<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
magyaralba | Adatlap | 545215 | 2013. november 5. 18:35 | ![]() | |||||
www.youtube.com/watch | |||||||||
magyaralba | Adatlap | 545214 | 2013. november 5. 18:34 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 545213 | 2013. november 5. 18:17 | ![]() | |||||
Szerencsére mindenki túlélte! www.youtube.com/watch | |||||||||
Weizi | Adatlap | 541900 | 2013. szeptember 16. 19:38 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 537731 | 2013. július 17. 23:02 | ![]() | |||||
Elszabadult Heron Vs. C-160! www.bild.de/politik/inland/drohne/bundeswehr-drohne-kracht-in-transall-31200266.bild.html | |||||||||
Weizi | Adatlap | 537188 | 2013. július 9. 17:32 | ![]() | |||||
Szomorú látvány mindkettő! [URLhttp://www.youtube.com/watch?v=jRdVWmP1xMM] [URLhttp://www.youtube.com/watch?v=v3bdOoZn8x4] | |||||||||
Sjoca69 | Adatlap | 536229 | 2013. június 23. 15:21 | ![]() | |||||
http://www.origo.hu/sport/20130623-a-szarnyjaro-es-a-murepulo-is-meghalt-egy-legibemutaton.html | |||||||||
magyaralba | Adatlap | 535164 | 2013. június 6. 17:58 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 535111 | 2013. június 6. 07:12 | ![]() | |||||
silent8 | Adatlap | 532848 | 2013. május 6. 10:25 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 532684 | 2013. május 4. 08:07 | ![]() | |||||
PETI | Adatlap | 532465 | 2013. május 1. 09:57 | ![]() | |||||
Ez nagyon szarul néz ki... :( | |||||||||
Weizi | Adatlap | 532450 | 2013. április 30. 23:31 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 523147 | 2013. január 25. 06:56 | ![]() | |||||
Nem találtam hozzá leírást,csak a képet,de szerintem ebből már semmi jó nem történhetett sajnos! | |||||||||
PETI | Adatlap | 523120 | 2013. január 24. 20:20 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 523084 | 2013. január 24. 17:38 | ![]() | |||||
badboy | Adatlap | 145042 | 2012. július 4. 15:01 | ![]() | |||||
Ugyan nem most történt, de ma van az évfordulója: 1989.07.04-én szállt fel Lengyelországban a szovjet légierő MiG-23 típusú vadászgépe, amelyből a pilóta még Lengyelország felett katapultált. Ezt követően a gép átrepült több ország felett majd az üzemanyag kifogytával Kortrijk(Belgium) városánál lezuhant, egy fő halálát okozva. Akit jobban érdekel az eset, az a mostani Aranysasban olvashat róla bővebben, Kositzky Attila cikkében. | |||||||||
doky3 | Adatlap | 145041 | 2012. július 4. 14:54 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 145040 | 2012. július 3. 22:02 | ![]() | |||||
Tengerbe zuhant egy francia Rafale M. press.x-groupmedia.hu/ | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145039 | 2012. május 24. 10:47 | ![]() | |||||
sanyi | Adatlap | 145038 | 2012. április 30. 20:19 | ![]() | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 145037 | 2012. április 29. 11:05 | ![]() | |||||
Sziasztok Egész pontosan az égett kompozitból megmaradt üvegszál-paplan kötegeket lehet látni "kissé" elkormolódott állapotban(kompozit= üvegszál vagy szénszál-paplan műgyantával átitatva, összedolgozva, majd autoklávban "főzve", hőkezelve). Üdv R, | |||||||||
búza | Adatlap | 145036 | 2012. április 29. 09:39 | ![]() | |||||
Szia! Ez azért lehet, mert nem is volt hó! Az oltóhab nem olvad!:-))) Üdv: Búza | |||||||||
piratvitorla | Adatlap | 145035 | 2012. április 29. 09:28 | ![]() | |||||
Szia ez a farokrész szerintem még a levegőben éghetett ki így. A hó se olvadt meg például... üdv | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145034 | 2012. április 28. 22:41 | ![]() | |||||
Meg se mertem volna gondolni.Érdekes.KÖSZI! | |||||||||
Weizi | Adatlap | 145033 | 2012. április 28. 22:35 | ![]() | |||||
Nem kábelek,hanem a függőlege vezérsíkok anyaga!Kompozit!Általában így néznek ki ha megégnek! | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145032 | 2012. április 28. 19:48 | ![]() | |||||
Weizi | Adatlap | 145031 | 2012. április 6. 23:25 | ![]() | |||||
Atha | Adatlap | 145030 | 2012. április 6. 21:55 | ![]() | |||||
Sennás | Adatlap | 145029 | 2012. április 6. 21:34 | ![]() | |||||
Van elég probléma nem hiányzik egy ilyen.Az se jó ha gép hiba(én amúgy imádom az F/A-18ast),de a pilóta hiba még rosszabb. Pontosan nem írják melyik kétüléses változat lehetett. Szerencsétleneknek vajon van biztosításuk a házra vagy majd a Navy fizet? | |||||||||
atu71 | Adatlap | 145028 | 2012. április 6. 21:28 | ![]() | |||||
Hali! nagyon nagy szerencse,sokkal sulyosabb is lehetett volna. | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145027 | 2012. április 6. 21:25 | ![]() | |||||
Súlyos de nem halálos légibaleset történt a Virginiai Virginia Beachen.A két pilóta sikeresen katapultált és a lakosság köréből is csak füstmérgezést jeleztek. | |||||||||
Kamovos | Adatlap | 145026 | 2012. március 25. 19:56 | ![]() | |||||
Ha az AH-64-re írtad, az erősen föld közeli, és nem nagy magasságú repülés volt. Vízszintes repülésközben intenzíven elkezdte felhúzni a gép orrát, majd fordulóba kezdet, (Le lépte az orrát. Felfelé menet lehet elkezdet lepörögni a hajtómű fordulat is) és fordulóból hajtotta végere az ismételt rácsapást. Amihez a két hajtómű nem tudott kellőképpen felpörögni, (az intenzív emelkedésnél, lepörgött, a hajtómű fordulata, ahhoz, hogy újra feltudjon pörögni egyes hajtóműveknek akár 10mp-re is szükségük van)és ezért nem adta le a szükséges teljesítményt! Valószínűleg amikor a helikopter vezető belekezdett a rácsapásba, még nem volt meg a hajtóművek fordulat. A helikopter intenzív sülyedésbe kezdet, ezért elkezdte még jobban felfelé húzni a gép orrát. (hasra húzta a botot) Vagyis az amúgy is túlterhel, és még a szükséges fordulatot el nem érő hajtóművek a lapátok megnövelt állás szögével még jobban le terhelte. Természetesen, a teljesítmény nélkül maradt forgószárny lapátok a nagy állásszög miatt elkezdtek lassulni, (lepörgött a fordulat) és ezért nem termeltek akkora felhajtó erőt ami a helikopter emelkedéséhez szükséges lett volna. Vagy arra gondoltál, hogy a tenger szint feletti magasság volt nagy? Ha a tenger szint feletti magasság volt nagy, akkor a ritka levegő miatt valóban elő fordulhat, hogy nem adta le a kellő teljesítményt a ritka levegő miatt. Nem tudom mekkora volt a tenger szint feletti magasság ahol a baleset történt. Nagyon fontos tudni, hogy hiába látjuk azt hogy a helikopter alig emelkedik 30 méterrel a föld fölé, és már jönne is lefelé, mert nem ez a 30 méter számít! Hanem az, hogy az a 30 méter, már eleve egy 3600m magas fennsík talajszintjétől látjuk azt a 30 méternek. Ami valójában már 3630m, ahol igen ritka a levegő. Nem véletlen adják meg a repülési csúcsmagasságot. Ezt is tudni kéne! De! Ehhez kéne ismerni a hajtóművet is! Tudni kéne, hogy a hajtómű kompresszora mekkora légfelesleggel dolgozik! Tehát volt-e megfelelő mennyiségű, és minőségű levegő az égőtérben ahhoz, hogy a hajtómű letudja adni a szükséges teljesítmény? Hát dió héjban ennyi jutott eszembe. | |||||||||
milesChristi | Adatlap | 145025 | 2012. március 25. 18:18 | ![]() | |||||
Valószinűleg nagy magasságon nem vették figyelembe, hogy már ritka a levegő, nem kapaszkodott eléggé a rotor. | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145024 | 2012. március 25. 12:13 | ![]() | |||||
Pontosan...az meg,hogy mekkora mákjuk volt...:-) Ez a hátránya a sok kamerás telcsinek...:-P | |||||||||
sanyi | Adatlap | 145023 | 2012. március 24. 15:23 | ![]() | |||||
Az a gáz, hogy ott a felvétel. Ha nem lenne, mondhatnák, hogy pl. megtámadták őket és rácsapás közben történt valami. Azt hiszem hogy katonák - akiktől 1 m-re zúgott el - gatyája kapott enni:) | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145022 | 2012. március 23. 20:05 | ![]() | |||||
Az biztos...de az is,többé nem ül gépre a z tuti...:-D . | |||||||||
Nowotny | Adatlap | 145021 | 2012. március 22. 16:13 | ![]() | |||||
Hát ezt komolyan benézte,már az első manőver is elég hajmeresztő volt..:D | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145020 | 2012. március 22. 14:14 | ![]() | |||||
AH-64 Crash...kicsit benézte a pilóta...www.liveleak.com/view | |||||||||
Weizi | Adatlap | 145019 | 2011. december 29. 23:17 | ![]() | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145018 | 2011. szeptember 17. 12:00 | ![]() | |||||
lucky | Adatlap | 145017 | 2011. június 28. 20:39 | ![]() | |||||
A napokban lezuhant egy horvát tűzoltó repgép, ha minden igaz Hvar szigetén(él). A pilóta megúszta más sérült nem volt. Tud-e vki többet ennél? | |||||||||
Fodi | Adatlap | 145016 | 2011. június 14. 09:57 | ![]() | |||||
www.seattlepi.com/news/gallery/World-War-II-bomber-Liberty-Belle-5679/photo-1051016.php Egy B-17-el kevesebb. | |||||||||
Vezi | Adatlap | 145015 | 2011. április 7. 08:34 | ![]() | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145014 | 2011. április 6. 13:16 | ![]() | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145013 | 2010. december 29. 07:47 | ![]() | |||||
harold | Adatlap | 145011 | 2010. augusztus 11. 16:08 | ![]() | |||||
HUJBI | Adatlap | 145010 | 2010. augusztus 2. 14:05 | ![]() | |||||
na tudjátok mikor ülnék be egy Mészáros mellé. :))) | |||||||||
Peti | Adatlap | 145009 | 2010. augusztus 2. 14:03 | ![]() | |||||
Remélem a kecskemét repnapon ilyen nem lesz! | |||||||||
Monox | Adatlap | 145008 | 2010. augusztus 2. 11:18 | ![]() | |||||
Valaki meg tudná nekem pontosan adni a radomi Szu-27 becsapódádának koordinátáit? Emlékművet állítottak a helyszínen, de egyik forrás sem jelzi pontosan, hogy hol, csak annyit tudni, hogy a lezuhanás helyszínén. |
<<< Vissza | Tovább >>> |