/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Lapi 138873 2006. augusztus 23. 22:28
Válasz erre
Hello srácok !
keresek megvételre vagy cserére egy szép 1/100 as Concore-ot.
gyárto mindegy.
köszi elöre is.
hello
945 138871 2006. augusztus 20. 11:21
Válasz erre
Sziasztok!
Tophatters:szerettem volna lefotózni,de a Görög hatóság heves ellenállásába ütköztem.10-15 ablaknyílása lehetett.
boriszjelszint:azt gondolom,tisztában vagyok az olimpia jelképével,ami valóban öt karika.A vezérsíkon tényleg hat volt(nekem is akkor tünt fel,mikor egy utitárs szólt),csak a miértjére voltam kiváncsi,hátha valaki tudja.
Köszönettel:945
boriszjelszint 138870 2006. augusztus 20. 10:04
Válasz erre
az olimpiai karikák öten vannak
Tophatters 138869 2006. augusztus 20. 09:14
Válasz erre
Vagy ha nagyon hosszú volt akkor ATR-72.
Tophatters 138868 2006. augusztus 20. 09:14
Válasz erre
Az szerintem ATR-42 vagy Dash-8 lehetett.
945 138867 2006. augusztus 20. 00:42
Válasz erre
Köszönöm szépen!
Először jetet szeretnék,de a nagy vágyam egy légcsavaros repülő.Szaloniki repterén láttam egy kétmotoros (légcsavaros) gépet.Az Olympic Airlines gépe volt,fogalmam sincs,hogy milyen tipus.Olimpiai hat karika volt a vezérsíkon.
Tisztelettel 945
Cébés 138866 2006. augusztus 19. 22:14
Válasz erre
Sziasztok!

Az IL-86-ost én is ajánlanám,valóban szép gép építhető belőle.
Kislõcsös 138865 2006. augusztus 19. 20:22
Válasz erre
itt találsz képeket az IL-86-os ról www.airlinercafe.com/plug.php
Kislõcsös 138863 2006. augusztus 19. 19:05
Válasz erre
Szia 945!

Hát elöszőr is mond hogy milyet szeretnél csinálni?Légcsavarost,vagy Jetet?kicsit,vagy nagyot,magyart vagy külföldit?
A Revell 1:144-eseit én nagyon szeretem,bár nekem mindegy hogy melyik gyártó ugyanúgy szeretem a minicraftot az airfixet és az OKB-144-et.Bár ez utóbbit sokan szidják de én szeretem.Szerintem Hasegawát meg Tamiyát mindenki össze tud pakolni de ezek az orosz sufni makettek igazi szórakozások.
Amit viszont ajánlok a Zvezda IL-86-osa. kb 4000,- és nagyon szép.Ha vissza nézel a mivan a dobozban topikban akkor oda pakoltam fel képeket.
Jó munkát!
Remélem egyre többen kaptok kedvet a polgári gépekhez és a versenyeken is jó lenne egyre több nagy vasat látni.

KislŐcsös
945 138862 2006. augusztus 19. 18:02
Válasz erre
Szia Kislőcsös!
Szeretnék építeni egy utasszállító gépet.
Tanácsodat kérném mi legyen az első áldozat(gyártó,tipus,méretarány).
Köszönettel 945
boriszjelszint 138861 2006. augusztus 14. 11:22
Válasz erre
Kislõcsös 138860 2006. augusztus 13. 23:33
Válasz erre
Szia MrChef!

az ablakokra már vannak egész jó megoldások.A nazca decals nagyon szép matricákat csinál,élethü ablakokkal.www.nazca-decals.com/ Például:www.nazca-decals.com/html/737.htm
Tibcsi 138859 2006. augusztus 9. 20:44
Válasz erre
Én a "valami más"-ra tippelek. :) Szerintem egy távoli felhő, ami épp belelógott a képbe.

Szerintem... :)
boriszjelszint 138858 2006. augusztus 9. 20:38
Válasz erre
jó, akkor kifejtem bővebben
a bőjingen egyértelműen láttem, hogy igazi, és én azokat kondezncsíknak néztem, de ha valami más az, akkor bocsi
az Il-76-os ejtett zavarba, arról nem tudtam eldönteni, az uccsón egyértelműen láttam, hogy makett
Kalóz 138857 2006. augusztus 9. 20:08
Válasz erre
borisz!

"az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni"
nem a Malévről volt szó! Egyébként azok sem kondenzcsíkok ...
boriszjelszint 138856 2006. augusztus 9. 20:01
Válasz erre
Kalóz 138855 2006. augusztus 9. 19:48
Válasz erre
borisz!
és hol voltak azon a képen kondenzcsíkok? (231. hsz.)
boriszjelszint 138854 2006. augusztus 9. 17:31
Válasz erre
az Il-76 ra gondoltam. a többi egyértelmü volt.
MrChef 138853 2006. augusztus 9. 10:33
Válasz erre
Hát csak meg tudom különböztetni a valódit a makettől:-)
Kalóz 138852 2006. augusztus 8. 22:18
Válasz erre
Ha az il3 képre gondoltál, az makett! Túl vastagok a panelvonalak, meg a magyar zászló vonalai is nagyon reszketősek. A valóságban azok nyílegyenesek lennének.
Kislõcsös 138851 2006. augusztus 8. 19:41
Válasz erre
Az IL-76ost kérdezed Borisz?
az makett.A Trumpeter 1:144-ese.
boriszjelszint 138850 2006. augusztus 8. 19:35
Válasz erre
séfbácsi! szerintem azok igaziak! a kondenzcsíkból itélva legalábbis...
MrChef 138849 2006. augusztus 8. 19:23
Válasz erre
Na, például ezek élethűek! Én azokra gondoltam, hogy nem tetszenek, amiknek a teste olyan, mint valami (fél)fényes műanyag tömb, és csak közelről látszanak a panelosztások.
boriszjelszint 138848 2006. augusztus 8. 19:06
Válasz erre
te vagy aszakértő...
az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni
Kislõcsös 138847 2006. augusztus 8. 18:39
Válasz erre
MALEV7373ALIT.jpg méret: 76.4 KB
6.jpg méret: 35 KB
6.jpg méret: 46.6 KB
1.JPG méret: 86 KB
1014458.jpg méret: 249.4 KB
ac_il76_2.jpg méret: 114.2 KB
il3.jpg méret: 148.1 KB
P7070072.JPG méret: 139.7 KB
P7070077.JPG méret: 141.2 KB
Szia Borisz(és persze a többi pajtás is)!
A polgári repcsik koszolása elég képlékeny dolog.Persze kell koszolni csak nem úgy mint egy vadászgépet.A legfontosabb hogy nem szabad túlzásba vinni,tehát csak szolidan.én mindig megnézem az eredetiröl készült fotokat és inkább csak kevésbé koszolom mint ahogy a képen látszik.Leginkább a futoműakna ajtó,a féklapok,az oldalkormány,a cargoajtó és egyébb olyan helyek koszolását érdemes kihangsulyozni ahol forgo alkatrészek(zsanérok,csuklópántok és menetorsók)vannak és az ezekről a hőingadozás következtében kicseppenö kenőanyagokat a légáramlás szétkeni a gép külső borításán.Ez még az új repcsikre is vonatkozik,kb egy két hónap alatt meglátszik ez a fajta kosz.Ez után jöhet az üzemeltetésből és az öregedésböl adodó koszolás (persze csak ha szükség van rá).Ezen a sugárfordító és a panelek koszolását értem.
A panel vonalak átfolyatását híg feketével,nem ajánlom mert 1:144-esben,nagyon bután néz ki egy fehér törszú gépen a fekete vonal.Én csak a szárnyakon szoktam így panelezni de azt is csak az adott szín sötétebb tónusával.A többi koszoláshoz vasport használok,majd lakkozom.Ezt fölleg a belugán lehet jól látni.
szewasztok
boriszjelszint 138846 2006. augusztus 8. 16:26
Válasz erre
polgári gépeknek szokásuk szépeknek lenniuk, különben nem utaznának azokkal az emberek! egyébként tényleg, ha nem is harcirepülősen, de valami világos szürkével itt-ott tényleg lehetne használtá tenni őket, úgy finomen, hogy látszódjon azért, de ne is legyen túl szembetűnő
MrChef 138845 2006. augusztus 8. 16:19
Válasz erre
Srácok,

én nem vagyok sem harcirepülő, sem polgári repülő építő, de egy Tu-154-esre (életem első repült gépe) vagy a kis 134-esre azonnal beadnám a derekam.

Engem csak két dolog zavar a polgári repülőmaketteknél:
- Az utastér ablaksora legtöbbször matrica, fekete vagy sötétkék színű, szerintem nem élethű
- Koszolást szinte sosem látok polgári repülőmaketteken, vagy legalább panelvonal-kiemelést (befolyatást).

Ettől olyan egybeépített játéknak hat a legtöbbje. Szóval nem tudom...
boriszjelszint 138844 2006. augusztus 8. 16:03
Válasz erre
kislőőcsös, te zseniális vagy!
Kislõcsös 138843 2006. augusztus 7. 22:20
Válasz erre
li2f?klap.PNG méret: 27.1 KB
ezt le hagytam.Igy fog majd kinézni a külsö féklap ha kész lesz.
Kislõcsös 138842 2006. augusztus 7. 22:17
Válasz erre
makettek 038.jpg méret: 62.4 KB
makettek 039.jpg méret: 108.9 KB
makettek 040.jpg méret: 148 KB
makettek 041.jpg méret: 142.4 KB
makettek 046.jpg méret: 133.6 KB
makettek 050.jpg méret: 158.9 KB
makettek 048.jpg méret: 70.7 KB
Erőt,egészséget,Pajtások!
A "Mi van a dobozban"topikba felpakoltam a képeket a revell 747-200-asárol.
Továbbá így állok a Li-2-essel most:
-le kellett vágnom a szárnyakat mert a V állása sehogysem hasonlitott az eredetire,továbbá kivágtam a féklapok helyét.
-elkészült a jobb oldali futómüakna és akipufogo fele.
Az utosó kép pedig az átalakított alkatrészeket ábrázolja,Ezek lesznek a majdani átalakito szett alkatrészei.Persze ez még korántsem a teljes még hiányzik pár cucc.

kislőcsös
Figaro 138841 2006. augusztus 6. 19:45
Válasz erre
Köszi Tibcsi!

Egész jól mutatja a fékszárnyat.
Andriska 138840 2006. augusztus 6. 15:44
Válasz erre
Helló Halló!

Augusztus 16.án szerdán reptérlátogatást szervezünk, amit csak akkor indítanak el,ha minimum 20an összejövünk. Sajnos ennyie embert nehéz összeszedni, ezért ha valakit érdekel, kérem jöjjön el a www.utaskisero.uw.hu oldalon a fórumon belül a szervező topicba és jelezze nekünk azt. Köszike.
Andriska 138839 2006. augusztus 5. 16:31
Válasz erre
A380?sszerakva.jpg méret: 31.5 KB
>
Andriska 138838 2006. augusztus 5. 14:43
Válasz erre
Ja egyébként elcseréltem az 1:100as 747esemet. Cébés lejött érte és adott érte plus 4roncs 747esért 5repcsit Szegény kis Qantas 747est nagyon sajnálltam, de cébésnél jobb élete lesz, még világítást is kap...
Andriska 138837 2006. augusztus 5. 14:41
Válasz erre
Sziasztok!

Eladnék egy kész Airbus A380ast. Nekem nem tetszik... és egy kicsit elis rontottam, de egy ügyes makketező rendbe tudja rakni. Kedzevményes áron adnám (megegyezünk) vagy valami kisebb gépre elcserélném, ugyanis helyhiányban is szenvedek...:( Légyszi valaki segítsen nekem. Köszike!

Andriska
Tibcsi 138836 2006. augusztus 5. 10:37
Válasz erre
Tibcsi 138835 2006. augusztus 5. 10:33
Válasz erre
Kislõcsös 138834 2006. augusztus 4. 21:04
Válasz erre
747-121_N7470.jpg méret: 75.1 KB
747-ECU-FIRST.jpg méret: 143.5 KB
747-FRONT-ECU.jpg méret: 92.8 KB
747-MID-CABIN-2.jpg méret: 104.7 KB
747-REARSIDE.jpg méret: 161.9 KB
747-REAR-CABIN.jpg méret: 66.2 KB
747-REAR-ECU.jpg méret: 121.2 KB
747-SIDEWIDE-2.jpg méret: 78.7 KB
El felejtettem a lényeget.
Egy ilyen makett lesz az enyém is csak nem 1:72-es hanem 1:144-es
Kislõcsös 138833 2006. augusztus 4. 20:58
Válasz erre
Szia Brunó!
Tegyél fel képeket lécci mert nekem csak jövö héten lesz fényképezőgép a kezemben.
Ahogy elsöre nézegettem azért lesz vele munka,bár a korához képest nagyon tuti kis készlet.Persze a pozitív panelvonalakat mindenképp le kell csiszolni,már csak azért is mert a 70-es években "divat volt" a festés konturjait is pozitiv vonalakkal ábrázolni és elég bután néz ki fölleg ha más festésre csinálja az ember.
Azt reméltem(én kis buta) hogy a belső burkolat is ki lesz dolgozva,de hát azt majd nekem kell.Én ugy tervezem hogy egy kicsit tovább gondolom ezt a belsö teret és a rakteret is meg csinálom pár konténerrel,meg pár ajtot is kinyitok.Söt nagyon gondolkodok hogy világitást is illene bele rakni.
a többit majd ha bele kezdek...

Ja,és ajánjom mindenkinek.

Kislőcsös
Brúnó 138832 2006. augusztus 4. 18:54
Válasz erre
Áhoj!
Nekem már megvan, nekem már megvan:) Képeket nem teszek fel, mert azt már "lefoglalta" Kislöcsös. Annyit elmesélnék róla, hogy ezt a makettet elöszőr 1974-ben adták ki. Külön ki van dolgozva a pilótafülke, az elsőosztály, és a teljes utastér. Még a pilóták is a helyükön ülnek, plussz adnak még 5 stewardess-t is:) Még összerakatlanul is hatalmas a mérete! Én nem vagyok hozzáértő, de nekem nagyon tetszik. Bővebb infót és képeket majd Kislöcsöstől kapunk.
Brúnó
Kislõcsös 138831 2006. augusztus 3. 18:18
Válasz erre
no már meg is szereztem a 747-est. :)
5.690,- forintért mérik a játék-makett.hu-n
majd vasárnap rakok fel képeket a dobozról és annak tartalmáról.

Áhoj
Kislõcsös 138830 2006. augusztus 2. 11:50
Válasz erre
Szia pilotka!
Érdekel persze.Gondolom egy árkategóriában van az An-124-es és az A 380-assal.
Cébés 138829 2006. augusztus 1. 22:16
Válasz erre
109l.jpg méret: 23.5 KB
Ha már a nagyvasaknál tartunk...
Cébés 138828 2006. augusztus 1. 21:56
Válasz erre
pilotka 138827 2006. augusztus 1. 21:09
Válasz erre
Kislőcsös!

A nyitott belsőteres régi Jumbo már van bent az országban, érdekel az ára?
Kislõcsös 138826 2006. augusztus 1. 18:27
Válasz erre
Kislõcsös 138825 2006. augusztus 1. 18:25
Válasz erre
Kislõcsös 138824 2006. augusztus 1. 18:24
Válasz erre
Szewasztok pajtások!
ha már a nagyvasrol van szó itt egy link a 380as walkaround-rol.
www.airlinercafe.com/page.php
Cébés 138823 2006. augusztus 1. 15:00
Válasz erre
A Heller minősége hagy némi kívánnivalót maga után,nemrég készítettem el egy 1/72-es Concorde-t.
Már előre figyelmeztettek hogy vigyázzak vele,többet kellett farigcsálni mint egy asztalosüzemben.
Ennek ellenére,és hogy eddig nem igazán rajongtam e típusért,biztosan be fogom szerezni.
Mégis csak 1/125
Az már szép darab lehet
Tophatters 138822 2006. augusztus 1. 14:39
Válasz erre
Íme az utasszállítógépek kedvelőinek egy finom újdonság!!
www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Heller/Heller_Airbus_A380/Heller_Airbus_A380.html
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.