<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ákos | Adatlap | 504520 | 2010. február 23. 11:07 | ![]() | |||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 504519 | 2010. február 23. 08:32 | ![]() | |||||||||
Urak! a csepeli fotózással kapcsolatban jelenleg annyit tudok mondani, hogy elvileg menni fog a dolog, de...bejutás csak munkanapokon 8-15 óráig lehetséges. Amint konkrétum van jelzem Üdv:Elektro | |||||||||||||
PETI | Adatlap | 504518 | 2010. február 22. 11:09 | ![]() | |||||||||
Értem. Köszi! | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 504517 | 2010. február 22. 09:00 | ![]() | |||||||||
Excessor | Adatlap | 504516 | 2010. február 22. 00:16 | ![]() | |||||||||
Szia! Itt egy kép a kedvencedről in action:) | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504515 | 2010. február 21. 20:15 | ![]() | |||||||||
lucky! Nagyjából azon az áron (10,7 EUR) tudnám adni, ha megfelel akkor megrendelem. | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504514 | 2010. február 21. 20:10 | ![]() | |||||||||
Szeva Peti! A mintázat teljesen rossz. Vagy V-alakban összeérnek, vagy csak a kerék feléig érnek be, ha elforgatod. A valóságban átnyúlnak a felezővonalon. A képeken látható a különbség. | |||||||||||||
PETI | Adatlap | 504513 | 2010. február 21. 19:14 | ![]() | |||||||||
Szia Gábor! Egyébként az eredeti ICM kerekekkel mi a baj? Nekem megvan egy rakás az ICM makettekből, úgyhogy nem lenne jó mindet lecserélni műgyantára... :( | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 504512 | 2010. február 21. 19:09 | ![]() | |||||||||
balaton | Adatlap | 504511 | 2010. február 21. 17:01 | ![]() | |||||||||
Most nincs, de tudok rendelni. Melyik készlet kell? armory.in.ua/product_info.php armory.in.ua/product_info.php Ilyenem most is van: armory.in.ua/product_info.php | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 504510 | 2010. február 21. 14:43 | ![]() | |||||||||
cordell88 | Adatlap | 504509 | 2010. február 21. 13:51 | ![]() | |||||||||
balaton | Adatlap | 504508 | 2010. február 21. 13:19 | ![]() | |||||||||
Céllövöldések, mennek a búcsúba :) Az új kerekemmel ilyet is lehet építeni. | |||||||||||||
cordell88 | Adatlap | 504507 | 2010. február 21. 13:01 | ![]() | |||||||||
specnaz78 | Adatlap | 504506 | 2010. február 21. 12:57 | ![]() | |||||||||
Szia balaton! Akkor reménykedjünk, hogy minél előbb lesz :-) Üdv: specnaz78 | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504505 | 2010. február 21. 12:49 | ![]() | |||||||||
Helló Specnaz! Azt én is nagyon várom :D Az 100%, hogy Szolnokon már lesz. Azt pedig remélem, hogy már előtte is. üdv. KG | |||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 504504 | 2010. február 21. 12:45 | ![]() | |||||||||
Szia balaton! Gyönyörű! Már alig várom, hogy összerakhassam. Csak így tovább! Üdv: specnaz78 | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504503 | 2010. február 21. 12:42 | ![]() | |||||||||
Kékfény | Adatlap | 504502 | 2010. február 20. 23:32 | ![]() | |||||||||
Szia Kamovos! Ez mind a kettő egyforma szerintem. Csak más-más a felépítményük. Ami a méretarányukat illeti 1/72-nek nagy, 1/43 nak meg kicsi, úgy, hogy nem tudom. :) Üdv: Kékfény. | |||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504501 | 2010. február 20. 22:45 | ![]() | |||||||||
Szia Kékfény! Zil-130 AC40-nek nézem a jobb oldalit! Mi a méretarányuk? Üdv: kamovos | |||||||||||||
Kékfény | Adatlap | 504500 | 2010. február 20. 20:52 | ![]() | |||||||||
balaton | Adatlap | 504499 | 2010. február 20. 07:30 | ![]() | |||||||||
Üdv. Magyarországon :( | |||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504497 | 2010. február 19. 21:49 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! 1991-1992-ben Devecser mellett Meggyeserdőbed bontottunk D-566-osokat! Bontásnak nem lehet nevezni inkább darabolás volt lángvágóval! Volt köztük olyan is amibe 56 azaz ötvenhat kilométer volt az óra szerint! Lángvágós srác levágta a csavarokat a kerékről,kardán félbe ... stb! Csak a csupasz alváz maradt!Hetente 10 alvázat vittek a Dunai Vasműbe. A motorok,váltok,difik,kerekek hegyekbe álltak. | |||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504496 | 2010. február 19. 17:59 | ![]() | |||||||||
Teljesen biztos nincs meg. | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504495 | 2010. február 19. 17:39 | ![]() | |||||||||
Üdv.! E képen látható példánynak mi lett a sorsa? Szétszedték, vagy valahol rozsdásodik? | |||||||||||||
miniman | Adatlap | 504494 | 2010. február 19. 16:03 | ![]() | |||||||||
Elektro! Én is, én is, én is :-) | |||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504493 | 2010. február 19. 15:01 | ![]() | |||||||||
Üdv Romeó! Nos, a múltban is már elvárás volt az üza.szállító gépkocsikkal szemben, hogy szükségszerűen vízszállításra is alkalmas legyen.A D-566 létrehozásával elkerülhetővé vált kétféle rendeltetésű jármű tervezése és gyártása. Tekintettel arra.hogy konstrukciós kialakításában kivitelezhető volt mind az üza. szállítás, illetve a különböző mentesítő oldatok bekeverése, szállítása, a mentesítés technikai feltételeinek biztosítása, minta példány szinten elkészült az ezeknek az elvárásoknak megfelelő eszköz. Nem tökéletes a példa, de itt megemlíthető, hogy a Csepel D-346 alvázon lévő FMG-68 (folyadékos mentesítő gépkocsi)rendeltetéséből adódóan alkalmas személyi állomány tábori körülmények között történő fürdetésére is, ugyanakkor az ilyen célra használt járműveket vegyimentesítésre nem használták, csak kizárólag fürdetésre.Miután sok anyag nem maradt fent a D-566 üza. változatáról csak feltételezhető, hogy vagy erre vagy arra került volna rendszeresítésre. Gyártása elmaradt, miután beindult az URAL dömping, az FMG koncepció maradt egészen 1985-ig, amikor is szintén kísérleti szinten elkészült az FMG-85 mintapéldánya RÁBA -833 terepjáró alvázra. (sajnos ez a jármű is ezen a szinten maradt és az egyetlen darab még 2004 -ben a CURRUS udvarán állt.) A képeken egyébként láthatók a vegyimentesítő pálcák és az üzatöltő pisztolyok is. Üdv: | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504492 | 2010. február 18. 15:10 | ![]() | |||||||||
Kamovos | Adatlap | 504491 | 2010. február 17. 17:01 | ![]() | |||||||||
Szia Vargapeter! Nem találom az elérhetőségedet! Ved fel velem az összeköttettést légyszíves! kamovos@freemail.hu Üdv: kamovos | |||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 504488 | 2010. február 17. 15:04 | ![]() | |||||||||
Laller | Adatlap | 504487 | 2010. február 17. 14:13 | ![]() | |||||||||
Szia Ákos! Mennyi szép magyar forint votl a Kraz? üdv, Laller | |||||||||||||
Macal | Adatlap | 504486 | 2010. február 17. 13:46 | ![]() | |||||||||
Szeva! Figyelj, nem mész arra valamikor megint?:) Veled tartanék:) | |||||||||||||
Ákos | Adatlap | 504485 | 2010. február 17. 11:12 | ![]() | |||||||||
A KrAZ-ok nem néznek ki rosszul és nekem a témámba is vág. A BAT sem rossz, kár hogy Panzershop makett 200+ EUR (és az árához képest egy sz..). Erről jut eszembe, itt tartok a Minimanfactoy KrAZ-zal. | |||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 504484 | 2010. február 17. 10:12 | ![]() | |||||||||
farkas469 | Adatlap | 504483 | 2010. február 17. 07:29 | ![]() | |||||||||
Romeo! Rosszul adtam meg az email címem múltkor. Légyszí írjál már lehet egy helyen dolgozunk...? farkas469@gmail.com Üdv. | |||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 504482 | 2010. február 16. 20:25 | ![]() | |||||||||
Hoppá! Mik vannak... | |||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 504481 | 2010. február 16. 20:08 | ![]() | |||||||||
Udv, Erdeklodnek, hogy tudtok-e 1/72 ICM Ural-375-hoz keszult kiegeszitokrol a BM kerekein kivul? Koszi a valaszt, Peter | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 504480 | 2010. február 16. 11:52 | ![]() | |||||||||
A Bocskainál Hódmezővásárhelyen új páncélozott járművet tesztelnek. www.bocskaidandar.hu/hirek/hirek/221-teszteles-alatt-a-cheeta | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504479 | 2010. február 15. 19:51 | ![]() | |||||||||
Gondolom, ugyanaz az alapjármű mindkét feladatra alkalmas lett volna. Nem hinném, hogy a radioaktív sugárzással szennyezett katonákat visszatérvén a bázisra benzinnel locsolták volna le :DDD | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 504478 | 2010. február 15. 19:02 | ![]() | |||||||||
Üdv Törzsbusz! Köszönöm, de nem egészen értem, hogy egy személyben hogy lehet üzemanyag szállító és mentesítő. | |||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504476 | 2010. február 15. 17:39 | ![]() | |||||||||
Üdv Romeó! A D-566. 6000 L -es üza.szállító, és mentesítő gk. Egy db. készült. | |||||||||||||
Maz | Adatlap | 504475 | 2010. február 15. 11:31 | ![]() | |||||||||
Milyen érdekes. A vontató régebbi, mint a mieink, de a tréler már az újabb változat, a két hosszú rámpával. | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 504474 | 2010. február 15. 10:59 | ![]() | |||||||||
Egy szép MAZ-537 plusz BMP. www.dishmodels.ru/wshow.htm | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 504473 | 2010. február 14. 20:32 | ![]() | |||||||||
balaton | Adatlap | 504472 | 2010. február 14. 19:41 | ![]() | |||||||||
Kösz a választ. Maz már kisegített egy remek képpel. | |||||||||||||
Maz | Adatlap | 504470 | 2010. február 14. 18:03 | ![]() | |||||||||
Miért maradna alatta? Itt láthatod a lerakás következő fázisát: www.armyrecognition.com/Russe/Exhibition/Russian_Expo_Arms_2006/pictures/MTU-72_Russian_Expo_arms_2006_001.jpg | |||||||||||||
Gabi | Adatlap | 504469 | 2010. február 14. 17:23 | ![]() | |||||||||
Szia! Sajnos nincs képem róla, akkor még filmes technika volt, és azt se lett volna szabad bevinni. Gabi | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 504468 | 2010. február 14. 17:04 | ![]() | |||||||||
Sziasztok!Kérdezném a hozzáértő urakat hogy a képsorozaton látható hídvetés alkalmával a hordozó jármű az átkelések alkalmával alatta marad.A dupla elörenyullóst értem de itt nem lehet attól tartani hogy a bajtársak "belepaszírozzák"öket a folyóba?A 4. képen látható Uralt látta-e már valaki 1:72 méretben? | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 504467 | 2010. február 14. 16:31 | ![]() | |||||||||
Köszönöm, ez tökéletesen megfelel :) (Hihetetlen, hogy a google "dac-665" kifejezésre alig talál valamit, azt is többnyire magyar oldalakon.) | |||||||||||||
Maz | Adatlap | 504466 | 2010. február 14. 15:52 | ![]() | |||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Erről a szerelvényről van még fotód?
Konkrétan a tréler érdekelne, nagyon jó a kopott poros rozsdás színe.