<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
KapusiZoli | Adatlap | 547942 | 2013. december 14. 19:10 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 547349 | 2013. december 5. 05:15 | ![]() | |
Flanker | Adatlap | 547080 | 2013. december 1. 18:27 | ![]() | |
Szép Estét! Rumcájsznál a pont. Csak 2 gép volt kijelölve, kísérleti jelleggel. A szél nem volt ellenfél, nagyon jó anyag volt, de valamiért nem kellett az illetékeseknek. | |||||
Weizi | Adatlap | 547048 | 2013. december 1. 12:57 | ![]() | |
Ez már nagyon régen lehetett!A 2000-es évek eleje szerintem! Egyébként egy állagmegóvási kísérlet lehetett ahogy Rumcájsz_52 is írta! Talán több gép be sem lett csomagolva,csak a képen szereplő kettő!Bár erről nem tudok sokat. Viszont abban biztos vagyok,hogy nem lettek volna hosszú életűek ezek a csomagolások!Csak idő kérdése lett volna hogy a szél leszedje a gépekről. Persze gondolom nem ez lehetett a fő szempont amiért nem vezették be ezt a módszert,hanem a pénz. | |||||
Kacsabácsi | Adatlap | 547046 | 2013. december 1. 12:42 | ![]() | |
augusztusban nem voltak így letakarva, szerintem azóta készült a kép | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547041 | 2013. december 1. 12:14 | ![]() | |
migi Ha van egy ventillátor is a rendszerben, ami időnként, vagy akár folyamatosan, de kis sebességgel keringteti a levegőt, akkor elég ez a csőméret is. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 547040 | 2013. december 1. 12:09 | ![]() | |
Szia Laci Ilyesmire mertem én is gondolni , csak vékonynak találtam a csöveket hozzá, Nem az első melléfogása ez a mindenkori szakértő vezetésünknek. üdv:migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547039 | 2013. december 1. 12:06 | ![]() | |
Szia migi A hordókban valószínűleg páraelszívó/lekötő anyag van, a csövek meg a takaróponyva alatti légtérrel biztosítják az összeköttetést. A cél, hogy a ponyva alatt kicsapódó pára ne okozzon korróziót a tárolás alatt. A HM-nek akkoriban "erre sem tellett", voltak fontosabb zsebek (szerintem tízmilliós nagyságrend lett volna), így valószínűleg eladhatatlanok lesznek a ridegtartással, szabadban tárolt gépek (százmilliós-milliárdos bevételkiesés). Magyarisztán... Üdv R. | |||||
zoli75 | Adatlap | 547037 | 2013. december 1. 11:08 | ![]() | |
Sziasztok, A"24"-es UB-t szeretném megépíteni. Valakinek megvan esetleg a folttérképe? Előre is köszönöm, Gyarmati Zoltán | |||||
Tibcsi | Adatlap | 547033 | 2013. december 1. 10:42 | ![]() | |
Erre én is kíváncsi lennék. Tippem lenne, de hátha valaki tud biztosat is. :) | |||||
migi | Adatlap | 547027 | 2013. december 1. 10:04 | ![]() | |
Sziasztok Vajon mik lehetnek azok a hordó alakú valamik , olyan mintha össze lennének csövekkel kötve a géppel, | |||||
pintair | Adatlap | 547026 | 2013. december 1. 10:01 | ![]() | |
Szenzációs dioráma téma...! :D | |||||
Taylor2 | Adatlap | 547019 | 2013. december 1. 06:54 | ![]() | |
Szia! Hát nagyon úgy néz ki, hogy sajnos nem mostani a kép. Ezt csak a kép minősége, és az autókból szűrtem le. Ilyen képet se látok sűrűn. :) Üdv:Taylor2 | |||||
Farkas469 | Adatlap | 547008 | 2013. november 30. 21:40 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 545744 | 2013. november 12. 19:55 | ![]() | |
Zali | Adatlap | 545181 | 2013. november 5. 10:10 | ![]() | |
migi | Adatlap | 545060 | 2013. november 4. 08:48 | ![]() | |
Szia Több könyvben is ott a modellje és a rajz róla , és van egy kabinrész is, de leponyvázva , képet eddig csak ezt találtam róla , én itt találtam toad-design.com/migalley/index.php/jet-aircraft/mig29/mig29-variants/ | |||||
PETI | Adatlap | 545058 | 2013. november 4. 08:43 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 545057 | 2013. november 4. 08:41 | ![]() | |
migi | Adatlap | 545056 | 2013. november 4. 08:36 | ![]() | |
migi | Adatlap | 544872 | 2013. október 30. 20:04 | ![]() | |
ted978 | Adatlap | 544871 | 2013. október 30. 20:03 | ![]() | |
ó a fene. nem tudom miért nem sikerült. megadom az oldal címét. az elején vannak róla fotók.. http://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/ | |||||
ted978 | Adatlap | 544870 | 2013. október 30. 20:02 | ![]() | |
szia migi! www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3156.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3155.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3158.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3159.jpg' target='_blank' rel='nofollow'>http://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3155.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3158.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3159.jpg" target="_blank" rel="nofollow">www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3156.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3155.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3158.jpghttp://www.kativ.eu/files/Ivo%20hobby/Walkaround/Mig-29/2009_05/IMG_3159.jpg | |||||
migi | Adatlap | 544869 | 2013. október 30. 19:51 | ![]() | |
Repy | Adatlap | 544845 | 2013. október 30. 16:20 | ![]() | |
Köszi szépen a fejtágítást! Üdv. Norbi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 544682 | 2013. október 28. 14:54 | ![]() | |
Lehetni lehetne, de nem az.Egyrészt áramlásterelő stabilizáló elem pont annál a keresztmetszetnél, ahol a szívócsatorna átmegy szögletesből kör kereszmetszetbe. Másrészt a MiG-25-ön van tolóerő-fokozó plusz befecskendező rendszer (víz vagy víz-metanol?), valószínűleg ennek a "létrának" a hátsó, kompresszor felé néző oldalán lehetnek beépítve a fúvókák is. Üdv R. | |||||
Freddy | Adatlap | 544680 | 2013. október 28. 14:28 | ![]() | |
Nem lehet, hogy madárszeletelő? :) | |||||
Taylor2 | Adatlap | 544676 | 2013. október 28. 13:55 | ![]() | |
Szia Repy! A PE54-es alkatrésznek az a szerepe hogy megelőzze a hajtóműbe kerülő nem odaillő elemeket. Pl: felverődő kis kövecske. Igen, ez is egy hidraulikai berendezés. Ha lenyílik akkor a hajtómű felett lévő kis lemezek felnyílnak hogy a hajtómű levegőhöz jusson. Ha az egyik felnyílik a másik lecsukódik. Az F11-el jelölt alkatrészt én eddig csak a Mig-25-ben láttam. Szerepét pontosan nem tudom valamiféle érzékelők lehetnek/esetleg levegő terelő. Üdv: Taylor2 | |||||
Repy | Adatlap | 544665 | 2013. október 28. 11:42 | ![]() | |
Sziasztok! Az alábbi képet az Eduard 1157 összeállítási útmutatójából vágtam ki. Szeretnék elnézést kérni az esetlegesen buta kérdésekért de nem vagyok egy nagy szaki :) Az F11-el jelölt idom pontosan mi is lenne a valóságban? Mi a szerepe? Illetve a PE54-es réz alkatrész ? Csak takarólemez ? Azt valami hidraulika mozgatja? Úgy szeretném megépíteni a gépet, hogy látszódjon a turbina és nem tudom, hogy mit kezdjek azzal. Köszi! Norbi | |||||
varobee | Adatlap | 543292 | 2013. október 8. 20:12 | ![]() | |
Szia! Konkrétan el kell dönteni melyik gépet szeretnéd elkészíteni, mert mindegyiken más alakúak a felségjel körüli foltok, de a rejtőszín körvonalában is vannak apró különbségek, de a méretaránytól függően az utóbbival nem biztos, hogy érdemes bíbelődni. Én a 03-ast készítem és azon a svancon nincs eltérő szín. | |||||
Levix | Adatlap | 543282 | 2013. október 8. 16:53 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 543280 | 2013. október 8. 16:47 | ![]() | |
Ezeket konkrétan én, Gál István illetve a ceruzás rajzokat Nagy Ervin barátom ex-29-es üzemeltető rajzolta és a megszűnt weblapomról származnak. Csak a rend kedvéért. Az együléses gépeken azonos volt a minta, lásd színes rajz és harmadik, kivétel a 08-as második rajz. A svancon a folt valóban a csillag átfestése, ez elüt az orosz eredeti színtől. Az UB-ék esetében minden gépen más minta volt. | |||||
Tibor | Adatlap | 543278 | 2013. október 8. 16:08 | ![]() | |
Repy | Adatlap | 543272 | 2013. október 8. 14:58 | ![]() | |
Köszönöm a Segítségedet! De most nézem, hogy rossz képet is linkeltem be az Eduard összeszerelési útmutatóból...A Hunavia-n nézegetett képek alapján a mi gépeinken nem volt az oldalszámok között sötétebb szürke és a függőleges vezérsíkon sincs mélyebb zöld folt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 543267 | 2013. október 8. 12:25 | ![]() | |
Pontosabban: a színek ezek, de a foltok pontos alakja és mintázata nem pontosan egyforma minden gépen. Főleg a kétüléseseknél vannak nagy eltérések a mintázatban. Utána kell nézni a konkrét gépnek. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 543266 | 2013. október 8. 12:23 | ![]() | |
Repy | Adatlap | 543253 | 2013. október 8. 09:33 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 543002 | 2013. október 4. 14:16 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm! | |||||
vini | Adatlap | 543001 | 2013. október 4. 14:09 | ![]() | |
Szia! Nézd meg az Avia-info.hu oldalon.Ott találsz paneltérképet. Üdv:Vini | |||||
bercsi | Adatlap | 543000 | 2013. október 4. 13:56 | ![]() | |
Sziasztok! Megbízható paneltérképet tudnátok nekem linkelni Mig-29A-hoz? Sajnos sokat kellett tömítenem az Aca készleten és pár panelvonal látta ennek kárát... Keresgéltem neten is, de lehet béna vagyok hozzá; nem találtam sehol. üdv Tamás | |||||
Levix | Adatlap | 542634 | 2013. szeptember 28. 18:50 | ![]() | |
Csak nyugodtan. Nem fogsz hibázni. | |||||
bercsi | Adatlap | 542582 | 2013. szeptember 27. 20:43 | ![]() | |
Köszönöm a választ! Ezzel így el tudok indulni. Ha szükséges akkor meg majd kevergetem kicsit a színeket... | |||||
Levix | Adatlap | 542574 | 2013. szeptember 27. 19:28 | ![]() | |
Kb 36320. De a panelok között is volt színeltérés. www.primeportal.net/hangar/luc_colin/mig-29ub_huaf/ | |||||
bercsi | Adatlap | 542573 | 2013. szeptember 27. 19:21 | ![]() | |
Sziasztok! A napokban hozzájutottam egy Academy Mig-29A-hoz, NATO-s HAD matricaívvel. A külső színeket megtaláltam Levix honlapján(337,308), viszont a kabin belső színével bajban vagyok. Ahány kép annyi féle szürkét látok. Volt/van erre valami szabvány festék amit használtak? Vagy simán fessem le valamilyen világosszürkére (light gull grey)? üdv Tamás | |||||
Ati75 | Adatlap | 542140 | 2013. szeptember 20. 09:09 | ![]() | |
Persze, hogy azt mondja... Alonso se fogja kimondani, hogy a Red Bull a legjobb,a verhetetlen kocsi a mezőnyben... :( Amúgy robbiev8 szaktárs igazat szól, a modernizált 29-es azért meglepetést tudna okozni, főleg azok után hogy láttuk az agyonimádott Gripent repülni Kméten. De igazából tökmindegy,mivel egy esetleges konfliktus esetén az amik már a földön elintézik őket. | |||||
robbiev8 | Adatlap | 542120 | 2013. szeptember 19. 21:47 | ![]() | |
Szia Bár gondolom a MIG-nek ''csak'' az elektronika róható fel. Ha megadnák neki azt a csúcs technikát amit megkapnak a mostani gépek,igen furcsa dolgok bontakoznának ki egy légi harc során. Gondolom én -csak úgy eljátszottam a gondolattal,és lehet nincs igazam:) | |||||
sanyi | Adatlap | 542097 | 2013. szeptember 19. 15:55 | ![]() | |
Jó, szép és látványos, köszönjük! Egyébként elhiszik hogy a Sas-AMRAAM/AIM-9X páros ellen van esélyük? Igen, elhiszik. Ha majd az egy századnyi gép, még a legyeket is lepiszkálja a dicső vezér feje fölül, majd rájönnek. Az a baj, hogy akkor ott nagyon kemény dolgok lesznek, de gondolom ezt tudja mindenki. Nem kell felkapni a vizet senkinek, imádom a -29-est, de amikor a Gripen pilóta is azt mondja a tévében, hogy harcba inkább a Griffel indulna, a MiG inkább jó lesz műrepülni, az eléggé sokat mond. | |||||
robbiev8 | Adatlap | 542074 | 2013. szeptember 18. 22:36 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 541705 | 2013. szeptember 13. 16:32 | ![]() | |
Szia! Az a helyzet, hogy a condor MiG-29-ese univerzális, tehát egy dobozból megépíthető az egy és a kétüléses változat is. De mint tudjuk az A és az UB között nagyon sok a különbség, így ebből szinte lehetetlen jó makettet kihozni. Nem mintha az olyan nagyon jó lenne, de azért én inkább az italerit ajánlom. A 25-ös amúgy tényleg egész jó. www.hobby.dn.ua/mig-ukrainian-falcons-p-57654.html | |||||
Matthias | Adatlap | 541656 | 2013. szeptember 12. 16:23 | ![]() | |
köszi megnéztem, igazából, engem mostanában a mig-29 UB érdekelne 1:72-ben, és ezzel kapcsolatban lenne még egy olyan kérdés ami megfogalmazódott bennem, hogy a Condor Mig-29 UB milyen minőségű lehet, mert az ukrán cégtől nekem eddig csak egy Mig-25-höz volt szerencsém és az jól sikerólt nekik szerintem. Szóval a kérdés az az, hogy tud-e valaki valamit mondani a Condor Mig-29 UB-jéről. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/MiG29FULCRUM/photos/photo29.html
Üdv:
Zoli