/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Kferro 487032 2008. szeptember 17. 10:33
Válasz erre
Ferrari_F2015
Ferrari_F2015

Találtam egy kifestett változatot a legalsó kocsiról, immáron hátsó szárnnyal, de még így sem az igazi. :)
NGPETI 487031 2008. szeptember 17. 10:20
Válasz erre
mégis,jó eljátszani a gondolattal... :o)
Kferro 487030 2008. szeptember 17. 10:14
Válasz erre
Hááát... nem tudom. Nagyon szép rajzok (bárcsak én tudnék így rajzolni), de szerintem a jövő F1-esei ennél kecsesebbek lesznek. Ráadásul a zárt kabint sem tudom elképzelni az F1-ben, mint ahogy azt sem, hogy a hátsó szárny lemaradjon.
NGPETI 487029 2008. szeptember 17. 09:54
Válasz erre
f1_cars
f1_cars

ez a jövő?
GUGEE 487028 2008. szeptember 17. 09:24
Válasz erre
00e4_1
00e4_1

SHUMI!
EBAY-on van most 16 eu 1 nap mulva jár le!
G
Kferro 487027 2008. szeptember 17. 08:49
Válasz erre
Persze szivesen pakolgatnék fel képeket a (majdnem) készülő MP4/20-asomról, de egyelőre a karbonmatrica különböző lehetetlen formákra történő felragasztása elvette a kedvemet tőle, így most Spitet, meg Stugot gyártok.
Kferro 487026 2008. szeptember 17. 08:47
Válasz erre
Nem.

:)
JazzZ 487025 2008. szeptember 17. 08:44
Válasz erre
Nem akartok F1-es makettekről beszélgetni, képet felrakni, stbstb?
Kferro 487024 2008. szeptember 17. 08:27
Válasz erre
Én nem hiszek ebben a Dávid Sándor-féle összeesküvéselméletben. Méghogy Hamiltont nem engedik nyerni. Ugyan már!
El kell fogadni, hogy Lewis még nem eléggé rutinos. Fantasztikus pilóta, nagyon jó versenyző, de sok olyan dolgot nem tud, ami a régebb óta az F1-ben lévőknek természetes. Ebben az évben két levágása volt, s mindkettő szabálytalan volt. A spa-i eset után, amikor a célegyenesben megelőzte Kimit, rögtön ordítottam, hogy szabálytalan, s szerintem velem együtt még jó pár millióan. Ez persze az utólagos elemzésekből is kiderült, hogy ha mögötte marad a sikánban (ahelyett, hogy a könnyebbik utat választja), akkor nem tudott volna olyan közel kerülni hozzá, hogy még az első kanyar előtt megelőzze.
Mivel az előzés szabálytalan volt, így a három tagos testületnek két választása volt:

1. Lewis kap egy 25 mp-es büntit
2. Lewis a következő veresenyen 10 hellyel hátrébb rajtol

Lehet gondolkodni, hogy vajon melyik lett volna súlyosabb büntetés. Persze, erre lehet mondani, hogy a legjobb esetben is a 11. helyről még meg lehet nyerni egy futamot (főleg ha Hamilton úgy versenyez, mint Monzában), s ezt a bírói testüket nagyon jól tudta. Az az igazság, hogy a büntetés kiszabásánál a következetesség elve miatt nem lehet különbséget tenni a pilóták között. Azaz nem lehet azt mondani, hogy hasonló szituációban mondjuk Trullit csak 5 rajthelyes büntire ítéljük, mert ő onnan tudna nyerni, míg Lewisnak jó lesz a 10, mert tehetségesebb.
Szóval felejtsük már el, hogy valakik meg akarják akadályozni a fehér asztal mellől, hogy a brit legyen a világbajnok.

Egyébként, mivel Kiminek ez az év nem fog összejönni, Hamiltonnak drukkolok, s nem Massának.
Bombaszaki 487023 2008. szeptember 17. 07:34
Válasz erre
Már megint el akarják venni Hamitól a világbajnoki cimet ezt meg is kezdték mikor megbüntették azért mert raki bénázgatott előtte Ő meg kihasználta a lehetőséget.Hiába vezetni tudni kell példa a legutóbbi futam ott is raki körözgetett de nem birt előzni Hami meg ment mint állat hisz erről szól a versenyzés,ott nem szabad nyuszinak lenni.De sajnos ismét a szemét ferrarikat nyomják,amatőr hozzánem értők akiket Jeki egy interjuban szépen be is mutatott hogy kik is ők aki ezeket a döntéseket meghozzák.Mindenesetre Vettel előtt le a kalappal szépen az esőben,meg is érdemelte a győzelmet.
Bombaszaki
HUJBI 487022 2008. szeptember 14. 16:01
Válasz erre
STR
STR

http://www.makettinfo.hu/upload/200809/116773_00806_P1000120.JPG?rnd=2066699255&randkey=1823246186

kecskeméti repülőnap 2007.
Nowotny 487021 2008. szeptember 14. 15:53
Válasz erre
Na azért csak meg volt a Ferrari győzelem Monzában, gratula Vettelnek mesteri munka volt!
Schumi7vb 487020 2008. szeptember 14. 15:45
Válasz erre
Vettel nagyon szépet ment,Massa csak 1 pontra van Hamitól,Rajkó nagyon béna...
jabel 487019 2008. szeptember 14. 09:09
Válasz erre
Hali!
Tudom, nem F1, de valaki jön majd a 12 órásra?
Sly160 487018 2008. szeptember 13. 16:59
Válasz erre
Nagyjaink jól bebukták az edzést!
Nowotny 487017 2008. szeptember 13. 15:00
Válasz erre
Hát csak egy Ferrari indul az élről,, csak nem tiszta piros,van benne egy kis kék is.:)
GUGEE 487016 2008. szeptember 12. 20:44
Válasz erre
Schumi7vb 487015 2008. szeptember 12. 17:34
Válasz erre
Guggee!

HIVATALOS: Räikkönen 2010 végéig hosszabbított a Ferrarival!

Pénteken Monzában a Ferrari hivatalosan bejelentette, hogy 2010 végéig szerződést hosszabbított Kimi Räikkönennel. A finn világbajnok eredeti szerződése 2009 végén járt volna le.

„A Ferrari bejelenti, hogy meghosszabbítja a Kimi Räikkönennel kötött megállapodását 2010 végéig. Ennélfogva a Scuderia Ferrari pilótakettőse változatlan marad a következő két szezonban." - áll a csapat közleményében.

Felipe Massa szerződését már tavaly év végén meghosszabbították 2010 végéig.

Mindez a Fernando Alonsóval kapcsolatos találgatások végére is pontot tesz egy időre - illetve úgy tűnik, hogy Alonso a Renault, a BMW-Sauber, esetleg a Honda között választhat a következő években.

Látod mondtam én,hogy Alonso nem jön a Ferrarihoz!:DDD
GUGEE 487014 2008. szeptember 12. 14:47
Válasz erre
Srácok!
Olvastátok Hamilton nyilatkozatait Massáról és Kimiröl?
Olvassátok el!Eddig sem volt szimpi a Hami,de most már utálom mint zsebembe a szart.
Nem azért mert Kimiröl vagy Massáról ilyet mond,hanem a pökhendi, beképzelt stilusa irritál!
G
NGPETI 487013 2008. szeptember 12. 09:42
Válasz erre
ez jó,hogy néhányan már kicsit a másik fél "hibáit" is elemezgetni kezdik (rajtam kívül,és továbbra is pártatlanul)...

a legelején ezért is mondtam azt,hogy ne versenyzőt és csapatot lássunk,akit szeretünk,vagy nem,hanem egyszerűen a helyzetet kellene elemezni,így mindjárt más a végeredmény... ;o)
Kferro 487012 2008. szeptember 12. 08:32
Válasz erre
Én bizony Kimi párti vagyok, s neki szurkolok, mióta legelső versenyét futotta a Sauberrel. Ám a cikk olvasása után én is úgy vélem, hogy neki is járna némi büntetés. Na meg Rosbergnek, aki valami eszméletlen módon jött vissza. Ráadásul ha jól emlékszem, volt egy másik autó is, amelyik úgy jött vissza a pályára, hogy az életveszélyes volt.
NGPETI 487011 2008. szeptember 11. 19:49
Válasz erre
Sok az igazság benne!

Néhány dolgot én is megkérdőjeleztem ezelőtt itt a fórumban...
NGPETI 487010 2008. szeptember 11. 19:35
Válasz erre
Szia!

A fórumba nem írnám fel,mert "sok munka" van vele és ilyen infókat, ilyen könnyen nem szokás továbbadni (és a most is aktívan versenyzők sem örülnének neki)... :o)

Ez egy hosszú folyamat,mire "tökéletesen" lehet kivitelezni, és még nem is szabálytalan!

Versenyeken az a "jó benne", hogy a másik is tudja ezeket,így még érdekesebb lehet...
GUGEE 487009 2008. szeptember 11. 13:24
Válasz erre
jos 487008 2008. szeptember 11. 12:22
Válasz erre
GUGEE 487007 2008. szeptember 11. 10:48
Válasz erre
Kferro 487006 2008. szeptember 11. 08:19
Válasz erre
Megjelent a legújabb Spa-i Görbe tükör, érdemes elolvasni. Tanulságos...

www.a5.hu/cikkek/2/28371.shtml
JazzZ 487005 2008. szeptember 11. 07:49
Válasz erre
"..de csodás "trükkök" vannak,amiket kívülről nem lehet látni,mégis "pofátlanul meg lehet vezetni" az ellenfelet.."
Mesélnél nekem erről?:))
jakab.zoltan@freemail.hu
jos 487004 2008. szeptember 11. 06:40
Válasz erre
a garázsodból?

kirakom az erkélyre állítva...

tudjuk, melyik országból származik a gazdája?
GUGEE 487003 2008. szeptember 10. 21:47
Válasz erre
hw-f1-williams
hw-f1-williams

Közben Enyém lett a kicsike!
G
GUGEE 487002 2008. szeptember 10. 21:45
Válasz erre
3c7a_1
3c7a_1
3cdf_1
3cdf_1
22aa_1
22aa_1
232b_1
232b_1
243a_1
243a_1
51fb_1
51fb_1
5354_1
5354_1
54a7_1
54a7_1

Eladó!
G
NGPETI 487001 2008. szeptember 9. 20:13
Válasz erre
spa
spa

Az a baj,hogy szinte mindenki csak a McLaren mozgásával van elfoglalva,holott a Ferrari is irányt változtatott,mondhatjuk azt,hogy "átment a McLaren előtt"!
De miért is tette ezt? Lement arról az ívről,ahonnan tudta volna védeni a helyét (mivel akkor még előrébb volt) és pont ezért tudott "beesni" féktávon Hamilton...
Nowotny 487000 2008. szeptember 9. 19:44
Válasz erre
Hát ja eltünhetne már tényleg,osztom a véleményed.
andorka 486999 2008. szeptember 9. 19:24
Válasz erre
Hamilton Kimi mellé ért vissza, (a bal oldalán volt a Ferrarinak az egyenes elején), majd átment a Ferrari mögött annak a jobb oldalára és így került a következő kanyarban a belső ívre. Szvsz elhibázta a manővert, a hátralévő pár lörben bármikor leelőzhette volna Kimit, és akkor nem kap büntetést. Persze ezt ott fejben lejátszani nem lehet.
Amúgy meg Börni mongyon le!
Nowotny 486998 2008. szeptember 9. 18:33
Válasz erre
NGPETI 486997 2008. szeptember 9. 16:57
Válasz erre
spa
spa

Képek ("elemzésre") és a belső felvételek (3:20-tól):
www.youtube.com/watch
Kimi "tiszta" köre (0:40-nél):
www.youtube.com/watch
muzzy 486996 2008. szeptember 9. 15:40
Válasz erre
Sziasztok Urak!
Elnézést, hogy csak szemlélőként beleugatok a nagyok dolgába.
Én csak vasárnaponként szoktam nézni a versenyeket, akkor sem mindíg, tehát nem vagyok szakértő. Azonban a sikán levágása után visszaadom a helyet, kifejezés szerintem nem pontos, ugyanis Hamilton nem Kimi mögé jött vissza, hanem mellette maradt, jobb pozicióban a következő kanyarhoz. Szerintem az lenne a logikus hogy a visszaadás azt jelenti, hogy a másik autó MÖGÉ érkezik vissza, nem mellé, fél méterrel.
Másik üzlet az egész világ. Szerintetek mennyit esne a nézettség, ha már behozhatatlan előnye lenne az egyik versenyzőnek? Nem éppen ez volt az egyik változtatás oka, hogy a ferrári uralmát letörjék, és érdekesebbé tegyék a versenyt?
Muzzy
GUGEE 486995 2008. szeptember 9. 14:42
Válasz erre
Ha az úton marad, akkor nem lett volna elég sebessége ahhoz, hogy a célegyenesben megelőzze a Ferrarit. Ugyanez a helyzet Monzában, ahol ha valaki levágja az első sikánt, bekerülhet az előtte haladó szélárnyékába, és megelőzheti a Roggia fékzónájában."

"Mikor a külső íven támadsz, akkor azt csakis saját felelősségedre teheted, mert aki a belső íven van, azt részesítik előnyben a szabályok. Ha pedig nincs elég hely, vissza kell venned."
Jarno megmondja elsöként!
G
NGPETI 486994 2008. szeptember 9. 13:44
Válasz erre
"Miért büntették volna meg ,ha Kimi nyer?A büntetés csak akkor jár ,ha elöny származik belöle!"
Előny? Kimi volt elől,visszaelőzött! Kimi első helyről,"magától" esett ki... Tehát,ha Hamilton második,akkor már minden rendben lett volna?

"Kimi kerekének a nyoma ott látszott a Mclaren oldalán,s nem Kimi rántotta oda a kormányt!"
Sokat gokartoztam és teszem ezt a mai napig is (csak sajnos már nem versenyszerűen). Igaz,ez nem F1,de csodás "trükkök" vannak,amiket kívülről nem lehet látni,mégis "pofátlanul meg lehet vezetni" az ellenfelet (persze utólag ártatlan arccal)... :o)
GUGEE 486993 2008. szeptember 9. 13:35
Válasz erre
Miért büntették volna meg ,ha Kimi nyer?A büntetés csak akkor jár ,ha elöny származik belöle!
Én Mattonnak adok igazat!Sok mindent nem tudunk,nem látunk bele a telemetriába,s nem ismerjük az apró ámde fontos dolgokat.
Alonso-t miért büntették meg 2006-ban Monzában?
Kivülröl kurva messsze volt Massától.Mégis be tudták bizonyítani,hogy egy -két tizedet számított,hogy elötte ment és Massa a turbolenciában követte!
Nem látunk bele a dolgok mélyébe.
Nekem továbra is az a véleményem,hogy Hami túl optimista elözésbe kezdett!
Kimi kerekének a nyoma ott látszott a Mclaren oldalán,s nem Kimi rántotta oda a kormányt!
G
NGPETI 486992 2008. szeptember 9. 13:34
Válasz erre
...ezért ment az F1-be a Toyota,mert a raliból "egy életre száműzték"? :o)
Az F1-ben nincs turbó,ezért eredmény sem... ;o)
NGPETI 486991 2008. szeptember 9. 13:18
Válasz erre
Sokszor végig is gondoltam...
Továbbra sem értek azzal egyet (mindegy kiről van szó),ha egy futam leintése,díjkiosztó,pezsgőlocsolás,sajtószoba,stb. után büntetnek meg valakit úgy,hogy az eredménye kárára menjen...
Még a "nagy ünneplés" előtt is lehetett volna közölni,ha ez ennyire egyértelmű büntetést ér (legalábbis a szabálykönyv értelmezése szerint),igaz,így tovább tart a "reklám"... :o(

Tehát,ha jól értem,hogy boxutca-áthajtás helyett adtak 25 mp büntetést?
Ez azt jelenti,hogy Heidfeld a pályán mindenképp meghelőzte volna a McLarent?

...még egy "apróság" (továbbra is pártatlanul)...
Kimi visszaelőzte Hamiltont,amikor "kerülgették" a pályára visszatérő autót!
A szabályok szerint ott sárga zászlónak kellett volna lenni...
("SÁRGA ZÁSZLÓ: A veszély jelzésére szolgál
- Egy zászlót lengetve: Lassíts, előzni tilos és készülj fel irányváltoztatásra! A pálya mellett, vagy részben a pályán akadály van.Előzni tilos az első sárga zászló és az esetet követően bemutatott zöld zászló között.")

Igaz,a "ha" kezdetű mondatok általában lényegtelenek,de most mégis egy:
mi lett vona,ha Kimi nyer? Akkor is lett volna bünti Hamiltonnak?
Jó eljátszani a gondolattal... :o)
Schumi7vb 486990 2008. szeptember 9. 10:56
Válasz erre
szerintem jogosan büntették meg Hamiltont,indoklás:
Felidézném 2005 Suzukát,amikor is Alonso és Klien között zajlott egy kísértetiesen hasonló jelenet, és akkor a sztyuárdok bizony szóltak Alonsónak, hogy engedje vissza Klient mégegyszer.
doky3 486989 2008. szeptember 8. 23:52
Válasz erre
Szia!
"Szerintem még életében nem előzött meg versenyhelyzetben valakit" Ki kell hogy ja-vítsalak: 2005 Japán Nagydíj Suzuka, Kimi a 20(!) helyről rajtolva az utolsó körben előzte meg Fisichellát és győzött! Kicsit mintha ez elfelejtődött volna. Erre csak a legnagyobbak képesek, de ez csak az Én (!) magánvéleményem.
Üdv.:Doky
prowler 486988 2008. szeptember 8. 23:32
Válasz erre
mszl!
Ezt ismered?
friss.wss.hu/
Van itt mindenféle webtv és van közte három Nascar adó is.
Üdv.
rrobbie 486987 2008. szeptember 8. 23:09
Válasz erre
Még 1 (utolsó) észrevétel...
Emlékszik valaki, hogy a Toyota Rally csapata milyen példás büntetést kapott a trükkös turbó-szűkítő miatt? Hm? Megvan? Forma-1-ben miért nincs ilyen bünti, hm?
Mert ekleszton bácsi játékát nem lehet csak úgy elsöpörni, mint ahogy tette ő a C csoportos világbajnoksággal, vagy az akkoriban az F1-nél népszerűbb ITC-vel... (leánykori nevén - nem "újkori" DTM)
Figyelem! Most a ralin a sor és lassan, ha nem vigyáz a Dorma, akkor jön a MotoGP is.
Fejétől bűzlik a hal!
JazzZ 486986 2008. szeptember 8. 22:59
Válasz erre
"Hogy legyen idejük felvenni a fonalat autótervezéssel kapcsolatban, ne lopkodjanak össze-vissza mindent..."

A McLaren célja a "lopkodással" az volt, hogy lássák, hol tart a vetélytárs. Véletlenül sem arról volt szó, hogy abból ők mit fognak majd lemásolni! Érdekes is lett volna, ha a két versenyautó akár 1cm2-e megegyezett volna, vagy csak akár hasonlít! Elég "bizonyíték" szerintem pl, hogy két autó mennyire másképp viselkedik ugyanazon a gumin, vagy más-más időjárási viszonyok között!

Na Srácok! Legyen vége a Ferrarinak szurkolok vs. McLarennek szurkolok szócsatának! MAKETTEZÜNK!:))
rrobbie 486985 2008. szeptember 8. 22:39
Válasz erre
Sly160!
Kérlek ne keverd össze a "feltalálni valamit" az "ellopni valamit"-tel!
üdv: Robi
Sly160 486984 2008. szeptember 8. 22:23
Válasz erre
Csak hogy a másik oldalt is képviselje valaki!
Azért ugyebár a Vörösöknél is voltak csalások-lopások, de az el lett síkálva(mert ugye a lelátók 40-50%a piros sapkában van)egy ejnye-bejnyével. Gondolok itt a ragasztós időmérő gumikra, a mozgatható vezetőszárnyakra.
Ja, és a McLaren mindent ugy lop össze? Mert ugye a kevlárt is ugy lopták. De kitől is? ja persze, ök vezették be a Forma-1-be.
A lényeg hogy minden F1 rajongó a saját favorizáltjának ad igazat!
Megtörtént, elmúlt. Majd a vége talán a pályán dől el. Meglátjuk Monzában a hétvégén!
rrobbie 486983 2008. szeptember 8. 22:16
Válasz erre
Szia Kossuth Lajos!

Már láttam egy két Model Graphix újságot régebben. Olyan igazi japán makettújság. Tele mangával meg robotokkal, meg néha egy két elképesztően jó makettel, különlegességgel (autóval is). Attól tartok, hogy azért nem elégíteni ki maradéktalanul az igényeidet. Ha tudsz, rendelj inkább Auto Modellinget Japánból. Abban vannak (voltak) finom dolgok!

Üdv: Robi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.