<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Vorangee | Adatlap | 359224 | 2008. május 25. 11:33 | ![]() | |
Igen igazad, van nekem a gyerekkori emlékek együlésessé tették :) Viszont akkor több mint valószínű, hogy a másik nem volt állványon csak arra is én emlékszem rosszul. Sajnos képem nekem már csak akkorról van amikor már a földön pihent. :( Előzmény: (359222) Monox 2008. május 25. 09:51 | |||||
Monox | Adatlap | 359222 | 2008. május 25. 09:51 | ![]() | |
Vorangee! Arrol nem tudtam, hogy az is állványon lett volna, az viszont bizonyos, hogy az is UTI volt, lásd a két fényképet. És hamár, akkor legyen itt egy olyan fotó, amikor még a másik gép is az állványon volt. Az első két kép az időközben eltünt gépről készült, a harmadik pedig magáért beszél. | |||||
Vorangee | Adatlap | 359221 | 2008. május 24. 23:49 | ![]() | |
Emlékszem a másik gépre is és nagyon rövid ideig az is állványon volt. Az együléses volt erre emlékszem még. Az UTI-nak pedig egy vihar pecsételte meg a sorsát amikor is feldöntötte és összetört az orra. A másik géppel nem tudom mi lett. | |||||
hondarider | Adatlap | 359220 | 2008. május 23. 22:14 | ![]() | |
Bizony, bizony... Hogy egy klasszikust idézzek: "Akinek humora van az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes..." :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 359219 | 2008. május 23. 15:32 | ![]() | |
Mty Az már nagy baj, ha nem érted a viccet :-)) "Kémkedünk, kémkedünk...?:)" | |||||
Mty | Adatlap | 359218 | 2008. május 21. 17:56 | ![]() | |
Hello, eszt nem értem! | |||||
Mty | Adatlap | 359217 | 2008. május 21. 17:56 | ![]() | |
Köszi már írom is le! | |||||
Solo | Adatlap | 359216 | 2008. május 18. 14:52 | ![]() | |
Helló! Mig-29, Jas-39, L-39, Jak-52, An-26, Mi-8, Mi-17, Mi-24 (D,V,P) | |||||
hondarider | Adatlap | 359215 | 2008. május 18. 13:22 | ![]() | |
Kémkedünk, kémkedünk...?:) | |||||
Mty | Adatlap | 359214 | 2008. május 18. 12:07 | ![]() | |
Sziasztok milyen gépek vannak most a m. légierőnek? | |||||
Monox | Adatlap | 359213 | 2008. május 1. 18:04 | ![]() | |
Több mint 10 éve álldogál Solt mellett az egykori 202-es oldalszámú MiG-15UTI az állványról való leesés után. Valaha volt itt egy másik gép is amit már fel sem tettek az álványra mert nem fértek el alatta a kamionok. Tud erről bővebb infót valaki? Mi lett vele, hová került el, esetleg mi módon került(ek) a gép(ek) erre a helyre...? A másik gép még ennél is sokkal leharcoltabb állapotban volt. | |||||
migi | Adatlap | 359212 | 2008. május 1. 11:25 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 359211 | 2008. május 1. 10:38 | ![]() | |
A futómű-működtetéstől függetlenül is jobb ha emelőkön áll a gép, mert nem nagyon tenne jót a gumiknak, hogy mindig azonos felületet terhelve kapjon hideget-meleget éveken keresztül /mert ugye egy Tanműhelyben nem túl sűrűn gurulgatnak a repülővel/. Ezért a múzeumokban álló gépeket is legtöbbször olyan bakokra állitják, ami a futóművek fix fém-részeit támasztja-tartja, a kerekeket meg a levegőben tartva tehermentesiti. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359210 | 2008. május 1. 10:13 | ![]() | |
...és a főfutója is? A futóműbehúzó mechanika működését oktatták? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359209 | 2008. május 1. 10:11 | ![]() | |
A háttérben álló 21-esnek miért van a levegőben az orrfutója? | |||||
migi | Adatlap | 359208 | 2008. május 1. 09:19 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 359206 | 2008. április 29. 20:51 | ![]() | |
Szia! szerintem a Bocskai út és a Tas vezér utca sarkán állt (talán valami Hadkieg intézmény volt) és annak az udvarán volt egy Mi-1 és valami páncélos (már nem emlékszem a típusára, de talán FUG, vagy BRDM-1) társaságában. A rendszerváltás után az épület egyházi tulajdonba került, a haditechnikai eszközöket ekkor szállították el onnan. TG | |||||
migi | Adatlap | 359205 | 2008. április 29. 19:25 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 359204 | 2008. március 23. 17:53 | ![]() | |
Monox teljesen igazad van, ismerem lassan 30 éve, amit csinált azt mindíg profi módon intézte, lehet hogy a reklám (többek közt) arra is jó, hogy annyiért tudja adni (szerintem korrekt áron) a kiadványait amennyiért adja | |||||
Monox | Adatlap | 359203 | 2008. március 23. 17:46 | ![]() | |
Én egyébként örülök, hogy Zsák Ferenc is beszállt az internetes tudományokba. Nagyon tisztelem a mértéktartásáért és a repülőgépek iránti elkötelezettségéért. Az évek alatt többször sikerült beszélnem vele és egy két kiadványát is sikerült megszereznem. Remélem sok hasznos írását olvashatjuk a honlapján (hiszen hiába a főoldali reklám bla-bla, mégis róla szól) az elkövetkező időkben! | |||||
mig23papa | Adatlap | 359202 | 2008. március 23. 17:37 | ![]() | |
Miggyuri nemtudom kinek a műve, de a Zsák Feri által összegyűjtött és szerkesztett anyag van rajta a Mig-15 ről | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359201 | 2008. március 23. 16:25 | ![]() | |
Hali MiGpapa! Kinek a műve ez az oldal, amelyiknek a linkjét idetetted MiG-15 ügyben? Miggyuri | |||||
mig23papa | Adatlap | 359200 | 2008. március 23. 13:47 | ![]() | |
szívesen máskor is off kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek ! | |||||
migi | Adatlap | 359199 | 2008. március 23. 13:24 | ![]() | |
Köszi Laci , igen volt találtam képet róla | |||||
mig23papa | Adatlap | 359198 | 2008. március 23. 13:07 | ![]() | |
migi nézz körül itt, utána konzultálhatsz az rbk-ban Zsák Ferivelweb.axelero.hu/totil/leftframe.htm | |||||
migi | Adatlap | 359197 | 2008. március 23. 12:30 | ![]() | |
sziasztok Az után érdeklődnék rendszeresitve volt e nálunk a Mig-15-hőz a PTB-400 Literes póttartály KÉSŐI változata ? | |||||
Ákos | Adatlap | 359196 | 2008. március 18. 20:29 | ![]() | |
Nekem megvan a 48-as verzió, ránézésre nagyon szép, de összerakva annyira katasztrófa, hogy azon gondolkodom, hogy be kellene szereznem egy Revell vagy Hase B verziót, és azt átépíteni. Pl: Néhol 3-4 mm hézagok vannak az alkatrészek között, el van csavarodva a törzs, nem egyformák a vízszintes vezérsíkok. | |||||
búza | Adatlap | 359195 | 2008. március 18. 20:08 | ![]() | |
Toth_Gabor | Adatlap | 359194 | 2008. március 17. 09:05 | ![]() | |
Hali! Megvan a Migem. Nézegettem, szép a makett, és az itt kapott anyagok is hasznosaknak bizonyultak. Ha pl. egy PG-ben átfestett háromszínű madarat akarok megépíteni, akkor használhatok pl a HAD matricáiből 48-as Mig-21-hez kiadott csillagokat és számsort? Üdv, Tóth Gábor | |||||
Monox | Adatlap | 359192 | 2008. március 16. 09:54 | ![]() | |
Én Börgöndre v. Kalocsára gondoltam. | |||||
sainz | Adatlap | 359191 | 2008. március 16. 09:49 | ![]() | |
Hind | Adatlap | 359190 | 2008. március 16. 04:27 | ![]() | |
Börgönd,vagy Sz.fehérvár. | |||||
sainz | Adatlap | 359189 | 2008. március 15. 21:37 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 359188 | 2008. március 13. 06:26 | ![]() | |
matusek.cz/web/view.php Egy kis érdekesség!:, volt a kezemben Kassán a múlt héten, nagyon szép, de ára még nem volt, mert annyira új, akkor jött az áru a boltba | |||||
migi | Adatlap | 359187 | 2008. március 12. 19:30 | ![]() | |
Nézzétek meg érdemes http://www.freeweb.hu/mig-15/ | |||||
Zebi | Adatlap | 359186 | 2008. március 12. 12:42 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 359185 | 2008. március 12. 11:56 | ![]() | |
Tudom, hogy most nem leszek túl autentikus, de a kamós MiG-15 festésében talán segíthetek egy kicsit. Legalább a színek kiválasztásában. A képen látható Delfin - szerintem - nagyon hasonló színekkel lehet festve (kivéve a világosszürkét). Akit érdekel, meg tudom mondani, hogy milyen színeket használtam. Egyik sem kevert szín, és mind Humbrol. A zöld Humbrol 78 (ez az angol kabinbelső zöld), a barna (vagy okker, ha úgy tetszik) Humbrol 94, az alsó világoskék pedig Humbrol 65. Ehhez már csak egy sötétbarnát kell találni. :) Talán segít valamit. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359184 | 2008. március 12. 11:46 | ![]() | |
Szia Zebi! Bocs, neked szólt. Nagyon megköszönném. (úgy is mondhatnám: mi Tóth Gáborok nagyon megköszönnénk...) | |||||
Zebi | Adatlap | 359183 | 2008. március 12. 11:02 | ![]() | |
Ha ez nekem szólt, akkor be tudom scannelni azokat az oldalakat. | |||||
tégé | Adatlap | 359182 | 2008. március 12. 10:20 | ![]() | |
Hali! Tudok én is egy pár makettező druszámról, de a cikket nem én írtam. (Nem csípem a japcsi gépeket.) :) tégé | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359181 | 2008. március 12. 10:01 | ![]() | |
Hali! Scan van róla? | |||||
Zebi | Adatlap | 359180 | 2008. március 12. 09:54 | ![]() | |
Van egy terepszínű MiG-15 a Modell és Makett 96/5-ös számában, a szerző szerint autentikus a mintázata és a színezése. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359179 | 2008. március 12. 09:34 | ![]() | |
A MiG festése engem is érdekelne! Köldjétek el nekem is, ha lesz róla anyag! Köszi! Miggyuri | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359178 | 2008. március 12. 09:26 | ![]() | |
Tibcsi! Előkotrom... Köszi! Üdv, T.G. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359176 | 2008. március 12. 08:57 | ![]() | |
Gábor, Az egyik PM-ben, abban amelyikben a PG-ben lévő kék UTI-t építette meg BobákGyuri, vannak színes rajzok, kamós bis is van közte. Fotó nincs sajna... Tibcsi | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359175 | 2008. március 12. 08:57 | ![]() | |
Kedves tégé! Nem te írtad azt a Zero-s cikket, ami az én adatlapomon van? | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359174 | 2008. március 12. 08:56 | ![]() | |
Nemhogy több Tóth Gábor van ezen a fórumon, de még ugyanazt is akarják építeni...:-) | |||||
tégé | Adatlap | 359173 | 2008. március 12. 08:55 | ![]() | |
Sziasztok! Kellene egy kis segítség magyar Mig-15bisz terepszíneivel kapcsolatban. Sehol nem találok színkódokat. Ha a Zsák Ferenc féle füzeten kívül tudtok még részletes kamót az is jól jönne! tégé | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 359172 | 2008. március 12. 08:52 | ![]() | |
Hali! Zsák Ferencre én is gondoltám már, de úgy emlékszem, a kiadvány fekete-fehér. Fotókat nem tudtok a kamós gépekről? Üdv, Tóth Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359171 | 2008. március 12. 08:37 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |