<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Neo954 | Adatlap | 540421 | 2013. augusztus 24. 21:12 | ![]() | |
Ceró | Adatlap | 540414 | 2013. augusztus 24. 20:07 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 540401 | 2013. augusztus 24. 16:08 | ![]() | |
hali! Szepen haladsz,igen munka igenyes es erdekes valasztas, | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540390 | 2013. augusztus 24. 13:24 | ![]() | |
Sziasztok! Haladtam egy kicsit. A fedélzetek vízszintes - vagy inkább közel vízszintes - részeit kivágtam sztirolból és végig felragasztottam. Az orr formáját pontosan kialakítottam balzából, a rakétákat tartalmazó szakasz megkapta az oldalait is. A nyitottnak tervezett tubus egyéb információ híján egyelőre így néz ki, majd feldobom néhány aprósággal és egy terveim szerint jól kidolgozott zárófedéllel. Gyorsan faragtam hozzá egy humanoidot, az eredeti méretének érzékeltetéséhez. Most következik az egész hengeres test "palánkozása" balzával, majd csiszolás, és erre a végső réteg 0,5-ös sztirol a bekarcolt "panelvonalakkal", egyéb részletekkel. | |||||
atu71 | Adatlap | 540389 | 2013. augusztus 24. 13:23 | ![]() | |
Hali! Minden keppen kinn akarom hagyni,de azert koszi a tanacsot :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 540340 | 2013. augusztus 23. 20:26 | ![]() | |
Csak jutott még eszembe, hogy elvileg behúzva is tartották, tehát ha nem akarsz mindent nyitva, kitolva, stb. ábrázolni, nyugodtan tegyél egy darab húzott szálat a nyílásba meghajlítva és kész. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 540339 | 2013. augusztus 23. 20:20 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy nagyjából hogy nézhetett ki egy Yankee I-es rekétaindító tubusa nyitott zárófedéllel? Hiába keresgélek a neten, semmi. Még ez a legjobb, amit találtam, a képaláírás szerint egy Delta III-asé. Atu, ideje lenne a képeknek, rég láttuk, hol tartasz. Tamás | |||||
atu71 | Adatlap | 540321 | 2013. augusztus 23. 18:37 | ![]() | |
A haladasrol tolok fel kepeket a hetvegen. | |||||
Gabusch | Adatlap | 540318 | 2013. augusztus 23. 17:57 | ![]() | |
Szívesen, örülök, ha segítettem. | |||||
atu71 | Adatlap | 540304 | 2013. augusztus 23. 16:18 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 540284 | 2013. augusztus 23. 11:53 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 540283 | 2013. augusztus 23. 11:45 | ![]() | |
Szia! Ha jól mértem (nehezen hozzáférhető helyen van a cucc) a Revell 1/72-n 13,75 mm az átmérője, a huzalvastagság pedig 1,2 mm. | |||||
atu71 | Adatlap | 540240 | 2013. augusztus 22. 16:59 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 540104 | 2013. augusztus 20. 18:25 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 540096 | 2013. augusztus 20. 16:41 | ![]() | |
Sziasztok! Gondoltam, megosztom veletek, min buzgálkodok mostanában. Az atomtengeralattjárók bő 20egynéhány éve, gyerekkoromban érdekeltek utoljára, de egy-két hónapja valamiért újra megjött az érdeklődés. Gyorsan beszereztem pár 350-es és egy 144-es hajót, de természetesen nem bírtam ki, és ezek tömítgetése-karcolgatása közben nekiálltam szkreccselni is valamit a témakörben: Project 667a Navaga, másnéven Yankee I, 1/144 vízvonalmakett, még nagyon az elején. Nem az abszolút precizitás és pontosság, hanem az élmény kedvéért. | |||||
Keri | Adatlap | 538810 | 2013. augusztus 2. 09:16 | ![]() | |
Hali! A téma tényleg nagyon érdekes,engem is igen foglalkoztatnak a D-k. Többször átépítették őket a tapasztalatok alapján,ezért változott a deklik kialakítása is.Erős hullámverésben a perforált lemezek hajlamosak voltak a deformálódásra vagy egyszerűen leszakadtak.Ezért lett később a rácsos változat,ez már jobban bírta az igénybevételt.Typ X-esek már csak ez utóbbival készültek. Pár éve sikerült levelet váltani azzal a búvárral,aki megtalálta - többek között - a 218-ast is.Az ő elmondása szerint a deklik a későbbi,rácsos szerkezetűek,valamint átépítették a torony mögötti részt,kapott plusz platformot egy flaknak(!),amit '43 után még meghosszabbítottak.Festés is változott eközben,tehát tényleg érdekes a téma. Ubbot im Focus sorozat nagyon jó,ajánlom megvételre.Ritka képek,minden füzetben többek között részletesen taglalnak egy-egy konkrét hajót,sok ritka,jóminőségű kép,érdekes történetek. Jó építést! Keri | |||||
Lapidus | Adatlap | 538658 | 2013. július 31. 16:17 | ![]() | |
Akkor azt hiszem egyet tudunk érteni, pár helyen bizony vésni fogok hogy a maratás a fedélzeten elég mélyre kerülhessen, de a zsanérok... több mint túlzás feltenni őket! A löveg körüli fémcsíkokat (bocsánat, nem tudom mi a nevük és a funkciójuk) elég melós lesz szépen felrakni, szerintem megpróbálok csinálni valami sablont és azzal előrajzolni a helyüket alkoholos filccel! A másik, hogy amennyire jól értem az idegen nyelvű forrásokat VIID-ből igen kevés volt és azok a fedelek a torony mögött kismillió féle változatban készültek. Láttam olyat (U-215), amin passzol a maratás mintája, de az U-214-esé például pont olyan, mint a műanyag öntvényen! A legjobb hogy láttam olyan képet, amin egy harmadik típus volt nagyon sok hosszanti horonnyal.. kicsit olyan hatása volt, mintha csak egy rács lenne! Minden estre nekem megmarad az U-215-öshöz való maratott fedél (1/144-es) és szívesen odaadhatom olyannak, aki esetleg felrakná, de nem akarja kb. fölöslegesen megvenni az edus nagy maratást, aminek a nagyja nem is kell... | |||||
ChevyG | Adatlap | 538497 | 2013. július 29. 14:52 | ![]() | |
Szia! Alapvetően jó a maratás, de tipikus eduard. kb a 80% felesleges! A maradék 20 pedig túl van bonyolítva. (pl a 88as (105?) környéke) Én a C-t építem, azon nem kellett sokat tömíteni, de igaz ott a test az másik szerszám. üdv! | |||||
Lapidus | Adatlap | 538437 | 2013. július 28. 14:59 | ![]() | |
Sziasztok! Egy revelles 1:144-es VIID-t szeretnék csinálni, aminek az elkészítésébe már bele is vágtam és szereztem hozzá eduardos maratást is, viszont nem tudom, hogy mennyire jó ez a feljavító, ugyanis a fedélzetre kerülő rézlapok igencsak kiállnak! Most véssem ezeknek a helyét ki? Egyáltalán ilyennek kell lenniük? Nem túlzás az a sok zsanér? Hozzáteszem nekem rengetek tömíteni valóm van ezzel a makettel kb. egy hónapja csak tömítek-csiszolok-tömítek, idegölő nagyon! | |||||
atu71 | Adatlap | 537854 | 2013. július 20. 14:59 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 537558 | 2013. július 15. 07:13 | ![]() | |
Hali! Mar osszeragasztottam,eredetileg egy gyors egyszeru munkanak indult mint elso U-Boot,tapasztalat megalapozasa ezen makettezes megismerese.Es menetkozben jottek a feljavitasok,de ebben a leptekben nem egyszeru megoldani,azert probalok boldogulni. Es mifele palinka ? :))) | |||||
Gabusch | Adatlap | 537553 | 2013. július 15. 00:10 | ![]() | |
Ha már mindenáron hozzászólást akarsz. Miért is nincsenek nyitva a beömlőnyílások? :) Ha még nem ragasztottad össze, akkor persze nem szóltam. De amúgy azokon hellyel-közzel át lehetett látni, így ha már ennyi energiát feccölsz a korlátok kijavításába, akkor azt is meg kéne csinálni. De lehet, hogy csak a pálinka beszél belőlem. ;) | |||||
atu71 | Adatlap | 537450 | 2013. július 13. 18:17 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 536668 | 2013. június 30. 16:54 | ![]() | |
Hali! Elkeszitettem a gepagyu es a geppuskak csoveinek a cserejet.Az alap kiegek. Evergrenn es Albion Alloys termekei.Nagyon sokat dolgoztam rajtuk sajnos nem lettek tokeletesek,de ezek nem gyarilag keszultek.Viszont aranylag elgedett vagyok vele,de nem teljesen:) | |||||
atu71 | Adatlap | 535747 | 2013. június 16. 11:24 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 535725 | 2013. június 15. 19:07 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 535515 | 2013. június 12. 15:19 | ![]() | |
Hali! Elkeszult az elso korlat,nagyreszeben forrasztassal,pozicionalaskor keves ragasztassal.Nem tokeletes es vannak hibai,de remelem ezeket kesobb mar nem kovetem el.Igen nehez volt ennyire apro es sok reszbol allo egyseget megforrasztani,de ahhoz kepest szerintem nem tul rossz. | |||||
Gabusch | Adatlap | 534337 | 2013. május 26. 19:53 | ![]() | |
Nem, de a hetes is olyan 60-65 körül volt, sok évvel ezelőtt. | |||||
atu71 | Adatlap | 534336 | 2013. május 26. 19:48 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 534273 | 2013. május 26. 11:47 | ![]() | |
70 font / 80 euróért láttam, illetve valahol mintha előrendelhető lenne 60 fontért. | |||||
atu71 | Adatlap | 534244 | 2013. május 26. 07:32 | ![]() | |
Dephnull | Adatlap | 534187 | 2013. május 25. 09:24 | ![]() | |
Még mindig keresek Revell 1/72 USS Gato-t, ha esetleg tud valaki valahol még egy fellelhető példányt. | |||||
Dephnull | Adatlap | 534186 | 2013. május 25. 09:22 | ![]() | |
Végre! www.revell.de/index.php | |||||
atu71 | Adatlap | 534008 | 2013. május 22. 21:09 | ![]() | |
Hali! Az also korlatok elkeszultek plusz meg a torony oldalan levo maszoka is.Voltak nehez pillanataim forrasztas kozben de azert csak sikerult megoldanom.Relative elegedet vagyok,mert nem konnyu ilyen aranyban megcsinalni,a tracinal sokkal egyszereubb volt a vastagsag miatt. | |||||
atu71 | Adatlap | 533524 | 2013. május 15. 19:51 | ![]() | |
Hali! Leporoltam a farkast,es ujult erovel fogtam hozza.Levagtam az osszes cserelheto korlatot es egyebb kapaszkodot stb.,forrasztott huzallal fogom elkesziteni oket.Menet kozben meg nehany alkatresz is onkent tavozott ''valoszinu a holdra'',ugy hogy azokat is femmel fogom potolni,az adatai Revel 1:144 U-Boot VIIC/41. | |||||
f2d | Adatlap | 533121 | 2013. május 9. 22:22 | ![]() | |
Egy csöpp faragasztóval, nem kell neki nagy terhelést kibírni, csak annyit, hogy ne mozduljon el. Dobozbontás: www.findmodelkit.com/content/uss-los-angeles-class-ssn-688vls688i-3in1 | |||||
Gonzo | Adatlap | 533116 | 2013. május 9. 21:14 | ![]() | |
Szia f2d! Szerintem jó ez a deszka, egy kicsit meg kell antikolni valamilyen páccal. De hogy hogyan rögzíted a deszkához arról nincs ötletem. (igazából én megfúrnám) Úgy nézem szép az LA felülete, részletesebb mint az enyém... A búvónyíllások egy kicsit karakteresebben kiemelkednek a kelleténél. Esetleg egy dobozbontás ? Üdv: Gonzo | |||||
Gonzo | Adatlap | 533113 | 2013. május 9. 21:01 | ![]() | |
Szia Pintair! Ez egy Kilo osztályú orosz diesel, de a lényeg látszik, koszoláshoz nagyon jó alap... | |||||
f2d | Adatlap | 533104 | 2013. május 9. 18:24 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 533102 | 2013. május 9. 17:36 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 533036 | 2013. május 8. 14:35 | ![]() | |
Na, ma megjöttek a vizibiciklik.:) Egyből lenne is egy kérdésem/kérésem. Valakinek esteleg nincs a megmaradt cuccai között 1/350-es Los Angeles, Chicago vagy Miami tatfelírat? Mindegy melyik, mert ezt a HB nagyvonalúan kifelejtette a készletből. | |||||
Gonzo | Adatlap | 532857 | 2013. május 6. 12:50 | ![]() | |
Én egy olyasmi ausztrál sorozatról tudok, amiben egy Collins osztályú diesel tengeralattjáró útját mutatják meg miközben megy egy kört a Csendes óceánon. A jelenlegi kedvencem ez: Akiből tengeralattjáró parancsnok lessz. Eredeti címe: "how.to.command.a.nuclear.submarine" 4 részes, és egy Trafalgar osztályú hajón mutatják be a parancsnoki tanfolyam felkészítő szakaszát és a vizsgát. Azt a kanadai sorozatot viszont nem ismerem, ha Neked megvan lehet, lehet hogy elkunyerálom digitális formátumban... | |||||
f2d | Adatlap | 532838 | 2013. május 6. 08:38 | ![]() | |
Acélcápák néven két sorozat is volt, az egyik amit te is mondasz egy ausztrál 4 részes, aminek az eredeti címe Submarines - Sharks of Steel volt, de a Nuclear sharks - Submarine Inferno kanadai 3 részes sorozat is ugyan ezt a nevet kapta, valamint a Steel Sharks akciófilm is Acélcápák néven futott. (Azért ez elég szegényes fantáziára vall a filmszöveg/cím fordítók részéről.) | |||||
Gonzo | Adatlap | 532834 | 2013. május 6. 08:07 | ![]() | |
Egyik régi nagy kedvencem az Acélcápák c. 4 részes sorozat, kb 12 éve adta az M1, párhuzamosan mutatta az "életet" az orosz és az amerikai tengeralattjárókon. Az jó lenne digitális formátumban, csak VHS-ban van meg és azt is 5 éve nem találom... | |||||
Gabusch | Adatlap | 532823 | 2013. május 5. 23:36 | ![]() | |
Ha már film, rettenetes állatság (de annak kitűnő) a Tűz a víz alá (Down Periscope). És nagyon szép makett téma benne az a hiperrozsdás Balao. :) | |||||
f2d | Adatlap | 532818 | 2013. május 5. 22:18 | ![]() | |
Jó az, nekem nagyon bejött s Sonalysts tengó sorozata, Hunter Killer, Sub Command és a DW, sajnos tovább nem folytatták. :( Az SH-ból az első kettőt rongyosra, de ezzel ki is fújt nálam. Filmbe pedig Das Boot 4eva.:) A Dangerous Waters-nek volt egy Exclusive Mission addon CD-je, ezen volt egy tengós film, meg plusz küldetések. Nincs meg ez neked véletlen? | |||||
Gonzo | Adatlap | 532813 | 2013. május 5. 21:43 | ![]() | |
Szia f2d! A DW nekem nagyon elvont, a Silent Hunter III szerintem jobb + szebb is. Ha hangulat kell nézd meg inkább a Vörös Októbert, vagy az Utolsó esélyt, akkor mire észbe kapsz megépíted az egész Vörös Zászló érdemrendel kitüntetett Északi Flottát is... Gonzo | |||||
Micó948 | Adatlap | 532751 | 2013. május 5. 00:39 | ![]() | |
Szia f2d! Ha gondolod én szívesen megcsinálom neked a talpazatot+a tengo alá a hasítékot, ingyen természetesen, csak annyit kérnék említs meg ha mész valamerre. (verseny stb)Elküldöd milyenre gondoltál, küldesz talán képet milyenre szeretnéd és megcsinálom neked. Üdv.: Micó | |||||
f2d | Adatlap | 532712 | 2013. május 4. 15:31 | ![]() | |
Amit vettem az fenyő, de mindegyis, úgyse akartam faragni, marad 10x10-es. Ha nagyon ormótlan, akkor legfeljebb elhasználom valami másra. Már a Dangerous Waters-t is elkőkotortam, esténként ezzel hangolom magam a tengókra.:) Remélem a következő héten megérkeznek. | |||||
Gonzo | Adatlap | 532704 | 2013. május 4. 13:12 | ![]() | |
Még egy ötlet: Az alsó szekció balzafa, a tetejére kisebb hasábok nagyméretú gyufaszálból, vagy kandallógyújtó gyufából, vagy evergreen szálból. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Én VII-es típusnak nézem, de elég pontatlan modell.
Üdv.:Neo