<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 627231 | 2017. április 30. 08:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.thevintagenews.com/2015/12/30/43405/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 627230 | 2017. április 30. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 627225 | 2017. április 29. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azóta leúszott a tengerig, vagy le kellett vontatni a fenéken a biztonságos kiemeléshez? :) Amúgy ez melyik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 627217 | 2017. április 29. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megvan a mohácsi U-boat! Nem tudtam jövő április 1-ig várni:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 627144 | 2017. április 27. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Tegnap ilyenkor ugyanott Raven 71 hívójellel repkedett egy Griff. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli75 | Adatlap | 627140 | 2017. április 27. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, A Flightradar24.com-on Puma12 hívójellel köröz egy Gripen Mezőkövesd térségében. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 627051 | 2017. április 25. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ja nem jön át...bánja a fa..om mennyi kondenz bánatot húz...nem megsértődtem hanem már túltettem magam a dolgon...napi 16 órát dolgozok így nincs energiám-jobban mondva eddig volt-vitatkozni ismeretlen repülőgép mániásokkal... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bishop | Adatlap | 626926 | 2017. április 23. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 626924 | 2017. április 23. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom nem megy át. 2 méterre sem lesz 8 csík 1 gép mögött. Fizikailag nem lehet , hisz az egymás melletti hajtómüvek gázai már rég egybeolvadnak mire kialakul a kondenzcsík jelensége. De te elhiszed , azt amit láttál, így meggyözni sem lehet. Nem baj. Hagyjuk is, mert csak mégjobban megsértödsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626919 | 2017. április 23. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
már 3x megbeszéltük,hogy nem több száz méteres vagy kilométeres elkülönülő csíkról írtam...még jó,hogy billencskamion amit vezetek nem húz kondenzcsíkot...így arról már nem kell írnom... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626896 | 2017. április 22. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olyan videó kép nincs amit egy B52 alatt repülő másik gép készített? Kurva közelről biztos látni lehetne. Szoktak olyat vagy tankerről felülről töltés közben. Üdv Sennás! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 626894 | 2017. április 22. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem a B-52-ön van a hangsúly. Hanem azon , hogy 8 csíkot nem 1 B-52 húz. Ezt állítottad. Ezt egy páran cáfolták, te meg sértödötten eltüntél. Ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626893 | 2017. április 22. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ezt is írtam mert én is azon gondolkodtam,ahogy itt viccelődtek rajtam,hogy-hogyan lehetséges egy ilyen röpcsit ennyire pontosan látni.de lehetséges.nyilván mint írtam nem órákig és kilométereken keresztül vannak szétválva a csíkok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626892 | 2017. április 22. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mivel tudom mit láttam és hogyan,ezért nem sértődtem meg és durcás sem vagyok...leírtam mi lehet a megoldás,mert amit láttam az tény.az elírt tipusjeltől eltekintve 7.-es korom óta -az 91 ben volt-ismerem az amerikai típusokat és volt is szerencsém már akkor a frankfurti,lipcse reptéren távcsővel bámulni őket.taszáron meg 5 méterről...tényleg nem sértődtem meg...biztos nekem is volt olyan amikor hülyének néztem valakit mert hihetetlen volt a sztorija... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 626887 | 2017. április 22. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezen a saját fotómon jól látható, hogy a négy kondenzcsíkból hogyan lesz kettő. Nyilván az egymáshoz lényegesen közelibb (egymás melletti) hajtóművekből jóval közelebb, métereken belül kialakulhat a közös kondenzcsík (erre próbáltam utalni az előző hozzászólásomban azzal, hogy "viszonylag közeli B-52" kell hozzá...). Sajnos ma már nehezen lehetne pl.lefotózni, hogy egy Tu-154 kondenzcsíkja hogyan nézne ki... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 626886 | 2017. április 22. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem a B-52 a hihetetlen, hanem hogy a 4 pár hajtómű 8, nyolc különálló kondenzcsíkot húzott. Nem szégyen beismerni , ha valaki téved, miután többen rámutattak, hogy nem igazán lehetséges. Helyette marad a sértődés és a durca. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 626883 | 2017. április 22. 00:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó sztorik voltak a 90- es években az anno hazánkban a föld alól felszálló szovjet vadászgépekről szólók is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 626882 | 2017. április 22. 00:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen diplomatikusan fogalmazol- kissé szkeptikusan fogadtad a hírt- konkrétan nyerítve röhögtél, én meg azt se tudtam merre forduljak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 626881 | 2017. április 22. 00:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az erdő felett lebegő lopakodó esete eszembe juttatta a történetet a nagybajomi erdő felett a 40-es évek végén vagy talán még később tapasztalt gomolygó füst, ami állítólag a még mindig az erdő sűrűjében tanyázó "elveszett" német egység táborából szállt fel. Valaki évekkel ezelőtt a roncskutatáson megszellőztetett egy ilyen bombahírt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 626880 | 2017. április 21. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyébként meg nem lehetetlen hogy valaki B-52-est látott kis hazánk felett. Miért ne történhetett volna meg ? Én meg E-3 Awacs-et láttam forgó tányérral csíkhúzóban. Ennyi. Ha XB-70 lenne a téma azt most talán nehezebben lehetne elhinni.. :) Annó autentikus forrásból hallottam egy tatai lopakodós sztoriról, miszerint a tatai erdő felett dugta ki az orrát, majd ott lebegett a "lopakodó". Mivel akkoriban még nem volt alacsony láthatóságú függőlegesen fel és leszálló típus amikor én ezt hallottam (F-35), kissé szkeptikusan fogadtam a hírt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626875 | 2017. április 21. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
füst kondenz...bánja a kórság...nyilván az egyik a fullon működő hajtóművektől van,a másik vízpára,jégkristály...és nyilván nem arra gondoltam,hogy taszártól szegedig,onnan afghanisztánig 8 tökéletesen elkülönülő csíkot húzott a 3 darab bomber...gondolom most következik a kutatás..milyen hosszú csík kell b-52-esnek?lehet taszár rövid?eleve a formavilágukat sem könnyű összetéveszteni.biztosan van az a hőmérséklet,sebesség,magasság amikor van nyomorult 6-8 méter amíg összezár a kondenzjégfüstkristálycsík vagy mi...részemről a téma lezárva...eddig nem értettem,hogy lehet hetekig lovagolni egy témán...de ezek szerint így.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 626843 | 2017. április 21. 08:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 626838 | 2017. április 20. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt a fotókon füst, mert kis magasságban repül a gép és aránylag kis sebességgel. A kondenzcsík meg a nagy magasságban repülő gép hajtóműveiből kiáramló füst koromszemcséire kicsapódó és jégkristályokká fagyó vízpára. Vagyis csak a színe más, és a nagyobb magasságban a nagyobb gázhő/külső hőmérséklet közti különbség és nagyobb sebesség miatt jobban szétterülnek a csíkok, és a rásütő napfény miatt jobban is látszanak - vagyis szélesebbnek. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626835 | 2017. április 20. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Javítsatok ki, ha tévedek, de én itt a hajtóművekből kiáramló füstöt látom. Ez azért nem ugyanaz, mint a kondenzcsík. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 626834 | 2017. április 20. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Való igaz, hogy éles szem és viszonylag közeli B-52 kell, hogy látható legyen az egymás melletti hajtóművek külön kondenzcsíkja, talán, ha lenne valahol egy olyan kép, ahol más-más színnel festenék meg mind a nyolcat... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626823 | 2017. április 20. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, most jól pofára estünk, nem tudjuk meg a titkot... :)) Hülyeséget és sértődgetést lehetőleg félretéve, valóban nagyon meglepő számomra, hogy a közvetlenül egymás mellett működő hajtómű-párok csíkja külön-külön látszódna, és valóban, a netes képek sem támasztják ezt alá. De ugye, én is tévedhetek, meg a netre sem töltötték fel a világ minden történését. Kétkedéssel olvasom továbbra is, és ennyi. Egyetlen jó kép kell a jelenségről, és már el is hiszem, annak töredelmes beismerésével együtt, hogy rosszul gondoltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626822 | 2017. április 20. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
na akkor bevallom de csak nektek,hogy 3 boeing 747-es ment egy időben,egy magasságban, egy irányba.én meg jól benéztem.csak,hogy ne kínozzátok magatokat tovább a kép kereséssel..istenem...a talát képen is látszik,hogy nem egy négy hajtóműves normál polgári gép repül..ez egy meddő vita.én tudom mit láttam,volt rá időm az 5 ös úton megfigyelni a röpcsiket.ti nyilván hülyének néztek,akármit is mondok.nem gond ezt a hibát én is elkövettem párszor.továbbra is tartom amit láttam,de az ember tanul a hibáiból és nem oszt meg érdekes tapasztalatokat a továbbiakban.pedig a 4 es úton ma is láttam érdekességeket...de az igaz,hogy b-52 esek nem voltak köztük..kellemes mosolygást... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 626789 | 2017. április 19. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az internetes képek alapján nyolc kondenzcsíkot leginkább két B-52-es húz. Pl.: thestar.blogs.com/.a/6a00d8341bf8f353ef0167616db582970b-800wi Üdv: egy másik hitetlen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626784 | 2017. április 19. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bocccsánat hitetlen szemfüleske!igen b-52 stratofortress...ezt elírtam...és igen hiszed-nem hiszed lehet látni hogy nem 4 hanem nyolc csíkot húz...nem meggyőzni akarlak egy általam látott tényről hanem bővebben írok róla!attól függetlenül,hogy elírtam a tipus jelet még hülye nem vagyok.pláne hogy kecskeméten a.p.a. kocsi sofőr voltam és van némi rálátásom a röpcsikre,helikopterekre...nem vagyok beléjük betegedve,ez igaz...blackhawk,chinook,huey,galaxy,hercules,globemaster,gripen,mig-29,an-26,mi-24 stb...ezekkel dolgoztam vagy segítettem a földi kiszolgálásukban... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626733 | 2017. április 18. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B-52. És látszott külön-külön a nyolc? Nemá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626732 | 2017. április 18. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jönnek mennek...a nulláson is látom heti jelleggel a régi freightliner és az újjabb oshkosh kamionjaikat...amikor 2004-5 körül azt híresztelte amerika,hogy ő nem támadja meg afganisztánt többször láttam a budapest szeged irányba délkelet felé repülni olyan röpcsiket amik 8 kondenzcsíkot húztak...olyat meg csak egy tud...b-51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
komp.n.rajmond@gmail.com | Adatlap | 626679 | 2017. április 17. 18:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kerepes felett is jártak 11:40 körül | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 626664 | 2017. április 17. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziasztok...amerika húsvétkor sem alszik...12:16 kor nagykáta felett húzott el két darab póttartályos blackhawk helikopter.pest irányából szolnok felé... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626588 | 2017. április 16. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló igen a 85 misi jobban hangzik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 626587 | 2017. április 16. 09:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Miért hoppá? A hollandok és olaszok is már tesztelik a saját F-35-öseiket. Inkább az lenne meglepő, ha az F-16-os európai üzemeltetői nem a 35-öst választanák, szóval szerintem a norvégok és dánok is ezt fogják venni, mégha drágább is. Amúgy meg az A verzió ára 85m lesz a gyártás felfutásától, ami már nem is olyan sokkal több, viszont képességek alapján messze jobb típus, mint a Rafele, a Gripen meg említésre sem méltó... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626585 | 2017. április 16. 09:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoppá! www.jarmuipar.hu/2017/04/kikukazzak-az-f-16-os-vadaszgepeket/ 50-55 millió dolcsiból már lehet venni Francia vagy Svéd gépet ehhez képest az F-35 113millió/DB hát nem ugyan az:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 626386 | 2017. április 10. 18:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 626377 | 2017. április 10. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia p-51 ! az email cimem gorbils@citromail.hu üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 626369 | 2017. április 10. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Gorbils! Elkérhetném az e-mail címed? Az adatlapodon nem találom, és szeretnék írni Neked! Üdvözlettel: p-51 vettroio78@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 626346 | 2017. április 9. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Már régen jelentkeztettem, hogy mik történtek a kis csipet csapattal! Először is nagyon szépen köszönöm nektek a rengeteg adományt és segítség nyújtást, amit tőletek kaptam/tunk! Kb.: 1 hónapja kaptunk egy igen nagy adományt, amit 2 hete osztottam szét, és ha már makett, akkor legyen egy kis verseny! Igy szerveztem egy házi versenyt! 6 db komolyabb készlett lett kiosztva, amit segítek nekik összerakni, persze azé hagyom őket kibontakozni lesz egy 3 fős zsűri akik pontok alapján fognak eredményt hirdetni az első 5 emléklapot kap a fődíj meg egy 1/72 RB-36 H PEACEMAKER össze rakva kap meg az első helyezett ! Közben megérkezett az új kompresszor van pisztoly is igy jövő heten kezdődhet a fújás is! Júniusig, ha lesz, időm írok majd róla egy nagy cikket, de addig is itt vannak képek! Üdv.: Gorbils | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626277 | 2017. április 7. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már az U-508 fölött? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626276 | 2017. április 7. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.eumet.hu/vizallas/duna/#mohacs/ Most akkor csak 3méter körűl van a hajózási Vízmélység? Bullshit | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626275 | 2017. április 7. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T.J Hooker-es kézifékes forduló?:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626271 | 2017. április 7. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legfeljebb hazarükvercelnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626269 | 2017. április 7. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mélységet nem tudok mérni GE-vel, csak magasságot. :) Az U-508 IXC volt, az kb. 77m hosszú és 7m átmérőjű. Feltételezve, hogy az oldalán fekszik (a torony így nem oszt és nem szoroz a mérete szempontjából), nem süllyedt túl mélyen az iszapba és nem szokott alacsony vízállásnál sem kilátszani, legyen mondjuk minimum 8m a vízmélység így 7,5m merülés megengedhető. Ha a USS Enterprise 342 méteres hosszához 12m-es merülés társul, egy 200m-es hajó esetén akár elég is lehet, mivel 342:120 = 12:7. Lehet persze, hogy a forduláshoz komolyabb hajózócsatorna kotrására szükség lehet, bár 100+ méteres hajók simán szoktak Budapesten fordulni. Igaz, azok csak többemeletes luxusjárgányok, franc tudja, mekkora merüléssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626268 | 2017. április 7. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És mennyi a merülése? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626267 | 2017. április 7. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Google Earthön megmértem, kb. 350m széles a Duna, mivel csak 200 méteres a cseh anyahajó, óvatosan meg tud fordulni, persze vigyázva, hogy ne a csavarok kerüljenek a szélen a homokpadra. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626264 | 2017. április 7. 18:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végül is ha kész,a Dunán hajóznak még Mohácsig lejönnek segíthetnek kiemelni az U-Booat-ot:)Kérdés "Y"-ba meg tudnak-e fordulni hogy visszahajózzanak? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626263 | 2017. április 7. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem nézem az M1-et sem (M4-en F1, másra ott a net), de maga a felvetés az anyahajóról szenzációs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626262 | 2017. április 7. 17:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmm:) Utána bocsánatot kért az M1 "áprilisi tréfa" volt,és valótlant állítottak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |