick | Adatlap | 523118 | 2013. január 24. 20:18 | ||
Stét! Tetszik, nem tetszik, ez az Orosz Föderáció államkincstárának tulajdona. Hadizsákmány. Ez a jogi státusza. Nincs alap visszakérésre, csupán vásárlásra és az sem csak úgy egyszerűen. A ma itthon lévő Nimród nem a testőrség egyetlen Nimródja volt. Tudom, mi a melóhelyem múltja. :) A tömb maga (a Nándor-laktanya) akkoriban nem csak aktív laktanya, hanem egyben Hadimúzeum is volt. ;) I. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523020 | 2013. január 23. 22:14 | ||
A kubinkai Pc múzeumban tárolt magyar hadizsákmány volt már kormánytéma azt hiszem az Antal kormány idejének végén. Miután a SzU megszűnt 92 decemberében azokat vissza kellett volna szolgáltatni Magyarország részére ami nem következett be viszont kemény dollárért "eladták" volna Nekünk amit nem voltunk hajlandóak megfizetni és azt gondolom ma ez a mindenkori érintetteket egyáltalán nem érdekli. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523019 | 2013. január 23. 22:11 | ||
Az a Nimród "fénykorában" egyébként a Várban szolgált a Kapisztrán téren. A mai hadi a testrőlövész zászlóalj laktanyája volt akkor és ha jól tudom 2 db.volt állományban amiből az egyik fennmaradt, ami ma a múzeumi példány.Én így tudom. | |||||
migi | Adatlap | 523006 | 2013. január 23. 20:54 | ||
Én úgy olvastam hogy kemény pénzben akarták mérni az árakat , és licites árusítás lett volna , azon meg jót mosolyogtak hogy az a mienk volt . | |||||
Emerick | Adatlap | 523005 | 2013. január 23. 20:52 | ||
Szia! Kubinka esetében más a jogi státusz. Csak úgy nem jön onnan haza semmi. Már csak önmagában az is jó kérdés, ki fizetné a szállítási költséget és akkor számos egyéb kérdést fel sem tettünk. I. | |||||
migi | Adatlap | 523003 | 2013. január 23. 20:43 | ||
Miért árulják őket ? | |||||
lacipapa | Adatlap | 523002 | 2013. január 23. 20:42 | ||
Szervusz Kamovos! Van szó ilyesmiről,mit tudsz? Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 523001 | 2013. január 23. 20:41 | ||
Szia Elnar! Köszi a választ! Kár, hogy csak ez az egy kevés maradt. :( Kíváncsi vagyok nagyon, hogy Kubinkáról mit sikerül haza menteni. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 523000 | 2013. január 23. 20:30 | ||
Igen, ez. Nincs több Nimród Magyarországon. | |||||
Kamovos | Adatlap | 522999 | 2013. január 23. 20:21 | ||
Szia Emerick! Ez volt a Bolyain is? Üdv: kamovos | |||||
Emerick | Adatlap | 522997 | 2013. január 23. 20:07 | ||
Stét! 135db Nimród I és Nimród II + az eredeti Landsverk L-62 prototípus. Az ócsai Nimród = az a Nimród, ami jelenleg a Várban van. I. | |||||
Sennás | Adatlap | 522988 | 2013. január 23. 18:09 | ||
Szia.Az igaz hír 2010ben Ócsán kiállítottak egy(egyetlen) darabot? 135db volt belőle? | |||||
Kamovos | Adatlap | 522925 | 2013. január 23. 10:46 | ||
Sziasztok Most, hogy így írjátok! Még az is lehet, hogy tényleg! Végül is, én is szoktam Velencén együtt horgászni egy Fehérvári bácsival, akit annak idején mivel német ajkú volt, elvitték a Waffen SS-be. :( Akkor így, bocsi! | |||||
antarktika | Adatlap | 522917 | 2013. január 23. 08:47 | ||
Számvéber | Adatlap | 522916 | 2013. január 23. 08:03 | ||
Ez nem egy Nimród, hanem A NIMRÓD. Ez a gép maradt meg mind a mai napig. Még itt áll az ablakom előtt, a fénykép helyszínétől 100 m-re délre...:))) A 22. SS-önk. lovashadosztály állományában valóban voltak magyarok és magyar állampolgárságú német nemzetiségűek is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |