/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Simka 114448 2009. február 2. 21:41
Válasz erre
H13
H13
H14
H14
H15
H15
H31
H31
H44
H44
H77
H77

Szia Brian!

Némi ízelítő hungaros tstarokról, amúgy ezen az oldalon sokat találsz:
truckphotos4sale.com

Simka
brian27 114447 2009. február 2. 19:10
Válasz erre
Jó estét mindenkinek!
Gratulálok mindenkinek az elkészült munkáihoz,és sok sikert azoknak akik épülköznek. Én most egy Volvo FH 12-őn dolgozgatok,és persze hogy Hungarokamionos lesz majd,de már elkezdtem a következő ötleteimet.Megrendeltem 2 db Turbostar-t (ezek is Hungarokamionosok lesznek),és ezekhez kellene segítség.Pl.:ha van valakinek akármilyen Turbostar-hoz légterelő,és megválna tőle attól megvenném.Na persze kellene egyéb háttéranyag is,de Google-n nem találtam (szinte) semmit.Várom a hozzászólásokat. e-mail:brian2727@freemail.hu vagy brian2727@citromail.hu .
zsorzsy 114446 2009. február 2. 18:45
Válasz erre
Szia ChevyG!

Én nem vagyok tisztában az árakkal,a Petrbiltet a tesom hozzta németországból jópár évvel ezelőtt!
De valaki már irta,hogy ez állitolag ritka darab!
Hogy az ára miatt,vagy nem igen van nálunk belölle nem tudom!
ZS!
ChevyG 114445 2009. február 2. 17:38
Válasz erre
Szeva!

Köszi a képeket!
Az előzményekre rájöttem:))
Sokat szemeztem a 379-essel, én csak USA boltban láttam, kb 50-60dodóért, annyi egy italeri-ért -nekem- sok. (pláne a mostani árfolyamok szerint)
Ez egy teljesen 1edüálló készlet, vagy más készlettel búrványolták össze az olaszok?

üdv
zsorzsy 114444 2009. február 2. 17:34
Válasz erre
Szia Roland!
Köszi neked is!
Bocs de cseréljétek össze az előzmény feliratokat!
Már megint hozom a formámat!
ZS!
zsorzsy 114443 2009. február 2. 17:31
Válasz erre
tn_800x600_133865_26011_tn_800x600_122505_58088_3859deckel1[1]
tn_800x600_133865_26011_tn_800x600_122505_58088_3859deckel1[1]
tn_800x600_136790_98189_2009_01260001[1]
tn_800x600_136790_98189_2009_01260001[1]

Szia ChevyG!
Köszönöm!
De messze még a vég! Ma nekiálltam festeni apránként a cuccokat!
Hát majd szépen lassan 2-3 naponta kerülnek majd haza,mivel csak a munkahelyemen tudok festeni a raktárunkba,és kell a száradási idő!
Ime a kért képek!
ZS!
Dönitz 114442 2009. február 2. 13:38
Válasz erre
Szia Talpi!

Köszönöm először is az információt!
Másodszor pedig úgy szeretném megépíteni a buszt ahogy mondtad.. először vázszerkezet és utána lemezelés, és a futóművet is kidolgozom majd.

üdv.: Dönitz
Roland_89 114441 2009. február 2. 08:02
Válasz erre
Hali!

Nagyon szép lesz a gép így egyben! A ragasztási problémára és az ujjlenyomatra meg már Talpi leírta az orvosságot. De ettől függetlenül is szép szerelvény lesz!

Roland
ChevyG 114440 2009. február 1. 23:57
Válasz erre
Szeva Zs!

Nagyon eltaláltad, tök jó stílus, szuper kivitelezés! GRAT!

Mely készletek ezek (vontató és pót)

üdv!
csetuka 114439 2009. február 1. 21:48
Válasz erre
logikusan van bekötve, java részt! bekötési rajzom nincs.

csetukal
flalys 114438 2009. február 1. 21:41
Válasz erre
igen köszi megvannak már a képek visszanéztem! szép munka!
porbálkozok akkor a damillal meg pillanatragasztó...

majd rakok képet h mire jutottam... véletlenül vmi bekötési rajzod van a kábelezéshez vagy ugy van kötve ahgyo kb logikus?

flalys
csetuka 114437 2009. február 1. 21:25
Válasz erre
Szia!

Én leginkább damilt használok, több helyre ragasztok fel a vázra tartókat neki és abba húzom bele, így megtartja valamelyest az íveket, réz drótot is próbáltam de nekem a damil jobban bejött. Olvass vissza, nem rég én is egy steyrt építettem meg, hátha ad egy kis ihletet.

üdv.: csetuka
flalys 114436 2009. február 1. 21:20
Válasz erre
köszi az infót, ragasztani a meg akkor pillanatragaszóval? (momentglu)

flalys
exec 114435 2009. február 1. 21:05
Válasz erre
Kábelezni lehet damillal, műanyag csővel és különböző vastagságú rézdrótokkal is. Én ez utóbbival szoktam.

exec
flalys 114434 2009. február 1. 21:01
Válasz erre
steyr
steyr

üdv az uraknak yoestét!
lenne egy 3 pontos kérdésem! ill egy helyzetjelentés a STEYR -ről
mivel szoktatok kábelezni?
damil vagy egyéb illetve milyen ragasztó ami jo is neki? momentglu?

üdv: flalys
Lestat 114433 2009. február 1. 17:47
Válasz erre
Hali. Érdekelne a könyv keres meg privátban lécci emil cimme a adat lapomon.
Üdv.: Lestata
Simka 114432 2009. február 1. 17:22
Válasz erre
Sziasztok!

Tuning! Érdekelne mit tud az a könyv! :)

Tempra! DAF DUMP TRUCK mit kóstál?
Tami 114430 2009. február 1. 16:09
Válasz erre
HPIM1404
HPIM1404

Köszi a segítséget Talpi, de nekem nem erre van szükségem. A képen látható maratást(ha egyáltalán igy hivják) szeretném felrakni a makettre, de nem tudom mindegyiknek a helyét. Útmutató meg nincs hozzá, és nem találok sehol róla leírást.
rolye2 114429 2009. február 1. 15:47
Válasz erre
kamionok
kamionok

Sziasztok!Volna egy eladó kamionos könyvem.128 oldalas,150 színes képpel.Ár:2500,-
zsorzsy 114428 2009. február 1. 15:14
Válasz erre
Szia Talpi!]
Köszönöm az észrevételeket!
A tartálynál már lesz kesztyü,a többi mind feztve lesz,tehát azért látod a tapinyomokat,mert nem számít előkészítésnél a kinézete! A sárvédöt már tapaszoltam,aztán csiszolom!
Már kezd összeállni a színkombinácio is! Minél több alkatrészt készítek elő annál jobban látom a végeredményt és nagyon tetszik!
Remélem sikerül valami tutit kihozni belőlle!
ZS!
Nagytalpú 114427 2009. február 1. 14:53
Válasz erre
A cikk címe:
Festékmaratás Szi-Ti lefolyótisztítóva
Talpi
Nagytalpú 114426 2009. február 1. 14:50
Válasz erre
Szia !
Makettinfo Makettező ABC (itt balra a kék sávban) .
Megnyitod és fentről lefelé irányban a 18. sorban Hinel Tamás cikke.
Itt a válasz a maratással kapcsolatban.
Előkészület,anyagok,módszer,stb.
Jó olvasást kívánok!
Talpi
Nagytalpú 114425 2009. február 1. 14:42
Válasz erre
Szia ZS!
Jó lesz ez a kis szerelvény.
Ám,ami nem tetszik benne,hogy ujjlenyomatos és ragasztó foltos.
Én azt gondolom,hogy maszkoló szalagból ragasztani kellene az illesztésekhez egy folyosót.Mondjuk itt vigyázni kell,hogy ne ragadjon oda a szalag.
Kevesebb ragasztót és pontosabban használj!
Az ujjlenyomat ellen használj a króm alkatrészeknél vékony gumikesztyűt( kotonkesztyű)
Nálunk a 100 Forintos boltokban lehet kapni kb.12 Forintért.
Abban dolgozz és akkor nem ragad rá az ujjad mintája a ragasztóra.
Egyébként adj neki egy kis sárgát és fehéret is és sirály lesz!
Talpi
Tami 114424 2009. február 1. 14:09
Válasz erre
HPIM1412
HPIM1412

Üdv!
Egy kis Daf haladás. Hirtelem felindulásbol megprobálom kormányozhatóvá tenni az első tengelyt.

Tami
u.i.:Még mindig várnék egy kis segítséget a maratással kapcsolatban.
Kusti 114423 2009. február 1. 13:47
Válasz erre
Szia Talpi!

Nagyon jó a motor. Látszik hogy van rajta meló bőven. Csak igy tovább!

Üdv!
Kusti
Nagytalpú 114422 2009. február 1. 12:37
Válasz erre
kép0001
kép0001

Szia!
Csak hasonló,de nem ez.
Az a motor is egy MAN motor,aminek a licenszét megvásárolta a Rába.
Azt hiszem a régi blokkokon még egy M Motor felirat is volt.
De összességében nagy a hasonlóság a két motor között.
Én úgy tudom,hogy eredetileg a buszokba szívó motorokat építettek és az idő múlásával és a fejlesztésnek köszönhetően kerültek turbok felszerelésre.
Én dolgoztam olyan 280-as busszal,amin volt turbo.Úgynevezett kis turbos volt.
De nálunk a cégnél 256-osban és 250/59-ben is volt feltöltés.
Ezek kicsit jobban mentek a sima szívóknál és fütyültek is rendesen.
Visszatérve a motorhoz az külső eltéréseket látod a képen.
Ha anyagot keresel,akkor:
Dr.Gacs Zoltán,Prépost Kálmán-Szakmai Gyakorlatok I.1992
Magyar Vagon- és Gépgyár - Javítási utasítás.Diesel motor RÁBA-MAN D2156 1988.
című könyveket keress.Én is ebből tanultam és később felhasználtam is őket a munkámban.

Azt szeretném kérdezni,hogy ha Te buszt építesz akkor teljesen megépíted a vázszerkezetét és utána lemezeled be?
Illetve futóművileg és motorilag is teljesen elkészíted?

Ha kérdésed van,állok rendelkezésedre. Talpi
zsorzsy 114421 2009. február 1. 12:17
Válasz erre
2009_02010001
2009_02010001
2009_02010002
2009_02010002
Szétfajkoltam!
Szétfajkoltam!
Ennyit csaltam,hogy szebb legyen az ív!
Ennyit csaltam,hogy szebb legyen az ív!

Sziasztok!
Egykét száraz foto!
Megprobálok mindent előkészíteni a festésre,hogy jövő héten lehessen festeni!
Lesz mit!
Rolka!
Nekem tetszik,de mivel nem csináltam,még Iveco-t,érdemi tanácsot nem tudok adni!
ZS!
Rolkabolka 114419 2009. február 1. 11:41
Válasz erre
DSC01153
DSC01153
DSC01162
DSC01162

Sziasztok!
Elkezdtem az Iveco motorját és első motor amit kábeleztem.Kérhetek tőletek véleményeket hogy van e min javítani illetve kábel elfér e még valahol.Mivel kézzel fogható képet nem találtam az iveco motorjáról saját elképzelésű színkombináció lett a motor egy két szűrő fehér stb.Megpróbáltam részletesen megcsinálni úgy ahogy sikerült. Az alváz kábelezésébe most kezdek bele.
Talpi
Nagyon ott van ez a vas Én majd az Iveco után egy beton pumpa elkészítésébe illetve egy hungarocamionba akarok bele fogni.
Rába vontató témához hozzászólva majd héten kimegyek a Tisza Volánhoz hisz ott van egy elfekvő darab illetve egy FH Volvo vontató is ami igen új.Csinálok majd képeket ha valakit érdekel jelezze melyik részlete érdekli legjobban lefényképezem.
Üdv Roli
TempraSW 114418 2009. február 1. 11:36
Válasz erre
Italeri 723
Italeri 723
Italeri 731
Italeri 731
Italeri 776
Italeri 776
Italeri 777
Italeri 777
Italeri 781
Italeri 781
Italeri 783
Italeri 783
Italeri 789
Italeri 789
Italeri 3814
Italeri 3814
Italeri 717
Italeri 717

Sziasztok!
Eladóak a képeken látható makettek. Akit érdelek a temprasw@freemail.hu címen megtalál.
Dönitz 114417 2009. február 1. 11:23
Válasz erre
Szia Talpi!

A 260-as és 280-as Ikarusokban nem ilyen motor van?

Dönitz
Nagytalpú 114416 2009. február 1. 10:19
Válasz erre
Szia Géza!
Teljesen igazad van.
Ez már a motor 2.0 verzió. :-)
Csak a blokk és a hengerfej maradt az eredeti.
De most már ez marad a végleges.
Viszont Te dobhatnál képeket arról a fülkéről!
Szeretném tudni,hogy hány színből van és milyen sorrendben fújtad fel?
Illetve a maszkolás és annak sorrendje is érdekelne.
Köszi! Talpi
exec 114415 2009. február 1. 08:17
Válasz erre
Talpi,

ha jól emlékszem, teljesen újrakezdted a motor építését, mert az előző verzió nem tetszett. Jól emlékszem?

exec
Nagytalpú 114414 2009. január 31. 23:16
Válasz erre
Szia Balázs!
Köszi,igyekszem!
Mi újság Zil fronton?
Remélem szépen készülget a kirovi acél!
:-)))
Talpi
Nagytalpú 114413 2009. január 31. 23:15
Válasz erre
Szia Gézám!
Köszönöm szépen!
A kerekek csak az építés alatt vannak rajta. :-)
Ezeket koszolhatom,dobálhatom és megkínozhatom.
Az igaziak majd a végén kerülnek fel.
Miért mondod,hogy második motor?
Talpi
zsorzsy 114412 2009. január 31. 23:03
Válasz erre
Sziasztok!
Talpi!
Szép lett a moci,kiváncsian várom a festést,és a végeredményt!
Tudom még odéb van!
Roland!
Szép oroszlánt találtatok!Ha a valoságban is olyan jó,mint ahogy a képen mutat,akkor biztos megéri az árát!
rpsmith!
Köszönöm ettől féltem!Amiket találtam,hát van ilyen is,meg olyan is,de a többsége olyan mint a miénk!Hát én az átalakítás mellett szavazok!
exec!
Franko lesz a Titán!

Én most értem haza Debrecenből,ugyhogy pihi! További jó hétvégét mindenkinek,aki dolgozik annak jó munkát!
Sziasztok:zsorzsy!
tuning 114411 2009. január 31. 22:29
Válasz erre
Simka találtam egy ZIL könyvet :)
exec 114410 2009. január 31. 21:59
Válasz erre
Talpi,

szépen alakul! Jó ez a második moci. A kerekek viszont nem ezek a régi műanyagok lesznek, ugye?

exec
Simka 114409 2009. január 31. 21:25
Válasz erre
Szevasztok!

Mindenki ott van a szeren, Ignátz jól alakul a cucc!

Csabi ,kár hogy nem fényképültél a ZIL-en, én annak most örülnék :)

Simka
Roland_89 114408 2009. január 31. 21:05
Válasz erre
Talpi barátom!

Nagyon szépen alakul a motor! Gratulálok hozzá! Kiváncsi leszek a végeredményre! CSak így tovább!

Roland
Nagytalpú 114406 2009. január 31. 19:56
Válasz erre
DSCF0171
DSCF0171
DSCF0173
DSCF0173
DSCF0174
DSCF0174
DSCF0176
DSCF0176
DSCF0177
DSCF0177
DSCF0179
DSCF0179
DSCF0180
DSCF0180
DSCF0192
DSCF0192
DSCF0194
DSCF0194
DSCF0196
DSCF0196
DSCF0198
DSCF0198
DSCF0212
DSCF0212

Sziasztok!
Egy kis padló alatti motor by Talpitrucks.

Talpi :-)
Kusti 114404 2009. január 31. 18:40
Válasz erre
Csabi! Simka!

Köszönöm szépen! A következő is egy HC vas lesz, szerintem egy F12. A felépítmény hűtős, hosszított vázas dupla-bogis. És egy szkreccs forgózsámolyos pótkocsi.

Üdv
Kusti
tuning 114403 2009. január 31. 18:23
Válasz erre
vki nem tudja meik oldalon vannak a képek amiket apu régi volvojairól raktam be anno ? :D már 2 órája keresem :S
Roland_89 114401 2009. január 31. 17:36
Válasz erre
1683344
1683344

www.hasznaltauto.hu/1683344_man_26.403_1998

Őt nézegettük de csak pót nélkül. Ha meglesz, akkor a most szerzett makettból (köszönet Zoltánnak érte) megcsinálom kicsiben. :D

Roland
Csabi 114397 2009. január 31. 17:00
Válasz erre
Ezelőtt 20 évvel nekem is kellett volna fényképeznia ZIL-t :):):)
Tami 114396 2009. január 31. 14:40
Válasz erre
3807S
3807S
HPIM1411
HPIM1411
HPIM1404
HPIM1404

Üdv!
Elkezdtem egy Daf 95 xf-et építgetni. Jelenleg még csak a csiszolgatásnál járok. Vettem hozzá egy maratást is, de nem vagyok biztos hogy hova kell rakni azokat. Ha tudtok valami segítséget nyujtani, hogy mit hova kell rakni nagyon örülnék, mert sehol se találtam útmutatót.
tuning 114395 2009. január 31. 13:19
Válasz erre
P310109_10.47[02]
P310109_10.47[02]
P310109_10.46
P310109_10.46
P310109_10.47[01]
P310109_10.47[01]
P310109_08.42
P310109_08.42

napot ! :)

na ma voltam rutinozni és csináltam egy pár képet. Csütörtökön vizsga :D
Csabi 114394 2009. január 31. 12:11
Válasz erre
Szia Simka!

Van egy nagyon jó barátom, aki a Versteijnen-nél dolgozik.
Ha bármi kell, Ő szívesen segít.

Üdv,
Csabi
rpsmith 114393 2009. január 31. 11:28
Válasz erre
Zsorzsy: Én is csináltam ezt a pótot, nekem is ilyen furán áll...
Simka 114392 2009. január 30. 21:48
Válasz erre
Szia Flalys!

Ez a helyes és jó hozzáállás, fokozatosan és lassan, így fogsz majd makettről-makettre egyre látványosabbat alkotni, meg, hogy mi segítő szándékkal elmondjuk véleményünket! :))

Max! Én azt mondom: ez is-az is megállja a helyét :)

Simka
max 114391 2009. január 30. 21:29
Válasz erre
Simka!

Nekem Faterom dolgozott a Nógrád Volános Rábával! Mikor Ő, ráült erre az autóra, akkor már a Liazos korszak lecsengett, inkább az Ikarusokért mentek, meg 1-2 Scania volt... Nemzetközis sofőr állással, össze sem lehet hasonlitani! 24-48-ban dolgozott és műszakban annyira tudott maximum haza szaladni, hogy fölvegyen engem! Ennél többre nem igazán és olyankor bizony a telepen volt tente!

Üdv, max
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.