Csaba beazonosítva Fortepan 43937 alapján: Pc-134.
Egyező foltok az orron, a torony homloklemezén, a vezetősisak mellett és a menetirány szerinti bal első sárvédő belső oldalán. |
|
43M Turán III - 2H-012 = Huns on Wheels FB (Ivan Fuksa - Ivan Maniak FB)
|
|
43M Turán III - 2H-012++ = Huns on Wheels FB (Ivan Fuksa - Ivan Maniak FB)
|
|
43M Turán III - 2H-012++ = Huns on Wheels FB+ (Ivan Fuksa - Ivan Maniak FB)
|
|
43M Turán III - 2H-012+++ = Huns on Wheels FB (Ivan Fuksa - Ivan Maniak FB)
|
|
39M Csaba = ebay
|
|
W24 1939 - 43-09-15 = Judit Geisel via Magyar egyenruhák régi fotókon FB
|
|
36M Bofors - 44-10 - Tiszaug - 55.lgv.to = WWII in Hungary FB
|
|
36M Bofors - 44-ősz - Gyöngyös = WWII in Hungary FB
|
Amikor már azt hinnénk, mindent láttunk, akkor Mujzer Péter feltesz a Huns on Wheelsre egy csokor 2000x1500 pixeles képet Turán III prototípusról! (és most már biztos vagyok benne, hogy követi ezt a fórumot :D)
Meg lett egy új Csaba is Ebayről, Egy beazonosítatlan alakulatú (talán mintha három kereszt látszódna egy négyzetben) Wanderer W24 és egy beásott 40-es Bofors Tiszaugnál, egy meg Gyöngyösnél. |
Így van.
Én annak idején a juhász gamma ladáin lőttem be a színeket.
A dobozok belsejében érintetlen, tiszták
A színek, és még mielőtt bele ragasztottak a fekete filcet festették le, meg magában a lőellemzö belsejében is.
A sárgát nem sikerült tisztázni,
Kettő, esetleg három szint használták.
Az általam látott Nimród szerszámos doboz belsejében látott sárga az nem valami világos khaki szín volt hanem olyasmi mint a tamiyanak ,gunzenek tan,buff színe,cirka olyan 10-15% fehérrel . |
|
37M Krupp L2H43 pk - 1A-806 - 1941 = fortepan_266539
|
|
38M Toldi - H-341 = RHAww2
|
|
40M Nimród - H-012 - Ludovika = Magyarpáncél FB+
|
|
41M Turán II - 2H-219 - KÁB.ÁTVÉTEL++
|
|
41M Turán II - 2H-219 - KÁB.ÁTVÉTEL+
|
|
41M Turán II - 2H-219 - KÁB.ÁTVÉTEL
|
|
29m 8cm - Don 1 = fortepan_42698
|
|
43M Zrínyi - H-801++ s43M Zínes
|
|
menetben Sztorozsevoje felé - IV. gv.t.o - 42-09-23 = HM-HIM FB
|
|
Tél végi utcakép - Kijev Lypska utca - 43-02-26 = HM-HIM FB
|
|
Ford V8-51 - I-436 = HM-HIM FB
|
Ez tényleg szép, de _szerintem_ téves.
Szerencsére már lassan viszonylag értelmes menyniségű eredi színes felvétel van terepmintás magyar harceszközökről. Persze a színegyensúlyt mindnél után kell állítani, de azért látszik nagyjából, hogy mik a főbb jellemzők. |
|
Screenshot_2025-02-26-20-56-11-689
|
Mindegy akkor meg jól sikerült az a lényeg.
Pinterest-en eredetinek írták. |
|
MB G5 - E-025
|
Óvatosan. Deák Tamás képeket színez. Az E-025 a Csabák előtt, Orincsay Péter gyűjteményéből van. ( www.tuzkereszt.com) |
Elfogadom! De szerencsére van "Magyar tarka" is és jól áll neki! Deák Tamás(?) van egy színes G5 kép eszméletlen jó minőségű ott áll a sor elején a 025ös és pazarúl fest tarkában! Na hátha egyszer sikerült egy ilyet építeni. |
Szerintem az fény. A fényes festék ott a környezetet veri vissza, míg a beljebbi részeken magát a sötétzöldet. Nehezen tudom elmagyarázni. Ez nem csillogás/glossiness hanem visszaverés/reflection. (aki fényképez vagy látványtervez az érti). Minden felületen megjelenik, de a sík, csillogókon sokkal jobban kijön.
Tévedés joga fenntartva!
A 122-vel való kép sajnos nekem nincs meg rendszámot olvasható felbontásban, viszont amit posztoltam, kétszeresre nagyítva már látszik hogy ott is 2... a rendszám. A szlvédő becsomagolása is ugyanolyan. A nadwornai képsorozatból egyetlen G5-öt tudok azonosíthatóra, de az E-022, még csak nem is valószínűsíthetően, hanem 1000%-ra biztosan. Ezekből én azt mondom, az a jármű lesz, ami a 122-es PzIV előtt van |
|
Screenshot_20250226-215430
|
Pinterest-ről egy kép lehetséges a sorban ez az első jármű? G5 tök ugyanolyan meg a háttér is. |
|
Screenshot_2025-02-26-20-30-51-692
|
Reddit-en meg volt ilyen is meg olyan is. |
Zöld vettem! Én meg pont azért kérdezem mert sárvédő fehér "csíkja" felett lámpa alatt nem egy-egy világosabb folt lenne? Meg a bal hátsó sárvédő éle is kicsit világosabb? Nem tudom. De a motorháztető meg tényleg egyszínűnek néz ki.
Téglatesó képein is foltosnak látom de lehet én szemem káprázik :) |
A kérdés jó.
Mivel a fényviszonyok diffúzak (nincs vetett árnyék) a sárvédő viszont még így is úgy csillog, hogy tükröződik benne a lámpa és a szélvédőkeret foltja, én azt mondanám, nem régen lett festve (csapadékot kizárok, mert minden járművön vastagon áll a por). Ha pedig 44-ben lett festve akkor én úgy gondolom a képről, hogy az 1943. július 14-én kelt rendelet értelmében "gépjármű zöld". |
Az a G5 az terep mintás vagy simán szürke? |
|
39M Csaba - Pc-169 - 134++
|
Köszi!
Csak az első volt meg, a Turánok közt (és az is rosszabb minőségben, itt meg látszik a 2-481 is a G5 Mercedesen). Biztos, hogy ez is a nadwornai sorozat része. A tankon ugyanolyan a hadijel sározásának lehullása és G5-ből is ez az egyetlen ahol becsomagolt szélvédőt láttam. |
Szépek a Leventék 😉 Köszönet! |
|
045
|
|
070
|
Helló!
A Turános biztosan egy sorozat része, ez a két kép is abból van: |
|
39M Goerz + = vatera+
|
|
40M Turán = zbiam
|
|
43M Zrínyi - 44-07 - Tatariv talán - Kárpátalja = vatera
|
|
43M Zrínyi - 44-07-06 - Tatariv - 10.rotü.o. = HM-HIM FB
|
|
Rába DST - HONVÉDSÉLG = mvh-1059-06
|
|
38M Botond - 1943 = Anonymus via Magyar egyenruhák régi fotókon FB
|
|
VW Typ 82 - 44 - Berekböszörmény = Sándor Méhes via Kübel und Schwimmwagen FB
|
Újabb merítés:
39M Goerz fülelő "megtörve bár, de fogyva nem", egy eddig számomra ismeretlen 40M Turán kép (talán a nadwornai sorozat része?), egy Zrínyi a folyóban (kiegészítő infók Mujzer Pétertől a Huns on Wheels oldaláról. Nekem nagyon hasonlít az álcázás és az egész málha a HM-HIM ősszel feltett képeire). Eddig elkerülte a figyelmem a filmhíradókban látható, civil színű, HONVÉDSÉG rendszámos BSZkRt Rába DST csokor. Szépen látszó kiskunhalasi zászlóalj jelzés egy egyébként nem szépen látszó Botondon.
Végül Sennás tagtársnak kerestem Kübel keresőfényszóról képeket, akkor futottam bele ebbe a Kübelbe. Hogy magyar-e az kérdéses, mindenesetre a leventék benne biztosan. |
Az esernyős teherautó előtt egy 15M 7,5cm hegyiágyút visznek :) |
Bár a Tégalatesó által közölt képaláírás szerint Opel, valójában egy Steyr 220. (A M&M Extra és a Pro Modell Archív nagyon jó anyagok de néhol már eljárt felettük az idő. |
|
Ford 817T - 2.gv.tü.o = darabanth
|
|
Sd.Kfz. 11 - 1939 - Huszt = darabanth
|
|
01-29M - Tarnopol = vatera
|
|
01-29M - 1945 - Budapest = fortepan_217775+
|
|
Puch 350 GS = vatera
|
|
Opel Olympia 1938 = vatera+
|
|
_Ford G917T - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_Ford V8-51 tartály + Ford Eifel - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_Ford V8-51 tartály - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_Ford V8-51 tartály + BMW R75 + KV 40 - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB++
|
|
_K-D 330 - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB+
|
|
_K-D 330 - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_42M páncélos - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_42M páncélos+ - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
|
_42M páncélos++ - 45-04től05 - Csiliznyárad-Ausztria - 2.pc.ho = Alex Fekete via MERF FB
|
Új Darabanth és Vatera aukciók.
Gépvontatású tüzér Ford, Hansa-Lloyd, 29M tábori sütöde (+még egy Budapestről). Puch 350 láthatóan valahol a keleti fronton, meg egy civil Olympia.
Nade!
A Magyar egyenruhák régi fotókon FB csoportba felkerült egy csokor kép már részben Ausztriából a 2. páncéloshadosztály jelzéseivel. Mindenféle Ford: 917T, V8/51 tartály, Eifel... Háttérben még Klöckner-Deutz, Mercedes G5, BMW R 75, KV 40... Ráadásul 42M páncélos ruházat! |
Ansaldok. Vannak magyar kocsik (vegyesen és kupolás és "gyári"), amiken a parancsnok búvónyílása mellett van két csavar, ezek körülbelül ott vannak, mint az olasz keretantenna csatlakozási pontja.
További fordulat, hogy ha jól tudom, akkor a rádiós kocsik (olasz és magyar) akkumulátora a pótkerék helyére szerkesztett dobozban volt, de ez a doboz nem mindegyik csavaros kocsin van fent.
Pl:
tanks-encyclopedia.com/wp-content/uploads/imported/35m-ansaldo/lCIV9go.jpeg
tanks-encyclopedia.com/wp-content/uploads/imported/35m-ansaldo/mLH03lx.jpeg
Az tűnik logikusnak, hogy az olaszok a gyártás során egy ponttól kezdve kifúrták a két lyukat a tetőben, aztán valamelyik kocsiba került rádió, valamelyikbe meg nem. Mi meg kaptunk mindegyik sorozatból.
Vagy mi a funkciója annak a két csavarnak és mely kocsikra került fel? |
Köszi! Vajon milyen autó állhat a Kübelwagen előtt? |
Helló!
A képaláírás u.az. mindkét képre: "Kübelwagen, GAZ és Opel haditudósítói autók (1944)". |
Köszönöm!
Ebből már lehet látni, hogy nincs is rendszáma, csak HONVÉDSÉG táblát visel, és tényleg kifelé fordul rajta a ködkürt. A képfeliratok ismerete nélkül ruházatból ítélve azt gondolom, ez ugyanaz a jármű a 3-as és 4-es képeken |
|
20250209_165857
|
|
20250209_165834
|
|
20250209_165816
|
Helló!
Az ememextrában ez a két küblis fotó van: |
A M&M különszámát sajnos már nem is lehet megtalálni. Valami fondorlattal meg tudnád osztani velünk az említett képet, kérlek? |
|
fortepan_257152 - 1934 Studebaker Commander Sedan
|
|
+_71-005 - Minerva-Impéria TA 11 Jupiter 1938 - Csíkszereda -1940 = ÍGY VOLT -régi fotók gyűjteménye FB
|
|
+_AK 552 = mvh-0910-05
|
Köszönöm, így már meg is van. Teljesen elkerülte a figyelmemet eddig.
A Modell&Makett különszámáról sajnos lemaradtam, csak a ProModell Archív van meg (valahova mélyen elrakva évek óta). A nadwornai kocsit azért gondolom magyarnak, mert körülötte minden magyar, és nem látok rajta semmilyen német azonosító jelzést, mint ami a képsorozat magyar parancsnoki Kruppján van.
Közben megfejtettem pár bevonultatott járművet. A Studebaker nem lett volna nehéz, ha ismerem az amerikai járművek logóit, így azért eltartott egy darabig. Az Impériára egy Facebook fórumon bukkantam rá, így rendszám nélkül, eü. kocsinak befogva. Talán Emericknek mond valamit a 71-005 azonosító szám. Úgy vettem ki meglehetősen ritka jármű volt.
Az A-291 meg még 1937-ben került a híradó kamerája elé, III. Viktor Emmánuel látogatásakor. Hogy mi lehet, azt még keresem. |
1944. november 1079, de nem a tgk. mögött bukkan fel, hanem korábban szószéknek használják.
A haditudósító konvoj / pózoló fotókon szereplő kocsi jobb oldaláról van még egy kép a M&M haditudósító különszámában.
Ha a nadwornai fotón szereplő kocsi magyar, akkor már tavasszal hozzánk került legalább egy, nem? |
Kdf Kübelwagen biztosan volt. 1944 nyarán a képeken is látható módon kerültek állományba, de 25-öt rendeltek később is, melyeket 1945-ben szállították le. Sajnos egyebet jelenleg nem tudni róluk.
I. |
A Panzerfaustos képen szerintem sárga van, de nagyon rossz a kép. A nadwornai nem megállapítható ennyiből. A harmadik a Madarska Armadából van, (elsődleges forrását nem tudom). A Fortepanos biztos hogy terepezett, szerintem német rendszerű sárga alapon zöld-barna foltos.
Viszont most hogy jobban megnéztem, szerintem az utolsó kettő ugyanaz a jármű. Egyező ferde folt a bal sárvédő elején, hasonló foltok a pótkerék mögött és a rendszám körül. És bár nem néztem végig az összes Kübelwagen fotót a neten de sehol nem láttam olyat, ahol a kürt oldalra állna ki, mint ezen a két képen. |
|
|
VW Typ 82 - 44
|
|
VW Typ 82 - Nadworna = Huns on Wheels FB
|
|
VW Typ 82 -
|
|
VW Typ 82 = fortepan_129805
|
Ennyi képem van róla. A Romsitsa által említett híradó felvételt én nem találtam meg sajnos |
|
Igen, a Modell&Makett Extrában (haditudósító) vagy a ProModell archívban van egy kép és felbukkan egy 1944 őszi filmhíradóban is, emlékeim szerint szórólapózó tgk. mögött. Mindkettő szimpla "sárga". |
|
Screenshot_2025-02-02-19-55-54-645
|
|
Screenshot_2025-02-07-09-25-07-829
|
Sziasztok. Sose néztem utána de a Királyi Honvédség kapott/használt Kübelwagen-t? (Schwimmi az volt igen)
Akár "magyar tarka" akár egyszínűben?
Képek illusztráció. |
elírás: a Mercedes 230 a IV. hadtest parancsnoki jelvényét viseli. |
|
HSCS KV-40 - B-974 = Huns on Wheels FB
|
|
HSCS KV-40 - B-975 - 1941 Ukrajna = Manniger Vilmos via MF II-22
|
Nagy része már volt, de amíg van tárhely, addig nem baj :D
Kiegészítő infók: az első 2 kép Rába Super 3 (azóta sem tudom milyen egységtől). A második egy Mercedes 230 (W153) a I. hadtest parancsnoki jelzésével a Dontól. Az utána lévő terepszínű leharcolt Ford 817T jelzése már a bevonulási képeken is létszik más járműveken, viszont itt már a jobb sárhányón ami azt mutatja, hogy 41 után került fel (a jelzések a láthatóság miatt a menetirány szerinti belső oldalon voltak, és mikor áttért az ország a baloldali közlekedésre, ezt követték)
A 2. gk. lövész zlj bevonulási Botondjait (2-802 talán?) köszönöm szépen, megy a gyűjteménybe. A parancsnoki Krupphoz azt írták hogy 1940. IX. 05, Pete (mint kiderült, Szatmártól 11 km-re van). Az Ansaldo aranyos, de engem jobban érdekel a mögötte lévő leginkább MÁVAG-Mercedesnek tűnő dolog. A sapkajelvény leginkább a 2. lövészdandáréra hasonlít. A 18M Böhlerek szerintem még bőven 30-as évekből valók, az esernyős/ejtőernyős jelzésű kocsi meg kerek egy éve van a beazonosítatlan képeim közt...
A B-974 és B-975 KV-40-esekről van ennél sokkal jobb minőségű kép is már, csatolom is. A közelképes határvadász Fiat 508 nekem 1942.VI.7-es dátummal lett lementve de az 1941 hihetőbb a képről. A Fiat 508M képet néztem egy darabig hogy milyen egyenruha lehet rajta, végül arra jutottam, hogy leventék. Az utolsó kettőn kívül a többi kép elég ismert, azokon meg sajnos nagyjából semmi plusz infó nincs.
Viszont a kecskeméti kép biztos nem 1942, mert még régi hadijel van rajta - és Ansaldok amik már 1942-re ki lettek vonva. A CR-40-eseket itató Ford V8/51 szintén nem lehet Veszprém, mert mögötte látszik a mátyásföldi főépület jellegzetes tornya. |
Teljesen igaz, én tévedtem! |
A FIAT CR.42-es fotó, az biztos, hogy nem Veszprém, hanem Mátyásföld!
Üdv Viktor |
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1 1940 Erdély
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1 1941 orosz front
|
|
www.vatera1
|
|
www.vatera1 1941 délvidék zsablya
|
|
haditechnika folyóirat
|
|
1942 kecskemét
|
|
1940 Szeged
|
|
Ratio műhely
|
|
Fortepan 1940
|
|
1940 Veszprém
|
|
1942 orosz front
|
|
1942 orosz front
|
Egy merítés az elmúlt hónapokból, amit lehet tudni a képekről azt odaírom, de a forrását nem jegyeztem meg mindegyiknek. |
|
fortepan_265942
|
|
Lancia Aprilia sedan - AL 989 - Tper13 = HM-HIM FB
|
|
HT6
|
|
HT3
|
|
Pavesi = HM-HIM FB
|
|
Pavesi - B-032 = fortepan_73963
|
|
fortepan_73963
|
Szép fogás!
Főleg a Schneider-Pak. Az Sd kfz 251C már régebb óta ismert, én először a Keleti Hadszíntér és Magyarország 1941-1942-ben láttam. A Bofors sem rossz, bár ha a tyúkbelezés érdekel, arra a Fortepan 265942 még jobb referencia. A kocsi pedig egy a Haditudósító század 10 Lancia Apriliája közül (lehet hogy még több volt, híradó kockán ennyit látok). Egy régebbi HM-HIM posztból kimentett fotó kicsit élesebben, és szerencsésebb helyen lévő vízjellel egyértelművé teszi a rendszámot. Elöl HONVÉDSÉG táblát viseltek csak.
Kiegészíteném még a klipből vett képeket egy (két) színes Pavesivel. Bár ezen a kocsiszám 332112, és a másik képen nem látszik a szám, de én erősen gyanítom, hogy ez a szintén HM-HIM által posztolt színes szerelvény 332477 kocsija mögötti két Pavesi lesz. Azt a téma, a képminőség és az időjárás miatt már régebben összekapcsoltam a Fortepan 73963-mal (a IV. gépvontatású közepes tarackos tüzérosztály légitámadás következtében oldalra dőlt szerelvénye Konotop és Kurszk között 1942. május 12-én.).
Tévedés joga fenntartva, de Occam borotvája ezt diktálja |
|
pak
|
|
sdkfz
|
|
bofors
|
|
haditudósító
|
Helló!
Pár kihiénázott kép a HM HIM face posztjában látható videóklipből: egy általam még nem látott kép a 97/38 PaK-ról, egy (igaz nem sok látszik belőle) az egészségügyis SdKfz-ről, egy közeli kép a négycentis bufiról, amin egészen szépen látszanak az irányzóműszer tyúkbeleinek bekötései, meg egy nemtommilyen kocsi a haditudósítóktól, de rendszámmal. |
Igen. Ő tervezte a Balatonmodell cuccainak jelentős részét. Most is együtt dolgoznak, csak Balaton Gabi már nem látja át a teljes termékpalettáját, ezért egy része Slypi cuccaiként kerül forgalomba. |
Helló!
A Balaton Modell társa, Slyzs Péter (remélem, jól írtam a nevét) cége, ő szokott fotomaratásokat csinálni a Balaton készletekhez ugyanezen a néven. Az egyik facés makettezős csopiban ha jól rémlik, azt írja, munkamegosztás miatt fut az ő nevén a makett. |
|
Wrecker, nagyon szépen kérlek, add meg a forrásait képeknek, mert ezekből a láthatóan Facebook-képcímekből semmi nem derül ki, pedig biztos vagyok benne hogy nem információ nélkül kerültek fel. Vagy csak a csoportokat írd meg, ahol ezeket találod, mert láthatóan nincsenek az általam ismertek között |
|
AJS M2 1929 - 13-076 - 1933-01-05
|
|
AJS M2 1929 - 11-936 = László Mester via Magyar egyenruhák régi fotókon FB
|
|
Puch 250 S4 = fenyeslorand.hu - S0031
|
|
Méray-JAP 1000 SV - 13-201 = meraymotor.hu
|
|
+1940 - Kárpátok = vatera
|
|
Fiat 1500 - AF 033 - HONVÉDSÉG - Délvidék = vatera
|
|
30M 30-as központ = vatera+
|
|
+_CA 565 - 1940 - Erdély = vatera
|
|
8cm 18M = fenyeslorand.hu - T0021
|
|
8cm 18M = fenyeslorand.hu - Ü0001
|
|
8cm 18M = fenyeslorand.hu - Ü0008
|
|
8cm 18M = fenyeslorand.hu - Ü0011
|
|
CV 35 - H-112 - Fülek = vatera - 1939 honvédnaptár
|
|
CV 35 - H-191 = indafoto - magyarmesszer
|
Üdv!
Most hogy ráértem, otthon maradtam kicsit motorozni :) Vannak közte régebben tévesen, meg egyáltalán nem beazonosítottak is.
Lett egy új kép a 722405-as posztban mutatott tábori sütöde megzuhant vontató kocsijáról is, meg egy Fiat 1500 a délvidéki bevonulásból. Ugyanonnan még valami híradó jármű belseje egy 30M 30 vonalas telefonközponttal (!). Van még egy ki nem derített polgári rendszámos kocsi Erdélyből, és Fényes Loránd oldaláról ( fenyeslorand.hu/fenyescsalad/ ) a fenti motor mellett még egy csokor kép Böhlerekről. Végül két eddig általam nem ismert Ansaldo. |
|
46875556_1088252911299195_2529796377987252224_n
|
|
466976526_2407918992933926_8943857599224494876_n
|
|
457031283_122175024824216040_214434435195875933_n
|
|
457034370_939721468171262_7998930343049144502_n
|
|
457365007_536281628765528_4730378364469356820_n
|
|
461707437_2366942647031561_4619179695944946250_n
|
|
464330519_8872319439526065_2615988904839571926_n
|
|
464637241_8890898627668146_327957848619348383_n
|
|
466677672_2802122216637014_5561470727689266332_n
|
|
465719510_8734570473268262_7655369713590836168_n
|
|
467407461_594443619615995_6272903441796746422_n
|
|
470211393_8920173144740734_376060153205135636_n
|
|
fortepan_291642
|
|
Névtelen 4
|
|
Névtelen 5
|
|
56555947_2274510535972923_3297503850658791424_n
|
Ez évi utolsó merítés a netről... |
Gondolom valaki már belepiszkált. Ha megnézed, Elnar képén megvannak a szegecsek. Én az enyémet már így találtam. Csak a fényerőn meg az élességen állítottam picit, másba nem nyúltam bele. |
Fura a "Koszorús" Turán fotó, a szegecsek jó része hiányzik a tornyon és a kocsitesten is. |
Egyező foltok az orron, a torony homloklemezén, a vezetősisak mellett és a menetirány szerinti bal első sárvédő belső oldalán.