<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
Lala | Adatlap | 460958 | 2012. április 4. 07:48 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 460957 | 2012. március 31. 12:22 | ![]() | |
Ha már Szu-25: érdekes ez a barna-szürke kamó. www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/9651-suchoi-su-25-frogfoot-eduard.html | |||||
Levix | Adatlap | 460956 | 2012. március 30. 21:05 | ![]() | |
A KP jobban hasonlít az eredetire. Igazi kissé szopós. | |||||
polomalev | Adatlap | 460955 | 2012. március 30. 20:18 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 460954 | 2012. március 30. 20:16 | ![]() | |
Én most a kp-t építem, hát ha ez a legjobb akkor tényleg baj van, de szerintem azért jobb az italeri. | |||||
Levix | Adatlap | 460953 | 2012. március 30. 11:34 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460952 | 2012. március 29. 19:55 | ![]() | |
72-ben még mindig a KP a legjobb. | |||||
p-51 | Adatlap | 460950 | 2012. március 29. 19:05 | ![]() | |
Már megbocsáss, de az eftizenhatos pont olyan szép mint a frogfút. Azért, mert tömegtermék még nem kell utálni. Az esztétika, meg a szépérzék mindenkinek a magánügye. Én sem szólom le azt, aki frogfútot épít. Ha a makettgyártók felé fogalmaztál meg kritikát, akkor viszont egyetértek Veled. Egy csomó gépet elhanyagolnak, az biztos. Üdv: p-51 | |||||
sanyi | Adatlap | 460949 | 2012. március 29. 17:18 | ![]() | |
És szakad meg az ember szíve, hiszen kijön majd 72-ben is, de mire ragacsolja fel. Amik most vannak a piacon, olyanok hogy a matrica többet ér, mint a műanyag. Mondjuk, most még érnek valamit, hiszen még fűtési szezon van. Hiába: piszkos orosz gép, fujjj gusztustalan, épícccsen mindenki Messzersmittszázkilencest és Eftizenhatost. | |||||
Levix | Adatlap | 460948 | 2012. március 29. 16:13 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460947 | 2012. március 29. 15:50 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 460946 | 2012. március 28. 15:36 | ![]() | |
Tisztelt Uraim! Az lenne a kérdésem, hogy Churchill használt-e Lancastert? (mármint repülőgépet és közlekedésre.) Azt tudom, hogy az USA-tól kapott egy Liberatort LB-30 néven, de valahol mintha azt olvastam volna, hogy volt neki egy Lancastere is. Persze most sehol nem találom azt, ahol olvastam, azért is kérdem Tőletek. Egy bélyegen láttam egy képet ahol szivarozik, mögötte meg egy világosszürke (annak tűnő) Lancaster van EM A (a betűk között a felségjel) lajstrommal. A dolog azért lenne aktuális, mert van egy Lancasterem, és még nem tudom, milyenre fessem, de a szabvány RAF mintához nem sok minden húz, azt már kikentem pár spitre. Előre is köszönettel és üdvözlettel: p-51 | |||||
badgo | Adatlap | 460945 | 2012. március 28. 08:03 | ![]() | |
Köszönöm, a gyors és hasznos választ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 460944 | 2012. március 28. 08:00 | ![]() | |
Akkor, ahogy ígértem konkrétumok (Humbrolban): Extra Dark Sea Grey = 123 Dark Slate Grey = 224 Sky = kb. 90 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 460943 | 2012. március 28. 04:44 | ![]() | |
Szia, "Papírforma" szerint felül Extra Dark Sea Grey és Dark Slate Grey van, alul pedig Sky. A Humbrolnak vannak ilyen "kész" színei, de most kapásból nem tudok festékkódot mondani. Még utánanézek, ha más meg nem előz. :) Tibcsi | |||||
badgo | Adatlap | 460942 | 2012. március 27. 22:07 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460941 | 2012. március 27. 14:58 | ![]() | |
Igen. Lenne egy személyes kérésem feléd. El tudnád küldeni a mail címedet? pls@freemail.hu, vagy a levixhu@gmail.com | |||||
polomalev | Adatlap | 460940 | 2012. március 27. 13:53 | ![]() | |
Egyenlítői-Guinea gépeit láttad már? | |||||
Levix | Adatlap | 460939 | 2012. március 26. 08:16 | ![]() | |
A hazai tapasztalat alapján a matricák is gyorsan lekoptak, most képzeld el egy ukrán minőségű szigetelőszalag mennyire ragadhat :). | |||||
Zoli | Adatlap | 460938 | 2012. március 25. 18:34 | ![]() | |
Nem tudom, a típussal milyenek a nagy sebességű repülések, de igazad lehet. Csak furcsállottam ezt a fajta maszkolást (ahogy a szigszalagot is, de csak egy példa volt az is). z | |||||
Levix | Adatlap | 460937 | 2012. március 24. 20:18 | ![]() | |
Nagyon sok oldalt látogatok, de nyilván nem láthatok mindent :). Ha valami különleges akkor mutasd! :) A szigszalag szerintem 5 percig sem lenne fenn, az első nagy-sebességű repülésnél lejönne. A hajtómű előtt nem kockáztatnának ilyet. | |||||
polomalev | Adatlap | 460936 | 2012. március 24. 16:46 | ![]() | |
Az ukrán Su-25-ösöknek sokféle festése van mostanában. Van még több képen erről a típusról érdekes kamókkal. Saját képem aktív Su-25-ösről nincs, de sok az olyan amin nincs felírat, de már nem tudom, hogy honnan húztam le őket. Ha gondolod, ezeket is megmutatom. | |||||
Zoli | Adatlap | 460935 | 2012. március 24. 11:43 | ![]() | |
Kék szigszalag? Nagyon egyenes, szögletes kanyarokkal. z | |||||
Levix | Adatlap | 460934 | 2012. március 24. 10:09 | ![]() | |
A 64-es UB brutál azzal az iszonyatos kék csíkkal. Ja az Airlinersen lehet könnyen válogatni de eléggé nehézkes engedélyt kapni a képek utóközlésére. 10-ből 3-an adnak engedély, a többiek nem is válaszolnak. | |||||
polomalev | Adatlap | 460933 | 2012. március 23. 20:48 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460932 | 2012. március 22. 09:53 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460931 | 2012. március 19. 21:50 | ![]() | |
Igen a polisario ellen. | |||||
sanyi | Adatlap | 460930 | 2012. március 19. 19:03 | ![]() | |
Köszi! Akkor valószínűleg Nyugat-Szaharában repült és ott gyűjtötte be a bevetési jelvényeket. | |||||
Levix | Adatlap | 460929 | 2012. március 17. 22:57 | ![]() | |
Ez a háromszínű export kamó. Líbia és Marokkó kapta ezekkel a színekkel a gépeit. Ez a gép marokkói. A líbiai gépeken nem volt Mirage felirat. | |||||
sanyi | Adatlap | 460928 | 2012. március 17. 21:00 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 460927 | 2012. március 15. 22:48 | ![]() | |
Szia, Az A-10 cikksorozat is tetszett, de ez még izgalmasabb téma, nekem legalábbis. Főleg, ha majd az afrikai és közel-keleti példányokról lesz szó. z | |||||
Levix | Adatlap | 460926 | 2012. március 15. 22:24 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 460925 | 2012. március 15. 17:40 | ![]() | |
És a törzsféklap. Az "A" változatnál likacsos volt és használták is, míg az "E" változatnál tömör volt és nem használták, rögzítve volt. Csak a szárnyvégi féklapok üzemeltek. | |||||
silent8 | Adatlap | 460924 | 2012. március 15. 10:58 | ![]() | |
Ezek az A-10-esek is kuriózum számba mennek. Ezek is nagyon tetszenek. Bár még nem tudom milyen technikával lehetne a camót szépen felrakni. A-6 témában, a legszembetűnőbb különbség az A és E között, az orr alatt lévő célmegjelőlő, ill. a függőleges vezérsík bal tövében lévő levegő beömlő hiánya. Elsőre. Aztán jöhetnek a részletek. Ha valaki tud még valamit jelezze! :)) | |||||
migi | Adatlap | 460923 | 2012. március 15. 10:46 | ![]() | |
A link helyesen , www.keletiblokk.com/main.php | |||||
migi | Adatlap | 460922 | 2012. március 15. 10:45 | ![]() | |
szia Szerintem nehéz témát választottál , de annál érdekesebbet , szerezd meg Vándor Károly könyveit , ö két kötetben foglalkozik a témával, http://www.keletiblokk.com/main.php?kat=11 üdv: migi | |||||
MrTiff | Adatlap | 460921 | 2012. március 15. 09:03 | ![]() | |
Sziasztok! Magyarországon állomásozott szovjet gépeket szeretnék megcsinálni,de sajnos kevés adatot találtam eddig.MIG-21SMT,SU-17M4,MIG-17F gépekről keresek festés térképeket,de azokról amelyek itt szolgáltak. MIG-17F gondolom ezüst volt,róla csak oldal számot keresek. Ha tud valaki segíteni,nagyon megköszönném! Tisztelettel Gyuri! tihanyigyuri@gmail.com | |||||
Levix | Adatlap | 460920 | 2012. március 14. 20:18 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 460919 | 2012. március 14. 15:34 | ![]() | |
Igen. Arra vigyázz, hogy a hordozós képeden A-6E van a vietnámi zöldek meg A változatokon voltak. | |||||
Weizi | Adatlap | 460918 | 2012. március 14. 14:36 | ![]() | |
Nagyon szuper! Akkor már ki is derült,hogy egy létező dologról van szó!vagyis nyugodtan meg lehet építeni egy ilyen madarat!:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 460917 | 2012. március 14. 11:39 | ![]() | |
Szevasztok Az USA NAVY-nél a 60-as években kísérletileg alkalmazott zöld álcázófestést a személyzet "vomit-green" nek nevezte. Becézésnek ezt nemigen nevezném, mert szó szerint annyit jelent: okádék-zöld. Az akkori szinesen dekorált szürke festéssel szemben nemcsak esztétikailag volt versenyképtelen. A repülőgéphordozókon éjszakai üzemeltetésnél alig látszottak a sötétszínű gépek, és ez a szűk és zsúfolt fedélzeten egyébként is veszélyes munkavégzést egyenesen életveszélyessé tette, így gyorsan le is szoktak róla. Üdv R. | |||||
Levix | Adatlap | 460916 | 2012. március 14. 11:23 | ![]() | |
A vietnámi háború alatt több F-4, A-5 és A-6, A-4 kapott kísérleti jelleggel zöld festést. Ha visszalapoztok jó sokat, írtam ezekről és képeket is felraktam. | |||||
sárkányos | Adatlap | 460915 | 2012. március 14. 00:03 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 460914 | 2012. március 13. 23:57 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 460913 | 2012. március 13. 23:48 | ![]() | |
Most tervezek megépíteni egyet. Kifejezetten pofás lenne, ha ilyenre tudnám festeni. Kutakodjunk :) | |||||
Weizi | Adatlap | 460912 | 2012. március 13. 22:11 | ![]() | |
Ezt találtam még ebben a témában,bár nem pont ilyen! Itt azt írták,hogy ez egy kísérleti festés,amit a USS Constellation fedélzetén alkalmaztak 1966-ban egy rövid ideig. | |||||
Weizi | Adatlap | 460911 | 2012. március 13. 21:30 | ![]() | |
Felbuzdulván ezen a sok remek festésen elkezdtem keresgélni,és ráakadtam egy igen érdekes képre! Sajnos nem sikerült kiderítenem,hogy volt-e ilyen vagy sem,mert a mellékelt szövegekben is sok kétely volt e kapcsán. Ti mit szóltok ehhez? Valamiféle kísérleti festés lehet,vagy csak valaki játszott a színekkel?. Mindenesetre nekem rettenetesen tetszik!:) | |||||
Levix | Adatlap | 460910 | 2012. március 13. 20:44 | ![]() | |
:) Azért a valóság ennél dinamikusabb. Az álcázás meg nyilván csak gyengébb lehet ezeknél. | |||||
vlevi | Adatlap | 460909 | 2012. március 13. 18:09 | ![]() | |
csehszko | Adatlap | 460908 | 2012. március 12. 00:03 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/CASA-C-295M/2088068/L/&sid=6023b61122e0ffe50ec85a08eef31da2 http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/CASA-C-295M/2088118/L/&sid=6023b61122e0ffe50ec85a08eef31da2