<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 503342 | 2009. május 29. 17:33 | ||
Angyalbőrben sorozatban találsz. | |||||
ged | Adatlap | 503341 | 2009. május 29. 12:08 | ||
Sziasztok! Nincs valakinek fotója egy magyar UAZ-469-ről, kb. 70-80-as évekből? Fotó alapján szeretnék összerakni egyet. Előre is köszönöm. | |||||
romeo | Adatlap | 503339 | 2009. május 28. 18:29 | ||
Köszönöm Maz! | |||||
Maz | Adatlap | 503338 | 2009. május 28. 16:33 | ||
A HR-xx-xx rendszámok a könnyű-kis teherbírású terepjáró járműveknek lettek kiosztva. UAZ-469 - GAZ-66 kategória környéke. Ha jól emlékszem szintén a kóbor apácák megtévesztése céljából a ZiL-135-ösök (FROG-7 rakétahordozó) is ilyen rendszámot kaptak. A Határőrség a Belügyminisztériumhoz tartozott, így Rx-xx-xx rendszámokat kaptak, ebben nem vagyok annyira képben, de talán az RF és az RB volt a leggyakoribb. Amúgy csak gyorsan ami eszembe jut a teljesség igénye nélkül, és nem feltétlenül mindent tudok jól: HA-xx-xx személyautók HB-xx-xx főleg GAZ-69-ek kapták HF-xx-xx Késői teherautók HG-xx-xx buszok, illetve törzsbuszok HH-xx-xx, HI-xx-xx híradó HK-xx-xx motorkerékpár HL-xx-xx eleinte tudtommal lokátortechinka, a HV sor fogytával nehézvontatók HM-xx-xx Műhely, műszaki mentő technika HP-xx-xx Műszaki technika, illetve platós teherautó HR-xx-xx kis terepjárók HS-xx-xx egészségügyi, illetve műszakiból a vegyi- sugármentesítő járművek HT-xx-xx Teherautó, főleg a Csepelek kapták HV-xx-xx Vontató teherautók, Csepel-300 Csepel D 566, URAL-375, korai platós KrAZ-ok HX-xx-xx pótkocsik, utánfutók HZ-xx-xx Üzemanyagszállítók A betűvel jelzett fő csoportokon belül is ment a tipizálás, pl a MAZ-537-esek a HL-20-xx mezőben voltak. Azonos felszereltségű műhelykocsik is pl a HM-26-xx mezőben voltak, más felszereltségű, meg mondjuk a HM-30-xx mezőben. Ma már ez a rendszer teljesen felborult, szoktam is morogni HK-s rendszámú Transportereken, meg G merciken, hogy de szép motorkerékpár :-( Létezett ezeken felül a mozgósítási rendszám is, ezek fekete alapon fehér betűs rendszámok voltak és csak minősített helyzetben használták. | |||||
romeo | Adatlap | 503337 | 2009. május 28. 15:47 | ||
Üdv MAZ! Köszönöm! A honvédségi rendszámokkal kapcsolatban szeretném megkérdezni, a HR határőrség, vagy honvédségi? Köszi! | |||||
Maz | Adatlap | 503336 | 2009. május 28. 14:51 | ||
Nem műhely, hanem víztisztító készlet volt belőle rendszeresítve. Kecelen is ez van. Az általad berakott képen is árulkodó a rendszám (helyetti felfestés). A HP-xx-xx rendszámok elsődlegesen műszaki járművekre kerültek, utána sima platósokra is. A műhelykocsik mind HM-xx-xx formájú rendszámot kaptak. HM rendszám volt még a műszaki mentőkön is (Pl Csepel D 566 Zagyva), de álcázásból a MAZ-543-akon is ez volt. | |||||
romeo | Adatlap | 503335 | 2009. május 28. 11:03 | ||
Üdv Pipi! Köszönöm! Igen, ez valami műhely változat lesz. | |||||
romeo | Adatlap | 503334 | 2009. május 28. 11:02 | ||
Üdv Pipi! Köszönöm! Igen, ez valami műhely változat lesz. | |||||
pipi | Adatlap | 503333 | 2009. május 28. 10:38 | ||
romeo | Adatlap | 503332 | 2009. május 28. 10:11 | ||
romeo | Adatlap | 503331 | 2009. május 26. 23:35 | ||
Nagyon köszönöm MAZ! | |||||
Maz | Adatlap | 503330 | 2009. május 26. 23:03 | ||
ZiSz-150 Szinte ugyanígy néz ki, csak függőleges hűtőrácsokkal a ZiL-164. | |||||
romeo | Adatlap | 503329 | 2009. május 26. 22:47 | ||
romeo | Adatlap | 503328 | 2009. május 26. 17:51 | ||
páncélos | Adatlap | 503326 | 2009. május 26. 08:14 | ||
Romeo & Torpokoska! Látom „egy helyre jártok fotózni”, de Romeo képén már leszerelték a rendszámot a MAZ-ról. | |||||
T-72AV | Adatlap | 503325 | 2009. május 26. 08:07 | ||
helo torpokoska nagyon szépek a képek és nagyon kőszőnőm űdv t-72av | |||||
torpokoska | Adatlap | 503324 | 2009. május 25. 20:51 | ||
T-72AV | Adatlap | 503323 | 2009. május 25. 20:36 | ||
helo torpokoska majd még tudná eről a mazrol képet kűldeni nagyon tetszik előre is kőszőnőm dv t-72av | |||||
borisz | Adatlap | 503322 | 2009. május 25. 19:02 | ||
Ez egy igazi ősállat:D | |||||
romeo | Adatlap | 503321 | 2009. május 25. 18:40 | ||
romeo | Adatlap | 503320 | 2009. május 25. 18:32 | ||
torpokoska | Adatlap | 503319 | 2009. május 25. 17:57 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503318 | 2009. május 25. 17:49 | ||
Szia! Találsz még egy csomót ha rákeresel a vízjel szövegére. Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 503317 | 2009. május 25. 16:57 | ||
T-72AV | Adatlap | 503316 | 2009. május 25. 16:08 | ||
helo romeo a képen láthato mazrol szeretnék képet kérni mert nagyon tetszik előre is kőszőnőm űdv t-72av | |||||
Lestat | Adatlap | 503315 | 2009. május 25. 15:33 | ||
Köszi. És esetleg a régebbiekröl is lenne gondolok itt a RÁBA U26.256 cimü képre. | |||||
torpokoska | Adatlap | 503314 | 2009. május 25. 15:31 | ||
torpokoska | Adatlap | 503313 | 2009. május 25. 15:28 | ||
Lestat | Adatlap | 503312 | 2009. május 25. 14:26 | ||
Hali Én az iránt érdeklödnék hogy a rábárol tudtok e nekem még képeket keriteni ill vázlat rajz bármej tipusu és felépitményü rábárol persze méretezésel együtt.. Üdv.: Lestat | |||||
juge75 | Adatlap | 503311 | 2009. május 25. 14:02 | ||
romeo | Adatlap | 503310 | 2009. május 24. 22:55 | ||
Gotha | Adatlap | 503309 | 2009. május 24. 17:51 | ||
szia szerintem Szántódon, de lehet hogy a kettő ua. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 503308 | 2009. május 24. 16:33 | ||
Maz | Adatlap | 503307 | 2009. május 24. 11:47 | ||
Zéé74! Amit Last Production model néven szoktak emlegetni, ott már jó a csörlő melletti trepni, viszont ott már elmarad a motorház végén az üzemanyagtartályokat takaró burkolat. Ez már a KZKT-537 L esetén is hiányzik. Viszont itt már lehet, hogy a nagy csimpánzzal adják ki. Magyarul egyébként a mi MAZ-aink a késői és utolsó széria közti átmeneti darabok lennének, ha nem lenne egész egyszerűen úgy baromság ez a korai - széria - késői - utolsó besorolás, ahogy van. A mi vélhetően 18 darabunk között is voltak apró különbségek, bár külsőre azért együvé lehetett őket sorolni. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 503306 | 2009. május 24. 10:58 | ||
Szia Maz! Köszönöm a választ! Igen a KZKT-537 L a harmadik, 01005 kat.számmal elvileg már kapható.www.trumpeter-china.com/war513/products/en_message.asp Ha jól néztem arra azért vigyáztak, hogy a "nyereg szerkezet" ne kerüljön a dobozba, kár... (én csak a vontatót szeretném...) Ígérik ezt is: 01006 MAZ-537 Soviet Tank Transporter Last Production Talán ez lesz jó majd "igazán" magyarnak? | |||||
romeo | Adatlap | 503305 | 2009. május 24. 09:45 | ||
romeo | Adatlap | 503304 | 2009. május 24. 09:32 | ||
Maz | Adatlap | 503303 | 2009. május 23. 20:18 | ||
Én csak 2 készletről tudok, illetve ahogy hallottam készül a KZKT-537 L is. Ezek közül egyik se volt nekünk. Eleve nekünk a CsMZAP-9990 tréler volt, a makettek a MAZ-5247 trélerrel lettek kiadva. A vontatók közül a 212 számú készletben levő hasonlít a nálunk használtakra. A legfontosabb különbség a csörlőház melletti trepniben van. A makettnél még a régi megoldás van a trapéz alakú lenyúló trepnivel, a magyar példányoknál pedig már az újabb, magasan levő sík trepni van létrával. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 503302 | 2009. május 23. 18:59 | ||
Ó, kimaradt egy szó-köz, bocs... | |||||
Zéé74 | Adatlap | 503301 | 2009. május 23. 18:58 | ||
Sziasztok! A Trumpeter három MAZkészlete közül, melyik van/volt kishazánknak? Köszönöm: Zéé74 | |||||
romeo | Adatlap | 503300 | 2009. május 23. 15:36 | ||
kamovos | Adatlap | 503299 | 2009. május 21. 14:11 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ETNV-ről nincs e valakinek sok sok képe? (ETNV Egységes Tábori Nehézvezeték építő Raj. Ural (benzines)alvázon, NDK felépítménnyel (IFA, Wartburg) Építő, Bázis, Szállító, és 1 UAZ 469 vizgáloból állt a raj. Üdv: kamovos | |||||
Gotha | Adatlap | 503298 | 2009. május 21. 13:01 | ||
romeo | Adatlap | 503297 | 2009. május 20. 23:39 | ||
Üdv Maz! Köszönöm, így már világos! Nem készülsz frissíteni a Nagyvasak weboldalt, már sokan várjuk! | |||||
lucky | Adatlap | 503296 | 2009. május 20. 21:37 | ||
Maz | Adatlap | 503295 | 2009. május 20. 19:49 | ||
Ez egy Csepel D 344, amire Laci egy 350-es motorsátrat tett a Szabadság-szerelem forgatása miatt, aztán azóta is így van. Nem ez az egyetlen amúgy, amit így alakítottak át. | |||||
Nyugger | Adatlap | 503294 | 2009. május 20. 13:47 | ||
Pápán, a bázis haditechnikai parkjában vannak ezek a lokátorok. | |||||
romeo | Adatlap | 503291 | 2009. május 20. 06:25 | ||
SIG | Adatlap | 503290 | 2009. május 20. 00:06 | ||
Halihó ! Itt van egy pár légycsapó a szakma szerelmeseinek ! Én nem ismerem őket, úgyhogy nem tudom passzol-e a kéréshez :S | |||||
romeo | Adatlap | 503289 | 2009. május 19. 22:53 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |