<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 505451 | 2010. november 17. 10:18 | ||
romeo | Adatlap | 505450 | 2010. november 17. 10:11 | ||
Üdv! A HT 958 Magyar Néphadsereg? Az 50-es években csak háromjegyű számok voltak? A jármű Csepel 350? Köszönöm! forrás:www.cascoscoleccion.com/portada.htm | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505449 | 2010. november 17. 10:05 | ||
Törzsbusz! Köszönöm a segítséget. A legfontosabb adat lenne a számomra a ponton magassága a fenéktől a fedélzeti szintig, a ponton elején, és végén. A fotók szerint látszólag eltérő. | |||||
romeo | Adatlap | 505448 | 2010. november 17. 08:40 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505447 | 2010. november 17. 08:29 | ||
Üdv Romeo! Sok egyéb ok miatt csúszik a könyv, meg hát most azon rágódom, hogy az időszakot 1950- és 1990 közöttire csökkenteném, így csak a Magyar Néphadsereg időszakát mutatná be a könyv. Ettől egyébként bizonyára "vékony"lapok maradnának csak ki ami az elmúlt húsz évet jellemezné...hát még nem tudom. Itt küldök Neked is egy-két fotót. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505446 | 2010. november 17. 08:24 | ||
Szia Varjúbácsi! Mennem kell majd Szentesre, talán ott ráakadok Neked való adatokra. | |||||
romeo | Adatlap | 505445 | 2010. november 17. 08:19 | ||
Üdv Varjúbácsi! Keresem én is a GSzP-55 fotókat, amelyeket ígértem, még hátra van kb. 10 db CD átvizsgálása, eddig csak az van amit a múltkor feltettem. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505444 | 2010. november 17. 08:14 | ||
Szia Törzsbusz! Nincs véletlenül méret adatod a GSP-55 pontonjáról? A készülő kiadvány fedlaptervén van róla egy fotó. Sokat segítene. Köszönöm. | |||||
romeo | Adatlap | 505443 | 2010. november 17. 08:10 | ||
Üdv Törzsbusz! Gyönyörű fotók! Én a saját nevemben nagyon köszönöm! Ha szabad megkérdeznem mi van a készülő kiadvánnyal? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505442 | 2010. november 16. 23:57 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505441 | 2010. november 16. 23:49 | ||
Kamovos | Adatlap | 505440 | 2010. november 16. 22:09 | ||
Szia st_patrick Hát lehet, hogy magyar találmány :!: De az ETNV az NDK gyártmány :!: Ural alvázra IFA, és Wartburg alkatrészekből összerakva :!: A Képen nem valószínű, hogy ETNV építő, vagy bBázis lenne. Üdv: kamovos | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505439 | 2010. november 16. 22:01 | ||
üdv! Megitélésem szerint a gép nem kábeles, bár a felépítmény kialakítása azonos. Ez a plató kialakítás elsősorban műhelygépkocsi felépítménynek lett kialakítva, és a képen is inkább a műhelyváltozat feltételezhető mindazonáltal,hogy bármelyik géphez kapcsolható a mentő utánfutó. Ismereteim szerint a kábeles változatok a '80-as években kerültek be, a tatra-148 és csepel d-344eket váltották. az ETNV oldalfal más kialakítású, ugyanakkor létezett áramforrás gépkocsi is. Nálunk a haditechnika alapítványban van egy ilyen gép, 85Kw teljesítményű aggregáttal. Terv szerint - funkcionálisan is - télen újul meg. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505438 | 2010. november 16. 19:30 | ||
Üdv! Bár az ETNV-kábelfektető magyar találmány, de ezt a felépítményt az NDK is használta. Lehet h ott találták ki. (?) | |||||
romeo | Adatlap | 505437 | 2010. november 16. 12:41 | ||
lacipapa | Adatlap | 505436 | 2010. november 15. 22:23 | ||
Bocs,kezdő vagyok a net-en, lacipapa1947(kukac)gémail,pont,com Laci | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505435 | 2010. november 15. 21:55 | ||
miután én nem tudom az emiled, ezért hát itt az enyém: az e-mail cím: m.h.g@mailbox.hu | |||||
juge75 | Adatlap | 505434 | 2010. november 15. 21:15 | ||
lacipapa | Adatlap | 505433 | 2010. november 15. 20:41 | ||
Szia,köszönöm,de nem tudom használni,mert nem tudok angolul és nem értem,hogy mi van ott.Ha nem lennék a terhedre az E-mail-omra egy telefonszámot,ha megadnál,ahol tudnánk pár szót váltani. Köszönöm,Laci | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505432 | 2010. november 15. 20:06 | ||
romeo | Adatlap | 505431 | 2010. november 15. 19:46 | ||
Kamovos | Adatlap | 505430 | 2010. november 15. 19:39 | ||
Szia Romeo Ez egy ETNV raj Bázis járműve! A Raj 3db járműből ált Bevizsgáló (parancsnoki jármű) UAZ-469 Építő URAL-375D Bázis URAL-375D Szállító URAL-375D, vagy Zil-131. Szívesen látnék még képeket, a raj többi játművéről is! Üdv: kamovos Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 505429 | 2010. november 15. 18:00 | ||
Szervusz Törzsbusz! Azt szeretném kérni,ha lehetszeretnék veled magánban beszélni! Köszönöm,Laci lacipapa1947(kukac)gémail(pont)hu. | |||||
romeo | Adatlap | 505428 | 2010. november 15. 12:01 | ||
juge75 | Adatlap | 505427 | 2010. november 15. 11:08 | ||
romeo | Adatlap | 505426 | 2010. november 15. 11:03 | ||
ez is eladó... honvédségi értékesítésből eladó ténylegesen m-zárolt (lepomblázott) kereken 1000 km-t futott platós-ponyvás ural extrákkal. a járművet speciális hidraulikus rendszerű kábelfektető felépítménnyel szerelték és a szokásos csörlő mellett emelőhátfal is van rajta. honvédségi használat után ismételten forgalomba helyezhető. eladás céges számlával. forrás: www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/ural/ural_375-d-4277245 | |||||
farkas469 | Adatlap | 505425 | 2010. november 15. 10:47 | ||
Juge75! Neked véletlenül nincs egy metál bordó Bmw-d? A múltkori fotót nézve emlékeztetel valakire. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505424 | 2010. november 15. 10:39 | ||
Üdv! 1999 június 3. Még folynak a légicsapások Jugoszlávia ellen, amikor lövészetet tartanak (az akkor még létező, 2003-ban felszámolt) drégelypalánki lőtéren. A főszereplő ugyan már a Mistral, de az új francia fegyver aktuális "eredményességével" kontrasztban sikert arat az Igla, ráadásul egy hasonló platform-konfigurációban. Ez a GAZ-66-ra telepített Láma, dupla indítóval, melynél a gyorszáraknak köszönhetően fennmaradt az a lehetőség, hogy a lövész kikapja a helyéről az indítócsövet, elhagyja a járművet, és MANPADS-ként folytassa. A GAZ vezetőfülkéjének anyósülése előtt elhelyeztek egy 1L15-1 elektronikus tervtáblát is, mely egy RH adatátviteli rendszeren kapta a céladatokat, pl. a PU-12-es vezetési ponttól. Itt található egy anyag a LÁMA - lövészetről: webcache.googleusercontent.com/search | |||||
romeo | Adatlap | 505422 | 2010. november 15. 10:34 | ||
juge75 | Adatlap | 505421 | 2010. november 15. 10:23 | ||
Nem volt rendszeresítve. Kísérletképp készült, magyar ötlet. | |||||
romeo | Adatlap | 505420 | 2010. november 15. 10:13 | ||
Üdv! A GAZ-66 LÁMA-val kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy tudja-e valaki a Magyar Honvédségnél rendszeresített mennyiséget? Én eddig a következőket hallottam: 1990-es évek eleje, Klapka György Harckocsidandár 1 db csapatpróba 1990-es évek második fele, Drégelypalánk 2 db éleslövészeten Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 505419 | 2010. november 15. 10:08 | ||
pepe | Adatlap | 505418 | 2010. november 15. 09:26 | ||
Kamovos | Adatlap | 505417 | 2010. november 15. 08:54 | ||
Szia Romeo! Ravasz, fogós kérdés! Szerencsére nyitva a jobb első ajtó! Azon látni, hogy az ablaka osztott. Ez pedig a 350 jellemzője! A többié teli ablakos. Üdv: kamovos | |||||
joci232 | Adatlap | 505416 | 2010. november 15. 08:35 | ||
pepe | Adatlap | 505415 | 2010. november 15. 08:24 | ||
Szia Juge 75! Megadnád az email címed? Szeretnék kérdezni tőled pár dolgot. Egyszer már megvolt tudom, de azóta a Win-t újra kellet telepítenem és nem mentettem ki a címeket. köszi rustypepe@gmail.com peterhorvath80@t-online.hu | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505414 | 2010. november 14. 22:49 | ||
Üdv Maz barátom! Egyáltalán: Zsámbék megmarad szerinted? A Kapisztrán téren megkezdődött a "madár reptetés"...és még ki tudja talán mi lesz? | |||||
Maz | Adatlap | 505413 | 2010. november 14. 21:50 | ||
Juge75 gyakorlatilag már megtette :-) Viszont hogy nem fog oda kerülni, arra fogadni mernék. :-( Onnét kezdve, hogy magántulajdonba került a Múzeum már akkor se tudna tenni semmit, ha akarna. De nem is akar. Na nem Zsámbékon Feri bátyámék, hanem a várban az illetékesek. Ha akart volna, akkor ott lenne. | |||||
romeo | Adatlap | 505412 | 2010. november 14. 21:01 | ||
Üdv! A LÁMÁRA fel kellene hívni a zsámbéki légvéd. múzeum figyelmét! Tudtommal Zsámbékon nincs meg ez a jármű. | |||||
TIR | Adatlap | 505411 | 2010. november 14. 20:51 | ||
romeo | Adatlap | 505410 | 2010. november 14. 20:27 | ||
farkas469 | Adatlap | 505409 | 2010. november 14. 19:29 | ||
pepe | Adatlap | 505408 | 2010. november 11. 21:34 | ||
Köszönöm nektek a segítséget | |||||
TIR | Adatlap | 505407 | 2010. november 11. 19:57 | ||
juge75 | Adatlap | 505406 | 2010. november 11. 19:54 | ||
Sajnos ez az egyetlen kép. | |||||
juge75 | Adatlap | 505405 | 2010. november 11. 19:34 | ||
A fórum címe, ahol a kép található: Rögtönzött légvédelmi eszközök. Barkácsolt páncélzat került a Kraz-255 járműre, valamint páncélozták az eredetileg BTR-152 felderítő-csapatszállító járműre telepített Zu-23-2 légvédelmi gépágyút. | |||||
juge75 | Adatlap | 505404 | 2010. november 11. 19:28 | ||
A Film címe "Renegát", erről a képről vettek ötleteket egy elképzelt Sci-Fi járműhöz. A Kép Angólában készült, 1987-88-ban. (a képaláírás szerint.) | |||||
TIR | Adatlap | 505403 | 2010. november 11. 19:19 | ||
pepe | Adatlap | 505402 | 2010. november 11. 19:03 | ||
Szia Juge! Te se tudsz többet erről a járműről? Hol tudnék utánna keresni? (tudom gugli, de ott nem találtam semmit) Nagyon tetszik. Melyik filben lehetett. Ha jól gondolom ez valami afrikai cucc. pepe | |||||
pepe | Adatlap | 505401 | 2010. november 11. 19:00 | ||
Köszi igen, ezt én is megtaláltam, de többet nem.sajna pepe |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
A Roburok ugye MN fotók?