<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
p-51 | Adatlap | 497972 | 2012. február 16. 21:42 | ||
Levix | Adatlap | 497971 | 2012. február 16. 17:53 | ||
"A squadron signal és a polcomon fellelhető szakkönyvek sem tesznek említést MiG-29A-ról. " ÖÖÖ akkor le kéne venni a polcról őket! A Squadronban MiG-29 Fulcrum A Aerofax MiG-29A LockOn MiG-29A DHS 9-12A, 9-12B MiG-29 Polygon orosz! MiG-29A Eszkiznüj projekt. Igaz ez nem a 9-12-es, de volt A jelölés! 4+ Fulcrum A Warbird Tech MiG-29A Zlinek 9-12A stb. stb. Tehát hogy nem létezik A az így nem igaz! Számos irodalomban van A, tehát sok sok emberben egy bizonyos változat MiG-29A-ként létezik. Ezekről nem tudomást venni nem lehet. | |||||
Murmuc | Adatlap | 497970 | 2012. február 16. 15:36 | ||
Üdv Mindenkinek! Na akkor én is elmondom én hogy tudom. Mint tudjuk az orosz típusoknak sok jelölése létezik, úgy mint gyári, katonai stb. "P-51" által feltett lista a főbb típusváltozatokat mutatja be, de mint tudjuk a típusokon belül is vannak altípusok. A magyar légierőben volt a MIG-21 BISZ, de két altípusa létezett, az A és az AP. A MIG-29-es alap típus azért kapta az A és a B altípus jelölést, hogy az exportra szánt gépek a nem orosz ajkúak számára is érhető legyen, legalább is az elkülönítésük! Az oroszok nem használják ezt a jelölést. És mint tudjuk a magyaroknak szánt típus is hivatalosan B volt! "Zolit" idézve "Fulcrum A". Itt már érdekes keveredés van. Mint tudjuk a NATO elnevezés a repülőgép feladatkörére utal, és nem tesz különbséget az altípusok között, ebből adódóan a további jelölés balgaság. | |||||
Zoli | Adatlap | 497969 | 2012. február 16. 13:42 | ||
Az orosz gépeknek kétféle elnevezése van: az orosz és a nyugati. És szerintem a világ nagyobbik része a nyugati elnevezést ismeri és használja. És könyvekben is láttam MiG-29A elnevezést. A többség nem igazodna el az orosz jelöléseken, gondolom ezért találta ki egyszerűsítésként a nyugat a betűjelzéseket. z | |||||
p-51 | Adatlap | 497968 | 2012. február 16. 13:28 | ||
Semmilyen Mig, vagy Su nem viselt típusjelzésben A betűt. Egyszerűen nem használják a betűt az oroszok, Nincs se MiG-21A, se MiG-23A, se MiG-29A. Egy miskolci link semmit nem igazol. Nagyon nem érdekel, hogy mit írnak a neten, mert azt senki nem ellenőrzi, javaslom a könyveket. Pláne nem mozgat egy olyan miskolci link, amin az események között még a prototípus első repülésének dátuma sincs közzé téve. A squadron signal és a polcomon fellelhető szakkönyvek sem tesznek említést MiG-29A-ról. Az oroszok nem abc szerint nevezik el a gépeiket, hanem feladatkör szerint jelölik meg őket. Nincs náluk a,b,c,d így sorban szépen. Az, hogy nyugaton ráragasztgatják, az egy dolog, a sajtó és nyomdahibák meg egy másik dolog, de hivatalos típusjelzés nincs ilyen. A B nem az exportverzió jele. Legyetek kedvesek olvasni. Nem tudom szebben mondani, nesztek egy kép, csámcsogjatok. Nem meggyőzésképpen, de ha ezen az oldalon találtok MiG-29A-t akkor hiszek nektek. Ez a MiG honlapja, azaz a gyártó cégé. Böngésszetek. www.migavia.ru/eng/military_e/index_mil_e.html | |||||
Flogger | Adatlap | 497962 | 2012. február 15. 12:58 | ||
Levix | Adatlap | 497961 | 2012. február 15. 08:46 | ||
A RAL 7000 Revell 57 kb. Humbrol 145 vagy bármely gyártó 35237-es színe. A RAL 7040 Nincs igazán jó választás. Kompromisszummal a Humbrol 127 (túl kék) vagy a Revell 374 (világosabb kékebb). Megoldás lehet a Humbrol 126 azaz FS 36270 világosítása a szükséges mértékig. Kifesteni a Revell 57-et egy kartonra, majd 36270-et először 4 + 2 fehérrel mellé festeni, majd 4 + 3 fehérrel. Majd kipróbálni a Revell 57-et 5 + 1 fehérrel és mellé rakni a két világosított 36270-et, majd esetleg ezt tovább világosítani. A lényeg, amelyik a legjobban tetszik, azzal a kombinációval lefesteni. Ha nem akarsz kínlódni akkor bármely gyártó 35237-ese és 36375-öse is megfelelő lehet. | |||||
Levix | Adatlap | 497960 | 2012. február 15. 08:26 | ||
Nézd meg a blogom! Feltettem a rajzom a 29-esről! kamuflazs-camouflage.blogspot.com/2012/02/mig-29-nato-festessel.html | |||||
Flogger | Adatlap | 497959 | 2012. február 15. 07:15 | ||
Gyerekek! Azt szeretném kérdezni, hogy a légi fölény szürke Nagyvasnak, mik a makettfesték kódjai. Előre is köszönöm! | |||||
Murmuc | Adatlap | 497958 | 2012. február 14. 23:03 | ||
Üdv! Csak a pontosítás kedvéért. :) A szárny póttartályokat a tartó gerendára rögzítik. A rakétákat a megfelelő sínre, és azt a gerendára. | |||||
Weizi | Adatlap | 497957 | 2012. február 14. 22:15 | ||
3 póttartállyal akár 2000Km lenne a max. átrepülési táv amit képes lenne megtenni! Amennyiben mindezt tartályok nélkül kellene végrehajtani,akkor lenne 1400Km. | |||||
Szu-22 | Adatlap | 497956 | 2012. február 14. 22:09 | ||
Szia! Köszönöm szépen, akkor ha jól értem egy esetleges áttelepülésnél akár 1300-1400 km is lehet három tartály esetében a max. repülési táv. | |||||
Weizi | Adatlap | 497955 | 2012. február 14. 21:56 | ||
Szia! A szárny alatti póttartályok 1200 literesek,a törzs alatti pedig 1520 literes! Amennyiben mindhárom installálva van,úgy a hatósugara olyan 1000 km lehet (pontosan nem tudom),csak törzstöltéssel 700-750km. Az átrepülési hatótávolsága ezen értékek duplája. | |||||
Szu-22 | Adatlap | 497954 | 2012. február 14. 21:22 | ||
Sziasztok! Kérdésem lenne a Mig-29A/B-hez stb! 1/72-es méretben az Italeri adott anno(biztos most is ad)két póttartályt a szárnyakra! A kérdés az, hány literesek azok? A törzs alatti standard tartály befogadóképessége is érdekelne! Az is kérdés, hogy e három tartállyal mekkora távolságra képes elrepülni a madárka. Ha mindez megvan, az is érdekelne, kinek volna esetleg két ilyen tartály függesztésére való megmaradt tartó sín? Talán hülye kérdés, hogy nem ugyanekkora és típusú tartályok lógnak a Szu-22-eseken? Ha bármit tudnátok segíteni, ide is de mailre is szívesen várok válaszokat: bravojuliett.bpj@gmail.com Köszönettel: Józsi | |||||
Wrecker | Adatlap | 497953 | 2012. február 11. 08:32 | ||
08:30-nál milyen kár azért a német Pz III-asért. | |||||
silent8 | Adatlap | 497952 | 2012. február 10. 23:28 | ||
Egyébként ez a zene, a Vadászpilóták c. filmben volt. | |||||
silent8 | Adatlap | 497951 | 2012. február 10. 23:26 | ||
KapusiZoli | Adatlap | 497950 | 2012. február 10. 17:59 | ||
Köszi! | |||||
Murmuc | Adatlap | 497949 | 2012. február 10. 17:57 | ||
Üdv! A 2002-es "nagyjavítást" követően, csak a külső rész kapott új ruhát, mármint a megmaradt gépek. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 497948 | 2012. február 10. 17:36 | ||
Sziasztok!gy kis segítségre lenne szükségem!Azt szeretném kérdezni, hogy az új festésű 29- eseknek(természetesen a magyar) maradt a régi festés a kabinban, vagy az is át lett festve? Üdv: Zoli | |||||
Weizi | Adatlap | 497947 | 2012. február 10. 14:23 | ||
Lengyel madár! www.youtube.com/watch | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497946 | 2012. január 23. 05:29 | ||
Ez lenne a "Correct nose"? Hááát... akkor már inkább az eredeti Academy... Amúgy tényleg szép makett. :) | |||||
pintair | Adatlap | 497945 | 2012. január 22. 21:32 | ||
Daala | Adatlap | 497944 | 2012. január 20. 19:49 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne az Aires 4188-as kat. számú MiG-29 gyanta futóakna készletének és az FM Details MiG-29UB gyanta kabinjának összerakási útmutatójára, vagy ezeknek a másolatára, akár e-mailben is. Előre is köszönöm! Üdv.: Daala | |||||
polomalev | Adatlap | 497943 | 2012. január 13. 20:02 | ||
Én is ezt ajánlom, ráadásul sokszor az ezekhez hasonló gépekre megadott színkódok teljesen rosszak. | |||||
magyaralba | Adatlap | 497942 | 2012. január 12. 15:14 | ||
Érdekes, talán a moldáv 29-eseket is veri bár azok is ritka gusztustalan festést kaptak... a bazi nagy piros négyzetek a macskakaparással egy kicsit legalább megtörik a "neolux zőődet" :))) | |||||
Levix | Adatlap | 497941 | 2012. január 12. 13:41 | ||
Anyám, milyen ocsmány színek! Milyen lehet Koreában az ég, ha ilyen iszonyat kékre festették az alját? | |||||
Levix | Adatlap | 497940 | 2012. január 12. 13:39 | ||
Nem hiszem, hogy erre lehet konkrétumot írni. Valami orosz/ukrán festék került rá. Próbálkozni kell, kevergetni a meglevő festékeidből. | |||||
sanyi | Adatlap | 497939 | 2012. január 12. 13:15 | ||
A dicső hacccsereg, ami majd megleckézteti a gaz és piszok kapitalistákat! www.fyjs.cn/bbs/htm_data/27/1201/668992.html Érdekes ez a festés, mert légifölénynek nem nevezném, alacsonytámadásra pedig nem a legjobb választás. Esetleg lesipuskás feladat lehet hogy a földközelben lopakodnak. | |||||
magyaralba | Adatlap | 497938 | 2012. január 10. 19:41 | ||
Sziasztok! Ezt a repülőt szeretném megépíteni de sajnos sehol sem találok FS kódokat a sárgákhoz... ha valaki tud segítsen! Illetve érdekelne az el president decalsból a yemeni Mig-21 ha valaki tud ilyet eladót üzenjen! Előre is köszi, Polo | |||||
Farkas469 | Adatlap | 497937 | 2012. január 9. 19:36 | ||
Tibcsi | Adatlap | 497932 | 2011. december 30. 16:48 | ||
Két komplett matricalap kellene? | |||||
migi | Adatlap | 497931 | 2011. december 30. 16:24 | ||
Sziasztok urak Tudom hogy ez nem a cserebere oldal . Egy kis segítségre lenne szükségem ,kellene nekem 2db Német matrica készlet az Academy Mig-29 A készletéből, migi2123@gmail.com | |||||
Freddy | Adatlap | 497930 | 2011. december 28. 14:11 | ||
Köszönöm a segítséget mindenkinek! Itt vannak az ígért képek. Italeri 1/72 egyébként, Propagteam matricákkal. A festésnél először az itt is többször említett MM Flanker-színeket akartam használni, de végül csak a szürkét használtam fel, a kék helyett egy világosabb árnyalatot kerestem (Gunze haditengerészeti szín talán) Van még egy együlésesem is, együtt készültek. A festése annak is kész, az NATO-s lesz, de ahhoz stencilek is vannak, azok felrakása még sokáig fog tartani. Úgyhogy egyelőre ez van kész. | |||||
Daala | Adatlap | 497929 | 2011. december 27. 21:13 | ||
Asszem R-60-ast csak lövészeten használtak, a B-8-as blokk pedig 20 csövű. | |||||
magyaralba | Adatlap | 497928 | 2011. december 27. 20:44 | ||
Szia! Amennyiben meg akarod rakni a gépet akkor javasolnám, hogy a két belső szárnyalatti tartóra B-8-20-as rakéta konténereket rakj és a külső tartókra r-60 imitátorokat! Nagyon látványos és volt egy gyakorlat amikor így repültek a repülők sőt a B-8 blokkok full-ra voltak töltve és használták is őket, illetve infra zavarókat is használtak... pontosan melyik évben volt ne kérdezd már nem emlékszem de lehet hogy fénykép is van valahol róla! | |||||
Weizi | Adatlap | 497927 | 2011. december 27. 20:30 | ||
Szép estét! A mi gépeink B/UB -k is rendszeresen repültek R-73-as imitátorokkal!Szinte minden egyes repülési napon!Persze abban az esetben ha volt üzemképes imitátor!Ezzel általában nem volt gond!R-60-ast ritkán használták,olyannyira,hogy én soha sem láttam rajta,persze ez nem zárja ki,hogy soha nem is volt függesztve! A szárny alatti póttartályok nem kerültek rendszeresítésre a gépeken!Se tartók,sem pedig tartályaink nincsenek a gépekhez. | |||||
kató | Adatlap | 497926 | 2011. december 27. 19:01 | ||
Tudtommal a mi 29-eseinkhez csak a has alatti póttartály volt rendszeresítve , a szárny alatti nem . Nem is rémlik , hogy láttam volna képet szárny alatti tartályos magyar 29-esről , se egy- se kétülésesről . | |||||
Freddy | Adatlap | 497925 | 2011. december 27. 18:06 | ||
Hunavian végignéztem a képeket, ott volt az UB-s. Csak UB-blokkom sajnos nincs, a Mi-24-esre is csak kettő jutott. Egyébként kb három perce ragasztottam fel:) De nem baj, szeretem a repülőimet teljes fegyverzettel megépíteni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497924 | 2011. december 27. 17:58 | ||
Freddy, Ha magyar lesz, akkor a legélethűbb üresen hagyni a fegyvertartókat. Ma feltúrtam a netet, de csak egy (egyetlenegy) olyan képet találtam, amin rakétaimitátor volt függesztve a magyar UB szárnya alá. Meg valahonnan rémlik egy olyan kép, amin egy 8 lukú rakétablokk (ez a B-8 blokk?) van függesztve... | |||||
Freddy | Adatlap | 497923 | 2011. december 27. 17:07 | ||
Köszönöm! Úgy látom, a külső két-két sín az R60-ashoz való, úgyhogy akkor csak azokat teszem fel. | |||||
Daala | Adatlap | 497922 | 2011. december 27. 14:59 | ||
A taró az tartó, az APU-60 és az APU-73 pedig indítóberendezés. Bocs a helyesírási hibáért. | |||||
Daala | Adatlap | 497921 | 2011. december 27. 14:58 | ||
A magyar UB-k általában 4 belső BD3-UMK2B szárny alatti taróval (amire pl. a B-8 blokkot lehet függeszteni)és 2 külső APU-60-1M (R-60) vagy APU-73-1D (R-73 tartóval repültek. Szárny alatti póttartály nem volt nálunk renszeresítve legjobb tudomásom szerint. Üdv.: Daala | |||||
Freddy | Adatlap | 497920 | 2011. december 27. 14:41 | ||
Sziasztok! Magyar MiG-29UB-t építek (építettem, már csak a fegyverek vannak hátra), milyen fegyverzettel lehetne felszerelni? Az Italeri ad hozzá négy R-60-ast a külső pilonokra, a két belsőre meg egy-egy nagy póttartályt. Ez így mehet? | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 497919 | 2011. december 13. 12:10 | ||
Levix | Adatlap | 497918 | 2011. december 13. 08:01 | ||
miles | Adatlap | 497917 | 2011. december 9. 17:53 | ||
Sziasztok! MiG-29-esek is hordozhatják az R-27RE/TE? | |||||
PETI | Adatlap | 497916 | 2011. december 8. 20:11 | ||
Szia! Miről van előre információ ebben a ... Na, mindenki gondolja tovább, ahogy akarja. Szóval nagyon szépen sikerült, valóban. Üdv | |||||
sanyi | Adatlap | 497915 | 2011. december 8. 16:45 | ||
The_Ori | Adatlap | 497914 | 2011. december 7. 23:07 | ||
Igen komoly indulatok szűlt szinte minden fórumon hogy nem volt róla előre információ. Ráadásul kontrasztként jöttek a hírek a RAF gépeinek nyilvános búcsúztatásáról. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
2. A gyártó tudtommal nem használja ezt a jelölést. Tévedés joga fenntartva
3. A squadronnak nekem a 112-es száma van meg, nincs benne MiG-29A. Mint ahogy Te sem írtad, csak azt, hogy MiG-29 Fulcrum A, amivel nem is vitatkozok.
4. Nem állítottam, hogy nincs 9.12A, sem azt hogy nincs Fulcrum A.
Murmuc!
A 75A, meg a 75AP jelölést ne keverjük már ide. Én azt írtam, hogy MiG-21A nincs. Nem azt, hogy MiG-21BiszA, meg MiG-21BiszAP nincs. Önmagában A betűt nem használnak. Tudjuk, hogy egyéb kódok is futnak a MiGek esetében, nem ezeket vitattuk.
Végül is igazad van Levix. Ha így létezik, így létezik.
A lényeg, hogy mindnyájotoknak sok Fulcrum makettet kívánok!