<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
cooper | Adatlap | 225029 | 2012. augusztus 18. 23:08 | ![]() | |
Ádám911 | Adatlap | 225028 | 2012. augusztus 18. 14:10 | ![]() | |
Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni. Szeretném megtanulni a filterezésnek nevezett eljárást. Valaki el tudja magyarázni pontosan hogy hogyan kell csinálni milyen festékek kellenek hozzá? Előre is köszönöm. Üdv: Ádám. | |||||
kinggi | Adatlap | 225027 | 2012. augusztus 17. 11:26 | ![]() | |
köszi :) nekem valahogy nem sikerült ilyen jókat találni. kinggi | |||||
romsitsa | Adatlap | 225026 | 2012. augusztus 17. 11:06 | ![]() | |
kinggi | Adatlap | 225025 | 2012. augusztus 17. 10:45 | ![]() | |
Sziasztok! M18 Hellcat belső teréről keresek képet, ha valamelyikőtöknek van róla képe megköszönném ha ide feltenné vagy az adatlapomon található e-mail címre elküldené:) (motortérről nem kell az nincs :D,viszont a váltó és a többi belső rész kábelezéséről jó lenne néhány) Előre is köszönöm! kinggi | |||||
usatika | Adatlap | 225024 | 2012. augusztus 16. 21:37 | ![]() | |
Üdv! Merkava mk2-3 hoz keresek kimaradt,fel nem használt matricát! S.O.S! usatika1@gmail.hu | |||||
Z63 | Adatlap | 225023 | 2012. augusztus 15. 22:34 | ![]() | |
Amon | Adatlap | 225022 | 2012. augusztus 15. 20:04 | ![]() | |
Én spec googlekrómot használok. De szerintem ürítsd az előzményeket meg a cookikat. Vagy csak 1 sima restart. | |||||
tüzér | Adatlap | 225021 | 2012. augusztus 15. 19:51 | ![]() | |
Üdv4 Nálam még mindig ratyizik.Egyikkel sem megy a nyitás. Remélem válaszolnak a levélre, és holnap már ok. üdv, és köszönöm mindkettőtöknek. tüzér | |||||
Amon | Adatlap | 225020 | 2012. augusztus 15. 19:45 | ![]() | |
Szia! Már működik az oldal! És be is lehet lépni. Sanszos, hogy valami lenyikkantotta a szerverük. Kb félórája néztem akkor server error volt már kiírva. | |||||
HûBérÚr | Adatlap | 225019 | 2012. augusztus 15. 19:22 | ![]() | |
Szia, Mostanában nem rendeltem tőlük, de nekem bejön az oldaluk, igaz valami átírányítást kiír az elején, de utána rendben működik. üdv, P. | |||||
tüzér | Adatlap | 225018 | 2012. augusztus 15. 19:12 | ![]() | |
Üdv Mindenki! Némi nemű helping eklene az alábbi témában: Luckymodelt csak én nem tudom elérni, vagy netán másnak sem sikerül?Honlapot sem nyit meg(Firefox, Explorer), levélre nem reagálnak.Valakinek közelmúltbeli tapasztalat?Kissé idegesítő, kifizetett csomag, no reagálás.Ráadásul nem az enyém.Eddig no problem, csak most. üdv, tüzér | |||||
usatika | Adatlap | 225017 | 2012. augusztus 13. 06:38 | ![]() | |
Üdv! Köszönöm a segítséget így már könnyebb valamivel mint átolvasni a sok hozzászólást és úgy keresni. | |||||
juge75 | Adatlap | 225016 | 2012. augusztus 13. 01:28 | ![]() | |
usatika | Adatlap | 225015 | 2012. augusztus 12. 14:07 | ![]() | |
Szia! kérhetnék valami pontosabb elérhetőséget mert az infónak nem jó a keresője... még nem volt vele ügyletem köszi! | |||||
doky3 | Adatlap | 225014 | 2012. augusztus 12. 13:38 | ![]() | |
usatika | Adatlap | 225013 | 2012. augusztus 12. 13:28 | ![]() | |
Üdv! Etil acetátot keresek ti melyiket, és honnan veszitek? Valami info a boltról és esetleg vennék valakitől. usatika1@gmail.hu | |||||
sanyi | Adatlap | 225012 | 2012. augusztus 10. 10:02 | ![]() | |
Szia! Köszi a választ! Tehát ha jól értem - és nézem a térképem - a Verseghy-park vagy a Tisza-park a jó hely. Ez gyalog sem tűnik messzinek, fél óra kb? Üdv Sanyi | |||||
tüzér | Adatlap | 225011 | 2012. augusztus 10. 06:09 | ![]() | |
Üdv! Keresd a városi Tisza hidat a térképen.Ha busszal jössz, a 7, 7Y, 8, 8Y, vagy a Rákóczifalva, Martfű, Tiszaföldvár felé közlekedő buszokkal tudod megközelíteni.És maradj a város felőli oldalon, a másikat mi használjuk. üdv, tüzér | |||||
sanyi | Adatlap | 225010 | 2012. augusztus 9. 23:25 | ![]() | |
Sziasztok! Meg tudná mondani valaki hogy Szolnokon hol lesz/szokott lenni a 20.-ai helikopteres bemutató? Lehetőleg valami utcanév, illetve várostérképen lévő megnevezés érdekelne, hogy könnyen odataláljunk. Köszi! Üdv Sanyi | |||||
Makettos | Adatlap | 225009 | 2012. augusztus 6. 17:26 | ![]() | |
Köszi szépen megpróbálom!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 225007 | 2012. augusztus 6. 16:51 | ![]() | |
Na, itt a képed, amit nem tudtál feltölteni. Galéria létrehozása gomb, tallózás, kép feltöltése, majd a kék nyíl. | |||||
juge75 | Adatlap | 225006 | 2012. augusztus 6. 13:30 | ![]() | |
Küld már át legyél szíves ide a képet, megpróbálom én is feltölteni. juge75@hotmail.com | |||||
juge75 | Adatlap | 225005 | 2012. augusztus 6. 13:29 | ![]() | |
Az a gyanúm, hogy nálad lesz a hiba... Mert tökéletesen működik a feltöltés... Esetleg próbáld meg másik böngészővel is (Mozilla Firefox, Internet Explorer). Ha ez sem segít, akkor az internet kapcsolatodban van a gond. | |||||
Makettos | Adatlap | 225004 | 2012. augusztus 6. 11:50 | ![]() | |
Hát az a baj el se jut addig mert csak tölti tölti de nem csinál és nem ír ki semmit:( JPEG be raktam 800x600 és 400 Kb-t körül volt a mérete! | |||||
juge75 | Adatlap | 225003 | 2012. augusztus 6. 11:33 | ![]() | |
Esetleg nevezd át a képfájl-t. Minden problémás képfájlnál kiírja, mi a gondja (elvileg). Ami gondot okoz, a legtöbb esetben a mérete (túl nagy képet nem tud kezelni). JPEG-formátumot támogatja elsősorban, nyisd meg egy képkezelő programban (paint, picasa, stb), és mentsd el másként (JPEG-legyen és 1024x768 felbontású), utána nézd meg, hány kb-t a mérete. | |||||
Makettos | Adatlap | 225002 | 2012. augusztus 6. 09:59 | ![]() | |
Igen így csinálom de nem jó:S Régebben semmi gondom nem volt működött szépen de most nem akar:S | |||||
juge75 | Adatlap | 225001 | 2012. augusztus 6. 09:22 | ![]() | |
JPG formátumban, és megfelelő méretben (2mb alatt) próbáltad? | |||||
Makettos | Adatlap | 225000 | 2012. augusztus 6. 08:08 | ![]() | |
Üdv! Valaki nem tudná megmondani hogy miért nem tudok képet feltölteni az oldalra? Előre is köszönöm! Üdv:Makettos | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 224999 | 2012. augusztus 5. 19:26 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 224998 | 2012. augusztus 5. 16:48 | ![]() | |
Én is erre gondoltam, csak még belülről nem láttam ezt a makettet. z | |||||
SzaTi | Adatlap | 224997 | 2012. augusztus 5. 12:48 | ![]() | |
Dodó! Köszönöm a segítséget! Megtaláltam a készletet és be is tudtam azonosítani, és ami a legfontosabb meg van az összeállítási útmutató. | |||||
SzaTi | Adatlap | 224996 | 2012. augusztus 5. 11:39 | ![]() | |
Dodó! Nagyon hasonlít így első ránézésre. Azonnal utána nézek! Lehet, hogy ezért nem találtam, mert nem külön makett hanem egy készlet maradványa. | |||||
SzaTi | Adatlap | 224995 | 2012. augusztus 5. 11:34 | ![]() | |
Zoli! Az első gondolatom nekem is az AMT volt, csak sajnos náluk nem találtam meg ezt a készletet. CrazyCharlie! Minimális saját feljavítás lehet. Ha autó makettről beszélünk akkor pl, készíthetsz bele padló szőnyeget, napellenzőt esetleg tetőkárpitot, belső tükröt, és kb ennyi. Gyári kiegészítők nem megengedettek mert az már más kategória. | |||||
Dodó | Adatlap | 224994 | 2012. augusztus 5. 11:27 | ![]() | |
Szia! Szerintem ebböl az AMT készletböl van. Ha minden igaz AMT21867P. Üdv! Dodó | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 224993 | 2012. augusztus 5. 10:44 | ![]() | |
Sziasztok! Ha egy versenyen szeretnék indulni \"dobozból épített\" kategóriában, akkor semmiféle feljavítás nem engedélyezett? Vagy némi strachbuild lehetséges, csak gyári feljavítót nem használhatok? Üdv: Bálint | |||||
Zoli | Adatlap | 224992 | 2012. augusztus 5. 09:32 | ![]() | |
Szia, Szerintem AMT, bár ezt a készletet még nem láttam. z | |||||
SzaTi | Adatlap | 224991 | 2012. augusztus 5. 08:43 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 224990 | 2012. augusztus 4. 14:39 | ![]() | |
Nem tufom biztosra, mert sosem néztem, de valahogy úgy nézhet ki repülés közben, hogy az agynàl kb vízszintes, a vége felé pedig a megfúvási sebesség növekedése miatt pedig négyzetesen nő, de mindez úgy ellapítva, hogy az agytól a lapátvégig húzott egyenes 10 fokot zárjon be a vízszintessel. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 224989 | 2012. augusztus 4. 14:33 | ![]() | |
Sziasztok! Na itt vagyok, ha már hívtatok :) Először is: van itt a fórumon, aki régebb óta repüli a típust :) Tehát ha leáll a hajtómű (akár 1 pl. MD-500, 2 pl Mi-vagy három pl. MH-53 vagy amennyi volt pl Mi-12-nél 4) akkor jön az autorotálás. a legfontosabb a hajtómű leállása után, hogy a kollektív vezérlőkart \"le kell tenni\". Erre azért van szükség, mert így a lapátok beállítási szögét is lecsökkentjük. Ha nem így tennénk, a nagyobb beállítási szög (állásszög) miatt nagyobb lenne a légellenállásuk és így lecsökkenne a fogószárny fordulata. Ha lecsökken a forgószárny fordulata, akkor a gép \"megsüllyed\", ha nagyon gáz lezuhanhat. (Bár a forgószárny nagy légellenállása miatt nem hiszem, hogy úgy zuhanna, mint egy darab kő.). A forgószárny fordulatot általában százalékban adják meg; a minimum/maximum értékek típustól függenek. (Mi-8: 89% Mi-17:88%; a Mi-2-esnél jóval kisebb, hatvanvalahány százalékot mondtak...) (Egyébként némileg a minimum alá is le lehet menni... ) Ha lecsökkent a forgószárny fordulat, akkor idő és magasság kell, hogy újra felpörögjön a rendszer. Minél nagyobb egy gép, általában ez annál több idő... Rotálásnál repülőgépszerű leszállást hajtanak végre; a sebességet azonban némileg \"el lehet húzni\" (csökkenteni). A kilebegtetést az egyesített vezérlőkar felfelé húzásával hajtják végre; a lapátok beállítási szögének növelésével. Ha túl hamar történik, akkor a helikopter magasan lesz a sebesség elvesztésének pillanatában. Remélem így érthető Ha van még kérdés szerintem menjünk át a rotorcraft fórumra üdv | |||||
Regal | Adatlap | 224988 | 2012. augusztus 4. 14:21 | ![]() | |
Muzzy jól mondja, autorotálással \"szélkerék üzemmódban\" forgásban kell tartani a lapátokat az ereszkedésnél az állásszöggel, és hirtelen nagy szögre állítva lehet megfogni a zuhanást, mert a lapátok tehetetlensége ilyenkor egy rövid időre még biztosítja a forgást. A rotorok enyhe hajlításánál érdemes figyelembe venni, hogy nem lineárisan fog felhajlani a lapátvég. Üdv Regal | |||||
lucky | Adatlap | 224987 | 2012. augusztus 4. 14:07 | ![]() | |
migi | Adatlap | 224986 | 2012. augusztus 4. 13:05 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 224985 | 2012. augusztus 4. 12:57 | ![]() | |
Köszi, de pont másolni kellene. Eredetiben van meg, azt szeretném megőrizni. A szkennelés is gond ekkora méretben. | |||||
Muzzy | Adatlap | 224984 | 2012. augusztus 4. 12:37 | ![]() | |
Ha leáll a forgószárny, akkor nagy baj van. Ha \"csak\" a hajtómű, akkor még menthető a dolog, fent kell tartani a forgószárny forgását, ami felhajtóerőt termel, igaz, minimálisat, de valamicskét termel. ( a forgószány ford számát pl. Mi-8/MI-24-él 80 %-ék felett kell tartani, a pontos értékre már nem emlékszem). Ehhez csökkentik a lapátok állásszögét, (kis SÁG) és a földetérést közvetlen megelőzően felhúzzák az állásszöget nagyra, ekkor nagy felhajtóerő keletkezik, de szinte leáll a forgószárny forgása. Ha rossz ütemben húzzák, akkor baj van, mert ha túl korán akkor elfogy a felhajtóerő, szinte átesik a gép, nagyott huppan, ha meg későn, nem lesz elég a gép megfogásához. Ezt alapjáraton működő hmű-vel szokták gyakoroltatbni, de talán erre hivatottabb pirátvitorla, ha jól tudom ő repli a típust. Muzzy | |||||
Starshiptech | Adatlap | 224983 | 2012. augusztus 4. 11:50 | ![]() | |
Lehet én is hülyeséget kérdezek.. De ha a helikopternek leáll a rotorja valamilyen okból... akkor nem úgy esik le mint egy kődarab ha nem valahogy a rotorlapátok állásszögén állítva amolyan autorotáció lép fel és pörögve is de lassabban esik le , így jobb esélye van a legénységnek a túlélésre..vagy hogyan is van ez? | |||||
Starshiptech | Adatlap | 224982 | 2012. augusztus 4. 11:47 | ![]() | |
Ha nem vállalja senki akkor annyit tehetek érted hogy megkérdezem az egyik építész ismerősömet hogy ki tudja e nyomtatni akkorába.Mivel neki van otthon egy akkora nyomtatója mint egy asztal :-) viszont kell neki a rajz USB-n ha be tudod szkenneltetni akkor szerintem ki tudja nyomtatni neked akár A-0-ba is.. | |||||
Regal | Adatlap | 224981 | 2012. augusztus 4. 11:44 | ![]() | |
Szia, én anno fél évig tanultam helikopterek tantárgyat a fősulin és úgy emlékszem, hogy az álló helyzetben súlyúktól fogva lefelé lógó rotorlapátok fordulatszám növekedésétől függően emelkednek. Ha állásszöget is adsz nekik, akkor a felhajtóerő miatt felfelé hajlanak, az alapkúpszög 8-10 fok repülés közben, teljes súlyterhelés mellett 11 fokot is elérheti. Az előbb hívtam a kollégámat, aki rotorlapát rezonanciából írta a doktoriját, az értékeket ő adta meg. Üdvözlettel Regal | |||||
lucky | Adatlap | 224980 | 2012. augusztus 4. 10:18 | ![]() | |
Urak! Egy, már csak antikváriumban néha-néha kapható könyv tervrajz mellékletét szeretném fénymásoltatni digitalizálni. A rajz A1-es méretű. A kérdés tudtok-e olyan helyet BP-n ahol vállalják? Az ár sem mellékes. Fontos, h egyszerűen megközelíthető legyen BKV-val. (nem olyasmire gondoltam, h menj ezzel 2 megállót, onnan 4-et egy másikkal, majd még egyet a harmadikkal...) | |||||
Phoenix89 | Adatlap | 224979 | 2012. augusztus 3. 21:26 | ![]() | |
Lehet, sőt így utólag olvasva tényleg máshogy esik le, nekem is gyanús volt, hogy valamelyest félreértettem, bocsesz. :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
annyit szeretnék kérni hogy akinek van egy pár T55 lánchajtó kereke és eladná,akkor azt megvenném
elöre is köszönöm calsberg@freemail.hu