<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 504905 | 2010. június 9. 15:16 | ![]() | |
1/35. Előzmény: (504902) PETI 2010. június 9. 11:45 | |||||
mykman | Adatlap | 504904 | 2010. június 9. 15:09 | ![]() | |
Szia Maz ! Megkaptad a levelem ? Ha nem akkor irj nekem légyszives. Köszi :) | |||||
Maz | Adatlap | 504903 | 2010. június 9. 11:53 | ![]() | |
>a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját A régi KrAZ-okban sorhatos kétütemű dízel motor volt. Na az szinte egy az egyben megtalálható volt a GM katalógusában. De még azon is módosítottak egy kicsit. | |||||
PETI | Adatlap | 504902 | 2010. június 9. 11:45 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 504901 | 2010. június 9. 10:37 | ![]() | |
Robi! Itt nézz körül, vagy innen próbálj elindulni, hátha találsz valamit. Egyébként, ha jól tudom 1976. februárjában jött le az első KamAZ a futószalagról. www.kamaz.ru/ru/media/photo/auto_spec/models3/ | |||||
Freddy | Adatlap | 504900 | 2010. június 8. 21:41 | ![]() | |
Rabszállító Ural, ha valakinek lenne egy elfekvő Omega-K készlete, és nagyon nem akarna olyat csinálni belőle, amit valaki más már csinált:) www.russianmilitarytrucks.com/albums/Travelling-Tim/DSD1777.jpg | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504899 | 2010. június 8. 20:10 | ![]() | |
Üdv. Én úgy tudon, hogy a Kamazokban a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját alkalmazták. A legenda szerint Mack másolat | |||||
Robi | Adatlap | 504898 | 2010. június 8. 19:24 | ![]() | |
Sziasztok 1 kérdésem lenne hozzátok aki tud minél hamarabb válaszoljon Az első Kamaz teherautó motorja milyen licenc volt ki gyártotta? | |||||
mykman | Adatlap | 504897 | 2010. június 8. 16:02 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 504896 | 2010. június 8. 14:34 | ![]() | |
Eredetiben, vagy beszkennelve? | |||||
mykman | Adatlap | 504895 | 2010. június 8. 14:21 | ![]() | |
Sziasztok ! Maz-537 kézikönyvet keresek , ha valaki tud ebben segíteni az nagy segítség lenne. | |||||
vlevi | Adatlap | 504894 | 2010. június 7. 20:04 | ![]() | |
Jó az URAL, de mégjobb, ha akciós a búvárszemüveg... | |||||
notarius | Adatlap | 504893 | 2010. június 7. 19:54 | ![]() | |
Vajon van már megfelelő mennyiségű géppuska a lőállásba kint? | |||||
romeo | Adatlap | 504892 | 2010. június 7. 19:37 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 504891 | 2010. június 7. 07:30 | ![]() | |
Ugyanez a gumi van a Gecko-n is. | |||||
juge75 | Adatlap | 504890 | 2010. június 7. 07:30 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 504889 | 2010. június 6. 23:55 | ![]() | |
Ural. A Kraznak íves és egyenletesen széles a sárvédője. (Pár hete mennyit kerestem Uralról hátulnézeti képet...) | |||||
romeo | Adatlap | 504888 | 2010. június 6. 23:19 | ![]() | |
Vagy talán KrAZ? | |||||
romeo | Adatlap | 504887 | 2010. június 6. 23:19 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 504886 | 2010. június 6. 17:18 | ![]() | |
Üdv.! Hamarosan leadom a rendelést az Armory Hobby-nak. Ha valakinek kell valami orosz-különlegesség (Lehetőleg Armory vagy Z+Z.), kérem jelezze. balatonmodell@gmail.com | |||||
Maz | Adatlap | 504885 | 2010. június 6. 08:18 | ![]() | |
Ezért szoktam röhögve nézni az amerikai favágók nehézségeiről szóló sorozatokat. :-) | |||||
setle1 | Adatlap | 504884 | 2010. június 5. 21:57 | ![]() | |
Sziasztok. Ha valaki esetleg még nem látta ezt a videót,akkor érdemes megtekinteni.www.youtube.com/watch | |||||
miniman | Adatlap | 504883 | 2010. június 4. 06:40 | ![]() | |
Hűűű...a ruszkiknak van fantáziája. A 43-as oldalon Kraz négycsövű Flak-kal ... meg Katyusa. Na az biztos eladható...kár hogy sose volt. | |||||
komppeter | Adatlap | 504882 | 2010. június 3. 23:27 | ![]() | |
Köszi Maz. Akkor viszont e legszebb modell amit ebben a méretben kiadtak(tudom mert mind megvan vagy megvolt a polcomon):) | |||||
Maz | Adatlap | 504881 | 2010. június 3. 18:34 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 504880 | 2010. június 3. 18:33 | ![]() | |
Mégis találtam :-) | |||||
Maz | Adatlap | 504879 | 2010. június 3. 18:32 | ![]() | |
Rájöttem, milyen szellőzőkre gondoltok, a korai változaton ez tudtommal nem volt rajta, később a fűtés módosításakor került rá. Sajnos sokkal jobb képet nem találtam. | |||||
Maz | Adatlap | 504878 | 2010. június 3. 17:54 | ![]() | |
Ez a korai, '72-es változat, még a GAZ-69-en is alkalmazott lámpákkal. Gyári állapotot ne próbáljunk meg 30-40 évvel későbbi átalakításokkal összehasonlítani. '80-as évek elejére ezeket a lámpatesteket a piros index és a túl kicsi megvilágított felület miatt cserélni kellett. Valamint szokás azt mondani, hogy az oroszok évtizedeken keresztül nem változtattak, de ez nem igaz. Azonos forma néha nagyon eltérő, akár pár évente változtatott dolgokat tud rejteni. | |||||
páncélos | Adatlap | 504877 | 2010. június 3. 13:35 | ![]() | |
Kraz-255 makett 1/43: m143.ru/425.html | |||||
komppeter | Adatlap | 504876 | 2010. június 3. 10:20 | ![]() | |
Szerintem minőségben jobb mint a régi orosz. Kár hogy az említett szellőzőket lehagyták meg a hátsó lámpák környéke sem stimmel. Bár az újságban vannak olyan fotók amelyiken nincs rajta ez a rács. Fura az biztos. Tudja vki hogy tényleg volt-e olyan amin nem voltak ezek a kopoltyúk vagy csak photoshop műve lenne az egész? | |||||
páncélos | Adatlap | 504875 | 2010. június 3. 07:58 | ![]() | |
A Retroautók legutóbbi száma, az UAZ-469B-ről szól. Viszonylag élethű 1/43-as makett jár az újsághoz. Sajnos nem annyira jó, mint az orosz 1/43-as UAZ (ennek nem nyitható a motorháztető, és az ajtók sem, valamint a motorháztető két oldalán elhelyezett szellőzőrácsok is hiányoznak), de ajánlom mindenkinek, akit a jármű érdekel. Mellékelem az oldalt, ahol képen is megtekinthető. www.retroautok.com/index.php | |||||
lacipapa | Adatlap | 504874 | 2010. június 2. 17:15 | ![]() | |
Találtam egy-két jó témát :GAZ,ZiS,yaG-katonai járművek! Beütni a gaz67b-t,majd a Wikipedia,the free enciclopedia,aztán ujra gaz67-ben Images of the Gaz67-re-majd Russian Trucks és ott vannak az orosz-szovjet műremekek. | |||||
Grifx | Adatlap | 504873 | 2010. május 31. 17:06 | ![]() | |
Sziasztok Ha jól emlékszem ebbe a fórumba nem tettem ki a plakátot. Ha valakinek van a www.makettverseny.mlap.hu online makettverseny szabályzatának megfelelő Magyar Néphadsereges makettje és készít 5-6 szép képet, még nevezhet! Holnap este 24:00 –kor van vége a nevezésnek. Remélem nincs harag, hogy írtam... Fődíj: 1:35 Műgyanta Minimanfactory jóvoltából! Egy Kraz-255B | |||||
juge75 | Adatlap | 504872 | 2010. május 28. 14:41 | ![]() | |
Szerintem a rendszámon kívül nem sok minden volt rajtuk. | |||||
lacipapa | Adatlap | 504871 | 2010. május 28. 09:21 | ![]() | |
balaton! Köszönöm a segitsége,de nem igazán találtam olyat ,amilyet keresek.Nincsen rajtuk,vagy nem látszik a magyar jelzés.Megnéztem egy-két videot,de ott sem találtam.Azért,ha van még ötlet,tanács,szivesen fogadom.Köszi! | |||||
balaton | Adatlap | 504870 | 2010. május 27. 23:06 | ![]() | |
Itt valahol mintha feltöltött volna valaki magyar Gaz-67-ről képet. Vagy egy díszszemlés videón kéne megnézni. | |||||
balaton | Adatlap | 504869 | 2010. május 27. 23:05 | ![]() | |
Így mindjárt más :DDD | |||||
lacipapa | Adatlap | 504868 | 2010. május 27. 21:11 | ![]() | |
Üdvözlök mindenkit!Segitséget kérek!GAZ 67B-t szeretnék magyar jelzésekkel /ha volt a légierőnél akkor azt/ ellátni.Hol találok róla esetleg képeket?Köszönöm,ha tud valaki segiteni. | |||||
juge75 | Adatlap | 504867 | 2010. május 27. 11:52 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 504866 | 2010. május 27. 04:16 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 504865 | 2010. május 26. 23:19 | ![]() | |
Csak a "DIGI TV" felirat hiányzik róla :) | |||||
romeo | Adatlap | 504864 | 2010. május 26. 17:02 | ![]() | |
MAZHL2005 | Adatlap | 504863 | 2010. május 25. 08:39 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504862 | 2010. május 20. 14:50 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 504861 | 2010. május 15. 18:32 | ![]() | |
Paintben összeraktam és kinyomtattam. | |||||
joci232 | Adatlap | 504860 | 2010. május 15. 16:59 | ![]() | |
rendszámot hogyan készítetted? | |||||
páncélos | Adatlap | 504859 | 2010. május 14. 11:54 | ![]() | |
KZKT modell 1/43-as méretben: www.modelmaz.com/mzkt99942.html | |||||
Buch | Adatlap | 504858 | 2010. május 14. 08:20 | ![]() | |
Szia Freddy! Nagyon szembetünő hiba, hogy platon lévő szerszám tartó rekeszeket a plató végre raktad, a valóságban ez elöl van teljesen. Nem tudom,ezt javítani szerintem már nem lehet.A múgy nem rossz, amit lehetett kihoztál belőle. | |||||
Freddy | Adatlap | 504857 | 2010. május 13. 21:15 | ![]() | |
Tükör megigazítva (hátha még egy Uralnál is nagyobb valami jön a külső sávban), hátsó rendszám porolva, pótkerék sorjával lefelé forgatva :) | |||||
Csapol | Adatlap | 504856 | 2010. május 13. 20:16 | ![]() | |
Mivel én is híradó vagyok ezt a részletes leírást szeretném kiegészíteni azzal, hogy a híradó szakfelépítményes és a híradó műhely gépkocsik a HI-XX-XX rendszámot kapták. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |