<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
spenot | Adatlap | 696462 | 2022. május 3. 22:28 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 696459 | 2022. május 3. 20:49 | ![]() | |
Már van motorjuk :) Adnék két linket, először a svájciak weboldala: www.koenigstiger.ch/english/ Sajnos csak félévente frissítik, de legalább beszámolnak minden lényegesről ami történik. Itt pedig Wheatcroft facebook oldala: www.facebook.com/pages/category/Interest/The-Wheatcroft-Collection-2348619585363508/ Na itt aztán minden van. Viszonylag aktívak, érdemes heti 1-2 alkalommal ránézni. Amúgy pont 28.-án volt egy poszt amiben felújítás alatt álló Királytigris sebességváltókat mutattak be. Wheatcroft amúgy tök jó fej, olvassa a hozzászólásokat, és szokott válaszolni is, én is kérdezgettem már tőle ezt-azt :) | |||||
tyimosenko | Adatlap | 696458 | 2022. május 3. 20:20 | ![]() | |
Koszi, valoban svajci, meg lattam is anno, amikor szedtek szet. Motort szerintem ketseges, hogy talalnak eredetit az ujakhoz. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 696457 | 2022. május 3. 20:14 | ![]() | |
Svájci Tiger B, nem belga. Az ausztrál Tigris sajnos tök üres belülről, és az is fog maradni. Wheatcroft építi a 2db Tiger I-est és ha jól tudom két darab Tiger B is készül. Igen, ezek frankenstein gépek lesznek, de eredeti alkatrészekből, így nincs vele gond szerintem, attól még valódi Tigrisek. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 696456 | 2022. május 3. 20:09 | ![]() | |
A belgak a tiger B-juket. A tobbi, ami talan mozogni fog Tiger I-esek, az, ausztral vagy a Kevin Wheatcroft Tigrisei, azok darabokbol osszerakott Frankenstein-gepek. | |||||
spenot | Adatlap | 696454 | 2022. május 3. 19:29 | ![]() | |
Ki lesz a következő? Oroszok a Kubinkait? A franciák a saumurit? Vagy a németek munsterit? Vagy vmi más? S. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 696453 | 2022. május 3. 18:46 | ![]() | |
Idén is kiszabadult a Tigris a ketrecéből :) Ahoz képest, hogy van vagy 80 éves, elég jól megy. Ez a világ egyetlen működőképes Tigrise, szerencsére már nem sokáig. Két másik társa ha minden jól megy csatlakozik hozzá pár éven belül. www.youtube.com/watch | |||||
borisz | Adatlap | 695984 | 2022. április 20. 08:23 | ![]() | |
Spangli | Adatlap | 695951 | 2022. április 19. 14:59 | ![]() | |
Spangli | Adatlap | 695950 | 2022. április 19. 14:58 | ![]() | |
Én csak ezt a négyet ismerem, és sajnos még egyiket sem láttam jobb minőségben. Állítják, hogy létezik olyan, amin kivehető a torony aljába, a zimmeritbe vésett "LSSAH" felirat, de én még a mai napig nem találkoztam vele (pedig több éve többen igérgetik). Ugyanakkor a harcászati azonosítászűmána ka stílusa messze nem egyezik az 1. SS-páncélosezred számainak stílusával, a katonák Heer egyenruhát viselnek, és nálamnál okosabb/hozzáértőbb szakik már az egyik katonát be is azonosították a 3. páncélsoezred tagjaként. (Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a zimmeritbe belevésni egy feliratot nem olyan egyszerű, mint ahogy azt eóaz egyszeri haladó elképzeli!) | |||||
borisz | Adatlap | 695946 | 2022. április 19. 13:29 | ![]() | |
Ó, neked is köszönöm! Van más kép is róla esetleg? | |||||
Spangli | Adatlap | 695875 | 2022. április 18. 14:51 | ![]() | |
2. páncéloshadosztály, 3. páncélosezred | |||||
tzsgyuri | Adatlap | 695863 | 2022. április 18. 10:43 | ![]() | |
Spangli | Adatlap | 695797 | 2022. április 16. 17:41 | ![]() | |
Legalábbis egy téves beazonosítás alapján. Az adott valójában Panther valószínűleg nem az 1. SS-páncélosezred kocsija volt, hanem egy Heer alakulaté. | |||||
borisz | Adatlap | 695786 | 2022. április 15. 23:30 | ![]() | |
tzsgyuri | Adatlap | 695784 | 2022. április 15. 22:46 | ![]() | |
Az 1 SS páncéloshadosztály használta a Párducán Normandiában. https://www.flickr.com/photos/130556552@N02/17029365095 | |||||
borisz | Adatlap | 695766 | 2022. április 15. 13:44 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 662073 | 2019. augusztus 8. 23:41 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 662072 | 2019. augusztus 8. 23:23 | ![]() | |
SU-76, Tacam R-2. A bolgárok kibelezett pz iv-kkel párosítva bunkernek használták, Jemenben terepjáróra rakták, a kínaiak talán LVT-4-re, kb. ennyi. Üdv Á | |||||
sanyi | Adatlap | 662070 | 2019. augusztus 8. 22:26 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 662069 | 2019. augusztus 8. 22:18 | ![]() | |
BMP-1-en! Az teljesen más! A BMP lövege 73mm-es, és szinte nem is hagyományos ágyú, hanem egy módosított hátrasiklás nélküli löveg, az SzPG-9 lőszereit tüzeli. A PT-76-nak volt az ágyúja ami a ZiSz-3 lőszereit tüzelte, de maga a fegyver újabb konstrukció. | |||||
sanyi | Adatlap | 662068 | 2019. augusztus 8. 22:06 | ![]() | |
Igen, köszi, azt a képet megtaláltam, érdekes!:) Viszont én IIvh-s gépre gondoltam, illetve modern Zil/Ural/Kraz gépekre! | |||||
Sennás | Adatlap | 662067 | 2019. augusztus 8. 21:37 | ![]() | |
Még BMP-1en is volt:) | |||||
sanyi | Adatlap | 662066 | 2019. augusztus 8. 21:32 | ![]() | |
Sziasztok! A ZIS-3 ágyút használták járművekre szerelve? Pl. Vorosilovetz, RSO stb. Előre is köszi! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 662021 | 2019. augusztus 5. 23:06 | ![]() | |
Ééééés megvan a mai nyertes! Bizony ez egy modernizált változat. Ha jól tudom a 70-es évek elején selejtezték őket. Aztán jó kérdés mióta állt azon a helyen. 20-30-40 éve? | |||||
romsitsa | Adatlap | 662016 | 2019. augusztus 5. 21:49 | ![]() | |
Lehet, hogy 1944-ben gyártották, de 1959-ben még tuti szolgált és kapott egy ráncfelvarrást, mert ez egy M verzió. Üdv Á | |||||
Miggyuri | Adatlap | 662013 | 2019. augusztus 5. 21:17 | ![]() | |
Annyi van,hogy 44-ben gyártották és fogalma sincs mióta állhat itt. | |||||
Sennás | Adatlap | 662010 | 2019. augusztus 5. 20:09 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 662009 | 2019. augusztus 5. 20:06 | ![]() | |
Demilitarizálta. Ott ez a szokás. És tökéletesen egyetértek vele. Egy ilyen bevágás a csőbe elég ahoz, hogy bárki vehessen kiszuperált technikát. Nem kell tőből levágni a csövet, nem kell a töltényűrt szétbarmolni, nem kell beönteni a motorteret betonnal. Amúgy múzeumba vitték ha jól tudom. + egy kis adalék: Sok helyen olvastam már konkrétan erről a gépről, hogy "mekkora szenzáció, II.Világháborús vas, és még mindig működik!" Nos, csak annyit mondanék, érdemes a motor hangját meghallgatni! :) | |||||
Sennás | Adatlap | 662008 | 2019. augusztus 5. 19:47 | ![]() | |
Jó de Pistám ott 8.54mp belevág a csőbe az a balf@sz, 9.24mp látni mit csinált. Annak mi értelme volt? | |||||
páncélos | Adatlap | 662005 | 2019. augusztus 5. 19:15 | ![]() | |
Ez nem Magyarország! Máshol nem a kohóba visznek mindent. | |||||
Sennás | Adatlap | 662002 | 2019. augusztus 5. 18:03 | ![]() | |
A szövegkörnyezetben beszélik hogy mióta áll itt a vas? Hány év után mozdították meg? Gondolom (már) bontani vitték. Érdekes:) youtu.be/n_aDMqFrUV8 | |||||
dioevil | Adatlap | 661942 | 2019. augusztus 3. 20:48 | ![]() | |
Sokféle harckocsi 65 oldalon: www.flickr.com/photos/bronpancerna/page1 | |||||
Sokol | Adatlap | 655065 | 2019. január 30. 19:18 | ![]() | |
Ezen az oldalon volt elérhetősége..a nyomtatványok nekem nincsenek meg, de volt szerencsém egy u.car. fűzethez, és abban az eredeti utasítás ábráit reprintelték. Annál igazibb nem létezett ;D matadormodels.co.uk/tank_museum/xcamo_starmer.htm | |||||
Muzzy | Adatlap | 655041 | 2019. január 30. 10:42 | ![]() | |
Köszönöm Sokol! | |||||
Sokol | Adatlap | 654998 | 2019. január 29. 19:35 | ![]() | |
Revell enamelből az SM381 de erősen a méretarányhoz kell igazítani, mert az eredeti színnek felel meg kb. | |||||
Muzzy | Adatlap | 654966 | 2019. január 29. 13:14 | ![]() | |
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy a britt 2 VH-s S.C.C. 2. színnek a gunzeból melyik felel meg? Esetleg humbrol?) A MAFVA oldalt néztem, de ott nem ad meg éppen erre a színre használható színt. Illetve találtam egy Humbrol keveréket 5X98 (ez csokiszín) + 4x29 Segítségeteket előre is köszönöm! Muzzy | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 614695 | 2016. szeptember 15. 15:04 | ![]() | |
Mármint az első éles bevetése volt 100 éve, tudtommal. | |||||
páncélos | Adatlap | 614691 | 2016. szeptember 15. 10:13 | ![]() | |
Ma 100-éves a harckocsi | |||||
Muzzy | Adatlap | 608252 | 2016. május 5. 16:05 | ![]() | |
Köszönöm mindhármótok segítségét Matilda ügyben. Muzzy | |||||
Kicsi | Adatlap | 608250 | 2016. május 5. 14:51 | ![]() | |
Matilda II probably from 13 Pz.Div. Outskirts of Budapest, February 1945. | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 608245 | 2016. május 5. 13:24 | ![]() | |
Még egy apró kiegészítés: hazánkban legjobb tudomásom szerint 1944-45-ben a szovjet csapatok már nem használtak Matildákat (esetlegesen előfordulhatott valamelyik kiképző alegységnél egy kósza darab, de én még nem találkoztam vele sem fényképen, sem jelentésekben - eddig). | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 608244 | 2016. május 5. 13:21 | ![]() | |
Szia! A budapesti Matilda kicsit más: valószínűleg már német zsákmányként került a fővárosba, német festéssel. Jelzések sajnos nem látszanak rajta, így azt sem tudjuk, hogy melyik alakulaté lehetett. | |||||
Muzzy | Adatlap | 608242 | 2016. május 5. 13:04 | ![]() | |
Szia Tamás78! Igen, köszönöm, a második képre emlékeztem. Ezek szerint mehet rá a 42-es angol terepes festés, bár néhány gép egyszínűnek látszik. Ha esetleg van még jobb kép, kelzésekkel annak nagyon örülnék. Köszi Muzzy | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 608240 | 2016. május 5. 12:24 | ![]() | |
Itt vannak ilyen képek, nem tudom, erre gondolsz-e? beutepanzer.ru/Beutepanzer/uk/A12_matilda/a12ussr_matilda.htm | |||||
Muzzy | Adatlap | 608238 | 2016. május 5. 12:04 | ![]() | |
Sziasztok! Építek egy Matilda harckocsit (1/48), a festésen gondolkozom. Egyik variáns, hogy a 3 színű afrikai változatot építem meg. A másik lehetőség egy lend lease keretében a szovjeteknek szállított jármű. Ha jól emlékszem van egy fénykép, ahol magyar harckocsik mellett szerepel egy Matilda is. Segítséget kérek tőletek az utóbbihoz, melyik változatot használták hazánkban a szovjetek, és a gépek számozásáról(jelöléséről) festéséről. Köszönettel Muzzy | |||||
motoros504 | Adatlap | 579823 | 2015. február 27. 20:03 | ![]() | |
Tisztelt Fórumlátogatók! Évek óta építgetek egy Matchbox Sdkfz.251-est. Most jutottam el a lánctalpig, de sajnos használhatatlan. Van valamilyen ötletetek, hogy mivel tudnám helyettesíteni? | |||||
juge75 | Adatlap | 577009 | 2015. január 24. 21:41 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 577007 | 2015. január 24. 21:33 | ![]() | |
Kisebb átmérőjű sztirol profil egyenesre fűrészel, gyertyalángnál a végét közelíted a lánghoz, ettől lesz a végén egy laposabb de széles gömb, ezt síkba csiszolod. | |||||
ponty | Adatlap | 577003 | 2015. január 24. 21:21 | ![]() | |
Az 1/35 Tamiya sd.kfz. 232- re a keretantenna tartóit, hogyan lehetne a legjobban újra elkészíteni, mert a készletemben levő tartórudak ovális keresztmetszetűek, a képeken (t0.gstatic.com/images
t0.gstatic.com/images upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Bundesarchiv_Bild_101III-Hummel-025-22,_Russland,_SS-Division_%22Wiking%22,_Panzersp%C3%A4hwagen.jpg), meg inkább köracélnak tűnnek. Pár helyen már rákérdeztem, lehet itt lesz valakinek ötlete. Én egy szögre gondoltam mint szár, de a vastagabb hengereket, a kiszélesedő részekkel (porcelán?) hogy csinálhatnám meg főleg egyformára? Vagy utána műgyantábó még le is másolni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
A motor tényleg nehéz ügy. A briteknek a 131-es Tiger restaurálása során "elfüstölt" az eredeti motor, ha jól emlékszem a motorblokkban átégett a vékony anyag a hengerek között, de múzeumban még találtak egy másikat. A mi nem biztos, hogy örökké tart...