/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
matton 488192 2008. december 31. 16:49
Válasz erre
Boldog Új Évet mindenkinek!
JazzZ 488191 2008. december 31. 16:21
Válasz erre
Schumi7vb 488190 2008. december 31. 14:55
Válasz erre
JazzZ 488189 2008. december 31. 12:48
Válasz erre
Schumi7vb 488188 2008. december 31. 11:14
Válasz erre
Schumi7vb 488187 2008. december 31. 11:13
Válasz erre
na ja,de ki tudja mikor készül el...
JazzZ 488186 2008. december 30. 21:43
Válasz erre
1140afs
1140afs

Kis kedvcsináló!

Srácok , ilyenkor már aludni kell vagy csajozni!
G-funk 488185 2008. december 30. 21:43
Válasz erre
Úgy értettem hogy Schumi MÁR nem aktív pilóta! persze hogy az volt. És tudom jól hogy miért kapta a tesztlehetőséget. De azt kétlem hogy ezért több ferrarit adnának el.
GUGEE 488184 2008. december 30. 21:40
Válasz erre
Egy: az f1 a reklámra épül,persze,hogy több ferrarit adnak el!
Kettö:Azért kapta a teszt lehetöséget ,mert világbajnok lett,nem a szokásos teszt volt!
Ki a faszom az F1-es pilóta ,ha Shumi nem az?
Hát röviden ennyi!
Nem szeretnék többet értekezni erről!
G
G-funk 488183 2008. december 30. 21:35
Válasz erre
ugye ugye :))

Na de tényleg érdekelne hogy miből gondolod hogy nem vagyok túl tájékozott. Semmi olyat nem írtam szerintem.
GUGEE 488182 2008. december 30. 21:31
Válasz erre
GUGEE 488181 2008. december 30. 21:30
Válasz erre
Máris megdöbbentem a szerénységeden!
G
JazzZ 488180 2008. december 30. 21:24
Válasz erre
Én Patrese-t csinálok, de az orrszárnyat akkor nem rakom rá! Jól mutatna egymás mellett a két autó...nem? ! :)
G-funk 488179 2008. december 30. 21:19
Válasz erre
ezt a következtetést miből vontad le? :)
megdöbbennél ha tudnád mennyi mindent tudok :P
GUGEE 488178 2008. december 30. 21:06
Válasz erre
Ugy látom nem vagy túl tájékozott!
G
G-funk 488177 2008. december 30. 16:58
Válasz erre
Szerinted ettől több Ferrarit vesznek? :)
Azért kíváncsi lennék hogy a F1 pilóták hány mp-t kapnának tőle motoron :) gyanítom hogy 1 körön 2 kört :)
Mellesleg Schumi már nem F1 versenyző :)
Schumi7vb 488176 2008. december 30. 16:24
Válasz erre
lesz orr szárny,mint ahogy a Ferrari 126 c2-is ha eccer eljutok oda,hogy belekezdjek...Ja és persze Piquet féle autó lesz.
Schumi7vb 488175 2008. december 30. 16:21
Válasz erre
Tyrrell ford 003
Tyrrell 020
Matra F1
Schumi7vb 488174 2008. december 30. 16:21
Válasz erre
NGPETI 488173 2008. december 30. 16:14
Válasz erre
sajnos a rally VB-n már nincs ellenfele (2009-ben csapatok se nagyon lesznek),így az pedig unalmas lesz jövőre számára,a WRC "kitiltása" után pedig kedve sem lesz ott menni
GUGEE 488172 2008. december 30. 15:46
Válasz erre
Szerintem meg csak egy reklámfogás!
A multkori teszten aszem 2 mp volt közte és Shumi között!
Külömben is az utolsó 2-3 tizedet a legnehezebb leszedni!
Felmérte Ö is ,hogy nem lenne esélye!
G
JazzZ 488171 2008. december 30. 14:35
Válasz erre
Te melyik versenyzőt csinálod meg a BT50ből? Piquet vagy Patrese? Ha jól emlékszem, orr-szárny nélküli verzió lesz majd ? !
JazzZ 488170 2008. december 30. 10:15
Válasz erre
DSCF0057
DSCF0057

És akkor egy méltó ellenfél a turbó-korszakból! ! ! (persze nem a makett színvonalára értve!)
JazzZ 488169 2008. december 30. 10:14
Válasz erre
uncsi lenne, ha azt művelné, mint a ralliban:)
NGPETI 488168 2008. december 30. 09:53
Válasz erre
340x
340x

mondjuk Ő is elgondolkodtató lenne,nemcsak Rossi :o)
Bebá 488167 2008. december 30. 09:38
Válasz erre
és a sisakból kikandikáló szemekből is..
NGPETI 488166 2008. december 30. 09:01
Válasz erre
a sisakból és a rajtszámból kiindulva ROSSI! :o)
JazzZ 488165 2008. december 30. 08:29
Válasz erre
G-funk 488164 2008. december 29. 22:58
Válasz erre
rs200620081121108296861551364.jpeg
rs200620081121108296861551364.jpeg
rs200620081121108281861551364.jpeg
rs200620081121108281861551364.jpeg

Úgylátom végre lesz egy VERSENYZŐ is az F1-ben, a sok boxkiállás zsonglőr között :P
G-funk 488163 2008. december 29. 22:54
Válasz erre
Nagyon jó, gratula. Ugye tudod melyik aszalon lesz a helye :)
NHZsolt 488162 2008. december 29. 22:24
Válasz erre
KossuthLajos 488161 2008. december 29. 22:05
Válasz erre
NHZsolt!
Ford Sierrához való komplet Texaco-s matrica nincs véletlenül?
JazzZ 488160 2008. december 29. 21:48
Válasz erre
GUGEE 488159 2008. december 29. 21:40
Válasz erre
Szia Shumi!
Légyszi küldjél egy cimet meg egy telcsi számot magánban!
Köszi gugee66@freemail.hu
Matton te is légyszi,mert eldurrant a telefonom!
G
NHZsolt 488158 2008. december 29. 21:25
Válasz erre
mild
mild
f1
f1
f1 matrica
f1 matrica
doboz
doboz

Sziasztok!
Nem foglalom el a helyet az oldalból, sok-sok matricától és néhány makettől megválnék, a képek nagy részét a linken kep.tar.hu/nhrallye/50419800 találjátok meg, itt csak egy kis bemutató... Az érdeklődőktől email-ben kérek jelentkezést, így nem a fórumot foglaljuk ezzel. Köszi!
nhrallye@citromail.hu
GUGEE 488157 2008. december 29. 21:24
Válasz erre
Kép 434
Kép 434

Hogy a pi-be érsz rá ennyit makettolni?
Nagyon fasza,ha nem bánod majd az én c2-nél másolok róla dolgokat!
Addig is megosztom veletek a 642-esem padlólemezét!Csak a felületet figyeljétek!
G
matton 488156 2008. december 29. 20:50
Válasz erre
CIMG0872
CIMG0872
CIMG0875
CIMG0875
CIMG0876
CIMG0876
CIMG0877
CIMG0877
CIMG0878
CIMG0878
CIMG0882
CIMG0882

haladtam a c2-vel. Most így fest.
Schumi7vb 488155 2008. december 29. 18:49
Válasz erre
eccer majd én is megcsinálom,Jászberénybe készülök 3 makettel ha minden jól megy.
JazzZ 488154 2008. december 29. 13:29
Válasz erre
Pl a wastegate-ről a "kábel" belemegy a padlóba?:)
matton 488153 2008. december 29. 13:27
Válasz erre
én egy fél évig áltam vele mert nem volt dokumentációm,majd véletlenül egy kiállításon láttam egyet ausztriában na át is karbonoztam majdnem az egész autót mert majdnem mindenhol rossz mintát tettem fel rá.
Schumi7vb 488152 2008. december 29. 11:12
Válasz erre
azt látom,hogy a kábelezés nem az erőssége az illetőnek,sok helyről hiányzik is,csak gondoltam megmutatom,hogy más,hogy képzelte el a dolgot.
matton 488151 2008. december 29. 10:53
Válasz erre
Szép munka. Csak 88-ban fémlemezre rakott karbonból készült az alváz. Ergo a karbon felületen csak nagyon közelről nézve lehet felfedezni a karbon jelenlétét (nem szép fényes és nem látható a szénszálas szövet. Nem kenyerem a kritizálás tudod nagyon jól de ezen a képen a kábelvezetés nagyfokú bizonytalanságról árulkodik. szinte minden rosszhelyre van bekötve.
Schumi7vb 488150 2008. december 29. 10:42
Válasz erre
mp4-4_build_014
mp4-4_build_014

Matton!

Nézd mit találtam:valaki is megcsinálta a mclaren mp4/4-et,és ő a padlólemezt is karbonozta.
JazzZ 488149 2008. december 29. 09:30
Válasz erre
Ide pakolgasd, elvégre ez pályaautó topic is. De szerintem itt is megtaláljátok egymást:)
Bebá 488148 2008. december 28. 23:23
Válasz erre
http://akelta.wordpress.com/ /az újszülötnek minden vicc új/
SzucsLaszlo67 488147 2008. december 28. 20:13
Válasz erre
Köszi. Bár próbáltam kicsit rontani a karbonon mert ez elvileg csak fekete üvegszálas anyag de így se rossz. Azért csináltam most képeket mert ennek nagyrésze már nem fog látszódni ha rárakom a műszereket.
matton 488146 2008. december 28. 20:03
Válasz erre
Nagyon szépen haladsz.ne kapkodj vele.Egy apró megjegyzést ha megengedsz,a karbon matricát a hajlatoknál jobban lágyítsd meg a matricát és akkor száradás után nem fog elereszkedni hanem rendesen ráfeszűl. Amúgy gyönyörű a vas.
matton 488145 2008. december 28. 19:48
Válasz erre
Pipec a jószág. Festés+karbonozás nagyon 5-ös.
SzucsLaszlo67 488144 2008. december 28. 19:34
Válasz erre
HPIM4636
HPIM4636
HPIM4637
HPIM4637
HPIM4638
HPIM4638

Ez nagyon ott lesz! Gratula.

Haladok az LC2-vel. Inkább ide rakom fel a képeket mert megint belekötöttem a Sztanyi Bebá szerint remekművébe.
GUGEE 488143 2008. december 27. 13:48
Válasz erre
Aszem ezer forint a fele!Megkérdezem Shumitól a cimét!Én elköldöm neked ,te elküldöd neki ,s postaköltségben is kvittek vagyunk!
Hétfön vagy kedden feladom!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.