<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Daala | Adatlap | 360660 | 2009. június 18. 13:34 | ||
A képet még 1999-ben csináltam a 10031-ről. | |||||
borisz | Adatlap | 360659 | 2009. június 18. 09:39 | ||
Szegény 10031 elég rossz állapotban van már. | |||||
Daala | Adatlap | 360658 | 2009. június 18. 08:19 | ||
SIG | Adatlap | 360657 | 2009. június 12. 10:28 | ||
Szerintem ugyanaz a délszláv téma, amit Juge75 említett. Bár ez Budaőrs, de tekintve a Latviát és a 10446-os számot, ez szintén 1991 lehet. Mi ezekből ugráltunk anno, úgyhogy ezek a gépek akkor toppon voltak, sokat járkáltak mindenfelé. Az akkori repülőnapokon (inkább még csak nyílt napokon) is ezeket lehetett főleg látni. Szerintem valami fejest cipelhetett a dél országrászből gyorsan a HM-be. Most veszem észre, milyen faszogányos mesemondó lenne belőlem :) Rögtön rittyentettem egy sztorit is :P | |||||
romeo | Adatlap | 360656 | 2009. június 12. 09:58 | ||
juge75 | Adatlap | 360655 | 2009. június 11. 00:41 | ||
Édesapámék is kint voltak, biztosítani a légvédelmet. | |||||
juge75 | Adatlap | 360654 | 2009. június 11. 00:38 | ||
Mivel a volt jugoszláv haderő és tagállamai is használtak orosz technikákat, ilyen jelzésekkel biztosították azok könnyű vizuális felismerését a saját járműveknek. Változtatásukra a biztonság miatt volt szükség. Esetleg hasonlót pingálhattak volna ők is. A vizuális egyezményes jelek felfestése a Normandiai inváziós légi járműveken lévő fekete és fehér csíkok, vagy az Izraeli Kfir és Mirage gépeken alkalmazott sárga-fekete háromszögek is ilyen célokat szolgáltak. | |||||
Daala | Adatlap | 360652 | 2009. június 10. 23:45 | ||
SIG | Adatlap | 360651 | 2009. június 10. 23:43 | ||
Nálad a pont ! A Felderítő Zászlóalj BMP-i is így voltak kipingálva és naponta változtatták a geometriai ábrákat. | |||||
Daala | Adatlap | 360650 | 2009. június 10. 23:37 | ||
A 10441 nem ex-iraki, eredetileg nekünk készített sorozat. Ezek a jelzések a Délszláv háború idején lettek felfestve, pontos jelentésüket nem ismerem. | |||||
SIG | Adatlap | 360649 | 2009. június 10. 23:32 | ||
Halihó ! Nem az árvizeknél dolgozó Minyók kaptak hasonló jelöléseket ? | |||||
zsury | Adatlap | 360648 | 2009. június 10. 23:03 | ||
Lehet, hogy ez az egyik ex-iraki Minyó... | |||||
borisz | Adatlap | 360647 | 2009. június 10. 22:47 | ||
Mint egyébként minden másnak. | |||||
romeo | Adatlap | 360646 | 2009. június 10. 22:39 | ||
romeo | Adatlap | 360645 | 2009. június 10. 20:13 | ||
mig23papa | Adatlap | 360644 | 2009. június 10. 19:56 | ||
romeo | Adatlap | 360643 | 2009. június 10. 18:53 | ||
migi | Adatlap | 360642 | 2009. június 10. 18:52 | ||
Köszi igy már értem . | |||||
mig23papa | Adatlap | 360641 | 2009. június 10. 18:18 | ||
romeo gondolkozz egy kicsit, ha nem megy ott vannak az előzmények | |||||
romeo | Adatlap | 360640 | 2009. június 10. 12:57 | ||
Üdv mig23papa! Én tettem fel, a neten kaptam el, de nem emlékszem az oldalra. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360639 | 2009. június 10. 11:24 | ||
Nem én tettem fel. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360638 | 2009. június 10. 10:56 | ||
Nyugger Amikor még nem volt olyan elterjedt a retusálás az volt a módi, hogy csoportkép készítésnél úgy kellett a gép előtt állni, hogy az oldalszám ne legyen látható. Lehet tudni honnan kerültek ide ezek az összemaszatolt képek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 360637 | 2009. június 10. 10:54 | ||
búza ez remek, évek óta nem találkoztam vele, és pont akkor van ott at RBK-ban amikor nemtudok menni, eltudnád esetleg küldeni postán? | |||||
Nyugger | Adatlap | 360636 | 2009. június 9. 21:12 | ||
Szia Migi! Ezeknek a helikoptereknek valóságban nincs lefestve az oldalszáma, nem volt a Jurassic parkban sem Szentkirályszabadján, /ott készültek a képek/ nem volt Mazőfalván sem, sőt Tökölön sincs, csak a képeken. | |||||
búza | Adatlap | 360635 | 2009. június 9. 20:52 | ||
Kövi= Kővári Laci. Nála voltak a cd-id szombaton. | |||||
migi | Adatlap | 360634 | 2009. június 9. 20:39 | ||
mig23papa | Adatlap | 360633 | 2009. június 9. 20:24 | ||
Nyugger Hozzánem értő pancser birkák mindig is voltak , vannak, és lesznek is sajna | |||||
Nyugger | Adatlap | 360632 | 2009. június 9. 20:04 | ||
A legszebb 60-s évek ! Én még azt hittem, hogy megszünt Magyarországon az oldalszámok, képelemek kiretusálása... Ez is egyfajta rombolás. | |||||
romeo | Adatlap | 360631 | 2009. június 9. 18:41 | ||
romeo | Adatlap | 360630 | 2009. június 9. 18:41 | ||
Köszi Zoli1989! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360629 | 2009. június 9. 18:30 | ||
Romeo! A 0220-as MiG-21F-13-at a Ronch-Ranchról mentették meg, ha jól tudom. Csehszlovák gyártású gép. (asszem S-106 volt a Csehszlovákiában gyártott gépek neve) Amúgy van Tökölön még egy a 313-as oldalszámú. | |||||
romeo | Adatlap | 360628 | 2009. június 9. 18:25 | ||
mig23papa | Adatlap | 360627 | 2009. június 9. 18:08 | ||
Heló Búza! Nem jutottam el az RBK-ra sajna. Ki az a Kövi? Laci | |||||
romeo | Adatlap | 360626 | 2009. június 9. 09:15 | ||
búza | Adatlap | 360625 | 2009. június 8. 20:29 | ||
Szia Papa! Kövi elvitte a cd-idet? Új emil címem van:@hdsnet.hu lett a vége! Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 360624 | 2009. június 8. 19:51 | ||
zoli1989 köszi a képeket, erre tényleg nem számítottam, cserébe küldenék valami ajándékot ha küldesz egy emailt a mig23papa@freemail.hu címemre a levélbe írd bele hogy pilatus meglepetés zoli1989 nak | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360623 | 2009. június 8. 18:18 | ||
Az oroszoknál? Minden lehetséges:))) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360622 | 2009. június 8. 18:08 | ||
Zsolt75 A tűzoltók vannak közel a tűzhüz. :-))) Akárki találta ki a felújítást, és az újra repülünk vele gondolatot, szerintem halvaszületett ötlet. Ki újítaná fel, mennyiért, hol, hogyan, mennyi idő alatt, miből, ja és ki repülné be, miután egyáltalán találnának olyan embert aki jogosult a pecséteket rátenni az engedélyekre és aláírni , már a légügyi hatóság részéről. Szóval nem olyan eccerűűű a dolog | |||||
Fodi | Adatlap | 360621 | 2009. június 8. 18:06 | ||
Jön a Rodentől 1:48-ban. www.rodenplant.com/HTML/framemodels1.htm | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360620 | 2009. június 8. 18:02 | ||
Szia! ;-) Örültem ám nagyon a PC-6-nak. Ritka gép ez felénk. Mellesleg az egyik kedvencem. Amikor még nem láttam, csak hallottam hogy jön valami, akkor aztán futnom kellett, mert a kertnek pont olyan részén álltam, ahonnan nem tudtam volna fotózni. (elég alacsonyan és gyorsan jöttetek, és hát a fák takartak volna) Csak kár hogy szembenapos lett. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360619 | 2009. június 8. 17:53 | ||
zoli989 Igen ezek a képek 09:07-kor készültek. Láttál bennünket? Nem fényképeztél le véletlenül bennünket? Nagy szám lenne, így véletlenül. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360618 | 2009. június 8. 17:44 | ||
Szia! 2008. 08. 21-én a reggeli órákban repültetek a reptér felett ? (kb. 8-10 óra között) | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360617 | 2009. június 8. 17:13 | ||
"Mondom, ha igaz amit mondtak." Csak azt tudom mondani amit nekem mondtak. Csak tudnak valamit, hisz az egykori Pg alkalmazottai. Csak közel vannak a tűzhöz. Vagy nem.:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360616 | 2009. június 8. 16:05 | ||
Nyugger Ezeket a felvételeket 2008 08 21.-én készítettem Tököl felett amikor éppen arra repültem egy Pilatussal. Több értékelhető képet nemtudtam csinálni, olyan gyorsan átsuhantunk a reptér felett, ja és nem szólt a pilcsi, hogy a másik oldalon kéne fényképezni. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360615 | 2009. június 8. 15:51 | ||
Zsolt75 "A Mig-15-ön dolgozó Urak szerint, nagy javítják őket , aztán repülnek velük. Mondom, ha igaz amit mondtak." Mit nagyjavítanak az urak szerint? | |||||
Nyugger | Adatlap | 360613 | 2009. június 7. 21:57 | ||
zoli1989 | Adatlap | 360612 | 2009. június 7. 21:49 | ||
Nyugger | Adatlap | 360611 | 2009. június 7. 21:41 | ||
Szia Balázs, Nem naprakész infó: az ex.DDR Mi-24D típusból 12 db, 1 db Mi-9-001, 2-3 db Mi-8T. Mindenféle okos megjegyzésre, hogy majd nagyjavítják, eladják, repülik stb egy rövid megjegyzésem lenne, csak ocskavasként adhatják el v. tovább a kivont helikoptereket és a vadászokat is! Ezen repülőeszközök helyszín változtatása is CFE bejelentés-köteles. A volt NDK-s repülőeszközök kérdése megint más téma mert ezek értékesítését államközi szerződés szabályozza -szerencsére- nem lehet eladni harmadik félnek. | |||||
PETI | Adatlap | 360610 | 2009. június 7. 20:39 | ||
"Végre" az airlinersen is fent vannak... | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360608 | 2009. június 7. 19:47 | ||
A Mig-15-ön dolgozó Urak szerint, nagy javítják őket , aztán repülnek velük. Mondom, ha igaz amit mondtak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |