<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 14815 | 2010. január 27. 16:40 | ![]() | |
Ezt ugye nekem tetszett szándékozni feltölteni? Előzmény: (14813) romeo 2010. január 27. 14:51 | |||||
Grande | Adatlap | 14814 | 2010. január 27. 16:35 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 14813 | 2010. január 27. 14:51 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 14812 | 2010. január 26. 21:25 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 14811 | 2010. január 26. 20:22 | ![]() | |
Cég csoport. We're also the home of Jadar-Group, a community of resin model makers (ARMO, PART, AIRMO, Modelkrak, Super Euromodeller, ToRo, YnoT, 5 Star Models), whose products we distribute exclusively. | |||||
DrJoci | Adatlap | 14810 | 2010. január 26. 20:13 | ![]() | |
Oks Köszi :D megyek a szemészetre :D | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 14809 | 2010. január 26. 18:27 | ![]() | |
MAZHL2005 | Adatlap | 14808 | 2010. január 26. 18:18 | ![]() | |
Wrecker | Adatlap | 14807 | 2010. január 26. 18:08 | ![]() | |
Szia Joci232 ! Ural 4320 alvázon lévő BM-21 GRAD kipufogója. | |||||
joci232 | Adatlap | 14806 | 2010. január 26. 18:06 | ![]() | |
Sziasztok valaki meg tudná nekem mérni a képen bekarikázott alkatrész PONTOS méreteit? ha lehet minden adatra szükségem lenne ( hossz szél mag, kerekdob méretei stb... ez egy 1:72-es ICM URAL 43203 ( dobozos változat)-nak a "doboz" alja nagyon kellenének az adatok ugyanis a bódét építem 1:35-be HELP! | |||||
balaton | Adatlap | 14805 | 2010. január 26. 17:12 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 14804 | 2010. január 26. 17:06 | ![]() | |
No és az Armo Jadar, az övék műgyanta. Ha olyan mint a Shilka, akkor az is gyönyörű szép. www.jadarhobby.pl/armo-72011-soviet-amphibious-tank-p-908.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 14803 | 2010. január 26. 15:23 | ![]() | |
Szia DrJoci! Kiadta az ACE is 1/72-ben Üdv: kamovos | |||||
joci232 | Adatlap | 14802 | 2010. január 26. 15:11 | ![]() | |
DrJoci | Adatlap | 14801 | 2010. január 26. 15:08 | ![]() | |
Szerintem gond nélkül meg kapod a pontos adatokat ha a makettről veszed le csak be kell szorozni :D (hisz ezért makett a makett :)) | |||||
joci232 | Adatlap | 14800 | 2010. január 26. 14:35 | ![]() | |
vagy ha van egy ilyen bódém 1:72-be akkor arról is le lehet venni az adatokat ugye? | |||||
DrJoci | Adatlap | 14799 | 2010. január 26. 14:34 | ![]() | |
Szia! Hát én végig néztem, de csak ezt találtam és itt az volt ki írva ,hogy megszűnt a PST. www.keletiblokk.com/main.php PST-72053 | |||||
joci232 | Adatlap | 14798 | 2010. január 26. 14:29 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 14797 | 2010. január 26. 14:18 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm! ha a holnapi vizsgámat letudtam nekilendülök az építésnek:D | |||||
juge75 | Adatlap | 14796 | 2010. január 26. 14:10 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 14795 | 2010. január 26. 14:03 | ![]() | |
Csak most értem haza noha reggel is felnéztem mert nem volt első órám:) | |||||
joci232 | Adatlap | 14794 | 2010. január 26. 14:00 | ![]() | |
namivan vége a sulinak és bekapcsoltad a gépet?:D | |||||
sulyid | Adatlap | 14793 | 2010. január 26. 13:59 | ![]() | |
Lényegében akkor is nekem lett igazam hogy ez 1 t72 nem pedig 1 t80. | |||||
romeo | Adatlap | 14792 | 2010. január 26. 13:18 | ![]() | |
Juge75, köszönöm! Lehetett hozzá GAZ-66 is, mert hallottam róla, de fotón nem láttam. | |||||
juge75 | Adatlap | 14791 | 2010. január 26. 13:10 | ![]() | |
Teljes súlya a géppuskának menet helyzetben, ponyvával és 300 hevederezett tölténnyel 670kg, ami ezt el tudja vontatni, bármi vontathatja elvileg. | |||||
juge75 | Adatlap | 14790 | 2010. január 26. 13:03 | ![]() | |
Rövid távolságra vontatták csak, de kanyarokban le kellett lassítani, mert csúszásra, borulásra hajlamos. | |||||
juge75 | Adatlap | 14789 | 2010. január 26. 13:02 | ![]() | |
Tehát vontatás nincs, csak platón szállítás. | |||||
juge75 | Adatlap | 14788 | 2010. január 26. 13:01 | ![]() | |
Kézikönyv szerint Gaz-63 gépkocsi rakfelületén. Vontatási sebesség maximum 50km/h, de mivel sok baleset történt ezt később betiltották. Tolatni tilos volt vele, ezt kézi erővel végezték. Platón való szállítás előtt a vontató rudat le kell szerelni, ez csak a platóra való le és fel görgetés idejéig van felszerelve. | |||||
romeo | Adatlap | 14787 | 2010. január 26. 12:45 | ![]() | |
Üdv Juge75! Kéréssel fordulok hozzád! Szeretném tudni, hogy az MN,MH-ban milyen rendszeresített vontatójárművek voltak a ZU-2 14,5 mm-es légvéd. géppuskához? Amiről én tudok: Garant-30K, Csepel D-344 Köszi! | |||||
szezsolt | Adatlap | 14786 | 2010. január 26. 09:38 | ![]() | |
Ok, csak kezdetben a torony hátulján lévő rácsról (SLAT) volt szó, azért tettem fel a képet. | |||||
joci232 | Adatlap | 14785 | 2010. január 26. 09:34 | ![]() | |
csak annyi a baj hogy nem arról a rácsról volt szó:D ami a T 80 kipufogójánál van. A csecsen képen a jobb oldali fickónak közvetlenül a feje mögött | |||||
szezsolt | Adatlap | 14784 | 2010. január 26. 09:33 | ![]() | |
Az ominózus rács már-már rikít a jobb oldali jármű tornyán. | |||||
joci232 | Adatlap | 14783 | 2010. január 26. 08:55 | ![]() | |
ez 375 :D és én a 4320-ast keresem:D | |||||
páncélos | Adatlap | 14782 | 2010. január 26. 08:05 | ![]() | |
Uraim! Jót mosolyogtam a vitán, hogy mi van a képen? A baloldali egyértelműen T-62, a jobboldali harckocsi pedig T-72. Abba nem szeretnék belemenni, hogy a T-72, melyik változata, mert azt ilyen kicsi képen, ebből a szögből felelőtlenség lenne határozottan kijelenteni. Arról nem is beszélve, hogy az orosz haderő folyamatosan módosította a korábbi altípusokat és előfordul nagyon sok vegyes altípus, pl. optikás kocsi reaktív kazettával és kötényezéssel. Amit érdemes megfigyelni, az a kötényezés íve, a jobboldali üa tartályok, a baloldali utolsó tasztláda, a pk-i búvónyílás a nyitott hűtőzsaluk a vízi átkelés levegőcsöve, valamint a vontatókötelek rögzítése. A parancsnoki védőkeret, és a lövegcső nem árulkodik a típusról. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 14781 | 2010. január 26. 05:43 | ![]() | |
DrJoci | Adatlap | 14780 | 2010. január 26. 00:44 | ![]() | |
Sziasztok ! Lenne nekem is egy kérdésem :D 1:72 ben gyártja valaki a PT-76-ost? | |||||
DrJoci | Adatlap | 14779 | 2010. január 26. 00:42 | ![]() | |
Szia joci232 :) upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/1372_bm_21_grad.JPG Remélem jól látom ,hogy ez amit keresel :) | |||||
joci232 | Adatlap | 14778 | 2010. január 25. 23:08 | ![]() | |
Kérdésem lenne hogy: az Ural 4320 alvázon lévő BM 21 GRAD-nak hol a kipufogója? mert a 375-alvázon lévőnek elől van a lökhárító alatt... | |||||
joci232 | Adatlap | 14777 | 2010. január 25. 22:29 | ![]() | |
ezen nemlátom az ominózus "rácsot":D ami a lenti képen a kipufogó:D | |||||
szezsolt | Adatlap | 14776 | 2010. január 25. 22:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 14775 | 2010. január 25. 22:10 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 14774 | 2010. január 25. 21:50 | ![]() | |
Most voltam fürödni és ettem 1 tálnyi paprikás krumplit:)De holnap nem lesz első órám:D | |||||
Kamovos | Adatlap | 14773 | 2010. január 25. 21:48 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 14772 | 2010. január 25. 21:41 | ![]() | |
Inkább mindenki aludjon 1 jót és majd holnap folytatjuk. | |||||
sulyid | Adatlap | 14771 | 2010. január 25. 21:38 | ![]() | |
Mert reménykedek az igazamban.Nem tudhatjuk hogy ez most akkor melyik tipus.Szerintem t72 szerinted t80.Majd a szakik eldöntik.Fáradt vagyok ma már ehhez.Várjuk ki a végét a dolognak. | |||||
joci232 | Adatlap | 14770 | 2010. január 25. 21:35 | ![]() | |
akkor miért mondasz biztosat arról amit nem biztos hogy tudsz? | |||||
sulyid | Adatlap | 14769 | 2010. január 25. 21:34 | ![]() | |
Nem kell félned vissza olvastam. | |||||
joci232 | Adatlap | 14768 | 2010. január 25. 21:31 | ![]() | |
a 4701-es hozzászólásban ilyet láthatsz | |||||
sulyid | Adatlap | 14767 | 2010. január 25. 21:28 | ![]() | |
Úgytünik mégis csak nekem van igazam hogy ez 1 t72b csak feltuningolva. | |||||
sulyid | Adatlap | 14766 | 2010. január 25. 21:20 | ![]() | |
Ki látott már képeken SLAT-os t80-ast?T72-esem van ez 1 tény de t80-on még nem láttam. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |