/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222.
sanyi 560501 2014. május 24. 12:31
Válasz erre
Sziasztok!
Ukrán helikopterek akcióban:
forum.keypublishing.com/showthread.php
Állítólag baráti tűz... Valaki érti, hogy mit beszélgetnek?
kopcos 560460 2014. május 23. 16:32
Válasz erre
kopcos 560459 2014. május 23. 16:26
Válasz erre
Megérkeztek Lengyelországba a tavaly novemberben vásárolt harckocsik.
119 db használt de jó állapotú 2A5 és 200 műszaki támogató jármű
a Bundeswehr tartalékaiból származik.
Az első körben 11db érkezik.Az áruk 180 millió euró körüli
mintegy 55 milliárd forint.2016-ig 2-2,5 ezer munkahely jön
létre.Ezenfelül társadalmi és ipari haszon is származik a
megvásárlásukból.
cenci2 560440 2014. május 23. 10:56
Válasz erre
Milyen céllal repültek be Budapest légterébe ?
jacksson 560438 2014. május 23. 09:52
Válasz erre
Üdv. a 3 Gripen elhúznak Kecskemét felé és vissza.
cenci2 560437 2014. május 23. 09:46
Válasz erre
Nem tudjátok hogy Budapest felet milyen vadászgép repked mert a hangját hallom, de mire kiérek hogy megnézzem már nem látom sehol .Szerintem Gripen ,de lehet hogy valami más gép volt. Eddig 2x áthúzott a közelben .
Kuolema 559945 2014. május 14. 23:36
Válasz erre
Szia!
Gratulálok a munkádhoz, nem semmi ez a terepasztal. Ráadásul szívmelengető érzés felfedezni rajta azt a helyet, amitől 10 perc sétára lakom (tatai vagyok) :)
Üdv.: Kuolema
Sennás 559914 2014. május 14. 17:42
Válasz erre
Ford Mustang
Ford Mustang

MUSTANG FOREVER!
Mit ki nem találnak:)74 perc utazás és a meteorológiai ballon elérte az ég határát.Elmondhatjuk itt is járt már a Ford legkedveltebb sport autója.(9 millió legyártott példány!)
Snowman 559756 2014. május 11. 23:11
Válasz erre
Sziasztok!
Az elmúlt fél évben eltűntem kicsit, aminek nagyon egyszerű magyarázata van: új munkahelyet találtam! Egész pontosan Adóba Laci barátomnak köszönhetően sikerült bekerülnöm a Miniversum-ot építő csapatba. Azt hiszem sok makettező álma, hogy a hobbijával keressen pénzt. :D Nekem ez az álom valóra vált!
Természetesen itt sem minden fenékig tejfel, hiszen napi 8-9 órában dolgozni egy ekkora terepasztalon nem kis feladat, de a végeredmény önmagáért beszél... Rengeteget tanultam és megismerhettem a vasútmodellezők "krémjét", de azért a magam szerény módján próbáltam megmutatni a makettezés szépségeit és a benne rejlő lehetőségeket. Ennek eredményeképp több önálló projectem is volt az építés alatt, köztük épületek átalakítása-átfestése, egyedi állomások, templomok, épületek megépítése valamint egyes "félre sikerült" házak felújítása.
A megnyitó után pedig maradok a cégnél és éjszakánként folytatom a munkát illetve megpróbálom tisztán tartani az egészet...
Itthon pedig visszatérek végre a sci-fihez :D
Itt találtok további érdekességeket:
www.miniversum.hu/ Ez pedig a bemutatkozó filmünk (végén a kápolnám és a kempingem :D )
www.youtube.com/watch

Csapó István/Snowman
Weizi 559673 2014. május 10. 22:30
Válasz erre
Ukránok utat nyitnak!:-O

www.youtube.com/watch
Freddy 559626 2014. május 9. 22:27
Válasz erre
Veréb is madár c. filmben volt az a jelenet, mikor borotvapengét akart a nyugati turista eladni Kabosnak, aki meg vállat vont, hogy ő villanyborotvával borotválkozik :)

De persze olyan is volt, mikor Viktor Belenko először látott amerikai szupermarketet, azt hitte, hogy csak kamu az egész, mert ilyen jól ellátott üzlet nincs is igazából sehol.
Sherman 559625 2014. május 9. 21:59
Válasz erre
Persze a kommunizmus idején a TASSZ próbált felzárkózni Amerikai és Angol kollégáihoz akik hasonló hírekkel látták el a nagyvilágot.

Persze ezt csak azok tudják akiknek hozzánk hasonlóan voltak nyugaton rokonaik. Akik annyira képben voltak a tömeg tájékoztatásnak köszönhetően, hogy a nyolcvanas évek elején még élelmiszert küldtek IDE a szegény éhező rokonaiknak a kommunizmusba.
Sherman 559624 2014. május 9. 21:39
Válasz erre
Na de mi van ha a dezinformáció ellenkezőjének hamis állítása nem fedi valótlanság igazság tartalmát?
Levix 559605 2014. május 9. 17:25
Válasz erre
Freddy
Ez kb. olyan cikk mint a kommunizmus idején a TASSZ közlemény. Gyakorlatilag a neveken kívül semmi sem igaz belőle.
Kamovos 559587 2014. május 9. 13:01
Válasz erre
Szia.

Hát látod hiába a két különböző forrású anyag.
Ha csak etetnek benne minket a NATO kompatibilitásról.
Nyilván akik ezeket a munkákat végezték, és a gépeket üzemeltették, repülték, tudják mire jó amit be építettek.

Üdv: kamovos
Freddy 559583 2014. május 9. 11:48
Válasz erre
Tudom, a hozzászólás elsőn fele ment csak neked, de csak egyvalakit lehet bekattintani.
Rumcájsz_52 559580 2014. május 9. 10:55
Válasz erre
Szia Freddy
Én NATO-kompatibilitásról nem is írtam, csak arra céloztam, hogy ne keverjük A-t az ÁÁ-val, még ha kissé hasonlítanak is.
R.
Taylor2 559579 2014. május 9. 10:52
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis érdekesség ha még nem hallottatok volna róla:

1, 2014.04.15 www.hidfo.net/2014/04/15/felmondott-us-donald-cook-legenysege
2, 2014.04.25 www.hidfo.net/2014/04/25/megerositettek-orosz-zavaroberendezes-tette-harckeptelenne-az-aegis-rendszert

Üdv:Taylor2
Freddy 559578 2014. május 9. 10:40
Válasz erre
A cikk címe valószínűleg egyszerűen egy (nem túl jól sikerült) poén volt, az üzemanyagátvételre mint a javak kommunisták által hirdetett egyenlő elosztására gondolva.

MiG-29 meg nem azért nem NATO-kompatibilis, mert nem lehet telerakni nyugati elektronikával, hanem mert így is az oroszoktól kellene hozni bele rengeteg fontos alkatrészt, azt meg hogy oldanád meg pl most? Építsünk licensz nélküli MiG-29-gyárat annak az ötven (nem tudom, összesen hány van NATO-kézen), üzemidejének végéhez közeledő gépnek? vagy vegyünk az orosztól? ,,Szankciókkal sújtunk benneteket Ukrajna miatt, de azért légyszi küldjetek már alkatrészt minél olcsóbban?" A mai Oroszország már nem a kilencvenes évek közepének Oroszországa, amelyik bárkinek bármit adott egy kis dollárért.
Rumcájsz_52 559575 2014. május 9. 10:10
Válasz erre
Vajon mitől kommunista egy vadászgép! Magas szinten sajátította el a marxi-lenini és mao-ce-tung-i elveket, elfogadja és végrehajtja ezt az ideológiát, tehát jobb fordulót nem hajlandó végrehajtani csak bal fordulót? Már megint kitört a szakértelem... :-(
R.
Levix 559574 2014. május 9. 10:09
Válasz erre
Ironically, Russia is ditching the Su-33 (which the J-15 is based on) carrier fighter for the smaller MiG-29K, which is less capable as an aerial tanker.

Érdekesség, hogy az oroszok szinte már nem is használják a J-15-ös múzsáját, a Szu-33-at, inkább a MiG-29K modelleket reptetik, amik kevésbé alkalmasak légi utántöltésre.

Egy ének-irodalom szakos elsőéves fordíthatta ezt az idézett cikkből.
Levix 559573 2014. május 9. 10:05
Válasz erre
vityap 559571 2014. május 9. 09:48
Válasz erre
Rumcájsz_52 559566 2014. május 9. 09:10
Válasz erre
Szia Kamovos
Amit a MiG-29-ekbe (és sok 21bisz-be is) beépítettek, az NEM IFF/saját-ellenség felismerő berendezés volt, hanem egy kutyaközönséges polgári transzponder, ami a polgári lokátorokon mint "nem az én irányításom alatti katonai gép" jelent meg, némi magassági és egyéb adatokkal. Erre azért volt szükség, mert akkoriban szűnt meg a szigorúan csak légifolyosóban repülés a polgári forgalom részére, mert már egyszerűen nem fértek be a gépek a légtérbe az előírt elkülönítési magasságokkal és távolságokkal. Ezért lehetővé tették, hogy azok a gépek, amelyek ehhez megfelelő navigációs rendszerrel rendelkeztek, a légifolyosókon kívül,légvonalban repüljenek át az országon, ekkor viszont bejött az akkoriban még a légifolyosókon kívül korlátlanul a légtérben mozgó katonai gépekkel való karambol veszélye. Ezért volt szükség a transzponderre, hogy a polgári irányítás lássa a képernyőkön a katonai gépeket, és legyenek meg róluk a polgári gépek irányításához szükséges adatok. Ezt a berendezést csak a civil sajtó hívta IFF-nek, mert ennyit (se) értettek hozzá, aki meg tudta a lényeget, azt nem kérdezték. De ez nem a NATO-szabványú katonai IFF volt, azt NATO-n kívüli állam meg se kaphatja - és 94-ben mi még legfeljebb kacsingathattunk a NATO-ra kívülről! Az első ilyen átalakított gépeket pedig 94 június 3.-án repülték el a PG-ből, a 1874-es és 2098-as 21bisz-ek voltak.
Üdv R.
NORAD 559551 2014. május 8. 23:50
Válasz erre
www.hirado.hu/2014/05/07/kanadai-vadaszgepek-erkeztek-romaniaba-2/

"A Kanadai Királyi Légierők hat CF-18 Hornet típusú vadászgépe érkezett szerdán több mint öthónapos gyakorlatozásra a Román Légierők aranyosgyéresi támaszpontjára."
dzsonybravo 559549 2014. május 8. 23:42
Válasz erre
Egyetlen egy Mig-29-est sem lehet NATO kompatibilissé tenni. Nagyon sok szempont miatt sem. Egyik aranysas újságban külön cikk van erről. Eleve nem arra lett tervezve, hogy NATO kötelékben repüljön. Max légtér rendészetre jó a NATO-ban másra nem nagyon.
Kamovos 559548 2014. május 8. 23:34
Válasz erre
Jut eszembe!

Mig-29-be még a NATO csatlakozás előtt, beépítették a NATO szabványos barát-ellenség rendszert!

hetek.hu/hatter/200302/svedcsavar
Tehát repülhettek volna.
És!
Repültek is!

www.repulestudomany.hu/folyoirat/2009_4/2009_4_Pogacsas_Imre.html

Ezek után kijelenthetjük, hogy NATO kompatibilisek voltak?
Kamovos 559546 2014. május 8. 23:09
Válasz erre
Azt azért megtanulták, hogy ha minket hagynak hátra, akkor a seggük védve van.
Sherman 559545 2014. május 8. 22:55
Válasz erre
Na én is pont ezekre a politikai okokra, indokokra gondoltam.
Játékszerek vagyunk a nagyok zsebében. Ha akarnak elő vesznek minket, ha akarnak elcserélnek néhány színes zsírkrétáért. :-)
Kamovos 559541 2014. május 8. 22:40
Válasz erre
Még azt is megélhetjük, hogy pik-pakra letiltanak minket a feladatról.
Nem kell sok idő hozzá, hogy a térség ellenőrzését a saját kezébe vegye az USA.
Gyakorlatokat már folytatnak a térségben most is.

A pánik keltés már elkezdődött az USA politikusainál.
Lásd a nemzetközi légtérben járőröző Orosz bombázókat amik fényévekre repülnek Ukrajnától nemzetközi légtérben.
Mégis azt állítják róluk, hogy az ukrán helyzet miatt sűrítették a járőrözéseket az USA területeinek közelében.
Holott évtizedek óta járőröznek ott, és másutt is az Oroszok akár csak a B-52-esek.
Számtalan fotó jelent meg évtizedek alatt, Orosz bombázókról F4, F14, F-15, F-16 vadászok társaságában.

Ne feledjük, hogy az USA bárhol bármikor képes kreálni konfliktust esetleg háborút, nemlétező vegyi fegyverek vagy nukleáris fegyverek miatt.
Ha ez kell akkor még a NATO-t is dezinformációkkal látja el.
Gondoljunk a "Nagy homokozóban" lezajlott eseményekre, se vegyifegyver, se atom azóta se.

Egyes tudósítások szerit a Fák össze olvasztása, a volt Szovjet területek újra egyesítésének kezdetét láthatjuk színesben.
E mellet megemlítették Ukrajna feldarabolását, és tessék kapaszkodni.
A magyar terület vissza adása is szóba került.
Mindezeket egyenlőre csak csendben tétlenül nézzük, és csak halkan merünk róla beszélni, már akinek az a bizonyos zabszem még befér.

Miért nyilváníthatják ki az Ukrajnában élő Orosz nemzetiségiek, hogy csatlakozni akarnak az anya országukhoz?
Miért kérhetik ők, hogy írjanak ki róla népszavazást.

Itt hagyjam abba (?) vagy feltegyem még a kérdést, hogy a magyarok miért nem kérhetik a magyarlakta területeken a visszacsatolásról szóló népszavazást?
Na ezért nincs hadseregünk, csak zabszemünk.
Sherman 559540 2014. május 8. 22:37
Válasz erre
A Baltikum fontos, mi nem vagyunk fontosak.
Bármi történik a NATO illetékes szóvivője kb ezt fogja mondani: "Légtérsértés Litvánia felet a ...ország részéről? Nos a légtérvédő vadászgépek Magyarok voltak. (és megvonja a vállát) Hát ugye kicsit sokat vártunk el tőlük de most majd átgondoljuk."
NORAD 559537 2014. május 8. 22:18
Válasz erre
en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Air_Policing

Ahhoz képest hogy nem fontos a NATO-nak a Baltikum, elég jól megnövelték a jelenlétet az év elején...
Sherman 559534 2014. május 8. 21:41
Válasz erre
Azért ugye nem gondolod komolyan hogy politikai okokon kívül más oka is volt annak hogy a Balti államok légtérvédelmét és megfigyelését ránk bízták. A NATO-t az se érdekelné ha Cessna gépekkel repülnénk Litvánia fölött. Még a lehetőségét is el akarják kerülni egy konfliktusnak az Orosz érdek övezet közelében.
bgyasoldier 559513 2014. május 8. 20:33
Válasz erre
Szia!

"Nem tart igényt, és maradjunk a seggünkön" - a Baltikumba mégis mehetünk, ráadásul mostanáig úgy volt, hogy egyedül.
bgyasoldier 559512 2014. május 8. 20:30
Válasz erre
Köszi, ezt nem tudtam, hogy a 29-esben is volt már ilyen rendszer a NATO csatlakozás előtt is. De a lényeg, hogy ugyanolyan technikánk volt a szerbekkel, és az az idézet akkor "hangzott el"
Rumcájsz_52 559509 2014. május 8. 19:58
Válasz erre
Barát-ellenség (IFF) azonosító rendszerünk már az 50-es évek óta volt, csak éppen akkoriban ugyanaz a rendszer, mint ami a szerb légierő gépeiben, tehát elég bizonytalan lett volna az elektronikus azonosítás.
Üdv R.
bgyasoldier 559506 2014. május 8. 19:23
Válasz erre
1999 Jugoszlávia. Ugye nekik is 29-eseik voltak, nekünk meg még nem volt idegen-barát rendszer
NORAD 559504 2014. május 8. 18:53
Válasz erre
Holott a NATO kijelentette, hogy a magyar repülőknek ilyen célú bevetésére nem tartanak igényt.
Magyarról magyarra fordítva!
Az amcsik azt mondták maradjunk a seggünkön idehaza mert még véletlen minket lőnek le.
Csak ezt már elfelejtették nagyjaink.


Ez mikor volt? 15 éve, amikor még MiG-29-eseink voltak?
bgyasoldier 559497 2014. május 8. 17:50
Válasz erre
Sziasztok!

2,8 milliárd lesz CAS képességre költve, igaz két évre szétosztva... (nem mintha olyan hatalmas összeg lenne...) Amit tartalmaz: plusz óraszám, Litening konténerbe Rover downlink modul, és fegyverzet. A kis összeg miatt, valószínűleg főleg gyakorlóbombák, minimális számú GBU. Szerintem eléggé fontos képesség a földiek támogatása, és ezt lehet a legkevesebb pénzből megvalósítani. Minden más sokkal többe kerülne
Freddy 559487 2014. május 8. 13:35
Válasz erre
De egyébként eddig nem pont az volt a bajotok, hogy a jó drága többfeladatú harcigépet csak egy feladatra tartottuk, és hú, hú, micsoda pazarlás? Meg hogy még bombázónk se volt, és hú, hú, alapvető képességek hiányoznak?
Sherman 559484 2014. május 8. 12:41
Válasz erre
Ezt még értem, de ha már NATO tagok vagyunk miért nem osztjuk fel egymás között a feladatokat? Miért kell a mi "hatalmas" haderőnknek minden feladatnak megfelelni?
Lehet hogy ők már tudják: Ha ne adj isten megtámad minket Albánia akkor nem rohannak a segítségünkre?
Rumcájsz_52 559483 2014. május 8. 12:33
Válasz erre
Szia Kamovos
A gépek eddig is alkalmasak voltak földi célpontok elleni támadásra, csak éppen szánalmasan kevés ilyen fegyvert vettünk hozzá (40 Maverick irányított rakétát, azt is kétféle típusváltozatból). Tehát fegyvereket kell venni, ja, és plusz repülési időt biztosítani a személyzeteknek a plusz kiképzéshez(még ha nem is a teljes állománynak, hanem csak egy kiválasztott csoportnak). Viszont itt precíziós fegyverekről van szó, azt meg egyik MiG se tudott alkalmazni, csak a Szu-22-höz voltak lézer-vezérlésű rakéták, ott viszont a H-29-hez nem volt indítósín (valószínűleg okosan vásároltak a főnökök, vagy valaki "szakképzett" kihúzta a listáról az egyik sínt, hogy minek kétféle, meg drága, nem fér bele a keretbe).
Üdv R.
Sherman 559482 2014. május 8. 12:32
Válasz erre
Szerintem hiányzik a költségvetésből egymilliárd és így akarják el írni. A fejlesztés a földi célok leküzdésére pedig abból fog állni hogy a pilótáink új bicskát kapnak. Sajnos tanultunk a nyugati kollégáktól ahol hasonlóan "jól" mennek a dolgok.

Még az is kiderülhet hogy pont ők azok akik rákényszerítenek minket a "számunkra igenfontos" fejlesztésre. Már a fegyver csere is (Mig vs Gripen) se a mi "ellenállhatatlan nyomásunkra" történt. :-)
Taylor2 559480 2014. május 8. 12:23
Válasz erre
Kamovos 559479 2014. május 8. 12:08
Válasz erre
Azt még hozzá tenném!
Amennyiben jól gondolom (?)!
Ez a Gripenek fejlesztését is jelenti.(?)
Olyan fegyverek felszereléséhez alkalmazásához melyekkel földi célokat lehet támadni.
De hát ezek a gépek nem is a mieink akkor miért költünk rájuk?
Miért nem kérünk cserét?
Adjanak olyan gépet ami alkalmas légi támogatásra, légi célok leküzdésére és földi támogatásra, földi célok leküzdésére is.
Ha egyébként már most is alkalmas ezeknek a fegyvereknek a használatára akkor meg kell csak venni őket.
Vagy, most mi ez a paraszt vakítás?
Kamovos 559477 2014. május 8. 11:53
Válasz erre
Szia.

Az állam egy újabb pénz lehúzása a Gripenekkel olyanért amit szintén tudtak a mig-21 Mig-23 Mig-29 Szu-22 gépekkel.
Holott a NATO kijelentette, hogy a magyar repülőknek ilyen célú bevetésére nem tartanak igényt.
Magyarról magyarra fordítva!
Az amcsik azt mondták maradjunk a seggünkön idehaza mert még véletlen minket lőnek le.
Csak ezt már elfelejtették nagyjaink.
Egyetlen jó dolog lehet benne, hogy pilótáink talán (?) több órát repülhetnek a gépeken.

www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/tobb-mint-egymilliard-forintot-csoportositanak-at-legi-tamogatasi-feladatokra-es-a-v4-eu-harccsoport/
Sherman 559476 2014. május 8. 11:52
Válasz erre
Az nem biztos hogy az országnak szégyen ha a Szlovákok egy vajaskifliért is megcsinálják. Piacgazdaság van. Sokszor veszteségesen is bevállalnak valamit csak hogy kiszorítsanak a piacról. Próbálnál te Szlovákiában daruzni, néha engedélyt se kapunk pedig a mi gépeink az övékkel szemben átmennek a műszaki vizsgákon.
búza 559473 2014. május 8. 11:15
Válasz erre
Elég szégyen ez az országnak! Persze tudom, jobban teljesítünk! :-((
PETI 559368 2014. május 5. 20:33
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6

Sziasztok!

Ma reggel 8 órakor teheremelést végzett egy szlovák Mi-8-as a Mátyás templom mellett. Néhány fotó a műveletről.

Üdv

KP
lukács zsolt 558559 2014. április 22. 17:57
Válasz erre
tudnék még érdekes igaz történeteket mesélni róluk!a lényeg,hogy a gépeik nagyon jók de maguk az embereik nem igazán életre valók.semmi probléma megoldóképesség!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222.