<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kislõcsös | Adatlap | 139675 | 2008. augusztus 22. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 139674 | 2008. augusztus 19. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyulának van igaza, valóban arra az esetre gondoltam, amikor gyerekek voltak a fülkében, nagyon szomorú történet. A gépet is és festést is jól benéztem, ugylátszik félálomban néztem az NGC-t, mert valóban A310-es volt és a gép festése is teljesen más. (persze igy hiába kerestem a neten az A320-as Hong Kong-i járatot:)) Viszont továbbra is érdekelne hogy ismerei vki ezt a kit-et? Néhány webshop-ban "in-stock" készleten van, de a Zvezda lakonikusan csak annyit közölt, hogy a kit nem szerepel a 2008-as katalógusukban... üdv: rittal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139673 | 2008. augusztus 18. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, pont egyszerre írtunk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139672 | 2008. augusztus 18. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha apuci kedvenc csemetéje okozta esetről van szó (1994. 03. 23.), akkor az A-310-304 volt. 2006-ban is volt egy A-310-es (2006. 07. 09) Sibir Airlines,illetve egy A-320-as(2006. 03. 05.) Armavia. Ezekhez nem jó az Aeroflot matrica. Forrás: airdisaster.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ata92 | Adatlap | 139671 | 2008. augusztus 18. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt két balesetről volt szó : Az egyik az Aeroflot Moszkvából Hongkongba tartó 593-as járata volt, egy F-OGQS lajstromjelű Airbus A310 (1994. március 23). A pilóta beültette a kapitányi ülésbe 15 éves fiát, aki a botkormány erős megmarkolásával véletlenül kikapcsolta a robotpilótát és a gép lezuhant. A másik az Armavia Jerevánból Szocsiba tartó 967-es járata volt, az EK-32009 lajstromjelű Airbus A320 (2006. május 3.). Ez pedig a tengerbe zuhant, ahogy Cébés írta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 139670 | 2008. augusztus 17. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem meg arra, amikor a kapitány bácsi beültette a gyerekeit előre és a gyerkőc kikapcsolta véletlen a robotot. De az is egy A320 volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139669 | 2008. augusztus 16. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ő nem arra gondolt,hanem ami a tengerbe zuhant a rendkívül rossz időjárási viszonyok miatt. (állítólag) és az valóban egy 320-as volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139668 | 2008. augusztus 16. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Lapi! A vecsési végen valóban egy 134-es maradványai vannak de épp hogy csak egy két kacat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139667 | 2008. augusztus 16. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! tudja valaki milyen roncs van ferihegyen ? valahol a vecsési végén ? csak egy műholdas képet küldött egy haverom... sok kérdőjellel. én csak a Kádár-134 es ről tudok... Valaki ? köszönettel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139665 | 2008. augusztus 16. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rittal! Ha az 1994. márciusi katasztrófára gondolsz, szerintem ne eröltesd ezt a makettet. Az egy A 310-300-as volt, F-OGQS lajstromjellel.(más a festés és más a típus) Gyula | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139664 | 2008. augusztus 14. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Utolsó símítások a Tu-154 es matricán gyártás előtt, ma már fent lesz a neten a felhozatal árakkal együtt üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139663 | 2008. augusztus 10. 23:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislőcsös, Köszönöm szépen a képeket, mind nagyon hasznos, már fel is boncoltam a CL604-est. Ha mindkét törzsfél elkészül felteszem a képeket. Üdv, Lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139662 | 2008. augusztus 10. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sikerült összepolíroznom a két törzsfelet. Leírom mi volt a gáz had nevessetek egy jót. (kezdő makettező hibája) Nem volt egy részen jól összeragasztva a két törzsfél és emiatt csiszolás közben ha kicsit erősebben fogtam meg akkor már keletkezett egy kis szinteltérés aminek max az árnyéka látszott de nem igazán lehetett érezni. korrigáltam: öntöttem egy kis ragasztót az ablakon majd fejrefordítva szárítottam. most már jó:) Legközelebb biztos figyelek erre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 139661 | 2008. augusztus 10. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van vkinek bövebb infója a a Zvezda Airbus-320 (No.7003) -ról? (a kit minöségéröl és hogy itthon mikortól kapható, mert egy pár webshopban már rendelhetö! A matrica alapján meg tudjátok mondani, hogy ebböl a katasztrófát szenvedett Moszkva-Hong-kongi járat megépíthetö-e? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139660 | 2008. augusztus 9. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cebes | Adatlap | 139659 | 2008. augusztus 9. 18:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Valoban nagyon szep a My Travel 330-as.En sem birok betelni vele.Este erkezik es reggel megy.Jar ide meg PIA 777-es is meg Korean Jumbo meg rengeteg Icelandair 757 de nalam a 330 viszi a palmat.Gyonyoru ahogy erkezik es besiklik a palya fole. Jelenleg a Continental Airlines gepeire vagyok beosztva,ezek utan biztosan megepitem ezt is.Orulok hogy dolgozhatok A330-as gepeken is.A terminalban van egy talpas My Travel 330-as modell,kb egy meter hosszu,tuti lenyulom:))) Cebes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139658 | 2008. augusztus 9. 11:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Kicsivel kevesebb a szabadidőm, mint ezt néhány hete gondoltam, de azért lassan készülget az én flottám is. Várok néhány csomagot is, ha megkapom őket fölteszem a képeket. (pl.ACE B767-300). Cébés képeinek örültem, a Zozótól „beszerzett” A340-300, és a B.raz RR Trent hajtóművek felhasználásával épülő A330-300 szerintem jelenleg a MyTravel színeiben a legszebb. Már gyűjtöm az anyagot. Kislőcsös, Tudnál nekem, segíteni CRJ-200 méretezett rajzokkal? A saját CL604-es átalakításom kicsit másképp készül, mint a tiéd. Egy-két részlethez hiányzik a háttéranyag. Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139657 | 2008. augusztus 9. 10:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Próbálja valami finomabb anyagot, pl. Surfacert. Bár elég fura, a ha 1200-es papírral összecsiszoltad, akkor jónak kellene lennie. A festékkel szerintem nem érdemes "tömíteni". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139656 | 2008. augusztus 9. 08:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok Azzal kezdeném, hogy bocs, hogy bepofátlankodok ide, csak még mindig nem sikerült eldönteni, a makettezés melyik műfaja okoz legjobban örömöt és ezért most utasgépekkel probálkozom. Hátha... Vásároltam egy Boeing 737-800-at Malev matricával és fotomaratással. Lenne egy olyan kérdésem, hogy gyönyörűen összecsiszoltam Tamiya Puttyval a törzsfeleket egészen 1200-ig. Érzésre nagyon klassz volt a felület, mígnem lealapoztam matt fehérrel, csakhogy gyönyörűen kirajzolódott aminek nem kellett volna. Festékkel próbáltam fogpiszkálóval tömíteni. A panelvonalakat hiába karcoltam újra az eltünt, viszont a két törzsfél újra látszik. Lehet, hogy az volt a gond, hogy enyhén vízesen csiszoltam és összeesett a festék? (Akryl) Mit javasoltok így alapozuás után hogyan tüntessem el a vonalakat? Köszönöm előre is Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139655 | 2008. augusztus 7. 09:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139654 | 2008. augusztus 6. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Igen a kérdés jogos. Kitalálom, hogy mi lehetne a legjobb megoldás. Valszeg nehéz lesz megoldani a pótlást, mivel ahhoz legalább 2db gép kell... elgondolkodtató... ha van ötletetek várom, addig félre teszem a gyártást, üdv: HADvezér Még egy kis türelem: a pontos tu-154 es matricák már feltöltésre várnak :) Lesz külön ablak sor is, amit külön lehet majd megvenni, mert nem fért fel a gyártási ívre és szerintem van olyan is közöttünk, aki nem akarja a makettet kitömítgetni, ugyanakkor Varjúbácsi segített abban, hogy a külön ablaksor fontos lehet azoknak, akiknek a 1:144 es gyüjteménye matrica ablakos - úgy hogy lesz ez is egy opcióként | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 139653 | 2008. augusztus 6. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér! Egy kérdés: a Tu-134-es matrica készítésekor gondoltál arra is, hogy a VEB makett nem a széria Tu-134-es törzsét tartalmazza, hanem a korai, rövidebb verziót. Így aztán aki beletold a törzsbe, máris rövid lesz neki az ablaksor matrica, viszont ha nem hosszabít a törzsön, akkor egy pontatlan makettje lesz... Biztos sokakat érdekelne a válasz. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139652 | 2008. augusztus 6. 10:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia HADvezér! Csak így tovább! Végre van egy normális hazai gyártó, aki kellően akar és tud foglalkozni a magyar repülős élettel. Ezzel egy nagyon nagy űrt pótolsz, ne engedd eltűnni a süllyesztőben! Konkurrencia nem nagyon van tudtommal, így biztos helyed van a piacon (itthon legalábbis), ezt én így látom. Kisegítő munkaerőre nincs véletlenül szükséged a cégednél? Üdv: Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 139651 | 2008. augusztus 4. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér! Nagyon jó a sorrend! Egy picit nem lehetne faragni az árakon? üdv. makettes Ezt mind megvenni ...nem lesz egyszerű! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139650 | 2008. augusztus 4. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Gabcsi a biztatást, hiszen beindult a HAD újra, csak a példányszámot kellett csökkentenem, sajnos ez az árakon is meglátszik, de legalább lesz! Holnap estére már fent lesz a honlapunkon az a pár 1:144 es Tu-154 es szett, amiről írtam már. Külön bontva lesz a -régi; az új MALÉV ; a Pannon és a Samara is. Ez utóbbinak a magyar változata is megépíthető lesz, üres fehér körrel, Atlant-Hungary Airlines változatban. 1:100 ban először az IL-62 es jön ki, majd a Tu-134 és a TU-154B-2 együtt. Készül a JU-52 HAdi és polgári változata is, valamint LI-2, Po-2, An-2, MI-1, MI-2 ugyan így. Szeptemberre újra lesz Zvezda Tu-154 M a nagykerben , akinek kell most megrendelheti a www.had.hu -n üdv mindenkinek: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 139649 | 2008. augusztus 3. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gondolom már más is észre vette, de az új Zvezda 154es matricája hibádzik egy kicsit.. A Gagarin Test Centeres gép lajstroma az RA-85665 helyett Ra-85655. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139648 | 2008. augusztus 3. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kihasználva a viszonylagos jóidőt, ebéd után kitekertem a repülőtérhez (nem kell mondani, végig kerékpárút, sőt, a reptéri kerítés mentén is, széles, sima, karbantartott kerépárút...). A 22L pálya kb. 400 méterre van a kerékpárúttól, most pont a tenger felé fújt a szél, így ezen szálltak le a gépek. Kb. 20 percig bámultam a gépeket, egy nagyvas volt, egy A340. Szegény utasok valószínűleg izgalmas pillanatokat élhettek ma Koppenhágában, némelyik leszállás elég rázósra sikerült. Na ja, erős volt az oldalszél és nagyon turbulensnek is tűnt a billegő gépek alapján. Kicsit távolabb pedig a leállíttt Q400-as gépek várják sorsuk jobbra fordulását, talán épp közülük kerülnek ki a leendő Malév-gépek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139647 | 2008. augusztus 1. 06:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Már festik a Li-2est(HA-LIX)ferihegyen.Új ruháját Kecskeméten csodálhatja meg a nagyközönség.Kaptam pár képet a munkálatokról de ezt még nem tehetem fel,csak majd A repnap után. Retro forever! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cebes | Adatlap | 139646 | 2008. július 31. 23:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem gyogyithatatlan... Es ha ram hallgatsz,beszerzel meg egy 1/72-es Concorde-ot is :) Meg par 1/100-as Doyusha utasgepet is. Bocsi az irasert egy Norveg legibazison vagyok kikuldetesben. udv:Cebes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 139645 | 2008. július 31. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én szerény ismereteimmel szeretném segíteni a t.topiktársat, miszerint az iskolában azt tanultam, hogy aerofil, anaerob, mikroaerofil és AEROFLOT baktériumok vannak. Kétségtelen, hogy ez utóbbival állunk szemben :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139644 | 2008. július 31. 13:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia HADvezér! Eszembe jutott még ötlet a Malévos matricák ügyében. Pár sorral lejjebb írtad, hogy a készülő matrica 9 féle gép elkészítésére ad lehetőséget. Szerintem a 1:100-as kivitelnél lehetne leszűkíteni a kört kizárólag Malévosra, azon belül is a feliratokra kellene fektetni a hangsúlyt( az IATA, és egyéb házilag nehezen elkészíthető motívumokra gondolok). Egyúttal egy univerzális lapot is lehetne próbaképpen készíteni, ami a felratok szempontjából alkalmas lenne a Tupoljevek és az IL-18 maketthez, az IL-62 és a Jak-40 -ről már nem is beszélve. Ezen lehetne a kétféle nagy M betű, a zászlók, a Hungarian Airlines feliratok, lajstrombetűk stb. Hamár ennyire jól felkavarodott az állóvíz... ami nagyon jó! Hajrá Malév-fanok! Üdvözlettel: Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139643 | 2008. július 31. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139642 | 2008. július 31. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Makettes! Egyelőre nincs betervezve, de nem zárkózom el teljesen tőle, legyen meg az első 3 1:100 as szett (Tu-134, Tu-154, Il-62) és ezeknek a fogadtatása után már jobban látom a további 1:100 as gyártás értelmét | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 139641 | 2008. július 31. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ráadásul An-24-es nemsokára kapható lesz az Amodeltől is 1:72-ben. (lehet a csillagos mellett akár az ékes verzió is, Vitéz Háry László Air Transport Squadron felirattal...) Tényleg, látom hogy itt most nagyon pörög a HAD. Mi van most a gyártóval? Szükségem lenne néhány matricára, de egyszerűen nem találtam egyet sem az elmúlt versenyek börzéin. (konkrétan Mi-8 matricára lenne szükség, magyart akarok mindenképp, megaztán a Revell kifelejtette a matricát a dobozomból:D) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139640 | 2008. július 31. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazán nem szeretném a véleményemmel befolyásolni Önöket, de én a Concorditis Acuta és a Jumbonela Chronica tüneteit vélem felfedezni a képen. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139639 | 2008. július 31. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tobika | Adatlap | 139638 | 2008. július 29. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz! Írj magánba: szuzgyorgy@gmail.com Várom a leveled. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 139637 | 2008. július 29. 14:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Először is stipistopi:-) Árat légyszi írj. Zsolesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 139636 | 2008. július 29. 14:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer! Esetleg AN-24 matrica 1/100-ban? Szerintem sokaknak ott rejtőzik a szekrényében és magyar matricára vár. Hat csillag vagy ék és kétféle számozás,ennyi lenne.. üdv. makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tobika | Adatlap | 139635 | 2008. július 29. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen tisztelt Uraim! Eladó egy Tu-154,valamint egy Tu-134 1/100-as makett.Bontatlan állapotban. Kizárólag egyben vihető el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139634 | 2008. július 29. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen Uraim ! szép teljesitmény ! ennyi csodálatos makett ujdonság ! le vagyok maradva teljesen... nekem meg ilyenkor kell autobalesteben eltörni a kezem... az 1/100 méretet én is támogatom ! Kislőcsös ! szereztem egy Tu-154 donort 1/48 ban... igaz,csak egy törzs... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139633 | 2008. július 29. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi ZoZZY a rajzokat, már használom is :), előtte a ZSille Petivel is átnézzük és neked is elküldöm a nyomás előtti állapotot | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139632 | 2008. július 29. 08:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JA és már készül a Tu-134 és az Il - 62 is igaz ezek csak 1:100 ban, egyelőre nincs hozá makett 144 ben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139631 | 2008. július 29. 08:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
természetesen 1:100 ban is lesz én is az a korosztály vagyok és retro mániás :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139630 | 2008. július 29. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A had.hu oldal éppen frissül és még nincs fent a tu-154 es makett+matrica, de már csak napok kérdése az egész. a makett megrendelhető már most is E -mailben: info@had.hu ára: 4700.- + matrica, melynek ára: 3000.-, együtt 7500.- 9 féle gépet tudsz mnegépíteni, 3 MALÉV, régi és új festés is + Atlant Hungary Airlines + a Pannon Airline + a Samara Airline nemsoká fent lesz a neten a had.hu-n | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 139629 | 2008. július 28. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Támogatom,kellene 1/100-ban is a MALÉV matrica,nekünk "öregeknek" is. üdv.makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139628 | 2008. július 28. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia HADvezér! Engedj meg egy kiegészítő hozzászólást a készülő Malévos Nagyvas matricához! Megoldható lehetne esetleg, hogy 1:100-as méretarányban is készüljön a matricalap? Kimondottan a régi NDK-s makettekhez. Persze nem olyan nagy szériában mint a 1:144-es, de szerintem sokan örülnének neki a korunkbeli (már a 30-40 éves korosztály) régi gyűjtők. És még egy kérdés: mindkét festési minta rajta lesz, vagy csak a mostani dizájn? Köszi! Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 139627 | 2008. július 26. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A had.hu az oldalad,ugye?Nem találtam rajta rendelhető makettet,meg ugye az ár,postaköltség is kellene. üdv:zs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 139626 | 2008. július 26. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hali.engem érdekelne.este lelevelezzük!8kor gépnél leszek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139625 | 2008. július 26. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Feri! Ha csinálsz hozzá matricát akkor dolgoz ezek alapján.Mindennek megvan az eredeti mérete csak la kell kicsinyítened 144-esre. A hajtóművet meg mire megcsinálnám addigra valamelyik cég (Braz,F-RSIN,In-Formation) biztos hogy kiadja.Így jártam már a Carvairel,a 737ng fékszárnyakkal,a Cfm-56-os hajtó művekkel stb.Úgy hogy egyenlőre nem tervezek hajtó művet fabrikálni,inkább kivárok. Mielőtt elkezded gyártani a matricát,megnézhetem majd? Szia:ZOZY |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Láttatok már A340-est malév logóval?
:D
www.airliners.net/photo/Finnair/Airbus%20A340-313E/1380125/L/&width=1024&height=694&sok=WHERE__%28reg_%3D_%27OH-LQE%27%29_&sort=_order_by_photo_id_DESC_&photo_nr=3&prev_id=1380633&next_id=NEXTID