<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
atika | Adatlap | 654999 | 2019. január 29. 19:46 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 654996 | 2019. január 29. 19:29 | ![]() | |
Hali! Az olaszok is kezdenek mókásak lenni, totál igazad van... Ez a katalógus is érdekes, pl. a Mi-24-nél, ahol adja a brazil jelsort - csak épp neki a Mi-35M van, ami egy pöttyet eltér ettől a verziótól... A magyar Hs-129 is érdekesnek igérkezik. Talán Rénóban találtak egy stóc fényképet KelemenGusztávJóska hagyatékában, amiben van kép a magyartarka "konzervnyitóról"... Szóval kicsit érdekes ez kiadvány. A marokkói F-16 viszont remek ötlet, mert eddig csak méregdrága matricában lehetett megvenni! Ez jó pont, mert lehet, hogy olcsóbb lesz, mint a kiegészítős matrica. A Sea King-re tippem sincs, mert ők a Hellertől vettek át pl. CL-415-öst, de ha a Heller Sea Kinget fogja belerakni abba a dobozba, akkor megetetjük velük! Talán Revell? Az jó lenne, viszont a németek az angol gyártásút adták, ez meg az eredeti jenki. Fujiminak volt még épkézláb Sea King, de nem tudom, hogy az lenne-e. A MiG-21 szerintem is Zvezda. A Tomcat felségjele elgondolkodtatott...:) Lehet, hogy romlott volt a spagetti!:) A titkos anyagra viszont én is kíváncsi vagyok! Vajon mit találtak a szerszám raktárban, melyik cégtől vettek át valamit? :) No mindegy, pár hónap és kiderülnek a dolgok! | |||||
f2d | Adatlap | 654989 | 2019. január 29. 18:43 | ![]() | |
A Phantom FG.1 szerintem Airfix -a képen fel van hajtva a szárnya-, tudtommal más ilyen bontásban nem gyártja. Ezen kívül van még a Fujimi a British Phantomja, és kész. E kettő közül valamelyik, vagy saját szerszám, amit nem igen hiszek. Látok én ott egy 72-es Sea King-et is 5 felségjelzéssel, az milyen lehet? Nem rémlik, hogy az Italeri-nek lett volna Sea King-je ebben a méretarányban. Lehet, hogy az Airfix-től vagy a Fujimi-től átvettek pár típust. | |||||
atika | Adatlap | 654986 | 2019. január 29. 16:28 | ![]() | |
Minden szavad igaz. Az Italeri mégis él, 1/32-ben még fejleszt is. (Ami a repülős részt illeti.) Nagy mákja van, hogy hozzáfért néhány ESCI szerszámhoz, azok közül nem egy csúcs minőség volt a korában - de ezt már kitárgyaltuk párszor. Az F-27, lehet hogy nyerő lesz nálam, majd meglátjuk végül milyen festések lesznek a dobozban. | |||||
Zoli | Adatlap | 654984 | 2019. január 29. 16:20 | ![]() | |
Szia, Egy kicsit hörögnék én is. Eleve már a legutolsók között tartom számon az olasz céget: ha a Heller egyes, akkor ez legyen kettes alá… Nagyon szűk a választék, régen ennél sokkal több makettet is kiadtak, pláne újdonságot. Utóbbiak minősége is kérdéses, a panelvonalak még a régebbieken is vékonyabbak voltak. Egyedül az új csomagolás és matrica lehet vonzó, de nekem az kevés. Tudom, a fákking is ezt csinálja, viszont ők sokkal jobb minőségű és részletesebb maketteket gyártanak már 20 éve, amik közelébe az olaszok azóta se érnek. Az újdonságok száma is a nulla felé konvergál, ha a 72-es repülőket nézzük és az egyetlen titkosított tétel új szerszámos lesz, akkor kereken 1db, minden más esetben nulla. Persze vannak használható és/vagy régóta keresett készletek, amik - jobb híján - hibáik ellenére is eladhatók (B-58, X-32 stb), de ezekkel nem váltják meg a világot. Az átvételek is kérdésesek, mert azok (Academy? F-86, ESCI F-27, Harrier, FG.1 Phantom? stb) közt is vannak feleslegesek, mint pl a Zvezda? MiG-21. Szóval én általában egy legyintéssel viseltetek az Italeri iránt... z | |||||
Nagyzo | Adatlap | 654982 | 2019. január 29. 16:11 | ![]() | |
Iránon kívül nem volt export Tomcat, valszeg csak összekeverték a felségjelet, mint a magyar/olasz zászlót szokás. Mindenesetre makettgyártó cégtől jó nagy baklövés... | |||||
pmheros | Adatlap | 654965 | 2019. január 29. 13:01 | ![]() | |
Remélem kicsit jobban odafigyelnek majd, mert a negyedik oldalon a 1423 cikkszámú P-51B makett, egy P-51A verzió képével van illusztrálva. Üdv.: pmheros | |||||
atika | Adatlap | 654964 | 2019. január 29. 13:00 | ![]() | |
Szerintem, tévedés. Arra tudok gondolni, hogy lesz benne iszlám iráni és császári iráni festés - és az utóbbit gondolták jelezni, rosszul. | |||||
badboy | Adatlap | 654963 | 2019. január 29. 12:56 | ![]() | |
Nem tudom láttátok-e a 72-es Tomcatnél mexikói matricát is jeleznek. Erről valakinek van konkrét infója vagy csak nyomdahiba lehet? | |||||
rod666 | Adatlap | 654960 | 2019. január 29. 12:37 | ![]() | |
Az autók között lesz régi Protar is... :( | |||||
atika | Adatlap | 654957 | 2019. január 29. 11:51 | ![]() | |
Egy része ESCI, a másik régi saját, de a MiG-21bis biztosan Zvezda. A brit Phantom az elég nagy kérdőjel nálam is...? | |||||
rod666 | Adatlap | 654954 | 2019. január 29. 11:40 | ![]() | |
Lesz Hs-129, meg egy csomó autó! Egynél-kettőnél kíváncsi vagyok, honnan szedik az öntőszerszámot... | |||||
Gabusch | Adatlap | 654953 | 2019. január 29. 11:37 | ![]() | |
Azt hiszem, értem mire célzol. Azt hittem a méretaránnyal van gondod, de ezek szerint a minőséggel. | |||||
atika | Adatlap | 654952 | 2019. január 29. 11:32 | ![]() | |
Hörgésidő! :D www.themodellingnews.com/2019/01/preview-of-italeris-catalogue-new-items.html ...bocs'. | |||||
sanyi | Adatlap | 654935 | 2019. január 28. 21:57 | ![]() | |
Nem tudom, de egyébként erről a makettről van szó: www.google.hu/search Wargamer inkább farag magának egyet kazánlemezből, az is élethűbb lesz... Mellesleg van ilyen Trumpeter készlet: www.google.hu/search Erre értettem, hogy meredek... | |||||
Gabusch | Adatlap | 654931 | 2019. január 28. 21:08 | ![]() | |
"Az is meredek volt, hogy kiadja/kiadta a 144-es Szu-27-est... " Ehhez is hülye vagyok, de érdekelne, nem lehet-e ez a háttérben. Nem lehet, hogy a wargamereket céloznák vele? Az mintha ilyesmi méretarány is lenne. | |||||
atika | Adatlap | 654928 | 2019. január 28. 19:55 | ![]() | |
Tőled kérdezem, mint japán szakértőtől, de szívesen veszem bárki észrevételét: a Tamiya modern jet kategóriában mire készül mostanában - 1/48 és 1/72 méretben. Lehet tudni valamit! | |||||
Minatoku | Adatlap | 654926 | 2019. január 28. 19:29 | ![]() | |
Egy globalis volumengyarto preferenciai masok, mint egy kozep-europai gyartoe (foleg, ha ennek a gyartonak az egyik legnagyobb makettezopiac, a japan az egyik meghatarozo beveteli forrasa, mely az aktiv maketezok szama es vasarloereje miatt egymagaban majdnem akkora, mint a teljes EU piac). A masik meg, hogy a Tamiyanal mashogy jonnek ki a szamok, mint egy KPnel. Mas a berkoltseg, mukodesi koltseg, stb., egesz mas a koltsegszerkezet es koltsegszint (ertsd:daragabban fejlesztenek uj termeket), nem csak amiatt, mert Japanban termelnek, hanem azert is, mert az egesz globalis piacot le kell fedniuk a termekkel, azaz ehhez kell igazitani a gyartosori kapacitast is, valamint az ertekesitesi/disztribucios/marketing csatornakat is. Es a magas koltsegek miatt erthetoen igyekeznek a szukseges minimumon tartani a termekkinalatot, es nem tul sok uj, esetleg egzotikus makettet es retegtermeket piacra dobni (aminek aztan a fejlesztese/gyartasa nem eri meg es rafizetes lenne). A kinai gyartokat nem erdemes a Tamiyaval osszehasonlitani, mert egeszen mas koltsegek mellett dolgoznak/fejlesztenek, es azzal, hogy ilyen hihetetlenul szeles a termekkinalatuk, es ilyen iramban dobjak piacra az ujabbnal ujabb maketteket, annak az is a fo oka, hogy igyekeztek betorni a piacra es a dompingkinalattal szilard piaci reszesedest szerezni. Egy erdekes kerdes egyebkent, hogy pl. 10-15 eves tavlatban hol lesz majd a Tamiya, es a kinai gyartok mellett a jelenlegi hightech japan gyartok (pl. egy 1/72 es FineMolds F-14re, vagy egy Tamiya Zerora gondolva itt) mennyire tudjak megorizni a pozicioikat (vag teljesen a japan belpiacra szorulnak majd vissza, ill. leepulnek), no meg az is, hogy a tradicionalis europai tomeggyartoknak (pl Italeri) hol lesz a helye a piacon. Szoval bocs, hogy ezt mondom, de pl Tokiobol, vagy globalisan nezve jelenleg teljesen logikus a Tamiya uj Messer sorozata mind 1/48ban, mind 1/72ben, akar a piaci igenyek, akar a Tamiya uzleti erdekei szempontjabol nezem. | |||||
Sherman | Adatlap | 654925 | 2019. január 28. 19:08 | ![]() | |
(hopsz ez elment) (folytatom) A cégek különböző üzletstratégiáiból azt a következtetést levonni, hogy nem létezik "gyártói logika", szintén nem szerencsés. Bármilyen ostobának tűnnek a nagyobb cégek, ők már kicsit régebb óta léteznek mint ezek a kisebb "manufaktúrák". Én ugyan más hobbikból kifolyólag, de már tapasztaltam mekkora bukás néhány új cég új stratégiája amikkel piaci réseket próbáltak betömni. | |||||
Sherman | Adatlap | 654924 | 2019. január 28. 18:59 | ![]() | |
Szerintem összehasonlítani a Kp és AZ cégeket a REVELL és Tamiya cégekkel em túl szerencsés | |||||
sanyi | Adatlap | 654922 | 2019. január 28. 18:38 | ![]() | |
Jééé, ez másnak is feltűnt, nem csak nekem? Há' hogy van ez?:) Frankón megfogalmaztad a lényeget! A gyártói logika szerintem nem létezik. Sokaktól megkapom, hogy szidom a Revellt. Jogos, mert szoktam őket osztani. Vegyes érzelmeim vannak iránta...:) Egyrészt amikor kihoz pl. egy Ju-88-ast, ami megszólal, örülök, mert valami elképesztő makett. Viszont amikor kidobja az F-104G-t fapados szinvonalon, totál szerencsétlen kiszerelésben - se fegyverzet, két tökegyforma német matrica, a most gyártásba kerülő holland és belga festés is ott van az Italeriben... - akkor viszont nem értem őket. Persze, adja ki nyugodtan, de ha mondjuk adna hozzá dán és norvég jelsort - egy német mellett - biztos többen megvenné(n)k. Miért? Ezeket a Csillagvadász matricákat csak kiegészítőként lehet megvenni, még egyszer annyiért, mint a makett. A kis Jürgen megkapja szülinapra, neki tökmindegy, viszont vagyunk páran, akik szeretnének látni egy olivedrab dán Rakétát a polcon emberi áron. Az is meredek volt, hogy kiadja/kiadta a 144-es Szu-27-est... Inkább vitte volna a MÉH-be a szerszámot, a kapott pénzt pedig adta volna oda jótékony célra, mert csak pazarlás azzal foglalkozni. | |||||
Freddy | Adatlap | 654891 | 2019. január 28. 14:36 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 654890 | 2019. január 28. 14:36 | ![]() | |
Trumpeter katalógusában Vega rakéta 35-ben, csak most vettem észre. 4.bp.blogspot.com/-HZm0oAyJG7o/XCjw6K_ivgI/AAAChNI/hYfBiwj7xIs8OfWphRNp6F-IhCdtoyjWQCLcBGAs/s1600/Trumpeter%2B2020%2Bcatalogue%2Bmilitary%2Bvehicles%2B%252814%2529.jpg | |||||
pintair | Adatlap | 654884 | 2019. január 28. 14:08 | ![]() | |
Matthias | Adatlap | 654880 | 2019. január 28. 13:23 | ![]() | |
Valóban az eladhatóság is egy érv. De akkor hogy lehet hogy a Kp model 1/72-ben csinál Z-37Cmelákot, vagy a Zlin sportrepülő szériát, Let-200 moravát? Esetleg az AZ modell akik szintén kiadtak egy csomó messert, és spitet, de azon kívül egy rakás vitorlázót és egy csomó olyan típust is amit senki más nem? A nagy gyártók közül ott van pl a Hobbyboss akiknek 1/72-ben szintén sikerült kiizzadniuk magukból egy Zlin Z-42-t és Z-142-t? Ezeket vajon nem lehet eladni, és ott állnak a makettboltok polcain porosodva? Mindenki aki repülőmakettezik nyilván csinált már, vagy fog csinálni messer 109-t, de aztán ha megunta a többi mainstream géppel együtt akkor neki fog állni vajon 2001. messert építeni, vagy esetleg keres valami kevésbé unalmas agyonnyúzott témát? Szerintem ha ma megjelenik egy új messer 109, vagy spitfire, vagy F-14, akkor az max minőségében hozhat újat, de másban nem. Egy normális gyártónak aki már túl van ezeken, inkább ciki megjelentetnie még egy ilyen gépet... | |||||
tyimosenko | Adatlap | 654879 | 2019. január 28. 13:20 | ![]() | |
Szerelőnyílás fedeleket. A szélvédő előtti lemezen a féldudorok is külön alkatrészek, úgyhogy jönni fog még más alváltozat bizonyára. Lehet ám, hogy ezek az apró tömítések csak számomra jelentenek sok melót. Rengeteg időt el tudok ilyesmivel tökölni.. | |||||
ssanyi | Adatlap | 654877 | 2019. január 28. 12:53 | ![]() | |
Mit kell tömíteni pontosan és miért? Nekem még ugyan nincs meg, de eddig nem láttam nagyon tömítőt használni a videós építéseknél. A 72-es Tamya Emilt nekem (ami már néhány éve piacon van) csak a szárny kilépő és törzs csatlakozás beszívódásánál kellett tömíteni, sehol máshol. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 654875 | 2019. január 28. 12:18 | ![]() | |
A tamiya is variál az új 1:48-as G-6-ossal. Nagyon sok részletet kell eltömíteni a törzsön és szárnyon. Talán a G-10 lesz a következő változat, bár még nem bogarásztam végig. Mindenesetre a sok egyszerűnek tűnő tömítés azért elég jól lelassítja majd a munkát. Számomra szokatlan a Tamiyától, hogy ennyire a makettezőt terheli a két verzió közötti melós átjárással... | |||||
ssanyi | Adatlap | 654873 | 2019. január 28. 11:16 | ![]() | |
Talán ez is mutatja mennyire más világ a japán makettezők és makettező cégek lehetőségei. " amikből biztos fogyna egy csomó", biztos fogyna? Mi itthon egy makettező magazint nem tudtunk eltartani! :-( Ez a téma is megérne egy misét, sokan inkább másolták vagy leöltötték, mer ugye annyi pénzt kiadni . . . . Biztosak lehetünk benne hogy a gyártók alaposan átgondolják és utánajárnak hogy amit kiadnak az visszahozza-e az árát vagy nem! Nem egy süketszobában vesznek elő random módon típusokat, bizonyos eladási darabszám fölött fognak kiadni. Mellesleg az Eduard sem szórja már olyan mennyiségben az új típusokat, variálnak a verziók között és csomagokat találnak ki (Royal Class, vagy most a Bodenplatte). www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | |||||
sanyi | Adatlap | 654849 | 2019. január 27. 20:42 | ![]() | |
Üdv! Jó kis lavinát indítottam el ismét, de ez van.:) Cessna, Piper és hasonló kisgép sem lenne rossz, mert pl. megépíti a saját repcsijét. Az ARII özönvíz előtti makettje elég mókás - feltéve, ha sikerül beszerezni. A japán piac sajátosságairól nem tudtam, így viszont tényleg érthető a Gusztáv. A Bosszúállót azért hoztam fel, mert elég fura, hogy elég közismert pl. Bush apuka részéről is és valahogy mégsem foglalkoznak vele. Vagy ott az S-3 Viking, ami szintén csak az őskövület Hasegawa van a piacon - esetleg Ebay-en a hasonló régészetilelet kaliberű Airfix. Pedig ez is egy alap gép volt a flottában. Nagyon sok típust ki lehetne adni, amikből biztos fogyna egy csomó és ez az a dolog, ami miatt "hisztizni" szoktam, mert lehetne máshogy is gondolkodni... Nem kell bele munkaigényes műanyag műszerfal, elé egy matrica is. Miért? Aki versenyre viszi, úgyis kicseréli gyantára. Lehet úgy csinálniuk, mint az Eduard. Weekend és Profi Pack. Akinek kell a részletes "megszólal" műszerfal és futómű/kerék, az megveszi azt, akinek nem kell, az megveszi az olcsóbbat. Ezzel lehetne csökkentenie a költségeket, olcsóbbra jönne ki a szerszám. | |||||
Bishop | Adatlap | 654847 | 2019. január 27. 20:21 | ![]() | |
Hasonló nagyságú bolt idehaza csak a nagykerben van (Kék Kobra-Játék makett centrum), illetve ha hozzám hasonlóan elég öreg valaki, akkor talán még emlékezik a Fabulis-ra a Szentendrei úton...Viszont nem szapulom a mai boltokat, mert már az is öröm, ha van hová beugrani festékért és nem kell egy webshopban 2-3 napot várni. | |||||
Vadász | Adatlap | 654846 | 2019. január 27. 20:08 | ![]() | |
A makett vásárlók mennyíségéről ne is beszéljünk, mert nem ezres, vagy tízezres, hanem több milliós, szervezett, sokszor klubtagsággal rendelkező potenciálís vásárló várja az újdonságokat a távol keleten. | |||||
laja | Adatlap | 654845 | 2019. január 27. 20:05 | ![]() | |
Mindig kicsit irigykedve néztem az ilyen fotókat mert nálunk egy ilyen üzlet sincs. Még hasonló sem pedig azt hiszem jó néhányan "élevznénk" az ilyen kínálatot. A hozzáértő eladókról meg ne is beszéljek. | |||||
Minatoku | Adatlap | 654841 | 2019. január 27. 19:47 | ![]() | |
Ezek lemaradtak, csak, hogy lassatok, a Tamiya milyen belpiacon mukodik (es hoz "erthetetlen" donteseket), es hol tart odahaza Japanban a piac. | |||||
Matthias | Adatlap | 654838 | 2019. január 27. 19:10 | ![]() | |
Nos egy jó cessna c-150/152 miért nincs vajon 1/72-ben?Ez a típus legalább annyira befolyásolja a világ jelenlegi állását, mint a bf-109G6 vagy az F-14 stb... Tekintve, hogy a ma repülő pilóták kb kéthramada ezen típuson kezdte a motoros repülői pályafutását. Szerintem ez a típus jobban megérdemelne egy új/egyetlen jó makett verziót mint a 200. Spitfire vagy Messer... ráadásul szerintem egy ilyen makett nem csak kis körben lenne sikeres! | |||||
Vadász | Adatlap | 654836 | 2019. január 27. 18:46 | ![]() | |
Szétröhögöm magam. Egy makettgyártót egyetlen dolog érdekel, a profit. Akit nem az hobbiból csinálja, és korlátozott színvonalon. Ha nem tetszik a kínálat állj neki, add el a házad tőkének és vágj bele. Ha ismernétek a gyártók méreteit, piacát, a vámokat, akkor nem nyavalyognátok. Soha nem felejtem el Pádár Karcsi válaszát a egyik makettező kolléga felvetésére, hogy mit szeretne látni. "Te megépítenél belőle egyet, de nekünk a másik ötezret is el kéne adnunk." Amikor elmondta, hogy milyen közismert típusokat fognak kiadni (Bf-109, Spit, P-51, MiG 21), akkor hülyének neveztem, mondván teli van velük a polc. Erre ő azt mondta, hogy ők viszont úgy szeretnék kiadni, ahogy ők gondolják. És ma a legsikeresebb, legjobban építhető és legjobban variálható, tovább fejleszthető maketteket gyártja az Eduard. És bizony tervben van náluk a P-40 család a korai Spittek, a Hurricane. Ebből lesz a profit, mert nekik is 100-150 embert kell eltartaniuk, és ez már innét nem hobbi. | |||||
Nagyzo | Adatlap | 654831 | 2019. január 27. 18:13 | ![]() | |
Lehet, hogy a Tamiyát kéne jól lebxszni, hogy magába szálljon, és a makettgyártók Elon Muskja legyen, vagyis a szűk rétegeknek kedvezve, a profitot feladva gyártson készleteket. Gondolom nem véletlenül jött a G-6, mert ha az utcán megkérdezel valakit, h 2. vh-s repülő az mi, akkor szerintem nem az Avengert fogja rávágni, még ha azt valóban szívesebben látnánk is a polcon, én is. De itt most a "melyik messzert vegyem" dilemma látszik feloldódni. A Tamiya meg nem arcoskodik, csak megteheti, hogy biztosra menve kiadjon egy perfekt kis tucatrepcsit, megfelelő marketinggel. | |||||
Minatoku | Adatlap | 654830 | 2019. január 27. 18:03 | ![]() | |
Szerintem azert azt erdemes nem figyelmen kivul hagyni, hogy 1) a Tamiya egy globalis volumengyarto, azaz mas ligaban jatszik, mint a legfrissebb, globalisan nem mindenhol elerheto KKE Messer termekek, 2) a Tamiya egyik fo piaca a japan belpiac, meg mindig innen jon a bevetel meghatarozo resze. Itt azert meg egy Eduard kit is egzotikusnak es ritka madarnak szamit, es sok kulfoldi termek a vedovamok miatt nem versenykepes a japan piacon, ezert nem is nagyon forgalmazzak ezeket es sok japan gyartot uj termek fejlesztese/bevezetese soran elsosorban a japan belpiacos igenyek vezerelnek (pl. innen europabol nezve erthetetlennek tunik, miert ad ki a Tamiya egy vadasztigrist, de Tokioban egy nagyaruhazban nezelodve jol latni, hogy pl meng, takom, trumpeter stb makettek extran dragak, dacara annak, hogy csak a "szomszedbol" kell athozni oket...a boltokban a kinalat kb 80%a japan makett). Ha a Tamiya uzletpolitikajat nezzuk, ne az itteni, hanem a japan piaci viszonyokbol induljunk ki. Tokioban, vagy videki nagyvarosokban meg ma is szamos makettaruhaz van (Europaban, plane idehaza elkepzelhetetlen fizikai arukeszlettel, hatalmas alapteruleten), es akkor nem is emlitettem a Tamiya sajat markaboltjat sem, es ezek a mai online/amazon/ebay stb. vilagban is megelnek... A masik meg, hogy azt se felejtsuk el, a Tamiya az iparagban peldatlan epitesi minoseget, azaz konnyu/problemamentes epitest biztosit, es azert ez nem elhanyagolhato szempont, mikor a makettezesre fordithato szabadido egyre szukosebb. | |||||
Sokol | Adatlap | 654829 | 2019. január 27. 18:03 | ![]() | |
04961 Messerschmitt Bf 110 C-7 exDragon kiegészítve! xD + az összes exBandai 1:72 Star Wars cucc! Csak mert lemaradtál róla! | |||||
sanyi | Adatlap | 654827 | 2019. január 27. 17:21 | ![]() | |
Uraim/Hölgyem! Grumman Avanger. Ismerős gép? Ez verte rommá a japán flottát és űzte a német tengeralattjárókat, aztán a Koreai-háború idején járőröztek, majd vadászták a bozóttüzeket. Szóval nem egy "ilyen is volt" masina. Építs egy épkézláb verziót 72-ben. Most építs egy Bf-109-est... Melyik egyszerűbb? Melyikből van konkurencia? Ennyi. Ha valaki tud örülni egy 978433. Bf-109-nek, ám tegye. Vagyunk páran, akik inkább egy frankó Avangert látnánk szívesebben. Igazából az a fura számomra, hogy úgy reklámozza magát, mintha olyat adna, ami még sose volt kiadva és akkora dobás, hogy kiszáll a világból. Dáma társamnak üzenem, hogy hatnak rám ész érvek, de a Tamiya arcoskodás ilyen példája számomra vicc, inkább gáz, tekintve, hogy másba is ölhetne ennyi pénzt. Ja és ha már kioktatsz, legalább nézmá' meg, hogy mit írsz... Tamás78! Valóban, még nem osztottam ki őket, de csak azért, mert ők nem jelentettek be hasonló, a makettező világot megrengető, szenzációs hírt. :) | |||||
Sokol | Adatlap | 654825 | 2019. január 27. 16:09 | ![]() | |
Nagyzo | Adatlap | 654824 | 2019. január 27. 16:00 | ![]() | |
Nézzük csak meg a Tamiya újabb 1:72 kitjeit, és rögtön érthető lesz, miért is jó, hogy kiadnak egy G-6 Messert. Végre lesz egy, amit öröm lesz építeni, lásd Ki-61 például, vagy az F-16-ok, stb. Részletes, hibátlan illeszkedés, olcsó, és kapni is lehet. Én inkább ezt veszem majd, mint a sok sorjás, elnagyolt, alakhibás holmit. | |||||
ssanyi | Adatlap | 654818 | 2019. január 27. 14:13 | ![]() | |
Üdv! Mielőtt ide-Gösser-oppanás lenne a dologból érdemes lenne elgondolkodni azon hogy van-e jól építhető 1:72-es Messer! ;-) Ugye kiadhatnának olyan típusokat amelyeket még egyetlen gyártó sem, persze ezek általában a nem elterjedt típusok ismeretlenségük okán nem tömegtermékek. Hiába nem gyártják más cégek, nem véletlenül, nem lenne gazdaságos nekik, de ez már többször meg lett beszélve. :-D Nemrég jelent meg a 48-as Tamya G-6, valószínűleg nem fogyott valami sok, azért adják ki 72-ben is! Persze hogy azért mert sok fogyott belőle! :-D | |||||
sanyi | Adatlap | 654814 | 2019. január 27. 13:46 | ![]() | |
Sziasztok! Ekkora sznezáció, nem hittem, hogy ezt is megéljük: www.72news.eu/2019/01/tamiya-messerschmitt-bf109-g-6.html Igen, jól látjátok, egy igazi ritkaság, egy Gusztáv! :) Ekkora hírverést egy ilyen gépnek, ami minden sarkon kapható... Na mindegy, legalább nem kell megvenni. :) | |||||
ElGatoNegro | Adatlap | 654706 | 2019. január 25. 09:09 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 654689 | 2019. január 24. 19:32 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 654685 | 2019. január 24. 17:24 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 654512 | 2019. január 21. 09:56 | ![]() | |
Sziasztok, www.missing-lynx.com/reviews/modern/ryefieldrm5021reviewaj_1.html Ezt is el tudnám képzelni magyar jelzésekkel... z | |||||
Sennás | Adatlap | 654307 | 2019. január 17. 14:26 | ![]() | |
VÉTEL! Köszi Gabi. Akkor nem foglalkozunk vele. | |||||
juge75 | Adatlap | 654295 | 2019. január 17. 09:02 | ![]() | |
Maga a felépítmény letalpalható mindenestől, önálló komplexum. A kabin felőli részen van az operátor kabin, a torony teljesen táv vezérelt, és mindezt akár távolról is fedezékből lehet kezelni. A lehajtható erkély rész csak ellenőrzés és javítás céljából van, harc helyzetben oldalra össze hajtva kerül az egység két oldalára, hogy ne legyen útban a torony és a fegyverzet miatt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
...nekem egyik sem rémlik, de ettől most megtörténhet.