<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 443840 | 2007. június 27. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443839 | 2007. június 27. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443838 | 2007. június 27. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van, de nem tudom melyikre gondolsz. A 68-ason a lámpaházak "kockák", de bennük a búrák kerekek (www.internetmodeler.com/1998/september/first-looks/elcamino.php, holnap ezt is felrakom). A Revell gyártja a 78-ast (cgi.ebay.com/REVELL-2886-1-24-78-CHEVY-EL-CAMINO-KIT_W0QQitemZ190111608593QQihZ009QQcategoryZ2582QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem), az AMT meg most adta ki újra a 86-ost (cgi.ebay.com/REVELL-2886-1-24-78-CHEVY-EL-CAMINO-KIT_W0QQitemZ190111608593QQihZ009QQcategoryZ2582QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemex, MPC szerintem, majd ezt is felrakom holnap). Az MPC még kiadta régen a kb 81-est, illetve a GMC Cabellero-t is, de azokat nehéz már beszerezni, és drágák. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443837 | 2007. június 27. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na ez nem rossz deolyan nincs maketteben aminek kocka az első lámpa? Olyan a 70 es évekből való? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443836 | 2007. június 27. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán azért furcsa, mert alapból is az volt, ez teljesen olyan, mint a Biscayne (majdnem Impala), csak plató van a hátsó ülések és a csomagtér helyett. Eddig csak sima tuning változatokról találtam képet. A drag asszem teljesen olyan, mint az alap kit, csak a géptetőn kilóg a beömlő, meg az ajtó alatt/előtt a kipufogó csövek, és hátul slick gumik vannak. Szerintem a custom érdekesebb lenne, illetve ilyen típusból bűn lenne drag változatot építeni (szigorúan magánvélemény). z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443835 | 2007. június 27. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez pedig a 65-ös változat, amivel már sokkal kevésbé vagyok elégedett. Elsősorban az egybealjú kivitel miatt van hiányérzetem, de a motortér se sikerült olyan jól. (Ezért a 68-asból szereztem még egyet donornak, de pl az eltérő tengelytáv miatt valószínű az eredeti elemeket kell majd felhasználni, kiegészítve a 68-as darabjaival.) Viszont az tetszett, hogy ebből is építhető custom változat, ráadásul a platóra még "felépítményt" is mellékeltek. Összességében egy egyszerű makett, de rajongóknak ajánlott. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443834 | 2007. június 27. 13:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli! elég furcsa dög. nin képed a drag verziórol esetleg? az érdekel szokás szerint :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443833 | 2007. június 27. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
chevy a kék revell olajos 51 assszem. sajna nem olyan lett amit akartam. de sebaj,jön a következő nascar! tapadjon az az amcsi gumi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443832 | 2007. június 27. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello srácok! Ez lenne az 59-es El Camino. Pár alkatrész hiányozhat (amiket más kithet tervezek felhasználni, illetve kerekek), de a lényeg megvan. Közepes makett, de viszonylag részletesen kidolgozott. 3 változat építhető belőle: stock, custom és drag. Utóbbi kettőhöz egy 390-es(?) Caddy motort is mellékeltek, míg a tuninghoz lake pipe, tonneau tető + hidraulika, korlátok, más front és hátsó ajtó, lámpák, Centerline felnik stb tartoznak. Az utastér elég puritán, de azt leszámítva egy elég tisztességes kit, szerintem érdemes beszerezni. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443831 | 2007. június 27. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
OK, köszi szépen előre is! (Engem elsősorban szériában érdekelne, azért jól jönnek majd a fotók.) z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443830 | 2007. június 27. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
origi volt, de nem bírtam ki és kibontottam. nem rossz. elég kevés az alkatrész szám, de maj körbefotózom! Chevy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443829 | 2007. június 27. 11:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443828 | 2007. június 27. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443827 | 2007. június 27. 10:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443826 | 2007. június 26. 22:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
csini, a kerékívek az 57es útmestert idézik. végülis GM! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443825 | 2007. június 26. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443824 | 2007. június 26. 22:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
több mint érdekes, nem is kellene customolni:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443823 | 2007. június 26. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Pajti! Eleinte elég bizonytalan voltál, de úgylátom összeszetted a bátorságod! Az árnyalat így már nem is zavaró, gondolom a matricák miatt. A kék milyen festék? Felragasztottad a kasznit? (ha nem akko képet plíz!) Külön grat, hogy ilyen rövid idő alatt képes voltaál megépíteni! (én leunokázok mire 1et összerakok. pedig vár 1 pár:D) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443822 | 2007. június 26. 22:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Szép lesz! Grat! Full stock készül belőle? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443821 | 2007. június 26. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó! Ez babán néz ki! A szöszmöszmackó flockolás nekem továbbra sem fincsi. lehet hogy csak a fotó miatt, és még mindig nem vettem, hogy kipróbáljam milyen is valójában:S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443820 | 2007. június 26. 15:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443819 | 2007. június 26. 15:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolkodtam rajta, hogy én is átalakítom, és majd elkérem Tőled a másikat. De lehet, hogy a tetővel majd egy másik kocsiból építek Elkyt. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443818 | 2007. június 26. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lett az alsó rács is, nem volt időpocsékolás. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443817 | 2007. június 26. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szasz Brúnó! Továbbra is nagyon tetszik a járgány, pláne így "egyben". Nekem viszont hiányoznak a króm díszek, sokkal látványosabb lenne a belseje úgy. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443816 | 2007. június 26. 15:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én azért nem bánnám, ha az 1. után a többi generáció is nagy Chevy-ből készült volna, de a Chevelle stb is nagyon jó alap hozzájuk. Nekem talán a 4. és 5. generáció tetszik leginkább, de a többi se rossz. Ranchero-ból meg egyértelműen a 70-es évekbeliek az igaziak. Akkor még a héten felrakom a képeket. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443815 | 2007. június 26. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor! Golf-kategória ide vagy oda, nálam valószínű csak az jöhet szóba (egy diszkrét szélesítés vagy enyhe kilógatás...); nem akarom nagyon átfaragni a kasznit. Nemcsak azért, mert félek, hogy elcseszem, hanem mert többé-kevésbé gyári állapotban lesz megépítve. Lényegében csak a TT felnik mennek rá pluszban. Rengeteg változatot néztem, de egyik se fogott meg igazán, pedig a neten is sok átépítő van már a kithez, szóval nagyon faragni se kéne. Amúgy Neked se akartam javasolni a hátsó szélesítést, akkor már inkább a padló/kerékdob átépítést válaszd! (Bár elől ez igencsak kétségesnek látszik...) A Camino kiteket akkor majd felrakom még a héten, talán holnap. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bombraider | Adatlap | 443814 | 2007. június 26. 12:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziatesóóó! Nagyon zsíír lesz,színösszeállítás is nagyon eltalált lett!:) Amúgy meg ideges lettél és meg akartad enni pálcikákkal?:D üdv:bomböcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 443813 | 2007. június 26. 09:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor! Nekem nagyon tetszik! Így tovább! Alig bírom kivárni, hogy festve lássam! Milyen színt választottál? GT csík lesz benne? Milyen színű lesz a csík, ha lesz? Jajjj, ennyi kérdést... Üdv, és további boldog építést: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443812 | 2007. június 26. 08:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ott a pont!!!:) nem véletlen raktam tegnap fel, a caminós téma közben/után:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443811 | 2007. június 26. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyon jól mutat a motortér, a többi is, de a motortér innen nagyon ütős. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443810 | 2007. június 26. 08:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443809 | 2007. június 26. 08:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam még mindig a 48-as Ford van terítéken, azzal szipkázok. Az utasteret részemről késznek nyilvánítom, nem teszek bele krómcsíkokat sem. Még egy apróság, a fűtés doboza bekerül és ennyi. A kasznit lefújtam hétvégén, de olyan hibák jöttek elő (karcolás nyomok), hogy folyékony alapozóval át kellett kennem azokat a részeket. Aztán csiszolás, és tegnap este pedig az egészet újrafújtam alapozóval. Már nagyon remélem, hogy nem jön közbe semmi és mehet rá a rendes szín. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443808 | 2007. június 26. 08:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
megérte azt az 5 órát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443807 | 2007. június 26. 07:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Blackbird | Adatlap | 443806 | 2007. június 26. 06:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jópár hónapja amikor Metallicát hallgattam altatóként, megjelent a szemeim előtt egy gyönyörű autó, amit megpróbálok megépíteni. Eltartott egy darabig amíg megtaláltam azt a makettet, amit át lehet építeni, de most már sinen vagyok. Mellesleg még nem építettem autót, és ezt is ki akartam próbálni. Blackbird | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443805 | 2007. június 26. 02:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443804 | 2007. június 25. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Camino 2. generációja szép letisztult, post-fecskefarok korszakbeli autó, de igazán a 3. generáció jön be, '68-'72-ig nagyon szépek. A 4-5.gen-nek elmásztak az arányai, de azért azok is jók :) ('70-80as évek bejönnek, nascarban is ez a kedvenc korszakom. az még stock car racing volt) Ranchero meg '72-'73-'77. Tetszik hogy a plató oldala magasabban van és meg van "izmosítva". Egy-egy képet rakhatsz fel mindegyikről, érdekelnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443803 | 2007. június 25. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A sárvédőszélesítést még megoldanám, van csiszolópapírom elég sok. De egy snassz sárvédőszélesítő az a II.-es Golf kategória. Nekem az. Legalábbis ők előszeretettel használták(ják). A gumikilógatás ugyancsak az Ő főművük. Egy komplett hátsórésszélesítéshez meg már nem érzek elég lelkierőt magamban. Úgyhogy ezzel sem élek, én inkább a gumiból csípek le ha mégis az kerülne fel. Mert szerintem ahogy elnéztem a 335-ös szélesség ehhez a kasztnihoz kicsit sok. Szerintem. Az összes Camino-t felteheted. Nekem annyira megtetszett az 51-es platós dög, hogy lehet majd megcsinálok egyet. Szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443802 | 2007. június 25. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem alapból nem tetszett az 59-es nagy Chevy, szóval nem az Elky-vel van gondom. Illetve azzal csak annyi, hogy miért pont azt a tetőt választották? (A panoráma nem a sima buborék volt?) Elsősorban épp a vízszintes denevérszárnyak meg a macskaszemek nem tetszettek, de egy idő után hozzászoktam. Egyébként nekem jobban tetszenek a GM pick up-ok, bár a 70-től gyártott Fordok tényleg izgalmasra sikerültek. Konkrétan milyen későbbi modellekre gondolsz? Nekem az 59-esen kívül még a 65-ös, 68-as és 86-os Camino van meg (mind AMT), ha valamelyik ezek közül érdekelne, szívesen felpakolom a képeket róluk. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443801 | 2007. június 25. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
'69 = '59 bocsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443800 | 2007. június 25. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arra gondoltam, hogy a Chevrolet azért komolyabban vette ezt a pickuposdit, a Rancherok sokáig inkább csak levágott hátulju kombik voltak. A '69-esben szerintem pont az volt a nagy húzás hogy rendesen befejezték a kabint, így a Cami remekül passzolt a palettába. A BelAir/Impala/Biscayne denevérszárnyát is teljesen korrektül alkalmazták a platós verziónál. Az hogy ez a hátsó panoráma ablak kinek hogyan mennyire tecc, az már más kérdés... az '59-es már akkor is keményen megosztotta a közvéleményt amikor kijött. Talán nekem is csak az extrémsége miatt kedves... Ami igazán kéne az a későbbi modellek. Pick-up fronton Fordék nálam csak úgy '70re érték utol a GM-et, de akkor aztán odaba...tak! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443799 | 2007. június 25. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudom, eddig se voltál elégedett a kocsival, de a képeken nagyon jól néz ki. Nekem továbbra is tetszik. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443798 | 2007. június 25. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443797 | 2007. június 25. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
hali egy régi ujdonság,végre befejeztem könnyek árán a nascart. utólag,összeragasztás után vettem észre,kihagytam egy rácsot az elején :( ugyhogy kicsit csaltam a fotókkal. nagyon macerás épités volt,nagyon nem ugy jött össze ahogy kellett volna. kár érte,remélem a köv amcsi vasam más jobb lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Blackbird | Adatlap | 443796 | 2007. június 25. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443795 | 2007. június 25. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem is tetszenek a személyteherautók, van is pár Elky makettem, és még a későbbiekben vennék is párat. Kicsit furcsállom, hogy az ausztrál változat után jópár évvel később jelent csak meg a Ranchero, de lehet, hogy épp a legjobbkor (akkor volt rá leginkább kereslet?), nem véletlen mozdulhatott rá a témára utánna a GM is. Egyébként nekem az 59-es Elky annyira nem tetszik, a személyautó dizájnja se tetszett. Ráadásul az a fajta tető helyett is választhattak volna valami más fazont. (Ha még nem lenne meg, ajánlom a Revell 66-os és az AMT 86-os Camino-ját, idén adták ki újra mindkettőt.) z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443794 | 2007. június 25. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem(!) a kisebbik az alacsony profil miatt nem igazán illene a Mustang alá, nagyobb gumival viszont teljesen jó lenne. A nagyobb pedig kissé kilóg (1-2mm), ha nem úgy teszed alá, hogy magasan álljon a kocsi. Szóval szélesíteni kellene a sárvédőt, vagy esetleg a dobot átfaragni. (Előbbit nem is merem ajánlani, mert már kész a kaszni.) (Ezúttal se vitázni akarok, ez is csak szubjektív vélemény, és úgy válassz, hogy Neked tetszen!) z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443793 | 2007. június 25. 09:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jóreggelt! Rejtély megoldva, megint okosabbak lettünk, köszi Brúnó! Ettől függetlenül tartom a nézetemet, szerintem toldozott-foldozott, bár Mr.Brandt megtett minden tőle telhetőt. Nyilván ez egy kutyafüle akció volt, az isten háta mögött, relatíve kevés pénzből, Dearnbornban csak évekkel később esett le a tantusz, hogy micsoda jó biznisz ez. Nekem az '59-es ElCamino az első igazán szép személyautó-pickup. Nektek mi a véleményetek?? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 443792 | 2007. június 25. 09:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,Brúnó,most mán értöm! Tehát akkor vesz az ember egy sima 1:24-es '51-es kupét,és megcsinálja a hátulját platósra? Az alváz ugyanaz maradt? Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443791 | 2007. június 25. 07:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keri! Ez egy Ausztrál '51 Ford Coupe Utility. Részlet a Hot Rod Kultúra júniusi számából (Magyar újság!). A cikk írója, cerka (Árvay) "Első ránézésre azt gondolná az ember, hogy egy pickupot lát, pedig nem. A coupe utility egy önálló kategória. Ausztráliában a farmerfeleségek a harmincas évek elejére megunták, hogy szakadt, trutyis pickupokkal kell bejárniuk a közeli városba. Ezt felismerve Lew Brandt, az ausztrál Ford tervezőmérnőke, 1934-ben megálmodta az új autókategóriát. A coupe bodyt kicsit átalakította, majd hozzáépített egy platót úgy, hogy az harmónikus egységet képezzen a fülkével. Ezáltal a jármű totál más lett, mint egy picup. Olyan, mintha a teherautó bálba készülne. Elegánsabb. Később a töbi autómárka is követte a jó példát. Hamarosan elkezdték gyártani a coupe uti-kat a "jobbkormányos" kontinensen. Az 50-es évek elejétől az USA autóipara is beinditotta a platós személyautók előállítását. Ezek lettek a sokak által kedvelt Chevy El Caminok, Ford Rancherok. Ez az autófajta, a Utility, egy igazi ausztrál ikon." Brúnó |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z