<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nyugger | Adatlap | 359483 | 2008. július 29. 20:02 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 359482 | 2008. július 29. 17:41 | ![]() | |
Muzzy! Hol látsz te itt abramsot?:D Végülis az A400 nagynak kicsi, kicsinek nagy, biztos abból vásárolnak majd be:D Hogy mi lesz az egészből? csak akkor fog kiderülni, ha landol az utolsó gép is Pápán. | |||||
balaton | Adatlap | 359481 | 2008. július 29. 15:17 | ![]() | |
Az Abrams inkább 68-70t körül van. | |||||
Muzzy | Adatlap | 359480 | 2008. július 29. 15:03 | ![]() | |
Menyus! Ezek az adatok az Airbus honlapról valók Special ops 40 000 ft Range at Max. Payload * 1780 nm Range at 30-tonne Payload * 2450 nm Range at 20-tonne Payload * 3450 nm Max. Payload 37 t Egy Abrams, ha jól tudom 60 tonna körül mozog... Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 359479 | 2008. július 29. 14:58 | ![]() | |
Menyus! Ha jól tudom az A-400M-et NEM Stratégiai szállításra tervezték! Hatótáv, terhelhetőség! Ha nem tud egy Abramsot stratégiai távra elszállítani, akkor mire jó? Muzzy | |||||
borisz | Adatlap | 359478 | 2008. július 29. 14:57 | ![]() | |
Szóval megint hatalmas lelkesedéssel belevágtak valamibe, aztán elkezdték a széthúzósdit? | |||||
Menyus | Adatlap | 359477 | 2008. július 29. 14:52 | ![]() | |
Két ország van a programban akik az Airbus 400-at favoritálják. | |||||
borisz | Adatlap | 359476 | 2008. július 29. 14:45 | ![]() | |
Mi lesz helyette? Újabb AN-124, A-400, vagy nem lesz semmisem az egészből? | |||||
Menyus | Adatlap | 359475 | 2008. július 29. 14:43 | ![]() | |
Amennyire tudom jelenleg az sem biztos sajnos hogy az amerikai gép lessz a befutó. | |||||
Menyus | Adatlap | 359474 | 2008. július 29. 14:40 | ![]() | |
Még 2004-2005-ben dolgoztam Pápán a repülőtéren aJavát ismerem azoknak akik ott vannak.Szerintem jó hely jó közösség. | |||||
balaton | Adatlap | 359473 | 2008. július 29. 10:42 | ![]() | |
Ez nem a legjobb hír. Inkább nem írom le ide, mit csináljanak az olaszok :) De év végén már kapható lesz a Revell 1/144-es C-17-ese, amivel terveim vannak. | |||||
Solo | Adatlap | 359472 | 2008. július 29. 10:38 | ![]() | |
Az olaszok kiszáltak a C-17 programból ezért csúszik a dolog. Ha nem oldják meg gyorsan a felszabadult repidő eladását akkor nem lesz ősszel C-17 Pápán. | |||||
Etel | Adatlap | 359471 | 2008. július 29. 10:33 | ![]() | |
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy a honvédség mely oldalszámú Jak-52 gépei kaptak 3 tollú légcsavart? Szolnokon repül még 2 tollú légcsavaros Jak-52? Köszi! | |||||
Muzzy | Adatlap | 359470 | 2008. július 29. 09:51 | ![]() | |
A C-17-esek kapcsán javaslok két korm határozatot 2041/2008. (III. 29.) Korm. határozat a Stratégiai Légiszállítási Képességrôl szóló többoldalú Egyetértési Megállapodás szövegének végleges megállapítására adott felhatalmazásról 2109/2007. (VI. 15.) Korm. határozat a NATO Légiszállítást Kezelô Szervezet (NAMO) létrehozásáról és a stratégiai légiszállítási képességgel kapcsolatos kormányzati döntésekrôl Mindkét anyag a jogtárban elérhető Muzzy | |||||
mig23papa | Adatlap | 359469 | 2008. július 28. 17:57 | ![]() | |
Menyus | Adatlap | 359468 | 2008. július 28. 16:31 | ![]() | |
Az bizony könnyen megtörténhet, ha jól tudom két ország van a programban akik nem támogatják sajnos a Globemastert pedig jó lenne.Dolgoztam a pápai repülőtéren örülnék ha újra rendesen működne. | |||||
Menyus | Adatlap | 359467 | 2008. július 28. 16:28 | ![]() | |
Köszönöm szépen Puffyn s őket hol lehet elérni? | |||||
Puffyn | Adatlap | 359466 | 2008. július 28. 11:20 | ![]() | |
Szia Menyus! Én is kerestem az enyémhez kiegészítőket és a Hannants-nál meg a greatmodels-nél találtam. Puffyn | |||||
mig23papa | Adatlap | 359465 | 2008. július 28. 10:59 | ![]() | |
Menyus | Adatlap | 359464 | 2008. július 28. 10:42 | ![]() | |
Ez így van addig még sok víz lefolyik a Dunán. | |||||
Menyus | Adatlap | 359463 | 2008. július 28. 10:41 | ![]() | |
Kérek minden kedves makettező társat aki tud segítsen.Régóta keresek az ITALERI C-130-hoz komplett hajtóművet fő illetve orrfutót tehertér és rámpa ajtókat valamint a futóművek aknafedeleit. Ez a 817-es készlet 1:48-ban.Előre is köszönöm a segítséget. | |||||
Menyus | Adatlap | 359462 | 2008. július 28. 10:36 | ![]() | |
Szép napot kívánok nekem is nagy szükségem lessz ezekre a matricákra ,már nézegettem igazi mestermunkák .Így érthető miért ennyibe kerülnek hiába ez a kereslet kínálat törvénye sajnos. | |||||
mig23papa | Adatlap | 359461 | 2008. július 28. 10:31 | ![]() | |
BALATON ez akkor lessz biztos amikor leszállnal Pápán | |||||
Menyus | Adatlap | 359460 | 2008. július 28. 10:30 | ![]() | |
Nem négy hanem kettő jön és nem biztos hogy még az ősszel. | |||||
balaton | Adatlap | 359459 | 2008. július 26. 20:56 | ![]() | |
Már kaptam csíkokat. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359458 | 2008. július 26. 20:49 | ![]() | |
balaton! Találtam vmi kék csíkokat az Aero-45höz. Kell még? Miggyuri | |||||
Podva | Adatlap | 359457 | 2008. július 26. 16:01 | ![]() | |
Én is köszönöm Otto! Üdv Podva | |||||
HADvezer | Adatlap | 359456 | 2008. július 26. 12:47 | ![]() | |
Tudja valaki a Kovács Bubu elérhetőségét, priviben kérnék egy infót. | |||||
Z63 | Adatlap | 359455 | 2008. július 26. 09:39 | ![]() | |
Podva | Adatlap | 359454 | 2008. július 26. 07:29 | ![]() | |
Szia Zoli Köszönöm az információt Repülések sanos nagyon hiányosan vannak meg, Az Aero Historiában pedig csak a M+107-ről van fotó. Mindenesetre már tudni fogom konkrétan, hogy mit kell keresnem Üdv Podva | |||||
Otto | Adatlap | 359453 | 2008. július 26. 06:03 | ![]() | |
Méghozzá az 1992.oktober-i boritojú számban 2-17 o. üdv: Ottó | |||||
Z63 | Adatlap | 359452 | 2008. július 26. 00:05 | ![]() | |
Bocs! Talán az Aero História egyik számában is volt cikk a magyar éjszakai vadászokról! Z | |||||
Etel | Adatlap | 359451 | 2008. július 26. 00:03 | ![]() | |
Sziasztok! Egy jó hír: a Jak-52-esek 2011-ig biztosan hadrendben maradnak.hir.hmflu.gov.hu/_layouts/hirdetmeny/RVFELH460020_08-74_49.pdf | |||||
Z63 | Adatlap | 359450 | 2008. július 25. 23:12 | ![]() | |
Podva! Ez a fotó a Punka Gyurinak van meg, talán a Repülés c.folyóiratban megjelent valaha, de erre nem mernék megesküdni.A festés ugyanaz a standard festés, mint a 107-en, csak a számok egy picit másmilyenre sikeredtek a kézi felfestés miatt.Annak idején azért a 107-est csináltam meg, mert egyedül arról volt több fotó.A 108-ról csak azt az egyet tudom. Feri! A Kovács Bubut esetleg még megkérdezheted, bár tőle fotót elkérni, olyan, mint összehozni egy baráti teázást A.H és Sztálin között: lehetetlen.Bár lehet öregkorára megjavult. Üdv,Z63 | |||||
HADvezer | Adatlap | 359449 | 2008. július 25. 13:13 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 359448 | 2008. július 25. 12:14 | ![]() | |
HADbá'! az infó kukac epitechre ment mél MI-2 ügyileg! | |||||
HADvezer | Adatlap | 359447 | 2008. július 25. 10:43 | ![]() | |
ha esetleg van fotó róla (M+108)küldjetek, mert megrajzolnám a számot matrica ügyileg is :) | |||||
Podva | Adatlap | 359446 | 2008. július 25. 10:36 | ![]() | |
Szia Zoli Köszönöm Megjelent már ez a fotó valahol publikálva? Ugyan olyan nappali vadászra emlékeztető festése van mint M+107-nek, vagy esetleg foltos, éjszakaivadászos? Üdv Podva | |||||
balaton | Adatlap | 359445 | 2008. július 25. 08:58 | ![]() | |
Nem tudom, hogy használtak-e. (Nem valószínű.) A NATO közös légiflottáját gyarapítják, összesen 4db érkezik Pápára valamikor ősszel. | |||||
borisz | Adatlap | 359444 | 2008. július 25. 08:55 | ![]() | |
(végre teljesen ON-topikok vagyunk) Ezeket kapjuk, vagy vették, vagy hogy kerültek ide? Használtak, vagy új gyártásúak? | |||||
balaton | Adatlap | 359443 | 2008. július 25. 08:54 | ![]() | |
Csak annyi, hogy magyar felségjel és lajstrom lesz rajtuk. Nem kell mér sokat várni erre :) | |||||
borisz | Adatlap | 359442 | 2008. július 25. 01:17 | ![]() | |
Tényleg, hamár C-17. Milyen viszonyban lesznek ezek a jószágók magyar légierővel? | |||||
Z63 | Adatlap | 359441 | 2008. július 24. 23:10 | ![]() | |
Podva! Ami biztos, hogy az M.108-ról létezik egy fotó, amin pont ez a kód látszik, többről nem tudok. Üdv,Z63 | |||||
balaton | Adatlap | 359440 | 2008. július 24. 23:02 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 359439 | 2008. július 24. 22:44 | ![]() | |
Segítek: Max. két járműre elég felségjel, egy tartálykocsira elég magyar felirat, néhány ifor, vagy ilyesmi jelzés. Mellesleg lehetetlen ezeket beszerezni az utóbbi években. A leghasznosabb egy olyan lap, amin legalább 10-15 járműre elég felségjel van. Esetleg néhány toronyszám T-72-re, vagy valami másra. Ezek olyan aprók, hogy kis lapon is sok elfér belőlük 1/72-ben. | |||||
borisz | Adatlap | 359438 | 2008. július 24. 22:37 | ![]() | |
Komolyan nem azért írom, hogy belerondítsak a HAD-műveletbe, de a Toffnak van eze-aza ilyen témában, nekem is most jutott eszembe, ahogy gondolkodtam azon, hogy mik lehetnek egy ilyen lapon. | |||||
bavida | Adatlap | 359437 | 2008. július 24. 21:37 | ![]() | |
HADvezer Jó ötlet a magyar jelzések a jármüvekre! 1:72-ben és 1:35-ben én is vevő lennék rájuk! Üdv: bavida ( Bazsa ) | |||||
HADvezer | Adatlap | 359436 | 2008. július 24. 20:49 | ![]() | |
én is csak a 107 est láttam, de a sorszámuk 101 től 110 ig volt, és kézzel volt felfestve ahogy az a képen is látszik, így elég nehéz a számsor kérdés... | |||||
HADvezer | Adatlap | 359435 | 2008. július 24. 20:47 | ![]() | |
én is olyanra gondoltam :) de legalább egy jármű kell hozzá hogy beméretezzem, vagy ha elküldöd a pontos méreteket... akkor könnyebb lenne a dolgom :)akkor már 1:48 ban is meg csionálhatjuk, meg mondjuk 1:35 ben is nemdebár? üdv | |||||
balaton | Adatlap | 359434 | 2008. július 24. 19:32 | ![]() | |
Nem konkrét járműre gondoltam, hanem olyan felségjelzésekre, amik minden 72-es járműre jók. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
3 tollú légcsavarral a Bacau-ban nagyjavított gépek repülnek: 02,03,05,06,10,11.
A P.G.-ben n.javított gépek: 08,/katasztrófa 2003.11.13.-án/,09,12, 2 tollú. A 01,04, és a 07-s gépek nem lettek nagyjavítva és már nagyon régóta nem repülnek.