<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zéé74 | Adatlap | 505607 | 2010. december 1. 11:08 | ||||||||||||
1994-ben Kaposváron, a MH 45. Noszlopy Gáspár vezetésbiztosító zászlóalj-nál a Hírközpont Század vagy a Mozgó Hírközpont Század állományában volt egy Kamaz. Valamilyen titkosító berendezés volt benne. Külön elkerített zárható tárolóban állt, laktanyán belül is csak fegyveres őrzéssel (!) mozoghatott. S kizárólag a rajta szolgálatot teljesítő, az oroszok által kiképzett altiszt nyithatta ki! Ha jól emlékszem minimális sorállomány volt beosztva kiképezve rá. Üdv Zéé Előzmény: (505603) romeo 2010. november 30. 22:05 | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505606 | 2010. december 1. 01:14 | ||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505605 | 2010. november 30. 23:02 | ||||||||||||
Elképzelhető, ha jól látom a valaha létezett Bólyai területén áll. P-19 lokátor látható a képen. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505604 | 2010. november 30. 22:46 | ||||||||||||
Lehet, hogy a kabinos Kamaz a radaros járműhöz tartozik? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505603 | 2010. november 30. 22:05 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 505602 | 2010. november 30. 21:59 | ||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Nemrég tettél fel képet ZIL-157-ről magyar felépítménnyel, -ebből Kecelen van 1 db. Ez az lesz ugye? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505601 | 2010. november 30. 21:55 | ||||||||||||
Törzsbusz, köszi! | |||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505600 | 2010. november 30. 19:44 | ||||||||||||
TRAL aknataposó –szállító gépkocsi D-566.03.típusú alvázon. A típus 1977 –ben került kialakításra A harckocsicsapatoknál rendszeresített gépkocsi rendeltetése a T-54,T55,T-72 típusú harckocsik TRAL rendszerű felszerelhető aknataposó berendezésének szállítása, fel illetve leszerelése a harckocsiról. A céljárműre merev oldalfalú, fadeszkázatból készített rakfelület került. A TRAL aknataposó berendezés rakodását 2000 kg teherbírású, a vezetőfülke mögötti szerelvények és a rakfelület között beépített gólyaemelős daru biztosítja. A D-566.03. típusú aknataposó –szállító gépkocsiból 40 db készült. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505599 | 2010. november 30. 19:08 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 505598 | 2010. november 30. 19:04 | ||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505597 | 2010. november 30. 08:30 | ||||||||||||
Helló! Az Uaz-452 bódés, eredetileg mentősnek csinálták a gyárban de az igények után csinálatak belőle egy bemérő gk.-t.:) Az Uaz-452esek közül mentős alapra építették még: Par-9, R-849,Uaz-452TM69. Ezekben mind megtalálható a hordány és a padok rögzítői! Kivülrül a fej- és a kereső lámpáról ismered meg.(Lehet,hogy nem érdekel csak gondoltam leírom) Üdv farkas469 | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505596 | 2010. november 30. 03:48 | ||||||||||||
A Jeep rendszáma: HA-524. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505595 | 2010. november 30. 03:45 | ||||||||||||
1949, Dísz szemlén az újjászervezett légvédelmi tüzérség. Az utolsó három képen 1949 Május-1. felvonulás, forrás: Magyar fotográfiai múzeum. | |||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 505594 | 2010. november 30. 01:19 | ||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505593 | 2010. november 29. 19:02 | ||||||||||||
Nem is inkább a divat, hanem a többször módosított öltözködési utasítás. Ezek alapján legkésőbb 1948. A motorháztetőn lévő jelzés is erre utal. A karjelzés alapján határőrök. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505592 | 2010. november 29. 12:53 | ||||||||||||
Szerintem közvetlen a háború utáni évek. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505591 | 2010. november 29. 12:52 | ||||||||||||
A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? A háború után nem sokkal, a Rákosi-korszakban már nem nagyon volt divatban a Bocskai. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505590 | 2010. november 28. 23:53 | ||||||||||||
balaton | Adatlap | 505589 | 2010. november 28. 23:50 | ||||||||||||
Most fedeztem fel, hogy nekem megvan a Fug-os füzet. Nem tip-top állapotú a borítója, de ha kell valakinek, megválok tőle. | |||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505588 | 2010. november 28. 20:36 | ||||||||||||
Szia Kamovos! Értem amit írsz, a németnyelvű paszport mindenesetre arra utal, hogy mégis Neked van igazad! Akkor egy újabb dolog amit eddig rosszul tudtam:) | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505587 | 2010. november 28. 17:07 | ||||||||||||
Sziasztom! Valahol egy magyar fórumon találtam kb.1 hónapja. Magyar willis Jeep, Skoda. Dioráma táma Gaz-69+Ural375 motor kiemelés. A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? Lenne rá igény egy "jeepes"(gaz-69, Uazok) forumra?(sok anyagom van.) Ha kell pontos méret bármely alkatrészről Uaz-452 és Uaz-469hez akkor tudok segíteni! Otthon vannak:) farkas469@gmail.com | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505586 | 2010. november 28. 10:08 | ||||||||||||
Tenne fel Valaki fotókat magyar katonai IFA tehergépkocsikról? Köszönöm! | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505585 | 2010. november 28. 10:01 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 505584 | 2010. november 28. 09:48 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 505583 | 2010. november 27. 23:42 | ||||||||||||
migi | Adatlap | 505582 | 2010. november 27. 21:41 | ||||||||||||
Szia Katona időmet a Budapesti Honvédnál töltöttem el 80-82 ig , akkoriban Drapál Jánosnak volt egy ilyesmi Busza ,de az piros fehér volt , jobb oldalán volt egy rámpával ellátott ajtó amin feltudták tolni a motorokat . DE EZ csak tipp . üdv: migi | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505581 | 2010. november 27. 21:25 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 505580 | 2010. november 26. 20:47 | ||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505579 | 2010. november 26. 20:15 | ||||||||||||
A telephely nem rendőrségi volt! (Fotót kaptam) | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505578 | 2010. november 26. 20:11 | ||||||||||||
Szerintem nem honvédségi az Ikarusz (nem biztos), ha emlékeim nem csalnak, a rendőrség használt valami nagyon hasonlót, megfigyelésre. | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505577 | 2010. november 26. 19:18 | ||||||||||||
SIG | Adatlap | 505576 | 2010. november 26. 18:27 | ||||||||||||
Szerintem a légpárnás kivitelezhető sztirolból, a PSZH-t pedig számítógéháznak az aljából és az oldalából gondoltam. Ez használható a hídrakóhoz is. Tény, hogy az RC Minyó egy kicsit erős, de legalább vanna benne adatok, mértekek, szögek és ami fontos, papíron, nem pedig fotón, tehát szerintem azért nagyban megkönnyíti az ember életét. És ha egy meglévő RC-re csinál az "alkotó" egy Minyó-s öltönyt, talán az sem kivitelezhetetnel. A fát biztosan kihagynám bármeliykből, inkább vastagabb sztrirollal és hőlégfúvóval dolgoznék. Persze most nagy az orcám, de a télen valamelyikbe belevágok :) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505575 | 2010. november 26. 15:56 | ||||||||||||
Leírás ahhoz, hogy valaki saját maga megépíthesse fából, műanyagból- persze azért nem túl szájbarágós, és eléggé haladó szintű modellezési (fahajlítás meg ilyenek az inkább modellezés) ismeretek kellenek hozzá.. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505574 | 2010. november 26. 15:50 | ||||||||||||
Papírmakett vagy mi ez? Mennyire korrektek a benne lévő rajzok? | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505573 | 2010. november 26. 15:37 | ||||||||||||
Nekem is elég sok megvan, a négy modellezős közül csak a hídrakó nem. Mi-8-asból pl azért elég sok munka lenne RC-t csinálni:) Én a FUG-ost találom a legérdekesebbnek egyébként, sok értékes adat van benne a páncéltest megépítéséhez- ha valaki a (Botond-féle?) műgyanta makett súlyos alakhibái miatt inkább a sztirollapra szavazna, ahhoz elég hasznos lehet. | |||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505572 | 2010. november 26. 13:33 | ||||||||||||
Sziasztok ! Nekem most állt össze assszem a kép, majdnem 40 példánnyal. A legnehezebb pályam a Minyót megszerezni belőle. De ha megvan a 4 db modelles (Mi-8, PSZH, Hídrakó, Légpárnás) akkor némi idővel komoly RC-ket lehet építeni ezekből a füzetekből. Üdv... | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505571 | 2010. november 26. 13:09 | ||||||||||||
Köszönöm a pontosítást. Az orosz Tankograd amúgy gyárt 1/72-es Zis átalakítót az ICM Zil-157-hez. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505570 | 2010. november 26. 13:08 | ||||||||||||
Az is egy jó támpont lenne, ha látnánk, egyenesben van-e a kerék. Mert, ha balra néz, akkor is olyan, mintha nem érne ki a sárvédőig. De ez már csak kötekedés a részemről :) A motormaszk szerintem egyértelműsíti, hogy egy Zis-ről van szó. | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505569 | 2010. november 26. 12:31 | ||||||||||||
Megelőztél! :) | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505568 | 2010. november 26. 12:30 | ||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Igaz, a motorháztető, és a hűtőmaszk tökéletes különbséget mutat! A Zisz-151 motorház teteje magasabb, hegyes, karvajszerű csőrt képezve rálóg a hűtőmaszkra, középen egy függőleges él van benne, valamint az van rá írva, hogy Zis. A Zil-157 motorház teteje kerek, és rátakar a hűtőmaszk tetejére, nem hegyes, hanem kerek, és a felirat Zil. A Zis-151 hűtőmaszkja sík függőleges, profilaktikus anyagból hegesztett. A Zil-157 hűtőmaszkja kerek, függőleges és lemezből sajtolt. A kinagyított képen látszik a motorháztetőn a függőleges él, a karvajszerű csőr rálógása a hűtőmaszk tetejére, ami sík és profilaktikus anyagból hegesztett. Sajnos a felirat nem olvasható Ennyit látok első nekifutásból! Üdv: kamovos | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505567 | 2010. november 26. 12:20 | ||||||||||||
A harmadik dolog, ami viszont fel ismerhető még, a hűtőmaszkon (rácson) alul van egy téglalap alak, ez is látható, tehát 3 dologból egyértelmű, Zis-151 látható a képen. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505566 | 2010. november 26. 12:18 | ||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505565 | 2010. november 26. 12:12 | ||||||||||||
A hűtő tetején a Zis típuson van egy éles "taréj", ez a Zil-nél finomabb, laposabb, kerekebb. A Jászdózsai képen felfedezhető ez is (látszik a "taréj"). A kerék sem ér ki a sárvédő széléig. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505564 | 2010. november 26. 12:07 | ||||||||||||
Ami viszont tény: a Zis kereke vékonyabb, nem ér ki a sárvédő széléig, a Zil kereke vaskosabb és kiér a sárvédő széléig. Itt az előbbi látható. Ha felismerhető (élesebb lenne a kép): a lámpa védő rácsozata a Zis típuson kerekített négyzet alakú, rögzítve a hűtő maszk (orr) oldalához és a sárvédőhöz is, míg a Zil típuson teljesen kerek, csak a sárvédőn rögzített. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505563 | 2010. november 26. 11:14 | ||||||||||||
A motorház hűtőrácsa alapján lehetne talán beazonosítani, mert a Zis-151 és a Zil-157 ebben is különbözik. (Ha már a kerekek nem látszanak.) Nincs időm utánanézni, miben más a rács. | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505562 | 2010. november 26. 10:54 | ||||||||||||
Szia Romeo! Ezt a sorozatot én is gyűjtöttem! :) Sajnos nem teljes ! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505561 | 2010. november 26. 10:47 | ||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505560 | 2010. november 26. 10:26 | ||||||||||||
Szia tözsbusz! Hát, ha tőlem várod a választ a típus meghatározására! Akkor azt tudom mondani. Ha kitartóan nézem a képet, mondjuk még könny nem folyik a szememből. Akkor azt látom, hogy baloldalt a fülke küszöbén ácsingózó emberke mögött ki kacsingat a pótkerék. Így azt mondanám, hogy Zisz-151! Üdv: kamovos | |||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 505559 | 2010. november 26. 08:43 | ||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505558 | 2010. november 26. 07:39 | ||||||||||||
Jimbow! Igen. Leírtam, hogy létezett egy összeállítás mondjuk 19xx. évben, majd rájöttek 19yy. évben, hogy ezt talán nem így kellene, így a javítási tartalék lehetett később bontásra ítélt, de előfordul, hogy visszakerül az állományba. Na ezért nem kell foglalkozni ezekkel a betűkkel. Ez csak akkor érvényes, amikor meghirdetnek egy "csokor" járművet eladásra, jönnek a nézelődök, és azt mondják nekik, ne azt a 200db-ot nézzék, csak azt a 100-at amin mondjuk I betű van (Inkurrens). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |