<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Zsolesz | Adatlap | 139512 | 2008. április 27. 12:40 | ||
A putty tömítő,nem ragasztó,gyanítom nem köt bele a műanyag pórusaiba,és pár hét múlva vidáman guringászik majd belől a súly,ha felemeled a makettet.Még a Technokol is jó. Előzmény: (139511) MrChef 2008. április 27. 12:31 | |||||
MrChef | Adatlap | 139511 | 2008. április 27. 12:31 | ||
Lapi, Zsolesz, köszi a segítséget! akkor szerzek horgászboltból ólmot. rögzítéshez Alteco putty-t fogok használni. Üdv, Tamás | |||||
Ata92 | Adatlap | 139510 | 2008. április 27. 12:26 | ||
Szia! A B737-800-at a Revell még gyártja, de a B767-est és a Fokker 100-ast már nem, ezért ezekhez elég nehéz hozzájutni. A Fokker 100-ból a törzs megfelelő rövidítésével lehet 70-est csinálni. | |||||
Ata92 | Adatlap | 139509 | 2008. április 27. 12:26 | ||
Szia! A B737-800-at a Revell még gyártja, de a B767-est és a Fokker 100-ast már nem, ezért ezekhez elég nehéz hozzájutni. A Fokker 100-ból a törzs megfelelő rövidítésével lehet 70-est csinálni. | |||||
Zozo | Adatlap | 139508 | 2008. április 26. 22:42 | ||
Zsolesz Revell: 767-300; 737-800; F-100. Minicraft: 737-300; 737-400. Skyline: 737-300; 737-400; 737-500. Airfix: 737-200. MALÉV matricáta HAD árult (ha még van nekik). 737-hez és 767-hez még nekem is van, ha kell: Brasil Decal 737 300 Tarom/Malév/CSA/Ukraine BD144-34 4000- HAD Boeing 737 300 Malév/737-400/767 2000- 737 800 Malev Olimpia 2004 2000- Airbus A320 WizzAir/Aces 2000- pribelszki.zoltan@t-online.hu Tel: 30 525 9596 | |||||
Zsolesz | Adatlap | 139507 | 2008. április 26. 20:51 | ||
Van forgalomban B767/737/Fokker70 1:144-ben? Malév matricát honnan lehet szerezni ezekhez? | |||||
Zsolesz | Adatlap | 139506 | 2008. április 26. 20:48 | ||
Szia! A tuti megoldás: Horgászboltban olcsón lehet venni mindenféle méretű,alakú ólmot. Pl.egy 30 grammos,azaz 3 dekás rombusz alakú 3.2x1.5 cm,én ebből vettem párat. De van rudacska,golyó,meg mindenféle alakú,súlyú,lehet könnyen kettéfűrészelni,kalapáccsal lapítani.Én a rögzítését bőségesfaipari ragasztóval/festékbolt,125ml-es kb 200 Ft/ végzem,nem is kell zsírtalanítani,"sterilizálni" az ólmot,mint pillragasztónál. | |||||
fodi | Adatlap | 139505 | 2008. április 26. 20:30 | ||
news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7367209.stm Nem is hallottam, hogy be akarják zárni a BErlin-Tempelhof repülőteret... | |||||
Lapi | Adatlap | 139504 | 2008. április 26. 20:25 | ||
szia Chef ! szinte mindennel ki lehet tömni. csak arra vigyázz, mivel rögzited. biztosan ismeri minden makettező, mikor kiszárad a gyurma, és elkezd mozogni.ez borzalmas. csavaranya vagy pár szem 2Ft-os bármi jó nehezéknek. én egy kör alakú lemezt szoktam a törzsbe ragasztani, hogy ne csuszkáljon benne a cucc.(persze ha kimozdul) a ragasztóanyag azért nem mindegy, mert kimarja törzset. ezek után szabad a döntés. ha nem megy , folyt... hali ! | |||||
MrChef | Adatlap | 139503 | 2008. április 26. 20:08 | ||
Helló, mit ajánlotok nehezéknek a repülőgép orrába? van fémgolyóm, de az szerintem nem elég nehéz. ólomgolyó esetleg? (életem első utasgépét építem egy Boeing 737-800 személyében, amihez Móváron vettem El-Al matricákat) | |||||
Zozo | Adatlap | 139502 | 2008. április 23. 18:48 | ||
Szia! Nem rongálom "feleslegesen" a maketteket (ugyan vannak kivételek...)! Természetesen nincsenek összerakva. Zozó | |||||
Zsolesz | Adatlap | 139501 | 2008. április 23. 16:08 | ||
Ata92 | Adatlap | 139500 | 2008. április 22. 18:12 | ||
Sziasztok! 1:144-es Boeing 757-es géphez nincs valakinek elfekvőben pilótaablak matricája? Ha valakinek van, vagy tudna egyet nyomtatni matricalapra, légyszi jelezze az ata92@citromail.hu címre. | |||||
Zozó | Adatlap | 139499 | 2008. április 16. 14:49 | ||
Sziasztok! Néhány eladó makett: 1/200 Hasegawa Boeing 727 200 Ansett 2500- 737 500 ANK Super Dolphin 2500- 737 400 Lufthansa 1800- 737 400 Virgin 1800- 747 200 Virgin 4500- 747 300 JAL Reso’cha Pink 4500- 747 400 Virgin 4500- 747 400 Lufthansa 3500- E-767 AWACS JASDF 3500- 767 300 Qantas 3500- 767 300 Skymark Directv 4000- 777 200 ANA 4000- 777 200 Lauda 3500- 777 300 JAL 4500- DC-3 ANA 2000- DC-10 Northwest 2000- MD-11 JAL J Bird 3000- MD-82/87 American Airlines 3000- Airbus A320 Ansett 2500- Northwest 2500- 1/144 Revell Airbus A319 British/German W. 2000- A321 Swissair 2000- A340 AUA Wien 4000- BAE 146-200 Eurowings 2000- Avro RJ-85 Lufthansa 2000- Minicraft MD-82 TWA 3500- VC-118 Independence 2000- L-1049 TWA/Iberia 1500- Welsh Model Fokker 228 3000- pribelszki.zoltan@t-online.hu Tel. 30 525 9596 | |||||
MrChef | Adatlap | 139498 | 2008. április 13. 20:44 | ||
Sziasztok, van vkinek eladó Boeing 737-800-asa? (Revell) | |||||
Pal | Adatlap | 139497 | 2008. április 4. 12:06 | ||
Sziasztok! Eladósorba került három polgári makett. Doyusha 1:100 B-767 Doyusha 1:100 Concorde Hasegawa 1:200 B-767-300 Lauda Air Érdeklődni a palbiegelbauer@yahoo.com címen tudtok. A makettek átadása Székesfehérváron, vagy -előzetes egyeztetéssel- Budapesten lehetséges. Üdv, Pali | |||||
merciboy | Adatlap | 139496 | 2008. március 29. 14:03 | ||
Richyke | Adatlap | 139495 | 2008. március 28. 00:50 | ||
merciboy Ha a gép megvan még, akkor lehet, hogy vevő vagyok a Malév gépre! Kérlek jelezz vissza: richyke90@vipmail.hu Köszi! | |||||
newman | Adatlap | 139494 | 2008. március 25. 01:06 | ||
Szia Zozó! Küldj egy listát légyszíves! Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
fodi | Adatlap | 139493 | 2008. március 24. 14:31 | ||
India a zűrzavar és káosz országa. :) www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Zozó | Adatlap | 139492 | 2008. március 23. 10:53 | ||
Még néhány festék is gazdára vár: Xtracolor X301 Boeing gray X302 KLM light blue X307 Aer Lingus green X309 Asiana warm grey X322 BA World blue X339 SAS red/orange X347 America West dark turquoise X361 Qantas red X362 Air Berlin burgundy Daco PA-27 CityBird green PA-28 WP Broadmoor Peach PA-29 WP Broadmoor Maroon PA-31 WP Security blue 500Ft/db. | |||||
Zozó | Adatlap | 139491 | 2008. március 22. 22:55 | ||
Sziasztok! Eladó gyanta kiegészítők 1/144-ben.(Braz, FLYT, stb.) Kérésre megy a lista. pribelszki.zoltan@t-online.hu Zozó | |||||
Gabcsi | Adatlap | 139490 | 2008. március 22. 17:46 | ||
Sziasztok! Csatlakoznék az előttem szóló KOLLÉGÁHOZ, annyi kiegészítéssel, szerintem ragasztónak megfelelhet még a tubusos sziloplaszt, rugalmas lesz, viszonylag hamar szárad, és minden nehezéknek szánt anyagot megfog. Vagy lehet önmagában is telenyomni a gép orrát. Csak vigyázzatok vele a szilikon tartalma miatt, köztudottan a szilikon szétdobja a festéket, külsőleg ne használjátok! Akkor zsírtalanítás ezerrel. :) :) :) | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 139488 | 2008. március 21. 19:47 | ||
Sziasztok bajtársak! Ezeket énis mind kiprobáltam és mindegyik jo pár év multán elengedi a súlyt.Azóta a horgászbolti olom golyokat műgyantával rögzitem,de bár milyen két komponensű ragasztó jó ami nem oldja meg nagyon a műanyagot.a pillanatragasztóval az a baj hogy a gözei meg marják az üveg felületet. Egyszer elkövettem azta hibát egy régi KLM B-747es felújításakor,amiben a gyurma elengedte a nehezéket,hogy be injekcióztam gyantát hogy rögzitsem.Ennek az lett az eredménye hogy ahogy a gyanta elkezdett kötni,összeveszett a gyurmával ami azt eredményezte hogy az ablakokon kezdett kifolyni a meleg gyurma mint a tubusbol a piros arany.de persze mikor kihült a gyanta akkor a gyurma is megszilárdult. :D | |||||
Zozó | Adatlap | 139487 | 2008. március 21. 14:16 | ||
Csatlakozom az előttem szólóhoz.A gyurmával nekem is meggyűlt a bajom. Azóta vastagabb forrasztó ónt (köznapilag "cin-t") használok méretre vágva,hajlítva és pillanatragasztóval rögzítve. Még soha nem volt vele baj. | |||||
Fodi | Adatlap | 139486 | 2008. március 21. 14:09 | ||
A hagyományos gyurmát én nem ajánlom, hosszú távon gondot okozhat. Nekem pl. egy Jak-23 orrában lévő gyurmából pár év után elkezdett szivárogni (az eltömített műanyagon keresztül...) vmi olajos lé és tönkretette az orr fémszínű festését. | |||||
Ata92 | Adatlap | 139485 | 2008. március 21. 12:18 | ||
Hoppá, ez véletlen kétszer ment... | |||||
Ata92 | Adatlap | 139484 | 2008. március 21. 12:16 | ||
Szia Filip! Szerintem tedd az ólmot egy kisebb gyurmadarabba és aztán a gép orrába. | |||||
Ata92 | Adatlap | 139483 | 2008. március 21. 12:15 | ||
Szia Filip! Szerintem tedd az ólmot egy kisebb gyurmadarabba és aztán a gép orrába. | |||||
fodi | Adatlap | 139482 | 2008. március 21. 12:13 | ||
Én gyurmaragaszóval soktam rögzíteni (Bluetac, vagy a teszkós, fehér változat). Az nem szokta elengedni. | |||||
Filip | Adatlap | 139481 | 2008. március 21. 11:49 | ||
Sziasztok! Ne haragudjatok a kérdésért, ha már egyszer volt, de visszaolvasva sem találtam rá választ. Mi a legjobb anyag, és módszer utasgép orrkúpjában elhelyezendő súly problémájára? Ragasztottam már ólmot, de a ragasztó egy idő után elengedte, és most sétál a gép belsejében. Valami jobb, tartósabb megoldást szeretnék. Köszi | |||||
Zozó | Adatlap | 139480 | 2008. március 20. 12:17 | ||
Sziasztok! Némi eladó irodalom: AirlinerTech Airbus A340 2500- Lockheed L-188 Electra 2500- Boeing 747-100/200/300/SP 2500- 747-400 2500- 777 2500- Airliner Liveres Jetliner Glory 3000- Airliners in flight A gallery of air-to-air photography 3000- ABC Airbus A340 1000- Airliner Markings 8 MD-80 2000- Jetliner Boeing 777 2500- Boeing Airliners Boeing 747/757/767 in colour 2500- Heel Technotek (német) Boeing 747 1500- Enthusiast Colour Series Boeing 777 2000- pribelszki.zoltan@t-online.hu | |||||
Brúnó | Adatlap | 139479 | 2008. március 19. 17:12 | ||
Sziasztok! Múlt hét pénteken itt jártunk, Auto und Technik MUSEUM SINSHEIM. Rengeteg repülésel kapcsolatos dolog is ki van állítva, mint pl. TU-144, TU-134, Concorde, Vickers Viscount, JU-52...stb. A kültéren kiállított gépekbe be is lehetett menni. Óriási élmény volt végig sétálni a Concord belsejében, még akkor is, ha szinte teljesen üres. A múzeum boltjában vettem is egy szép sötétkék bögrét, rajta arannyal a Concord. Képek az alábbi linken. public.fotki.com/airfilter/others/auto--technik-museu/ Brúnó | |||||
Zozó | Adatlap | 139478 | 2008. március 18. 10:01 | ||
JazzZ | Adatlap | 139477 | 2008. március 18. 09:36 | ||
Zozó! Otthon kibontva minden oké volt a Lingus-al, még egyszer köszönöm szépen!! (ekkora matricalapot még nem láttam!!!:) ) | |||||
Lapi | Adatlap | 139476 | 2008. március 17. 00:12 | ||
Szia Zozó ! egy listát nekem is prezentálj légyszives. köszi ! picinypg@freemail.hu | |||||
Gabcsi | Adatlap | 139475 | 2008. március 16. 14:44 | ||
Szia Zozó! Beállok én is a sorba, küldj légyszi listát nekem is a makettekről és a matricákról is! Kösszi! eitz.gabor@freemail.hu | |||||
newman | Adatlap | 139474 | 2008. március 16. 12:58 | ||
Szia Zozó! Én is jelentkeznék egy listáért! Köszönöm: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
Gyula | Adatlap | 139473 | 2008. március 16. 07:27 | ||
Szia Zozó! Légy szíves küldj egy listát a gyula.wittmann@freemail.hu-ra. Köszönöm. | |||||
Ata92 | Adatlap | 139469 | 2008. március 15. 11:57 | ||
Légyszi küldj egy listát az eladó makettekről az ata92@citromail.hu címre. Köszi. | |||||
Zozó | Adatlap | 139468 | 2008. március 14. 13:58 | ||
Érdekeltek. nagyjából összeírtam az eladó matricákat is(200,144). Kérésre lista megy. | |||||
NGPETI | Adatlap | 139467 | 2008. március 14. 09:11 | ||
Zozó | Adatlap | 139466 | 2008. március 13. 22:21 | ||
Tel: 30 525 9596 Mail: pribelszki.zoltan@t-online.hu | |||||
JazzZ | Adatlap | 139465 | 2008. március 13. 21:42 | ||
Húúú! Hogyan tudlak elérni Téged?! KÖszönöm, hogy szóltál! JZ | |||||
Zozó | Adatlap | 139464 | 2008. március 13. 18:15 | ||
JazzZ, láttam alant, hogy a Revell A330-300 Air Lingust kerested. Jó hír, hogy a listámon van két db. is eladó, ha érdekel... | |||||
barackdr | Adatlap | 139463 | 2008. március 13. 17:32 | ||
Szia Zozó! Légyszíves küldj egy listát a barackdr@altavizsla.hu címre. Köszönöm. barackdr | |||||
Zozó | Adatlap | 139462 | 2008. március 13. 17:18 | ||
Van pár darab...Pontosan mi kellene? | |||||
JazzZ | Adatlap | 139461 | 2008. március 13. 11:45 | ||
Szia! Az 1/144esek közül lehet, hogy van Revell Airbus-od? Megnéznéd, ha megkérlek! Előre is köszönöm a válaszodat! jakab.zoltan@freemail.hu | |||||
Zozó | Adatlap | 139460 | 2008. március 13. 11:22 | ||
Sziasztok! Lenne egy pár(80-100) eladó makettem dobozban(1/200 és 1/144), ha érdekel valakit. Még csak a "műanyagot" írtam össze, de sorra kerülnek az extra matricák és a kiegészítők is. Kérésre listát küldök. | |||||
Fodi | Adatlap | 139459 | 2008. március 12. 18:37 | ||
Én láttam pár 72-es gyanta Cessna makettet, valami amcsi gyártó volt, aranyáron- ÉS a makettek is elég gagyik voltak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |