| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Jimbobá | Adatlap | 254439 | 2010. május 12. 16:06 | ![]() | |||||||||||||
| DrJoci | Adatlap | 254438 | 2010. május 12. 14:47 | ![]() | |||||||||||||
|
Szerintem csak illusztráció az első kép... én a szövegből is azt vettem ki ,hogy : ... a következő kép egy hasonló tankot mutat napjainkban | |||||||||||||||||
| Gyurma | Adatlap | 254437 | 2010. május 12. 14:16 | ![]() | |||||||||||||
|
Naszóval. Én azt furcsállom, hogy a tankot kilőtte a képen látható katona, a görgők sem állnak úgy ahogy kellene, valószínűsítem hogy kiégett, a lánc s leesett (vagy szakadt). A kérdésem az, hogy miért érte meg dolgozni vele, hogy daru legyen? | |||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 254436 | 2010. május 12. 07:58 | ![]() | |||||||||||||
|
Akkor már inkább a Mig-29 + trabi változat.. | |||||||||||||||||
| Baboon | Adatlap | 254435 | 2010. május 11. 22:37 | ![]() | |||||||||||||
|
Dioráma kompozíció :D | |||||||||||||||||
| Indiana73 | Adatlap | 254434 | 2010. május 11. 22:18 | ![]() | |||||||||||||
| Gyurma | Adatlap | 254433 | 2010. május 11. 19:59 | ![]() | |||||||||||||
|
Én spec. nem erre gondoltam.:) Holnap megmondom, addig hagylak Titeket gondolkozni.:) | |||||||||||||||||
| SIG | Adatlap | 254432 | 2010. május 11. 19:04 | ![]() | |||||||||||||
|
Esetleg arra gondolsz, hogy fordítva van a meghajtás és elvileg így elöl van a motor ? | |||||||||||||||||
| rohamkukac | Adatlap | 254431 | 2010. május 11. 16:36 | ![]() | |||||||||||||
|
Eléggé bizarul néz ki ez a tank-daru keverék..:D | |||||||||||||||||
| Gyurma | Adatlap | 254430 | 2010. május 11. 16:21 | ![]() | |||||||||||||
|
A második vh-s német technikát kedvelőknek kedveskednék egy kis csemegével.:(némi angoltudás szükséges, de szerintem a nélkül sem okozhat gondot) www.ww2incolor.com/canada/img002_010.html Mondjuk én furcsállok ezen valamit, aki kitalállja, hogy mit, az kap egy képzeletbeli kézfogást!:D | |||||||||||||||||
| sulyid | Adatlap | 254427 | 2010. május 9. 20:04 | ![]() | |||||||||||||
|
A MN-ben használtak csőalatti gránát vetőt?Ha nem miért nem? | |||||||||||||||||
| fodi | Adatlap | 254426 | 2010. május 9. 19:36 | ![]() | |||||||||||||
|
Ha már szóba került a szerencsés zuhanás... Biztosan emlékeztek páran az egyik MSZP EP képviselőnk fantasztikus előadására, amikor irodalmi angolsággal próbált vitába szállni egy másik képviselővel. :) kepviselofunky.blog.hu/2009/12/01/how_red_is_his_popo
Nos, a vitapartnerének volt egy nagyon szerencsés balesete egy Wilgával múlt héten, a választások előtt transzparest húztak a város felett és leszálláskor a földbe csapódtak. A pilótát és a képviselőt is élve húzták ki a roncsból, ami a képeket elnézve nem kis szerencse... Sőt a képviselő saját lábán tudta elhagyni a helyszínt - a pilóta nem volt ilyen szerencsés, neki több csonttörése is volt. www.telegraph.co.uk/news/election-2010/7686463/Nigel-Farage-of-Ukip-plane-crash-in-pictures.html | |||||||||||||||||
| fodi | Adatlap | 254425 | 2010. május 9. 19:28 | ![]() | |||||||||||||
| fodi | Adatlap | 254423 | 2010. május 9. 19:25 | ![]() | |||||||||||||
|
Ha jól emlékszem, akkor ez valahol Nagy-Brittaniában történt pár éve és sérülésekkel ugyan, de mindketten megúszták. | |||||||||||||||||
| doky3 | Adatlap | 254422 | 2010. május 9. 19:20 | ![]() | |||||||||||||
|
Nem kell messzire menni, Szolnokon is látható hasonló.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-1lt.htm | |||||||||||||||||
| sulyid | Adatlap | 254421 | 2010. május 9. 19:13 | ![]() | |||||||||||||
|
A képen látható fickót nem adta ki valamelyik műgyanta gyártó? | |||||||||||||||||
| i.csab | Adatlap | 254420 | 2010. május 9. 18:52 | ![]() | |||||||||||||
|
A mai moszkvai felvonulásról hol lehet jó képes beszámolót találni? Köszönöm | |||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 254419 | 2010. május 9. 18:40 | ![]() | |||||||||||||
| Spike | Adatlap | 254418 | 2010. május 9. 18:36 | ![]() | |||||||||||||
|
Ahogy elnézem, ez az amerikai ERDL-minta iraki változata. Annak idején kizárólag a Köztársasági Gárda részére lett rendszeresítve, de 2003 után már újfajta egyenruhákat gyártottak ezzel a mintával az egész Iraki Hadsereg részére. | |||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 254417 | 2010. május 9. 18:19 | ![]() | |||||||||||||
|
Hát még az az "elülső fogantyú" dettó mint egy kinai 3500Ft fúrón vagy ezt is el lehet 90Fokkal fordítani és már egy régi Angol G.pisztolyra hasonlít! | |||||||||||||||||
| sulyid | Adatlap | 254416 | 2010. május 9. 18:12 | ![]() | |||||||||||||
|
Hát nem tudtad hogy ez a legujabb iraki fejlesztés mely világviszonylatban is ver mindenkit?:) | |||||||||||||||||
| korzaar | Adatlap | 254415 | 2010. május 9. 18:02 | ![]() | |||||||||||||
|
Király a szigszalagos lámpa:)) | |||||||||||||||||
| sulyid | Adatlap | 254414 | 2010. május 9. 17:30 | ![]() | |||||||||||||
| SIG | Adatlap | 254413 | 2010. május 8. 22:50 | ![]() | |||||||||||||
|
Az amerikaiak 33000 méterre tették a mércét, erre az oroszok léptek egy 45000 méter, de felfelé menet kihermetizálódott a kapszula és csóri orosznak felforrt a vére :( Tényleg durva próbálkozások voltak... | |||||||||||||||||
| rohamkukac | Adatlap | 254411 | 2010. május 8. 22:12 | ![]() | |||||||||||||
|
30-40 ezer méter?Durva...:O | |||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 254408 | 2010. május 8. 21:29 | ![]() | |||||||||||||
|
Szeva SIG!Ja arról egyszer már láttam egy gyengécske minőségü filmet, háát bátor aligátor. | |||||||||||||||||
| SIG | Adatlap | 254407 | 2010. május 8. 21:19 | ![]() | |||||||||||||
|
Pedig ezeket mostanában komolyan próbálgatták különleges alakulatok kihelyezésére és kiemelésére. Láttam kettő és négy személyes változatát is. De ez még sehol nincs a hatvanas években alkalmazott kapszuláktól, amiket az ejtőernyős magassági rekordok végrehajtásához használtak. Héliummal töltött meteorológiai ballon, kapszula és hipp-hopp az ugró már 30-40 ezer méteren találta magát... Visszafelé pedig szabadesésben átlépte a hangsebességet :) | |||||||||||||||||
| rohamkukac | Adatlap | 254406 | 2010. május 8. 20:03 | ![]() | |||||||||||||
|
Megelőztek...:) | |||||||||||||||||
| rohamkukac | Adatlap | 254405 | 2010. május 8. 20:02 | ![]() | |||||||||||||
|
Erről hallottam már.A Vietnámi háborúba használtak hasonlókat,csak helikopterekre szerelve.Akik átélték a benne eltöltött időt azt mondták mintha koporsóban lennének. Amúgy érdekes egy ilyet látni egy repülőn. | |||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 254404 | 2010. május 8. 20:01 | ![]() | |||||||||||||
|
Valami hasonlót használtak Vietnámba de 300km/h "száguldó" helikopter csak nem ugyanolyan mint ez | |||||||||||||||||
| búza | Adatlap | 254403 | 2010. május 8. 19:52 | ![]() | |||||||||||||
|
Dehogynem! És még beengednél két másik embert is! | |||||||||||||||||
| sulyid | Adatlap | 254402 | 2010. május 8. 19:50 | ![]() | |||||||||||||
|
Akkor se szálltam volna bele ha az életem mult volna rajta... | |||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 254401 | 2010. május 8. 19:44 | ![]() | |||||||||||||
| Zsóti | Adatlap | 254400 | 2010. április 30. 13:37 | ![]() | |||||||||||||
|
Üdv! A Honvédség sajnos jelenleg így működik. Hiába van egységesített málha több helyen, az helyenként is változó. Például a szolnokiaknak egy saját fejlesztésű repeszálló mellényük van, ami az amerikai CIRAS-on alapul, volt szerencsém kipróbálni, és szimpatikus. Viszont általánosságban a Honvédségen belül, mindenki "hozott anyagot" használ, mert az egyébként rendszeresítettek, nem kimondottan jók. Plusz a kiegészítők, nem járnak a katonának, gondolok itt térd-, könyökvédőkre, az elhasznált táraknak a gyűjtőjére, stb, stb...Ezt a katona magának oldja meg, ha szán rá pénzt. Szerintem érdemes, csak ennek az a következménye, hogy mindenki más cuccban pompázik! | |||||||||||||||||
| korzaar | Adatlap | 254398 | 2010. április 30. 12:17 | ![]() | |||||||||||||
|
1nruha, fontos az egységes kinézet:)) | |||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 254397 | 2010. április 30. 11:40 | ![]() | |||||||||||||
| romeo | Adatlap | 254396 | 2010. április 30. 08:18 | ![]() | |||||||||||||
Nemrég zajlott le a BSDA 2010 román haditechnikai kiállítás. Néhány eszköz a román hadiipar termékei közül. | |||||||||||||||||
| balaton | Adatlap | 254395 | 2010. április 29. 18:15 | ![]() | |||||||||||||
|
jav.: pedálos | |||||||||||||||||
| balaton | Adatlap | 254394 | 2010. április 29. 18:14 | ![]() | |||||||||||||
|
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D | |||||||||||||||||
| SIG | Adatlap | 254393 | 2010. április 29. 16:38 | ![]() | |||||||||||||
| balaton | Adatlap | 254392 | 2010. április 29. 16:14 | ![]() | |||||||||||||
|
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D | |||||||||||||||||
| balaton | Adatlap | 254391 | 2010. április 29. 16:13 | ![]() | |||||||||||||
|
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli. | |||||||||||||||||
| Betyár | Adatlap | 254390 | 2010. április 29. 16:01 | ![]() | |||||||||||||
| páncélos | Adatlap | 254389 | 2010. április 29. 15:21 | ![]() | |||||||||||||
|
Balaton! Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK. | |||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 254388 | 2010. április 29. 13:16 | ![]() | |||||||||||||
| Lompi | Adatlap | 254387 | 2010. április 29. 08:49 | ![]() | |||||||||||||
| STUG | Adatlap | 254385 | 2010. április 28. 19:17 | ![]() | |||||||||||||
| Kalóz | Adatlap | 254381 | 2010. április 28. 16:56 | ![]() | |||||||||||||
|
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D | |||||||||||||||||
| balaton | Adatlap | 254380 | 2010. április 28. 16:44 | ![]() | |||||||||||||
|
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D | |||||||||||||||||
| Kalóz | Adatlap | 254379 | 2010. április 28. 16:15 | ![]() | |||||||||||||
|
Ha megmintázzátok! :)) | |||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Pont fordítva, a szöveg szerint ugyan az a tank.
Elképzelhető, hogy volt egy élelmes buherátor, aki rendbe kapta, aztán a daru már később is rákerülhetett.
Üdv,
Ádám