/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25.
Mekett 144852 2006. szeptember 27. 08:10
Válasz erre
kb 92-94-ben lezuhant egy a Ferihegyhez közeli erdőben.
Mennyi lehet az ára újonnan egy ilyen típusnak?
szenko 144851 2006. szeptember 27. 08:06
Válasz erre
én úgy tudom, hogy 6 db md volt (mind md-500e tipus), ebből ez volt a 2. vagy a 3. amit lenulláztak, ezen kívül még 3db mi-2-es van.
Bendeguz 144850 2006. szeptember 27. 01:18
Válasz erre
Ööö izé, én úgy tudtam, hogy vagy 4-5 Md-jük van, és azon belül is több altipus, de majd megkérdezzük.
Merevszárnyasról meg csak egyről tudok, de az is rc vitorlázó és csak akkor van rendőri szolgálatban, mikor haver lennvan faterjáékkal siófok-kilitin:DDD(ha nem zárják be).
Mert azért az eléggé gáz lenne, ha csak két rendőrségi gép lenne szolgálatba: egyik lenn siófokon, másik ferihegyen, a bankrablók meg menekülnek a zsével teszemazt szolnokon:S
bár már a repidő is meg van nekik nyirbálva rendesen, ismerős mondta, hogy teljesen elszokott már a géptől:S
Mekett 144849 2006. szeptember 27. 00:28
Válasz erre
A Rendőrségnek most mije maradt?
Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500?
Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak?
Solo 144848 2006. szeptember 26. 13:12
Válasz erre
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem.
A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :))
Bendeguz 144847 2006. szeptember 26. 13:06
Válasz erre
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S
Solo 144846 2006. szeptember 26. 12:32
Válasz erre
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :))
Bendeguz 144845 2006. szeptember 26. 12:29
Válasz erre
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara).
Következő történt:
"hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett"
Bende
Bendeguz 144844 2006. szeptember 25. 23:02
Válasz erre
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S
mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd
Fodi 144841 2006. szeptember 25. 15:42
Válasz erre
Fodi 144840 2006. szeptember 10. 18:16
Válasz erre
Mekett 144839 2006. szeptember 7. 10:35
Válasz erre
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen

Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt.
index.hu/x
Mekett 144838 2006. július 9. 18:43
Válasz erre
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek

Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában.

index.hu/x
Fodi 144837 2006. június 5. 10:58
Válasz erre
Fodi 144836 2006. június 4. 17:57
Válasz erre
Fodi 144835 2006. június 2. 18:48
Válasz erre
Fodi 144834 2006. június 2. 18:47
Válasz erre
Sugárzó roncs...
www.hirado.hu/cikk.php
Bundesign 144832 2006. június 1. 20:53
Válasz erre
utánégetővel még gyorsabb :)
MrChef 144831 2006. június 1. 20:50
Válasz erre
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt.
Archy 144830 2006. május 31. 23:02
Válasz erre
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-)
Áron
G-cart 144829 2006. május 30. 20:44
Válasz erre
index.hu/politika/kulfold/fiasko0530/
Ez is egy szerencsétlenség - ha tényleg megtörtént.
G'
Mekett 144828 2006. május 23. 20:47
Válasz erre
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó:

Görög és török harcigépek ütköztek

Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek.

index.hu/politika/kulfold/grtr1704/
Cébés 144825 2006. május 6. 20:31
Válasz erre
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl
Bombraider 144824 2006. május 6. 20:27
Válasz erre
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:(
www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg

üdv:bomb
Kalóz 144823 2006. április 9. 13:05
Válasz erre
Kalóz 144822 2006. április 9. 12:42
Válasz erre
Ugyanaz, más forrásból:
hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx
Kalóz 144821 2006. április 9. 12:29
Válasz erre
Fodi 144819 2006. április 8. 18:23
Válasz erre
Remélem mára ennyi volt...
www.hirado.hu/cikk.php www.hirado.hu/cikk.php
Fodi 144818 2006. április 3. 18:24
Válasz erre
lucky 144816 2006. március 17. 09:14
Válasz erre
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne...
Cebes 144815 2006. március 16. 22:36
Válasz erre
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás.
Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva.

üdv:Cébés
Mekett 144814 2006. február 19. 10:00
Válasz erre
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül
index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/
Solo 144813 2006. február 17. 23:23
Válasz erre
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak.
Lapi 144812 2006. február 17. 23:07
Válasz erre
Solo !
a válasz e-mailben megirtam a számomat.
nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni
,ami Neked is tetszeni fog .
szenko 144811 2006. február 17. 21:29
Válasz erre
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :(
Solo 144810 2006. február 17. 21:22
Válasz erre
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :(
Lapi 144809 2006. február 17. 20:36
Válasz erre
Szia Solo
vettem az adásodat
ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém .
Solo 144808 2006. január 26. 19:58
Válasz erre
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat.
Kalóz 144807 2006. január 26. 19:41
Válasz erre
Mekett 144806 2006. január 25. 20:06
Válasz erre
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért

A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet.
index.hu/x
Bombraider 144805 2006. január 23. 19:46
Válasz erre
Petya 144804 2006. január 22. 14:47
Válasz erre
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt.
Mekett 144803 2006. január 22. 14:17
Válasz erre
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna?
kacsabacsi 144802 2006. január 22. 13:51
Válasz erre
nemlehet, hogy aszlovákok átalakították, és hátul (is)van???
Mekett 144801 2006. január 22. 13:03
Válasz erre
Én is azt hallottam, hogy a mellélkhelységben élte túl, de az an-24-eseken a pilótafülke mögött van a WC.
Galll 144800 2006. január 22. 12:48
Válasz erre
Én is így hallottam, hogy azért élhette túl, mert a mellékhelységben volt, ami ugyebár a gép hátuljában van, és a gép orral csapódhatott be.

Kislocsos!
Én ahogy a képeket láttam a gép maradványáról, szerintem ez terepszínű gép volt, de nem vagyok benne biztos...

Üdv
kacsabacsi 144799 2006. január 22. 12:44
Válasz erre
Úgy hallottam, hogy a túlélő egyszerű utas volt, és a gép végén lévő mellékhelységben volt. amikor lezuhantak...(szlovák kollégám mondta)
Kislocsos 144798 2006. január 22. 11:43
Válasz erre
088953.jpg méret: 31.5 KB
Egy ilyen festésű Antonov zuhant le(nem tudom melyik oldalszámú).
Mekett 144797 2006. január 22. 11:16
Válasz erre
Ez talán egy kicsit tényszerűbb:

Befejeződött a helyszíni szemle Hejce mellett, ahol csütörtök este lezuhant a szlovák katonai szállítógép. Az összegyűjtött csaknem ezer alkatrészt vasárnap reggel adják át a szlovák hatóságoknak. A légi szerencsétlenségben 42 ember halt meg, az egyetlen túlélőt a kassai kórházban ápolják. A helyszínen szombaton a "katasztrófa-turisták" is megjelentek.

www.origo.hu/itthon/20060121szombaton.html
Mekett 144796 2006. január 22. 11:12
Válasz erre
Az elmúlt pár napban hallottunk már mindenfélét, az elhangzott számok is hol felfelé, hol lefelé mentek... Valaki ki tudná nekem bogozni, hogy az egyetlen túlélő kije volt a gépszemélyzetnek?

Befejeződött az Antonov helyszíni szemléje

Befejeződött a helyszíni szemle a csütörtök este balesetet szenvedett szlovák katonai szállítógép helyszínén, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Hejce fölött magasodó Borsó-hegyen, mondta Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője szombaton este a távirati irodának.
index.hu/politika/bulvar/rep190/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25.