<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
SeZo | Adatlap | 392317 | 2011. május 7. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 392316 | 2011. április 18. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hagyományosan jó kapcsolatok miatt. A jugók nem egy bunkert és föld alatti létesítményt építettek ebben az időben Irakban. Illetve szerintem messze nagyobb a jugók szakmai háttere, mint pl. a bolgároké. Legalábbis abban az időben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 392315 | 2011. április 18. 18:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs a nemzetiségek miatt, én szerbre emlékeztem.( akkoriban mindegy volt, legalább is nekünk ) Mendas neve nekem is rémlett, de nem akartam leírni. Neo954 Mindegy mit raknak a szárnyra, az égéstermék mindenképpen bekerül a szívócsatornába. Ezért van az automatikus légiinditás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 392314 | 2011. április 18. 16:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Sanjurjo A két Pápán MiG-23-ra kiképzett jugoszláv pilóta : Omer Avdakovic (bosnyák nemzetiségű) és Zeljko Mendas (horvát nemzetiségű). Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 392313 | 2011. április 18. 14:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oké igazatok van egy kicsit élénk a fantáziám:), de a ma oly divatos összeesküvés elméletek miatt. Ha 88-89-ben történt a kiképzés akkor viszont még jugoszláv pilótákról beszélünk, az más kérdés, hogy mint a jugoszláv légierő állományának nagy többsége, szerb nemzetiségűekről lehetett szó. Ezek szerint a gépek berepülése miatt kapták a képzést, így már világos minden, megnyugodtam. Azt azonban akkor is fenntartom hogy akármennyire is felkészült volt a jugoszláv repülőgépipar (ezt én sem cáfolom) merész lépés volt egy náluk nem rendszeresített típus nagyjavításába belevágni. Az meg még mindig nem világos a számomra miért ott, ha jól tudom a bolgárok javítottak Mig 23-masokat több arab ország is oda küldte az övéit, Irak miért Jugoszláviát választotta? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 392312 | 2011. április 18. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Charles, Monox köszönöm a válaszokat! Igazándiból azért érdekelt, hogy a szárny alatt rakétablokk indításkor nem-e került káros gáz a hajtóműbe. Sikerül szereznem 1:48-ban fegyverzetet s-24, ub-16-57, r-3s, 250-es bomba, van egy 21-es és egy 23-asom és ezekkel kell gazdálkodnom. Sajna az Italeri nem foglalkozott a fegyverzettem rendesen, igaz megpróbáltam r-23-ast faragni belőle elég kevés sikerrel, illetve amit még nagyon elcseszett az a 800l-es tartály a has alatt. Szerencsére azt is szereztem szép eredeti formájút. Úgyhogy most portalanítom majd a 23-ast és azt hiszem szárnytőre felrakom az s-24-et,has alá meg meg a két ub-blokk és a 800-az tartály, a 21-esen meg lesz 2 r-3s meg 2 490-es tartály. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 392311 | 2011. április 18. 14:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs javítok:) ellen = ellene egy különbség = egy év különbség | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 392310 | 2011. április 18. 14:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nos, én is erre a két pilótára szerettem volna rákérdezni. A Haditechnika 1997-es évfolyamában van egy lista a típuson repült pilótákról, ott szerepel mindkét név. Egyébként ha utánanézünk az évszámoknak, akkor nincs is benne ellentmondás. A gépek ugye iraki tulajdonban voltak. Irak 1990. augusztusban rohanta le Kuvaitot, a szankciók is akkor léptek ellen életbe. A délszláv válság pedig 1991. június 25-én tört ki. tehát a két esemény között közel egy különbség van. A 23-asokat pedig valószínű, hogy Kuvait lerohanása előtt Jugoszláviába szállították, így szerintem a pilótáknak is előbb úgy 88-89 körül meg kellett kapni Pápán a kiképzést. De ez csak az én véleményem, akinek vannak pontos adatai azt szívesen venném ha megosztaná velünk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 392309 | 2011. április 18. 14:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo! Először is bocsi, most látom, hogy rosszul írtam a neved. Másodszor, ne engedd a fantáziád nagyon szárnyalni. Mindössze két pilótáról volt szó és a tervezett nagyjavítások miatt kellett. Az persze már más kérdés, hogy ők mit adtak azután tovább. ( Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha erről esett volna szó, talán a néhai Top Gun-ban ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 392308 | 2011. április 18. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia charles! Hát ezek nekem új hírek, színte el sem akarom hinni, de hát sok dolog van amit nem tud az ember, talán jobb is ha nem tud. Ha igaz akkor viszont számomra meglepő, miért, hisz a rendszerváltozás utáni külpolitika, a Horvátok oldalán állt a Délszláv háborúban, akkor miért képeztünk, mi szerb pilótákat kinek a költségén. Esetleg a pénz, vagy más politikai megfontolás volt a motíváció! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392307 | 2011. április 18. 13:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem okoskodni akarok, de ez a MiG-23MF és ML gép felfegyverzésénél esetleg jól jöhet. Rajz a fegyverről, a felfüggesztésekről és arról, hogy mi hová mehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 392306 | 2011. április 18. 12:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sanjurno Nem feltétlen kellettek zsoldosok, Pápán képeztek ki szerb pilótákat 23-ra! Neo954 Minden fegyverzet függeszthető, csak a szárnyon tartót kell cserélni. Nem tudom mit akarsz építeni, de próbálj utána járni, hogy az adott ország használta-e így. Nálunk tudtommal sosem volt ilyen variáció. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 392305 | 2011. április 18. 11:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én is megerősíteném Sanjurjo kolléga álláspontját az ex-iraki géppel kapcsolatban. Azért csendben megjegyzem, hogy a jugó repülőgépipar abban az időben nem volt rossz. Gondoljunk bele, hogy üzemeltettek orosz, francia, amerikai technikát is, plusz a hazai gyártású gépeket(Jastreb, Galeb, Orao, Kraguj) se felejtsük el. Meg ha jól tudom akkor a Gazelle helikoptereket gyártottak licencben is. Érdekes, hogy már a második világháború idején is milyen vegyes volt a gépparkjuk(Hurricane, Me109, Il-2, P-47). Én nem rajongok annyira értük, de aki makettezőszemmel nézi, az egy változatos, de összeillő gyűjteményt tud összeállítani délszláv szomszédunk által használt gépekből. A Lift Here! nevű cég pedig szinte az összes típushoz gyárt matricát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 392304 | 2011. április 18. 09:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Javítsatok ki, ha tévedek, de ez a Mig 23-mas a nyolcvanas évek végén, érkezett Jugoszláviába,az volt a terv, hogy itt fogják nagyjavítani az iraki Mig 23-masokat, ami merész ötlet volt, lévén, a Jugoszláv légierő, sohasem rendszersítette a variaszárnyút, így nem tudom honnan lett volna meg hozzá a technikai háttér. Persze mint mindig most is ember tervez isten végez, Irak megszállta Kuvaitot kitört a Sivatagi vihar hadművelet, és Irakot nemzetközi fegyverembargóval súlytották, így a Mig 23-mas sem térhetett vissza, és ha jól tudom, néhány szintén javításra Jugoszláviába küldött Mig 21-es is így járt, ezek karbantartásához, azonban megfelelően felkészült volt a jugoszláv hadipar. Aztán itt is kirobbant a délszláv háború legendák szerint az egyetlen exiraki mig 23-mas is bevetésre került, de ezt én nehezen hiszem felkészült személyzet nélkül, (vagy mégis esetleg zsoldos pilótával, mint arra a közeémúltban már nem egyszer volt példa?). Közelmúlt hírei a jelen iraki poltikai vezetés kárpótlást követel a lefoglalt gépekért, de kittől!, mert ki Jugoszlávia jogutódja!, az sem mellékes, hogy ezek a gépek a közel két évtized alatt annyira amortizálodtak, hogy a nyugati technika felé kacsintgató új iraki légierő, amúgy sem tudná hasznosítani őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 392303 | 2011. április 18. 07:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szakembereket kérdezném, hogy lehetett függeszteni UB konténert szárnytő alá a 23-ason? Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392302 | 2011. április 17. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez iraki gép Jugoszláv csíkkal. Nem kevésbé fontos, hogy a terepminta alapján ez a gép van kiállítva a belgrádi repülőgép múzeumban, hacsak azóta el nem vitték onnan, amire sajnos egyre több jel mutat. Érdekes, hogy a Jugó csík eltűnt róla, az arab jelzések viszont le vannak festve... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 392301 | 2011. április 15. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jugoszláv! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miles | Adatlap | 392300 | 2011. április 15. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392299 | 2011. április 12. 07:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Charles! Valami ilyenre gondoltam eddig én is, de sosem hittem volna, hogy az eredeti szürke színen lévő két réteg festékkel borított első "antik" századjelvény került elő a gépről! Mint ahogyan sokáig azt sem hittem el, hogy Bulgáriában egyik gépről sem kaparták le az eredeti szürke festést, hanem egyszerűen átfestették azt. Egyszer láttam egy fotót szürke MiG-23-asról, ott az orr-részen a folt világosabb volt, mint maga a gép... Egyébként én úgy tudom, hogy ezredparancsnoki szinten engedélyezve volt a felfestés, csak utána jöttek a nagyobb magyarok, akik szerint ez kapitalista dolog, úgyhogy azonnali eltüntetés lett a dolog vége. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 392298 | 2011. április 11. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Monox! A 80-s évek elején a pápai ezred egységesített századjelvénye volt nagyon rövid ideig, mert a felső vezetés nem engedélyezte. A stilizált gép közepén I - II - III -al jelölték a századokat. A 23-sok közül az első négy ( még eredeti szürke ) gépre lett felfestve az orr és a függőleges vezérsík mindkét oldalára. Ha van ezekről a gépekről szürke festésű fotód, a sötétebb szürke foltok fedik a jelvényt. Néhány 21-re is felkerült, de sajnos senki nem emlékszik oldalszámokra. Az általad feltett képen egyébként valóban a 02-s gép van, mégpedig a hangárban. Ekkor még úgy nézett ki, hogy a gépből már nem lesz gép ( hogy mi baja volt, vagy alkatrész hiányzott, már nem emlékszem ) ezért lett ez lecsiszolva, hogy megmaradjon az utókornak. A gép felépülése után ide egy zöld folt került. Bízom benne, hogy ennyi idő után már nem rúgnak seggbe érte! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 392297 | 2011. április 11. 16:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Aranysas 2009/09 számában volt a cikk, a címe: Az összetartozás jelképe VIII | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 392296 | 2011. április 11. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Engem jellegében a Sámán előtti, nem hivatalos századjelvényre emlékeztet. Magó Károlynak volt egy sorozata az aranysasban a hazai repülős alakulatok század illetve ezredjelvényeiről, abban ha jól emlékszem volt erről a karjelzésről is fotó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392295 | 2011. április 11. 10:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képen a 02-es oldalszámú MiG-23MF gépünk látható, pontosabban az orr-rész jobb oldala. Tudja-e valaki, hogy ez a jelvény mit szimbolizált és milyen körülmények között került fel a gépre? A felfestése kb. 1992 körül történt, a fotó is nagyjából ekkor született, ekkor már a Sámán századjelvény is a gépen volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392294 | 2011. március 28. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fishpot | Adatlap | 392293 | 2011. március 7. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 392292 | 2011. március 5. 22:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Még annak idején a '80-as évek közepén egy NDK-s modellező újságban szó volt egy mini gázturbinás, távirányítású MiG-23 modellről. Emlékszik erre még valaki? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrtiff | Adatlap | 392291 | 2011. február 28. 15:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyon szépen köszönöm!mindenki nevében! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 392290 | 2011. február 28. 12:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Illetve: Mindenkinek... :-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 392289 | 2011. február 28. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia mrtiff és mindenki! Ezeket a képeket még 2009-ben csináltam a pápai "temetőben"... Akkor nem tettem fel őket bizonyos okokból, de ma már tök mindegy, mert már úgysem ott vannak... Így hát most megosztom veletek, a képek önmagukért beszélnek... Üdv.: Minenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 392288 | 2011. február 27. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A masina jelenleg Szigethalmon van egy telephelyen a 02-es társaságában várva ajóidőt, hogy elfoglalja helyét egy nyílvános bemutatóterületen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrtiff | Adatlap | 392287 | 2011. február 27. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! Nem tudja Valaki,hogy valahogy lehet-e most képeket csinálni erről a gépről?Tudom,hogy hol van,sőt gyerek koromban nem egyszer voltam arra.Arra lennék kíváncsi,hogy mennyire tolerálják az őrök ha odamennék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 392286 | 2011. február 27. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrtiff | Adatlap | 392285 | 2011. február 27. 09:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392284 | 2011. február 27. 09:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az első két képen jól követhető a gép festésének korabeli állapota, harmadikon pedig a terepminta készítéséhez ad támpontot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 392283 | 2011. február 27. 09:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszen, ettől függetlenül lesz dolgod a géppel, mire normális HellFightert készítesz belőle. Mire pontosan megfested a szívócsatornán a fekete színen a piros lángnyelveket, de ami még ennél is húzósabb, mire az orrkúpon lévő fehér tigrismintát is nagyjából pontosan elkészíted... hát nem lehet könnyű. Ettől függetlenül én is örülök neki, szerettem volna én is elkészíteni még 15 éve amikor leállították, de a bonyolultsága miatt nem került rá sor. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mrtiff | Adatlap | 392282 | 2011. február 26. 23:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tud valaki nekem a 03-as 23-ról mostani képeket adni,mert azt szeretném megcsinálni,de a mostani .nem éppen szívderítő állapotában. Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 392281 | 2011. február 22. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 392280 | 2011. február 22. 07:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Urak Szívmelengető infók a 12-es oldalszámú huszonhármasról. www.netlabor.hu/roncskutatas/node/10386 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 392279 | 2011. február 16. 03:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lehetőség még nyitva áll a jelentkezésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 392278 | 2011. február 4. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves repülős barátaim! Figyelmetekbe ajánlom következő bajtársi találkozónkat, melyen több program vár rátok. Időpontja 2011 07 02 szombat. Részletek, és jelentkezés a www.simonrobert.hu oldalon, a Mig-29 képre kattanva elérhető. Bárki jelentkezhet az oldalon található űrlap kitöltésével, de a jelentkezés csak az 500 Ft regisztrációs díj átutalásával érvényes, mely egyben belépő is a 08-as lajstromszámú MiG-23 repülőgép avatójára a Bázisrepülőtéren. (rajta legyél a belépő névsoron) Az űrlapon a Csoport Név-hez beírhatod a nevemet: Szűcs László Átutalásnál a közleménybe a nevet és a lakhelyet kell beírni. Ha kérdésed van felteheted a laszlo.szucs1959@gmail.com emailcímemen, de jelezd , hogy a makettinfóról jutottál oda. Repülős üdvözlettel : Szűcs Laci Pápáról | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 392277 | 2011. január 18. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, nem is tudom... Azért ha tudok segíteni valami fotóval, szívesen utána nézek, csak írd meg, hoy mire lenne szükség. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 392276 | 2011. január 18. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Romeo! Regisztrálhatnál, szerintem tudnánk levelezni! Ahogy figyelem, vannak közös érdeklődési pontjaink. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 392275 | 2011. január 18. 22:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos. -igen ez lesz a helyes! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 392274 | 2011. január 18. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Búza, Tibcsi -köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 392273 | 2011. január 18. 22:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 392272 | 2011. január 18. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jó kép és egyedi, mert a háttérben ott van a 17-es MIG-21 UM teflon színben! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 392271 | 2011. január 18. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a 10-es is a 01-es, csak tükörből nézve. A festés és az 1-es iránya alapján is. De amúgy jó képek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 392270 | 2011. január 18. 22:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 392269 | 2011. január 18. 21:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 392268 | 2011. január 18. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Romeo! Találtam egy kakukktojást az oldalon! Ezt a képet Dózsa György alezredes készítette egy MIG-21-es fotógéppuskájával! Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 1985-ben Csömörnél, nagyjából hol zuhant le a MiG-23-as?
Előre is köszönöm.
SeZo