<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 489946 | 2009. április 8. 20:06 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 489945 | 2009. április 8. 19:30 | ||
Erre azt mondom,én is sok mindent akarok,de ez csak 1 dolog. Kimit senki nem akarta,azt mégis jött... Meglátjuk,türelem 50-50%,de remélem nem.Vettel,vagy Kubica Kimi helyére,ez kellene. UFF!Szóltam! | |||||
f2d | Adatlap | 489944 | 2009. április 8. 19:25 | ||
Szépségek.:-) Az a narancssárga Porsche hogy került a Martinis buliba?.:-) | |||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 489943 | 2009. április 8. 19:13 | ||
f2d | Adatlap | 489942 | 2009. április 8. 19:01 | ||
Szimpátia ide vagy oda, jelenleg ő lenne a legjobb választás a Ferrari-nak, (na meg a BMW-nek is). | |||||
GUGEE | Adatlap | 489941 | 2009. április 8. 18:57 | ||
Alonsót akarják a ferrarisok 2009.04.08. 14:30 Szerző: Szántó Péter Cikk továbbküldése e-mailben Név: Válasz email cím: Címzett neve: Címzett email címe: A címzett hozzájárulását beszereztem ahhoz, hogy részére üzenetet küldhessek. A Sanoma Budapest Zrt. a személyes adatokat nem tárolja. Mehet Egy olasz felmérés szerint a rajongók legszívesebben Fernando Alonsót látnák a Ferrari volánja mögött. Shumi! Tudom szereted ezeket a cikkeket! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489940 | 2009. április 8. 18:32 | ||
Ecclestone szerint akár el is tilthatják a McLarent Bernie Ecclestone nem tartja kizártnak, hogy az FIA Motorsport Világtanács (WMSC) eltiltja egy vagy több versenyről a McLarent a hazugságbotrány miatt. A wokingi istállót a Nemzetközi Sportkódex 151. c) pontjának megsértésével gyanúsítják, mondván: ártott a Forma-1 hírnevének, hogy szándékosan megtévesztették az Ausztrál Nagydíj sportfelügyelőit egy vetélytárs (Jarno Trulli) megbüntetése érdekében. A McLarent 2007-ben már elítélték a 151. c) megsértése miatt, a WMSC akkor 100 millió dolláros büntetést szabott ki az istállóra a kémbotrány miatt. "Sohasem kedvező előjel, ha olyasmiért citálnak ismét bíróság elé, amit már egyszer elkövettél" - károgott Ecclestone a Daily Express-nek. - "Ha a vád beigazolódik, többféle büntetés közül lehet választani, és bár szörnyű lenne, ha bármelyik csapatot eltiltanák, megtörténhet." Kevéssé valószínű azonban, hogy az FIA valóban eltiltja a McLarent, ezzel ugyanis Lewis Hamiltont is sújtanák, holott Max Mosley a hétvégén közölte: neki nem kell retorzióra számítania, mivel az FIA méltányolta, hogy nyíltan elismerte hazugságát. Ez alapján megrovás vagy újabb pénzbírság lehet a büntetés. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 489939 | 2009. április 8. 17:37 | ||
Túl van spílázva ez a McLaren ügy is. Hazudtak, óriási baklövés volt! Tudták ,hogy ott vannak a szalagok amiket vissza fognak hallgatni és mégis.. Dilettizmus! De azt hiszem már megkapták a büntetésüket. Minek húzzák még ezt a nyavajás ügyet. Egy szimpla Ferrari bajnokság meg biztos megbukna! Mindig kellenek ellenfelek akiket le lehet győzni! ..és egy Ferrari bajnokságban csak Ferrari győzedelmeskedne! Mi lenne abban érdekes? Idén valahogy túl sok az óvás, túl sok a tökölés és kevés a verseny! Ádám, egy Hamilton drukker. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489938 | 2009. április 8. 16:05 | ||
f2d | Adatlap | 489937 | 2009. április 8. 15:51 | ||
Valamit nagyon félre értettél. Én nem azt mondtam, hogy aki a legtöbbet költ a saját fejlesztéseire az diktálja a szabályokat. Amiről itt szó van az az, hogy a forma1-nek mint üzleti vállalkozásnak ki keresi meg a legtöbb pénzt. (Ez is hasonlóan működik mint egy Rt. akinél több részvény van annak nagyobb súlyt nyom a szava(érdeke) a latban.) | |||||
rrobbie | Adatlap | 489936 | 2009. április 8. 15:32 | ||
Schumi7vb! Csak nem tettem szmájlit a végére... Mindig felmérgesítenek az olyan hozzászólaások, amire ott, akkor reagáltam. A McLaren lop, csal, hazudik. Büntit nekik! Uff! Robi | |||||
xaba | Adatlap | 489935 | 2009. április 8. 13:58 | ||
Lehet hogy szubiektív vagyok (Ferrari szurkoló létemre), de szerintem a McLaren féle áldozat-komplexus nem állja meg a helyét. Hamiltont és a csapatot nem azért büntetik, mert McLaren színekben versenyeznek, hanem azért mert szabályt sértettek. A versenybíróknak hazudni szigorúan tiltott dolog, márpedig Hamilton és társai bizonyítottan ezt tették. Ha az óvásuk utáni versenybírói vizsgálaton igazat mondtak volna, akkor (az óvásuk elutasítása után) már rég elfelejtettük volna az egészet. Egy másik szempont az, hogy egy büntetésnek példaértéke is van. Ha most nem büntetnék Hamiltonékat, akkor azt mindenki úgy értelmezheti, hogy a jövőben lehet hazudozni össze-vissza mert úgysem büntetnek meg. Nem értek egyet a "pártolunk az üzlet érdekében" elmélettel sem. A Forma1 nézőközönségét nem egyes márkák jelenléte vonzza, hanem a versenyszellem. A Ferrari - Schumacher hegemónia idején (amikor versenyzésről nemigazán lehetett beszélni) a Forma1 nézettsége csökkent, és a FIA mindenféle szabálymódosítást bevetett, hogy az egyeduralom véget érjen. Az sem igaz, hogy "aki a legtöbb pénzt tolja be a business-be annak nagyobb szava van" - több éven keresztül a Hondának volt az egyik legnagyobb költségvetése, de azért nem sok vizet kavart. A Forma1-nek a legfőbb java a versenyszellem, amit mindenáron meg kell védenie (ha nem akar szépen lassan kimúlni), mert ez hozza a közönséget, vagyis ez hozza a pénzt. Márpedig a kémkedések, és a hamis tanúvallomások összeférhetetlenek a versenyszellemmel. Lehet hogy naiv vagyok, de hiszem azt hogy akárki tette volna azt amit a McLaren tett, ugyanúgy büntették volna. | |||||
G-funk | Adatlap | 489934 | 2009. április 8. 13:25 | ||
nemtudom hogy mi lesz ha kiszáll. Úgy rémlik hogy valami szabály hogy hány autó kell minimum F1-ben. Mintha 20 lenne | |||||
f2d | Adatlap | 489933 | 2009. április 8. 12:35 | ||
Baj vagy nem, ez kikerülhetetlen egy olyan "üzletágban" ahol Dollár milliárdok forognak évente. Az ide óriási pénzeket befektetőknek pedig elvárásaik vannak a pénzükért. Leegyszerűsítve a dolgot aki a legtöbb pénz tolja be a business-be annak nagyobb szava van a döntések meghozatalában, legyen ez bármely területen is (technikai, verseny, bármi). Ezzel most nem védeni akarom a Ferrarit, mert amit sport szempontból csinálnak az sokszor gusztustalan, de ha többség miattuk nézi a forma1-et (ők generálják ezáltal a legnagyobb bevételeket is), akkor joggal elvárhatják, hogy a legtöbbet ők profitáljanak a versenyekből és persze a sportágba befolyó pénzből is. A Maclaren meg ne is álmodjon addig egyenlő elbírálásról, míg nem tud olyan létszámú rajongói tábort és szponzorokat maga mögé állítani mint akit le akar győzni. Sok esetben savanyú a szőlő: Legyen külön Ferrari kupa, szokták mondani azok akiknek ez csípi a szemét. Ha külön válna az f1 és a Ferrari, akkor az f1 nagyon valószínű, hogy a befektetők 25-30%-át (max. 50%) tudná csak elcsábítani a saját bajnokságába. Így hamarosan el is tűnne a sűllyesztőbe. Viszont egy tisztán Ferrari bajnokságot a rajongói létszám és miattuk ebbe a szériába befektetők simán eltartanának. Nem beszélve arról, hogy minden egységes lenne motor autó, stb, ami a költségeket is nagymértékben csökkentené (így profit mégnagyobb lenne). | |||||
NGPETI | Adatlap | 489932 | 2009. április 8. 11:34 | ||
"A forma1 elsősorban üzlet és csak másodsorban verseny" talán pont ez a baj... :o( de legalább más szakágakat ne tegyenek ezért tönkre | |||||
f2d | Adatlap | 489931 | 2009. április 8. 10:22 | ||
Ecleston nyilatkozta még jó pár évvel ezelőtt valami hasonló ügyben, csak akkor a Ferrari és Sumi körül ment a vita: A forma1 elsősorban üzlet és csak másodsorban verseny. A Forma1-et néző közönség több mint 2/3-a a Ferrari-ra és az eredményeire kíváncsi, és ezt a befektetőink is nagyon jól tudják. Ezt tudomásul kell venni a csapatoknak és a pilótáknak is. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489930 | 2009. április 8. 09:49 | ||
Hogy akar a hülye univerzális motort olyan szakágakba, amik teljesen különböznek egymástól? Igénybevétel, üzemóra, körülmények, stb... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489929 | 2009. április 8. 09:48 | ||
www.vezess.hu/forma1/kozos_motor_ralitol/18227/ ez a cikk, amit írtam... | |||||
JazzZ | Adatlap | 489928 | 2009. április 8. 09:33 | ||
Csak kérdezem...: az 1000éve a McLarennél dolgozó emberke NEM TUDTA, hogy a rádió beszélgetéseket utólag vissza lehet hallgatni? ! Ez a hülyének nézés csúcsa szerintem..:S | |||||
NGPETI | Adatlap | 489926 | 2009. április 8. 09:15 | ||
nekem csak az a furcsa,hogy a McLaren bármit csinál,meg akarják büntetni... ha visszaengedi azért,ha nem engedi vissza,azért,ha gyorsak azért,ha lassan mennek azért... valakinek/valakiknek mindenképp más színű autó kell világbajnoknak,de lassan nem lesznek csapatok/motorok az F1-ben sem,majd csak piros autók körözgetnek és márkakupa lesz belőle :o) Trullinak is van csapata,Ő nem kapott semmi utasítást? azt nem is vizsgálták... | |||||
xaba | Adatlap | 489924 | 2009. április 8. 08:44 | ||
Civil bíróságon a hamis tanúvallomásért börtönbüntetés jár. Szerintem a McLaren elleni eljárás jogos. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489925 | 2009. április 8. 08:44 | ||
Én is arra gondoltam,hogy ezért is megbüntették a Hamit meg a csapatát(és utólag mégjobban megfogják,az tuti) Akkor én a Daimler és a Mclaren helyében nagyon meggondolnám,hogy kell-e ez egyáltalán!Ja és ha a Merci kiszáll,akkor az 3 csapattra is kihat,majd! Majd meglátjuk mi az FIA érdeke...,kell-e nekik Hami és kell-e nekik a Mclaren! Végülis a F1 2. legeredményesebb csapata és jelenleg a TOP3 pilóta egyike...! A Mclaren,meg elmehet máshová versenyezni és nem aggódnék Hami sorsárol sem.Talán bárhol szivesen fogadnák,bár olyan,amilyen,de az tény,hogy nagyon jó pilóta és van mögötte szurkolótábor! | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489923 | 2009. április 8. 07:14 | ||
Az újabb büntetéssel lassan a Forma 1-et teszik tönkre, csak nem értem, mi a céljuk ezzel. Ha a Mercedes és a McLaren is kiszáll, az nem biztos, hogy sokaknak jót tesz, márpedig elérhetik ezzel akár azt is. És kérdés, hogy a Brawn milyen lenne Ferrari motorral, kapnának-e egyáltalán, vagy mást kellene használniuk...? Nézzük csak meg a rallye vb-t. Két gyár szerepel már csak idén, és már veszített is ezzel sokat maga a verseny. Ráadásul a hülye FIA kitalálta, ötletként, hogy egységesített motorokkal költséget lehetne megspórolni. De a hülyeség csúcsa: a forma 1-ben, a rallye-ban ugyanazt az egyforma motorokat használnának a kitaláció szerint. Tegnap olvastam valahol a cikket, és nem igazán értem, miért gondolják magukról, hogy értenek valamihez is. Mert amit művelnek, az dilettáns... És egy kérdés, aki abban a helyzetben nem úgy cselekedett volna, mint a McLaren, akik próbáltak utasítást kapni a sportbíróktól a helyzet megoldására, de nem kaptak, az mit tett volna, mikor kicsúszik a versenyzőjük elől valaki, de ez elvileg előzésnek is minősülhet a jelenlegi FIA ellenséges hozzáállása alapján? Hogy hazudtak, szerintem azért volt, mert úgy látták jónak abban a helyzetben. Utólag, átgondolva könnyű ítéletet mondani, de akkor, azonnali döntést kellett hozni, és így sikerült... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489922 | 2009. április 8. 02:20 | ||
a rádióbeszélgetést amin rajta van,hogy hazudoztak,nehéz rágalomnak,alaptalan dolognak nevezni:) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489921 | 2009. április 7. 23:55 | ||
ez lenne az Aston,amire gondoltam,de elnéztem és ez nem a horvát srácé,tehát megúsztad a kellemetlen ellenfelet Mosonon...! :) Ettől függetlenül,biztosan jön a Sasha és tuti,hogy vmi durvát fog hozni... www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489920 | 2009. április 7. 23:50 | ||
teljesen egyértelmű,utaznak a mclarenre és a döntéshozók már a Hamit is maguk mellé állították! :) Az lesz a vége,hogy a mclarent nagyon megbüntetik és kész.De addigra lehet,hogy a Daimler kiszáll mögüllük és veszik a merci motorokat az autókból.A mclaren ha megmaradhat,mint csapat,akkor meg vesznek Ferrari motorokat,na az lenne a durva happy end! :) | |||||
rrobbie | Adatlap | 489919 | 2009. április 7. 22:19 | ||
ja, szerintem is! tök alaptalan, sőt, rágalom! | |||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 489918 | 2009. április 7. 22:04 | ||
Master Matton! Köszönöm és remélem, hogy a végeredmény is tetszeni fog. | |||||
Marci | Adatlap | 489917 | 2009. április 7. 21:05 | ||
Ez már boszorkányüldözés! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489916 | 2009. április 7. 20:26 | ||
újabb botrány alakulóban: www.formula.hu/f1/a-motorsport-vilagtanacs-beidezte-a-mclarent-c25973.html remélem megbüntetik őket. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489915 | 2009. április 7. 20:24 | ||
Köszönöm Matton! | |||||
matton | Adatlap | 489914 | 2009. április 7. 19:50 | ||
matton | Adatlap | 489913 | 2009. április 7. 19:43 | ||
Laci Ádám! A porschék amiket felraktatok hihetetlenül kafák! Elismerésem mindkettőtöknek! Nem tudnám eldönteni melyiket vállalnám be,a matricázást vagy az ilyen nagyfokú átalakítást! | |||||
kbx | Adatlap | 489912 | 2009. április 7. 18:37 | ||
150$ +posta | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489911 | 2009. április 7. 18:08 | ||
mennyibe fáj egy ilyen? | |||||
kbx | Adatlap | 489910 | 2009. április 7. 16:29 | ||
Majd lefizetjük a zsűrit, hogy az Astont rakja félre:))) | |||||
kbx | Adatlap | 489909 | 2009. április 7. 16:27 | ||
Köszönöm, azt a csúnyaságot meg igyekszem ledolgozni:) | |||||
kbx | Adatlap | 489908 | 2009. április 7. 16:26 | ||
Hát, nem ez volt a legjobb üzletem amit valaha kötöttem:) Megelégedtem volna egy matricázási útmutatóval vagy annak látszó akármivel, akkor azért könnyebben ment volna! Így is van 3-4 matrica amiről lövésem sincs, hogy hova kéne ragasztani:) | |||||
kbx | Adatlap | 489907 | 2009. április 7. 16:22 | ||
Igyekszem, de nem egyszerű az élet ezzel a gyantacsökevénnyel:) | |||||
G-funk | Adatlap | 489906 | 2009. április 7. 15:34 | ||
Ez már komoly fenyegetés Ádám :))) | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 489905 | 2009. április 7. 14:24 | ||
Nincs valakinek egy 1/12-es motor lánckereke feleslegben ? Illetve az átmérője érdekelne elsőre ha van. Talán az elég nagy lesz a bringára első lánckeréknek. Köszi! | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 489904 | 2009. április 7. 14:22 | ||
Bercibá! A két hátsó-oldalsó ablak ki van most maszkolva mert belűl már készen van a festés. Amint az összes matrica felkerűlt és lelakkoztam, leveszem a belső maszkolást, kifestem az ablakkereteket, berakom az ablakokat, a légbeömlőt bekötöm a motor hűtőmaszkjába és már nagyjából kész is. Még meg kell csinálnom a hátsó szoknya-lemezt a bringás ütkoző-csővel és ha megjön a bringa akkor ráfaragom a motoros figurámat bringásnak és kész. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489903 | 2009. április 7. 10:11 | ||
comment.blog.hu/2009/04/06/palik_mar_magat_is_unja A kommenteket is érdemes elolvasni... :-) | |||||
doky3 | Adatlap | 489902 | 2009. április 7. 10:07 | ||
Ja-ja , Vettel kergette a Bmw-Sauber-ben Heidfeldet. Palikra lefordítva: a Williams-Toyota-ban ülő Nakajima-t üldözte. Nem tudom a mezőnyben már nem szereplő csapato-kat mikor "szedi" elő? No comment. | |||||
Bebá | Adatlap | 489901 | 2009. április 7. 09:17 | ||
Bár van egy fekete pontod nálam Ádám de ettől eltekintve baba a Porsche már is! | |||||
Bebá | Adatlap | 489900 | 2009. április 7. 09:13 | ||
Szia Laci! Remek a különlegesség!Mikor akarod kinyitni az oldalát? | |||||
Aces | Adatlap | 489899 | 2009. április 7. 06:38 | ||
De azért kiállítva ott lesz az F2007 ugye? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 489898 | 2009. április 7. 01:26 | ||
Nem tudom meddig mondogatta a legutóbbi versenyen Palik, hogy (az egyik autó belső kamerájából mutatták) megy az egyik Williams mögött a versenyző. Az egyáltalán nem zavarta, hogy még abból a képből is tisztán lehetett látni az előtte haladó autó hátsó (nem túl nagy) szárnyán díszelgő bazi nagy BMW Power felíratot. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489897 | 2009. április 7. 00:00 | ||
Nagyon megérte az árát:) Írjál a Profil24-es fazonnak,hogy tegyen be a dobozba egy türcsit meg egy szappant:) Ja és nyugi,mert nem a "szőrösszívű zsűri" lesz az egyetlen próba,hanem a horvát srác Aston Martinja...! Én be sem nevezem a F2007-et,muszáj lesz egy komolyabb cuccal is leállítani...,szerencsére van egy a tarsolyomban! :) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489896 | 2009. április 6. 23:53 | ||
Szia, tényleg jópofa ötlet,nekem is bejön!Próbálj meg szerzni mögé egy bringát,de szerintem nélküle is jó lesz... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Japán makett, amerikai dekor.