/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Kislõcsös 139675 2008. augusztus 22. 21:56
Válasz erre
rittal 139674 2008. augusztus 19. 19:59
Válasz erre
Sziasztok!

Gyulának van igaza, valóban arra az esetre gondoltam, amikor gyerekek voltak a fülkében, nagyon szomorú történet. A gépet is és festést is jól benéztem, ugylátszik félálomban néztem az NGC-t, mert valóban A310-es volt és a gép festése is teljesen más. (persze igy hiába kerestem a neten az A320-as Hong Kong-i járatot:))

Viszont továbbra is érdekelne hogy ismerei vki ezt a kit-et? Néhány webshop-ban "in-stock" készleten van, de a Zvezda lakonikusan csak annyit közölt, hogy a kit nem szerepel a 2008-as katalógusukban...

üdv: rittal
Gyula 139673 2008. augusztus 18. 09:21
Válasz erre
Gyula 139672 2008. augusztus 18. 09:19
Válasz erre
Ha apuci kedvenc csemetéje okozta esetről van szó (1994. 03. 23.), akkor az A-310-304 volt. 2006-ban is volt egy A-310-es (2006. 07. 09) Sibir Airlines,illetve egy A-320-as(2006. 03. 05.) Armavia. Ezekhez nem jó az Aeroflot matrica. Forrás: airdisaster.com
Ata92 139671 2008. augusztus 18. 09:15
Válasz erre
Itt két balesetről volt szó :

Az egyik az Aeroflot Moszkvából Hongkongba tartó 593-as járata volt, egy F-OGQS lajstromjelű Airbus A310 (1994. március 23). A pilóta beültette a kapitányi ülésbe 15 éves fiát, aki a botkormány erős megmarkolásával véletlenül kikapcsolta a robotpilótát és a gép lezuhant.

A másik az Armavia Jerevánból Szocsiba tartó 967-es járata volt, az EK-32009 lajstromjelű Airbus A320 (2006. május 3.). Ez pedig a tengerbe zuhant, ahogy Cébés írta.
viper 139670 2008. augusztus 17. 21:54
Válasz erre
Szerintem meg arra, amikor a kapitány bácsi beültette a gyerekeit előre és a gyerkőc kikapcsolta véletlen a robotot. De az is egy A320 volt.
Cébés 139669 2008. augusztus 16. 22:25
Válasz erre
Szerintem ő nem arra gondolt,hanem ami a tengerbe zuhant a rendkívül rossz időjárási viszonyok miatt. (állítólag) és az valóban egy 320-as volt.
Cébés 139668 2008. augusztus 16. 22:24
Válasz erre
Szeva Lapi!

A vecsési végen valóban egy 134-es maradványai vannak de épp hogy csak egy két kacat.
Lapi 139667 2008. augusztus 16. 20:44
Válasz erre
Sziasztok !

tudja valaki milyen roncs van ferihegyen ?
valahol a vecsési végén ?
csak egy műholdas képet küldött egy haverom... sok kérdőjellel.
én csak a Kádár-134 es ről tudok...

Valaki ?
köszönettel...
Gyula 139665 2008. augusztus 16. 13:03
Válasz erre
Szia Rittal!

Ha az 1994. márciusi katasztrófára gondolsz, szerintem ne eröltesd ezt a makettet.
Az egy A 310-300-as volt, F-OGQS lajstromjellel.(más a festés és más a típus)

Gyula
HADvezer 139664 2008. augusztus 14. 15:07
Válasz erre
Utolsó símítások a Tu-154 es matricán gyártás előtt, ma már fent lesz a neten a felhozatal árakkal együtt üdv: HADvezér
lacee 139663 2008. augusztus 10. 23:54
Válasz erre
Kislőcsös,

Köszönöm szépen a képeket, mind nagyon hasznos, már fel is boncoltam a CL604-est.
Ha mindkét törzsfél elkészül felteszem a képeket.
Üdv,
Lacee
Carbonos 139662 2008. augusztus 10. 18:09
Válasz erre
Sikerült összepolíroznom a két törzsfelet. Leírom mi volt a gáz had nevessetek egy jót. (kezdő makettező hibája) Nem volt egy részen jól összeragasztva a két törzsfél és emiatt csiszolás közben ha kicsit erősebben fogtam meg akkor már keletkezett egy kis szinteltérés aminek max az árnyéka látszott de nem igazán lehetett érezni. korrigáltam: öntöttem egy kis ragasztót az ablakon majd fejrefordítva szárítottam.
most már jó:) Legközelebb biztos figyelek erre is.
rittal 139661 2008. augusztus 10. 10:26
Válasz erre
zve7003-01
zve7003-01
zve7003-02
zve7003-02

Sziasztok!

Van vkinek bövebb infója a a Zvezda Airbus-320 (No.7003) -ról? (a kit minöségéröl és hogy itthon mikortól kapható, mert egy pár webshopban már rendelhetö! A matrica alapján meg tudjátok mondani, hogy ebböl a katasztrófát szenvedett Moszkva-Hong-kongi járat megépíthetö-e?
Kislõcsös 139660 2008. augusztus 9. 20:42
Válasz erre
oldalnézet
oldalnézet
jelölések
jelölések
felülnézet
felülnézet
feliratok
feliratok
alulnézet
alulnézet
32.162.3_crj_atalakitas_
32.162.3_crj_atalakitas_
32.162.4_crj_atalakitas_2
32.162.4_crj_atalakitas_2
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNX_(D-ANIK)
crj200_HA-LNX_(D-ANIK)

Szia Lacee!
Nem méretezett de az eredetit is ez alapján festették le.
Remélem segít.

Jó munkát
Kislőcsös
Cebes 139659 2008. augusztus 9. 18:01
Válasz erre
Hali!

Valoban nagyon szep a My Travel 330-as.En sem birok betelni vele.Este erkezik es reggel megy.Jar ide meg PIA 777-es is meg Korean Jumbo meg rengeteg Icelandair 757 de nalam a 330 viszi a palmat.Gyonyoru ahogy erkezik es besiklik a palya fole.
Jelenleg a Continental Airlines gepeire vagyok beosztva,ezek utan biztosan megepitem ezt is.Orulok hogy dolgozhatok A330-as gepeken is.A terminalban van egy talpas My Travel 330-as modell,kb egy meter hosszu,tuti lenyulom:)))

Cebes
lacee 139658 2008. augusztus 9. 11:59
Válasz erre
Sziasztok,
Kicsivel kevesebb a szabadidőm, mint ezt néhány hete gondoltam, de azért lassan készülget az én flottám is. Várok néhány csomagot is, ha megkapom őket fölteszem a képeket. (pl.ACE B767-300).
Cébés képeinek örültem, a Zozótól „beszerzett” A340-300, és a B.raz RR Trent hajtóművek felhasználásával épülő A330-300 szerintem jelenleg a MyTravel színeiben a legszebb. Már gyűjtöm az anyagot.
Kislőcsös,
Tudnál nekem, segíteni CRJ-200 méretezett rajzokkal? A saját CL604-es átalakításom kicsit másképp készül, mint a tiéd. Egy-két részlethez hiányzik a háttéranyag.
Előre is köszönöm!
Fodi 139657 2008. augusztus 9. 10:01
Válasz erre
Próbálja valami finomabb anyagot, pl. Surfacert. Bár elég fura, a ha 1200-es papírral összecsiszoltad, akkor jónak kellene lennie. A festékkel szerintem nem érdemes "tömíteni".
Carbonos 139656 2008. augusztus 9. 08:32
Válasz erre
Szervusztok
Azzal kezdeném, hogy bocs, hogy bepofátlankodok ide, csak még mindig nem sikerült eldönteni, a makettezés melyik műfaja okoz legjobban örömöt és ezért most utasgépekkel probálkozom. Hátha... Vásároltam egy Boeing 737-800-at Malev matricával és fotomaratással. Lenne egy olyan kérdésem, hogy gyönyörűen összecsiszoltam Tamiya Puttyval a törzsfeleket egészen 1200-ig. Érzésre nagyon klassz volt a felület, mígnem lealapoztam matt fehérrel, csakhogy gyönyörűen kirajzolódott aminek nem kellett volna. Festékkel próbáltam fogpiszkálóval tömíteni. A panelvonalakat hiába karcoltam újra az eltünt, viszont a két törzsfél újra látszik.
Lehet, hogy az volt a gond, hogy enyhén vízesen csiszoltam és összeesett a festék? (Akryl) Mit javasoltok így alapozuás után hogyan tüntessem el a vonalakat?
Köszönöm előre is
Gábor
Cébés 139655 2008. augusztus 7. 09:47
Válasz erre
Malev 737-800
Malev 737-800
SAS 737-600
SAS 737-600
SAS 737-600
SAS 737-600
My Travel
My Travel
My Travel melo
My Travel melo
lakasunk :))
lakasunk :))
SAS MD-80
SAS MD-80
SAS-MD-80
SAS-MD-80
SAS MD-80
SAS MD-80
SAS MD-80
SAS MD-80
SAS MD-80
SAS MD-80
Malev 737-800
Malev 737-800

Sziasztok!

Par kep norvegiabol es a repulgetesekrol:)
HADvezer 139654 2008. augusztus 6. 18:48
Válasz erre
Szia Peti!
Igen a kérdés jogos. Kitalálom, hogy mi lehetne a legjobb megoldás. Valszeg nehéz lesz megoldani a pótlást, mivel ahhoz legalább 2db gép kell...
elgondolkodtató... ha van ötletetek várom, addig félre teszem a gyártást, üdv: HADvezér

Még egy kis türelem: a pontos tu-154 es matricák már feltöltésre várnak :)
Lesz külön ablak sor is, amit külön lehet majd megvenni, mert nem fért fel a gyártási ívre és szerintem van olyan is közöttünk, aki nem akarja a makettet kitömítgetni, ugyanakkor Varjúbácsi segített abban, hogy a külön ablaksor fontos lehet azoknak, akiknek a 1:144 es gyüjteménye matrica ablakos - úgy hogy lesz ez is egy opcióként
PETI 139653 2008. augusztus 6. 12:13
Válasz erre
HADvezér!

Egy kérdés: a Tu-134-es matrica készítésekor gondoltál arra is, hogy a VEB makett nem a széria Tu-134-es törzsét tartalmazza, hanem a korai, rövidebb verziót. Így aztán aki beletold a törzsbe, máris rövid lesz neki az ablaksor matrica, viszont ha nem hosszabít a törzsön, akkor egy pontatlan makettje lesz...

Biztos sokakat érdekelne a válasz.

Üdv
Gabcsi 139652 2008. augusztus 6. 10:46
Válasz erre
Szia HADvezér!
Csak így tovább! Végre van egy normális hazai gyártó, aki kellően akar és tud foglalkozni a magyar repülős élettel. Ezzel egy nagyon nagy űrt pótolsz, ne engedd eltűnni a süllyesztőben! Konkurrencia nem nagyon van tudtommal, így biztos helyed van a piacon (itthon legalábbis), ezt én így látom.
Kisegítő munkaerőre nincs véletlenül szükséged a cégednél?
Üdv: Gabcsi
makettes 139651 2008. augusztus 4. 20:03
Válasz erre
HADvezér!
Nagyon jó a sorrend!
Egy picit nem lehetne faragni az árakon?
üdv. makettes
Ezt mind megvenni ...nem lesz egyszerű!
HADvezer 139650 2008. augusztus 4. 19:27
Válasz erre
Köszi Gabcsi a biztatást, hiszen beindult a HAD újra, csak a példányszámot kellett csökkentenem, sajnos ez az árakon is meglátszik, de legalább lesz!
Holnap estére már fent lesz a honlapunkon az a pár 1:144 es Tu-154 es szett, amiről írtam már. Külön bontva lesz a -régi; az új MALÉV ; a Pannon és a Samara is. Ez utóbbinak a magyar változata is megépíthető lesz, üres fehér körrel, Atlant-Hungary Airlines változatban.
1:100 ban először az IL-62 es jön ki, majd a Tu-134 és a TU-154B-2 együtt.
Készül a JU-52 HAdi és polgári változata is, valamint LI-2, Po-2, An-2, MI-1, MI-2 ugyan így.
Szeptemberre újra lesz Zvezda Tu-154 M a nagykerben , akinek kell most megrendelheti a www.had.hu -n

üdv mindenkinek: HADvezér
Newman 139649 2008. augusztus 3. 21:21
Válasz erre
Sziasztok!
Gondolom már más is észre vette, de az új Zvezda 154es matricája hibádzik egy kicsit.. A Gagarin Test Centeres gép lajstroma az RA-85665 helyett Ra-85655.
Üdv.
Fodi 139648 2008. augusztus 3. 14:51
Válasz erre
Ennek le kellett vágni az alját, belelógott az ujjam... :)
Ennek le kellett vágni az alját, belelógott az ujjam... :)
Mekkora sasmadár
Mekkora sasmadár
A leendő Malév Q400-asok?
A leendő Malév Q400-asok?

Kihasználva a viszonylagos jóidőt, ebéd után kitekertem a repülőtérhez (nem kell mondani, végig kerékpárút, sőt, a reptéri kerítés mentén is, széles, sima, karbantartott kerépárút...). A 22L pálya kb. 400 méterre van a kerékpárúttól, most pont a tenger felé fújt a szél, így ezen szálltak le a gépek. Kb. 20 percig bámultam a gépeket, egy nagyvas volt, egy A340. Szegény utasok valószínűleg izgalmas pillanatokat élhettek ma Koppenhágában, némelyik leszállás elég rázósra sikerült. Na ja, erős volt az oldalszél és nagyon turbulensnek is tűnt a billegő gépek alapján.
Kicsit távolabb pedig a leállíttt Q400-as gépek várják sorsuk jobbra fordulását, talán épp közülük kerülnek ki a leendő Malév-gépek.
Kislõcsös 139647 2008. augusztus 1. 06:44
Válasz erre
Sziasztok!

Már festik a Li-2est(HA-LIX)ferihegyen.Új ruháját Kecskeméten csodálhatja meg a nagyközönség.Kaptam pár képet a munkálatokról de ezt még nem tehetem fel,csak majd A repnap után.

Retro forever!
Cebes 139646 2008. július 31. 23:49
Válasz erre
Szerintem gyogyithatatlan...

Es ha ram hallgatsz,beszerzel meg egy 1/72-es Concorde-ot is :)
Meg par 1/100-as Doyusha utasgepet is.
Bocsi az irasert egy Norveg legibazison vagyok kikuldetesben.

udv:Cebes
PETI 139645 2008. július 31. 15:15
Válasz erre
Én szerény ismereteimmel szeretném segíteni a t.topiktársat, miszerint az iskolában azt tanultam, hogy
aerofil,
anaerob,
mikroaerofil és
AEROFLOT
baktériumok vannak.
Kétségtelen, hogy ez utóbbival állunk szemben :)
Gabcsi 139644 2008. július 31. 13:55
Válasz erre
Szia HADvezér!

Eszembe jutott még ötlet a Malévos matricák ügyében. Pár sorral lejjebb írtad, hogy a készülő matrica 9 féle gép elkészítésére ad lehetőséget. Szerintem a 1:100-as kivitelnél lehetne leszűkíteni a kört kizárólag Malévosra, azon belül is a feliratokra kellene fektetni a hangsúlyt( az IATA, és egyéb házilag nehezen elkészíthető motívumokra gondolok). Egyúttal egy univerzális lapot is lehetne próbaképpen készíteni, ami a felratok szempontjából alkalmas lenne a Tupoljevek és az IL-18 maketthez, az IL-62 és a Jak-40 -ről már nem is beszélve. Ezen lehetne a kétféle nagy M betű, a zászlók, a Hungarian Airlines feliratok, lajstrombetűk stb.
Hamár ennyire jól felkavarodott az állóvíz... ami nagyon jó!
Hajrá Malév-fanok!
Üdvözlettel: Gabcsi
HADvezer 139643 2008. július 31. 13:45
Válasz erre
kedves Zoli1989!

Miért nem keresel meg minket a honlapunkon mailben, vagy telefonon? van rengeteg HAD matrica - Mi - 8 is :)
www.had.hu info@had.hu
üdv: HADvezér, a gyártó
HADvezer 139642 2008. július 31. 13:40
Válasz erre
Szia Makettes!
Egyelőre nincs betervezve, de nem zárkózom el teljesen tőle, legyen meg az első 3 1:100 as szett (Tu-134, Tu-154, Il-62) és ezeknek a fogadtatása után már jobban látom a további 1:100 as gyártás értelmét
zoli1989 139641 2008. július 31. 10:57
Válasz erre
Ráadásul An-24-es nemsokára kapható lesz az Amodeltől is 1:72-ben.
(lehet a csillagos mellett akár az ékes verzió is, Vitéz Háry László Air Transport Squadron felirattal...)

Tényleg, látom hogy itt most nagyon pörög a HAD. Mi van most a gyártóval? Szükségem lenne néhány matricára, de egyszerűen nem találtam egyet sem az elmúlt versenyek börzéin. (konkrétan Mi-8 matricára lenne szükség, magyart akarok mindenképp, megaztán a Revell kifelejtette a matricát a dobozomból:D)
Tibcsi 139640 2008. július 31. 09:46
Válasz erre
Igazán nem szeretném a véleményemmel befolyásolni Önöket, de én a Concorditis Acuta és a Jumbonela Chronica tüneteit vélem felfedezni a képen. :)
Tibcsi 139639 2008. július 31. 09:42
Válasz erre
Gyógyítható még?
Gyógyítható még?

A kolléga urak véleményét kérem. A képen látható kórjegyek alapján mit gondolnak? Az eset még gyógyítható, vagy már nagyon előrehaladott állapotban van a beteg és már menthetetlen? :)

Köszönöm: Dr. Med. Univ. Tibcsi

:)
tobika 139638 2008. július 29. 14:44
Válasz erre
Zsolesz!
Írj magánba:
szuzgyorgy@gmail.com
Várom a leveled.
Üdv
Zsolesz 139637 2008. július 29. 14:39
Válasz erre
Szia!
Először is stipistopi:-)
Árat légyszi írj.
Zsolesz
makettes 139636 2008. július 29. 14:34
Válasz erre
HADvezer!
Esetleg AN-24 matrica 1/100-ban?
Szerintem sokaknak ott rejtőzik a szekrényében és magyar matricára vár.
Hat csillag vagy ék és kétféle számozás,ennyi lenne..
üdv. makettes
tobika 139635 2008. július 29. 12:28
Válasz erre
Igen tisztelt Uraim!
Eladó egy Tu-154,valamint egy Tu-134 1/100-as makett.Bontatlan állapotban.
Kizárólag egyben vihető el.
Lapi 139634 2008. július 29. 09:48
Válasz erre
Ez igen Uraim !
szép teljesitmény !

ennyi csodálatos makett ujdonság !

le vagyok maradva teljesen...
nekem meg ilyenkor kell autobalesteben eltörni a kezem...

az 1/100 méretet én is támogatom !

Kislőcsös !
szereztem egy Tu-154 donort 1/48 ban...
igaz,csak egy törzs...
HADvezer 139633 2008. július 29. 08:31
Válasz erre
Köszi ZoZZY a rajzokat, már használom is :), előtte a ZSille Petivel is átnézzük és neked is elküldöm a nyomás előtti állapotot
HADvezer 139632 2008. július 29. 08:29
Válasz erre
JA és már készül a Tu-134 és az Il - 62 is igaz ezek csak 1:100 ban, egyelőre nincs hozá makett 144 ben
HADvezer 139631 2008. július 29. 08:27
Válasz erre
természetesen 1:100 ban is lesz én is az a korosztály vagyok és retro mániás :)
HADvezer 139630 2008. július 29. 08:26
Válasz erre
Sziasztok!
A had.hu oldal éppen frissül és még nincs fent a tu-154 es makett+matrica, de már csak napok kérdése az egész.
a makett megrendelhető már most is E -mailben: info@had.hu
ára: 4700.- + matrica, melynek ára: 3000.-, együtt 7500.- 9 féle gépet tudsz mnegépíteni, 3 MALÉV, régi és új festés is + Atlant Hungary Airlines + a Pannon Airline + a Samara Airline
nemsoká fent lesz a neten a had.hu-n
makettes 139629 2008. július 28. 17:33
Válasz erre
Támogatom,kellene 1/100-ban is a MALÉV matrica,nekünk "öregeknek" is.
üdv.makettes
Gabcsi 139628 2008. július 28. 13:51
Válasz erre
Szia HADvezér!

Engedj meg egy kiegészítő hozzászólást a készülő Malévos Nagyvas matricához!
Megoldható lehetne esetleg, hogy 1:100-as méretarányban is készüljön a matricalap? Kimondottan a régi NDK-s makettekhez.
Persze nem olyan nagy szériában mint a 1:144-es, de szerintem sokan örülnének neki a korunkbeli (már a 30-40 éves korosztály) régi gyűjtők.
És még egy kérdés: mindkét festési minta rajta lesz, vagy csak a mostani dizájn?
Köszi! Gabcsi
Zsolesz 139627 2008. július 26. 17:25
Válasz erre
Szia!
A had.hu az oldalad,ugye?Nem találtam rajta rendelhető makettet,meg ugye az ár,postaköltség is kellene.
üdv:zs.
merciboy 139626 2008. július 26. 16:19
Válasz erre
hali.engem érdekelne.este lelevelezzük!8kor gépnél leszek
Kislõcsös 139625 2008. július 26. 15:30
Válasz erre
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
bal hm
bal hm
bal hm LCM
bal hm LCM
balszárny alul
balszárny alul
balszárny felül
balszárny felül
jobb hm
jobb hm
jobb hm LCM
jobb hm LCM
jobbszárny alul
jobbszárny alul
jobbszárny felül
jobbszárny felül
M
M
ds
ds
régilogo
régilogo
régi felirat
régi felirat
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
ooldaljobb
ooldaljobb

Szia Feri!

Ha csinálsz hozzá matricát akkor dolgoz ezek alapján.Mindennek megvan az eredeti mérete csak la kell kicsinyítened 144-esre.
A hajtóművet meg mire megcsinálnám addigra valamelyik cég (Braz,F-RSIN,In-Formation) biztos hogy kiadja.Így jártam már a Carvairel,a 737ng fékszárnyakkal,a Cfm-56-os hajtó művekkel stb.Úgy hogy egyenlőre nem tervezek hajtó művet fabrikálni,inkább kivárok.
Mielőtt elkezded gyártani a matricát,megnézhetem majd?
Szia:ZOZY
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.