/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
G4beM 557263 2014. április 1. 20:17
Válasz erre
Köszi! Minél jobban beleásom magam annál zavarosabb ez az egész. Mindazonáltal maga a makett is megzavar. A doboz szerint Mig-29 Fulcrum-A, de a papír szerint már csak Mig-29B Fulcrum. Mintha az italeri se tudnám mit ad el. Internetország nevezi 9-12A-nak az A-verziót és 9-12B-nek a B-verziót, (ahogy a képen is, köszönöm Weizi!), de ugyanott(!) pár sorral lejjebb láttam Mi-29A Fulcrum-A és Mig-29B Fulcrum-A elnevezést, és ott az UB-t nevezi Fulcrum-B-nek. Szóval az egész egy nagy furcsaság.
Az antennákat sógor megnézi nekem, azt mondja tényleg leszereltek egyet vagy kettőt, mert áttértek másik rendszerre, vagy valami ilyesmi.
Weizi 557248 2014. április 1. 18:20
Válasz erre
1038643_51920_MiG29_Family_Tree
1038643_51920_MiG29_Family_Tree

Itt egy kis családfa.
Zoli 557239 2014. április 1. 16:37
Válasz erre
Szia,
Ha jól emlékszem, az első verzió volt a MiG-29A Fulcrum-A, a második a MiG-29A Fulcrum-B. Előbbi megkülönböztethető a pótvezérsíkokról, azokon kívül kisebb volt az oldalkormányuk és a függőleges vezérsík előtti zavarótöltet-szórók sem voltak még rajtuk. A belső eltérések (radar, besugárzásjelző stb) gondolom lényegtelenek. A második széria terjedt el jobban, abból kaptunk mi is.
z
G4beM 557219 2014. április 1. 13:16
Válasz erre
Szia!
Na akkor jó. Erre mondjuk nem gondoltam, hogy NATO kompatibilis gép a festésen kívül változhat másban is, de logikus. Akkor megkérdem sógort is, ha már ő úgy is szerelte a gépeket Kecskeméten, mert én így ránézésre nem látok semmi különbséget. (Mert igen, a NATO-s verziót szeretném). Ha valaki azért tud még konkrétumokat, azt legyen szíves írja meg nekem! Köszönöm!
Tibcsi 557215 2014. április 1. 13:05
Válasz erre
Szia,

Szerintem itt mindenki A változatból építette a magyar B-t. :)

Én úgy tudom, külső különbség nincs, de ha NATO-sított magyar 29-est akarsz építeni, akkor nem árt utánanézni a különféle antennáknak és bigyóknak. :)

Tibcsi
G4beM 557203 2014. április 1. 11:19
Válasz erre
Sziasztok!
Ti mint témában járatos úriemberek biztos tudtok nekem segíteni. Úgy tudom, hogy a Mig-29A és B változat kinézetre ugyanaz, a különbség a belső elektronikában keresendő, igaz ez? Tehát A változatból tudok építeni magyar B változatot? Ha van külső különbség, mik azok, mire figyeljek?
Előre is köszi!
Gábor
Ati75 557075 2014. március 30. 23:00
Válasz erre
Így , Norad kolléga képe alapján már nem is olyan "fake" az a tűz... szerintem. :)
NORAD 557033 2014. március 30. 16:34
Válasz erre
i.imgur.com/wG03p10.jpg

Valamennyire hasonlít.
Weizi 556897 2014. március 28. 16:30
Válasz erre
Valóban nagyon furcsa az a torkolattűz.
silent8 556896 2014. március 28. 15:32
Válasz erre
Weizi 556895 2014. március 28. 15:11
Válasz erre
cenci2 556583 2014. március 23. 17:43
Válasz erre
Mig29UB
Mig29UB

Ja és az UB
cenci2 556582 2014. március 23. 17:40
Válasz erre
mig-29
mig-29

Bangladeshi Mig-29-es csupaszon .
cenci2 553841 2014. február 14. 12:51
Válasz erre
Riga AIr Museum-2014-048
Riga AIr Museum-2014-048

A mig29ub-k modernizálása .
cenci2 553504 2014. február 9. 22:04
Válasz erre
Egy újabb Kecskeméti 29-es video www.youtube.com/watch
Weizi 553447 2014. február 9. 12:38
Válasz erre
21:06-nál érdemes megnézni hogy mit is kap az a futómű leszállásnál!
Weizi 553442 2014. február 9. 12:26
Válasz erre
Jó kis felvételek a MiG-29K és KUB-ról!És még sok másról is!
www.youtube.com/watch
Figaro 549202 2013. december 29. 22:04
Válasz erre
Flanker 549200 2013. december 29. 21:51
Válasz erre
Szia!
A rg. tolás közbeni kézi kormányzására.A vontatóvilla végén van egy forgató mechanizmus. Pl.: hangárba betolásnál nagy segítség. Centiméterre be lehet rakni a helyére.Üdv
Figaro 549198 2013. december 29. 21:42
Válasz erre
vonórúd
vonórúd

Üdv Urak!
A vonórúd felső részén lévő vékonyabb, fekete végű rúd mi célt szolgált?
migi 548589 2013. december 21. 19:50
Válasz erre
126803
126803

Gyűjthetjük a tartályokat ha esetleg ilyet akarnánk csinálni
Taylor2 548155 2013. december 16. 19:13
Válasz erre
Köszönöm a megerősítést! :)
migi 548154 2013. december 16. 19:10
Válasz erre
Taylor2 548153 2013. december 16. 18:54
Válasz erre
Értem.
Köszönöm mindnyájatoknak a segítséget! :)

Az igazság az hogy eredetileg csak egy képet kerestem volna róla hogy az alján lévő piros csíkok minden egyes üzemanyag tartályon vannak-e.
magyaralba 548152 2013. december 16. 18:38
Válasz erre
Taylor2 ezeka póttankok voltak rendszeresítve a su-17/22 su-25 családhoz és a magyar su-22-k is használták öket rendszeresen.
migi 548151 2013. december 16. 18:34
Válasz erre
DSC00037
DSC00037

Nem a 17-22 es változatra , én azt is tettem rá ,
magyaralba 548150 2013. december 16. 18:30
Válasz erre
RTB 1150 a típusa 1100 l-es póttartály... elméletileg ahogy migi írta azonos a szuhojok ilyen típusú póttartályával.
Taylor2 548149 2013. december 16. 18:29
Válasz erre
Szia Migi!

Melyik Suhoj-ra gondolsz?
Su-25?
migi 548148 2013. december 16. 18:24
Válasz erre
A Jets.hu oldalon olvastam hogy megegyezik a Suhoj 1150 es tankjával ,
Taylor2 548145 2013. december 16. 18:11
Válasz erre
1709073
1709073

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy mi lehet a típusa képen látható, szárnyra helyezhető üzemanyag tartálynak?

Üdv:Taylor2
zoli1989 547947 2013. december 14. 20:01
Válasz erre
Bizony, az enyémből pedig konkrétan ez fog készülni. (majd egyszer ha kész lesz)
PETI 547945 2013. december 14. 19:53
Válasz erre
A HAD meg is csinálta, ha jól emléxem a 01-esen volt ez a cica.
sanyi 547944 2013. december 14. 19:23
Válasz erre
Még sokszáz éve itt volt egy holland F-16 csapat és a századjelvényüket festették fel az egyik gépre. Az egykori Militair nevű magazinban volt egy kis cikk róla.
KapusiZoli 547942 2013. december 14. 19:10
Válasz erre
Taylor2 547349 2013. december 5. 05:15
Válasz erre
1529513_50546_mig29ku
1529513_50546_mig29ku
mig29m_01l
mig29m_01l

Jól bedőltem ennek a képnek...
Csak Photoshop!

Üdv:Taylor
Flanker 547080 2013. december 1. 18:27
Válasz erre
Szép Estét!
Rumcájsznál a pont. Csak 2 gép volt kijelölve, kísérleti jelleggel.
A szél nem volt ellenfél, nagyon jó anyag volt, de valamiért nem kellett az illetékeseknek.
Weizi 547048 2013. december 1. 12:57
Válasz erre
Ez már nagyon régen lehetett!A 2000-es évek eleje szerintem!
Egyébként egy állagmegóvási kísérlet lehetett ahogy Rumcájsz_52 is írta!
Talán több gép be sem lett csomagolva,csak a képen szereplő kettő!Bár erről nem tudok sokat.
Viszont abban biztos vagyok,hogy nem lettek volna hosszú életűek ezek a csomagolások!Csak idő kérdése lett volna hogy a szél leszedje a gépekről.
Persze gondolom nem ez lehetett a fő szempont amiért nem vezették be ezt a módszert,hanem a pénz.
Kacsabácsi 547046 2013. december 1. 12:42
Válasz erre
augusztusban nem voltak így letakarva, szerintem azóta készült a kép
Rumcájsz_52 547041 2013. december 1. 12:14
Válasz erre
migi
Ha van egy ventillátor is a rendszerben, ami időnként, vagy akár folyamatosan, de kis sebességgel keringteti a levegőt, akkor elég ez a csőméret is.
Üdv R.
migi 547040 2013. december 1. 12:09
Válasz erre
Szia Laci
Ilyesmire mertem én is gondolni , csak vékonynak találtam a csöveket hozzá, Nem az első melléfogása ez a mindenkori szakértő vezetésünknek.
üdv:migi
Rumcájsz_52 547039 2013. december 1. 12:06
Válasz erre
Szia migi
A hordókban valószínűleg páraelszívó/lekötő anyag van, a csövek meg a takaróponyva alatti légtérrel biztosítják az összeköttetést. A cél, hogy a ponyva alatt kicsapódó pára ne okozzon korróziót a tárolás alatt. A HM-nek akkoriban "erre sem tellett", voltak fontosabb zsebek (szerintem tízmilliós nagyságrend lett volna), így valószínűleg eladhatatlanok lesznek a ridegtartással, szabadban tárolt gépek (százmilliós-milliárdos bevételkiesés). Magyarisztán...
Üdv R.
zoli75 547037 2013. december 1. 11:08
Válasz erre
Sziasztok,

A"24"-es UB-t szeretném megépíteni.
Valakinek megvan esetleg a folttérképe?

Előre is köszönöm,

Gyarmati Zoltán
Tibcsi 547033 2013. december 1. 10:42
Válasz erre
Erre én is kíváncsi lennék. Tippem lenne, de hátha valaki tud biztosat is. :)
migi 547027 2013. december 1. 10:04
Válasz erre
Sziasztok
Vajon mik lehetnek azok a hordó alakú valamik , olyan mintha össze lennének csövekkel kötve a géppel,
pintair 547026 2013. december 1. 10:01
Válasz erre
Taylor2 547019 2013. december 1. 06:54
Válasz erre
Szia!

Hát nagyon úgy néz ki, hogy sajnos nem mostani a kép.
Ezt csak a kép minősége, és az autókból szűrtem le.

Ilyen képet se látok sűrűn. :)

Üdv:Taylor2
Farkas469 547008 2013. november 30. 21:40
Válasz erre
PICT0013 (2)
PICT0013 (2)

Sziasztok!

Mig-29 konzerválva. Nem tudom mikori kép. Nem publikált!

Üdv.
Taylor2 545744 2013. november 12. 19:55
Válasz erre
27_137338_43880e617289360
27_137338_43880e617289360
27_137338_08100eae989c8ee
27_137338_08100eae989c8ee

Sziasztok!

Üdv:Taylor2
Zali 545181 2013. november 5. 10:10
Válasz erre
mig29ku
mig29ku

http://makettinfo.hu/upload/201311/1529559_42535_DSC_0116.JPG?rnd=163166274&randkey=1967394129

A gép tipusjele MIG-29 KU
Ezt ird a keresőbe!
migi 545060 2013. november 4. 08:48
Válasz erre
Szia
Több könyvben is ott a modellje és a rajz róla , és van egy kabinrész is, de leponyvázva , képet eddig csak ezt találtam róla , én itt találtam
toad-design.com/migalley/index.php/jet-aircraft/mig29/mig29-variants/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.