<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lapi | Adatlap | 138873 | 2006. augusztus 23. 22:28 | ||
945 | Adatlap | 138871 | 2006. augusztus 20. 11:21 | ||
Sziasztok! Tophatters:szerettem volna lefotózni,de a Görög hatóság heves ellenállásába ütköztem.10-15 ablaknyílása lehetett. boriszjelszint:azt gondolom,tisztában vagyok az olimpia jelképével,ami valóban öt karika.A vezérsíkon tényleg hat volt(nekem is akkor tünt fel,mikor egy utitárs szólt),csak a miértjére voltam kiváncsi,hátha valaki tudja. Köszönettel:945 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138870 | 2006. augusztus 20. 10:04 | ||
az olimpiai karikák öten vannak | |||||
Tophatters | Adatlap | 138869 | 2006. augusztus 20. 09:14 | ||
Vagy ha nagyon hosszú volt akkor ATR-72. | |||||
Tophatters | Adatlap | 138868 | 2006. augusztus 20. 09:14 | ||
Az szerintem ATR-42 vagy Dash-8 lehetett. | |||||
945 | Adatlap | 138867 | 2006. augusztus 20. 00:42 | ||
Köszönöm szépen! Először jetet szeretnék,de a nagy vágyam egy légcsavaros repülő.Szaloniki repterén láttam egy kétmotoros (légcsavaros) gépet.Az Olympic Airlines gépe volt,fogalmam sincs,hogy milyen tipus.Olimpiai hat karika volt a vezérsíkon. Tisztelettel 945 | |||||
Cébés | Adatlap | 138866 | 2006. augusztus 19. 22:14 | ||
Sziasztok! Az IL-86-ost én is ajánlanám,valóban szép gép építhető belőle. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138865 | 2006. augusztus 19. 20:22 | ||
itt találsz képeket az IL-86-os ról www.airlinercafe.com/plug.php | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138863 | 2006. augusztus 19. 19:05 | ||
Szia 945! Hát elöszőr is mond hogy milyet szeretnél csinálni?Légcsavarost,vagy Jetet?kicsit,vagy nagyot,magyart vagy külföldit? A Revell 1:144-eseit én nagyon szeretem,bár nekem mindegy hogy melyik gyártó ugyanúgy szeretem a minicraftot az airfixet és az OKB-144-et.Bár ez utóbbit sokan szidják de én szeretem.Szerintem Hasegawát meg Tamiyát mindenki össze tud pakolni de ezek az orosz sufni makettek igazi szórakozások. Amit viszont ajánlok a Zvezda IL-86-osa. kb 4000,- és nagyon szép.Ha vissza nézel a mivan a dobozban topikban akkor oda pakoltam fel képeket. Jó munkát! Remélem egyre többen kaptok kedvet a polgári gépekhez és a versenyeken is jó lenne egyre több nagy vasat látni. KislŐcsös | |||||
945 | Adatlap | 138862 | 2006. augusztus 19. 18:02 | ||
Szia Kislőcsös! Szeretnék építeni egy utasszállító gépet. Tanácsodat kérném mi legyen az első áldozat(gyártó,tipus,méretarány). Köszönettel 945 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138861 | 2006. augusztus 14. 11:22 | ||
az is lehet... | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138860 | 2006. augusztus 13. 23:33 | ||
Szia MrChef! az ablakokra már vannak egész jó megoldások.A nazca decals nagyon szép matricákat csinál,élethü ablakokkal.www.nazca-decals.com/ Például:www.nazca-decals.com/html/737.htm | |||||
Tibcsi | Adatlap | 138859 | 2006. augusztus 9. 20:44 | ||
Én a "valami más"-ra tippelek. :) Szerintem egy távoli felhő, ami épp belelógott a képbe. Szerintem... :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138858 | 2006. augusztus 9. 20:38 | ||
jó, akkor kifejtem bővebben a bőjingen egyértelműen láttem, hogy igazi, és én azokat kondezncsíknak néztem, de ha valami más az, akkor bocsi az Il-76-os ejtett zavarba, arról nem tudtam eldönteni, az uccsón egyértelműen láttam, hogy makett | |||||
Kalóz | Adatlap | 138857 | 2006. augusztus 9. 20:08 | ||
borisz! "az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni" nem a Malévről volt szó! Egyébként azok sem kondenzcsíkok ... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138856 | 2006. augusztus 9. 20:01 | ||
itt | |||||
Kalóz | Adatlap | 138855 | 2006. augusztus 9. 19:48 | ||
borisz! és hol voltak azon a képen kondenzcsíkok? (231. hsz.) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138854 | 2006. augusztus 9. 17:31 | ||
az Il-76 ra gondoltam. a többi egyértelmü volt. | |||||
MrChef | Adatlap | 138853 | 2006. augusztus 9. 10:33 | ||
Hát csak meg tudom különböztetni a valódit a makettől:-) | |||||
Kalóz | Adatlap | 138852 | 2006. augusztus 8. 22:18 | ||
Ha az il3 képre gondoltál, az makett! Túl vastagok a panelvonalak, meg a magyar zászló vonalai is nagyon reszketősek. A valóságban azok nyílegyenesek lennének. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138851 | 2006. augusztus 8. 19:41 | ||
Az IL-76ost kérdezed Borisz? az makett.A Trumpeter 1:144-ese. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138850 | 2006. augusztus 8. 19:35 | ||
séfbácsi! szerintem azok igaziak! a kondenzcsíkból itélva legalábbis... | |||||
MrChef | Adatlap | 138849 | 2006. augusztus 8. 19:23 | ||
Na, például ezek élethűek! Én azokra gondoltam, hogy nem tetszenek, amiknek a teste olyan, mint valami (fél)fényes műanyag tömb, és csak közelről látszanak a panelosztások. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138848 | 2006. augusztus 8. 19:06 | ||
te vagy aszakértő... az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138847 | 2006. augusztus 8. 18:39 | ||
A polgári repcsik koszolása elég képlékeny dolog.Persze kell koszolni csak nem úgy mint egy vadászgépet.A legfontosabb hogy nem szabad túlzásba vinni,tehát csak szolidan.én mindig megnézem az eredetiröl készült fotokat és inkább csak kevésbé koszolom mint ahogy a képen látszik.Leginkább a futoműakna ajtó,a féklapok,az oldalkormány,a cargoajtó és egyébb olyan helyek koszolását érdemes kihangsulyozni ahol forgo alkatrészek(zsanérok,csuklópántok és menetorsók)vannak és az ezekről a hőingadozás következtében kicseppenö kenőanyagokat a légáramlás szétkeni a gép külső borításán.Ez még az új repcsikre is vonatkozik,kb egy két hónap alatt meglátszik ez a fajta kosz.Ez után jöhet az üzemeltetésből és az öregedésböl adodó koszolás (persze csak ha szükség van rá).Ezen a sugárfordító és a panelek koszolását értem. A panel vonalak átfolyatását híg feketével,nem ajánlom mert 1:144-esben,nagyon bután néz ki egy fehér törszú gépen a fekete vonal.Én csak a szárnyakon szoktam így panelezni de azt is csak az adott szín sötétebb tónusával.A többi koszoláshoz vasport használok,majd lakkozom.Ezt fölleg a belugán lehet jól látni. szewasztok | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138846 | 2006. augusztus 8. 16:26 | ||
polgári gépeknek szokásuk szépeknek lenniuk, különben nem utaznának azokkal az emberek! egyébként tényleg, ha nem is harcirepülősen, de valami világos szürkével itt-ott tényleg lehetne használtá tenni őket, úgy finomen, hogy látszódjon azért, de ne is legyen túl szembetűnő | |||||
MrChef | Adatlap | 138845 | 2006. augusztus 8. 16:19 | ||
Srácok, én nem vagyok sem harcirepülő, sem polgári repülő építő, de egy Tu-154-esre (életem első repült gépe) vagy a kis 134-esre azonnal beadnám a derekam. Engem csak két dolog zavar a polgári repülőmaketteknél: - Az utastér ablaksora legtöbbször matrica, fekete vagy sötétkék színű, szerintem nem élethű - Koszolást szinte sosem látok polgári repülőmaketteken, vagy legalább panelvonal-kiemelést (befolyatást). Ettől olyan egybeépített játéknak hat a legtöbbje. Szóval nem tudom... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138844 | 2006. augusztus 8. 16:03 | ||
kislőőcsös, te zseniális vagy! | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138843 | 2006. augusztus 7. 22:20 | ||
| |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138842 | 2006. augusztus 7. 22:17 | ||
A "Mi van a dobozban"topikba felpakoltam a képeket a revell 747-200-asárol. Továbbá így állok a Li-2-essel most: -le kellett vágnom a szárnyakat mert a V állása sehogysem hasonlitott az eredetire,továbbá kivágtam a féklapok helyét. -elkészült a jobb oldali futómüakna és akipufogo fele. Az utosó kép pedig az átalakított alkatrészeket ábrázolja,Ezek lesznek a majdani átalakito szett alkatrészei.Persze ez még korántsem a teljes még hiányzik pár cucc. kislőcsös | |||||
Figaro | Adatlap | 138841 | 2006. augusztus 6. 19:45 | ||
Andriska | Adatlap | 138840 | 2006. augusztus 6. 15:44 | ||
Helló Halló! Augusztus 16.án szerdán reptérlátogatást szervezünk, amit csak akkor indítanak el,ha minimum 20an összejövünk. Sajnos ennyie embert nehéz összeszedni, ezért ha valakit érdekel, kérem jöjjön el a www.utaskisero.uw.hu oldalon a fórumon belül a szervező topicba és jelezze nekünk azt. Köszike. | |||||
Andriska | Adatlap | 138839 | 2006. augusztus 5. 16:31 | ||
| |||||
Andriska | Adatlap | 138838 | 2006. augusztus 5. 14:43 | ||
Ja egyébként elcseréltem az 1:100as 747esemet. Cébés lejött érte és adott érte plus 4roncs 747esért 5repcsit Szegény kis Qantas 747est nagyon sajnálltam, de cébésnél jobb élete lesz, még világítást is kap... | |||||
Andriska | Adatlap | 138837 | 2006. augusztus 5. 14:41 | ||
Sziasztok! Eladnék egy kész Airbus A380ast. Nekem nem tetszik... és egy kicsit elis rontottam, de egy ügyes makketező rendbe tudja rakni. Kedzevményes áron adnám (megegyezünk) vagy valami kisebb gépre elcserélném, ugyanis helyhiányban is szenvedek...:( Légyszi valaki segítsen nekem. Köszike! Andriska | |||||
Tibcsi | Adatlap | 138836 | 2006. augusztus 5. 10:37 | ||
Tibcsi | Adatlap | 138835 | 2006. augusztus 5. 10:33 | ||
Kislõcsös | Adatlap | 138834 | 2006. augusztus 4. 21:04 | ||
Egy ilyen makett lesz az enyém is csak nem 1:72-es hanem 1:144-es | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138833 | 2006. augusztus 4. 20:58 | ||
Szia Brunó! Tegyél fel képeket lécci mert nekem csak jövö héten lesz fényképezőgép a kezemben. Ahogy elsöre nézegettem azért lesz vele munka,bár a korához képest nagyon tuti kis készlet.Persze a pozitív panelvonalakat mindenképp le kell csiszolni,már csak azért is mert a 70-es években "divat volt" a festés konturjait is pozitiv vonalakkal ábrázolni és elég bután néz ki fölleg ha más festésre csinálja az ember. Azt reméltem(én kis buta) hogy a belső burkolat is ki lesz dolgozva,de hát azt majd nekem kell.Én ugy tervezem hogy egy kicsit tovább gondolom ezt a belsö teret és a rakteret is meg csinálom pár konténerrel,meg pár ajtot is kinyitok.Söt nagyon gondolkodok hogy világitást is illene bele rakni. a többit majd ha bele kezdek... Ja,és ajánjom mindenkinek. Kislőcsös | |||||
Brúnó | Adatlap | 138832 | 2006. augusztus 4. 18:54 | ||
Áhoj! Nekem már megvan, nekem már megvan:) Képeket nem teszek fel, mert azt már "lefoglalta" Kislöcsös. Annyit elmesélnék róla, hogy ezt a makettet elöszőr 1974-ben adták ki. Külön ki van dolgozva a pilótafülke, az elsőosztály, és a teljes utastér. Még a pilóták is a helyükön ülnek, plussz adnak még 5 stewardess-t is:) Még összerakatlanul is hatalmas a mérete! Én nem vagyok hozzáértő, de nekem nagyon tetszik. Bővebb infót és képeket majd Kislöcsöstől kapunk. Brúnó | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138831 | 2006. augusztus 3. 18:18 | ||
no már meg is szereztem a 747-est. :) 5.690,- forintért mérik a játék-makett.hu-n majd vasárnap rakok fel képeket a dobozról és annak tartalmáról. Áhoj | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138830 | 2006. augusztus 2. 11:50 | ||
Szia pilotka! Érdekel persze.Gondolom egy árkategóriában van az An-124-es és az A 380-assal. | |||||
Cébés | Adatlap | 138829 | 2006. augusztus 1. 22:16 | ||
| |||||
Cébés | Adatlap | 138828 | 2006. augusztus 1. 21:56 | ||
pilotka | Adatlap | 138827 | 2006. augusztus 1. 21:09 | ||
Kislőcsös! A nyitott belsőteres régi Jumbo már van bent az országban, érdekel az ára? | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138826 | 2006. augusztus 1. 18:27 | ||
na talán most... www.airlinercafe.com/page.php | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138825 | 2006. augusztus 1. 18:25 | ||
Kislõcsös | Adatlap | 138824 | 2006. augusztus 1. 18:24 | ||
Szewasztok pajtások! ha már a nagyvasrol van szó itt egy link a 380as walkaround-rol. www.airlinercafe.com/page.php | |||||
Cébés | Adatlap | 138823 | 2006. augusztus 1. 15:00 | ||
A Heller minősége hagy némi kívánnivalót maga után,nemrég készítettem el egy 1/72-es Concorde-t. Már előre figyelmeztettek hogy vigyázzak vele,többet kellett farigcsálni mint egy asztalosüzemben. Ennek ellenére,és hogy eddig nem igazán rajongtam e típusért,biztosan be fogom szerezni. Mégis csak 1/125 Az már szép darab lehet | |||||
Tophatters | Adatlap | 138822 | 2006. augusztus 1. 14:39 | ||
Íme az utasszállítógépek kedvelőinek egy finom újdonság!! www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Heller/Heller_Airbus_A380/Heller_Airbus_A380.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
keresek megvételre vagy cserére egy szép 1/100 as Concore-ot.
gyárto mindegy.
köszi elöre is.
hello