<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
balaton | Adatlap | 83467 | 2008. augusztus 5. 14:36 | ||
MoMi | Adatlap | 83466 | 2008. augusztus 5. 14:03 | ||
Levix | Adatlap | 83464 | 2008. augusztus 4. 14:20 | ||
Ööö a sebességkorlátozásnak más oka is lehet, nem csak az út rossz állapota. Pl. úton/útmellett folyó munkák, rendszeres mezőgazdasági gépforgalom, ki be hajtással a földről az útra és vissza. Zaj/környezeti terhelés csökkentése. Persze bele lehet szarni minden ilyenbe, meg abba is, hogy egy kis faluba laszarják az 50-es korlátozást egyesek. De fel lennének háborodva, ha az Ő utcájukban 80-al száguldoznának az autók, se gyereket, se macskát, se nyugdíjast nem lehet kiengedni az utcára. Arról nem is beszélve, hogy külön kaland átkelni a másik oldalra. | |||||
Zebi | Adatlap | 83463 | 2008. augusztus 4. 14:03 | ||
A poén az, hogy évente felújítják. Legalábbis dolgozgatnak rajta. Jobb soha nem lesz, a tábla mindig marad. | |||||
balaton | Adatlap | 83462 | 2008. augusztus 4. 13:41 | ||
Látom, az első hozzászólásomra mindenki nekem esett. 1. az általad felhozott példa jogos. A sebességkorlátozó táblák olcsóbbak, mint az útfelújtás. 2. aki lakott területen az 50 helyett 80-90-el száguldozik, vagy autópályán 180-al, az meg is érdemli a legmagasabb bírságot. Felháborító, hogy egyesek A6-os Audival beérnek a sztrádán és szabályosan letolnak az útról, mert nekik lassú a 130-140km/h. Pedig olyan szabály nincs, hogy mindenkinek 130km/h, kivéve azokat az újgazdag honfitársainkat, akik gyorsabb autóval "közlekednek". | |||||
Zebi | Adatlap | 83461 | 2008. augusztus 4. 12:59 | ||
Én meg olyan helyen járok rendszeresen, ahol sok-sok kilométer hosszan kint van a 40-es tábla, de az út nem sokkal rosszabb, mint máshol. Tulajdonképpen mentem már ennél rosszabb autópályán is, ott nem volt korlátozás. Nyilván soha senki nem tartja itt be a 40-et, kivéve talán a traktorokat, meg a bicikliseket. | |||||
balaton | Adatlap | 83460 | 2008. augusztus 4. 12:47 | ||
Jártam már én olyan úton, amin 30-as tábla volt (Lakott területen kívül!) és néhány helyen nem mertem 25-30-nál gyorsabban menni, olyan volt az "út". | |||||
Bombraider | Adatlap | 83459 | 2008. augusztus 4. 12:00 | ||
Ez még (szerencsére) csak elméleti kérdés volt... De amúgy nem. Szerintem nem korrekt,ha szar az út,kirakják a 40es táblát lakott területen kívül (pl 81es),és itt Fehérváron is elég sok idióta helyen van 30as tábla... 90/130 at meg be lehet tartani. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83458 | 2008. augusztus 4. 09:02 | ||
balaton | Adatlap | 83457 | 2008. augusztus 3. 22:26 | ||
Nem-e lenne egyszerűbb betartani a sebességhatárt? | |||||
Bombraider | Adatlap | 83456 | 2008. augusztus 3. 21:38 | ||
Szia! Úgy szól a rendelet,hogy ha lakott területen 30%os sebességtúllépéstől van 30.000 ft bünti. Alatta hogy rendelkeznek,nem tudod véletlenül?:) Mert ezt még egyik táblázatban se találtam meg... üdv:bomb | |||||
lucky | Adatlap | 83455 | 2008. augusztus 3. 21:14 | ||
borisz! Nem tudod olvastad-e Wilbur Smith regényeit.Ha nem olvass el egy párat! A szerző Dél-Afrikai , összes regénye ezen a kontinensen játszódik. Ez egy olyan kontinens ahol a végletekig el tud menni az ember pusztán azért mert a másik egy másik törzshöz tartozik.( pl tuszi- hutu mészárlás). És egyáltalán nem számítanak a módszerek, csak az eredmény.Ami akkor jó ha gyors és végleges. Ismervén a fehér réteg (és néhány fekete törzs) kiváltságos helyzetét,az apartheid fajgyűlölő módszereit, nem csoda, h az emberek fejében összemosódtak dolgok. ( gondolj arra, ami most nálunk van kissebbségi fronton Ott sem mindenki bűnöző.) Pláne, ha néhányan segítik is az összemosást egyéni érdekből.Felejtsd el a nemes vadember titulust.De a minden fekete dögöljön meg-et is! Az amerikai típusú demokráciát nem lehet minden országba exportálni!Ezt sokan elfelejtik. Ha az emberek nem érettek rá, nincs igényük rá, akkor rájuk lehet erőszakolni a szabadságot, de meg lehet nézni mi lesz belőle. Akkor különösen nem, ha más a kultúrkör ( pl arab). | |||||
mig23papa | Adatlap | 83446 | 2008. augusztus 3. 15:00 | ||
Rumcájsz_52 ezzel nekem semmi gondom, hisz tudom hogy egy hajtómű vészhelyzet, és csak a leggyorsabb leszállásig használható a manőver Szerintem mindegyik 2 hajtóműves letud szállni egy működővel, sőt ha úgy alakul akár egy nélkül is | |||||
snus | Adatlap | 83445 | 2008. augusztus 3. 14:50 | ||
Viszont a tengeralattjárókat sem értem. Nemrég vásároltak 3 db Typ 209-es tengeralattjárót a németektől. A régebbi Daphne osztályúakat 2003-ban kivonták. www.navy.mil.za/equipment/submarines.htm
en.wikipedia.org/wiki/South_African_Navy 2006-ban szállították le az első Typ 209-et. Ezt követően évenként egyet-egyet. Nemrég ünnepelték az utolsó beérkezett új tengeralattjárót.www.navy.mil.za/forecastle/080527_queen_modjadji/article.htm | |||||
Levix | Adatlap | 83443 | 2008. augusztus 3. 14:44 | ||
Egyébként lehet makettet kapni SAAF matricával. Valamelyik Esci Mirage F-1-ben volt, a Matchbox Mirage IIIB-ben. Az Italeri 48-as kétüléses Gripenjében is van. Airfix: Texan, 48-as Hawk, Buccaneer. | |||||
Levix | Adatlap | 83442 | 2008. augusztus 3. 14:05 | ||
www.saairforce.co.za/news-and-events/696/sa-without-fighter-fleet-due-to-lack-of-pilots-technicians-planes Viszont az nem kamu, hogy tényleg szarban vannak, főleg a lelépő műszakiak miatt. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 83441 | 2008. augusztus 3. 13:44 | ||
mig23papa Az EU vonatkozó előirásai szerint mentőhelikopternek olyan kéthajtóműves tipus alkalmazható, amely az egyik hajtómű leállása esetén is képes a levegőben maradni, és kényszerleszálló-területet keresni, mielőtt túl nagy lendülettel találkozna a földfel- szinnel. Ez egy hajtómüvel megy is az EC-135-nek, hajtómű nélkül nyilvánvalóan nem. Azt meg, hogy miért állt le egyszerre mindkét hajtómű /ha tényleg leálltak/, majd TALÁN megtudjuk a vizsgálat végén, javaslom, várjuk ezt ki /tippem több körülményből következően nekem is van, de az csak tipp/. Ja, a francia gépek leváltására meg kaptunk egy kis türelmi időt. | |||||
Solo | Adatlap | 83439 | 2008. augusztus 3. 13:04 | ||
mig23papa | Adatlap | 83438 | 2008. augusztus 3. 12:38 | ||
oké, még ma megbeszélem mit szól hozzá és akkor küldöm a telefonszámát emilbe | |||||
borisz | Adatlap | 83437 | 2008. augusztus 3. 11:44 | ||
Most őszintén, szerinted hány újságíró néz körbe? Tudták, hogy gripeneket vesznek éppen, 26 db-ot. Akiknek nem tartozik az érdeklődési körébe a katonai repülés, annak felfoghatatlan miért kell évekig tesztelni valamit, és miért tart ennyi ideig összerakni, leszállítani stb. egy harci gépet ésatöbbi. | |||||
snus | Adatlap | 83436 | 2008. augusztus 3. 11:30 | ||
A cikkben 26 Gripen említenek, amik a napon sütkéreznek. Az "újságíró" körülnézhetett volna előtte a Gripen International oldalán. Ott azt írják, hogy 2005-ben repült az első dél-afrikai Gripen, amit 2006-ban szállítottak le. Ezzel 2008 áprilisáig tesztrepüléseket folytott a dél-afrikai fél. A Gripeneket csak ezután foglyák szállítani 2012-ig bezárólag.Ez itt maga a cikk:www.gripen.com/en/MediaRelations/News/2008/First_Gripen_for_South_Africa_Delivered.htm Ezekután mindenki döntse el, hogy mennyire hiteles a cikk. | |||||
Monox | Adatlap | 83434 | 2008. augusztus 3. 10:55 | ||
Migpapa! Összehozhatsz vele, semmi gond. Nagyon szívesen vállalom bármiről is van szó, bár a szkennerem igy is a nap 24 órájában megy:) De az újságok ráérnek, hiszen 18 éve gyűlnek. A videók is nagyon érdekelnek, bár én elsősorban a háború utáni világban vagyok otthon (de ez nem jelenti azt, hogy a többiről nem készülhetne digi másolat). Ha Mig-23-asról jön egy vagon új anyag, biztosan összekarmolom magam, nagy nehezen most készülök el a tiéddel...Ha újra át kellene nézni az egészet...szóval senkinek nem kívánom az érzést. De attól persze jöhet. Ha elkészültem velük, akkor felteszem a táradra. Hallotta mindenki? | |||||
balaton | Adatlap | 83433 | 2008. augusztus 3. 10:48 | ||
Bomba: Talán én nem ugyanezt írtam? Kicsit szemrehányóan hangzik az írásod és nem értem, miért? | |||||
mig23papa | Adatlap | 83432 | 2008. augusztus 3. 10:45 | ||
Fodi Nézd meg a topic címét "Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)". Jelen esetben az "stb"- van a hangsúgy, abba meg bőven belefér bármi ami repülőesemény. Ez is egy olyan nagyon jó kis netes fórum, ahol erről a témáról lehet beszélni. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83431 | 2008. augusztus 3. 10:34 | ||
Topi Ez valóban egy baromi nagy üzlet. Annyira nagy, hogy a gyártók kénytelenek megvárni a légügyi vizsgálóbizottság jelentését, és az abban tett javaslatokat maradéktalanul végrehajtani. Még akkor is ha az dollármilliókba kerül, és még akkor is ha addig az összes hasonló tipusú gép nem repülhet. Sohasem a hibák elismerése volt presztizs veszteség hanem az ha kiderült, hogy megpróbálták azokat elsumákolni, és tudomásom szerint nagyon kevés esetben fordult elő, hogy megpróbálták volna a sumákolást. Szinte csak pár olyan eset van ahol eredmény nélkül zárultak az NTSB vizsgálatok. Topi | |||||
mig23papa | Adatlap | 83430 | 2008. augusztus 3. 10:16 | ||
Solo "Ez a gép egy hajtóművel is vidáman elrepked." Akkor is ez lenne a véleményed, ha teérted menne valahova egy baleset miatt? | |||||
mig23papa | Adatlap | 83429 | 2008. augusztus 3. 10:10 | ||
balaton szerény véleményem aki jobban tudja hogyan kell csinálni, hatástalanítsa az a bombákat , vagy a bombáknak látszó tárgyakat tudomásul kell venni, hogy amíg nam dönthető el 100%-osan biztosan hogy egy valami bomba-e vagy sem, addig úgy kell kezelni, hogy az egy bármikor felrobbanható tökéletesen működő robbanó szerkezet ezt az ott lakóknak és a nagyokos médiáknak is el kell fogadni A másik téma, hogy a Bochkor Gábor csak tegye össze mindkét kezét, hogy egyáltalán beleteheti a seggét mindenféle katonai repülőeszközbe. Ha nem nyalna már régóta a mindenkori aktuális miniszternek, a gépek közelébe sem mehetne. Tudomásom szerint azért nem repül idén Mig 29-el, mert kibulizta, hogy megkapja a kiképzést L-39 tipusra. Elmondása szerint a kerót a sokat emlegetett MOL ingyen adja a bulihoz, gondolom cserébe milliószor megemlíti majd a nevüket a rádióban. A régi szép időkben a Bochkor egy nagy senki lett volnaq csak ebből a szempontból. Túl sokat tud a csávó, amíg valaki szét nem rúgja a seggét | |||||
mig23papa | Adatlap | 83428 | 2008. augusztus 3. 09:57 | ||
Monox Közben beszéltem a bírság témáról ismerősömmel, aki talán jobban képben van mint én. Sebesség 50%-os túllépés esetén a maximálisan kiszabható tétel 300 000 Ft. Neked ennek csupán a 10%-át kell befizetned, ami persze téged nem vigasztal. Ha belebonyolódnál jogi procedúrába, akkor már nem is azt vizsgálnák hogy mikor mennyivel lépted túl a sebességet, hanem azt hogy a kiszabott összeg milyen arányban van a cselekménnyel. Tehát az eredmény az lenne, hogy örülj hogy csak ennyi lett a büntetés. Természetesen többé-kevésbé differenciállva van az összeg, vagyis 30 helyett 48 al robogva lett 30 000 , mondjuk 130 helyett 195-tel lehetett volna a büntetés akár 300 000 is, vagy jogsibevonás és egyéb hasonló nyalánkságok. Éberhardt György (többek közt) Mig 21 Szu 22 pilóta volt. Szegeden lakik. Már megbeszéltem vele, hogy kölcsön adná a repülős anyagát, ha elvállalnád a digitalizálását, akkor megbeszélem a Gyurival, hogy nem én, hanem te mennél el érte. Mit szólsz a lehetőséghez, amiben az is benne van, hogy a személyes ismeretség kialakulása után tarthatnád vele azt az után is. | |||||
Mekett | Adatlap | 83427 | 2008. augusztus 3. 09:45 | ||
Igen, annyi érinti. De remélem, az esetlegesen induló thread is a hozzászólásnak erre a részére korlátozódik. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83426 | 2008. augusztus 3. 09:40 | ||
borisz | Adatlap | 83425 | 2008. augusztus 3. 09:39 | ||
Beszüntette a légierő és a haditengerészet a működését, ezért és azért, ezen mi nem idevaló? | |||||
HUJBI | Adatlap | 83424 | 2008. augusztus 3. 09:39 | ||
érinti. ezért nem lehet kapni maketteket dél-afrikai matricával. :-) most már tudjuk. | |||||
Fodi | Adatlap | 83423 | 2008. augusztus 3. 09:36 | ||
Borisz! Nem hiszem, hogy az ilyen hírek a Makettinfóra valók. Nézd meg a topic címét "Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)". Vannak nagyon jó kis netes fórumok, ahol erről a témáról lehet beszélni. Ez az oldal nem erre való. (Egyébként meg kell nézni azt is, hogy mi folyt ott 30-40 éve.) | |||||
borisz | Adatlap | 83422 | 2008. augusztus 3. 09:30 | ||
Pár napja Mosijoa Gerard Patrick Lekota bejelentette a délafrikai parlamentnek, hogy országuk légiereje és haditengerészete működésképtelen. Az ok: a karbantartó személyzet fehér hányada elmenekült, többnyire Ausztráliába, az életüket féltették. Néhány részlet következik a szentkoronaradio.hu-n megjelent, egyébként jó hosszú cikkből: Lekota sürgős anyagi támogatást kért 126, tengeralattjárók kezelésében és javításában nagy gyakorlatot szerzett néger fiatalember felkutatásához. A víz alá merülő dél-afrikai hajók egyenként 30 matrózt igényelnek, és ahhoz, hogy be tudják izzítani a betokosodott diesel motorokat, minimum 59 új szerelőre és ismeretlen számú munkaórára van szükség. Ismervén a dél-afrikai állapotokat, egyik feladat megoldása sem lesz könnyű. A légierőnél hasonló a helyzet, náluk 24 Hawk és 26 Gripen békésen hever az izzó napon, a pilóták és a technikusok már az ausztrál harci gépeken kamatoztatják a tudásukat, köztük van a dél-afrikai légierő büszkeségének számított II. Fighter Squadron ezred parancsnoka, első helyettese és több tisztje is. A légierő tisztiiskolásainak parancsnoka a pilótatanulók teljes létszámával együtt már régebben átrepült a sokkal békésebb Sydney, Melbourne és Perth környéki támaszpontokra, zömük felvette az ausztrál állampolgárságot is. Tavaly, egyetlen év alatt 91 fehér harci pilóta és 822 fehér katonai repülőgépszerelő távozott csak Ausztráliába. George Fivaz rendőrfőnök saját bevallása szerint a néger rendőrök nem tudnak írni, olvasni és a néger rendőrtisztek közül kb. 30,000 (harmincezer) analfabéta. A Dél-afrikai Köztársaság nemzetgyűlésében ülő egyik rasszista párt, a Pán-Afrikai Párt nyíltan fajgyűlölő színesbőrű elnökasszonyának, Patricia De Lille-nek kedvenc mondását, "Egy fehér, egy golyó" a párt hivatalos szlogenjévé választották. Néhány adat a a dél-afrikai kormány által kiadott és a múlt hónapban megjelent 2007 április 1. és 2008 március 31. között elkövetett és bejelentett, hivatalos bűnügyi statisztikából: A gyilkosságok, gyilkossági kísérletek, nemi erőszakok, betörések, lopások és rablások 65-80 százaléka a fehérek kárára történt. Gyilkosság: 31671 (több mint 86 gyilkosság az év minden napján) Gyilkossági kísérlet: 18796 Nemi erőszak: 42953 Személyi szabadságra törő erőszakos jellegű támadás: 409048 Emberrablás / Emberrablás váltságdíjért: 5051 Rablás: 183297 Szándékos gyújtogatás: 144364 Kábítószerkereskedelem: 109134 Betörés: 300848 Magántulajdon kárára elkövetett szándékos károkozás: 136968 Lopás: 602727 Gépkocsi / motorkerékpár lopás: 88226 Fegyveres gépkocsi lopás: 15446 Pénzszállító kocsi rablás: 395 Bankrablás: 144 Ez mind alig 12 hónap alatt történt. Továbbá a nagyvárosokban is hiány a villanyáram, az üzemanyag, stb, az egészségügy pedig megszűnt... Emberek, én csak pislogtam, ha mondjuk a blikkben jelent volna meg, akkor el sem hiszem. A hír egyébként a 2010es labdarúgó VB kapcsán jelent meg, a FIFA emberei elmentek körülnézni, és keresik, hova vihetnék a helyszínt, mert nem tudják garantálni a fehérek biztonságát. | |||||
Topi | Adatlap | 83421 | 2008. augusztus 2. 15:17 | ||
Hali! Tizenöt évig szereltem a mentős AS 350 B Ecureuileket. A három gép ennyi idő alatt kb. 9000 órát repült. Egyetlen egy eset sem fordult elő, hogy akár a levegőben, akár a földön leállt vona hajtómű.Voltak ezzel is problémák, de most a kéthajtóműves helikoptereket favorizálják Európában és a világ többi részén is. Pár éve olvastam a Helicopter Worldben egy írást, amiben összehasonlították az egy és kéthajtóműves gépek baleseti mutatóit.Ebből az derült ki, hogy semmivel sem rosszabb az egy motoros, mint a kettő. Ez egy baromi nagy üzlet. Szinte biztos vagyok, hogy gyártók kimossák magukat.Mindenki hibás lesz, csak ők nem. Ez a privát véleményem. Túl nagy presztizs veszteség lenne elimerni, hogy az ő hibájuk volt a katasztrófa. Topi | |||||
HUJBI | Adatlap | 83420 | 2008. augusztus 2. 15:14 | ||
köszönöm, nincs több kérdésem. | |||||
Solo | Adatlap | 83419 | 2008. augusztus 2. 14:31 | ||
Túlreagáljátok. Ez a gép egy hajtóművel is vidáman elrepked. Az hogy most kettő állt le elég nagy szerencsétlenség , de az újabb ilyen eset bekövetkezése nagyon nem valószínű. Ha mégis az nem hajtóműprobléma lesz. Mondom majd kiderítik. | |||||
balaton | Adatlap | 83418 | 2008. augusztus 2. 14:18 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 83417 | 2008. augusztus 2. 14:09 | ||
Solo! Látod, erre mondtam! Mi van ha nem a földön hibásodik meg, hanem a levegőben, akkor nem az van, hogy nem tud felszállni, hanem nem tud fenn maradni. Szerintem nem szabadna engedni repülni őket míg nincs fix dolog. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 83416 | 2008. augusztus 2. 13:47 | ||
Véletlenül le lehet állítani a hajtóműveket? Szerintem a beszívás sem túl valószínű, kicsi az esély rá, hogy mindkét hajtómű egyszerre szívott volna be valamit... viszont a központi üzemanyagszivattyú (ha van olyan rajta) leállhatott váratlanul... | |||||
Solo | Adatlap | 83415 | 2008. augusztus 2. 13:34 | ||
Többnemzetiségű. EC vagyis Eurocopter. A hajtómű az tuti francia. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83414 | 2008. augusztus 2. 13:34 | ||
HUJBI | Adatlap | 83413 | 2008. augusztus 2. 13:26 | ||
ez nem francia típus? | |||||
Solo | Adatlap | 83412 | 2008. augusztus 2. 12:37 | ||
Azért ennél összetettebb :) Nem ismerem az tüzelőanyag ellátó rendszerét, de ott is lehette bibi. Meg elektromos gond is lehetett. Valamit be is szívhattak a hajtóművek. Az kerozinnal is lehette gond, habár azt ellenőrzik tankolás előtt. Az hogy leállították őket az kizárt. Ha esteleg valahol eresztett a rendszer és ők nem vették észre akkor kifogyhatott a nafta, de ezt sem tartom nagyon valószínűnek. Ismerni kéne a rendszer felépítését. Minyón villog egy lámpa ha 300l alatt van a keró. 17-esen egy kedves női hang még a füledre is súgja, hogy fogyóban a keró. | |||||
bavida | Adatlap | 83411 | 2008. augusztus 2. 12:33 | ||
De ez se semmi,a póthelikopter se indult be: www.origo.hu/itthon/20080802-baleset-az-m3as-autopalyan.html | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83410 | 2008. augusztus 2. 12:27 | ||
Igen tudom, hogy leállna a mentés, de nekem így akkor sem frankó. Nem tudom mi történt, de a többit hagyom tovább repülni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 83409 | 2008. augusztus 2. 12:18 | ||
Ha tényleg leállt egyszerre mindkét hajtóműve, akkor (szerintem) két eset lehetséges: - leállították őket - kifogyott a nafta Egyébként én nem tudom elképzelni, hogy leállt mindkét hajtómű... Szerintem... :) | |||||
Solo | Adatlap | 83408 | 2008. augusztus 2. 12:12 | ||
Az EC-135-ből már nagyon régóta nagyon sok repül. A hajtóműve meg talánt mégtöbb gépben üzemel. Ha például minden ok nélkül lecsavarodott volna a farka akkor átviszgálják atöbbit istüzetesen. Előfordulnak anyagfáradási problémák. A másik dolog, hogy ha leállítanák őket, akkor alig marad mentőheli az országban. Volt már ilyen és akkor a sereg segítségét kérték. Ezután érkeztek a Ec-135-ök. Ha vizsgálat kidrít valami tipushibát kijavítják a többin is. Gondolj bele hánymentőhelinek kellene leálnia e miatt a baleset miatt világszerte. Kockázat van, hogy mégegy leesik, de nem nagy. | |||||
ati27 | Adatlap | 83407 | 2008. augusztus 2. 11:35 | ||
Off Jah.. Ezek a "médiamunkások" Tudatlan csorda, tisztelet a kivételnek... Hááát egy-két két mondatot nem tudnak leírni tényszerűen.. Siralmas.. Kb. Annyi valóságtartama van a hírek 80%-nak, mint a falusi öregasszonyok pletykáinak.. Sajnos ez nem csak a bulvárra igaz.. A szomorú, hogyha írnak egy szakterületről, akkor a fáradságot sem veszik hogy utánanézzenek.. Ha netalántán megkérdeznek egy szakértőt, "körmölnek" is valami jegyzetet, mire leírják a cikket, már elveszik a papír.. Mondjuk valamilyen szinten ezért lepet meg Fábry Makettezős műsora, ami ahhoz képest hogy szórkoztató műsor, elég tárgyszerű maradt.. Főképp a vágatlan verzió.. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83406 | 2008. augusztus 2. 11:30 | ||
Nekem az a furcsa ebben, hogy nem tudják még mi történt, de a többi ilyen típus repülését nem tiltják le. Lehet, hogy le kellene addig míg nem tisztul a kép. Csak én a hülye fejemből kiindulva, józan paraszti ésszel gondolom. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kifogyott az EC-135 üzemanyaga? Tegnap mondták is a légimentősök, hogy nincs rendes töltőjük, így sokkal tovább tart feltankolni a gépet.
Hihetetlen ez az abszurditás, ami ebben az országban mindent teljesen átsző.
Vannak drága gépek, de nincs hozzá fűtött hangár. Nincs hozzá rendes töltőkocsi. Nincs rá pénz. A kormány 5db EC-135 áráért reklámozza saját alkalmatlanságát, miközben mentősök és betegek halnak meg.