<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 504732 | 2010. április 23. 14:19 | ||
viraghbenedikt | Adatlap | 504731 | 2010. április 22. 22:15 | ||
Keresd ezeken a tipus nevek alatt: S 706 RTH, vagy pedig S 706 CAS-25 Sok sikert | |||||
Gabi | Adatlap | 504730 | 2010. április 22. 21:13 | ||
Szia! Ilyen Skodát, mert ami a 60-a években futott még az volt, 1:35-ben csak egyszer látttam egy cseh versenyen vagy 3 éve, Padrubiczében, teszek fel róla egy képet. Mondjuk már ez is fiatalabb verzió, és a rövidfülkés, amit te keresel az meg általában a dupla fülkés volt. Asszem ez szkreccs volt, de már nem tudom biztosan. Gyerekkoromban (25-30 éve) volt játékban ilyen fülkés Skoda, kb ebben a méretarányban, próbálj rákeresni vaterán, a fülke kiindulásnak jó lehet, a többi szkreccs. Itt egy oldal, ahol elég sok info van Skoda-Liaz ügyben: www.liaznavzdy.cz/ Gabi | |||||
lucky | Adatlap | 504729 | 2010. április 22. 21:11 | ||
lucky | Adatlap | 504728 | 2010. április 22. 21:10 | ||
lemmorit | Adatlap | 504727 | 2010. április 22. 21:03 | ||
Szia lucky! Ez igaz, közben megnéztem, hogy mire gondoltál. Sajna tényleg nem jó. igazából azon is gondolkodom, hogy esetleg építek egyet, csak nem igazán van anyagom hozzá, ezért is gondoltam, hogy először megkérdezem, hátha van más megoldás. Ha nincs, marad az építés, mert mindenképp meg szeretném csinálni. hát van rá, kicsivel kevesebb, mint 1 évem. Így viszont szükségem lesz majd rajzokra, vagy fotókra, mert sajna nem áll a garázsban, hogy lemérhessem:-) De ez már egy következő lépés, egyenlöre reménykedem:-) Azért köszi, hogy írtál, és próbáltál segíteni. Szép napot! lemmorit | |||||
lucky | Adatlap | 504726 | 2010. április 22. 20:58 | ||
Szia! Hát ez tuti nem 60-as évjárat... | |||||
lemmorit | Adatlap | 504725 | 2010. április 22. 20:16 | ||
Üdv lucky. Igazság szerint, ha lehet, ragaszkodnék az 1:35-ös méretarányhoz, és ha lehet, valami műanyagféle megoldás(akár műgyanta is) lenne a legideálisabb. Sajnos, azt nem tudom, hogy a dakaros liaz megfelelne-e, mert nekem a jó öreg 60-as évjárat kellene. Mindenesetre köszönöm a segítséget. | |||||
lucky | Adatlap | 504724 | 2010. április 22. 20:10 | ||
Szia! Papírból tudok 101-es tűzoltót, és 111-es Dakaros Liazt 1/24-es ha jól emlékszem. Esetleg szlovák oldalakon lenne érdemes keresgélni.. | |||||
lemmorit | Adatlap | 504723 | 2010. április 22. 19:57 | ||
közben megtalálta a pontos típusnevét, ha igaz: LIAZ Ostatní S 706 AKV kropice iletve, kép helyett ey linket találtam, ahol lehet ilyet venni, és van kép is(sajnos ez igazi, és nem makett:-)): www.hu.autotip.com/liaz | |||||
lemmorit | Adatlap | 504722 | 2010. április 22. 19:51 | ||
Üdv Mindenkinek! Nagyon remélem, hogy jó Topic-ba írok, ha nem, akkor elnézést kérek. Azért gondoltam ide, mert a felsorolásból arra következtettem, hogy katonai teherautókról itt érdemes kérdezni. (Kicsit hosszú a beírásom, remélem elnézitek:-)) Szóval. Nem szeretnék senkit untatni a motivációmmal, csak annyit írnék, hogy édesapám születésnapjára szeretnék egy makettet készíteni. A honvédségnél a 80-as években sofőr volt, és mesélt egy szerintem aranyos történetet, ami az ötletet adta. Tehát ennyi bevezető után, azt szeretném kérdezni tőletek, hogy tudna-e esetleg valaki olyan web-oldalt, vagy gyártót mondani, aki gyárt 1:35 méretarányban LIAZ (Skoda) tartálykocsit. Képet sajnos nem tudok feltölteni hozzá. Ez egy vízszállító teherautó, a 90-es években egyes tűzoltóságok is használták. Nem tudom, hogy ennyi infó segít-e a beazonosításban. Ha valaki tud, kérem segítsen, nagyon fontos lenne. Igazából minden megoldás érdekel, legyen az kapható makett, vagy akár tervrajzok, fotók, vagy csak ötletek. Köszönöm annak, aki végigolvasta, és annak is, aki venné a fáradságot, hogy segít. Köszönettel lemmorit. | |||||
romeo | Adatlap | 504721 | 2010. április 21. 15:49 | ||
Üdv Barnabás! Nem én készítettem, barátom küldte ( A billencsekre gondolsz ugye?). Sok katonai fotót gyűjtött megszűnt laktanyákból is, pl. külömböző tablókról, faliújságokról. | |||||
Barna | Adatlap | 504720 | 2010. április 21. 12:55 | ||
Kedves Romeo! A rába 833 ról készült képedet megkérdezhetem ,hol készítetted? Üdv Barnabás | |||||
romeo | Adatlap | 504719 | 2010. április 21. 12:52 | ||
páncélos | Adatlap | 504718 | 2010. április 21. 12:03 | ||
Egy kicsit nagyobb MAZ: www.fotovalkirumodelism.com/page.php | |||||
páncélos | Adatlap | 504717 | 2010. április 21. 11:59 | ||
Egy kis MAZ, ha érdekel valakit. www.fotovalkirumodelism.com/page.php | |||||
juge75 | Adatlap | 504716 | 2010. április 21. 11:47 | ||
Érdekes, mert nálunk is a Repkisz-es kocsikon volt hasonló számozás Szolnokon. Biztosan valami szabályzat írta elő ezen számok mit takarnak (az ajtón). | |||||
Freddy | Adatlap | 504715 | 2010. április 21. 11:33 | ||
Közben találtam én is egy magyar BAV-os képet, nem tudom, nem ugyanarról van-e szó. Szerintem innen, a fórumról van. | |||||
romeo | Adatlap | 504714 | 2010. április 20. 22:12 | ||
Nyugger, Maz! Nagyon köszi! | |||||
Nyugger | Adatlap | 504713 | 2010. április 20. 21:38 | ||
Szia Romeo, 2 dolog biztos: Tökölön volt ez a gép és biztosan a pápai ezred 'hagyatékából' való. Erősen feltételezem, hogy valami tábori szervizes/javító műszeres klg.tgk. Sajna zárva volt és nincs belső fotóm róla. Mellette állt vagy 2 db a MiG-21bis lokátorának tábori javításához-ellenőrzésére szolgáló Ural. Teljesen kompletten, minden műszer a helyén a mérőpadon, belső darú a beemeléshez stb. | |||||
Maz | Adatlap | 504712 | 2010. április 20. 21:33 | ||
Első blikkre KF-3 felépítménynek tűnik. Ha Tökölön készült a kép, akkor a régi pápai reptér repülésirányító technikájához tartozhat. | |||||
juge75 | Adatlap | 504711 | 2010. április 20. 19:50 | ||
romeo | Adatlap | 504709 | 2010. április 20. 18:34 | ||
Freddy | Adatlap | 504708 | 2010. április 20. 13:19 | ||
És esetleg, ha nagyon szépen megkérlek, és megígérem, hogy nem adom tovább, magánban el tudnád küldeni? :) | |||||
Maz | Adatlap | 504707 | 2010. április 19. 22:57 | ||
Én a gépemen, akitől kaptam, az meg a Hadtörténeti Múzeum fotótárában. (Emiatt nem rakom fel a fórumra.) | |||||
Freddy | Adatlap | 504706 | 2010. április 19. 22:37 | ||
Hol találtál róla képet? | |||||
páncélos | Adatlap | 504705 | 2010. április 19. 11:15 | ||
romeo | Adatlap | 504704 | 2010. április 18. 22:00 | ||
Üdv Miniman! A jutai radarszázad gépei. | |||||
miniman | Adatlap | 504703 | 2010. április 18. 21:46 | ||
Abszolút, köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 504702 | 2010. április 18. 20:41 | ||
Maz | Adatlap | 504701 | 2010. április 18. 18:16 | ||
Rendszeresítve szerintem nem, de a flotilla használt pár darabot. Volt ZiSz-485 is pár darab, az egyiknek HE-303 volt a rendszáma kép szerint. | |||||
romeo | Adatlap | 504700 | 2010. április 18. 17:40 | ||
romeo | Adatlap | 504699 | 2010. április 17. 11:12 | ||
Üdv Miniman! Elnézést, én tévedtem. A Kraz + PSzH-ról csak ez az egy van. Van néhány más KrAZ-255 fotóm, ha érdekel felteszem. | |||||
romeo | Adatlap | 504698 | 2010. április 17. 11:11 | ||
Üdv Miniman! Elnézést, én tévedtem. A Kraz + PSzH-ról csak ez az egy van. Van néhány más KrAZ-255 fotóm, ha érdekel felteszem. | |||||
miniman | Adatlap | 504697 | 2010. április 17. 09:25 | ||
Bocs Romeo...a kérdés a Kraz-vontatta darabra vonatkozott...meglepő módon a Kraz érdekel :-) De nagyon köszönöm a válaszodat. | |||||
juge75 | Adatlap | 504696 | 2010. április 17. 09:23 | ||
Hang lokátor, Cegléden is volt úgy tudom. Tüzérségi tűz bemérésére használható. Hasonló elven működik az Amcsik fegyver bemérő berendezése is, amivel a rejtve tüzelő ellenség pozícióját lehet bemérni és célzott tüzet leadni rá. | |||||
romeo | Adatlap | 504695 | 2010. április 17. 07:55 | ||
Üdv g66! Fotód nincs a hangfelderítő ZIL-ről? Köszönöm! | |||||
lucky | Adatlap | 504694 | 2010. április 16. 22:20 | ||
g66 | Adatlap | 504693 | 2010. április 16. 22:19 | ||
Tüzérségi hangfelderítő.Egy üteg öt zil 131-esből állt,egy központ kocsi,egy híradó és három bázis kocsi továbbá egy kiszolgáló Csepel(HT 71-55)ÉS EGY Mókus őrsnek nevezett felderítő Gaz 66ból(talán HR 79-34 már nem emlékszem).Ahogy a neve is mondja hangokat mért éles lövészeten az ellenséges tarackok hangját és az így bemért hangok koordinátáinak alapján tudtak a tüzérek tüzet vezetni az ellenségre meglehetős pontossággal.1987-ben vadi új ,gyönyörű Zilek voltak,nagyon jók voltak terepen,de nem igaz,hogy 100-on100-at fogyasztott,mert inkább 120-at.A Bakonyban az üzemanyagos Uralok olyan vastag csövön töltötték bele az akkor még létező 86-os benzint,mint az alkarom.Hat alkalommal vettem részt hadgyakorlaton sorállományúként és egyszer tartalékosként 1994-ben.Akkor már a Zilekkel nem találkoztam,ellátó sofőrként húztam a gulyás ágyút és a platón vittem a szakácsokat egy dízel Urallal ami szintén egy remek jármű volt.HF 01-06 volt a rendszáma.Nagy kár Zilekért és gondolom azUralokért is.Jobb sorsot érdemelnének mint a szétvágás.A szívem szakad meg értük.A bakonyi hadgyakorlatokról is tudnék mesélni ,de az egy más történet,majd máskor.Üdv:g66. | |||||
romeo | Adatlap | 504692 | 2010. április 16. 08:11 | ||
Üdv miniman! Igen van még egy, ezen látni az antennát is. | |||||
miniman | Adatlap | 504691 | 2010. április 16. 05:59 | ||
lucky | Adatlap | 504690 | 2010. április 15. 18:56 | ||
romeo | Adatlap | 504689 | 2010. április 15. 17:05 | ||
g66 | Adatlap | 504687 | 2010. április 15. 15:52 | ||
A HH-90-73 Zil 131 hangfelderítő jármű.Marcaliban is ilyenek voltak a HH 90-66,67,68,69ÉS A90-70-ES.Az enyém volt a HH 90-67-es 1987-88-ban. | |||||
Maz | Adatlap | 504686 | 2010. április 13. 14:04 | ||
Szia! Majdnem. D12A-525A típusú motor hajtja, valamint legjobb tudomásom szerint volt benne egy kis kéthengeres motor a segédüzemeknek. Amennyire tudom ez a motor legjelentősebben a végére épített gyorsítóhajtóműben tér el mondjuk a V-54 motortól. Talán az indítómotor és a generátor is más. Maga a blokk a jellegzetes szelepfedelek első ránézésre elárulják a rokonságot. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 504685 | 2010. április 13. 13:16 | ||
Szia! A rendszámok alapján szerintem igen úgy láttam mindegyiknek cuba felirat van a lemezén. | |||||
Freddy | Adatlap | 504684 | 2010. április 13. 13:09 | ||
Ezek a képek Kubában készültek? | |||||
pipi | Adatlap | 504683 | 2010. április 13. 12:48 | ||
Sziasztok! Egy kérdés: a MAZ-543-t mi hajtotta meg? Csak nem harkocsimotor? Bocs ez kettő:-) Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 504682 | 2010. április 12. 23:08 | ||
Indiana73 | Adatlap | 504681 | 2010. április 12. 20:37 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Az Uralon KF-3 as felépítmény van. (magyar) műhely -és labor célokra...elsősorban.