/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
magyaralba 545215 2013. november 5. 18:35
Válasz erre
magyaralba 545214 2013. november 5. 18:34
Válasz erre
Weizi 545213 2013. november 5. 18:17
Válasz erre
Szerencsére mindenki túlélte!
www.youtube.com/watch
Weizi 541900 2013. szeptember 16. 19:38
Válasz erre
Hát ez nem szép látvány!

www.youtube.com/watch
Weizi 537731 2013. július 17. 23:02
Válasz erre
Weizi 537188 2013. július 9. 17:32
Válasz erre
Szomorú látvány mindkettő!

[URLhttp://www.youtube.com/watch?v=jRdVWmP1xMM]

[URLhttp://www.youtube.com/watch?v=v3bdOoZn8x4]
Sjoca69 536229 2013. június 23. 15:21
Válasz erre
http://www.origo.hu/sport/20130623-a-szarnyjaro-es-a-murepulo-is-meghalt-egy-legibemutaton.html
magyaralba 535164 2013. június 6. 17:58
Válasz erre
Weizi 535111 2013. június 6. 07:12
Válasz erre
img_2783 copie copie
img_2783 copie copie
img_2785 copie copie
img_2785 copie copie
img_2787 copie copie
img_2787 copie copie

Végül is talán ide tartozik.
Bár ez hála égnek más kimenetelű szerencsétlenség volt.
silent8 532848 2013. május 6. 10:25
Válasz erre
Légibemutatón

www.youtube.com/watch
Weizi 532684 2013. május 4. 08:07
Válasz erre
PETI 532465 2013. május 1. 09:57
Válasz erre
Weizi 532450 2013. április 30. 23:31
Válasz erre
Ez nem semmi!
Elszabadult a rakomány egy része!:-(
www.youtube.com/watch
Weizi 523147 2013. január 25. 06:56
Válasz erre
Nem találtam hozzá leírást,csak a képet,de szerintem ebből már semmi jó nem történhetett sajnos!
PETI 523120 2013. január 24. 20:20
Válasz erre
Weizi 523084 2013. január 24. 17:38
Válasz erre
xianh6
xianh6

Hát ez nem jött össze.
badboy 145042 2012. július 4. 15:01
Válasz erre
Ugyan nem most történt, de ma van az évfordulója:
1989.07.04-én szállt fel Lengyelországban a szovjet légierő MiG-23 típusú vadászgépe, amelyből a pilóta még Lengyelország felett katapultált. Ezt követően a gép átrepült több ország felett majd az üzemanyag kifogytával Kortrijk(Belgium) városánál lezuhant, egy fő halálát okozva.
Akit jobban érdekel az eset, az a mostani Aranysasban olvashat róla bővebben, Kositzky Attila cikkében.
doky3 145041 2012. július 4. 14:54
Válasz erre
Weizi 145040 2012. július 3. 22:02
Válasz erre
Tengerbe zuhant egy francia Rafale M.
press.x-groupmedia.hu/
Sennás 145039 2012. május 24. 10:47
Válasz erre
an30b-04-russian-air-force-caslav-lkcv
an30b-04-russian-air-force-caslav-lkcv
an30b-04-russian-air-force-caslav-lkcvr
an30b-04-russian-air-force-caslav-lkcvr
pb-120523-Antonov-crash-jm-01.photoblog900
pb-120523-Antonov-crash-jm-01.photoblog900
pb-120523-Antonov-crash-jm-02.photoblog900
pb-120523-Antonov-crash-jm-02.photoblog900

Leszállás után túlfutott a pályán és kigyulladt,kettétört egy AN-30 gép.Pár Orosz és Cseh sérült.Szerencsére halálos áldozat nincs.
sanyi 145038 2012. április 30. 20:19
Válasz erre
Üdv!
A pár napja lezuhant bolgár Fulcrum:
ptisidiastima.wordpress.com/2012/04/27/bulgarian-mig-29/
Rumcájsz_52 145037 2012. április 29. 11:05
Válasz erre
Sziasztok
Egész pontosan az égett kompozitból megmaradt üvegszál-paplan kötegeket lehet látni "kissé" elkormolódott állapotban(kompozit= üvegszál vagy szénszál-paplan műgyantával átitatva, összedolgozva, majd autoklávban "főzve", hőkezelve).
Üdv R,
búza 145036 2012. április 29. 09:39
Válasz erre
Szia!
Ez azért lehet, mert nem is volt hó! Az oltóhab nem olvad!:-)))
Üdv: Búza
piratvitorla 145035 2012. április 29. 09:28
Válasz erre
Szia ez a farokrész szerintem még a levegőben éghetett ki így. A hó se olvadt meg például...
üdv
Sennás 145034 2012. április 28. 22:41
Válasz erre
Meg se mertem volna gondolni.Érdekes.KÖSZI!
Weizi 145033 2012. április 28. 22:35
Válasz erre
Nem kábelek,hanem a függőlege vezérsíkok anyaga!Kompozit!Általában így néznek ki ha megégnek!
Sennás 145032 2012. április 28. 19:48
Válasz erre
6906477740_962479cdc7_b
6906477740_962479cdc7_b

Ez még az Ápr.6 történt baleset képe a tűz után.Érdekes az a "130cm" lévő fa ami elméletileg a tűzfészekben volt,menyire épen maradt.
Illetve ezt már csak kérdezném az ami "kilóg" a füg.vezérsíkból az mind vezeték,kábel?
Weizi 145031 2012. április 6. 23:25
Válasz erre
Atha 145030 2012. április 6. 21:55
Válasz erre
Sennás 145029 2012. április 6. 21:34
Válasz erre
Van elég probléma nem hiányzik egy ilyen.Az se jó ha gép hiba(én amúgy imádom az F/A-18ast),de a pilóta hiba még rosszabb.
Pontosan nem írják melyik kétüléses változat lehetett.
Szerencsétleneknek vajon van biztosításuk a házra vagy majd a Navy fizet?
atu71 145028 2012. április 6. 21:28
Válasz erre
Hali!
nagyon nagy szerencse,sokkal sulyosabb is lehetett volna.
Sennás 145027 2012. április 6. 21:25
Válasz erre
Scene+of+A+Navy+Jet+which+crashed+into+apartment+blocks+in+Virginia
Scene+of+A+Navy+Jet+which+crashed+into+apartment+blocks+in+Virginia
An+ejector+seat+is+seen+from+a+Navy+Jet+which+crashed+into+apartment+blocks+in+Virginia
An+ejector+seat+is+seen+from+a+Navy+Jet+which+crashed+into+apartment+blocks+in+Virginia

Súlyos de nem halálos légibaleset történt a Virginiai Virginia Beachen.A két pilóta sikeresen katapultált és a lakosság köréből is csak füstmérgezést jeleztek.
Kamovos 145026 2012. március 25. 19:56
Válasz erre
Ha az AH-64-re írtad, az erősen föld közeli, és nem nagy magasságú repülés volt.

Vízszintes repülésközben intenzíven elkezdte felhúzni a gép orrát, majd fordulóba kezdet, (Le lépte az orrát. Felfelé menet lehet elkezdet lepörögni a hajtómű fordulat is) és fordulóból hajtotta végere az ismételt rácsapást.
Amihez a két hajtómű nem tudott kellőképpen felpörögni, (az intenzív emelkedésnél, lepörgött, a hajtómű fordulata, ahhoz, hogy újra feltudjon pörögni egyes hajtóműveknek akár 10mp-re is szükségük van)és ezért nem adta le a szükséges teljesítményt!

Valószínűleg amikor a helikopter vezető belekezdett a rácsapásba, még nem volt meg a hajtóművek fordulat.

A helikopter intenzív sülyedésbe kezdet, ezért elkezdte még jobban felfelé húzni a gép orrát. (hasra húzta a botot)
Vagyis az amúgy is túlterhel, és még a szükséges fordulatot el nem érő hajtóművek a lapátok megnövelt állás szögével még jobban le terhelte.

Természetesen, a teljesítmény nélkül maradt forgószárny lapátok a nagy állásszög miatt elkezdtek lassulni, (lepörgött a fordulat) és ezért nem termeltek akkora felhajtó erőt ami a helikopter emelkedéséhez szükséges lett volna.

Vagy arra gondoltál, hogy a tenger szint feletti magasság volt nagy?

Ha a tenger szint feletti magasság volt nagy, akkor a ritka levegő miatt valóban elő fordulhat, hogy nem adta le a kellő teljesítményt a ritka levegő miatt.

Nem tudom mekkora volt a tenger szint feletti magasság ahol a baleset történt.
Nagyon fontos tudni, hogy hiába látjuk azt hogy a helikopter alig emelkedik 30 méterrel a föld fölé, és már jönne is lefelé, mert nem ez a 30 méter számít!
Hanem az, hogy az a 30 méter, már eleve egy 3600m magas fennsík talajszintjétől látjuk azt a 30 méternek.
Ami valójában már 3630m, ahol igen ritka a levegő.
Nem véletlen adják meg a repülési csúcsmagasságot.
Ezt is tudni kéne!
De!
Ehhez kéne ismerni a hajtóművet is!
Tudni kéne, hogy a hajtómű kompresszora mekkora légfelesleggel dolgozik!
Tehát volt-e megfelelő mennyiségű, és minőségű levegő az égőtérben ahhoz, hogy a hajtómű letudja adni a szükséges teljesítmény?

Hát dió héjban ennyi jutott eszembe.
milesChristi 145025 2012. március 25. 18:18
Válasz erre
Valószinűleg nagy magasságon nem vették figyelembe, hogy már ritka a levegő, nem kapaszkodott eléggé a rotor.
kopcos 145024 2012. március 25. 12:13
Válasz erre
Pontosan...az meg,hogy mekkora mákjuk volt...:-)
Ez a hátránya a sok kamerás telcsinek...:-P
sanyi 145023 2012. március 24. 15:23
Válasz erre
Az a gáz, hogy ott a felvétel. Ha nem lenne, mondhatnák, hogy pl. megtámadták őket és rácsapás közben történt valami.
Azt hiszem hogy katonák - akiktől 1 m-re zúgott el - gatyája kapott enni:)
kopcos 145022 2012. március 23. 20:05
Válasz erre
Az biztos...de az is,többé nem ül gépre a z tuti...:-D .
Nowotny 145021 2012. március 22. 16:13
Válasz erre
Hát ezt komolyan benézte,már az első manőver is elég hajmeresztő volt..:D
kopcos 145020 2012. március 22. 14:14
Válasz erre
AH-64 Crash...kicsit benézte a pilóta...www.liveleak.com/view
Weizi 145019 2011. december 29. 23:17
Válasz erre
"Kis gépek nagy veszélyben"
Nem mai felvételek!
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
Elektrolakatos 145018 2011. szeptember 17. 12:00
Válasz erre
lucky 145017 2011. június 28. 20:39
Válasz erre
A napokban lezuhant egy horvát tűzoltó repgép, ha minden igaz Hvar szigetén(él).
A pilóta megúszta más sérült nem volt.
Tud-e vki többet ennél?
Fodi 145016 2011. június 14. 09:57
Válasz erre
Vezi 145015 2011. április 7. 08:34
Válasz erre
Elektrolakatos 145014 2011. április 6. 13:16
Válasz erre
Elektrolakatos 145013 2010. december 29. 07:47
Válasz erre
harold 145011 2010. augusztus 11. 16:08
Válasz erre
Polish TU-154 Descent-thumb-560x517-77316
Polish TU-154 Descent-thumb-560x517-77316
tu15434326
tu15434326

Besiklás és végeredmény:-( Lengyel Tu-154
HUJBI 145010 2010. augusztus 2. 14:05
Válasz erre
na tudjátok mikor ülnék be egy Mészáros mellé. :)))
Peti 145009 2010. augusztus 2. 14:03
Válasz erre
Remélem a kecskemét repnapon ilyen nem lesz!
Monox 145008 2010. augusztus 2. 11:18
Válasz erre
Valaki meg tudná nekem pontosan adni a radomi Szu-27 becsapódádának koordinátáit?
Emlékművet állítottak a helyszínen, de egyik forrás sem jelzi pontosan, hogy hol, csak annyit tudni, hogy a lezuhanás helyszínén.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.