<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 444064 | 2007. július 19. 14:47 | ||
Charger | Adatlap | 444063 | 2007. július 19. 14:37 | ||
Emerick | Adatlap | 444062 | 2007. július 18. 22:24 | ||
Szia Brúnó! Próbálok majd jobb képeket is lőni róla (erősebb fénnyel, napsütésben), mert persze élőben minden sokkal jobban kivehető. Egyébként köszi! :) (Több kisebb-nagyobb buktatót is észrevettem építés közben, szóval szívesen adok róla véleményt. Csak így simán hosszú lenne, de talán írok egy cikket és beküldöm a szerkesztőinkhez. :)) Csáó! E. | |||||
Brúnó | Adatlap | 444060 | 2007. július 18. 21:51 | ||
Szia Emerick! Hmmm...ez a sok kis bizbasz nagyon komoly. Ejjj, hogy semmi nem látszodik belőle emiatt a sötét szín miatt. Nagy kár:( Új távlatokat nyitottál meg előttem, amit majd megvalósítok a Willys masinámon. Brúnó | |||||
ChevyG | Adatlap | 444059 | 2007. július 18. 21:50 | ||
ja! de nem azé kültem a32essel h rá rakd:P:) Üdv! | |||||
sib | Adatlap | 444058 | 2007. július 18. 21:35 | ||
hehejjj! nagyon gyó! kopásokkal még jobb lesz! a tetőszámot tényleg jobb lett volna ferdítve... | |||||
Kumancs | Adatlap | 444057 | 2007. július 18. 20:25 | ||
Hát ma még mindig a tetövagdosás nyomait probálom eltüntetni. Meg uj panelvonalakat kialakitani. Nagyon sok a munka a kis alakitás ellenére. | |||||
ChevyG | Adatlap | 444056 | 2007. július 18. 18:09 | ||
egészségedre! nekem teccik! (a tetején el kellet fogatni 90 fokkal jobbra v balra) Üdv! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444055 | 2007. július 18. 18:05 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444054 | 2007. július 18. 18:03 | ||
sib | Adatlap | 444053 | 2007. július 18. 15:36 | ||
Tökös kis gép! :) | |||||
Amatõr | Adatlap | 444052 | 2007. július 18. 12:42 | ||
Jut eszembe aki a hét végén erre jár, vagy kirándulni szórakozni (fényképezni) szeretne... továbbiakwww.blueshillpark.com.] | |||||
Zoli | Adatlap | 444051 | 2007. július 18. 11:48 | ||
Az egyszínű kaszni teljesen rendben van nálam, e téren elég konzervatív vagyok. Az alváz és a hajtás területén tudtam volna inkább több színt elképzelni. Bár az is igaz, hogy olyan kocsikról láttam képeket, amik alaposan át voltak építve (minimum 350-es small block, független felfüggesztések elől-hátul stb), szóval a sok fekete se rossz ennél (pl a laprugók elég hüjén néznének ki pirosan...). Az Edsel viszont sokkal inkább érdekelne, mint típus, kíváncsian várom az építését. z | |||||
Emerick | Adatlap | 444050 | 2007. július 18. 11:35 | ||
Sziasztok! Toxi! Őszinte leszek. Nem mondjuk egy szokványosabb szürkét használtam, hanem mivel egyszerűen kéznél volt és a fehér műanyag csak úgy világított a kék alól a próbafújásnál, egyszerűen átfutottam mindenütt egy vékony matt fekete réteggel, mint az alvázon. Ez gyorsan megszáradt, jól fedett és a kék utána már tökéletesen megtapadt. Zoli! Már értelek. Igen, ha a megrendelés úgy szólt volna, hogy több színből legyen a kaszni is, akkor sokkal daraboltabban, szinte részegységenként festettem volna, nem így egyben. Szinte tényleg csak a kevés szín miatt csináltam így. Amúgy a motoron, egyéb szűrőkön, kipufogón fogok élénkíteni egyéb színekkel, és még az ülések sincsenek lefestve, szóval ez a monoton két árnyalat majd megbomlik. Itt sokat nyom a latba, hogy ezek a Jeepek kiselejtezett katonai kocsik, azokon meg sokat nem kavartak. :) Amúgy majd a Ford Edselnél már sokkal érdekesebb és látványosabb dolog várható. ;) Üdv: Emerick. | |||||
Zoli | Adatlap | 444048 | 2007. július 18. 08:52 | ||
Szia! Asszem félreérthető voltam, szóval arra gondoltam, hogy a különböző színek miatt én nem tudnám így csinálni. (Az rendben van, hogy néhány réteggel mindent be lehet borítani feketére pl.) Igaz, ezen kevés színt használtál, így nyilván nem nagyon volt problémás. (Épp ez a bajom vele, a kaszni alatt szinte minden fekete, én jobban szeretem civil kocsiknál a színesebb dolgokat. De ettől még nagyon tetszik a munkád!) z | |||||
toxi | Adatlap | 444047 | 2007. július 18. 08:33 | ||
Szia! Ha szabad kérdeznem, mivel alapoztál a festék alá? Üdv:t | |||||
Emerick | Adatlap | 444045 | 2007. július 17. 21:38 | ||
ChevyG! Igazából nem sok különbséget láttam CJ5 és CJ7 között a fényképek alapján, max az építések évében tértek el. Azonban két egyforma kocsit nem is találni, mert ezek az ex-militari kocsik mind buheráltak. Sajna a makett nem az enyém, de amint belebotlok egy-két példányba, újból megveszem és összerakom, mert nagyon tetszik! (Előtte nem tetszett nekem sem... :)) A festék meg egy Faust márkájú háztartási spray (Praktikerből), nagy fényességű. Sajna lassan szárad, és önmagában rosszul tapad a műanyagra, alapozás kell alá. (csak a nagyon fényes típus ilyen) Az alváz ugyanez a gyártó matt feketéje, kb 10-15 perces száradási idővel, tökéletes fedéssel. Sib! Köszi! Mivel ex-katonai típus, adja magát az ilyen átalakításokhoz és a rengeteg csavarhoz... :) A gallytörő meg csak úgy jött... :) Zoli! Minden nem volt egyben. Ami meg egyben volt, azt több részletben és rétegben. (értsd a kasznit magát felülről az alapozás után 3-4 rétegben, alulról 2 rétegben kínáltam meg, másfél nap száradással. Amúgy meg a fekete spray, amit használtam, egész vékonyan fújva is jól fedett és a kis résekbe is bejutott a festék egy-két, max 3 fújás után. Volt, ahol max 3szor kellett (többször nem), de aztán eltűntek a maradék foltocskák is. A kék magában nem szemcsés, tök tisztára sikerült fújnom, de a lassú száradás miatt beleragadt néhány szösz, hiába volt rögtön festés után letakarva... :( A fényét meg egyszerűen nem lehet visszaadni a fényképekkel! Üdv: Emerick. | |||||
ChevyG | Adatlap | 444044 | 2007. július 17. 20:37 | ||
Zoli | Adatlap | 444043 | 2007. július 17. 20:15 | ||
Szia! Nem tudom, mennyire élethű, a képek mindenesetre nem túl jók, de nekem tetszik a festés. Viszont egy teljesen lepukkadt rat rod jobban tetszene ilyen festéssel. z | |||||
Zoli | Adatlap | 444042 | 2007. július 17. 20:13 | ||
Zoli | Adatlap | 444041 | 2007. július 17. 20:11 | ||
Szia! Az építés tetszik, bár továbbra sem értem, hogy lehet így egyben festeni. A festésről sokmindent nem tudok nyilatkozni, kissé szemcsésnek tűnik, bár a kép nem mérvadó. z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444040 | 2007. július 17. 17:32 | ||
nekem elsz,szerintem kuminak nem lesz | |||||
ChevyG | Adatlap | 444039 | 2007. július 17. 17:30 | ||
Kumancs, Gyurma! sárvédő lesz a gépen? (ha titok akkor titok!:)) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444038 | 2007. július 17. 16:05 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444037 | 2007. július 17. 15:36 | ||
de ez alapból fém vázas nem?? azt könnyű rozsdásitani,vizet neki,meg kirakni :)) | |||||
sib | Adatlap | 444036 | 2007. július 17. 15:34 | ||
Kiváncsi vagyok milyen lesz a visszacsiszolás, drukkolok. A nagyok (1:1) is többek között igy csinalják a műpatinát. A vízszintes felületekre meg megy a rozsda, teljesen jó! Hajrá! Amikor a VW-t építettem, szórakoztam egy kicsit. Ez ugyanazzal a szivacsos technikával készült mint amiről szó volt, sima vizes Trilak szinezőpasztával + pasztellporral. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444035 | 2007. július 17. 15:18 | ||
jóvanna. szóval nagy kerék,az a lényeg :) igen,cssiszolom | |||||
sib | Adatlap | 444034 | 2007. július 17. 15:11 | ||
Drag kerék ami nem slick? :) Szóval ezt még megcsiszolod hogy foltos legyen? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444033 | 2007. július 17. 14:46 | ||
brúnó! nem,az teljesen más szin. azon egy gyárilag elcseszett metál fekete van. /mármint a gunze metál feketéje tök ugyanilyen szin :( / | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444032 | 2007. július 17. 14:45 | ||
sib! lesz,rozsda is meg kis festés. egy mutáns rat ot épitek mindenképp. a teljesen lepusztult nem igazán látványos,ugyhogy kiemelek majd dolgokat rajta ami feldobja. a fotón nem látszik igazán,nem lehet jól lefotózni,de a kasztni 7 fajta szinnel van megfújva,zöldtől kezdve a 3 féle szürkéig,antracit,fekete vörös árnyalatokkal. még vissza csiszolom ,mert elég szemcsés lett,meg ugy majd jobban látszódik a több réteg is remélem. tervezem még egy barnás higitós átmosást,az is kicst dob rajta. festést a tetőn és a sárhányó féldobokon fogok alkalmazni,plussz a hűtőrácson. egy kérés: akinek van graghoz nagy hátsó kereke,ami nem slick,márnétek nekem egy max átmérőt?? előre is köszi | |||||
sib | Adatlap | 444031 | 2007. július 17. 11:53 | ||
ChevyG | Adatlap | 444030 | 2007. július 17. 11:38 | ||
Szia! Neten láttam eddig a készletet, én nem sok fantáziát láttam benne, de a képek után... GRAT! A kék milyen fajta/tipusú? Mi a különbség a CJ5 és CJ7 között? Üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 444029 | 2007. július 17. 11:34 | ||
Emerick | Adatlap | 444028 | 2007. július 17. 11:22 | ||
Sziasztok! Itt van egy kis fejlemény a Jeep CJ5 vagy CJ7 esetében. Ezek zömmel egy hetes képek, közvetlenül a festés előtt készültek. Még mindig nem vagyok fotós zseni, de már azért jobbak. ;) Apró javításokat eszközöltem csak, meg egy-két apró kiegészítést, mást nem. A gallytörőt viszont kiemelném, mert arra nagyon, de nagyon büszke vagyok! Az uccsó képen már a mai állapot látható, 5 perce lőttem a képet. :) A kaszni kapott vagy 4 réteg extrafényes kéket (mely az első réteg után szerencsésen kicserepesedett a következő rétegtől, szóval volt mit javítani...), mely itt a képen sötétnek tűnhet, de napfényen csak úgy világít! (Ja, és minden bizbaszt összeszed száradás közben...) Kíváncsi vagyok a véleményekre. Csak őszintén! Csak hogy tudjam, mire számíthatok a későbbi autóknál... :) Üdv: Emerick. | |||||
sib | Adatlap | 444027 | 2007. július 17. 10:20 | ||
sib | Adatlap | 444026 | 2007. július 17. 10:14 | ||
Jóreggelt! Tegnap nem sikerült befejezni, de mára fent vannak a képek. Remélem élvezhetőek. Nem vagyok egy fotómaszter... :S Megjegyzés: a Corvette C3 nem fotogén autó :) Eddig, képek alapján nem voltam oda érte, és most utólag sem. Élőben viszont... azt nem mondom hoyg szép, de elképesztő, lehengerlő, frenetikus. Egy karikatúra, képregényautó szuperhősöknek (az Üvegszálember és asszisztense Poli Eszter :)) De simán lehettet volna Batmobil akár. Na jó sok a szöveg, itt vannak a képek, jó nézelődést: public.fotki.com/sib80/16_july_2007/ Chevy! Igen ez az a Cougar! De van még más portékkájuk, megtaláltam az oldalukat: www.vurdon.hu/index.php | |||||
Amatõr | Adatlap | 444025 | 2007. július 17. 09:18 | ||
Szia Brúnó! Köszi az észrevételeket, az igazság az, hogy egy latinos beütésű díszített keresztet szántam rá mert amolyan puerto-rico -i low ridernek szántam, csak sehol nem sikerült felhajtanom. De még bármi lehetséges mert még nincs lakkozva a kasztni :) Képek majd lesznek, csak két neveletlen csemete mellett lassan megy a munka.. | |||||
Brúnó | Adatlap | 444024 | 2007. július 17. 07:47 | ||
Szia! Öööö...tévednék, vagy tényleg erősen hajaz a '39 Chevy szinére? Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 444023 | 2007. július 17. 07:45 | ||
Szia! Mivel annyira az elején jársz az építésnek, nem lehet benne hibát keresni. Ebben az állapotában még minden megengedett. Igéretes építés, csak így tovább. Brúnó | |||||
ChevyG | Adatlap | 444021 | 2007. július 16. 22:06 | ||
Kumancs, Gyurma! hajrá! | |||||
ChevyG | Adatlap | 444020 | 2007. július 16. 21:48 | ||
a pumas fent van a hasznátautóponthun is, nem? amúgy mindenkinek ajánlom, h tökéletes szakirodalomnak bizonyulhatnak az internetes autó hirdetések! főleg az ibéj motorsz! onnan pl van 1 sorozatom 1 tökéletes állapotú 67es paripáról! | |||||
ChevyG | Adatlap | 444019 | 2007. július 16. 21:45 | ||
Finu | Adatlap | 444018 | 2007. július 16. 21:28 | ||
Üdv Urak! Az ablak természetesen ki lesz vágva, b-oszlop marad, a fa betétek eltüntetve. A sárvédőket még tegnap este leszedtem, mert egy provlerre emlékeztetett. A csomagtér részt még ki kell dolgozni. A legkönnyebb a színválasztás volt : matt fekete. Tegnap este és ma napközben kristályosodott ki mit szeretnék kihozni belőle:) Valami ilyesmi www.hotrodchassisandcycle.com/1931_ford.php némi külömbséggel persze:) Brúnó kollega pihenni csak szerettem volna... | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444017 | 2007. július 16. 20:43 | ||
nem.nem merek. a 944 es is szar lett,csiszolhatom vissza,mert a szin kiadta a hibákat.ugyhogy ez nem les zszabva. | |||||
Kumancs | Adatlap | 444016 | 2007. július 16. 20:40 | ||
A tied se rosz. de kicsit szabj a kasznin légyszi. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444015 | 2007. július 16. 20:38 | ||
kumancs! én meg a szint próbálgattam,az alapja megvan nekem is. nem szabom a kasztnit,inkább a fényezésre megyek rá. eddig jó a tied,durva lesz | |||||
Zoli | Adatlap | 444014 | 2007. július 16. 20:17 | ||
Szia! Izé, nem is tudom, hol kezdjem... Én nem nagyon látok hibákat. Azért, mert alakítás alatt van, attól még nem hibás. Maga a típus nekem annyira nem a kedvencem, de a munkád elég bíztatónak tűnik, szóval hajrá! (Azok a kerekek nagyon ismerősnek tűnnek.) z | |||||
Kumancs | Adatlap | 444013 | 2007. július 16. 20:06 | ||
Brúnó | Adatlap | 444012 | 2007. július 16. 19:12 | ||
Zoli | Adatlap | 444011 | 2007. július 16. 19:00 | ||
Sejtettem, de nem gond, akkor is jöhetnek a képek, továbbra is kösz! z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z