<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Vik30 | Adatlap | 392217 | 2011. január 3. 19:05 | ![]() | |
Mert nem hajtottam be a pótvezérsíkot! Előzmény: (392216) unicellular 2011. január 3. 19:01 | |||||
unicellular | Adatlap | 392216 | 2011. január 3. 19:01 | ![]() | |
Nem éri a földet a lába :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 392215 | 2011. január 3. 18:59 | ![]() | |
Azt a közbenső telep helyet elárulnád ? (Már ha szabad persze) | |||||
Vik30 | Adatlap | 392214 | 2011. január 3. 18:54 | ![]() | |
Vik30 | Adatlap | 392213 | 2011. január 3. 18:52 | ![]() | |
A-3 | Adatlap | 392212 | 2011. január 3. 18:11 | ![]() | |
Szeretnélek pontosítani mert a 02-03as már nam Pápán van hanem egy közbenső telepen,útban egy nyílvános kiállítási hely felé, ahol más géptipusok társaságában remélhetőleg maradandó élményt fog nyújtani a rajongóinak. Ismerve a tulaj tervét, a törvényes előírásokat betartva, igyekszik nem egy "döglött" fémkupacot szeretne hanem oktatási szándékkal életben fog tartani néhány légijárművet indítható motor illetve hajtómű szintjén. | |||||
romeo | Adatlap | 392211 | 2011. január 3. 17:18 | ![]() | |
Sajnálom kimondani, de mi mindig egy kicsit "késésben" voltunk. | |||||
silent8 | Adatlap | 392210 | 2011. január 3. 17:14 | ![]() | |
Szia! Igazad van a nyolcvanas évek végén, azaz 89-től! :DDD | |||||
romeo | Adatlap | 392209 | 2011. január 3. 17:12 | ![]() | |
A nyolcvanas évek végén Csehszlovákia, Románia és Jugoszlávia is rendelkezett MiG-29-el :) | |||||
silent8 | Adatlap | 392208 | 2011. január 3. 16:22 | ![]() | |
Szia! Nem piszkálsz. A nagy potenciálon, a hordozható fegyverek mennyiségét értettem. Egyébként akkora baromságot írtál le, amekkorát még ember nem írt le. 1980-ban sehol nem volt még Mig-29-es. Még a 21-eseket, a 23-okat és suhojokat használtak. Lehet,hogy más nyugatiak által birtokolt reptereken nyugati technika volt, de a keleti blokkban ez a gép akkor még komoly vadásznak számított. Az első sorozatgyártott 29-es 86-ban mutatkozott be, és 89-től kezdett elterjedni. Olvasd el a wikipediában. De nincs sértődés, csak mielőtt okoskodsz nézz utána mibe szólsz bele. Üdvözlettel BUÉK | |||||
vrauko | Adatlap | 392207 | 2011. január 3. 16:20 | ![]() | |
És honnan fújtad meg? :) | |||||
Rob79 | Adatlap | 392206 | 2011. január 3. 16:16 | ![]() | |
Sziasztok! A 23-asok tudtommal itt vannak:01 Zamárdiban, 02,03,08 Pápán, 06,12,15 Szolnokon, 10 Kecskemét, 11 Nagyatádon, 07,20 Kecelen. Ha esetleg valaki tud valami újat, azt írja meg! :-)) Köszi! | |||||
Vik30 | Adatlap | 392205 | 2011. január 3. 16:08 | ![]() | |
Estére készen lesz a 23asom! | |||||
p-51 | Adatlap | 392204 | 2011. január 3. 15:53 | ![]() | |
Szia! Nem akarlak piszkálni, de mit értesz azon,hogy nagy potenciállal rendelkező típus volt nálunk a MiG-23? Az 1980-as évekre vált hadrafoghatóvá a magyar század, tizenvalahány darab volt belőle. Rajtunk kívül majd az összes Varsói Szerződés tagállama MiG-29-et használt, a szemben álló fél f-15, f-16 gépeket reptetett Bitburgból, Hahnból, Ramsteinből, Spangdahlemből ebben az időszakban vadászfeladatra. Ezredenként 40-50 gépet. Vagy az 1990-es évekre gondoltál? Tényleg jó szándékkal kérdezem, mert úgy tűnik számomra, mindent leírsz ami éppen az eszedbe jut. Üdvözlettel. | |||||
silent8 | Adatlap | 392203 | 2011. január 3. 12:13 | ![]() | |
Nekem a szomszédom volt vadászpilóta, ő mesélt egy csomó mindent a gépekről. Mig-19-esen kezdte. Sajna már meghalt. | |||||
silent8 | Adatlap | 392202 | 2011. január 3. 12:11 | ![]() | |
Hihetetlen! Pedig az egy nagy potenciállal rendelkező tipus volt hazánkban. Kár érte. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392201 | 2011. január 3. 12:10 | ![]() | |
Pápán, Szolnokon, Pintérfalván :), és erre-arra vannak az országban... | |||||
silent8 | Adatlap | 392200 | 2011. január 3. 12:07 | ![]() | |
Egyébként mi lett a 23-okkal! Szétvágták mindet? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392199 | 2011. január 3. 12:07 | ![]() | |
Az nem Hawk, hanem IAR-93-as (ha jól emlékszem..) | |||||
silent8 | Adatlap | 392198 | 2011. január 3. 12:06 | ![]() | |
Azta! Még a jó öreg fürkészdarázs is ott van a képeken. Meg svájci hunter? Hihetetlen. Meg román hawk? Ja hát igen ez '92! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392197 | 2011. január 3. 12:05 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 392196 | 2011. január 3. 12:03 | ![]() | |
Először láttam én is amerikai gépeket repülni élőben...gimnazista fejjel nagy hatást gyakorolt rám is, nagy szerepe volt a repülőnapoknak abban, hogy repülőműszaki lettem... | |||||
Daala | Adatlap | 392195 | 2011. január 3. 12:01 | ![]() | |
Ja, a Thunderbirds is 91-ben jött, tényleg, mekkora szám volt az is... | |||||
silent8 | Adatlap | 392194 | 2011. január 3. 12:00 | ![]() | |
Mert mintha valahol olvastam volna, hogy akkor lehetett látni először amerikai vadászgépeket a nagyközönségnek, és külön nagy szám volt, hogy a Top Gun-ból ismert "vasmadár" hazánkba látogatott! | |||||
Daala | Adatlap | 392193 | 2011. január 3. 12:00 | ![]() | |
Bocs nem )0, hanem 90 | |||||
Daala | Adatlap | 392192 | 2011. január 3. 11:59 | ![]() | |
)0-ben Kecsón és Pápán volt nyílt nap, 91-92-ben Taszáron az első igazi repülőnapok. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392191 | 2011. január 3. 11:59 | ![]() | |
Azok. És a Waracskos is repült. Meg az F-4G az F-16-ossal géppárban. :) | |||||
silent8 | Adatlap | 392190 | 2011. január 3. 11:58 | ![]() | |
De. csak akkoriban még nem jártam rep.napokra. Csak azt hittem, hogy az '90 v. 91-ben volt! | |||||
Daala | Adatlap | 392189 | 2011. január 3. 11:58 | ![]() | |
Sajnos nem...de F-111 igen és büszke is vagyok aara, hogy még láttam őket repülni! Mekkora dögök voltak... | |||||
romeo | Adatlap | 392188 | 2011. január 3. 11:58 | ![]() | |
Itt lehet olvasni az 1992-es taszári repnapról: www.wings.hu/event/1992taszar/index.html | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392187 | 2011. január 3. 11:57 | ![]() | |
Nem, ők később jöttek. Akkor már amcsi bázis volt Taszár. | |||||
silent8 | Adatlap | 392186 | 2011. január 3. 11:57 | ![]() | |
Akkor voltak ott a Tomcat-ek is? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392185 | 2011. január 3. 11:56 | ![]() | |
A repülőnapra jöttek. 1992-ben ott voltak. És én is. :) | |||||
Daala | Adatlap | 392184 | 2011. január 3. 11:56 | ![]() | |
Nem hallottál még a Taszári repülőnapokról? | |||||
silent8 | Adatlap | 392183 | 2011. január 3. 11:55 | ![]() | |
Mit kerestek ott? | |||||
romeo | Adatlap | 392182 | 2011. január 3. 11:52 | ![]() | |
A beömlő nyílás alapján ALPHA JET lesz. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392181 | 2011. január 3. 11:50 | ![]() | |
Szerintem egy német Alpha Jet. | |||||
silent8 | Adatlap | 392180 | 2011. január 3. 11:47 | ![]() | |
Romeo! A kép jobb szélén, a hajtóműkiömlő mellett az milyen gép? | |||||
silent8 | Adatlap | 392179 | 2011. január 3. 11:46 | ![]() | |
Húú! Szép nagyon! A jó öreg sámánok! | |||||
romeo | Adatlap | 392178 | 2011. január 3. 11:45 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 392177 | 2011. január 3. 10:00 | ![]() | |
Kábé így fog kinézni, mint ez itt. :) Bővebben itt: www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4301-4400/gal4339_F-14_Serwin/00.shtm | |||||
Tibcsi | Adatlap | 392176 | 2011. január 3. 09:54 | ![]() | |
Ugyanarra, amire majd én fogok gondolni a magyar ékes F-14-es építése közben. :))) | |||||
silent8 | Adatlap | 392175 | 2011. január 2. 21:49 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 392174 | 2011. január 2. 21:47 | ![]() | |
Adok egy linket, nézd meg a videót és látni fogod pontosan mit jelent. Egyébként röviden az átmosás annyit takar, hogy mielőtt matricázol, fogsz egy vízfestéket és minél sötétebb színnel /barnás fekete/ egyszerüen mintha festenél, jó vizes-festékes ecsettel bekened. Vársza amíg megszárad, és egy vizes puha ronggyal letörlöd. De azért óvatosan. Ennek az lesz az eredménye, hogy a mélyebb panelvonalakban megmarad a festék. Így a vonalak szépen látszódni fognak. Lelakkozod, matricázod, megint lakk. Itt átmoshatod megint. Utána fogod az ecseted és mondjuk fémszínbe /ez már olajfesték/ belemártod. Fogod a rongyodat és mintha kimostad volna az ecseted letörlöd róla a festéket. Ezzel az egyettel óvatosan a kiálló és koptatható részeket átecseteled. Nézd meg a videót és pontosan meglátod. De mondjuk ez már festés topik. :DDD www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | |||||
sulyid | Adatlap | 392173 | 2011. január 2. 21:40 | ![]() | |
Nem kell szavamon fognod mert ha küldesz 1/48-as angol matricát és valami király cuccost a svancára akkor megcsinálom angolnak.:) | |||||
Vik30 | Adatlap | 392172 | 2011. január 2. 21:32 | ![]() | |
Átmosom koptatom? ez nekem uj! | |||||
silent8 | Adatlap | 392171 | 2011. január 2. 21:04 | ![]() | |
Szia! Az átmenetekkel van még egy kis gondod, azt látom. De jó lesz. Felmatricázod, koszolod, átmosod, koptatod, és már szuper is lesz. Jó lesz. Ügyesen! BUÉK | |||||
Neo954 | Adatlap | 392169 | 2011. január 2. 20:13 | ![]() | |
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 392168 | 2011. január 2. 20:13 | ![]() | |
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :) | |||||
Vik30 | Adatlap | 392167 | 2011. január 2. 19:56 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |