<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25. |
Weizi | Adatlap | 562611 | 2014. június 30. 15:08 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 561416 | 2014. június 6. 20:59 | ![]() | |||||
Lelőttek egy An-30-at a mai napon. www.youtube.com/watch és egy másik nézetből: www.youtube.com/watch | |||||||||
Ati75 | Adatlap | 555751 | 2014. március 10. 13:54 | ![]() | |||||
Ati75 | Adatlap | 555750 | 2014. március 10. 13:54 | ![]() | |||||
Sziasztok! Úgy néz ki, hogy a videók szerint madárral ütközött a gép! Videó a cikk alján. :( | |||||||||
varobee | Adatlap | 555619 | 2014. március 8. 12:55 | ![]() | |||||
Sziasztok! Egy nagyon szomorú magyar vonatkozású hír, meghalt Nádas Tamás műrepülő világbajnokunk! www.origo.hu/sport/20140307-lezuhant-es-meghalt-a-magyar-murepulo-vilagbajnok.html Sok szép pillanatot köszönhetünk neki, nyugodjék békében! | |||||||||
Weizi | Adatlap | 554894 | 2014. február 27. 18:57 | ![]() | |||||
Sennás | Adatlap | 551403 | 2014. január 20. 11:40 | ![]() | |||||
zkalos | Adatlap | 550906 | 2014. január 15. 22:04 | ![]() | |||||
www.avsimrus.com/f/accidents-88/padenie-samoleta-52604.html A másodpilóta túlélte, de a pilóta és a medika? nem. Lehet, hogy egy bravúroskodás lett volna ez az alacsony áthúzás, ahogy olvastam. Sajnos nem jól sült el. | |||||||||
Sennás | Adatlap | 548899 | 2013. december 26. 16:51 | ![]() | |||||
Szabi77 | Adatlap | 548312 | 2013. december 18. 19:05 | ![]() | |||||
PETI | Adatlap | 548261 | 2013. december 17. 21:16 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 548258 | 2013. december 17. 20:52 | ![]() | |||||
L-39 futók nélkül! www.youtube.com/watch | |||||||||
Weizi | Adatlap | 545384 | 2013. november 7. 22:47 | ![]() | |||||
Érdekes teszt 1944-ből! www.youtube.com/watch | |||||||||
magyaralba | Adatlap | 545215 | 2013. november 5. 18:35 | ![]() | |||||
magyaralba | Adatlap | 545214 | 2013. november 5. 18:34 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 545213 | 2013. november 5. 18:17 | ![]() | |||||
Szerencsére mindenki túlélte! www.youtube.com/watch | |||||||||
Weizi | Adatlap | 541900 | 2013. szeptember 16. 19:38 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 537731 | 2013. július 17. 23:02 | ![]() | |||||
Elszabadult Heron Vs. C-160! www.bild.de/politik/inland/drohne/bundeswehr-drohne-kracht-in-transall-31200266.bild.html | |||||||||
Weizi | Adatlap | 537188 | 2013. július 9. 17:32 | ![]() | |||||
Szomorú látvány mindkettő! [URLhttp://www.youtube.com/watch?v=jRdVWmP1xMM] [URLhttp://www.youtube.com/watch?v=v3bdOoZn8x4] | |||||||||
Sjoca69 | Adatlap | 536229 | 2013. június 23. 15:21 | ![]() | |||||
http://www.origo.hu/sport/20130623-a-szarnyjaro-es-a-murepulo-is-meghalt-egy-legibemutaton.html | |||||||||
magyaralba | Adatlap | 535164 | 2013. június 6. 17:58 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 535111 | 2013. június 6. 07:12 | ![]() | |||||
silent8 | Adatlap | 532848 | 2013. május 6. 10:25 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 532684 | 2013. május 4. 08:07 | ![]() | |||||
PETI | Adatlap | 532465 | 2013. május 1. 09:57 | ![]() | |||||
Ez nagyon szarul néz ki... :( | |||||||||
Weizi | Adatlap | 532450 | 2013. április 30. 23:31 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 523147 | 2013. január 25. 06:56 | ![]() | |||||
Nem találtam hozzá leírást,csak a képet,de szerintem ebből már semmi jó nem történhetett sajnos! | |||||||||
PETI | Adatlap | 523120 | 2013. január 24. 20:20 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 523084 | 2013. január 24. 17:38 | ![]() | |||||
badboy | Adatlap | 145042 | 2012. július 4. 15:01 | ![]() | |||||
Ugyan nem most történt, de ma van az évfordulója: 1989.07.04-én szállt fel Lengyelországban a szovjet légierő MiG-23 típusú vadászgépe, amelyből a pilóta még Lengyelország felett katapultált. Ezt követően a gép átrepült több ország felett majd az üzemanyag kifogytával Kortrijk(Belgium) városánál lezuhant, egy fő halálát okozva. Akit jobban érdekel az eset, az a mostani Aranysasban olvashat róla bővebben, Kositzky Attila cikkében. | |||||||||
doky3 | Adatlap | 145041 | 2012. július 4. 14:54 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 145040 | 2012. július 3. 22:02 | ![]() | |||||
Tengerbe zuhant egy francia Rafale M. press.x-groupmedia.hu/ | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145039 | 2012. május 24. 10:47 | ![]() | |||||
sanyi | Adatlap | 145038 | 2012. április 30. 20:19 | ![]() | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 145037 | 2012. április 29. 11:05 | ![]() | |||||
Sziasztok Egész pontosan az égett kompozitból megmaradt üvegszál-paplan kötegeket lehet látni "kissé" elkormolódott állapotban(kompozit= üvegszál vagy szénszál-paplan műgyantával átitatva, összedolgozva, majd autoklávban "főzve", hőkezelve). Üdv R, | |||||||||
búza | Adatlap | 145036 | 2012. április 29. 09:39 | ![]() | |||||
Szia! Ez azért lehet, mert nem is volt hó! Az oltóhab nem olvad!:-))) Üdv: Búza | |||||||||
piratvitorla | Adatlap | 145035 | 2012. április 29. 09:28 | ![]() | |||||
Szia ez a farokrész szerintem még a levegőben éghetett ki így. A hó se olvadt meg például... üdv | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145034 | 2012. április 28. 22:41 | ![]() | |||||
Meg se mertem volna gondolni.Érdekes.KÖSZI! | |||||||||
Weizi | Adatlap | 145033 | 2012. április 28. 22:35 | ![]() | |||||
Nem kábelek,hanem a függőlege vezérsíkok anyaga!Kompozit!Általában így néznek ki ha megégnek! | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145032 | 2012. április 28. 19:48 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 145031 | 2012. április 6. 23:25 | ![]() | |||||
Atha | Adatlap | 145030 | 2012. április 6. 21:55 | ![]() | |||||
Sennás | Adatlap | 145029 | 2012. április 6. 21:34 | ![]() | |||||
Van elég probléma nem hiányzik egy ilyen.Az se jó ha gép hiba(én amúgy imádom az F/A-18ast),de a pilóta hiba még rosszabb. Pontosan nem írják melyik kétüléses változat lehetett. Szerencsétleneknek vajon van biztosításuk a házra vagy majd a Navy fizet? | |||||||||
atu71 | Adatlap | 145028 | 2012. április 6. 21:28 | ![]() | |||||
Hali! nagyon nagy szerencse,sokkal sulyosabb is lehetett volna. | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145027 | 2012. április 6. 21:25 | ![]() | |||||
Súlyos de nem halálos légibaleset történt a Virginiai Virginia Beachen.A két pilóta sikeresen katapultált és a lakosság köréből is csak füstmérgezést jeleztek. | |||||||||
Kamovos | Adatlap | 145026 | 2012. március 25. 19:56 | ![]() | |||||
Ha az AH-64-re írtad, az erősen föld közeli, és nem nagy magasságú repülés volt. Vízszintes repülésközben intenzíven elkezdte felhúzni a gép orrát, majd fordulóba kezdet, (Le lépte az orrát. Felfelé menet lehet elkezdet lepörögni a hajtómű fordulat is) és fordulóból hajtotta végere az ismételt rácsapást. Amihez a két hajtómű nem tudott kellőképpen felpörögni, (az intenzív emelkedésnél, lepörgött, a hajtómű fordulata, ahhoz, hogy újra feltudjon pörögni egyes hajtóműveknek akár 10mp-re is szükségük van)és ezért nem adta le a szükséges teljesítményt! Valószínűleg amikor a helikopter vezető belekezdett a rácsapásba, még nem volt meg a hajtóművek fordulat. A helikopter intenzív sülyedésbe kezdet, ezért elkezdte még jobban felfelé húzni a gép orrát. (hasra húzta a botot) Vagyis az amúgy is túlterhel, és még a szükséges fordulatot el nem érő hajtóművek a lapátok megnövelt állás szögével még jobban le terhelte. Természetesen, a teljesítmény nélkül maradt forgószárny lapátok a nagy állásszög miatt elkezdtek lassulni, (lepörgött a fordulat) és ezért nem termeltek akkora felhajtó erőt ami a helikopter emelkedéséhez szükséges lett volna. Vagy arra gondoltál, hogy a tenger szint feletti magasság volt nagy? Ha a tenger szint feletti magasság volt nagy, akkor a ritka levegő miatt valóban elő fordulhat, hogy nem adta le a kellő teljesítményt a ritka levegő miatt. Nem tudom mekkora volt a tenger szint feletti magasság ahol a baleset történt. Nagyon fontos tudni, hogy hiába látjuk azt hogy a helikopter alig emelkedik 30 méterrel a föld fölé, és már jönne is lefelé, mert nem ez a 30 méter számít! Hanem az, hogy az a 30 méter, már eleve egy 3600m magas fennsík talajszintjétől látjuk azt a 30 méternek. Ami valójában már 3630m, ahol igen ritka a levegő. Nem véletlen adják meg a repülési csúcsmagasságot. Ezt is tudni kéne! De! Ehhez kéne ismerni a hajtóművet is! Tudni kéne, hogy a hajtómű kompresszora mekkora légfelesleggel dolgozik! Tehát volt-e megfelelő mennyiségű, és minőségű levegő az égőtérben ahhoz, hogy a hajtómű letudja adni a szükséges teljesítmény? Hát dió héjban ennyi jutott eszembe. | |||||||||
milesChristi | Adatlap | 145025 | 2012. március 25. 18:18 | ![]() | |||||
Valószinűleg nagy magasságon nem vették figyelembe, hogy már ritka a levegő, nem kapaszkodott eléggé a rotor. | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145024 | 2012. március 25. 12:13 | ![]() | |||||
Pontosan...az meg,hogy mekkora mákjuk volt...:-) Ez a hátránya a sok kamerás telcsinek...:-P | |||||||||
sanyi | Adatlap | 145023 | 2012. március 24. 15:23 | ![]() | |||||
Az a gáz, hogy ott a felvétel. Ha nem lenne, mondhatnák, hogy pl. megtámadták őket és rácsapás közben történt valami. Azt hiszem hogy katonák - akiktől 1 m-re zúgott el - gatyája kapott enni:) | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145022 | 2012. március 23. 20:05 | ![]() | |||||
Az biztos...de az is,többé nem ül gépre a z tuti...:-D . |
<<< Vissza | Tovább >>> |
www.youtube.com/watch
Talán egy ilyen lehetett?
www.youtube.com/watch