/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
Vik30 392217 2011. január 3. 19:05
Válasz erre
Mert nem hajtottam be a pótvezérsíkot!
unicellular 392216 2011. január 3. 19:01
Válasz erre
zoli1989 392215 2011. január 3. 18:59
Válasz erre
Azt a közbenső telep helyet elárulnád ? (Már ha szabad persze)
Vik30 392214 2011. január 3. 18:54
Válasz erre
mig dianasztia2
mig dianasztia2
mig dinasztia 3
mig dinasztia 3
mig dinasztia
mig dinasztia

Igy néz ki a polcon!
Vik30 392213 2011. január 3. 18:52
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Elkészült!
A-3 392212 2011. január 3. 18:11
Válasz erre
Szeretnélek pontosítani mert a 02-03as már nam Pápán van hanem egy közbenső telepen,útban egy nyílvános kiállítási hely felé, ahol más géptipusok társaságában remélhetőleg maradandó élményt fog nyújtani a rajongóinak. Ismerve a tulaj tervét, a törvényes előírásokat betartva, igyekszik nem egy "döglött" fémkupacot szeretne hanem oktatási szándékkal életben fog tartani néhány légijárművet indítható motor illetve hajtómű szintjén.
romeo 392211 2011. január 3. 17:18
Válasz erre
Sajnálom kimondani, de mi mindig egy kicsit "késésben" voltunk.
silent8 392210 2011. január 3. 17:14
Válasz erre
Szia!
Igazad van a nyolcvanas évek végén, azaz 89-től! :DDD
romeo 392209 2011. január 3. 17:12
Válasz erre
A nyolcvanas évek végén Csehszlovákia, Románia és Jugoszlávia is rendelkezett MiG-29-el :)
silent8 392208 2011. január 3. 16:22
Válasz erre
Szia! Nem piszkálsz. A nagy potenciálon, a hordozható fegyverek mennyiségét értettem.
Egyébként akkora baromságot írtál le, amekkorát még ember nem írt le. 1980-ban sehol nem volt még Mig-29-es. Még a 21-eseket,  a 23-okat és suhojokat használtak. Lehet,hogy más nyugatiak által birtokolt reptereken nyugati technika volt, de a keleti blokkban ez a gép akkor még komoly vadásznak számított. Az első sorozatgyártott 29-es 86-ban mutatkozott be, és 89-től kezdett elterjedni. Olvasd el a wikipediában. De nincs sértődés, csak mielőtt okoskodsz nézz utána mibe szólsz bele.
Üdvözlettel 

BUÉK
vrauko 392207 2011. január 3. 16:20
Válasz erre
Rob79 392206 2011. január 3. 16:16
Válasz erre
Sziasztok!

A 23-asok tudtommal itt vannak:01 Zamárdiban, 02,03,08 Pápán, 06,12,15 Szolnokon, 10 Kecskemét, 11 Nagyatádon, 07,20 Kecelen.

Ha esetleg valaki tud valami újat, azt írja meg! :-))
Köszi!
Vik30 392205 2011. január 3. 16:08
Válasz erre
Estére készen lesz a 23asom!
p-51 392204 2011. január 3. 15:53
Válasz erre
Szia!
Nem akarlak piszkálni, de mit értesz azon,hogy nagy potenciállal rendelkező típus volt nálunk a MiG-23?
Az 1980-as évekre vált hadrafoghatóvá a magyar század, tizenvalahány darab volt belőle. Rajtunk kívül majd az összes Varsói Szerződés tagállama MiG-29-et használt, a szemben álló fél f-15, f-16 gépeket reptetett Bitburgból, Hahnból, Ramsteinből, Spangdahlemből ebben az időszakban vadászfeladatra. Ezredenként 40-50 gépet.
Vagy az 1990-es évekre gondoltál?
Tényleg jó szándékkal kérdezem, mert úgy tűnik számomra, mindent leírsz ami éppen az eszedbe jut.
Üdvözlettel.
silent8 392203 2011. január 3. 12:13
Válasz erre
Nekem a szomszédom volt vadászpilóta, ő mesélt egy csomó mindent a gépekről.
Mig-19-esen kezdte. Sajna már meghalt.
  
silent8 392202 2011. január 3. 12:11
Válasz erre
Hihetetlen! Pedig az egy nagy potenciállal rendelkező tipus volt hazánkban.
Kár érte.
Tibcsi 392201 2011. január 3. 12:10
Válasz erre
Pápán, Szolnokon, Pintérfalván :), és erre-arra vannak az országban...
silent8 392200 2011. január 3. 12:07
Válasz erre
Egyébként mi lett a 23-okkal! Szétvágták mindet?
Tibcsi 392199 2011. január 3. 12:07
Válasz erre
Az nem Hawk, hanem IAR-93-as (ha jól emlékszem..)
silent8 392198 2011. január 3. 12:06
Válasz erre
Azta! Még a jó öreg fürkészdarázs is ott van a képeken. Meg svájci hunter? Hihetetlen.
Meg román hawk? Ja hát igen ez '92!
Tibcsi 392197 2011. január 3. 12:05
Válasz erre
mig23_taszar_92
mig23_taszar_92

Hogy ne menjünk el túlságosan a topik témájától: ezt a 23-ast 92-ben, a taszári repülőnapon fényképeztem. Egyébként ekkor mutatkozott be Cápeti is. :)
Daala 392196 2011. január 3. 12:03
Válasz erre
Először láttam én is amerikai gépeket repülni élőben...gimnazista fejjel nagy hatást gyakorolt rám is, nagy szerepe volt a repülőnapoknak abban, hogy repülőműszaki lettem...
Daala 392195 2011. január 3. 12:01
Válasz erre
Ja, a Thunderbirds is 91-ben jött, tényleg, mekkora szám volt az is...
silent8 392194 2011. január 3. 12:00
Válasz erre
Mert mintha valahol olvastam volna, hogy akkor lehetett látni először amerikai vadászgépeket a nagyközönségnek, és külön nagy szám volt, hogy a Top Gun-ból ismert "vasmadár" hazánkba látogatott!
Daala 392193 2011. január 3. 12:00
Válasz erre
Bocs nem )0, hanem 90
Daala 392192 2011. január 3. 11:59
Válasz erre
)0-ben Kecsón és Pápán volt nyílt nap, 91-92-ben Taszáron az első igazi repülőnapok.
Tibcsi 392191 2011. január 3. 11:59
Válasz erre
Azok. És a Waracskos is repült. Meg az F-4G az F-16-ossal géppárban. :)
silent8 392190 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
De. csak akkoriban még nem jártam rep.napokra.
Csak azt hittem, hogy az '90 v. 91-ben volt!
Daala 392189 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
Sajnos nem...de F-111 igen és büszke is vagyok aara, hogy még láttam őket repülni! Mekkora dögök voltak...
romeo 392188 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
Itt lehet olvasni az 1992-es taszári repnapról:
www.wings.hu/event/1992taszar/index.html
Tibcsi 392187 2011. január 3. 11:57
Válasz erre
Nem, ők később jöttek. Akkor már amcsi bázis volt Taszár.
silent8 392186 2011. január 3. 11:57
Válasz erre
Akkor voltak ott a Tomcat-ek is?
Tibcsi 392185 2011. január 3. 11:56
Válasz erre
A repülőnapra jöttek. 1992-ben ott voltak. És én is. :)
Daala 392184 2011. január 3. 11:56
Válasz erre
Nem hallottál még a Taszári repülőnapokról?
silent8 392183 2011. január 3. 11:55
Válasz erre
romeo 392182 2011. január 3. 11:52
Válasz erre
A beömlő nyílás alapján ALPHA JET lesz.
Tibcsi 392181 2011. január 3. 11:50
Válasz erre
silent8 392180 2011. január 3. 11:47
Válasz erre
Romeo!
A kép jobb szélén, a hajtóműkiömlő mellett az milyen gép?
silent8 392179 2011. január 3. 11:46
Válasz erre
Húú!
Szép nagyon! A jó öreg sámánok!
romeo 392178 2011. január 3. 11:45
Válasz erre
Taszár 1992
Taszár 1992

Taszár 1992.
Üdv!
Tibcsi 392177 2011. január 3. 10:00
Válasz erre
Tibcsi 392176 2011. január 3. 09:54
Válasz erre
Ugyanarra, amire majd én fogok gondolni a magyar ékes F-14-es építése közben. :)))
silent8 392175 2011. január 2. 21:49
Válasz erre
silent8 392174 2011. január 2. 21:47
Válasz erre
Adok egy linket, nézd meg a videót és látni fogod pontosan mit jelent.
Egyébként röviden az átmosás annyit takar, hogy mielőtt matricázol, fogsz egy vízfestéket és minél sötétebb színnel /barnás fekete/ egyszerüen mintha festenél, jó vizes-festékes ecsettel bekened. Vársza amíg megszárad, és egy vizes puha ronggyal letörlöd. De azért óvatosan. Ennek az lesz az eredménye, hogy a mélyebb panelvonalakban megmarad a festék. Így a vonalak szépen látszódni fognak. Lelakkozod, matricázod, megint lakk. Itt átmoshatod megint.  Utána fogod az ecseted és mondjuk fémszínbe /ez már olajfesték/ belemártod. Fogod a rongyodat és mintha kimostad volna az ecseted letörlöd róla a festéket. Ezzel az egyettel óvatosan a kiálló és koptatható részeket átecseteled. Nézd meg a videót és pontosan meglátod. De mondjuk ez már festés topik. 
:DDD
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
sulyid 392173 2011. január 2. 21:40
Válasz erre
Nem kell szavamon fognod mert ha küldesz 1/48-as angol matricát és valami király cuccost a svancára akkor megcsinálom angolnak.:)
Vik30 392172 2011. január 2. 21:32
Válasz erre
Átmosom koptatom? ez nekem uj!
silent8 392171 2011. január 2. 21:04
Válasz erre
Szia!
Az átmenetekkel van még egy kis gondod, azt látom. De jó lesz. Felmatricázod, koszolod, átmosod, koptatod, és már szuper is lesz.
Jó lesz. 
Ügyesen!

BUÉK
Neo954 392169 2011. január 2. 20:13
Válasz erre
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :)
Neo954 392168 2011. január 2. 20:13
Válasz erre
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :)
Vik30 392167 2011. január 2. 19:56
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Már alakulgat!Ma alját fújtam i-2 hibát javítottam!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.