<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Simka | Adatlap | 114448 | 2009. február 2. 21:41 | ||||||
brian27 | Adatlap | 114447 | 2009. február 2. 19:10 | ||||||
Jó estét mindenkinek! Gratulálok mindenkinek az elkészült munkáihoz,és sok sikert azoknak akik épülköznek. Én most egy Volvo FH 12-őn dolgozgatok,és persze hogy Hungarokamionos lesz majd,de már elkezdtem a következő ötleteimet.Megrendeltem 2 db Turbostar-t (ezek is Hungarokamionosok lesznek),és ezekhez kellene segítség.Pl.:ha van valakinek akármilyen Turbostar-hoz légterelő,és megválna tőle attól megvenném.Na persze kellene egyéb háttéranyag is,de Google-n nem találtam (szinte) semmit.Várom a hozzászólásokat. e-mail:brian2727@freemail.hu vagy brian2727@citromail.hu . | |||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114446 | 2009. február 2. 18:45 | ||||||
Szia ChevyG! Én nem vagyok tisztában az árakkal,a Petrbiltet a tesom hozzta németországból jópár évvel ezelőtt! De valaki már irta,hogy ez állitolag ritka darab! Hogy az ára miatt,vagy nem igen van nálunk belölle nem tudom! ZS! | |||||||||
ChevyG | Adatlap | 114445 | 2009. február 2. 17:38 | ||||||
Szeva! Köszi a képeket! Az előzményekre rájöttem:)) Sokat szemeztem a 379-essel, én csak USA boltban láttam, kb 50-60dodóért, annyi egy italeri-ért -nekem- sok. (pláne a mostani árfolyamok szerint) Ez egy teljesen 1edüálló készlet, vagy más készlettel búrványolták össze az olaszok? üdv | |||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114444 | 2009. február 2. 17:34 | ||||||
Szia Roland! Köszi neked is! Bocs de cseréljétek össze az előzmény feliratokat! Már megint hozom a formámat! ZS! | |||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114443 | 2009. február 2. 17:31 | ||||||
Szia ChevyG! Köszönöm! De messze még a vég! Ma nekiálltam festeni apránként a cuccokat! Hát majd szépen lassan 2-3 naponta kerülnek majd haza,mivel csak a munkahelyemen tudok festeni a raktárunkba,és kell a száradási idő! Ime a kért képek! ZS! | |||||||||
Dönitz | Adatlap | 114442 | 2009. február 2. 13:38 | ||||||
Szia Talpi! Köszönöm először is az információt! Másodszor pedig úgy szeretném megépíteni a buszt ahogy mondtad.. először vázszerkezet és utána lemezelés, és a futóművet is kidolgozom majd. üdv.: Dönitz | |||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114441 | 2009. február 2. 08:02 | ||||||
Hali! Nagyon szép lesz a gép így egyben! A ragasztási problémára és az ujjlenyomatra meg már Talpi leírta az orvosságot. De ettől függetlenül is szép szerelvény lesz! Roland | |||||||||
ChevyG | Adatlap | 114440 | 2009. február 1. 23:57 | ||||||
Szeva Zs! Nagyon eltaláltad, tök jó stílus, szuper kivitelezés! GRAT! Mely készletek ezek (vontató és pót) üdv! | |||||||||
csetuka | Adatlap | 114439 | 2009. február 1. 21:48 | ||||||
logikusan van bekötve, java részt! bekötési rajzom nincs. csetukal | |||||||||
flalys | Adatlap | 114438 | 2009. február 1. 21:41 | ||||||
igen köszi megvannak már a képek visszanéztem! szép munka! porbálkozok akkor a damillal meg pillanatragasztó... majd rakok képet h mire jutottam... véletlenül vmi bekötési rajzod van a kábelezéshez vagy ugy van kötve ahgyo kb logikus? flalys | |||||||||
csetuka | Adatlap | 114437 | 2009. február 1. 21:25 | ||||||
Szia! Én leginkább damilt használok, több helyre ragasztok fel a vázra tartókat neki és abba húzom bele, így megtartja valamelyest az íveket, réz drótot is próbáltam de nekem a damil jobban bejött. Olvass vissza, nem rég én is egy steyrt építettem meg, hátha ad egy kis ihletet. üdv.: csetuka | |||||||||
flalys | Adatlap | 114436 | 2009. február 1. 21:20 | ||||||
köszi az infót, ragasztani a meg akkor pillanatragaszóval? (momentglu) flalys | |||||||||
exec | Adatlap | 114435 | 2009. február 1. 21:05 | ||||||
Kábelezni lehet damillal, műanyag csővel és különböző vastagságú rézdrótokkal is. Én ez utóbbival szoktam. exec | |||||||||
flalys | Adatlap | 114434 | 2009. február 1. 21:01 | ||||||
Lestat | Adatlap | 114433 | 2009. február 1. 17:47 | ||||||
Hali. Érdekelne a könyv keres meg privátban lécci emil cimme a adat lapomon. Üdv.: Lestata | |||||||||
Simka | Adatlap | 114432 | 2009. február 1. 17:22 | ||||||
Sziasztok! Tuning! Érdekelne mit tud az a könyv! :) Tempra! DAF DUMP TRUCK mit kóstál? | |||||||||
Tami | Adatlap | 114430 | 2009. február 1. 16:09 | ||||||
Köszi a segítséget Talpi, de nekem nem erre van szükségem. A képen látható maratást(ha egyáltalán igy hivják) szeretném felrakni a makettre, de nem tudom mindegyiknek a helyét. Útmutató meg nincs hozzá, és nem találok sehol róla leírást. | |||||||||
rolye2 | Adatlap | 114429 | 2009. február 1. 15:47 | ||||||
zsorzsy | Adatlap | 114428 | 2009. február 1. 15:14 | ||||||
Szia Talpi!] Köszönöm az észrevételeket! A tartálynál már lesz kesztyü,a többi mind feztve lesz,tehát azért látod a tapinyomokat,mert nem számít előkészítésnél a kinézete! A sárvédöt már tapaszoltam,aztán csiszolom! Már kezd összeállni a színkombinácio is! Minél több alkatrészt készítek elő annál jobban látom a végeredményt és nagyon tetszik! Remélem sikerül valami tutit kihozni belőlle! ZS! | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114427 | 2009. február 1. 14:53 | ||||||
A cikk címe: Festékmaratás Szi-Ti lefolyótisztítóva Talpi | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114426 | 2009. február 1. 14:50 | ||||||
Szia ! Makettinfo Makettező ABC (itt balra a kék sávban) . Megnyitod és fentről lefelé irányban a 18. sorban Hinel Tamás cikke. Itt a válasz a maratással kapcsolatban. Előkészület,anyagok,módszer,stb. Jó olvasást kívánok! Talpi | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114425 | 2009. február 1. 14:42 | ||||||
Szia ZS! Jó lesz ez a kis szerelvény. Ám,ami nem tetszik benne,hogy ujjlenyomatos és ragasztó foltos. Én azt gondolom,hogy maszkoló szalagból ragasztani kellene az illesztésekhez egy folyosót.Mondjuk itt vigyázni kell,hogy ne ragadjon oda a szalag. Kevesebb ragasztót és pontosabban használj! Az ujjlenyomat ellen használj a króm alkatrészeknél vékony gumikesztyűt( kotonkesztyű) Nálunk a 100 Forintos boltokban lehet kapni kb.12 Forintért. Abban dolgozz és akkor nem ragad rá az ujjad mintája a ragasztóra. Egyébként adj neki egy kis sárgát és fehéret is és sirály lesz! Talpi | |||||||||
Tami | Adatlap | 114424 | 2009. február 1. 14:09 | ||||||
Kusti | Adatlap | 114423 | 2009. február 1. 13:47 | ||||||
Szia Talpi! Nagyon jó a motor. Látszik hogy van rajta meló bőven. Csak igy tovább! Üdv! Kusti | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114422 | 2009. február 1. 12:37 | ||||||
Szia! Csak hasonló,de nem ez. Az a motor is egy MAN motor,aminek a licenszét megvásárolta a Rába. Azt hiszem a régi blokkokon még egy M Motor felirat is volt. De összességében nagy a hasonlóság a két motor között. Én úgy tudom,hogy eredetileg a buszokba szívó motorokat építettek és az idő múlásával és a fejlesztésnek köszönhetően kerültek turbok felszerelésre. Én dolgoztam olyan 280-as busszal,amin volt turbo.Úgynevezett kis turbos volt. De nálunk a cégnél 256-osban és 250/59-ben is volt feltöltés. Ezek kicsit jobban mentek a sima szívóknál és fütyültek is rendesen. Visszatérve a motorhoz az külső eltéréseket látod a képen. Ha anyagot keresel,akkor: Dr.Gacs Zoltán,Prépost Kálmán-Szakmai Gyakorlatok I.1992 Magyar Vagon- és Gépgyár - Javítási utasítás.Diesel motor RÁBA-MAN D2156 1988. című könyveket keress.Én is ebből tanultam és később felhasználtam is őket a munkámban. Azt szeretném kérdezni,hogy ha Te buszt építesz akkor teljesen megépíted a vázszerkezetét és utána lemezeled be? Illetve futóművileg és motorilag is teljesen elkészíted? Ha kérdésed van,állok rendelkezésedre. Talpi | |||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114421 | 2009. február 1. 12:17 | ||||||
Rolkabolka | Adatlap | 114419 | 2009. február 1. 11:41 | ||||||
Sziasztok! Elkezdtem az Iveco motorját és első motor amit kábeleztem.Kérhetek tőletek véleményeket hogy van e min javítani illetve kábel elfér e még valahol.Mivel kézzel fogható képet nem találtam az iveco motorjáról saját elképzelésű színkombináció lett a motor egy két szűrő fehér stb.Megpróbáltam részletesen megcsinálni úgy ahogy sikerült. Az alváz kábelezésébe most kezdek bele. Talpi Nagyon ott van ez a vas Én majd az Iveco után egy beton pumpa elkészítésébe illetve egy hungarocamionba akarok bele fogni. Rába vontató témához hozzászólva majd héten kimegyek a Tisza Volánhoz hisz ott van egy elfekvő darab illetve egy FH Volvo vontató is ami igen új.Csinálok majd képeket ha valakit érdekel jelezze melyik részlete érdekli legjobban lefényképezem. Üdv Roli | |||||||||
TempraSW | Adatlap | 114418 | 2009. február 1. 11:36 | ||||||
Dönitz | Adatlap | 114417 | 2009. február 1. 11:23 | ||||||
Szia Talpi! A 260-as és 280-as Ikarusokban nem ilyen motor van? Dönitz | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114416 | 2009. február 1. 10:19 | ||||||
Szia Géza! Teljesen igazad van. Ez már a motor 2.0 verzió. :-) Csak a blokk és a hengerfej maradt az eredeti. De most már ez marad a végleges. Viszont Te dobhatnál képeket arról a fülkéről! Szeretném tudni,hogy hány színből van és milyen sorrendben fújtad fel? Illetve a maszkolás és annak sorrendje is érdekelne. Köszi! Talpi | |||||||||
exec | Adatlap | 114415 | 2009. február 1. 08:17 | ||||||
Talpi, ha jól emlékszem, teljesen újrakezdted a motor építését, mert az előző verzió nem tetszett. Jól emlékszem? exec | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114414 | 2009. január 31. 23:16 | ||||||
Szia Balázs! Köszi,igyekszem! Mi újság Zil fronton? Remélem szépen készülget a kirovi acél! :-))) Talpi | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114413 | 2009. január 31. 23:15 | ||||||
Szia Gézám! Köszönöm szépen! A kerekek csak az építés alatt vannak rajta. :-) Ezeket koszolhatom,dobálhatom és megkínozhatom. Az igaziak majd a végén kerülnek fel. Miért mondod,hogy második motor? Talpi | |||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114412 | 2009. január 31. 23:03 | ||||||
Sziasztok! Talpi! Szép lett a moci,kiváncsian várom a festést,és a végeredményt! Tudom még odéb van! Roland! Szép oroszlánt találtatok!Ha a valoságban is olyan jó,mint ahogy a képen mutat,akkor biztos megéri az árát! rpsmith! Köszönöm ettől féltem!Amiket találtam,hát van ilyen is,meg olyan is,de a többsége olyan mint a miénk!Hát én az átalakítás mellett szavazok! exec! Franko lesz a Titán! Én most értem haza Debrecenből,ugyhogy pihi! További jó hétvégét mindenkinek,aki dolgozik annak jó munkát! Sziasztok:zsorzsy! | |||||||||
tuning | Adatlap | 114411 | 2009. január 31. 22:29 | ||||||
Simka találtam egy ZIL könyvet :) | |||||||||
exec | Adatlap | 114410 | 2009. január 31. 21:59 | ||||||
Talpi, szépen alakul! Jó ez a második moci. A kerekek viszont nem ezek a régi műanyagok lesznek, ugye? exec | |||||||||
Simka | Adatlap | 114409 | 2009. január 31. 21:25 | ||||||
Szevasztok! Mindenki ott van a szeren, Ignátz jól alakul a cucc! Csabi ,kár hogy nem fényképültél a ZIL-en, én annak most örülnék :) Simka | |||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114408 | 2009. január 31. 21:05 | ||||||
Talpi barátom! Nagyon szépen alakul a motor! Gratulálok hozzá! Kiváncsi leszek a végeredményre! CSak így tovább! Roland | |||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114406 | 2009. január 31. 19:56 | ||||||
Kusti | Adatlap | 114404 | 2009. január 31. 18:40 | ||||||
Csabi! Simka! Köszönöm szépen! A következő is egy HC vas lesz, szerintem egy F12. A felépítmény hűtős, hosszított vázas dupla-bogis. És egy szkreccs forgózsámolyos pótkocsi. Üdv Kusti | |||||||||
tuning | Adatlap | 114403 | 2009. január 31. 18:23 | ||||||
vki nem tudja meik oldalon vannak a képek amiket apu régi volvojairól raktam be anno ? :D már 2 órája keresem :S | |||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114401 | 2009. január 31. 17:36 | ||||||
www.hasznaltauto.hu/1683344_man_26.403_1998 Őt nézegettük de csak pót nélkül. Ha meglesz, akkor a most szerzett makettból (köszönet Zoltánnak érte) megcsinálom kicsiben. :D Roland | |||||||||
Csabi | Adatlap | 114397 | 2009. január 31. 17:00 | ||||||
Ezelőtt 20 évvel nekem is kellett volna fényképeznia ZIL-t :):):) | |||||||||
Tami | Adatlap | 114396 | 2009. január 31. 14:40 | ||||||
Üdv! Elkezdtem egy Daf 95 xf-et építgetni. Jelenleg még csak a csiszolgatásnál járok. Vettem hozzá egy maratást is, de nem vagyok biztos hogy hova kell rakni azokat. Ha tudtok valami segítséget nyujtani, hogy mit hova kell rakni nagyon örülnék, mert sehol se találtam útmutatót. | |||||||||
tuning | Adatlap | 114395 | 2009. január 31. 13:19 | ||||||
Csabi | Adatlap | 114394 | 2009. január 31. 12:11 | ||||||
Szia Simka! Van egy nagyon jó barátom, aki a Versteijnen-nél dolgozik. Ha bármi kell, Ő szívesen segít. Üdv, Csabi | |||||||||
rpsmith | Adatlap | 114393 | 2009. január 31. 11:28 | ||||||
Zsorzsy: Én is csináltam ezt a pótot, nekem is ilyen furán áll... | |||||||||
Simka | Adatlap | 114392 | 2009. január 30. 21:48 | ||||||
Szia Flalys! Ez a helyes és jó hozzáállás, fokozatosan és lassan, így fogsz majd makettről-makettre egyre látványosabbat alkotni, meg, hogy mi segítő szándékkal elmondjuk véleményünket! :)) Max! Én azt mondom: ez is-az is megállja a helyét :) Simka | |||||||||
max | Adatlap | 114391 | 2009. január 30. 21:29 | ||||||
Simka! Nekem Faterom dolgozott a Nógrád Volános Rábával! Mikor Ő, ráült erre az autóra, akkor már a Liazos korszak lecsengett, inkább az Ikarusokért mentek, meg 1-2 Scania volt... Nemzetközis sofőr állással, össze sem lehet hasonlitani! 24-48-ban dolgozott és műszakban annyira tudott maximum haza szaladni, hogy fölvegyen engem! Ennél többre nem igazán és olyankor bizony a telepen volt tente! Üdv, max |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szia Brian!
Némi ízelítő hungaros tstarokról, amúgy ezen az oldalon sokat találsz:
truckphotos4sale.com
Simka