<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
romsitsa | Adatlap | 524794 | 2013. február 8. 10:29 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 524793 | 2013. február 8. 10:27 | ![]() | |
A háttérben nem egy AA álldogál? Üdv ad | |||||
Kamovos | Adatlap | 524787 | 2013. február 8. 09:39 | ![]() | |
Szia Elnar! Hát ez így eléggé ingoványos terület, lehet nem is érdemes belemenni. Egyedi esetetek mindig előfordultak. A szükség nagy úr, és a Magyar eléggé kreatív ember ahhoz, hogy ne legyen megoldása a problémára. így aztán bármi bármit vihet, húzhat, mindent mindennel lehet párosítani ha muszáj. Gondolom, a haditudósítóknak átépített felépítményű kocsijaik Ford/GAZ AA nem volt nagy létszámban. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524772 | 2013. február 7. 22:39 | ![]() | |
Platósról nem tudok, egyikről sem. A haditudósítóknak voltak átépített felépítményű kocsijaik Ford/GAZ AA alvázon, ha az ismereteim nem tévesek | |||||
Kamovos | Adatlap | 524767 | 2013. február 7. 22:14 | ![]() | |
Szia Elnar! Köszönöm a válaszodat! Akkor ezek szerint ne is akarjak 3 tengelyes platós Fordot építeni. :) Nekünk volt a Ford AA platós, vagy amik voltak azok GAZ AA-k voltak? Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524712 | 2013. február 7. 16:34 | ![]() | |
A GAZ AA azért az, mert a Ford AA licencgyártása. Az AAA már orosz továbbfejlesztés. Kívülről nagyon is különböznek. Nézz szét a vanpeltsales-en, ott sok infó van az A, AA, B, BB változatokról is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 524701 | 2013. február 7. 15:18 | ![]() | |
Szia Elnar! Köszönöm a válaszodat! Ezek szerint kívülről nem látszik különbség, csak a motortérben. Viszont most újabb gondom támadt! Eddig azt hittem, hogy a Ford (GAZ)AA azt jelenti, hogy 2tengelyes az AAA pedig, hogy 3 tengelyes. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524661 | 2013. február 7. 11:06 | ![]() | |
A - személy, AA - teher (GAZ-nál is) B - személy, BB - teher - 4hengeres motorral | |||||
Sennás | Adatlap | 524626 | 2013. február 6. 20:23 | ![]() | |
2 fényképes oldal Ford917 és Ford918(V3000) photo.qip.ru/users/coast70/151196123/ photo.qip.ru/users/coast70/151196124/ | |||||
Kamovos | Adatlap | 524612 | 2013. február 6. 19:23 | ![]() | |
Sziasztok! Ez "BB" mit jelent a Fordnál? Mert nálam Balatonboglári dühítőt. :) Bocs, de ehhez sem értek. :( Üdv: kamovos | |||||
bero89 | Adatlap | 524048 | 2013. február 2. 13:06 | ![]() | |
Sziasztok! A Hobby Boss 1:35-ös Toldi kettöjét épitem! Lehet hozzá venni szemenkénti fém lánctalpat valahol? Üdv.: Bero89 | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523925 | 2013. január 31. 23:01 | ![]() | |
Emerick | Adatlap | 523907 | 2013. január 31. 20:32 | ![]() | |
Szia! Ez a változat nem. Duplafülkés sima BB és szintén duplafülkés 42-es változatú BB-k voltak csak és kizárólag. ;) I. | |||||
Elnar | Adatlap | 523906 | 2013. január 31. 20:31 | ![]() | |
Ez a Christian Miesen féle felépítmény. Ilyen volt, de csak BB alapon. A V3000 külsejű BB-n nem. Azon hasonló volt, de nem uyganilyen. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523898 | 2013. január 31. 19:56 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 523863 | 2013. január 31. 16:04 | ![]() | |
Ez az én fotóm, a sajátomról :) Itt a teljes építés, a végén a kész makettel (küzdelmes volt): www.makett.org/forum/index.php/topic,4610.0.html | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523822 | 2013. január 31. 10:21 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 523798 | 2013. január 31. 00:20 | ![]() | |
Lánctalpas, kommersz, nem spéci magyar: RSO 1; Pz. IV F-1, F-2, G, H; Pz 38(t); JPz 38 Hetzer; StuG 40G; Tiger IE Zsákmányok (ezek már nem annyira gyakoriak makettben szerintem, bár csak a tengelyhatalmi dolgokat ismerem): M3A1 Stuart; M2A2 Lee; BT-7; T-38; Opel Blitzből én nem láttam túl sokat a magyar járművek közt, azok is civil eredetűek voltak. | |||||
Sennás | Adatlap | 523796 | 2013. január 30. 23:11 | ![]() | |
Szia.Nézegetem már régen a Magyar "járgányokat" de lánctalpast nem találtam ami elsőre megfogott volna így mondom ránézek a gumisokra.Opel Blitz van bőven ,szépek és ami lényeg jók.Vagy egy olyat vagy egy ilyen ICM V3000 veszek majd. | |||||
Freddy | Adatlap | 523795 | 2013. január 30. 23:05 | ![]() | |
Nekem is ez lenne a szándékom, azért vetettem fel a témát. (a Marmonom már meg van építve, nem volt egy egyszerű menet:)) | |||||
Sennás | Adatlap | 523786 | 2013. január 30. 21:28 | ![]() | |
Sziasztok.Én csak figyelek és jegyzetelek.Ez egy szép teherautó.Ha nem lesz nyitva a motortér akkor veszek egy ICM V3000 építhetek belőlle Magyar BB-t? | |||||
Murmuc | Adatlap | 523785 | 2013. január 30. 21:21 | ![]() | |
És vele együtt jött a "marmon" kanna is! :) | |||||
Elnar | Adatlap | 523778 | 2013. január 30. 20:44 | ![]() | |
Tehát csak a motorban különbözött ez a fajta BB a V3000-től? Így már azt hiszem, értem. Kösziszépen. | |||||
Emerick | Adatlap | 523777 | 2013. január 30. 20:26 | ![]() | |
Stét! V3000 alvázra V8-as motort, BB Typ 42-be négyhengeres blokkot építettek. Ez az egyetlen, vagy legalábbis legjelentősebb különbség. A Honvédségben nem volt V3000. BB mentő és teherautó annál több. (...hát ha nem gyártották 1940 után a BB-t, akkor sok fantom dokumentum kóricál hivatalos papírként. :) ) Az I-821 teljesen mellément, A-021-es próbarendszám van a platós kocsin. A másik kettő sima Typ 42 duplafülkés mentő. Marmonok megint más tészta. :) I. | |||||
Elnar | Adatlap | 523766 | 2013. január 30. 19:50 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 523764 | 2013. január 30. 19:45 | ![]() | |
Ez a G917T, nem pedig a V3000. A Marmon-Herrington átalakítás pedig csak az alvázat érintette. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523761 | 2013. január 30. 19:29 | ![]() | |
Igen,volt az M.Kir-ben- Marmon-Herrington conversion Ford 39M | |||||
Elnar | Adatlap | 523759 | 2013. január 30. 19:15 | ![]() | |
Valami biztos volt ilyen fülkével. Emerick szerint 43M BB, amit viszont azért nem tudok feldolgozni agyilag (elhinni elhiszem), mert sehol nem olvastam arról hogy a BB-t 40 után gyártották volna. | |||||
Misike | Adatlap | 523749 | 2013. január 30. 18:09 | ![]() | |
Bocsánat most láttam, hogy van Néphadsereges fórum is nyitva. | |||||
polomalev | Adatlap | 523732 | 2013. január 30. 14:01 | ![]() | |
Nem baj, én is tévedtem már nagyobbat is. | |||||
Freddy | Adatlap | 523730 | 2013. január 30. 13:52 | ![]() | |
What-if:) Az ICM által kiadott Ford V3000 egyébként állt szolgálatban Magyarországon? (talán azt hiszem, V8 volt ezzel a fülkével). Erre gondolok: t1.gstatic.com/images | |||||
Misike | Adatlap | 523728 | 2013. január 30. 13:43 | ![]() | |
Minden esetre ha ennyire bántja a szemeteket akkor töröltessétek. | |||||
polomalev | Adatlap | 523727 | 2013. január 30. 13:40 | ![]() | |
Hát, tényleg nem. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523726 | 2013. január 30. 13:32 | ![]() | |
DE miért ebben a topicban? :) | |||||
Misike | Adatlap | 523716 | 2013. január 30. 12:07 | ![]() | |
Nem vagyok szakértője a magyar honvédségnek csak érdekesség képen mutattam. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523714 | 2013. január 30. 11:44 | ![]() | |
Ez a gépjármű egész pontosan mikor is állt rendszerben a Magyar KIRÁLYI Honvédségben! :) | |||||
Misike | Adatlap | 523706 | 2013. január 30. 11:06 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 523666 | 2013. január 29. 22:45 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 523665 | 2013. január 29. 22:44 | ![]() | |
38M 817T és 39M G917T volt az. (G: German - német gyártás, 8/9: gyártási év utolsó jegye, 17: 157" tengelytáv, T: Truck - teherautó) A 817T nem G817T, ezért jenki, vagy USA Fordként emlegetik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523648 | 2013. január 29. 21:34 | ![]() | |
Szia Emerick! köszi az alakulatot tudtam, de a teherautó nem volt tiszta. :) Nekem kevés a részlet, és a magas plató miatt gondoltam, hogy Opel Blitz. Végül is a Ford V8/51, 39M Ford VG-917-es, 40M Ford VG-917-es is ilyen magas platós volt. :) Csak az 43M Ford V3000 volt alacsonyabb platós. Üdv: kamovos | |||||
Emerick | Adatlap | 523644 | 2013. január 29. 21:25 | ![]() | |
Szervusz! A Csaba mögött egy 3 tonnás jenki Ford teherautó áll. A fénykép(ek)en az 1. lovasdandár páncélos zászlóalj, páncégépkocsi századának járművei vannak. I | |||||
Kamovos | Adatlap | 523618 | 2013. január 29. 20:11 | ![]() | |
Szia Elnar! Köszönöm szépen a jó minőségű képeket. Ami a Csaba mögött van platós az Opel Blitz lehet? Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 523580 | 2013. január 29. 11:47 | ![]() | |
A Pc-140 és 141 küzdelme a sárral. Kissé jobb képen is. És bár nem biztos, de a környezet és a helyzet hasonlóságából kiindulva, szerintem ez a másik is ott készült. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523555 | 2013. január 28. 21:51 | ![]() | |
Szia Sennás! Az első képen két Csaba van, ha minden igaz akkor az 1.lovashadosztály páncélos zászlóaljból. Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 523548 | 2013. január 28. 20:46 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 523547 | 2013. január 28. 20:42 | ![]() | |
Köszi az infót mindenkinek! | |||||
Emerick | Adatlap | 523546 | 2013. január 28. 20:36 | ![]() | |
pardon, L-62. :) (L-60 a Toldi őse :D) még kétszer pardon :) | |||||
Számvéber | Adatlap | 523545 | 2013. január 28. 20:34 | ![]() | |
Ez valóban nem Nimród. :) Landsverk L–60 | |||||
Sennás | Adatlap | 523543 | 2013. január 28. 20:28 | ![]() | |
migi | Adatlap | 523133 | 2013. január 24. 21:44 | ![]() | |
És én úgy tudom hallottam - olvastam hogy a fényképezést is meg kell fizetni kockánként , |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
a Friulmodel és a Spade Ace Models gyárt fém láncot a Toldihoz.
Üdv
ad