<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Cébés | Adatlap | 139797 | 2008. október 9. 21:03 | ||
harold | Adatlap | 139796 | 2008. október 9. 19:30 | ||
Cébés | Adatlap | 139795 | 2008. október 9. 17:33 | ||
Wellington & Belaga Vagy nem erre gondoltál? :))) | |||||
delcom | Adatlap | 139794 | 2008. október 9. 14:24 | ||
Cebes, volnal kedves elarulni, hogy ezeket hogyan hivjak magyarul a rep. muszakiak? WLG, BLG elore is koszonom, delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139793 | 2008. október 9. 07:57 | ||
Okés akkor szólok majd ha megvan, bescannelem a rajzot és elkészítem a profilokat. Gábor | |||||
harold | Adatlap | 139792 | 2008. október 8. 21:02 | ||
Részemről OK a 380-as! | |||||
delcom | Adatlap | 139791 | 2008. október 8. 12:37 | ||
Tibcsi, jol ertelmezted a logikat: 738, 744, 752, 763, 772...stb udv, delcom, EHAM | |||||
Tibcsi | Adatlap | 139790 | 2008. október 8. 12:10 | ||
delcom, Már rég meg akartam kérdezni, de eddig azt hittem, csak valami elírás. Következetesen B744-et írsz a 747-es helyett. Ez valami gyári tipuskód? Valahogy így: 740 = 747 nullszéria, prototipusok 741 = 747-100 742 = 747-200 ésígytovább, 744 = 747-400 Jól gondolom? :) | |||||
delcom | Adatlap | 139789 | 2008. október 8. 11:52 | ||
Carbonos es termeszetesen a tobbiek, koszonom a megerto szavakat. Orulok, hogy (eddig) nem lett haboru. Sok sikert az A380 elkeszitesehez. Biztos vagyok benne, hogy sok embernek oromet fogtok okozni. Ha a kesobbiekben a B744 ismet teritekre kerul, termeszetesen szamithattok ram. minden jot, delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139788 | 2008. október 8. 11:02 | ||
Harold. Ha a hetekben megveszem a 380-at tudsz azzal valamit kezdeni, ha elküldöm az útmutatót? Vagy összerakás elött készítsek a törzs és szárnyfélbe illó profilokat amiket felkell csak nagyítani? Így gondolom menne... Te benne vagy egy ilyen típusban? Gábor | |||||
Carbonos | Adatlap | 139787 | 2008. október 8. 05:46 | ||
Hát ezt a szavazást már felvetettem én is, de nagyon senki sem szállt be... Gyakorlatilag3-an vagyunk akiket érdekel igazán. És 3-an 3 félét mondunk:) | |||||
harold | Adatlap | 139786 | 2008. október 7. 21:09 | ||
harold | Adatlap | 139785 | 2008. október 7. 21:07 | ||
harold | Adatlap | 139784 | 2008. október 7. 20:18 | ||
Hali! Nekem igazából mindegy hogy milyen típus lesz, lehetne akár Tu-154 is! Akár meg is szavazhatnánk hogy mi legyen, vannak típusok bőven! | |||||
Carbonos | Adatlap | 139783 | 2008. október 7. 18:56 | ||
Az az igazság delcom, hogy ezek szerint Téged abszolút hidegen hagy a dolog, hogy viszont láthass egy ilyet a polcodon, vagyis teljesen önzetlenül "profit" nélkül szerettél volna segíteni. Annak ellenére, hogy szeinrtem mindenki az ellenkezőjét hitte. Ez ritka és igazából ahelyett, hogy "kapnál":) inkább ez nagyon becsülendő és köszönjük.De még mindig nem sikerült megvitatni, hogy mi legyen. Habvagdosós kolléga benne vagy egy Airbusban? Téged izgat? | |||||
delcom | Adatlap | 139782 | 2008. október 7. 13:58 | ||
*** Delcom attól függetlenül, hogy nem értesz hozzá érdekel valamennyire? *** Carbonos. Pont ettol feltem, hogy megkerdezed. Rovid es tomor leszek: A380 NEM, A3xx SEM, "A" alapbol EGYALTALAN NEM. Probalom magam tavol tartani magam ettol a tipustol. Bovebben nem szeretnek nyilatkozni, mert biztos kizarnak a makettinforol. Termeszetesen nem allt modomban senki lelkivilagaba tiporni, bar tudom valaszom felettebb cinikusan hangzik. Ez csak az en mihaszna velemenyem, ne is torodjetek vele. Pontosan ezert ez ne hatraltasson a gyartasban...sok sikert. Na...most biztos kikapok. tisztelettel, delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139781 | 2008. október 7. 13:10 | ||
Delcom attól függetlenül, hogy nem értesz hozzá érdekel valamennyire? | |||||
Carbonos | Adatlap | 139780 | 2008. október 7. 13:10 | ||
Harold úrat mennyire érdekli az Airbus? Cébés? | |||||
delcom | Adatlap | 139779 | 2008. október 7. 11:22 | ||
ScAirbus-hoz nem ertek. udv, delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139778 | 2008. október 7. 10:37 | ||
Persze ha a többiek is belemennek a nagyvas elkészítésébe...:)) Mivel dumáljalak rá titeket? | |||||
Carbonos | Adatlap | 139777 | 2008. október 7. 10:36 | ||
Igen tudom, őt szándékozom megvenni majd valamikor. Azért köszönöm Muzzy. Gábor | |||||
Muzzy | Adatlap | 139776 | 2008. október 7. 10:28 | ||
Carbonos! A Revell kiadja 1/144-es méretarányban az A-380-ast. Muzzy | |||||
Carbonos | Adatlap | 139775 | 2008. október 7. 07:36 | ||
Annyi a gondom csak, hogy nagyon nagy meló elébe nézünk és nem tudom hogyha elkészül lesz e kedvem türelmem belevágni egy másikba.ÉS csak elővigyázatos szeretnék lenni, ha nekiállunk legalább, legyen NAGY durranás. ÉS nem utolsó sorban igazán sok energiát abba tudunk fektetni, ami valóban foglalkoztatja a fantáziánkat. Ha ellenvetés van, vagy érdektelenség a típus irányába, beszéljük meg. Gábor | |||||
Cébés | Adatlap | 139774 | 2008. október 6. 22:52 | ||
Szerintem így elsőre nem kéne ekkora fába vágni a fejszét mint egy 380-as vagy egy Jumbo. Kezdésnek én speciel a Boeing 757-est tudnám elképzelni 1/50-es méretarányban. Szerintem gyönyörű egy madárka és nem lenne olyan munkás mint a két nagyvas. Ha elkészül meglátjuk milyen és utána jöhetnek az óriások. (ez csak az én véleményem) delcom! Jól láttad! 1/1-es utasgépekkel dolgozom én is,LHBP forgalomban. Nem tudom még meddig,sajna kezdi már elveszíteni a varázsát a reptér,vagyis inkább már rég elvesztette... Most már inkább a légierő(lködés) felé kacsingatok (csöbörből vödörbe) Cébés | |||||
harold | Adatlap | 139773 | 2008. október 6. 22:10 | ||
Nekem megvan a revell 400-as rajza. A vágáshoz csak a metszetek meg a profilok kellenek. Persze ezeket valahogy 1/72-es méretre kellene kicsinyíteni/nagyítani. | |||||
merciboy | Adatlap | 139772 | 2008. október 6. 20:48 | ||
hali nincs meg sajna. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139771 | 2008. október 6. 18:55 | ||
Srácok nem variálni akarok, meg azt sem, hogy komolytalannak nézzen bárki is, de senkinek nem jön be az Airbus A380? Azt egyből megvenném felnagyítandó prototípusnak. Nem tartjátok szebbnek a Boeingnál? Elnézést ha valakinek a lelkébe típortam. Személy szerint szívesebben vágnék bele ebbe ha már ekkora vállakozáshoz készülünk összefogni! Vagy fogjam be arcom és maradjak a seggemen? :) Igazából jó lenne mindkettő:))) Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139770 | 2008. október 6. 12:10 | ||
Ha lesz valami rajz...nyugi oda majd beintegralom a keresztmetszet mereteket. Peldaul a nehany hozzaszolassal ezelotti 741 rajzba mar bele is tudnek piszkalni. A 744 torzs felepitese alapjaiban hasonlo. Kezdesnek ez is jo, bar jo volna egy 744 rajz a felreertesek elkerulese vegett. Ezerrel keresek gagyi abrakat a neten, de mind olyan kicsi. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139769 | 2008. október 6. 11:58 | ||
Delcom nem mondtál semmit a profilokra. Szerinted honnan kerítsünk? Haroldnak mindenképp kéne a habvágáshoz. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139768 | 2008. október 6. 11:39 | ||
Egyelőre ha nem muszáj, nem vennék makettet, így is ez a része a dolognak elég sok pénzt el fog vinni. Szerszám stb. Majd meglátjuk, mert azért jó lenne részletezni. Amit Cebes belinkelt képet, azzal is megelégednék, csak azért panelvonalak szegecsek egyéb nyílások stb. Szóval annyira nem vinném túlzásba. Mérethelyességet azért tartanám amennyire lehet. Inkább dekordarab mint makett de majd meglátjuk. Merciboy nincs meg Neked az összeépítési útmutató amit rendelkezésünkre tudnál bocsájtani? Én betudom scannelni 4000dpi-ben. Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139767 | 2008. október 6. 11:13 | ||
Kozben vettem a faradtsagot, es szorgalmasan vegigolvastam ezt a topikot. Ugy tunt nem en vagyok az egyetlen AML holder. Mintha Cebes kollega is a repiparban dolgozna gondolom LHBP forgalomban. Valoban jol latom a dolgokat? Esetleg masok is keresik 1:1 meretaranyu madarakkal a tejbe apritani valot? Az off-topikban nem talaltam szakmabelieket. Tisztelettel, delcom | |||||
delcom | Adatlap | 139766 | 2008. október 6. 10:29 | ||
Tibcsi meg is elozott amig gepeltem...koszi | |||||
delcom | Adatlap | 139765 | 2008. október 6. 10:28 | ||
Akkor meg egy otlet: ha mar ugyis veszel egy 1/144-es 744-t modjuk Revelltol, szerintem egyszerubb ha az alapjan keszitesz egy 1/72-est. Megmersz rajta mindent es beszorzod kettovel. Persze csak ha a Revell minosege ugy gondolod hogy megfelel. Bar gondolom 1/72 meretaranyban sulyos meretbeli hibak jonnenek elo a "felnagyitast" kovetoen. A kidolgozatlan reszletekrol nem is beszelve. Kozel egy meteres madarba azert illene komolyabb reszleteket integralni. (szereny velemenyem szerint). Ja es meg par dolog: lesz futomu? esetleg otodik hajtomu, combi, egyeb erdekessegek? delcom | |||||
Tibcsi | Adatlap | 139764 | 2008. október 6. 10:15 | ||
Nemrég Merciboy kolléga itt hirdetett egy Revell 747-400-ast, 1:144-ben. Revellt. Azt lehetne mintának használni. Minden méretét fel kell kettővel szorozni és kész a 72-es méretezés. :)) | |||||
Carbonos | Adatlap | 139763 | 2008. október 6. 10:01 | ||
Biztos van itt valaki akinek megvan a típus rajza. Ha nem hát megveszem majd mert a részletek miatt amúgy sem ártana. De azért jó lenne ha valaki jelentkezne...:) | |||||
delcom | Adatlap | 139762 | 2008. október 6. 10:00 | ||
Ja hogy neked sincs...felreertettem elozo mondatod. Hatha van valakinek, vagy veszi a faradtsagot es bescanneli vagy 4000dpi-ben. | |||||
delcom | Adatlap | 139761 | 2008. október 6. 09:56 | ||
Szerintem rogton scanneld be, egy oldalnezetet mar fel is rakhatsz...rogton kezdhetem is a meretezest. Szerintem ez a megoldas nem torvenybeutkozo. Ha esetleg valaki ugy gondolja, az kerem jelezze. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139760 | 2008. október 6. 09:41 | ||
Hoppá, hogy Te mekkora arc vagy:)) Óriási ötlet! Kéznél is van vagy kell szerezni egyet? Szerintem annál méretarányosabb úgysem lesz! Számoljunk kb 1,5mm gittet mindenhova. Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139759 | 2008. október 6. 09:18 | ||
Revell 744 rajzok mennyire lehetnek meretaranyosak? Szerintem azzal tudunk valamit kezdeni. Csak egy otlet. delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139758 | 2008. október 6. 07:07 | ||
Valami megoldást kéne találni srácok a zökkenőmentes "repgépgyártásra". Harold letudnád írni mire van szükséged pontosan a méreteken kívül, mert Te tudod, mi alapján tudsz dolgozni. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139757 | 2008. október 6. 05:52 | ||
Rendben delcom felteszem ide ahogy megvan. Segítesz abban, hogy ha nem küldheted el a törzs és szárnyprofilokat akkor honnan szerezhetném meg? Harold ilyesmi lesz a rajz igen. Csak 400-as típus "hátrébbnyúló" púppal. Gábor | |||||
harold | Adatlap | 139756 | 2008. október 5. 21:10 | ||
harold | Adatlap | 139755 | 2008. október 5. 20:45 | ||
Kellene egy méretarányos rajz, és a törzs metszetek meg szárnyprofilok, mert anélkül nem tudom sajnos megoldani a vágást. | |||||
delcom | Adatlap | 139754 | 2008. október 5. 20:19 | ||
***Hajtóműről is csinálok rajzot és akkor méretezd majd be kérlek. Egy mail címet dobsz nekem delcom?*** Szerintem ide felrakhatod oket nyugodtan. delcom | |||||
delcom | Adatlap | 139753 | 2008. október 5. 19:37 | ||
Ja SATCOM antenna. Voltak ennel vadabb probalkozasok is, mint pl ezen az SP-n. www.airliners.net/photo/United-Arab-Emirates/Boeing-747SP-Z5/1147065/L/ | |||||
Carbonos | Adatlap | 139752 | 2008. október 5. 18:11 | ||
Delcom, hogy őszinte legyek nem meditáltam ezen. Megelégszem annyira, hogy legyen 747-400 formája és akkor jól fogom érezni magam ha összejön a "hasonlóság":) Gábor Hajtóműről is csinálok rajzot és akkor méretezd majd be kérlek. Egy mail címet dobsz nekem delcom? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 139751 | 2008. október 5. 18:04 | ||
Találtam egy képet, ezen jól látható a kis púp a nagy mögött. :) Igaz, ez a prototipus, de több AF és PanAm 747-esen is láttam már. | |||||
delcom | Adatlap | 139750 | 2008. október 5. 18:01 | ||
Tibcsi, egy kep jo volna a masik "puprol", igy csak tippelni tudok: SATCOM high gain antenna. udv, delcom | |||||
Tibcsi | Adatlap | 139749 | 2008. október 5. 17:50 | ||
A pylon magyarul is pilon, tudtommal. :) Ha már itt egy Jumbo expert, ekkor lenne hozzá egy kérdésem. A korai 747-eseken a "rendes" púp mögött volt egy kisebb púp is. Ez miért volt ott? Majd keresek képet is, ha kell. :) | |||||
delcom | Adatlap | 139748 | 2008. október 5. 17:47 | ||
Aha...szoval PW4000 szeria. Rengeteget dolgoztam rajta, megbizhato masina. Kicsit macerasabb mint a GE, es megsem olyan tulbonyolitott mint az RB211. Ezzel termeszetesen nem a Roller-partiakat szeretnem felbosziteni. Hogy miert fontos ez? Mert mindharom hajtomu tipus teljesen mas formaju es meretu pylon-on log. A szarny is kulonbozik apro reszletekben. (plus maga a repcsi millio mas reszletben) Es konkretan milyen 744 van tervbe veve? -400F, -400C, -400D, -400ER...stb. Pylon...ezt valaki tudja hogy hivjak a magyar repiparban? udv, delcom |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Egyébként honnan írsz? Úgy értem melyik országból?