<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
búza | Adatlap | 392371 | 2011. július 24. 18:09 | ![]() | |
A nap megette a plexit, mert nem volt letakarva. Előzmény: (392370) pipi 2011. július 24. 17:52 | |||||
pipi | Adatlap | 392370 | 2011. július 24. 17:52 | ![]() | |
Sziasztok! Ha hülyeséget kérdezek nézzétek el nekem, csak a kíváncsiság:-) Több régóta "álló" gépen látni ezt a sárgásra elszíneződőtt kabintetőt. Ez konzerválás vagy mivégett ilyen? Üdv pipi | |||||
búza | Adatlap | 392369 | 2011. július 24. 16:44 | ![]() | |
Sziasztok! Gyönyörű lett! Ha valaki még plexit és takarót is csinálna hozzá! Üdv: Búza | |||||
Rob79 | Adatlap | 392368 | 2011. július 24. 12:15 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 392367 | 2011. július 24. 12:00 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 392366 | 2011. július 24. 11:55 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 392365 | 2011. július 20. 19:23 | ![]() | |
Planes | Adatlap | 392364 | 2011. július 20. 19:20 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 392363 | 2011. július 16. 19:23 | ![]() | |
Nekem valahogy nem természetesek ezek a színek. | |||||
romeo | Adatlap | 392362 | 2011. július 16. 18:39 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 392361 | 2011. július 16. 18:38 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 392360 | 2011. július 3. 22:56 | ![]() | |
Skacok! Jó volt ott lenni tagnap Csapatostul! Könnyeket csalt ki szemünkből az a Szeretet, ahogyan emlékeztek Hősi Halottakról, Élőkről, és Gépekről, Emberekről és Technikáról. Példaértékű az összefogás. Ja! És hogy a C-17-eseket is fogdoshattuk... fotózhattuk, az a másik Kaland. Autózni saját kocsival ott bent, a NATO főkapun bejutni, üres, sokat tudó épületek között kanyarogni, a régi helyeken, emlékezve: még camo-s fedezékek, magas fű, keroszagú 10-15-20 év. Kedves emberek, emlékező Csapat és a remekbe szabott, felújított hibátlan 08-as 23-as. Annak ott kell maradnia, ahol született a jövője és múltja. Bázis Makettklub Kecskemét Pintér Árpád | |||||
Rob79 | Adatlap | 392359 | 2011. július 3. 18:38 | ![]() | |
Köszönjük! A többiek nevében is! A gép Pápán a bázisrepülőtéren, a Csmo-épület mellé került! Később teszek fel képeket a munkáról! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 392358 | 2011. július 3. 17:54 | ![]() | |
Őszintén gratulálok mindenkinek, aki résztvett a "08"-as MiG-23MF kiállításában és felújításában, gyönyörű munkát végeztek! Üdvözlettel R. | |||||
Tibor | Adatlap | 392357 | 2011. július 3. 16:13 | ![]() | |
Sőt nemcsak MF, hanem UB is. | |||||
Daala | Adatlap | 392356 | 2011. július 3. 15:13 | ![]() | |
Szolnokon van már 23-as. | |||||
Gabesz | Adatlap | 392355 | 2011. július 3. 11:40 | ![]() | |
Szerintetek marad ott Pápán a 23-as,vagy átkerül Szolnokra a múzeumba? Üdv. Gabesz | |||||
mrbaracus | Adatlap | 392354 | 2011. július 3. 11:25 | ![]() | |
Sziasztok! Grat mindenkinek, tényleg szépen sikerült felújítani a 23-ast. ma délután el is megyek arrafelé, megnézem a kerítésen kívülről. Nem szeretnék ünneprontó lenni, de a többi kiállított gépre is ráférne egy kis felújítás. Tudom ez, nem csak a lelkesedésen múlik. Még egyszer gratulálok mindenkinek, aki dolgozott a gépen. | |||||
tankos_srac | Adatlap | 392353 | 2011. július 3. 11:21 | ![]() | |
Nagyon szép lett! Hol állították ki? | |||||
Rob79 | Adatlap | 392352 | 2011. július 3. 10:53 | ![]() | |
:-) | |||||
Monox | Adatlap | 392351 | 2011. július 3. 10:49 | ![]() | |
Valóban nagyon szép napot sikerült tegnap Pápán tölteni. Minden tiszteletem a szervezőké, csak az tudom mondani, hogy hajrá! :) Egyébként rajta vagyok több képen is. :) | |||||
Rob79 | Adatlap | 392350 | 2011. július 3. 10:48 | ![]() | |
Csaszi | Adatlap | 392349 | 2011. július 2. 23:55 | ![]() | |
Ez nagyon jó, örülök, hogy ilyet is látni. Le a kalappal előttük, akik csinálták! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392348 | 2011. július 2. 23:54 | ![]() | |
Nagyon szép lett! | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 392347 | 2011. július 2. 23:36 | ![]() | |
Csaszi | Adatlap | 392342 | 2011. július 1. 10:20 | ![]() | |
Semmi baj nincs vele, sőt. Legalább nem a kohóban úszik. És "látogatható" :-) | |||||
Monox | Adatlap | 392341 | 2011. július 1. 09:20 | ![]() | |
Mi a baj a 01-essel? | |||||
Csaszi | Adatlap | 392340 | 2011. június 30. 21:29 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 392339 | 2011. június 30. 19:53 | ![]() | |
Megkapta új festését a 08-as... Képek hamarosan! :-) És már a helyére is került! | |||||
romeo | Adatlap | 392338 | 2011. június 21. 11:13 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 392337 | 2011. június 17. 22:59 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 392336 | 2011. június 12. 21:20 | ![]() | |
Zsóti | Adatlap | 392335 | 2011. június 10. 17:06 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 392334 | 2011. június 9. 20:59 | ![]() | |
Mindkét esemény valóban stimmel... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 392333 | 2011. június 9. 20:52 | ![]() | |
Szia Ha jól tudom a '85-ös eset Csömör határában történt. Ő volt a dísszemle főpróbáján a kötelék tartalékja. Kivált a kötelékből az áthúzás előtt. Ezek után egyszer csak katapultálásra kényszerült, mert a gép irányíthatatlanná vált. Mivel szülei Csömörön laktak rögtön ráfogták biztos brahizott. Szerencséje volt, kiderült, hogy az egyik vízszintes vezérsík szakadt le gyártási vagy tervezési hiba miatt (már nem tudom pontosan). (Tényleg szerencséje volt: Volt olyan eset, amikor a gyártási hibás hajtómű okozott eseményt más típuson. A ruszkik mindenáron meg akarták szerezni a bizonyítékot ( egy turbina - vagy kompresszorlapát volt), nehogy kiderüljön a hibájuk és kártérítést kelljen fizetni.). Amennyire én tudom ezeket... Üdv Zoli | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 392332 | 2011. június 8. 22:07 | ![]() | |
Ja tényleg bocs, csak a letört stabilizátoros kommentet láttam, erről egyből a pápai katasztrófa ugrott be. | |||||
SeZo | Adatlap | 392331 | 2011. június 8. 18:30 | ![]() | |
Így van! 1985-ben Störk József százados katapultált Budapest határában, az ő repülőgépének bacsapódásának a helye érdekelne. (Valahol Csömör határában, ha minden igaz). 1995-ben Mizsei Mihály és Katovics Balázs halt repülőhalált Pápa mellett. Ennek emlékoszlopa valóban a 83-as út mellett található Takácsi és Gyarmat között. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 392330 | 2011. június 8. 12:39 | ![]() | |
Sziasztok! Nem akarok beleokoskodni ebbe a becsapódás helye témába, de úgy látom hogy most keveredik a 85-ös Gyál környéki, és a 95-ös Pápa környéki MiG-23-as lezuhanás. Az előző baleset volt 26 éve, és az utóbbi katasztrófa 16 éve.Ez utóbbi repeseményben elhunyt pilóták tiszteletére állítottak emléktáblát. Üdv | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 392329 | 2011. június 8. 12:03 | ![]() | |
Heló! Van egy emlékoszlopféleség az út mellett a helyszín közelében, ennek a helye szerintem a netről is kinyomozható, a becsapódás ha jól emlékszem innen pár száz méterre történt a szántásban. Ha helyszínen készült fotókat sikerül találni, régebben a neten volt egypár, talán még jobban pontosítható. üdv. | |||||
Tibor | Adatlap | 392328 | 2011. június 8. 09:49 | ![]() | |
A H-64 világosítva és kicsit kékítve. Egyébként a Mig-21 brossúrában teflon szürkének (FS 26293) Humbrol-64-et, vagy Revell R-371+15% feketét adnak meg. | |||||
MoMi | Adatlap | 392327 | 2011. június 8. 07:49 | ![]() | |
Szia SeZo! Megnyugodtam. Jó makettezést! Momi | |||||
SeZo | Adatlap | 392326 | 2011. június 7. 19:27 | ![]() | |
Szia MomI! Az igazság az, hogy csupán a becsapódás pontos helye érdekelne, mivel elég közel áll a szívemhez a MiG-23-as, és csömörön is elég sokat jártam. Nem hiszem, hogy 16 év elteltével bármi nyoma is lenne még. Ui: nem vagyok roncsgyűjtögető katasztrófa turista! :) | |||||
MoMi | Adatlap | 392325 | 2011. június 7. 14:47 | ![]() | |
Szia SeZo! Levéltárban megtalálható a hely amely különben ma magán terület és nem látogatható. Meg szeretnéd tekinteni? Ha igen, miért? Momi | |||||
csobi21 | Adatlap | 392324 | 2011. június 7. 09:04 | ![]() | |
makettinfo.hu/forum/image.php Ilyesmire gondoltam. | |||||
csobi21 | Adatlap | 392323 | 2011. június 7. 09:02 | ![]() | |
Sziasztok! Szerintetek a Mig-23-as teflonszürke festéshez melyik festék felel meg a legjobban? | |||||
Rob79 | Adatlap | 392322 | 2011. május 27. 11:24 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 392321 | 2011. május 26. 10:41 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 392320 | 2011. május 7. 11:59 | ![]() | |
Szia SeZo! Talán Störk József tudna neked ebben segíteni... :-) Vagy mig23papa... :-) | |||||
SeZo | Adatlap | 392319 | 2011. május 7. 10:56 | ![]() | |
Igen a történetet ismerem, a becsapódás helye érdekelne igazából! | |||||
Neo954 | Adatlap | 392318 | 2011. május 7. 10:29 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |