<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 476570 | 2009. június 10. 20:19 | ||
talán majd egy Namer. Előzmény: (476568) torpokoska 2009. június 10. 19:29 | |||||
notarius | Adatlap | 476569 | 2009. június 10. 19:57 | ||
Nekem viszonz kéne, de elég drágának tartom. Főleg, ha még macerás ragasztós műanyag is. | |||||
torpokoska | Adatlap | 476568 | 2009. június 10. 19:29 | ||
tudom, hogy több okból nem építesz, de gondoltam hátha ehhez a lánctalphoz gyártani fog kiegészítőként valaki, egy neked is tetszőt | |||||
HUJBI | Adatlap | 476567 | 2009. június 10. 19:23 | ||
köszi, életemben nem hallottam még róluk, mindig tanul az ember. de nekem nincs is tankom. :) | |||||
torpokoska | Adatlap | 476566 | 2009. június 10. 19:17 | ||
Hujbi csak neked :))) www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/hardcorps.htm | |||||
HUJBI | Adatlap | 476565 | 2009. június 10. 18:25 | ||
köszi srácok, mivel nem versenyre készül, ezért lehet, hogy én sem fogok tovább agyalni. :) | |||||
MrChef | Adatlap | 476564 | 2009. június 9. 18:31 | ||
mivel mindenfélét kombinálnak és szerelnek ad-hoc, ezért te is nyugodtan megépítheted úgy, ahogy neked tetszik, szerintem. majd az lesz hozzá a történet, hogy "X bázison ilyet tákoltak össze a fiúk".:-) aztán maximum valami IDF-tudor köt bele. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476563 | 2009. június 9. 14:19 | ||
Az angol wikipedián is van egy nagy kép M1114-ről, de félhátulról. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476562 | 2009. június 9. 13:57 | ||
az a helyzet, hogy az izraeliek mindent kombinálnak mindennel. akár még ez a változat is létezhet. :) viszont csak a légkondisnak sima a teteje, és a képeken csak azt látom, hogy egyébként mindenféle bütykök vannak rajta, csak éppen fogalmam sincs,hogy mik azok. a géppuskás változatról is csak egy képet találtam, az is hátulról készült. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476561 | 2009. június 9. 13:10 | ||
Ha nem vagy 100%-osan biztos, a leszedést javaslom. Egy kopoltyú nélküli változatra még jó lesz. :-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476560 | 2009. június 9. 12:55 | ||
utólagos szerelés, de engem is azért izgat a dolog, mert képet csak szemből láttam, és sajnos tudom, hogy hátul ott a kopoltyú. akkor lehet, hogy leszedem és megcsinálom géppuskásra. ahogy néztem, a géppuska állvány maradt az amerikai változat. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476559 | 2009. június 9. 12:23 | ||
A csomagtér bal hátsó élén látható kopoltyú alatt van a gyári légkondi hőcserélője. Biztos vagy benne, hogy a kopoltyús változatnak van a tetején is? Eredetileg (gyárilag) én nem találtam nyomát. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476558 | 2009. június 9. 12:02 | ||
talán ez jobb lesz, végtelenre volt állítva. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476557 | 2009. június 9. 12:01 | ||
még megvan, ha mondjuk kaparós sorsjegy vásárlására adnád a fejed. | |||||
MrChef | Adatlap | 476556 | 2009. június 9. 11:51 | ||
Hú, hát köszi, de most kihagyom a Mirage-t, egyáltalán, minden makettet, mert hegyben állnak már, benne van...nagyon sok pénzem. (meg most költök a motorra vagy 60 ezer Ft-ot, úgyhogy nem állok túl jól) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476555 | 2009. június 9. 11:31 | ||
a pirossal beikszelt rész "lóg bele" a csomagtérbe, a pirossal színezett rész pedig a légkondi. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476554 | 2009. június 9. 10:53 | ||
Irodalmam csak amerikairól lesz. Tegnap volt egy kis időm, de nem elegendő. Olyan képet még nem találtam a fülke hátfaláról, ami Neked megfelelne. Ennél a verziónál egyáltalán felér a hátfal a tetőig? Ami képet láttam nyitott csomagtartótetős változatról, ott nem volt a belső tér ketté osztva. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476553 | 2009. június 9. 09:20 | ||
na és kell a Mirage? :) mobillal csináltam, mindenre fókuszált, csak éppen a lényegre nem. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476552 | 2009. június 9. 09:20 | ||
na és kell a Mirage? :) mobillal csináltam, mindenre fókuszált, csak éppen a lényegre nem. | |||||
MrChef | Adatlap | 476551 | 2009. június 9. 08:25 | ||
Na, hazajöttem, úgyhogy lassan folytatni kéne a cuccokat. figyi, a fotón minden éles, kivéve a tárgyat. pedig kíváncsi lennék rá, milyen a Hummer-gép.:-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476550 | 2009. június 8. 21:25 | ||
az az amerikai változat lehet, amit a ProArt csinál, ez három ventillátoros. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476549 | 2009. június 8. 15:58 | ||
A légkondicionáló külső egysége, egy radiátor két nagy ventilátorral a csomagtér tetőre szerelve? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476546 | 2009. június 8. 13:43 | ||
M1114? nem tudom, szerintem a sima uparmored változatot honosították. mondom, egyetlen képet találtam róla egy francia makettező oldalon, azt sem engedte letölteni. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476545 | 2009. június 8. 13:02 | ||
Megpróbálom megnézni az irodalmaimban mi a helyzet a légkondis verziónál. Nem tudod véletlenül, hogy az mi az eredeti jelölése annak a Hummernek? M1xxx jelölésre gondolok. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476544 | 2009. június 8. 11:01 | ||
ja igen, az utolsó képen látszik, hogy az utastér válaszfala "belóg" a csomagtérbe. ez a valóságban is így van, a csomagtartó fedélen van a szellőző. kérdés, hogy a légkondis változatnál nem zárták-e le ezt a részt egy panellel. sajnos csak egy képet találtam, az is kicsi, elmosódott és a külsejéről készült. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476543 | 2009. június 8. 10:54 | ||
HUJBI | Adatlap | 476542 | 2009. június 7. 20:37 | ||
na igen, most megkaptam többektől. szóval Hummer-projekt: jelenleg a Maxi Ambulance-on dolgozom, ehhez mondjuk csak egy gyufásdoboznyi izraeli átalakító van, de nem is ettől nehéz. maga a makett régi, a mentőváltozat "doboza" nem nagyon illik rá a kasznira és a "doboz" oldalai sem illeszkednek pontosan egymáshoz. na erre jönnek még az izraeli alkatrészek. kettővel nem foglalkoztam, a Mig Productions-féle át lesz alakítva, a teteje teljesen sima lesz és hátulra jön egy légkondi a Legend készletből. találtam Evergreen lapot, lesz mivel "bedeszkázni". | |||||
HUJBI | Adatlap | 476540 | 2009. június 7. 17:31 | ||
kár, hogy csúnya. :) sulyid barátom hova tűnt? megtaláltam a Merkava 2-est. | |||||
Grande | Adatlap | 476539 | 2009. június 5. 22:08 | ||
.. és a Voyager sem marad ki a Merkava IV dömpingből. Egész korrekt rezet adtak ki. www.voyagermodel.com/productlistcn.asp | |||||
HUJBI | Adatlap | 476538 | 2009. június 5. 21:38 | ||
Legend újabb örömködéseket adott ki a Merkava IV-hez. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476537 | 2009. június 3. 20:42 | ||
:-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476536 | 2009. június 3. 17:48 | ||
mert ha nem, akkor mi lesz? :) ha versenyre viszed, ott úgysem fogja tudni senki, mi pedig nem áruljuk el nekik. | |||||
notarius | Adatlap | 476535 | 2009. június 3. 13:26 | ||
Az egyébként megint esetleges. Pl. 1982-ben is sok gépre három csillagos kokárdát festettek, ki tudja miért. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476534 | 2009. június 3. 11:27 | ||
OK. Akkor a 259-es terepszínű festéssel, '70-ben (háromszögek nélkül) 11 légigyőzelemmel korrekt, csak azt kell megnéznem, hogy a kokárdák szám szerint megfelelően oszlanak el a szír és egyiptomi gépek között Köszönöm a segítséget! Üdv, Tóth Gábor | |||||
notarius | Adatlap | 476533 | 2009. június 3. 07:32 | ||
notarius | Adatlap | 476532 | 2009. június 3. 07:32 | ||
Nem, a 159, nem volt 259, viszont volt 59. A 159 a 13 légigyőzelmes madár. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476531 | 2009. június 2. 23:49 | ||
a könyvemben van egy 159-es is 13 győzelemmel 1974-ből. ahogy olvastam, 1967-ben váltotta a terepszín a natúr fémet (hogy mikor, nem tudom, mert ezzel a dátummal láttam ilyet is, olyat is) és 1973-ban festették a szárnyra a fekete szegélyű sárga háromszöget az arab Mirage-ok miatt. a 259-es 1967-ben még fémszínűként megkapta a 259-es számot, ekkor már tíz légigyőzelme volt. 1973-ban nem vett részt a harcokban, majd modernizálást és hajtóműcserét követően 1982-ben adták el Argentínának. szerintem ugyanonnan vannak az információink notarius kolléga. :) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476530 | 2009. június 2. 23:22 | ||
HUJBI! Köszi! Tehát az oldalszám nem csak 59-es volt előtte, hanem 159-es is? '70-ben meg már 259? Üdv, T.G. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476529 | 2009. június 2. 21:39 | ||
megnéztem, CJ volt. 974-ben a Hatzor légibázison állomásoztak. a 159-essel még gyorsan lelőttek egy szíriai Mig 21-est 1966-ban. a színek FS30219, 34227, 34531, 35622...az okosok majd megmondják, mik ezek. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476528 | 2009. június 2. 21:04 | ||
sulyidom! megtaláltam a Merkava II-est. muzeális darab, örök érték és...bontatlan! két és fél, csak Neked. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476527 | 2009. június 1. 13:44 | ||
Köszi mindenkinek! Kikotrom, hogy mi van itthon... Üdv, T.G. | |||||
notarius | Adatlap | 476526 | 2009. június 1. 13:01 | ||
Én is ezt erősítem meg.:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 476525 | 2009. június 1. 11:07 | ||
Gábor, Ha a Mirage-ra is ugyanazt a kamót festették, mint a Kfir-re, akkor Gunzéból ezt ajánlja a Hasegawa: Barna: H310 Zöld: H312 Homok: H313 Alsó halványkék: H314 FS számok szerint ezek stimmelnek. De a Humbrol is kiadta az izraeli színeket: Humbrol 119, 120, 121, 122 (barna, zöld, homok, halványkék) Üdv: Tibcsi | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476524 | 2009. június 1. 00:40 | ||
Szia! Tudomásom szerint 70-ben festették kamósra őket. akkor valószínűnek látszik, hogy az eduardnak igaza van, csak a kokárdákat kell ellenőrizni (Egyiptom stb)... Izraeli kamóhoz itthon kapható festékekből mit használtok? Gunze van megadva a dobozfedélen: H44 - homokszín H312 - Zöld H73 - Barna H67 - Szürke Nem hiszem, hogy mind megvan itthon gunzéból, talán a zöld meg a szürke. Testorsból milyeneket ajánlotok? Üdv, T.G. | |||||
notarius | Adatlap | 476523 | 2009. május 31. 20:33 | ||
Én is csak a fémszínen lévő 11 kokárdást találtam. Szöveges utalás szerint a 259-es a 67-es háborúban lőtt le 10 gépet, egyet a köztes időszakban. 73-ban nem harcolt, mert éppen sérült volt. Megkapta a 9C hajtóműveket, mielőtt eladták Argentinának. | |||||
T-72AV | Adatlap | 476522 | 2009. május 31. 19:24 | ||
helo mrchef a t-64-es kép en lévő harckocsi típusa t-62 űdv t-72av | |||||
HUJBI | Adatlap | 476521 | 2009. május 31. 19:16 | ||
halkan jegyzem meg, nekem megvan az összes matrica. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 476520 | 2009. május 30. 21:26 | ||
Notarius! Köszi a választ, én találtam róla egy natúr fémszínű festést ábrázoló képet - gondolom ezzel vonult rendszerbe. Akkor csak arról kell fotót találjak, hogy az Eduard-féle kamóval, korai hajtóművel 11 l.gy. jelzéssel létezhetett-e. Igen, a sidewinder C változatú. Úgy tudom, a Matra 530C rakétákat nem nagyon szerették. Vagy azzal is felszerelhetem? Hujbi! Előre is köszi. Megnézem a Promodellt, meg kéne hogy legyen. Igaz, az a makett a nagyobb fotómaratással, maszkolóval ellátott készlet, több festéssel... Erre a makettre nem akarok többet költeni, (matrica, feljavító) ezért érdekes, hogy hiteles-e az egyetlen, hozzá adott festés. Nem is igényelne sokat, de egy Aires kiömlőt szívesen megvennék, ha létezne. :-) Üdv, T.G. | |||||
notarius | Adatlap | 476519 | 2009. május 30. 21:04 | ||
Minden megmaradt CJ-t később átépítettek 9C hajtóműre. A (2)59 számú gép többféle festéssel ismert, ahogy haladt előre az idő. Konkrét fotó alapján javaslom a megépítését. AIM-9-et valóban alkalmaztak a Mirage-okon is. Ha jól emlékszem B, C, J verziókat. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476518 | 2009. május 30. 19:30 | ||
szia, ha hazaérek (kedd v. szerda), megnézem a tudományos könyveimet. talán ennek a makettnek volt a kritikája a ProModellben, amikor kijött. kapott hideget-meleget. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |