/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
migi 368606 2008. március 6. 18:41
Válasz erre
Szia Monox
Ha érdekel ez a témakőr keress imailben , migi3@freemail.hu
Monox 368605 2008. március 6. 08:47
Válasz erre
Köszönöm az infót! :)

A MiG-21 magyarországi történetének megismerésével és az anyagok összegyűjtésével több mint 10 éve foglakozok, de mindig jön valami újdonság, amiről eddig nem tudtam. Pont ezért szép :) Az U típusról eddig megszerzett fotókon csak a már említett két gép volt tereptarka, de mindig jöhet új infó és bővülhet a kör, amint most is. A képen egyébként a 1817-es és a 1420-as látható.
Bár a képek tényleg nem túl jó minőségűek, de az azért tisztán kivehető, hogy a gép alja egyszínű kék és nem terepszínű. Továbbra is érdekelne ez a téma, főleg, ha esetleg fotó is van róla.
sainz 368604 2008. március 6. 00:31
Válasz erre
1420-022_resize
1420-022_resize
1420-022-cut_resize
1420-022-cut_resize

Monox!

" U típusból csak a 1418-as 4117-es viselt terepfestést az utóbbit elvitte India. Kérlek mondj el erről mindent amit tudsz."

1984-es foto Taszarrol.
Sajna eleg gyatra negativ - a papirkep meg vacakabb - de szerintem ez is egy terepszinu U.
Az oldalszamot majd ti pontositjtok, en a foto alapjan nemtom biztosan: 1847 v 1817 ?
mig23papa 368603 2008. március 5. 21:14
Válasz erre
migi

voltál katona? ami kerek cipelik, ami szögletes , azt meg gurítják :-)
sainz 368602 2008. március 5. 19:53
Válasz erre
www.reneharten.net/unterseiten/armeezeit.htm

Erdekes fotokontener, ha jol ertelmezem, az AFA-39 van benne:
migi 368601 2008. március 5. 19:25
Válasz erre
Szia Monox
Köszi a válszt a kérdésemre, de azt nem értem hogy mért kell lefesteni a szétvágáshoz a felségjelet, mért nem lehet úgy szétvágni hogy felvan rá festve a felségjel.
mig23papa 368600 2008. március 5. 00:04
Válasz erre
B_MIG_21_CEM_409_001
B_MIG_21_CEM_409_001
B_MIG_21_CEM_3955_001
B_MIG_21_CEM_3955_00...
B_MIG_21_CEM_4112_001
B_MIG_21_CEM_4112_00...
B_MIG_21_CEM_4603_001
B_MIG_21_CEM_4603_00...
B_MIG_21_CEM_4607_001
B_MIG_21_CEM_4607_00...
B_MIG_21_CEM_4608_001
B_MIG_21_CEM_4608_00...
B_MIG_21_CEM_4608_002
B_MIG_21_CEM_4608_00...
B_MIG_21_CEM_XX03_001
B_MIG_21_CEM_XX03_00...
B_MIG_21_CEM_9310_001
B_MIG_21_CEM_9310_00...
B_MIG_21_CEM_8113_001
B_MIG_21_CEM_8113_00...
B_MIG_21_CEM_8108_001
B_MIG_21_CEM_8108_00...

Néhány fotó abból a gyászos időszakból
Monox 368599 2008. március 4. 22:44
Válasz erre
Migi!

A KÖRÜ-ben lévő MiG-21-esek üzemidő elfogyás (a PF típus esetében) és pénzhiány miatti hadműveleti tartalékba helyezés és tárolás miatt kerültek oda. A PF-ekről bizton lehetett tudni, hogy repülni már sohasem fognak többé éppen ez aldta a kísérleti alapot az átmeneti felségjel megkreálásához. (409-es gép) Az MF-ek sorsa ekkor még bizonytalan (bár előre látható) volt, de miután már 1990-ben leállították őket, még a csillagot viselték, de az ék alakot csak a reaktiválásuk után került volna fel. Végül mind a 15db MF és a 7db PF valamint 2 db bisz is a lángvágó alatt végezte, úgy, hogy nem volt rajtuk semmilyen felségjelzés csak az utolagosan odamaszatolt barna színfolt. Kivétel volt a 409-es, melyen előbb a függőleges vezérsík bal oldalán az ideiglenes felségjel volt, a bal oldalán és a bal szárny alsó felületén pedig az ék alak. Mikor a gépet szétdarabolták, az ék alak még a gépen volt, de az ideiglenes felségjelet is már egy barnás-szürkés szín takarta...

Búza!

A 1319-es megmaradt nekünk, 2006-ban a szolnoki múzeumba került. Viszont én sosem hallottam még az alsó terepszínű kamóról. A U típusból csak a 1418-as 4117-es viselt terepfestést az utóbbit elvitte India. Kérlek mondj el erről mindent amit tudsz.
sainz 368598 2008. március 4. 21:47
Válasz erre
búza 368597 2008. március 4. 21:36
Válasz erre
Az alapötlet a régi, II. VH. előtti ék volt a belépőéltől a kilépőig. Az jó lett volna, mert igazodott volna a gép méreteihez. ( nagyobb húrhossz, nagyobb ék). A MIG-21 esetében ez a csűrő utolsó himbájának takarólemezén ment volna keresztül. Nem volt ember, aki megfestette volna. Utána egy - a gép méreteihez illő - ék következett, ezt is elvetették. A mai jugó csíkhoz hasonló magyar szín eleve nem jöhetett számításba. Maradt, ami most van, már csak takarékosságból is. Egyébként a terepszínű festés is ezen az alapon dőlt el. Volt egy festési minta, ami több színű volt, csak a színek elhelyezkedése változott volna. Pl. ami az egyiken földbarna az a másikon zöld és a harmadikon homokszínű. Ez is a takarékosságon bukott meg. Az ezredeknél volt kísérleti festés, pl.1418, de volt olyan is, aminek az alja is terepszínű volt. A számra sajna már nem emlékszem, most Indiában van a gép. (1319???)
migi 368596 2008. március 4. 19:16
Válasz erre
Urak
Megkérdezném a Kecskeméti Körüben álló gépekről mért kellettt eltávolitani a felségjelzéseket, útban volt a lángvágónak vagy azért mert ki voltak vonva már a rendszerből ?
Miggyuri 368595 2008. március 4. 18:31
Válasz erre
Érdekelnének a további, hasonlóan hamvában holt felségjel-változatok is.
Miggyuri
mig23papa 368594 2008. március 4. 13:51
Válasz erre
Hind

a szomorú tapasztalat az , hogy az illetékesek, sohasem a szakmailag hozzáértő, lelkes odaadó emberekből kerülnek ki, hanem a hozzá nemértő, semmivel sem törődő, íróasztalukat féltő pancserok közül, akik sok esetben rokoni, sör melletti baráti kapcsolatok révén lehetnek ott ahol éppen vannak, ráadásul, egy esetleges szakmai katasztrófát okozó bal- lépésűk után sohasem buknak lefelé, hanem csak is felfelé, ami által még nagyobb veszteségeket okozó döntéseket hozhatnak, mindenféle hozzáértés nélkül, és még jól meg is fizetik (fizetjük) őket ezért :-(
Hind 368593 2008. március 4. 08:32
Válasz erre
Azért tünik légypiszoknak,mert az illetékesek nem tanultak matekot!Ugyanis a felségjelzéseknek ,és annak méretének is van passzusa.A méret kiszámításánál figyelembe kell venni a repülőeszköz felületét is!Hát ez nekik többismeretes egyenletnek tűnhetett.
Ismét jómunkásemberek!!
Nem a festő-emberre gondoltam.
Monox 368592 2008. március 4. 08:13
Válasz erre
Mig-23papa!

Igazad van, akkoriban ez már megtörtént :) De akkor is ez volt az első állami ünnep utána! :)
mig23papa 368591 2008. március 3. 23:20
Válasz erre
Monox

a "rendszerváltás" mikor is volt egész pontosan?
Monox 368590 2008. március 3. 22:54
Válasz erre
A kör alakú felségjel története 1990 augusztus 20.-ra nyúlik vissza, amikor már a küszöbön lévő rendszerváltás alakjai Mi-8-as helikopterekkel vonultal "állami ünnepelni", de abban mindeni egyetértett, hogy nem vörös csillagos gépekkel...
Az idő szorított, pár nap volt csak a helyzet megoldására. Azt már csak sejthető, ahogy Búza is írta, hogy a választás azért esett az 1938-1942 időszak korábbi felségjelére mert ezt volt a legegyszerűbb egy körben ábrázolni úgy. hogy lefedje a csillagot. Tény, hogy nem volt a legszerencsésebb megoldás, de az idő akkor is pénz volt úgy tűnik...
Kevésbé ismert tény, hogy ez a felségjelzés hivatalossá is vált, mégpedig 90.08.20.-tól egészen 91.03.31.-ig amikor az ék alak váltotta fel. Viszont az is tény, hogy összesen 6 repülő eszkozre festették fel: Az akkor már Kecskeméten a lángvágót váró 409-es MiG-21PF-re és arra az 5 Mi-8T-re amin az akkori állami apparátus utazott. Az 5 darabból csak annyi biztos, hogy a január 31-én katasztrófát szenvedett 10445-ös Mi-8-as is viselte.
Zebi 368589 2008. március 3. 21:55
Válasz erre
Nem hinném, hogy az ék rossz választás lett volna, már csak történelmileg sem.
borisz 368588 2008. március 3. 21:51
Válasz erre
búza 368587 2008. március 3. 21:28
Válasz erre
Sziasztok!
A gengszterváltás környékén igény volt a csillagos felségjel eltüntetésére. Az akkori HM politikai államtitkára ( Raffay Ernő, ha jól emlékszem a nevére ) kiadta a parancsot egy új megtervezésére. A PG.-ben a berepültető csoportnál zsírkrétával felrajzoltuk a MIG-21-esekre, mgetervezve a különféle variációkat. Nem mindegyik volt megvalósítható. Végül a legolcsóbb megoldást( és a legrosszabbat ) választották, lefújták a régit és a helyére felfestették a mai 800x400-as éket. Mingen gépre, Z-43-ra és AN-26-ra is, amin ez egy légypiszoknak tűnik!
Miggyuri 368586 2008. március 3. 21:11
Válasz erre
Ahogy én tudom, egyszerűen kipróbálták, hogy mutat.
Miggyuri
mig23papa 368585 2008. március 3. 20:06
Válasz erre
Kecskemét KÖRÜ udvarán
Kecskemét KÖRÜ...

Laci
ez a kép valószínűleg ugyanott, a kecskeméti KÖRÜ udvarán készült, ahol én is csináltam a mellékelt képen látható felvételt, akkor még, vagy akkor már a kör jelzés nélkül, a kérdés már csak az hogy hogyan és miért került fel ez a jelzés az akkor már bontásra váró gépre,
migi 368584 2008. március 3. 19:29
Válasz erre
Köszi szépen az utolsó kép a lényeges erröl a jelzésről kellene még infó, kép, méret, stb. Leszeretném gyártatni matricának 1/48 méretben .
Charger 368583 2008. március 3. 19:13
Válasz erre
MiG-21-409-1
MiG-21-409-1
MiG-21-409-2
MiG-21-409-2
MiG-21-409-3
MiG-21-409-3

parancsolj,én ezeket találtam.
migi 368582 2008. március 3. 19:02
Válasz erre
Sziasztok
Keresnék bármilyen infót, képet stb a 409 oldalszámú MiG-21 PF-ről amin a kisérleti felségjelzés volt látható .
flagon 368581 2008. március 3. 17:15
Válasz erre
docu0002
docu0002

A Finn/Angol nyelvü Mig-21 in Finnish Air Force kiadványban megsem emlitik az F-12-es jelzést.
cseka76 368580 2008. március 1. 07:48
Válasz erre
Monox 368579 2008. február 29. 22:59
Válasz erre
Ismereteim szerint az F-12 típusjelzés a Finn AF gépeit illették. Egyetlen alkalommal láttam ezt a típusjelzést, a 90-es évek elején létezett Makettstúdióban említették. A jelzés állítólag azért változott mert Finnország volt az első nem VSZ tag aki megkapta a típust. Az F-12 a "táboron kívüli" létre utalt. Műszakilag semmiféle külömbséget nem volt az F-13-ashoz képest. Ez a jelzés összesen 12 gépet érintett amiből 4 veszett el az 1986 januári selejtezésig.

A csehek által repült F-13-asok saját gyártmányok, talán ezért is külömböztek a kabin mögötti terület kialakításában. Az is igaz, hogy sosem sikerült beszélnem senkivel, aki érdemben tudta volna, hogy a kabin mögötti rész miért plexiborítású. Az okoskodás (pilóta hátra tud nézni, esetleg vizuális ellenörés céljából olyan, stb.) sem hozta közelebb a megoldást.
cseka76 368578 2008. február 29. 21:32
Válasz erre
Névtelen2

cseh mig-21 01
Névtelen2
Névtelen3

mig-21
Névtelen3

Valószínű,hogy én néztem be a dolgot!:-) Ezeken a képeken azért látszik,hogy miről van szó! Azt lehet tudni,hogy ez miért volt így? Illetve miért volt ez az apró különbség? (lemezelés,plexi)
migi 368577 2008. február 29. 20:52
Válasz erre
Hát szerintem nem ugyan azt a könyvet nézzük, a Finn gépeknél plexi a kabinmögötti rész ,A Csehek változatának volt jellemzője hogy lemezelték azt a részt.
cseka76 368576 2008. február 29. 20:44
Válasz erre
Igen, és is ott találtam rá!
Ami szerintem külömbség az F13-hoz képest így külsőre,hogy az előrenyíló kabintető mögötti rész a F12s-nél nem átlátszó plexi borítású! Az F13 -nál ez a rész átlátszó(gondolom plexi).
cseka76 368575 2008. február 29. 20:40
Válasz erre
Névtelen1

mig-21 f12s?
Névtelen1

Na,erre a madárkára gondolok!
migi 368574 2008. február 29. 20:40
Válasz erre
Igen volt ilyen a Finneknél de ÉN szerintem nem sok külöbség lehet a képekről itélve a F-13 és ez között .A squadron signál Mig-21Fishbed in action könyvében vannak képek erröl a fin gépről.
cseka76 368573 2008. február 29. 20:24
Válasz erre
Urak!

Tudtok valamit a Mig-21 F 12s típusról? A finnekenk elvileg voltak ilyen gépeik rendszeresítve.
mig23papa 368572 2008. február 28. 23:51
Válasz erre
a kérdés nem olyan bonyi
a háttérben a pápai torony és a kettes zóna műszaki pihenője látszik
sainz 368571 2008. február 28. 20:56
Válasz erre
Untitled-Scanned-38
Untitled-Scanned-38

Mas.
Melyik repterunkon keszult ez a foto?
Az orrfuto mogott latszik vmi epulet.
sainz 368570 2008. február 28. 20:51
Válasz erre
Nekem csak utasszallito repulogepeken utaskent latott mas repulogepek - ezek szinte mind parhuzamosan vagy szemben repulo gepek voltak - vannak viszonyitasi alapkent.

Szoval nem igazan tudom, mennyire lehet nehez egy gyakorlott vadaszpilota szemenek - amennyiben tudja hogy milyen iranybol, magassagon erkezik - kiszurni a 2M-el repeszto Concordot tiszta idoben - gondolom abban a magassagban mar tobbnyire tiszta.
Vajon milyen tavolsagbol eszlelheto?
Lehet hogy ez nem is olyen nehez?
Rumcájsz 368569 2008. február 28. 20:38
Válasz erre
A Concorde utazómagasságában már gyakorlatilag nincs vizpára, ezért nincs kondenz-
csik-képződés sem.
sainz 368568 2008. február 28. 19:33
Válasz erre
Es mi van ha a szomszed orszagok idoben atadtak a celt - Concorde - a nigeriaiaknak?
sainz 368567 2008. február 28. 19:31
Válasz erre
Igen.
Az elfogas nagyon nem egyszeru 2M-el repulo celnal.
Raadasul az eredeti iras szerint egy pilota onallositotta magat(akkor valoszinuleg nem kapott vadasziranyitast, ravezetest...).
A 21-es lokatora meg mindenre alkalmas, csak onallo celkeresesre nem - kiveve azt a nevetsegesen kismeretu legterreszt szinte az orrod elott - meg egy Concord meretu celhoz is igen kozel kell lenni es megfelelo iranyba kutatni, hogy megcsipd.

Nemtom.
Tiszta idoben, nappal, vizualisan?
(abban a magassagban vajon van komoly kondenzcsikja a Concordnak?)
Neha 80km-es latasrol is beszelnek...
De akkor is ott van amit mondasz, jo helyen(magassag,sebesseg...) kell lenni es jo idpontban, hogy legyen eselye a dolognak.

Az oroszok a VSZ idokben sokszor teszteltek a legvedelmunket MiG-25 celokkal, gyakran nem is porkoltek M2-nel gyorsabban.
Ahogy en tudom, megis csak egyetlen egyszer sikerult Horvath "macska" Miklosnak szembol megcsipnie MiG-23MF-el, de akkor is annyira hatarerteken voltak a parameterek, hogy elesben valoszinuleg nem sikerult volna leloni...
sainz 368566 2008. február 28. 17:37
Válasz erre
Nem csk a modernizalt, NATO kompatibilis MiG-21MFN-en?
Daala 368565 2008. február 28. 17:36
Válasz erre
A csehek alkalmazták MF-eiken az R-13-at és a nitrogénes indítóberendezést.
Matador 368564 2008. február 28. 08:12
Válasz erre
Sainz!
Én sajnos nem tudom kideríteni. Ha egy olyan országon keresztül akarsz átrepülni, ami nem eurocontroll tag, akkor az illető ország légügyihatóságának kell elküldeni a flt.plan adatokat, mire ők vagy adnak engedélyt, vagy nem. Illetve számláznak. Lehet, nem tekintenék viccnek, ha benyújtanánk egy hazai fuvarozó nevében egy plan-t 2Mre :) Különgond, hogy Nigéria valszeg, miután nem tagja valamelyik ilyen jellegű szervezetnek, lista árat alkalmaz, amitől bilaterális egyezményekben eltér. + az árak is igen nagy valószinűség szerint változtak az elmúlt években. Még azt is el tudom képzelni, hogy egyszerűen mint a legtöbb ország, tiltja légterében a hangsebesség feletti repülést, ezért ára sincsen.

Én továbbra is ott érzem a gyenge pontját a sztorinak, hogy nem volt gyakori desztináció dél-afrika, ezért nagyon nehéz lehetett kidolgozni egy eljárást. A sebesség miatt, a mig-nek nagyon jó helyen kellett lennie, az üzemanyag fogyasztás miatt nem mehetett túl sokáig teljes sebességgel. Ha a concorde egy picit is máshol lépett be, vagy egy kicsit más irányban haladt, mint várták, akkor már esélyük sem lehetett. Pontosan nem tudom, hogy mennyi idő kellett, de itt biztos megmondja valaki, de úgy tudom, hogy a Korean Air gép már másodszorra lépett be a szovjet légtérbe másfél óra alatt, mire sikerült megtalálni, már levegőben lévő géppel, egy olyan területen, ahol miden kilométeren volt egy lokátor, gyakorlott irányító személyzettel és olyan géppel ami adott esetben két és félszer akkora sebességgel repült, mint célgép. Bezzeg az amerikaiak a perzsa-öbölben, nem kérdeztek inkább lőttek egy airbust, biztos ami ziher.
SHBalage 368563 2008. február 27. 23:08
Válasz erre
Ami fontos és lemaradt...

A webmester megjegyzése: Más, az alakulatnál szolgált emberek részéről nem nyert megerősítést, hogy A JG-2 MF-eket kapott volna.
SHBalage 368562 2008. február 27. 23:00
Válasz erre
Arról ír, hogy a JG-2 nem csak az M típust, hanem az MF-et is repülte. A JG-7-től kerültek a JG-2-höz. Az ITP-nek(nem tudom mi ez) problémás volt az átálás a típusok különbözőségei miatt.
A rakétatecnikusok főnöke volt 1989-ben. Akkoriban kaptak vmi INGUL nevű rakéta ellenörző ketyerét. És hogy az ehhez a repülőgép típus(gondolom az MF)R-60-as és R-13M rakétákkal is felszerelhető volt.
Ehhez jött még hozzá, hogy az INGUL- a MIG-23-asoknál is használták Peenemündeeben. Ez viszonylag megkönnyítette a MIG-29-esek rakétatecnikájának ellenőrzéséhez való átalakítást.

Rusnya szabad fordításban kb ennyi a lap teteji bekezdés.
Rumcájsz 368561 2008. február 27. 22:54
Válasz erre
A szöveg elejéből annyit értek, hogy ez nem 21M, hanem MF változat /lehet, hogy valahol téves felirattal jelent meg a fotó, és itt közölte a javitást a szaki/. A rakétasin viszont tényleg a nitrogénes tipus, a rakéta meg R-13M, ezek szerint az MF-en már ezt is tudták alkalmazni, mármint azok, akik erre rászánták a megfelelő anyagiakat.
sainz 368560 2008. február 27. 22:32
Válasz erre
home.snafu.de/veith/episoden2a.htm

Itt talaltam egy fotot, MF(M?) R-13M-mel, de hogy mit irnak az nekem talany...nich sprechen
Rumcájsz 368559 2008. február 27. 22:30
Válasz erre
Az R-13M speciális, nitrogéntartályos inditósint igényel, nem tudom, ez technikailag
illeszthető-e az MF fedélzeti rendszereihez, de ismereteim szerint nem valószinü.
sainz 368558 2008. február 27. 22:17
Válasz erre
Koszi Rumcajsz!

Lehet hogy ez is badarsag a nigeriai sztoriban, es az MF nem is tudja alkalmazni az R-13M-et?
Rumcájsz 368557 2008. február 27. 22:13
Válasz erre
Az MF tudtommal az eredeti RSz-2USz+R-3Sz fegyverzettel együtt vonult nyugdijba, tehát R-13M-et nem kaptak.
A technikus kezében nagy valószinüséggel az R-3Sz rakéta közelségi gyujtójának a védő-
gyürüje van, amit a kormánylapok mögötti rakétatörzs-szekcióról vett le.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.