<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zali | Adatlap | 671112 | 2020. április 6. 18:39 | ![]() | |
búza | Adatlap | 671108 | 2020. április 6. 17:12 | ![]() | |
A rajz jó, eredetileg ilyen volt a 4406-os MF. A szárny felső részének festése miatt tettem fel a képet, mert a többin is kb. így nézett ki. A képen látszik, hogy gerinctartály volt cserélve, meg egyéb festések is történtek később, pl. a szárny alatti sötétzöld csíkot is megszüntették egy idő után, mert messziről látszott. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671107 | 2020. április 6. 16:18 | ![]() | |
Azért nem stimmel pontosan a rajz és a fotó, mert nem pontosan arányos műszaki rajzra csináltam a skiccet (lényeg a gyorsaság mielőtt valaki kiszúrja a tevékenységemet!), csak úgy kb., de a berajzolt viszonyítási pontokhoz (pl. kerék-dudor a törzsön, stabilizátor eleje, oldalkormány vonala, szárnytő eleje, gerinctartály torlócső) stimmelt. A másik ok, ha kopik egy gépen itt-ott a festés, akkor nem az egész gépet festik át, csak ott ahol kopott, így főleg a szín-határok változhatnak kissé. A fő kopási pontok: baloldalt a kabin oldala (kabinlétra, műszaki és pilóta ki-be mászkálás, a rádiótér oldala a kabin előtt (rádió és IFF- kódok napi beállításai miatt), szárny eleje-teteje a belső harmadban (itt előszeretettel ültek le és ugrottak le a szárnyról az üzemeltetők tankolás, hidraulika-utántöltés után), gerinctartály mellső harmada és alatta a törzs oldala (tankolónyílás), szóval ezeken a helyeken kellett elsősorban javítgatni a festést. Látszik is, hogy a rajzhoz képest rendesen belejavítottak a kabin alatt, de a gépszám miatt barnával (addigra előírás lett, hogy a gépszám és a felségjel is csak barna környezetbe/alapra kerülhet, mert a zöldből nagyon "kilóg", így rontja az álcázást (csapat-festésű gépeken kezdetben nem így volt, később ott is alkalmazkodtak a szabályhoz). R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671106 | 2020. április 6. 15:55 | ![]() | |
A PF-re volt rendszeresítve az RSz-2USz is! Sőt, az volt az alapvető fegyverzete, mert azt lehetett rossz párás időben, felhőben is alkalmazni. Mint írtam, Sz-24-et semmiféle magyar gépen nem láttam/hallottam! Cseh gépen láttam függesztve fotón, a szerbek használták is a horvátországi háborúban, láttam videón Sz-24 indítást. R. | |||||
Zoli | Adatlap | 671105 | 2020. április 6. 14:34 | ![]() | |
Ahogy néztem a rajzot és képet, úgy tűnt minden folt pontatlan, csak közelíti az igazit. Átfestették volna az egészet? z | |||||
Zoli | Adatlap | 671104 | 2020. április 6. 14:32 | ![]() | |
Továbbra is köszönöm a segítséget! Én is úgy emlékszem, hogy a PFM-től volt rendszeresítve a gépágyú gondola, illetve nálunk nem volt, de nem voltam biztos benne. Akkor PF csak R-3S rakétát kap... MF már vitt S-24-est is? z | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671103 | 2020. április 6. 14:18 | ![]() | |
A rajz az nem pontatlan, mert mikor ezt lefestették a PG-ben másnap már rajzoltam is le, akkor pont ilyen volt, és ez volt az első terepszínű gépünk! :-)) Az más kérdés hogy gerinctartály-csere vagy egy kis festékkopás/javítás után kicsit módosult a folt-térkép. A lényeg viszont látszik: a csillag alól előrenyúló barna folt hátul nem ért össze a kilépőél előtti barna festéssel, és ez mindig így is volt a PG-ben festett gépekkel (max szélesebb lett kicsit az előrenyúló folt), szerintem ezért tette be Búza. R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671102 | 2020. április 6. 14:07 | ![]() | |
Szia, Has alatti gépágyú-gondolát nálunk soha nem láttam, nem is hallottam róla Szolnokon sem. A PF-en szerintem már csak azért sem lehetett, mert amikor az indusok ezt megvették ők vetették fel, hogy csak kellene az a gépágyú egy vadászgépre, és ezután fejlesztették ki a GP-9 gondolát a PFM-re. Sz-24 az volt a seregnek, Szolnokon is volt és oktatták is a fegyvereseknek, de se élőben se fotón soha nem láttam magyar gépre függesztve, olyannal se tudtam beszélni aki látott volna gépen ilyet. A PF-eket kimondottan elfogóvadásznak vette a vezérkar a MiG-19PM-ek helyett, kezdetben manőverező légiharcot se engedtek vele annyira kímélték őket, hiszen az MF-ek érkezéséig ezek voltak "AZ ELFOGÓVADÁSZOK" (földi célokat támadni meg légiharcolni az F-13-al is lehetett, abból jóval több is volt)! Szóval ha esetleg volt is rajtuk Sz-24, akkor is fehér-holló szinten. R. | |||||
Zoli | Adatlap | 671097 | 2020. április 6. 11:27 | ![]() | |
Szia, Mára is van pár kérdés: Az Eduard által ajánlott fegyverzetek mindegyikét tették a PF szárnyai alá? Tudtommal mind volt rendszerben nálunk, de ezen a változaton is? Konkrétan az S-24 érdekelne. Jól emlékszem, has alatti gépágyú gondola nálunk nem volt rendszerben? Illetve asszem az is csak a PFM stb verzióktól volt rendszeresítve, gondolom ezért van kiszínezve az alkatrésztérképen. z | |||||
Zoli | Adatlap | 671096 | 2020. április 6. 11:19 | ![]() | |
Sajnos ez nem nyert, mert az eredeti géphez képest elég pontatlan a rajz. És én azt hittem, hogy nem általánosságként mellékelted, hanem konkrét géphez, de ez egy MF. Általános festésről meg szerintem nem is beszélhetünk, mert sokszor csak nagy vonalakban egyezett a minta, komolyabb különbségek is voltak. z | |||||
Zoli | Adatlap | 671095 | 2020. április 6. 11:08 | ![]() | |
búza | Adatlap | 671085 | 2020. április 5. 22:01 | ![]() | |
Ez ugyan nem pont az a gép, de így nézett ki az első, eredeti festés. | |||||
Zoli | Adatlap | 671070 | 2020. április 5. 20:19 | ![]() | |
Igen, és az átfestés előtti eredeti minta kellene. Ez így elég bizonytalan nekem, de azért köszi szépen! z | |||||
cenci | Adatlap | 671065 | 2020. április 5. 19:54 | ![]() | |
Szerintem a szárny bal és a jobb oldalánál a fékszárny át lett festve .Az látszik hogy a csillag átfestésekor a zöldből sokat lefestettek . A videóban a legelején egy picit ez látszik is .A képen is látszik hogy a zölt szín végigér a kilépőélig részben festve a fékszárnyat, én legalább is így látom . | |||||
Zoli | Adatlap | 671060 | 2020. április 5. 19:00 | ![]() | |
Ezek megvannak, de ahogy Búza írta, ez már a módosított festés, a szárnyak kilépőéléig eredetileg nem értek ki a foltok. z | |||||
cenci | Adatlap | 671059 | 2020. április 5. 18:58 | ![]() | |
A 409-es terep mintázatát azért le lehet ezekről a képekről venni ,valahogy össze kell rakni a meglévő anyagokkal . | |||||
Zoli | Adatlap | 671056 | 2020. április 5. 18:51 | ![]() | |
A képen látható színre gondoltam, ez a fény miatt kékes akkor? Ezen a linken az F-13 kabinja is elég kékes: www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/813lt.htm Úgy tudom, hogy a kékeszöldig a kabin színe egyformán szürke/szürkéskék volt minden orosz vadászon, vagy ez sem így volt? A Lazúr zöldjét akkor elnéztem, vagy csak egy szerb-montenegrói gép építése miatt emlékeztem zöldre... Asszem akkor a szürke kimarad, mert kár lenne az UM verziónál kihagyni a terepszínt. Vagy esetleg a sárga helyett szürke lesz majd a bisz. Az F-13 esetében viszont nagyon jó hír, hogy ezüstre festették azokat is, sokkal könnyebb lesz úgy megépíteni. Nagyon kösz a további segítséget! Ha még eszembe jutna valami, jelentkezek. z | |||||
Zoli | Adatlap | 671055 | 2020. április 5. 18:34 | ![]() | |
Szia, Köszi szépen, de sajnos a szárnyak teteje ezen se látszik. z | |||||
cenci | Adatlap | 671047 | 2020. április 5. 16:12 | ![]() | |
Szia ! Talán ebben a videóban mindjárt az elején találsz a 409-ről pár hasznos dolgot a festéssel kapcsolatban . www.youtube.com/watch | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671016 | 2020. április 5. 12:50 | ![]() | |
Nagyon enyhe kékes beütése lehet a kabinszínnek (ami inkább azt jelenti hogy nem barás-sárgás, "meleg" árnyalatú szürke), de a fotókon főleg azért látszik kékes árnyalatúnak mert a kabint legtöbbször vakuval fotózzák. Vagy azért mert napsugaras időben erős a kontraszt a környezettel és így csak egy sötét paca lenne az árnyékos kabin, vagy meg azért mert eleve rosszak a fényviszonyok. A pótvezérsík/LAZÚR-antennát a PG-ben szabály szerint minden terepszínű gépen le kellett festeni az alsó színnel, ilyenek voltak a csapat-terepszínű bisz-ek is, most gyorsan áttúrva a fotóimat egyetlen biszt találtam aminél zöld maradt/vagy inkább lett csere miatt? Két extra MiG-15-terepszínű U és az NDK-festésű UM-eken tényleg zöld volt. A bisz-en kívül volt teflonszürke UM-ünk is, az "55"-ről van fotó is. Az F-13-ak a PG-ben ugyanúgy teli-ezüst festést kaptak mint a PF-ek és az MF-ek az első nagyjavításukkor. R. | |||||
Zoli | Adatlap | 671015 | 2020. április 5. 12:20 | ![]() | |
Neked is köszönöm az információkat! Esetleg a 409-esről nincs korábbi képed, főleg felülnézetből? A körös felségjelkor már elég fakult volt ez a példány, illetve a korábbi állapotról nem találtam képet, erről a változatról eleve alig találni valamit, a terepszínűekről is csak pár oldalnézeti kép van... z | |||||
Zoli | Adatlap | 671013 | 2020. április 5. 12:17 | ![]() | |
Továbbra is nagyon köszönöm a segítséget! A kabinszürke nem volt kissé kékes? Nekem az orosz típus képein mindig elég kékesnek tűnnek, a H308 viszont inkább sima szürke. Ha a külső színek megfelelnek a többi 21-es színének, akkor azzal nem lesz gond, elég sok makett épült róla, a legnagyobbaktól (Precíz stb) is, de azért köszönöm az ajánlásokat! A Lazúr antenna kékjén meglepődtem, ezért is kérdeztem, nem emlékeztem rá, hogy volt olyan gép, amin azt is kékre fújták. Vannak akkor további kérdések is: A bisz típuson kívül volt más változat is szürke színben? Az F-13 csak gyári festetlen fémként létezett nálunk, vagy volt abból is ezüstre fújt? z | |||||
búza | Adatlap | 671008 | 2020. április 5. 11:41 | ![]() | |
Annyit érdemes tudni a Precíz féle terepszínű rajzról, hogy az csak a végjáték környékén létezett ebben a formában, Gabi is ekkor rajzolhatta, fotózhatta le! Látszik, hogy a csűrők és a fékszárnyak újra lettek fújva. A PG.-s festésen a kilépőél és a szárny foltjai sohasem értek össze. Ezen a gépen próbálták ki a kör alakú felségjelet, ezért az összes, kör, háromszög és csillag is megtalálható volt rajta, míg szét nem darabolták! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671007 | 2020. április 5. 11:30 | ![]() | |
Szia! A terepszínű PF-eken az orrgyűrű szintén festetlen volt, csak a kb. Olive Drab-színű kemény-elox felületvédelem volt rajta. A hátsó hőálló burkolat (farokkúp) elejére körben kb. 1/3-1/4 részben "rászaladt" a terepszín festés. A megadott felső szinek kb. jók, azt nem árt tudni hogy a barna új korában picit pirosas árnyalatú volt mint a szépen sült kenyér, 1-1,5 év után a pirosat kezdte belőle kiszívni a nap és átment kb. mustársárga színbe. A teljes alsó felület ún. Binarin-kék volt (ezek két-komponensű festékek voltak, azért Bi...), ami a valóságban világos kékes-zöld árnyalat volt, de B.-zöldnek nem hívhatták a felső zöld miatt (én az angol kacsatojás-zöldet, Gunze H-74 használom erre egy kis világoskék bekeverésével). Ugyanilyen színűek voltak a futóaknák és a futószárak is (a cseh gépekre lehet hogy jó az RLM02)! A kabin az eredeti szürke (jó a H-308 is), műszerfal matt fekete (itt maradt az eredeti ibolyaszínű kabin belső világítás, azért maradt a szürke, a későbbi MF és bisz gépeken a zöld kabinfestéshez vörös fényű kabinvilágítás volt). A pótvezérsík eleje az műanyag, a LAZÚR-antenna volt benne, ezért volt eredetileg zöld festése, ami az alsó szín kopása miatt kilátszik, ugyanígy a hátsó részén az ezüst/alumínium látszik ki a kopásnál (a pótvezérsík előtt a törzs alján volt több túlfolyó kivezetése, és az innen hátracsapódó hajtómű- és hidraulika-olaj marta le a festéket). Írj nyugodtan ha még valamit érdekel, most így bezárkózva nagyon ráérek mindenre. Üdv R. | |||||
Zoli | Adatlap | 671000 | 2020. április 5. 10:23 | ![]() | |
Benned bíztam, hogy még mindig körünkben vagy, köszönöm a részletes választ! A szürkét én is esélytelennek tartottam, valószínű a nagyon bemattult fémszíneket nézték szürkének, néha nálam is előfordul, hogy nem tudom eldönteni...………… Az 1. verziót tuti kihagyom, túl bonyolult nekem. A 2. verzió már sokkal ígéretesebbnek (könnyebbnek) tűnik, ez még esélyes lehet. A 3. verzió is érdekelne ilyen részletességgel, ha nem probléma, lécci erről is írj pár sort, köszönöm! Mellékeltem az Eduard útmutatóját: www.scalemates.com/hu/products/img/5/2/1/1121521-38-instructions.pdf Eszerint a kabin H308, a futóaknák H70 színűek. Utóbbi az RLM02 zöldesszürke, ez kapufa? A festésminta gondolom tökéletes, erre Precíz neve nekem garancia. A kopott pótvezérsík eredetileg sötétzöld volt és az lett átfújva kékre, vagy fordítva? z | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 670998 | 2020. április 5. 10:04 | ![]() | |
Szia Zoli! 21PF semmiféle szürke festéssel nem volt az MN Légierőnél, háromféle festéssel létezett: 1. EREDETI SZOVJET GYÁRI FESTÉS : a borítólemezek egy része, főleg a vegyi maratással készült panelek, hegesztett gerinctartály és az eloxált lemezek (szárnytartályok és a stabilizátor középső panel, törzs-hátsórész a stabilizátor elejétől hátra) ezüst festést kaptak, ezután az egész gépet átfújták félfényes, víztiszta színtelen lakkal. A festett ezüst felületek sötétebb árnyalatúak voltak, mint a lakkozott natúr fémfelületek, kivéve, ha olyan megvilágítást kaptak, ami tükörként verte vissza a fényt, ekkor szinte világítottak (lehet találni ilyen MF-fotókat, PF-ről nem láttam még). A műanyag orrkúp és a többi antennaburkoló panel sötét feketés-zöld volt. A törzsorr mellső gyűrűje kb. a világháborús USA félfényes Olive Drab-nak megfelelő szín volt, de nem festék, hanem galvanikus felületvédelem, így nem kopott, és alig fakult (20-25 év is eltelt, mire eltűnt belőle a barna árnyalat, és maradt a matt szürkés olajzöld). A törzs végén lévő fúvócső-burkolat (ún. farokkúp) festetlen sötét metállszürke hőálló lemez volt, hátsó része tenyérnyi szélességben barnára, itt-ott foltokban acélkékre égve. A gépszámok a sarkokon kerekített szögletes karakterek voltak pirossal festve, vékony fehér keretben, ugyanígy fehérrel keretezve a nemzetiszínű csillag-felségjel. Az üzemeltetési stencil-feliratok fekete és piros szinűek voltak. A csapat-üzemeltetés során néhány gép kapott egyedi jelzéseket az orr-részre felfestve (kis ötágú csillag, a meghosszabbított jobb szára fölött 100-200-300-as számmal). 2., PESTVIDÉKI GÉPGYÁR IPARI KÖZEPES JAVÍTÁS FESTÉSE : orrgyűrű, farokkúp változatlanul festetlen, a műanyag-felületek gépenként változóan közép fűzöld és sötétzöld árnyalatok között változtak. Azért nem volt egységes, mert a színt a helyszínen, festéskor keverték ki, az egyes gépek műanyag-paneljeit viszont egyszerre festették, így ezek az egyes gépeken mindig azonos árnyalatúak(míg valamelyiket nem kellett cserélni). A szárny és a vezérsíkok hátsó éleit pár cm szélességben (az ún merev-trimmet) a felső felületeken (de néha alul is, esetleg csapatnál), valamint a vizszintes vezérsík előrenyúló ellensúlyát 360 mm hosszban pirosra festették. Ezeken felül az egész gép egységes ezüst színt, majd színtelen lakk védőréteget kapott. A gépszámok a korábbiakkal ellentétben erősebben kerekített karakterekből álltak (tehát a szám alakjáról felismerhető, hogy egy fotón látható gép "gyári originál", vagy már PG-javított). A stencil-feliratok piros és kék színnel készültek. Az egyedi jelzéseket a PG-ben soha nem festették újra, ezt a csapatra bízták (nem tudok róla, hogy újra felfestették volna). - A kabinbelső és a futóaknák középszürke színűek voltak. kb. Gunze Mr.Hobby H-53 vagy valami hasonló árnyalat, (a kabin a terepfestésnél is szürke maradt!), a műszerfal matt fekete, a katapult fejtámlája barna műbőr. Futószárak fényes világos vagy halványszürkék (ez még egy gépen belül is változhatott csere miatt, mivel a futók rövidebb üzemidőt kaptak mint a sárkány), a keréktárcsák fényes olaj-sötétzöldek voltak. A harmadik variáció a TEREPSZÍN volt, ha ez is érdekel akkor írj és bepötyögöm azt is (a két első már megvolt, azt csak be kellett másolnom). Üdv R. | |||||
Zoli | Adatlap | 670988 | 2020. április 5. 09:19 | ![]() | |
Sziasztok, Magyar PF verziót tervezek építeni a közeljövőben, és a mellékelt rajzot találtam róla. Létezett szürkében ez a gép és ha igen, az árnyalat is megfelelő? Továbbá arra is keresem a választ, hogy a kabin szürkéjéhez milyen festék felelne meg (elsősorban Gunze színekből), illetve a későbbi zöld-barna átfestés után is maradt a szürke kabin, vagy ha az is bezöldült, akkor a külső festés változtatásakor vagy csak később, tehát lehet-e zöld-barna gépet szürke és zöld kabinnal is építeni? A segítséget előre is köszönöm! z | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 670575 | 2020. március 26. 14:12 | ![]() | |
A kis téglalap alakú ajtó az nem beömlő, hanem levegő-kieresztő. Vannak olyan üzemmódok és repülési helyzetek mikor a szívócsatornába túl sok levegő kerül be, esetleg még örvénylés is "színesíti" a helyzetet, ekkor ezt kinyitva lehet kiengedni a fölösleget, és ilyenkor ez mellékesen felgyorsítja a kúp körüli áramlást is, így (remélhetőleg) megszünteti az örvénylést is. Szakszerű neve pompázsgátló redőny, alapból automatikus a vezérlése kézi üzemmóddal kiegészítve, a működtetése hidraulikus. A szabálytalan sokszög alakú folt meg azért lehet felfestve, mert a redőny alsó-felső szélétől 3-4cm-re van felszegecselve a szívócsatorna belsejében két keskeny hosszanti bak, amire a redőny csuklópántja be van kötve (süllyesztett fejű szegecsekkel, így csak nagyon közelről láthatók a szegecsek - de a 670462-es cenci-hsz-ben az oldalnézeti szegecs-térképen jó monitoron látszanak ezek a szegecs-sorok). Mivel az orr borítása, a bakok, és a szegecsek is másféle anyagból vannak, ez az érintkező pontokon könnyen korróziót okozhat, és valószínűleg ezért kapott ez a terület plusz festékréteget a lakkozás előtt. Ha gyárilag teflonszínnel, vagy nagyjavítás után "telibe" festették az egész gépet vagy ezüsttel vagy terepszínnel a lakkozás előtt, ezért ekkor már nem látszott semmiféle sokszög-alak. Üdv R. | |||||
Zali | Adatlap | 670569 | 2020. március 26. 12:36 | ![]() | |
Üdv. Úgy tünik hogy az nyolcszög a késantenás UTI-kon van és csak afémszinű gépeken látszik,lehet hogy utólagos módositás és eltérő ötvözetü lemezelés van. Ezeket csak feltételezem. | |||||
Daala | Adatlap | 670560 | 2020. március 26. 06:51 | ![]() | |
Ja a kis beömlő téglalap fedél az, de miért festették le a nagyobb nyolcszöget körülötte? | |||||
Zali | Adatlap | 670555 | 2020. március 25. 20:49 | ![]() | |
Üdv A jelzet rész pompázsgátló redőny. Makettstúdió MiG-21 | |||||
czzoli | Adatlap | 670538 | 2020. március 25. 17:08 | ![]() | |
Szia Rumcájsz 52 és búza! Esetleg tudja valamelyikőtök, hogy miért voltak ezek felfestve? Előre is köszönöm. | |||||
czzoli | Adatlap | 670536 | 2020. március 25. 17:02 | ![]() | |
Hopp, hát nem odafolyt egy kis pillanatragasztó! | |||||
búza | Adatlap | 670535 | 2020. március 25. 16:52 | ![]() | |
El kell tömíteni, az csak egy festett nyolcszög! | |||||
Daala | Adatlap | 670529 | 2020. március 25. 15:37 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 670528 | 2020. március 25. 15:29 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 670527 | 2020. március 25. 15:27 | ![]() | |
czzoli | Adatlap | 670515 | 2020. március 25. 12:57 | ![]() | |
Szia Daala! Igen, azokra a vonalakra gondoltam. Eddig még se rajzon, se képen nem láttam ilyet, azt hittem a Trumpeter találta ki. Köszönöm, már épp el akartam tömíteni őket. Na, akkor most megpróbálok képeket keresni ilyenekről, hátha. | |||||
Daala | Adatlap | 670513 | 2020. március 25. 12:33 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 670512 | 2020. március 25. 12:23 | ![]() | |
Szia Jól sejted, mint lemez-illesztési vonalak tényleg nem léteztek. Viszont annak segítség aki az eredeti gyári festéssel, a natúr-fémszínnel akarja megépíteni. Az a terület kicsit sötétebb, festett ezüst volt az alap natúr-fém (csak színtelen lakkal lefújt) felülethez képest. Üdv R. | |||||
czzoli | Adatlap | 670511 | 2020. március 25. 12:05 | ![]() | |
Sziasztok! Jól sejtem, hogy a Trumpeter 1/48-as MiG21UM makett orr részénél lévő téglalap alakú levegőbeömlő körüli vonalak csak a fantázia szülöttjei? | |||||
vini | Adatlap | 670489 | 2020. március 24. 16:57 | ![]() | |
Szia! A youtube-on van fenn videó..esetleg keress rá. Épp most láttam.. Taszári PF-ek is láthatóak rajta.. Üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 670484 | 2020. március 24. 15:58 | ![]() | |
Sziasztok! Van esetleg fotója valakinek a taszári MiG-21PF búcsúrepülésről? guglin nem találtam, de régen valahol láttam köszi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 670479 | 2020. március 24. 10:25 | ![]() | |
? Ha lehetne kicsit bővebben, ez mire vonatkozik ... ? | |||||
juge75 | Adatlap | 670478 | 2020. március 24. 10:14 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 670476 | 2020. március 24. 09:38 | ![]() | |
A 1418-as 21U ugyanazokkal a színekkel volt festve mint a terepszínű MiG-15bisz-ek. Ezekről a szinekről lásd itt a 21-es topikban ugyanezen az oldalon a 2020 feb.20, 12.06-kor írt szöveget. Üdv R. | |||||
cenci | Adatlap | 670471 | 2020. március 23. 23:47 | ![]() | |
A 9178-asnál meg Gunze 418,H73, H71+H79 azt hiszem .A 1418-as kétülésesnél vissza kellene menned a hozzászólásokban mert már volt róla szó, illetve igazából a többiről is érdemes visszakeresgélni mert egész jól ki lett vesézve ez a téma. | |||||
cenci | Adatlap | 670470 | 2020. március 23. 23:33 | ![]() | |
Hát talán a Magyar alap szabványszínek ezek voltak : H67, H302, H71 , de talán Rumcájsz52 Úr sokkal pontosabb infóval tud majd neked szolgálni. | |||||
vatya1 | Adatlap | 670468 | 2020. március 23. 22:47 | ![]() | |
a Laura van tervben de régebbi is tervben van | |||||
cenci | Adatlap | 670467 | 2020. március 23. 22:40 | ![]() | |
Színekben kérdéses hogy milyen állapotú gépet szeretnél elkészíteni . |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv.