<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Caprice | Adatlap | 544851 | 2013. október 30. 17:38 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 544696 | 2013. október 28. 18:00 | ![]() | |
Hali! Most igy mutat a farkasom,normalisan mindent felhelyeztem,a kotelekkel is elegedett vagyok,talan meg lehetett volna suriteni a csavarodast.De igy elsore es ebben a kis mertekben turhetonek tartom,a feluletet csiszoltam ahol meg kivanta. | |||||
atu71 | Adatlap | 544589 | 2013. október 27. 13:26 | ![]() | |
Dephnull | Adatlap | 543712 | 2013. október 15. 18:58 | ![]() | |
Sziasztok! Eladóvá vált néhány makettem, ha esetleg érdekel valakit, akkor a "Cserebere" topikban keresse az 543711 sorszámú hirdetést. | |||||
Gabusch | Adatlap | 543386 | 2013. október 9. 23:01 | ![]() | |
Esetleg próbáld ki, hogy milyen ha a kábelre előzetesen kötsz egy csomót, hátha jobban megáll rajta a ragasztó! | |||||
atu71 | Adatlap | 543381 | 2013. október 9. 21:23 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 543374 | 2013. október 9. 20:08 | ![]() | |
Hali! Meg nem,viszont valami egyszerubb es kezzel foghatobb dologra gondoltam. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 543370 | 2013. október 9. 19:27 | ![]() | |
Lassan, óvatosan hizlalt pillanatragasztócseppet próbáltál? | |||||
atu71 | Adatlap | 543365 | 2013. október 9. 18:53 | ![]() | |
Hali! Ezek a dolgok a korlatok elott vannak,elkepzelheto hogy azok. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 543363 | 2013. október 9. 18:38 | ![]() | |
Nem a szigetelésekre gondolsz? | |||||
atu71 | Adatlap | 543362 | 2013. október 9. 18:05 | ![]() | |
Hali! Segitseget kernek,a kabeleken levo kerek valamik(gondolom feszitok v. hasonlok)hogyan v. mikent tudnam elkesziteni.Probaltam mar tobb dolgot is de nem mukodnek,elakadtam. | |||||
atu71 | Adatlap | 543125 | 2013. október 6. 08:53 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 542699 | 2013. szeptember 29. 18:33 | ![]() | |
Bubu | Adatlap | 542691 | 2013. szeptember 29. 17:16 | ![]() | |
Sziasztok! Megválnék 1/72 es VII c/41 -es U-Boot-omtól! A makett minimálisan elkezdett amint a képen is látszik, a drenázs nyílásokat kezdtem el kimarni,ezen kívül az összes öntőkeret érintetlen!Egy eduard fotómaratás egy griffon maratás és esztergált lövegcsövek is tartoznak a maketthez. Az ára 40 ezer jó magyar forint! Csere érdekel=pénzre! :) Az ár mérsékelten alku képes ,de nem minden áron eladó.Ez a makett már nincs gyártásban! Érdeklődni: incubator@citromail.hu | |||||
atu71 | Adatlap | 542213 | 2013. szeptember 21. 19:39 | ![]() | |
Keri | Adatlap | 542191 | 2013. szeptember 21. 09:00 | ![]() | |
Szia! Szuper! Igen,előszeretettel szkreccselek,és most már a gépeim is megvannak hozzá szerencsére,tudok komolyabb dolgokat is összehozni.A gipszet szeretném kiváltani a folyamatok közül,mert szeretek ugyan vele dolgozni,de macerás,töredezik,sérülékeny,és azért nehéz is összességében(a balsához képest).Szóval érdekelne,te hogyan csinálod. Keri | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 542104 | 2013. szeptember 19. 17:14 | ![]() | |
Szia Keri! Oké, összehozok egy cikket. A balzában egyébként az a jó, hogy szükségtelenné teszi a bordaközök bármivel történő kitöltését. Ha szabad egy példát mondanom: www.acelmonstrum.host22.com/cou.html Ezek szeint te is szkreccselsz? Tamás | |||||
Keri | Adatlap | 542070 | 2013. szeptember 18. 21:50 | ![]() | |
Tamás,erről a balsás technikádról írhatnál bővebben,mondjuk egy cikk keretében.Többünket érdekelne.Én a bordaközöket gipsszel szoktam kitölteni,de nem a legjobb megoldás. Keri | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 542067 | 2013. szeptember 18. 20:38 | ![]() | |
Köszi! | |||||
tyimosenko | Adatlap | 542022 | 2013. szeptember 17. 23:13 | ![]() | |
Sanjurjo | Adatlap | 542015 | 2013. szeptember 17. 22:03 | ![]() | |
Szép letisztult formái vannak az alfának, nem is tengeralattjáró, hanem valami hal, vagy delfin, a kőrvonalai alapján. Az egyik legszebb nukleáris szívar szerintem, és biztos szép lesz a kezed által a makettje is. Kíváncsian várjuk. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 542014 | 2013. szeptember 17. 21:54 | ![]() | |
Ehun van két sörtulajdonos. :) Sanjurjo, pontosan. Továbbá a sebessége is nagyon nagy volt, 40-42 csomó körül. 1/144-ben csinálgatom ezt is. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 542012 | 2013. szeptember 17. 21:23 | ![]() | |
Sziasztok! Akkor Alfa osztály. Ha jól tudom titánium ötvözetből készült belőle néhány darab, borzasztó mélyre tudott merülni, és talán csak a franci Rubis osztály kisebb nála az atomeghajtásúak között. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 542011 | 2013. szeptember 17. 21:23 | ![]() | |
Esetleg Alfa? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 542005 | 2013. szeptember 17. 21:04 | ![]() | |
Sza Marci, majdnem, kicsit régebbi és jóval kisebb. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 541999 | 2013. szeptember 17. 20:30 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 541993 | 2013. szeptember 17. 20:02 | ![]() | |
Gondolkoztam is rajta, odaírom, hogy az "elfuserált tengeralattjáró-kezdemény"-típusú válaszokat nem fogadom el, de aztán reménykedtem, hogy csak nem akad ilyen humoros kolléga. Oszt mégis akadt. :)) | |||||
zsocate | Adatlap | 541992 | 2013. szeptember 17. 19:46 | ![]() | |
Szia! Egy fél tengeralattjáró akar lenni. A sört nem igazán szeretem, a gyümölcslé, bor jöhet :) | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 541990 | 2013. szeptember 17. 19:32 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 541459 | 2013. szeptember 9. 17:05 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 541246 | 2013. szeptember 5. 18:42 | ![]() | |
Háromból akartam egy scratch belsőterest csinálni, csak közben megjelent az 1/72-es, maradt a fenébe. Amit elkezdtem összerakni belőle, az idők során többször leesett, meg nem is tetszett, úgyhogy az már nincs is meg. Ezeket az alkatrészeket is véletlenül találtam meg, mást kerestem. :) | |||||
atu71 | Adatlap | 541245 | 2013. szeptember 5. 18:35 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 541225 | 2013. szeptember 5. 13:27 | ![]() | |
Ha mindenáron meg akarod csinálni, van itt egy roncs 1:125-ös U47-em, meg egy U99-em, ha Pesten el tudsz érte jönni, odaadom. Kicsit belevágtam itt-ott, meg tömítgettem, meg lehet, hogy hiányzik ez-az, összeragasztva nincs, jórészt a kereten minden. Sok munkával ki lehet belőle hozni azt az izét. | |||||
Ceró | Adatlap | 540843 | 2013. augusztus 30. 23:51 | ![]() | |
Sziasztok! Értem! :) Köszönöm! T.: Ceró | |||||
Gabusch | Adatlap | 540814 | 2013. augusztus 30. 11:01 | ![]() | |
Ahhoz a semmilyenhez? A Revell 1:125-ös U99 készletét. Az olyan szar, hogy kész öröm kihozni belőle bármit. :) De a torony (átalakítással), meg a test használható lehet, csak le kell vágni róla ahogy nézem az oldalsó tartályokat, meg lejjebb kell helyezni rajta az összes beömlőnyílást, illetve teljesen át kell szabni a fedélzetet. Egyébként bármelyik VIIC típus jó lehet kiindulásnak, de ahogy ez kinéz, az újabbakról le kell szedned az összes szegecset, panelvonalat, mindent és ugyanúgy el kell rontanod, ahogy az a 40 éves Revell kit kinéz. Összességében azt lehet mondani, hogy annyi könnyebbséget kapsz egy kittel, hogy lesz egy hellyel-közzel használható tornyod és egy rettenetesen átalakítandó tested. | |||||
Ceró | Adatlap | 540812 | 2013. augusztus 30. 10:11 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a választ mindenkinek! Melyik készletet ajánlanátok a megépítéséhez? T.: Ceró | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540695 | 2013. augusztus 27. 22:44 | ![]() | |
Szia Tomi! Köszi! Gondolkoztam is rajta, hogy javaslom a Thüringennél a használatát, de aztán ilyen mértékben nem akartam beleszólni a metódusba. :) Tényleg, hogy haladsz vele? A balzát vegyesen, géles pillanatragasztóval és Palmatex-szel ragasztom a sztirolhoz, és most ez utóbbival, de sokszor Palma Fa Expresszel egymáshoz (mármint a balzát a balzához). Tamás | |||||
hergert | Adatlap | 540685 | 2013. augusztus 27. 20:36 | ![]() | |
Szia TAMÁS78! Tetszik az építési megoldásod. Én is kipróbáltam nemrég egy kishajóval. A balsát és a sztirolt mivel ragasztod össze? Én pillanat ragasztót használtam és elég tartós lett az eredmény. Szép lesz! Üdv.: Herger Tomi | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540682 | 2013. augusztus 27. 19:58 | ![]() | |
No kéremszépen, így néz ki bebalzázva. Következik a középső, rakétatároló rész íves átmenetének kialakítása a fedélzethez; nameg a torony, stb. Amihez inkább lesz kedvem. Atu! Azt nem tudom, érdekes-e, de számos feladatra nagyon jól használható anyag. Én vitorlás hajók palánkozásához kezdtem el használni 6-7 éve, és nagyon megszerettem. | |||||
atu71 | Adatlap | 540665 | 2013. augusztus 27. 17:51 | ![]() | |
Hali! Erdekes lehet balzaval dolgozni,egyszer kiprobalom :)szepen alakul, | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540640 | 2013. augusztus 27. 09:50 | ![]() | |
Sziasztok! A balza kezdi kirajzolni a test ívét. Az illesztések pontosságát itt-ott nem vittem túlzásba, hisz ennek a rétegnek csak az a szerepe, hogy sima, egyenletes alapot adjon a végső sztirolrétegnek. | |||||
Gabusch | Adatlap | 540533 | 2013. augusztus 25. 21:47 | ![]() | |
Ez egy fantázia-tengeralattjáró, pont olyan, mint azt hiszem ugyanebben a részben a tank. Az is valami I. VH-s alapokon nyugvó hibrid izé. | |||||
atu71 | Adatlap | 540525 | 2013. augusztus 25. 20:36 | ![]() | |
Hali! Hat igen :),neha mar tele is van a hocipom,de ezeket a kihivasokat szeretem. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540520 | 2013. augusztus 25. 20:13 | ![]() | |
És még te mondod, hogy munkaigényes, amit csinálok... :) Mióta gyűröd a korlátokat? 2 hónapja? | |||||
atu71 | Adatlap | 540499 | 2013. augusztus 25. 18:51 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 540498 | 2013. augusztus 25. 18:49 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 540463 | 2013. augusztus 25. 11:52 | ![]() | |
Szia! Azt mondják a többiek, hogy leginkább talán a II. világháborús német VII-es típusra próbál hajazni, de nagyon pontatlan, a test középső részének, és így a fedélzetnek a formája egészen más volt. Az ilyen egyenes vonalvezetés inkább a IX-esre jellemző, de azért nem pontosan így, továbbá annak más a tornya, stb. de.wikipedia.org/wiki/U-Boot-Klasse_VII | |||||
atu71 | Adatlap | 540462 | 2013. augusztus 25. 11:37 | ![]() | |
Ceró | Adatlap | 540446 | 2013. augusztus 25. 08:13 | ![]() | |
Sziasztok! Pontosabban? Német ugye? T.: Ceró | |||||
Gabusch | Adatlap | 540431 | 2013. augusztus 24. 23:07 | ![]() | |
IXVII. Esetleg VIIIX. Vagy valami ilyesmi. :DDD |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
TYPE IX C (U505 late) - 1/72
https://www.facebook.com/media/set/