/ Fórumok /

Most történt

Az makettezampőket érintampő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.
Bombraider 83030 2008. június 20. 19:17
Válasz erre
SZia!
Itt van fent 3 felvétel amikor még repültek...:(
rtlhirek.hu/dock/videogallery

üdv:bomb
Daala 83027 2008. június 20. 18:59
Válasz erre
Állítólag az egyik hajózó szülei felvették kamerával az egészet, nekik köszöntek be alacsonyan...lehet, nem kellett volna feleslegesen emberkedni...
Mindenesetre repülő műszakiként nagyon sajnálom az értelmetlen halálukat és részvétem a családoknak és a szeretteiknek!
borisz 83025 2008. június 20. 18:45
Válasz erre
Én is olvastam a gyászhírt, és igaz nem ismerem a hajózókat, ötletem nincs kik lehettek, mindezek ellenére én is szomorú vagyok, és nem amiatt, hogy összetört az ALBA, nem a pénz miatt, hanem azért a két ember miatt, valamint azok miatt, akiknek a szerettei voltak. Tudom, hogy semmit nem segít, hogy leírom, és talán mesterkéltnek is hathat, de valahogy kikívánkozott.
Ptamas 83024 2008. június 20. 18:35
Válasz erre
www.szon.hu/
Remélem nem lesz nagy csámcsogás.
A hírekben most hallottam,hogy a jól felkészült riporter megállapította, hogy az egymás mellett! ülő pilóták közül csak az egyikük tudott katapultálni. Ugyan hány hülyeség fog még elhangozni?
Ptamas
Salieri 83023 2008. június 20. 17:07
Válasz erre
Emerick 83022 2008. június 20. 15:56
Válasz erre
Nem fogok mélyreható elemzést írni, pedig tudnék. Elsősorban nem azért nem teszem meg, mert Mekett törölné, hanem mert két pilótánk nyugalmát zavarná meg.

Nyugodjanak békében! A haza két újabb hős elhunyt tagja.
bigboy 83021 2008. június 20. 15:54
Válasz erre
Ptamas 83019 2008. június 20. 15:05
Válasz erre
"elment két ember két hös aki az életét adta a repülésért és adta volna a hazájáért is ha kell"
Bigboy engedelmeddel elmondtam a rádióban a fenti idézeted, és lement Charlie-tól a nézz az ég felé.
A Rádió Majsa és Kiskunmajsa ezzel tisztelgett a két pilótának.
Nyugodjanak békében!
PTamas
balaton 83018 2008. június 20. 13:32
Válasz erre
Nem akarok politikát csempészni a makettinfóra, de nem tudom szó nélkül hagyni: 200 milliós (nem működő) honlapra, milliárdos fiktív szerződésekre, meg minden sz@rra van pénz, csak épp azokra nincs, akik tesznek is valamit ezért az országért és a benne élő emberekért.
bigboy 83017 2008. június 20. 13:13
Válasz erre
Igen elment két ember két hös aki az életét adta a repülésért és adta volna a hazájáért is ha kell. odafönt meg akkor fognak a fejükhöz kapni ha a lábukra gurul egy gép kereke. ez a legszörnyübb az egészben .bigboy
balaton 83016 2008. június 20. 13:05
Válasz erre
Még semmit nem tudunk. Lehetett műszaki hiba, vagy madárral való ütközés... De ettől független igazad van. Ha megemelnék a pilóták repülési óraszámát, az biztosan nem ártana, hanem használna.
molnibalage 83015 2008. június 20. 12:47
Válasz erre
Ez egyszerűnen hihetetlen... A felső vezetés mikor kap már a fejéhez, hogy NAGYON nagy baj van?
Sziluboy 83014 2008. június 20. 12:29
Válasz erre
12 óra 22 perckor egy kétmotoros szállítógép haladt el Kunhegyes felett két vadászgép kíséretében. Sajnos már távolodóban voltak, mikorra kiértem a lakásból...
G-cart 83013 2008. június 20. 12:29
Válasz erre
Roadblock 83012 2008. június 20. 12:26
Válasz erre
Sajnos egy magyar felségjelű Albatrosz szenvedett balesetet..
Mind2 pilóta életét vesztette.
balaton 83011 2008. június 20. 12:03
Válasz erre
Nem sokkal 11 óra után lezuhant egy vadászgép Szabolcs megyében, Fehérgyarmat körzetében. Egyelőre nem tudni, hogy a gép milyen felségjelű volt. A hírTV értesülései szerint a pilóta katapultált, de a mentőktől érkezett hír szerint a férfi életét vesztette. Úgy tudjuk a vadászgép lakatlan területen ért földet. A honvédség és a katasztrófavédelem emberei már a helyszínen vannak.
mig23papa 83010 2008. június 20. 09:55
Válasz erre
mszl

ebben neked teljesen igazad van, ismerjük a tényeket,
a baj csak az hogy ha beszélünk erről itt, attól semmi nemfog megváltozni :-((
mig23papa 83009 2008. június 20. 09:53
Válasz erre
HUJBI

az újraélesztés bizonyos időkorlátokon belül lehetséges csak, még Svájcban is, és vannak olyan esetek melyekben az időkorláton belüli újraélesztés is hatástalan,
amúgy az újraélesztés a legkevesebb esetben oldható meg csak a defibrillátorral, (annál kicsit összetettebb a manőver)
a legnehezebb a használatával kapcsolatban eldönteni azt , hogy kell-e egyáltalán használni, nehogy éppen azzal okozzunk visszafordíthatatlan foloyamatokat szívrohamból sem éleszthető újra mindig az áldozat

a véleményem az, hogy az általános és középiskolákban, néhány feleslegesen oktatott dolog helyett pl. ilyeneket kellene tanítani, mint például a szakszerű, gyors és hatákony újraélesztés
PETI 83008 2008. június 20. 08:54
Válasz erre
mlsz!

Most nem, de egy 2006-os fotózás alkalmával sikerült az is...
Remélem idén is összejön! Vegyszerálló vagyok :)
mszl 83007 2008. június 19. 21:51
Válasz erre
Szia!

Sajnos a megfelelő kellék az kevés, (hiába szidják az eü. rendszert, a pénz azt megkapják a készülékekre, ha nem is sokat de akkor is kapnak, de sajnos nem mindig ott landol ahol kellene mi befizetjük a kasszából kikerül de utána hova kerül az már kérdéses, és ezért van sok jó a mostani"reformokban is ami az orvosoknak stb.. nem tetszik mert sokkal több adminisztrácó, jelentés sokkal pontosabban lekövethető a pénz utja! A házi orvosok a vizitdíj bevetetésekor azt sem "tudták" hová tegyék azt, és a végén ők ragaszkodtak a legjobban hozzá) az igazi MENTŐ orvosok előtt le a kalappal, (ők azok már akik 10-20 éve nyomják az ipart sokszor olyan körülményeknél baleset...ahol azt kell beosztani gyorsan pontosan ami a kocsiban van és kész, hiába is lenne millió a bankszámlán abban a pillanatban akkor sem érne oda semmi ami még kellene) de sajnos ezt nem mindig tudnám elmondani a többi hirtelen létrejött "Mentő"-ről amik az utóbbi években verbuválódtak, ezzel nem a szakmai felkészültségüket vonom kétségbe, csak a hozzá állásukat. (Sajnos ennek sokszor látom a "gyümölcsét", pedig egy kis jóindulat és egy kis türelmesség sokat segíthetne). mert nem azok tehetnek róla hogy ilyen az orvosok helyzete akik hozzájuk fordulnak segítségért. Sajnos az én meglátásom erről hogy ezért mindenki eggyütt a felelős, mert nagyon jó volt amigy mindent osztogattak csak úgy a kétszép szemünkért, de ez mind pénzbe került és amig alig adózik valaki nincs amiből pótoljuk az elfogyott pénzt. DE a másik oldala hogy az APEH sem azt nézi meg az ország névsorán, hogy XY 15 éve nem adózik, vajon miből él? (akkor is ha hajléktalan és legfőképp ha nem akkor miből tarotta fenn magát eddig) nem csak azokat kellene ellenőrizni akiik adóznak, hanem először is azokat kéne megpiszkálni akik nem fizettek be semmit a kasszába, mert azok szája jár a legjobban.
Cébés 83006 2008. június 19. 21:32
Válasz erre
Teljesen jót írtál.
A terminálban ki kell hogy legyen helyezve mobil defibrillátor.
Van hozzá leírás,de kérdéses hogy egy civil aki még sosem látott ilyet hogyan boldogul vele.
Lajos 83005 2008. június 19. 21:20
Válasz erre
PETI 83004 2008. június 19. 21:15
Válasz erre
IMG_7752 korr copy

HA_MPN
IMG_7752 korr copy

Fél órája húzott el a házunk felett... :)
lucky 83003 2008. június 19. 20:55
Válasz erre
Az meg a másik kérdés, h tudja-e kezelni a szerk-t a jelenlévők közül vki.
Nem vkok a reptéri dolgokkal tisztában ha hülyeséget írtam sorry.
Cébés 83002 2008. június 19. 14:16
Válasz erre
A legutóbbi ilyen esetnél mikor egy utas esett össze,figyeltem az eseményeket.
Érkezik a Delta mentő kb 1-2 percen belül,rohannak a defibrillátorral az utashoz.
Eltelik újabb 3-4 perc,fékcsikorgás...érkezik egy rohammentő,ebből is kiugranak és rohannak egy másik defibrillátorral.
Ezek szerint az első vagy nem működött vagy nem tudom...
Az a 3-4 perc várakozás pont elég volt ahhoz hogy ne tudják megmenteni,pedig elvileg a terminálban is kellene lenni ilyen készüléknek,csak ezek után kérdés hogy müködnek e egyáltalán.
HUJBI 83001 2008. június 19. 13:48
Válasz erre
nekem az egyik fősikolai tanárom kapott szívrohamot Svájcban átszállás közben és meghalt.

az ember azt hinné, hogy egy nemzetközi repülőtéren megvannak a szükséges feltételek az újraélesztéshez, illetve az életben tartáshoz. pláne Svájcban.
Salieri 83000 2008. június 19. 13:30
Válasz erre
Hát igen vannak ilyen parasztok sajna:(
Cébés 82999 2008. június 19. 13:28
Válasz erre
Hát igen,az volt...sokan megálltak,lelassítottak a gép előtt.
Megdöbbenve nézték az eseményeket.
A szomorú az volt,hogy voltak olyan degenerált,nulla intelligenciával megáldott parasztok,akik (dikk mán,elpatkolt a csákó,hehehe) megnyilvánulásukkal jelezték hogy egyenértéküek egy darab szarral.
zoli1989 82998 2008. június 19. 13:02
Válasz erre
Aha értem. Elég szomorú lehetett látni.
Cébés 82997 2008. június 19. 12:26
Válasz erre
Nem tudom hogy mi történt vele,valószínű hogy infarktus vagy agyvérzés.
Csak azt láttam hogy odaáll a trepper a gép ajtajához,kiveszik a koporsót és berakják a hátsó raktérbe.Hetekkel ezelőtt két hasonló eset is történt,ők utasok voltak.Az egyik a fedélzeten a másik a terminálban esett össze,egyiken se tudtak segíteni.
zoli1989 82996 2008. június 19. 11:36
Válasz erre
Miért mi történt vele? Rosszul lett. Tegnap hallottam az esetről, de azthittem valami utas.
Cébés 82995 2008. június 19. 11:18
Válasz erre
Tegnap délelőtt kényszerleszállt nálunk az Air India Airbus A321-es gépe.
Az egyik pilóta életét vesztette a fedélzeten.
Szerintem elég rossz ómen,hogy a gépnek ez volt az első útja.
Egyenesen a gyárból jött,vagyis ment volna haza.

cébés
balaton 82994 2008. június 19. 09:53
Válasz erre
Előbb újabb Albatros repült el Balaton fölött.
balaton 82993 2008. június 18. 22:28
Válasz erre
Fölösleges megfordulnia, mert a Galaxy-nak elöl is van rakodóajtaja. Csak kinyitják és már repül is tovább a Gripen :DDD Ez a légi utántöltés új generációja: nem csak kerozint, de fegyvert is utántöltenek :) Esetleg a pilóta is bedobhat közben egy hamburgert, mint az autós büfékben :DDD
torpokoska 82992 2008. június 18. 21:53
Válasz erre
azt hiszem ebben van egy kis tévedés, a törvény már lehetőséget ad a vezénylésre (parancsra)kiküldésre is, eddig azért nem volt rá példa mert a pénz elég vonzó volt a veszély pedig kicsi illetve elhallgatott, talán ha a helyzet komolyodik változik a kép
Kamovos 82991 2008. június 18. 21:30
Válasz erre
Sziasztok!

Bár már én sem vagyok aktív!
De!
Még tisztán M lékszem a kezdetekre, amikor igen erős hátszél kellett ahoz, hogy valaki kijusson külszolgálatra!

Volt 1 kolléga aki annyira beteg volt, hogy füvelé akarták állítaniés nyugdíjazni!
Aztán 1-ik napról a másikra úgy + gyógyúlt, hogy teljesen alkalmas lett a külszolgálatra!
A poén csak az volt az egészben, hogy BTR-60 PK-ja lett, aminek a búvó nyílásán nem fért be!
150 kg-mal tekintélyes embernek számított!

1 másik kolléga hatápvonalon futott itthon örnagy ként, és kiment őrtoronyba váltásba!

Nekem is voltak kapcsolataim ott ahol kellett, de sosem vágytam mások országába kimenni, és olyan űgyért harcolni amihez az országunknak semmi köze, csak a politikusaiunknak!

Meghalni a hazáért dícsőség!
De, más hazájában, más érdekeiért meghalni esztelenségnek tartom!
Ez nem a hivatásos katona feladata, hanem a zsoldosoké!

Üdv: kamovos
Lajos 82990 2008. június 18. 21:03
Válasz erre
mig23papa!
Solo kapitány a való életben a mindennapokban a munkahelyén is kapitány, igaz a repüléshez már nincs sok köze de tapasztalat azért sok dologban van!:):)
mig23papa 82988 2008. június 18. 20:15
Válasz erre
Tibcsi

vagy csak azért, mert nem találta a kijáratot a pilcsi :-)))
mig23papa 82987 2008. június 18. 20:14
Válasz erre
balaton

én azért nem próbálnám meg, a Gripen már nem a Wrighték flayer-je
mig23papa 82986 2008. június 18. 20:12
Válasz erre
Solo

külföldi szolgálatra csakis önkéntes alapon mehetnek a magyar katonák, akár hivatásos, akár szerződéses
HUJBI 82985 2008. június 18. 14:06
Válasz erre
Ő jelentkezett. általában ezeket meghirdetik nálunk. két lehetőség van, az egyik az, hogy NATO, EU, ENSZ vagy valami hasonló keres embereket különböző missziókba és a feladat jellegétől függően mehetnek pénzügyőrök is vagy a másik, amikor erre szakosodott cégek katonaviselt embereket keresnek, de ez utóbbi már kevésbé hivatalos, amolyan zsoldomunka. a kollégámnak pl. voltak afgán veterán orosz ex-katona társai Irakban. a fentiektől függ pl., hogy hivatalosan vagy távol, illetve szabadságot veszel ki.

ja, és az előzőekhez hozzászólva az hagyján, hogy a Gruppen leszáll a Galaxyban, de meg is fordul és újra felszáll. :-)
Solo 82984 2008. június 18. 12:51
Válasz erre
Azért van némi tapasztalatom. :)
Az már a parancsnoktól függ, hogy milyen módon megy a válogatás az első körre. Hajózók közül még senkit nem hallottam panaszkodni, hogy viszik , de nem akar.
Mint mondtam kevés embernél csak egy darabig működik az önkéntes dolog.
A NATO tagság velejárója, hogy csinálni is kell néha valamit. Egyébként a megszerzett tapasztalat még lehet, hogy egyszer életet menthet. Az, hogy ebbe bele is lehet halni, azt mindenki tudja aki katonának megy. Békében is halnak meg katonák (mint ahogy rendőrök, tűzoltók stb. is). Itthon is. Háborús övezetben sokkal kevesebb idő kell hozzá. Szerintem eddig még szerencsénk is volt. Nem nagyok a veszteségeink.
balaton 82983 2008. június 18. 12:01
Válasz erre
A Galaxy-ba le is tudna szállni egy Gripen :)
Cébés 82982 2008. június 18. 11:58
Válasz erre
Nálunk is van két KC-135 és a napokban járt itt egy Galaxy is.Gondolom gyakorolják a tankolást a mieink is.

Cébés
Tibcsi 82981 2008. június 18. 11:53
Válasz erre
Igen, gondolom, ezért látta Balaton Füzesabony felett körözni a 29-est. :)
mig23papa 82980 2008. június 18. 11:51
Válasz erre
Tibcsi

Közös NATO gyakorlaton vannak ott, ma és holnap jönne 2 gép Pápára is , de az idő pocsék errefelé
24.-én lesz valamiféle összeröffenés a gyakorlat végén Kecsón újságíróknak.
Ennyit tudok.
pmgabi 82979 2008. június 18. 11:50
Válasz erre
Nem nagyon vannak tapasztalataid, úgy látom... 3 éve, amikor felajánlottunk pár helikoptert Afgániába, kellett hozzá ember is és nem kérdezték akarsz-e menni, csak annyit első időszakban, vagy másodikban mennél? Ennyi. Azóta rájöttek, hogy nem eszik olyan forrón és elhalasztották ezt a felajánlást, függ a levegőben, de nincs még lezárva...
Tibcsi 82978 2008. június 18. 11:45
Válasz erre
Gyerekek!

Senkinek semmi híre a Kecsón lakozó F-15-ösökről? :)
Solo 82977 2008. június 18. 11:35
Válasz erre
Azért először önkéntes alapon megy náluk is, csak mivel kevesen vannak egy idő után már senkinek nem akaródzik menni. Ilyenkor kijelölik ki az önként jelentkező.:)
pmgabi 82976 2008. június 18. 10:01
Válasz erre
Jogászokat, orvosokat és igen a tűzszerészeket küldik, nem önkéntes. Ha megy ki Mi-8/24 akkor oda is küldik az embereket üzembentartani-javítani. Nem kötelező, csak le kell szerelni, aztán lehet menni portásnak 50-ért... Nato-tagok vagyunk.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.