<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 361063 | 2009. október 13. 18:07 | ||
Sajnos nem tudok a fotók eredetöről semmit. Előzmény: (361062) SSgt_Chris 2009. október 13. 16:28 | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 361062 | 2009. október 13. 16:28 | ||
Tippelek! :-) Szerintem Taszár, erre a háttérben "legelésző" UH-60-asokról következtetek. Amúgy ugyanakkor készült a 2 fotó? | |||||
romeo | Adatlap | 361061 | 2009. október 13. 16:17 | ||
Daala | Adatlap | 361059 | 2009. október 11. 22:12 | ||
Sajnos ma már nem repül ez a Minyó se...:(( | |||||
romeo | Adatlap | 361058 | 2009. október 11. 20:51 | ||
borisz | Adatlap | 361057 | 2009. október 11. 19:59 | ||
romeo | Adatlap | 361056 | 2009. október 10. 21:37 | ||
romeo | Adatlap | 361055 | 2009. október 10. 21:35 | ||
Sanjurjo | Adatlap | 361054 | 2009. október 2. 11:57 | ||
Sziasztok! mig23papa Köszönöm az infót, most már legalább képet is láttok az irányításáról,így, hogy a botkormányon van ez a nem is annyira joystick formájú gomb, már érthető, hogy tudta gépet és a rakétát is egyszerre vezérelni a pilóta, egy biztos, minden tiszteletem ezeké a katonáké, mert nem kis gyakorlat kellett hozzá, ráadásul harchelyzetben a célba érésig, ki volt téve az indító vadászgép az ellenség légvédelmi tűzének...gondolom. Mondjuk annyira meg nem kell meglepődni ezen kézi vezérlésen, mert ahogy olvastam az első generációs páncéltörő rakétákat is hasonló módon, (igaz ott főleg vezetékes irányítással) a kezelő katona gombbal joystic-kal (nevezzük akárminek) vezérelte, igaz a földön egy fedezékből, vagy rosszabb esetben egy a cél felé robogó lövészpáncélosból, az se lehetett egyszerű, de egy három dimenzióban mozgó száguldó vadászgépből ez számomra ember felettinek tűnnik, ezért, mint írtam minden tiszteletem az ilyen fegyverekkel gyakorlatozó, harcoló embereké... | |||||
romeo | Adatlap | 361053 | 2009. október 2. 09:32 | ||
PETI | Adatlap | 361052 | 2009. október 1. 19:07 | ||
Tényleg bedobhatnád őket ide, szerintem mindeknit érdekelne.. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361051 | 2009. október 1. 17:14 | ||
mig23papa | Adatlap | 361050 | 2009. október 1. 17:11 | ||
Sanjurjo Elhiszem amit mondasz, bár én meg épp a közelmúltban beszélgettem azzal a pilótával (Horváth Milkós Macska) aki annak idején kipróbálta elsők között ezt a rakétát. Neki nem volt semmi gondja az irányítással, bár szerinte is szokni kell ezt a fajtát is. A nappali alkalmazás valószínű azért fontos , mert látni kell a célt a pilcsinek, az irányítása meg valóban egy kis joystic-kal történt, ( a mellékelt képen sárga nyillal jelölve)a nagyerejű fényforrás meg valószínű a rakéta kiáramló gázsugara lehetett. Miki szerint nagyon szépen lehetett irányítani a rakétát, és egy háznyi lyukat is tudott csinálni. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361049 | 2009. október 1. 16:13 | ||
Igen, mert mivel is repülnének? | |||||
romeo | Adatlap | 361048 | 2009. október 1. 16:05 | ||
Üdv! A MiG-29 kivonásával megszűnik a Dongó század is? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361047 | 2009. október 1. 15:49 | ||
Sanyi! Puma század repüli a Gripent, a maradék MiG-29-k pedig a Dongó század gépei. A Puma is macska ...csak kisebb... /bocs/ | |||||
sanyi | Adatlap | 361046 | 2009. október 1. 15:14 | ||
Üdv! Egyébként érdekes téma ez a Tiger Meet résztvétel. Javítsatok ki ha tévedek, de van /volt?/ egy Puma századunk 29-essel ami a miénk és át lehetne pingálni. Jó, nem tigris, de rokonok és nem biztos hogy kidobnának minket a NATO-ból. Szép befejezése lenne a gép magyar karrierének... | |||||
Petya | Adatlap | 361045 | 2009. október 1. 14:59 | ||
Elnézést, sikerült elírni, Mi-24-esekről van szó... | |||||
MoMi | Adatlap | 361044 | 2009. október 1. 14:39 | ||
Szia Petya! Honnan veszed, hogy Mi-28 van a fotókon! momi | |||||
Petya | Adatlap | 361043 | 2009. október 1. 13:25 | ||
Szevasztok! Elnézést, ha nagyon Off kategória lenne, de találtam kettő eredeti fekete-fehér fényképet, melyen a Magyar Honvédgés Mi 28-asai vannak. Ha valakit érdekel, keressen meg e-mailben, megválnék tőlük! Petya | |||||
Podva | Adatlap | 361042 | 2009. október 1. 08:56 | ||
Köszi Pilotka Nem volt előttem a rajz, így összekevertem elnézést kérek miatta. Árnyalja a képet, hogy a Mark I kiadó Ar-96 os füzetében a színes 3 nézeti rajzokon ennek a különbségnek nyoma sincs... Üdv Podva | |||||
oszi95 | Adatlap | 361041 | 2009. október 1. 06:45 | ||
pilotka! Köszönöm a 3nézeti rajzokat! | |||||
Nyugger | Adatlap | 361040 | 2009. szeptember 30. 19:37 | ||
bocs: jas 39c | |||||
Nyugger | Adatlap | 361039 | 2009. szeptember 30. 19:36 | ||
A cseh JAS 39D svanca nem festve van, ha nem matricázva. Ez volt az első Tiger Meet találkozó melyen résztvettünk. Ha komolyan vesszük a dolgot /politikusok figyelem!/ akkor az elkövetkezendő két évben a próbaidő alatt lesz még elég lehetőségünk bizonyítani az alkalmasságunkat egy majd 50 éve létező szervezetnek. | |||||
borisz | Adatlap | 361038 | 2009. szeptember 30. 19:33 | ||
Tényleg, matrica? | |||||
Vadász | Adatlap | 361037 | 2009. szeptember 30. 17:44 | ||
Ahogy sejtettem a késöbbi változatnál került előrébb a szárny. Vadász | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 361036 | 2009. szeptember 30. 17:41 | ||
Válasz: majd ha miénk lesz a Gripen (ha lesz rá pénz), mivel most még csak béreljük a Griffeket. Bérelt lakást/kocsit/vadászgépet stb. átfesteni meg ugye legfeljebb a tulaj hozzájárulásával lehet, ehhez meg szervezni, intézkedni kellene, MUNKA! (Dolgozni? PFÚJ!) Hát nem sokkal egyszerűbb semmit se csinálni! Kicsit ugyan égő a Tiger Meet-en, na bumm, oda úgyis a beosztottakat küldjük, szégyelljék össze-vissza magukat ők! | |||||
borisz | Adatlap | 361035 | 2009. szeptember 30. 17:31 | ||
Ha megvesszük őket, nem csak béreljük? | |||||
Levix | Adatlap | 361034 | 2009. szeptember 30. 17:29 | ||
aircraftslides.com/Auction/AuctionDetail.aspx Mikor lesz ilyen a magyar Gripeneken? | |||||
pilotka | Adatlap | 361033 | 2009. szeptember 30. 17:26 | ||
Nagytiszteletű Uraim! Hátha ez segít, gondolom Podva Mesternek is ez van meg | |||||
Petibá | Adatlap | 361032 | 2009. szeptember 30. 17:12 | ||
Igen, de még itt vannak. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 361031 | 2009. szeptember 30. 17:02 | ||
Sziasztok! Nem pont légierő, de magyar: Tudja valaki, hogy megkaptuk-e már a 3db Cougart Afganisztánba? | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 361030 | 2009. szeptember 30. 12:26 | ||
Sziasztok! mig23papa! Én csak olvastam az egyik repülős szaklapunkban (bár, mint tudjuk, ott néha sok szakember működik), hogy ez a típusú rakéta az első generációs rádióparancsközlésű típusok közül származik, (ez az én értelmezésemben, bár én laikus vagyok, rádiótávírányitásút jelent) és, bár ezt ugye minden orosz fegyverre mondták, az amerikai Bullpup másolata volt. A cikk írt a használatáról, is, bár ez számomra is kissé hihetetlenek tűnt, mert az állította, hogy a pilóta egy sic! kis joystic-kal vezérelte célra, úgy hogy a rakéta végén, egy nagy erejű fényforrás mutatta a rakéta pályáját, gyakorlott pilótának ez egyébként, (természetesen csak nappal) állítólag ment is. Az biztos, hogy nem "tüzelj és felejtsd el" fegyver volt, bár ez a hatvanas évek technológia szintjén nem is volt elvárható. Egyébként hasonló elven működött az állítólagos mintát jelentő Bullpup is. | |||||
Polar | Adatlap | 361029 | 2009. szeptember 29. 23:06 | ||
M E G H Í V Ó VIII. BOLYAI MAKETTÉPÍTŐ KUPA NEMZETKÖZI MAKETT KIÁLLÍTÁS ÉS VERSENY a Bolyai Makett Klub, a Honvédség és Társadalom Baráti Kör Budapesti Egyesülete és a HM Honvéd Kulturális Szolgáltató Kht. Stefánia Galéria rendezésében Időpont: 2009. október 17. és 2009. október 18. között. Helyszín: Budapest, XIV. Stefánia út 34-36. Makettek nevezése a versenyre, regisztrálása kiállításra: 2009. október 17. szombat: 08.00-13.00h. A rendezvény megnyitása: 2009. október 17. 13.00h. A rendezvény megtekinthető: 2009. október 17. 08.00-18.00h. 2009. október 18. 08.00-15.00h. Eredményhirdetés, díjkiosztó: 2009. október 18. 15.00h. A rendezvény bontása: 2009. október 18. 16.00h. Börze: 2009. október 17-18. a rendezvény nyitva tartása alatt. A verseny kategóriái és a versenyszabályzat, valamint további információk és részletek megtalálhatók a www.bolyaimk.hu, a www.attilaproductions.com/forum/ és a www.makettinfo.hu honlapokon. Érdeklődni: Somogyi Balázs +36/30/3506809, sbalazs@bolyaimk.hu Szabó Zoltán +36/30/5233505, zotyo@bolyaimk.hu Honlapunkon: verseny.bolyaimk.hu A verseny kategóriái: Hobbi liga: Gyermek korcsoport (12 éves korig; 1997. jan. 1. után születettek) - GY1 Gyermek összevont (repülő, harcjármű, figura, polgári jármű, hajó, egyéb) Ifjúsági korcsoport (13-17 éves korig; 1992. jan. 1-1996. dec. 31. között születettek) - IR2 Repülő összevont - IH3 Harcjármű összevont - IE4 Egyéb összevont (figura, polgári jármű, hajó, sci-fi, fantázia, papír) Felnőtt korcsoport (18 éves kortól; 1991. dec. 31. előtt születettek) Repülő szekció - FR5 Repülő 1/72 és kisebb összevont - FR6 Repülő 1/48 és nagyobb összevont - FR7 Repülő dioráma összevont Harcjármű szekció - FH8 Harcjármű 1/72 és kisebb összevont - FH9 Harcjármű 1/48 és nagyobb összevont - FH10 Harcjármű dioráma Figura szekció - FF11 Figura 1914-ig - FF12 Figura 1914-től - FF13 Figura csoport Polgári jármű szekció - FP14 Motorkerékpárok - FP15 Autók - FP16 Kamionok Hajó szekció - FH17 Hajó összevont Egyéb szekció - FE18 Egyéb összevont (sci-fi, fantázia) - FE19 Papír összevont Profi liga: - PR20 Repülő összevont - PH21 Harcjármű összevont - PF22 Figura összevont - PP23 Polgári jármű összevont - PH24 Hajó összevont - PE25 Egyéb összevont Kiemelt kategória: - K26 60 éves a NATO, 10 éve a NATO-ban (minden, ami a NATO-hoz kapcsolódó) - K27 Sugárhajtású repülők (Jetflay kiemelt kategória) VERSENYSZABÁLYZAT Általános információk A versenyre olyan munkákat várunk, amelyek a korábbi Bolyai Makett építő Kupákon még nem lettek nevezve. A versenymunkákat csak a készítőjük nevén lehet benevezni. A versenyzők korlátlan számú makettet nevezhetnek. Ezektől függetlenül a kiállításra minden alkotást szívesen várunk. Minden olyan versenymunkához kérjük dokumentáció leadását, ami feljavított, bontott makettet, egyedi, kísérleti típust, típusátépítést, különleges festésmintát jelenít meg. A dokumentáció lehet nyomtatott és elektronikus formátumú, kereskedelmi forgalomban beszerezhető vagy magángyűjteményből származó referenciaanyag egyaránt. A dokumentáció leadásának ténye a nevezésnél regisztrálásra kerül, nagy értékű, nehezen pótolható referenciaanyagnál (könyv, folyóirat, CD/DVD, fénykép, stb.) külön elismervénnyel is, amellyel az eredményhirdetést követően visszakapható a szóban forgó dokumentáció. A makettek besorolása A zsűri a kategóriák további bontásának vagy összevonásának, indokolt esetben adott versenymunka más kategóriába történő átsorolásának, illetve a versenyből történő kizárásának jogát fenntartja. Utóbbi történhet az előírttól eltérő ligában (hobbi, profi) és/vagy korcsoportban önhibából történt nevezés, illetve kegyeletet, jóízlést sértő alkotás esetén. A versenymunkák számának tekintetében egy kategóriában minimálisan öt alkotás szükséges a kategória indításához. Ennél kevesebb nevezett munka esetében a kategória összevonásra kerül egy hasonló paraméterekkel rendelkező kategóriával. Adott kategória további bontására abban az esetben kerül sor, ha azt a zsűri indokoltnak tartja. Azon új generációs készletekből összeállított maketteket, amelyek dobozai gyárilag tartalmaznak egyébként feljavítónak minősülő alkatrészeket (nagyméretű fémmaratás, esztergált fém lövegcső, fém vontatókábel, stb.) és ezek beépítésre is kerültek; a jelentős mértékű, dokumentáció alapján, saját építésben kivitelezett feljavításokat, bontást tartalmazó munkákat, illetve a teljesen saját építésű alkotásokat az adott szekciók feljavított, bontott kategóriáiban kell nevezni, ha ilyen meg lett hirdetve. Ezen kívül minden gyári készlet segítségével elkészített feljavítást és/vagy bontást tartalmazó versenymunkát is itt kell nevezni. A Profi ligában minden olyan versenyző szabadon indulhat, aki elfogadja a versenyszabályokat. Annak, aki az adott kategóriában mesterlevéllel rendelkezik, illetve a 2007-2009. évi Szolnoki makett verseny mester kategóriáinak valamelyikében arany, ezüst, bronz érem helyezést ért el; a 2007-2009. évi Mosonmagyaróvári makett verseny bármelyik kategóriájában első helyezett lett; a 2006-2008. évi Bolyai makett verseny Profi ligájának bármely kategóriájában arany, ezüst, bronz érem helyezést ért el, a profi ligában kell indulnia. Ettől csak abban az esetben térhet el, ha nem a mesterlevelet vagy érmet, illetve első helyezést elért munkája szekciójának megfelelő makettel szeretne indulni és ez nem ért el helyezést a fenti versenyeken. Tehát egy repülő mesterleveles szabadon indulhat a Hobbi liga harcjármű szekciójában, stb. A Hobbi ligában, a korcsoportjának megfelelő kategóriákban minden olyan makettező szabadon indulhat, aki nem tartozik a Profi ligában indulásra kötelezettek körébe és elfogadja a versenyszabályokat. Továbbá a Hobbi liga korcsoportjai felfelé nyitottak, vagyis aki a korcsoportjánál magasabb korcsoportban szeretne indulni, az megteheti. A Kiemelt kategóriában megkötés nélkül, bárki indulhat. Zsűrizés A nevezés lezárását követően kezdetét veszi a zsűrizés, ami nem nyilvánosan zajlik. Kérésre, ha az adott zsűri team beleegyezik, rövid időre megtekinthető. A zsűri a Hobbi ligában szemrevételezéssel vagy könnyített pontozás, a Profi ligában szemrevételezés vagy szigorított pontozás alapján hozza meg döntését. Az utóbbi esetekben a zsűri törekszik arra, hogy lehetőség szerint minden versenymunkát pontozzon. A pontozólapok az eredményhirdetést követően megtekinthetőek, illetve térítés ellenében (önköltségi ár) másolatot kérhetnek belőlük a versenyzők. Óvás 2009. október 18.-án, az eredmények kifüggesztését követően, 12.00h-ig nyílik mód az óvásra, 3000-Ft kaució ellenében. Elbírálását háromfős bizottság végzi, amelynek tagjai a zsűri elnök, az érintett szekció egy zsűritagja és a főszervező. Ha a bizottság megállapítja az óvás jogosságát, akkor az eredmény módosításra kerül, és a kaució visszajár. Díjazás A kategóriákban arany, ezüst és bronz díjak kerülnek kiosztásra, kategóriánként akár több is, a zsűri döntése vagy az elért pontszámok alapján, de az adott kategórián belül egy versenyző maximum három díjat kaphat. Minden díjazott oklevelet is kap. Ezen kívül szponzori és márkadíjak is szerepelnek az elismerések között, amiket a felajánlók vagy a szervezők döntése alapján adnak ki. A "Best of show" díjat a zsűritagok javaslata alapján kiválasztott alkotás kaphatja, javaslategyenlőség esetén a zsűri elnök döntése alapján. Makettek leadása 2009. október 17.-én 8 órától 13 óráig lehetséges. Előnevezni az Interneten is lehet. Makettek visszaadása Kizárólag az eredményhirdetést követően, kis csoportokban, felügyelet alatt, a nevezésnél kapott igazolószelvények ellenében. Aki elveszti, vagy nem hozza magával az igazoló szelvényt, csak azután veheti át a makettjét, ha minden más makettet már átvettek. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361028 | 2009. szeptember 29. 17:08 | ||
mig23papa | Adatlap | 361027 | 2009. szeptember 29. 17:04 | ||
Sanjurjo Ez egy H-23 levegő föld rakéta, a szárnyon és miből gondolod, hogy nem túl könnyen vezérelhető rakéta típus? | |||||
Vadász | Adatlap | 361026 | 2009. szeptember 29. 16:28 | ||
Podva! Szerintem logikailag nem stimmel. A gép súlypontjához viszonyítva, elől nagyobb súly van (nagyobb motor), akkor előrébb kell hozni a szárnyat. Számomra valószínűbb, hogy a szárny maradt a helyén, és hátra plusz súlyt raktak be a B verziónál Nézz meg más rajzokat is. Vadász | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 361025 | 2009. szeptember 29. 09:07 | ||
Sziasztok! Migi! A Mig 23-mas szárnya alatt, ha jól tudom egy földicélok elleni (Nato kód:)AS 7 Kerry látható, az orosz típus jelzését, ha megölnének se tudnám megmondani most. A Mig 23-mas feladta nálunk is elsősorban az elfogás volt, de állítólag végeztek néhány lövészetet ezzel a rádióparancsközlésű, nem túl könnyen vezérelhető rakéta típussal. Lelkes amatőr vagyok csak, úgyhogy ha tévedtem valamiben nyugodtan alázzatok le:):) | |||||
oszi95 | Adatlap | 361024 | 2009. szeptember 29. 09:04 | ||
Podva, Vadász!, köszönöm, akkor búvárkodok a neten, és már csak be kell szereznem a pót kabintetőt, is! | |||||
Podva | Adatlap | 361023 | 2009. szeptember 29. 08:53 | ||
Szia Eredetileg én is így gondoltam, de aztán sikerült valami német repülős újságból kimásolni mindkét verzióról 1-1 rajzot. Ablaküvegen keresztül átvilágítva előtűnt hogy 1/72-ben 5-6 miliméterrel előrébb kezdődik az "A" szárnya mint a "B"-jé természetesen a motorburkolat is ennyivel kissebb. Gondolom a nehezebb motor miatt gond lehetett a súlypontal, és így oldották meg a problémát. Üdv Podva | |||||
Vadász | Adatlap | 361022 | 2009. szeptember 29. 08:39 | ||
Podva! Szerintem nem a szárny volt előrébb, hanem egyszerűen rövidebb volt a motor ( de jócskán). Tehát a motor méret a szembetűnő. Vadász | |||||
Podva | Adatlap | 361021 | 2009. szeptember 29. 08:00 | ||
Szia Lehet magyart csinálni belőle, nem is túl nehéz: A Háború után ugyanis mi is használtuk ezt a típustA C-2 jobbára megfelel az Arado Ar96 B alváltozatnak. Ezt is használtuk a háború alatt de ezekről elég kevés kép maradt, de van köztük pár nagyon érdekes festésű háború utáni, roncstelepen készült magyar vonatkozású fotó.(G.9+35,G9+27) Ezek a oldalsó géppuska dudor hiányában különböznek a Kp dobozban találhatótól. Ahogy méricskéltem korábbi A változatot is lehet építeni az Avia C-2 ből, de ehhez mindenképp rajz kell, amit letölthetsz akár a netről is. A főbb különbség a B verziótól a más motor, ami nem szembetűnő, és az hogy emiatt a szárny még előrébb voltpártíz centivel. Erről az altípusról viszont rengeteg magyar vonatkozású fotó áll rendelkezésre. Üdv Podva | |||||
romeo | Adatlap | 361020 | 2009. szeptember 28. 21:01 | ||
oszi95 | Adatlap | 361019 | 2009. szeptember 28. 14:16 | ||
Szevasztok NagyÖregek! Őskövületre fáj a fogam,...KP Avia C-2 (Arado-96) 1/72-re, illetve egy hibátlan kabintetőre, mert az enyém az el van törve. Véleményeteket is az átalakításról szívesen hallgatom, lehet belőle magyart csinálni csak úgy dobozából? Köszönöm, csupa fül és szem vagyok... | |||||
migi | Adatlap | 361018 | 2009. szeptember 20. 09:29 | ||
Nyugger | Adatlap | 361017 | 2009. szeptember 18. 08:39 | ||
Tessék egy mély levegőt venni, és nézzétek meg a HUNAVIA-t MiG-29-es ügyben. | |||||
romeo | Adatlap | 361016 | 2009. szeptember 17. 08:58 | ||
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy mikor tervezik a Mi-8T típus kivonását, mivel a Mi-8P már befejezte pályafutását. | |||||
Levix | Adatlap | 361015 | 2009. szeptember 15. 13:37 | ||
romeo | Adatlap | 361002 | 2009. szeptember 11. 21:59 | ||
romeo | Adatlap | 361001 | 2009. szeptember 11. 14:06 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |