<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kruchiózoli | Adatlap | 132622 | 2008. október 14. 18:33 | ||
[video.racing.hu][/wrc_1] | |||||
kruchiózoli | Adatlap | 132621 | 2008. október 14. 18:25 | ||
[www.video.racing.hu/wrc1] | |||||
kruchiózoli | Adatlap | 132620 | 2008. október 14. 18:24 | ||
http://www.video.racing.hu/wrc_1 | |||||
vadgergo | Adatlap | 132619 | 2008. október 14. 13:38 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 132618 | 2008. október 13. 22:06 | ||
sziklakks | Adatlap | 132617 | 2008. október 13. 22:00 | ||
Szép lesz ez Gege!Csak így a továbbiakban is! | |||||
vadgergo | Adatlap | 132616 | 2008. október 13. 21:44 | ||
Ertem az észrevételeid, a Matricát elrontottam. :( Stiftet akarok majd venni. Remélhetően hamar kipróbálhatom. | |||||
NGPETI | Adatlap | 132615 | 2008. október 13. 21:41 | ||
lámpa VESSZŐ lefogató ! :o) a lefogatón RCM a "stifteket" érti (mint a képen,csak ez nem korhű),ami a csomitartót,motortértetőt "kaland" esetén is becsukva tartja... apró észrevétel,hogy mindig az a név szerepel felül,aki azon az oldalon ül a versenyautóban,és W.Röhl "fahrer",bal oldalon kellene felül lenni a nevének! | |||||
vadgergo | Adatlap | 132614 | 2008. október 13. 21:32 | ||
jabel | Adatlap | 132613 | 2008. október 13. 20:57 | ||
milyen lakk? Ha olajos, akkor panelező filc, ezt alkohollal lehet letörölni, ha akril, akkor hígítsd fel pl a revell matt feketéjét(olajosat), és folyasd be! | |||||
vadgergo | Adatlap | 132612 | 2008. október 13. 20:51 | ||
Köszi szépen! RCM! Milyen lámpa lefogatóra gondolsz? Jabel! Nem merem majd később. Előtte is kérdezek, hogy hogy csináljam. KBX! Ez az igazság. Nekem nagyon bejön ez a formavilág. | |||||
jabel | Adatlap | 132611 | 2008. október 13. 20:43 | ||
ez a tied? Szép lett! (végre egy kész cucc! :D) Szerintem egy kis panelezést még elbírna... | |||||
RCM | Adatlap | 132610 | 2008. október 13. 20:43 | ||
Szia! Szép munka! Némi lámpa,lefogató és a rajtszám feletti feliratot még felraknék. Néhány kornak megfelelő fotó ötletnek. | |||||
kbx | Adatlap | 132609 | 2008. október 13. 20:35 | ||
Véleményem szerint ez egy Opel, ami sose kop el, hihi:) | |||||
vadgergo | Adatlap | 132608 | 2008. október 13. 20:31 | ||
trombi0001 | Adatlap | 132607 | 2008. október 13. 13:20 | ||
Ja, a lényeg az időjárás volt, hol esett, hol elállt, de olyan taknyos volt a pálya, hogy gyalog alig lehetett menni rajta. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 132606 | 2008. október 13. 13:19 | ||
Bocsi, kicsit későn reagálok, de csak most olvastam, az elmúlt 1 hónapban nemigen jártam erre... Szóval: ilyen sorrend azért mostanában is volt, 2002 Mecsek, Camping-Árpádtető, Lajtai Zsolt abszolút idő (9 éves N-es Ford, arra az egy versenyre összekapart pénzből, végig folyamatosan világított a jobb oldali index, el tudom képzelni az elektromos rendszer állapotát), Balatonyi absz. 8. (VFTS), Balázs Öcsi absz. 9. (21074). És nem hallottam róla, hogy a WRC-sek meg az a 34 db EVO XCVIII-s micubisi-manó, akiket már akkor sem értettem, miért nem pókereznek inkább, elgondolkodott volna ezen. | |||||
NGPETI | Adatlap | 132605 | 2008. október 13. 12:06 | ||
ha elég "öreg" leszel,és addig is szorgalmasan gyűjtögeted a fotókat,Neked is lehet még... :o) | |||||
Apa | Adatlap | 132604 | 2008. október 13. 11:59 | ||
Szorgalmas kutakodásból :D- Szeretnél még? Üdv :)- | |||||
NGPETI | Adatlap | 132603 | 2008. október 13. 11:41 | ||
igen,de az nagyon csúnya dolog volt... :o( az út mellett álló szerviz-Ikarusznak ment neki,előtte meg nézők álltak | |||||
trombi0001 | Adatlap | 132602 | 2008. október 13. 10:21 | ||
A BBK-s ladák meg egyszerűen ütnek. Nem tudom, létezik-e, készült-e valaha ezeknél őszintébb versenyautó. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 132601 | 2008. október 13. 10:17 | ||
Készen vannak ezek a régi ralis meg hegyi fényképek. Honnan a franczból van ennyi gyönyörű régi képetek? Utállak titeket! :-) Nézegetem a 320-as gruppe 5-ös BMW-ket, nem is tudtam, hogy azokból itthon is ment vagy 4-5 db. Azt hittem, csak Cserkúti meg az öreg Tóth ment ilyennel. Szabolcsfi Péter nem az, aki Esztergomban vagy Visegrádon kirepült a sorfalban álló nézők közé? Valami csúnya dolog rémlik vele kapcsolatban, de nem vagyok benne biztos. Valami buszhoz nyomott oda több embert az elszabadult autója, vagy ilyesmi. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132600 | 2008. október 12. 20:36 | ||
Nagyon tetszenek ezek a dögök:) | |||||
NGPETI | Adatlap | 132599 | 2008. október 12. 17:06 | ||
Petya | Adatlap | 132598 | 2008. október 11. 17:17 | ||
Kicsit komolyabban belementem...Hát képet nem nagyon tudok mutatni,mert Én is videókat csináltam a Suzukis napokon pl 2 éve vitték a dolgozókat egy körre,bent az udvarban csináltak egy páylát. | |||||
Petya | Adatlap | 132597 | 2008. október 11. 17:15 | ||
A Suzuki Sport Europe Kft. 2004. március 5-én mutatta be az első három esztergomi versenyautót, melyek közül kettő a magyar ralibajnokság 1. osztályában versenyez majd, egy pedig a szlovák ralifutamokon indul. A Suzuki európai reneszánszát éli. Ez megnyilvánul a felgyorsított modellfejlesztésben, valamint abban a törekvésben, hogy a Suzuki mind nagyobb részt vállaljon az európai autóséletben. A JWRC (Junior World Rally Championship) versenyein már két éve szerepel a Suzuki, és tervei szerint egyre több európai nemzeti bajnokságon indulnak majd Ignis Super 1600-as raliautók, melyek 2004-től Esztergomban készülnek. A MAGYAR RALICSAPATOK Suzuki Ász Suzuki Treff Csapat neve Ász Autó-motorsport Egyesület Minor Suzuki Treff Motorsport Címe 1154 Budapest, Wesselényi út 9/b 5000 Szolnok, Pipacs út 10-12. Versenyző Keller Péter Ollé Sándor Navigátor Spitzer Gábor Benics Kálmán A csapat menedzsere Rása István Komáromi Béla Szerelőcsapat Kelemen Péter Laczkó Tibor Ábel Tamás Laczkó Péter Kovács Zoltán Laczkó Róbert Mecseki János Horváth Attila Kálmán Roland Tóth József Az ünnepségen részt vesznek Versenyző, navigátor, a csapat menedzsere és tulajdonosa (Verhás Dániel) Versenyző, navigátor, a csapat menedzsere, tecnikai igazgató (Laczkó Tibor) és felesége, a szerelőcsapat Szponzorok Suzuki Ász Minor Castrol Lechler Standox Suzuki Treff Würth Teadwool Uniqa Biztosító Precitool Fetis Kft Certuss Pirelli Nyír-Roll-Sped Auto Pláza Rt. Hajdú Teher Nívó Rt. Teleoptika Kft. Nagy és társa Pirelli A SZLOVÁK RALICSAPAT Csapat neve Slovnaft Suzuki Motor Sport Címe Nam. Slobody 1657/3, 020 01 Puchov Versenyző Pavel Valousek Navigátor Vit Houst A csapat menedzsere Peter Divinski Szerelőcsapat vezetője id. Houst úr, mérnök Az ünnepségen részt vesznek Versenyző, a csapat menedzsere és ésa szervízcsapat vezetője Szponzorok Suzuki Slovnaft CAC Leasing Remat Dimas Nokia A Suzukik autósport történetének eddig is voltak nemzetközi és hazai vonatkozásai. Magyar ralifutamokon 1998 óta versenyeznek hazai gyártású Suzukik. Ekkor rendezték meg először a Magyar Suzuki Kupát, egy márkakereskedő ötlete nyomán. A versenyzés feltételeit, a szabályzatot a Magyar Suzuki Rt. képviselői, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséggel közösen dolgozták ki. A versenyek megegyeznek a II. osztályú országos bajnokság futamaival. A versenysorozat célja a magyar gyártású Suzukik megbízhatóságának bizonyítása extrém igénybevétel mellett. Ennek sikerét igazolja, hogy évről évre több Esztergomban készült autó indul a kupáért. A Suzuki 2002-től vesz részt a JWRC versenysorozatában, és 2003-ban már komoly sikereket értek el az Ignis Super 1600-asokkal. A hét futam során két aranyérmet gyűjtöttek be a suzukis autóversenyzők, Salvador Canellas és Daniel Carlsson. 2004-ben a raliautó is megújul. Az új versenyautó azon az ötajtós Ignisen alapul, amelyet tavaly mutattak be Frankfurtban. Ez az autó 15 centiméterrel hosszabb, emellett a motor is erősebb, illetve nagyobb nyomaték leadására képes. Külön gondot fordítottak az irányíthatóság továbbfejlesztésére. Finomítottak az erőátviteli rendszeren, és átalakították a sebességváltó rendszer egyes elemeit is. A JWRC futamain gyűjtött tapasztalatokat a 2003 májusában piacra került Ignis tervezésénél is felhasználták. Így született meg egy családbarát és egyben sportos autó, mely hamar a magyar autósok kedvence lett. Májustól az év végéig 13 813 db Ignis talált gazdára, ezzel a legnépszerűbb hazai modellé vált. 2003 őszén az Ignis 1.3-as után már 1.5-ös motorral is kapható volt, és elkezdődött az export az európai piacokra. 2004-ben a Suzuki további sikereket remél mind a versenypályákon, mind a hazai és európai utakon. IGNIS SUPER 1600 specifikáció: Motor: Vízhűtéses, soros, négy-hengeres, 16 szelepes DOHC Furat x löket: 81.0×77.5mm Lökettérfogat 1597cm3 Maximális teljesítmény (kW (LE)/ford.): 162.0(220)/8500 Maximális nyomaték (Nm/ford.):191/7250 Sebességváltó: Hat sebességes, szekvenciális – gyártó: HEWLAND Differenciálmű: mechanikus, több lemezes Tengelykapcsoló: fém, egy lemezes Lengéscsillapító: Gyártó: REIGER Elöl: MacPherson típusú, tekercsrugós Hátul: tekercsrugós Fékek: Elöl: Brembo/ φ300mm(murva) φ355mm(aszfalt) Hátul: Brembo/ φ278mm Féknyereg Elöl: Brembo / 4 dugattyús Hátul: Brembo / 2 dugattyús Abroncsok: 17/63-17"(aszfalt) 16/65-15"(murva) Kerék: 17x7.0J(aszfalt) 15x6.0J(murva) Méretek: Hosszúság: 3725mm Szélesség:1770mm Magasság: 1480-1560mm Tengelytáv: 2360mm Nyomtávolság - elöl:1560mm hátul:1519mm Minimális versenysúly: 1000kg Belső felszereltség: Utaskabin: új fejlesztés Biztonsági öv: Sabelt/TOP FORMULA | |||||
vadgergo | Adatlap | 132596 | 2008. október 11. 13:47 | ||
Petya | Adatlap | 132595 | 2008. október 11. 10:24 | ||
Ja azt nem tudtam,hogy nem tudod,hogy Tőlem 3-400 méterre gyártják...zsír mert itt tesztelik a Suzuki úton és idáig hallani a Super 1600-as motor hangját.Bár ez inkább a tavalyi évre volt jellemző. | |||||
Apa | Adatlap | 132594 | 2008. október 11. 08:46 | ||
vadgergo | Adatlap | 132593 | 2008. október 10. 21:20 | ||
NGPETI | Adatlap | 132592 | 2008. október 10. 21:08 | ||
NGPETI | Adatlap | 132591 | 2008. október 10. 21:07 | ||
már az Ignis S1600 is magyar rendszámos volt! Esztergomban "felhúztak" el európai Suzuki Motorsport "gyárat" és ott készültek az autók | |||||
vadgergo | Adatlap | 132590 | 2008. október 10. 20:51 | ||
Ilyen nagy a Különbség a kettő 24-es makett mellett? | |||||
vadgergo | Adatlap | 132589 | 2008. október 10. 20:50 | ||
Hahó, magyar a rendszám Gardemeister Suzukiján, amiben nem tudom mi magyar... Hungarikum :P | |||||
Petya | Adatlap | 132588 | 2008. október 10. 20:02 | ||
Miért Nekem már Május elején készen volt a makettje:-) | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132587 | 2008. október 10. 19:54 | ||
Marha jól néz ki,szívesen megépíteném 1/24-ben:) A másik ami nagyon jól néz ki szerintem,az a Swift | |||||
vadgergo | Adatlap | 132586 | 2008. október 10. 19:45 | ||
HowlinWolf | Adatlap | 132585 | 2008. október 10. 15:27 | ||
kbx | Adatlap | 132584 | 2008. október 10. 13:20 | ||
Gondolom S2000 vagy valami más | |||||
f2d | Adatlap | 132583 | 2008. október 10. 12:47 | ||
Mi lesz helyette? | |||||
kbx | Adatlap | 132582 | 2008. október 10. 12:36 | ||
WRC 80millió százalék, hogy nem lesz, mert 2012-től megszűnik a WRC kategória! | |||||
Bebá | Adatlap | 132581 | 2008. október 10. 11:14 | ||
CITROEN XSARA ÉPÍTŐK! Közeledik a végső határídő: 2008 december 06 /Stefánia/ Még most sem késő, akár nulláról indulva is ! A kupa várja a nyertest! | |||||
NGPETI | Adatlap | 132580 | 2008. október 10. 08:46 | ||
élethűnek tűnhet,de érdemes megnézni a rajtszám melletti évszámot... :o) | |||||
vadgergo | Adatlap | 132579 | 2008. október 9. 20:59 | ||
Jó lenne, ha Lenne ebből is WRC! Nagyon alázó a külseje. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132578 | 2008. október 9. 20:32 | ||
Biztosan fantáziálás csak?A második nekem élethűnek tűnik:) | |||||
NGPETI | Adatlap | 132577 | 2008. október 9. 18:54 | ||
NGPETI | Adatlap | 132576 | 2008. október 6. 09:40 | ||
fiatalok,ehhez mit szóltok? :o) www.youtube.com/watch | |||||
vadgergo | Adatlap | 132575 | 2008. október 5. 10:11 | ||
A subaru nekem is megvan Modellbe. Onnan tudom majd lesni a Festest! | |||||
Petya | Adatlap | 132574 | 2008. október 5. 09:33 | ||
Hali! Biztos tudok majd,Nekem vannak is modellbe. | |||||
ladas22 | Adatlap | 132573 | 2008. október 4. 20:37 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |