<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Tibor | Adatlap | 359881 | 2008. november 14. 15:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359880 | 2008. november 14. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
Druszám, Ha arra gondolsz, hogy "feltéve, ha magyar egyáltalán", akkor így utólag olvasva lehet, hogy azt kicsit benéztem. de az biztos (99%), hogy szovjet csillag van módosítva valamilyen más "baráti" ország jelzésévé. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359879 | 2008. november 14. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló PODVA! A gondom csak az (és ezt próbáljuk itt közösen kiokoskodni), hogy átnéztem az abból a korból megmaradt és rendelkezésemre álló fotókat és a felségjel stílusa végkép nem stimmel. Összehasonlításként egy TU-2 fotó. Ezekről köztudott, hogy levetkezett háborús példányok is voltak köztük. Folytassuk, hátha lesz valami megoldás. Tibcsi 13:39 -es hozzászólása kezd egyre inkább szinpatikussá válni. Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 359878 | 2008. november 14. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
ja bocsi most vettem észre hogy már pár dolgot megírtak az előttem szólók igy jár aki fórumozás közben dolgozik is :) Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359877 | 2008. november 14. 14:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibor! A JAk-9_42 és JAKVEA képek fenn vannak, a másik két képet, ha jól emlékszem még nem láttam. Köszönöm! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359876 | 2008. november 14. 14:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
T. Muzzy! Ezekről lenne szó? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 359875 | 2008. november 14. 14:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali A rajzon lévő Jak törzse a bordákból ítélve faépítésű ez fix a fotón lévőről ezt talán kicsit nehezebb megállapítani, de hajlok rá hogy ez is az lehet. Makketező szempontból nagyon érdekes, hogy a csillag nem a szokásos fehérkeretes hanem az oroszoknál használatos piros fehér szegéllyű. Valszeg nem gyári új masina, hanem valami levetett átalakított esetleg háborút megjárt darab... Úgy rémlik a Zsák-cikkből, hogy ezek a mi Jak-9V-ink nemis szürkék, hanem halványzöldek voltak... Erről van valami bővebb infó Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359874 | 2008. november 14. 14:32 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibor! Az általad felrakott JAK-9P festésminák alapját képező gépekről fotók megtalálhatóak a korábbi hozzászólásomban jelzett linken. De ha jól emlékszem ugyan ezek vannak egy magyar kiadványban is kicsi fekvő A5-ös formátumu füzetecskében, csak rosszabb felbontásban. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359873 | 2008. november 14. 14:27 | ||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy! 950 h.sz. visszavonva Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359872 | 2008. november 14. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibor! Rájöttem én is, ezért írtam még egyszer, két perccel előtted :) Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359871 | 2008. november 14. 14:22 | ||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy! Valami roppant érdekes kódot alkalmaztál a hozzászólásodban, csak a kulcsot is mellékeld a megfejtéshez! Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359870 | 2008. november 14. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat, a cirill karaktereket nem akarja megismerni. Akkor csak a gyorsfordítást teszem be még egyszer, és mindenki, aki kíváncsi nézze meg a honlapot, ahol a magyar Jak-9P-kről is vannak fényképek és festési séma. A Jak-9V Kétszemélyes gyakorló-kiképző vadászgép a Jak-9T-ből, illetve Jak-9M-ből lett kialakítva. Két egymás mögött elhelyezkedő kabin - elöl a tanuló, hátul az oktató – közös kabintetővel készült (nem egy darabból a ford. megjegyzése). Kettős vezérléssel rendelkezett. fegyverzet: SVAK motor-ágyú (90) lőszerrel Az első Jak-9v állami próbáira 1945 április 10-17-e között a NII VVSZ-ben került sor.A Jak-9V 1945 augusztusától 1947 augusztusáig volt sorozatgyártásban. Összesen 793 darab készült, ebből 456 újként, 337 Jak9M-ből lett átépítve. A Jak-7V kiképző repülőgép, amely kétszemélyes kiképző repülőgépvolt, M-105PA (később M-105PF motorral és VIS 61P légcsavarral rendelkezett, és a Jak-7 ÚTI módosított változata volt. A különbség: a Jak-7 UTI behúzható, a Jak-7V nem behúzható futóval rendelkezett, nem volt fegyverzete, és egyszerűsített szerkezetű volt Jak7V 1942 májusától 1943 decemberéig gyártották. Összesen 597 darab készül, ebből 510 újonnan, 87 Jak-7B-ből lett kialakítva. Mivel a JAK-7V-nél azt írja, hogy a futó kinti helyzetben volt rögzítve, inkább a JAK-9V felé hajlok, Javasolt link airfield.narod.ru/index.html Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359869 | 2008. november 14. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||||
Egy szerintem nagyon jól összefogott, tartalmas oldal a http://airfield.narod.ru/index.html Innen két infó a JAK-7V-ről és a JAK-9V-ről Як-9В Двухместный учебно-тренировочный Як-9В представлял собой модификацию серийного Як-9Т, а также переделывался из Як-9М. Был оборудован двумя размещенными одна за другой кабинами для курсанта и инструктора, прикрытых общим фонарем. Имел двойное управление. Вооружение - мотор-пушка ШВАК (90 снарядов). Головной Як-9В проходил госиспытания в НИИ ВВС с 10 по 17 апреля 1945 г. Як-9В строился серийно с августа 1945 г. по август 1947 г. Всего выпущено 793 машины, из них 456 заново и 337 переделаны из Як-9М A Jak-9V Kétszemélyes gyakorló-kiképző vadászgép a Jak-9T-ből, illetve Jak-9M-ből .lett kialakítva. Két egymás mögött elhelyezkedő kabin - elöl a tanuló, hátul az oktató – közös kabintetővel készült (nem egy darabból a ford. megjegyzése). Kettős vezérléssel rendelkezett. fegyverzet: SVAK motor-ágyú (90) lőszerrel Az első Jak-9v állami próbáira 1945 április 10-17-e között a NII VVSZ-ben került sor.A Jak-9V 1945 augusztusától 1947 augusztusáig volt sorozatgyártásban. Összesen 793 darab készült, ebből 456 újként, 337 Jak9M-ből lett átépítve Як-7В Як-7В (вывозной) с двигателем М-105ПА (позднее - с М-105ПФ) и винтом ВИШ-61П представлял собой двухместный учебно-тренировочный истребитель и являлся модификацией серийного Як-7УТИ. В отличие от Як-7УТИ у Як-7В шасси было сделано неубирающимся, снято вооружение, упрощена и облегчена конструкция. Як-7В выпускался серийно с мая 1942 г. по декабрь 1943 г. Всего выпущено 597 Як-7В (510 заново и 87 переделано из Як-7Б). A Jak-7V kiképző repülőgép, amely kétszemélyes kiképző repülőgépvolt, M-105PA (később M-105PF motorral és VIS 61P légcsavarral rendelkezett, és a Jak-7 ÚTI módosított változata volt. A különbség: a Jak-7 UTI behúzható, a Jak-7V nem behúzható futóval rendelkezett, nem volt fegyverzete, és egyszerűsített szerkezetű volt Jak7V 1942 májusától 1943 decemberéig gyártották. Összesen 597 darab készül, ebből 510 újonnan, 87 Jak-7B-ből lett kialakítva. Mivel a JAK-7V-nél azt írja, hogy a futó kinti helyzetben volt rögzítve, inkább a JAK-9V felé hajlok. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359868 | 2008. november 14. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359867 | 2008. november 14. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359866 | 2008. november 14. 13:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Feltéve, ha valóban magyar az a felségjel... mert lehet pl. bolgár is. :) vagy román. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359865 | 2008. november 14. 13:37 | ||||||||||||||||||||||||||||
Druszám! Érdekes észrevétel! Ismét megnéztem az ominózus fotót meg a rendelkezésemre álló néhány JAK-9P fotót. Szóval a felségjel stílusa gyanús, roppant gyanús. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359864 | 2008. november 14. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
De a magyar felségjelen ott a piros szegély, ami egyértelművé teszi, hogy a szovjet vörös csillagot "upgrade-elték" magyarra. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359863 | 2008. november 14. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
T. Muzzy! Ha jutsz valami okosra, tedd közzé légyszi. A fotón ami egyértelmű, hogy soros motor, kétüléses és a hátsó ülés mögött ott a pleko nyúlvány. Ja és a magyar felségjel. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359862 | 2008. november 14. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
Balázs! Nem értem a következtő mondatodat de V-motoros, ezért nem lehet sem Jak-11, sem Jak-7V Ismereteim szerint a Jak-7V is soros v motorral rendelkezett Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 359861 | 2008. november 14. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Balázs! Mindkét rajz vásznazott borítást ad a törzsre, így a teljes fémgép nem biztos, hogy megállja a helyét. Annyit tennék hozzá, hogy először fa főtartók voltak. Több esetben fémszárnyrat említenek, de ez csak arra vonatkozott, hogy a főtartó készült fémből, a többi rész maradta régi. És van a teljes fémépítésű gép. Ha jól tudom a korai JAK-ok főtartói fából készültek, a JAk-9-es szériánál jelent meg a fémfőtartó. 44-45-ben jelent meg a teljesen fémgép a JAK-9P Meg kell néznem az anyagaimat otthon, hogy a JAK-9V milyen volt. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359860 | 2008. november 14. 05:28 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Fiúk! A MI-24 "vitában" sok-sok hasznos információ került egy helyre, szerintem mindannyiunk épülésére. Notarius! Külön kösz az információkért. Így teljes a kép. Teljesen egyetértek: a különböző altípusokon belül is a gyártási szériák között kisebb-nagyobb különbségek vannak. Egyébként ugyanezzel találkoztam a MIG-21-nél is. Pl.: Az F-13 esetében a Szolnokon és a Kecskeméten kiállított gépek között a fotók alapján jól azonosítható külső különbségek fedezhetőek fel. Ezért vélem azt, hogy pontos (autentikus) makettet egy konkrét oldalszámú gépről beszerzett minél több részlet fotó és dokument alapján célszerű építeni. Én szívesen folytatnám az ilyen beszélgetéseket, ha lehet minél több dokumentummal tűzdelve. Üdv. mindenkinek: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359859 | 2008. november 14. 05:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szép napot Balázs! Ujjé! Ezer köszönet a fényképért és a rajzokért. Talán tényleg Jak-9V a fotó. Legalább is a hátsó kabin folytatásában a pleko utal erre. Nekem úgy tűnik. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 359858 | 2008. november 13. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az NDK-s P - D vitához és a "magyar" zászlós képhez egy kis adalékinformáció, ami egy, a típust jól ismerő személytől származik: Tehát a D! Volt belőle 0-ás,100,as -és 500-as széria. ezek közül az 500-as másabb mint az elődök, mégpedig az operátorfülke két oldalán lévő besugárzásjelző (dudorok)- nekünk szakáll miatt. A V-s majdnem úgy néz ki mint az 500-as D, van szakálla, de az AI-9-es a svancból szívja a "szűrt levegőt" és nem a helikopter jobb oldalán lévő kopoltyúlemezek közül. A V-s ,B-80-as szalámiköpködővel,míg az elődök,UB-32-ővel lógatták szárnyaikat. Csak a V-k.és az utódok bal oldalán volt bújtatott gurulófényszóró. Az NDK-s gépek látszólag D-sek voltak,viszont a felszereltségük lényegesen másabb annál. A terminológiába nem nagyon tudtuk sehová besorolni,de az biztos,hogy lényegesen újabb széria volt a mi 500-asainktól. Nem is érdemes feszegetni a témát,hiszen ahány gép szinte annyiféle volt belőle. Pl, a 115-ös Csőrikének a pilótafülke buborékja,sokkal magasabb volt a többinél. A 700-as,tehát a V-k farka megerősített volt.Belül plussz merevítéssel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359857 | 2008. november 13. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos mikor lehetett volna eszembe sem jutott fotózgatni őket. :( A netről, emberkéktől, innen-onnan összegyűjtöttem azért pár fotót. Keress meg mélben és elküldöm őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 359856 | 2008. november 13. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 359855 | 2008. november 13. 18:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jóval tovább is, hiszen pl. a 711-es V ék felségjelet is kapott 91-ben még az orosz festésre! Érdekesség, hogy a PG-s homok-zöld-vkék festést megkapták az itt nagyjavított cseh 24-esek is! Ahogy pl. az NDK Mi-8-asok is a mi színeinkben lettek lefestve! | |||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 359854 | 2008. november 13. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Nemrég építettem egy Mi 24-est. Tudtommal a 80-as évek elejéig az első nagyjavításig repültek a magyar gépek ezzel a festéssel. Előtúrom az újságaimat vannak oldal és gyári számok is. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359853 | 2008. november 13. 18:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
A Liszánka-témához némi adalék: a fénykép az Aeromagazinban jelent meg, Zsák Ferenc cikkénél, 2003-ban (ha jól emlékszem). Jól látszik, hogy a gép kétüléses, alacsony gerincű, de V-motoros, ezért nem lehet sem Jak-11, sem Jak-7V. Egy korabeli baleseti jegyzőkönyvben viszont (állítólag) faépítésű típusként említik a Liszánkát, ami a Jak-7V-re utalhatna, mert úgy tudom, a Jak-9V már fémszerkezetű volt. Magam részéről a Jak-9V mellett szavazok, de természetesen kíváncsian várom a további érveket és ellenérveket!:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 359849 | 2008. november 13. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hasonló az eredeti festésű P-kről nincs véletlenül? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359848 | 2008. november 13. 15:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359847 | 2008. november 13. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Megnéztem a Jetfly cikket és megkövetlek, mert abban tényleg a nagyjavított P szentkirályi érkezéséről van szó, de a bevezető elég megtévesztő. A két haverom azt hiszem este eggyel több korsó sört fizet, ha megvezettek. Azért még megpiszkálom a szolnokiakat is a bizonyosság kedvéért. Szép napot! Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 359846 | 2008. november 13. 15:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom mi az igazság, de több helyen olvashatók az oldalszámok, talán még a gyári számok is. Meg a néhány Jurassic Park-os fotón is látszik, hogy jó néhány D verzió közűlük. Nem lehet, hogy az említett cikk csak a P-k repülőképes állapotba hozásáról és rendszerbe állításáról szólt? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359845 | 2008. november 13. 15:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
T. Notarius! Vettem az adást, de a Jetfly archívumban utánanéztem és valami még mindig nem stimmel. Miért csak a "P"-ről szóltak a híradások? Avagy ez a szokásos média hülyeség? Köszi a hozzászólásod, én hiszek neked. Lehet, hogy Gödri Dezső, aki a 24-t repülte és Juhász "Juci" János, aki a szkirályi hdm-n dolgozott nem jól emlékeznek. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 359844 | 2008. november 13. 14:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a kolléga nem a fotón szereplő P-re gondol. Az valóban P, öt másik tárásval egyetemben. A többi 14 darab D volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359843 | 2008. november 13. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem a vita kedvéért, de a mellékelt 2 fotót valamelyik szentkirályszabadjai repülő napon saját magam csináltam. A német oldalszám nem zavar? A Hunavia-n ugyanerről a gépről van a két fotó. Két volt szentkirályi helikopter vezető barátom is állítja, hogy "P"-k voltak. Én is úgy emlékszem, hogy a fotón szereplő gép is az volt. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 359842 | 2008. november 13. 12:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
A szóban forgó fotón szerintem nem a német ajándék Mi-24 D van mert ez az az altípus ,nincsenek rajta a német jelzések sem az ajtón sem máshol. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 359841 | 2008. november 13. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz ez így nem igaz 14 db Mi-24-es közülük még a korai D változat volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359840 | 2008. november 13. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
Balázs! Köszi a reagálást. A fene tudja ezeket a rajzokat. Hozzáteszem ez a felségjelünk rendkívül hasonlít a koreai felségjelre, tehát könnyű bekeverni, ha a rajz alapja fekete-fehér fotó. Márpedig akkortájt főleg fekete-fehérben fotóztak. Mindenesetre ha valakinek van még infója a Pe-2 esetleges magyar szerepléséről, ne folytsa magába! Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 359839 | 2008. november 13. 09:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szevasztok, Magyar Heinkel 46 es FW-56 tipusokrol erdekelnenek kepek. Tudtok valami weboldalt? En eddig ezt talaltam: home.mit.bme.hu/~tade/pages/acpicts.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359838 | 2008. november 13. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen ez sincs kizárva. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359837 | 2008. november 13. 09:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nem tudom, lehet-e bármilyen reális alapja a rajznak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359836 | 2008. november 13. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
Igen, de ez sem volt túl sokáig, mert ő lett a Cápeti Mk.II. :) De ő volt Zümi is. Állítólag nem kevesebb, mint 5 kamó volt rajta: NDK, magyar zöld-barna, Zümi, Szürke, Cápeti II. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359835 | 2008. november 13. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kferro! A kép is mutatja, hogy van, bár csak erről az egyről van tudomásom. Balázs! Kösz a fotókat. Egyébként remek a web lapod, tényleg érdemes reklámozni. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||
ego | Adatlap | 359834 | 2008. november 13. 08:28 | ||||||||||||||||||||||||||||
AZ a tapasztalatom, hogy nem mindenki nézi ugyan azokat a topikokat. Ezért bátorkodtam ehhez a megoldáshoz fordulni ! A Képet nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||
ego | Adatlap | 359833 | 2008. november 13. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon KÖSZÖNÖM a gyors segítséget ! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 359832 | 2008. november 13. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359831 | 2008. november 13. 08:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis reklám: www.avia-info.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 359830 | 2008. november 13. 07:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
ego | Adatlap | 359829 | 2008. november 13. 06:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Urak ! Keresek korai (néphadsereges)MAGYAR Mi24-hez festés térképet ! Fotó, rajz, ábra minden segítség ! Előre is köszönöm ! Ego |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Egyetértek!
Roppant tetszik, hogy Horváth Balázs így be tudta indítani az eszmecserét.
Egyenlőre tartom a 958. h.sz.-ban megfogalmazott fentartásomat. Kár, hogy a fotó fekete-fehér. A színek segítenének a megoldásban. Hátha valaki még beszál.
Üdv.: Tibor